Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Στηρίξτε τους πελάτες με άμεσες απαντήσεις

Δημιουργήστε εκπληκτικούς πόρους γνώσεων & και ενότητα Συχνών Ερωτήσεων με ευκολία.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Λογισμικό γνωσιακής βάσης για καλύτερη αυτοεξυπηρέτηση

Η γνώση είναι δύναμη. Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βοηθήσουν τους εαυτούς τους και να διευκολύνουν την καθημερινή ρουτίνα των εκπροσώπων σας δημιουργώντας μία έξυπνη και προσαρμοσμένη βάση γνώσεων.

Το LiveAgent είναι το #1 λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις για μικρές επιχειρήσεις το 2020. Βρεθείτε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

Τι είναι η γνωσιακή βάση;

Η γνωσιακή βάση είναι μια μοναδική πηγή γνώσης που παρέχει η εταιρεία σας στους πελάτες 24/7 χωρίς να απαιτείται αλληλεπίδραση μαζί τους. Είναι βασικά ένας κατάλογος γεμάτος περιεχόμενο, ο οποίος μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες σας να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους ή να βρουν πληροφορίες/λύσεις που αναζητούν.

Σήμερα, είναι ένα πολύ δημοφιλές εργαλείο για να απαντάτε σε συνηθισμένες ερωτήσεις, οπότε οι πελάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνούν με εκπροσώπους και να περιμένουν στην ουρά χωρίς λόγο. Αντ’ αυτού, οι εκπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις δημιουργώντας απλώς άρθρα για πελάτες. η γνωσιακή βάση του

LiveAgent αποτελεί μέρος μιας πύλης αυτοεξυπηρέτησης. Έτσι, όχι μόνο θα δημιουργήσετε άρθρα στη γνωσιακή βάση, αλλά μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε φόρουμ και να επιτρέψετε στους πελάτες σας να παρακολουθούν τις καταστάσεις και το ιστορικό των ερωτήσεών τους.

Η γνωσιακή βάση είναι μέρος μίας σύνθετης πύλης πελατών

Γεμίστε τη γνωσιακή σας βάση με forums, πλαίσια ανατροφοδότησης πελατών, και εκμεταλλευτείτε το απεριόριστο ιστορικό ticket.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμούς που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξέχουσα υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 απλά βήματα για την εγκατάσταση του λογισμικού της γνωσιακής βάσης σας

Μία πλατφόρμα βάσης γνώσεων μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην συνολική εμπειρία του πελάτη.

Ποια είναι τα προηγμένα χαρακτηριστικά της γνωσιακής βάσης;

internal knowledge base

Εσωτερική γνωσιακή βάση

Τα άρθρα της γνωσιακής βάσηςs είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε αυτοεξυπηρέτηση στους πελάτες σας όλο το 24ωρο. Αλλά, τι γίνεται αν θέλετε να προσφέρετε την ίδια επιλογή στην εσωτερική σας ομάδα; Το LiveAgent σας καλύπτει.

Η εσωτερική γνωσιακή βάση του LiveAgent σας επιτρέπει να προσαρμόσετε μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία ενσωμάτωσης, τις γνώσεις της εταιρείας, τις εκδηλώσεις, τα βραβεία, τις νέες προσφορές κλπ.

Η εσωτερική βάση γνώσεων λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως αυτή για τους πελάτες σας. Έτσι, μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τα θέματα τακτοποιημένα και να έχετε ένα πλαίσιο αναζήτησης, ώστε οι υπάλληλοί σας να μπορούν να προβάλλουν άμεσα σχετικό περιεχόμενο.

Η κατοχή ενός εσωτερικού εργαλείου βάσης γνώσεων δεν βελτιώνει μόνο την παραγωγικότητα και τις ροές εργασιών των εργαζομένων σας, αλλά επιτρέπει επίσης στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας να παρέχει επαγγελματική βοήθεια χωρίς καθυστερήσεις. 

Φόρουμ

Το φόρουμ του LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ πελατών. Είναι ένα εξαιρετικό για την αλληλεπίδραση των πελατών και για να βοηθούν ο ένας τον άλλον στην αντιμετώπιση των προβλημάτων τους λαμβάνοντας άμεσες απαντήσεις.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να δημιουργήσουν εσωτερικά φόρουμ, τα οποία βελτιώνουν σημαντικά τη συνεργασία των ομάδων. Για παράδειγμα, το εσωτερικό φόρουμ μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέσο για τη συζήτηση λύσεων και προτάσεων με συναδέλφους. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν προηγούμενες ερωτήσεις στις οποίες οι συνάδελφοι μπορεί να έχουν ήδη απαντήσει. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Ανατροφοδότηση & Προτάσεις

Η ανατροφοδότηση είναι απαραίτητο και αναπόφευκτο μέρος κάθε επιχείρησης. Ακόμα κι αν δεν το θέλετε, υπάρχει. Η επιχείρησή σας θα πρέπει πάντα να βλέπει τα σχόλια των χρηστών ως εργαλείο για τη βελτίωση των υπηρεσιών/προϊόντων και την ανάπτυξή της. Επιπλέον, επιτρέποντας στους πελάτες σας να παρέχουν σχόλια και προτάσεις τους αισθάνονται ότι ακούγονται, βελτιώνοντας τελικά την αφοσίωση των πελατών.

Το LiveAgent προσφέρει ένα εξαιρετικά προσαρμόσιμο και εύχρηστο κουμπί ανατροφοδότησης, μια άλλη ισχυρή δυνατότητα που ωθεί τους επισκέπτες να δίνουν σχόλια/προτάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία σας αποδεικνύει ότι είναι ανοιχτή σε σχόλια πελατών και θα προσπαθήσει να καλύψει τις ανάγκες τους.  

Widget αναζήτησης

Είναι απαραίτητο να διαθέτετε μια ισχυρή μπάρα αναζήτησης, ώστε οι πελάτες σας να βρίσκουν πληροφορίες γρήγορα και εύκολα. Η οργάνωση του περιεχομένου της βάσης γνώσης ανά κατηγορία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διευκολύνετε την αναζήτηση, αλλά οι περισσότεροι πελάτες δεν θα αφιερώσουν χρόνο να το κάνουν για να βρουν το σχετικό άρθρο.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η παροχή ποιοτικών άρθρων γνωσιακής βάσης δεν αρκεί. Εάν οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν το κατάλληλο περιεχόμενο, είναι πιθανό να επικοινωνήσουν άσκοπα με τους εκπροσώπους της εξυπηρέτησης. Έτσι, μην υποτιμάτε τη ποιοτική λειτουργία αναζήτησης σε μια βάση γνώσεων και δείτε τη εύχρηστη μάρα αναζήτησης ου LiveAgent με πολλές επιλογές προσαρμογής. 

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Εύχρηστος πίνακας διαχείρισης

Η αποτελεσματική βάση γνώσεων είναι στοχεύει να βοηθά τους πελάτες σας με χρήσιμο περιεχόμενο. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάτε και τους υπαλλήλους σας. Ένας φιλικός προς το χρήστη πίνακας εργαλείων σε ένα εργαλείο διαχείρισης γνώσης είναι ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί συχνά να αγνοηθεί.

Το περιβάλλον του LiveAgent επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να δημιουργούν νέα άρθρα με ελάχιστο έως καθόλου χρόνο εκπαίδευσης. Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε; Δοκιμάστε το δωρεάν demo και δείτε το μόνοι σας.

Κατηγορίες

Το νόημα της δημιουργίας ενός διαδικτυακού λογισμικού γνωσιακής βάσης είναι να είναι να διαθέτει εύκολη αναζήτηση. Ωστόσο, όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργήσει η επιχείρησή σας, τόσο πιο χαοτικό μπορεί να γίνει. Ως αποτέλεσμα, το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργείτε κατηγορίες έτσι ώστε οι πελάτες σας και εσείς να μην χαθείτε στο περιεχόμενο.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Συνημμένα

Τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών πρέπει συχνά να μοιράζονται συνημμένα αρχεία με πελάτες, όπως PDF ή εκπαιδευτικά βίντεο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι επωφελές να διαθέτετε λογισμικό διαχείρισης γνώσεων που να διαθέτει τέτοιες λειτουργίες – έτσι ώστε να μην χρειάζεται πλέον να αντιμετωπίζετε την ταλαιπωρία της αποστολής ενός εγγράφου google μέσω του google drive σε έναν πελάτη. Αντ’ αυτού, μπορείτε απλά να δημιουργήσετε ένα σχετικό άρθρο, το οποίο επίσης περιλαμβάνει ένα συνημμένο αρχείο. 

Βάση πολλαπλών γνώσεων

Μία βάση πολλαπλών γνώσεων είναι πολύ χρήσιμη αν η εταιρεία σας πουλάει πολλά προϊόντα, επωνυμίες, ή παρέχει πολλές διαφορετικές υπηρεσίες. Μονάχα ένας λογαριασμός LiveAgent σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε απεριόριστες γνωσιακές βάσεις, με καθεμιά να έχει το δικό της μοναδικό σχεδιασμό, ρυθμίσεις και περιεχόμενο.

Προσφέρετε στους πελάτες σας τη γνώση που επιθυμούν με εκπληκτικούς οδηγούς.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Ισχυρός επεξεργαστής WYSIWYG

Η δημιουργία μίας γνωσιακής βάσης δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε συγκεκριμένες κατηγορίες ώστε να κάνετε τη γνωσιακή σας βάση εύκολη στην πλοήγηση. Στη συνέχεια, συμπληρώστε τις κατηγορίες με το περιεχόμενό σας, χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο επεξεργαστή WYSIWYG. Διαμορφώστε το περιεχόμενο με τις προτιμώμενες επικεφαλίδες, χρώματα, στυλ και φωτογραφίες για να δημιουργήσετε μια καλύτερη δομή για τα άρθρα σας. Το να είστε προσιτοί δεν χρειάζεται να είναι δύσκολο.

Αξιόλογο λογισμικό γνωσιακής βάσης

Η γνώση σημαίνει δύναμη. Ωστόσο, η παροχή της στους πελάτες σας δεν χρειάζεται να σας κοστίσει εκατοντάδες δολάρια. Η τιμολόγηση μας βασίστηκε σε αυτό και για αυτό το σύστημα γνωσιακής βάσης αποτελεί μέρος του φθηνότερου πακέτου μας.

Ticket

Ticket

Ticket

Ticket+Chat

Για Μικρές Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες Εμπόρους

$29/μήνα

Άλλα βασικά χαρακτηριστικά του LiveAgent

Η πύλη γνωσιακής βάσης είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Αξιοποιήστε πλήρως τις δυνατότητές σας με το πολυκάναλο λογισμικό λογισμικό help desk του LiveAgent.

Με το LiveAgent, τα emails, τα chats, οι κλήσεις, και οι αναφορές σας στα κοινωνικά δίκτυα καταλήγουν σε ένα κοινόχρηστο inbox. Διαβάστε περισσότερα…

Η υποστήριξη μέσω live chat είναι βασικό στοιχείο μίας πετυχημένης στρατηγικής απόκτησης πελατών κάθε εταιρείας. Διαβάστε περισσότερα…

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σαν μέρος της πολυκάναλης λύσης σας για help desk. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις κλήσεις από τον ιστότοπο ή την επίγεια γραμμή σας σε ένα μέρος. Διαβάστε περισσότερα…

Ενσωματώστε τα προφίλ των κοινωνικών σας δικτύων στο LiveAgent και απαντήστε σε σχόλια, προσωπικά μηνύματα, ή Tweets κατευθείαν από το λογαριασμό σας. Διαβάστε περισσότερα…

Περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις δεν μπορούν να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας μας και τις μαρτυρίες πελατών για να ανακαλύψετε πως μπορεί το LiveAgent να ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των συνεργατών σας.

Γιατί σύστημα γνωσιακής βάσης;

70% των πελατών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις προτού επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Εγκαταστήστε μία γνωσιακή βάση με μερικά κλικ, δημιουργήστε κατηγορίες και άρθρα και προσαρμόστε τη στο σχεδιασμό της εταιρείας σας χωρίς χρήση κώδικα με μερικά κλικ.

Business pages

Επιχειρηματικά οφέλη

Είστε χρήσιμοι ακόμα και offline

Απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών

Εσωτερική γνώση εντός εταιρείας

ticketing software powerful collaboration

Οφέλη για τους πελάτες

Διαθεσιμότητα 24/7/365

Δυνατότητα λήψης απαντήσεων από μόνοι τους

Η ταχύτερη υποστήριξη πελατών

Person speaking multiple languages

Πολυγλωσσική υποστήριξη

Εάν η επιχείρησή σας λειτουργεί διεθνώς, μπορεί να είναι δύσκολο να παρέχετε υποστήριξη χωρίς να προσλάβετε επιπλέον εκπροσώπους υποστήριξης πελατών. Η γνωσιακή βάση του LiveAgent είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσφέρετε μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης 24/7 σε πολλές χώρες.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε βασικά άρθρα και σε γλώσσες πελατών που χρειάζονται τη βοήθεια σας. Αυτή η λύση μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και, συνεπώς, την ικανοποίηση του.

Ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κατηγορία για κάθε γλώσσα ή εάν χρειάζεται να αναπτύξετε εκτεταμένο περιεχόμενο, προτείνουμε τη δημιουργία πολλαπλών γνωσιακών βάσεων. Επιπλέον, μπορείτε να εφαρμόσετε αυτήν την τακτική στην εσωτερική βάση γνώσεων της εταιρείας σας.

Συνεπώς, εάν έχετε μια πολυεθνική εταιρεία, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι υπάλληλοί σας θα είναι ενήμεροι για τα νέα της εταιρείας, των προϊόντων/υπηρεσιών κλπ.

Γιατί χρειάζονται οι εταιρείες
μία λύση γνωσιακής βάσης;

Ξέρετε τους πελάτες σας καλύτερα. Δώστε τους τις πληροφορίες που χρειάζονται και επικεντρωθείτε στην ικανοποίησή τους.

Clock icon

Οι ανυπόμονοι πελάτες αναζητούν βοήθεια

Τα καλογραμμένα άρθρα της βάσης γνώσεων παρέχουν την ταχύτερη βοήθεια στους πελάτες σας. Συντάξτε, σχεδιάστε και επεξεργαστείτε όλα τα άρθρα της γνωσιακής βάσης με έναν επεξεργαστή WYSIWYG.

Lost icon

Χαμένοι και μπερδεμένοι πελάτες

Οι χαμένοι πελάτες μπορεί να απομακρυνθούν. Για να το αποτρέψετε, δημιουργήστε ενότητα Συχνών Ερωτήσεων και τεχνικούς οδηγούς προϊόντων σαν τμήμα της πύλης υποστήριξής σας.

Clock icon

Επιβαρυμένη υποστήριξη πελατών

Θέλετε να προσφέρετε ισχυρή υποστήριξη πελατών με περιορισμένους πόρους; Ελαττώστε τον όγκο των εισερχόμενων email και chat δημιουργώντας μία βάση γνώσεων.

Τι είναι το λογισμικό γνωσιακής βάσης;

Το λογισμικό γνωσιακής βάσης ή όπως συχνά λέγεται λογισμικό τεκμηρίωσης υποστήριξης καταγράφει, αποθηκεύει, και κοινοποιεί όλα τα σημαντικά δεδομένα σας σε ένα μέρος, στο οποίο μπορούν να έχουν εύκολα πρόσβαση οι πελάτες σας. Αυτή η διαδικτυακή βάση δεδομένων αυτοεξυπηρέτησης προσφέρει την ταχύτερη και πιο βολική βοήθεια σε οποιονδήποτε αναζητά πληροφορίες για τα προϊόντα του.

Επειδή υποστηρίζει τους πελάτες σας ακόμα και όταν οι εκπρόσωποί σας δεν είναι συνδεδεμένοι, μία καλά οργανωμένη βάση γνώσεων μπορεί να εξοικονομήσει πληθώρα πόρων στην εταιρεία σας.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Πως να επιλέξετε το κατάλληλο εργαλείο για βάση γνώσεων

Οι επιλογές προσαρμογής, η δυνατότητα να δημιουργήσετε οργανωμένες δομές, και νέο περιεχόμενο εύκολα είναι μονάχα κάποια από τα κύρια στοιχεία που οι εταιρείες αναλογίζονται όταν επιλέγουν το κατάλληλο σύστημα γνωσιακής βάσης. Το σωστά επιλεγμένο λογισμικό για τη διαχείριση γνώσεων θα πρέπει να ενσωματώνεται χωρίς προβλήματα στα υπόλοιπα κανάλια υποστήριξής σας και να προσφέρει μία ομαλή εμπειρία στους πελάτες σας. Το λογισμικό γνωσιακής βάσης του LiveAgent είναι τμήμα της πύλης πελατών, η οποίο είναι τμήμα του πολυκάναλου λογισμικού help desk.

Μπείτε στο κλαμπ των επιτυχημένων εταιρειών

Ακολουθήστε χιλιάδες επιχειρήσεις που βασίζονται στο LiveAgent για να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τους πελάτες τους.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από την ίδια στέγη

Το λογισμικό γνωσιακής βάσης του LiveAgent ενσωματώνεται με πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 λειτουργίες.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι τα εργαλεία γνωσιακής βάσης;

Τα εργαλεία γνωσιακής βάσης είναι εργαλεία που επιτρέπουν στους πελάτες σας να βρίσκουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών. Οι βάσεις γνώσεων βρίσκονται στον ιστότοπο μιας επιχείρησης με τη μορφή Συχνών Ερωτήσεων, φόρουμ ή άρθρων οδηγιών."

Τι είναι η διαχείριση γνωσιακής βάσης;

Η διαχείριση της γνωσιακής βάσης είναι ένα λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση βάσεων δεδομένων και την υποστήριξη των χρηστών σας. Οι βάσεις γνώσεων παρέχουν άρθρα με οδηγίες, Συχνές Ερωτήσεις και φόρουμ.

Πώς να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων;

Το πρώτο βήμα της δημιουργίας μιας βάσης γνώσεων είναι να αποφασίσετε ποιες πληροφορίες θέλετε να περιέχει. Στη συνέχεια, αποφασίστε για τη δομή της και αρχίστε να γράφετε τα πρώτα σας άρθρα. Προσθέστε γραφικά όπως στιγμιότυπα οθόνης ή εκπαιδευτικά βίντεο για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο φιλικό προς τον χρήστη. Προσθέστε Συχνές Ερωτήσεις και φόρουμ. Δημοσιεύστε τη βάση γνώσεων σας και λάβετε σχόλια και προτάσεις από τους χρήστες σας, για να δείτε τι άλλο πρέπει να προστεθεί.

Τι είναι ένα λογισμικό γνωσιακής βάσης;

Το λογισμικό γνωσιακής βάσης αποτελεί μέρος μιας σύνθετης λύσης help desk. Είναι μια μορφή αυτοεξυπηρέτησης για τους επισκέπτες / πελάτες της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον, η εταιρεία σας μπορεί να δημιουργήσει άρθρα, φόρουμ και πίνακες προτάσεων για να βελτιώσει την εμπειρία πελάτη κατά το μέγιστο δυνατό.

Πώς δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων στο LiveAgent;

Κάθε λογαριασμός συνοδεύεται από ένα δωρεάν παράδειγμα πύλης πελατών / Γνωσιακής βάσης, το οποίο μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως με βάση τις προτιμήσεις σας. Για προσαρμογή, μεταβείτε στην Πύλη πελατών> Γενικά> Ρυθμίσεις.

Γιατί είναι σημαντική η βάση γνώσεων;

KΟι βάσεις γνώσεων είναι σημαντικές επειδή μειώνουν το φόρτο εργασίας των εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και εξοικονομούν χρόνο στους πελάτες. Αντί να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με επιχειρήσεις και να περιμένουν μια απάντηση, οι πελάτες μπορούν να βρουν αμέσως την απάντηση που χρειάζονται στο διαδίκτυο χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με κανέναν.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo