Υποστηρίξτε τους πελάτες με άμεσες απαντήσεις

Δημιουργήστε εκπληκτικά αποθετήρια γνώσης & Συχνές ερωτήσεις με ευκολία.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Λογισμικό γνωσιακής βάσης για καλύτερη αυτοεξυπηρέτηση

Παρέχετε την καλύτερη εμπειρία πελατών με την πύλη πελατών αυτοεξυπηρέτησης. Βελτιώστε την καθημερινή ρουτίνα των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών και παρέχετε μια εκπληκτική εμπειρία χρήστη με επιλογές υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης. Επωφεληθείτε από τα εργαλεία βάσης γνώσεων του LiveAgent και παρέχετε σχετικά άρθρα, οδηγούς χρήσης και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για κάθε πελάτη. Δοκιμάστε την πλατφόρμα γνωσιακής βάσης μας σήμερα και δείτε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Λογισμικό γνωσιακής βάσης για καλύτερη αυτοεξυπηρέτηση - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Επισκόπηση μηνυμάτων

Η βάση γνώσεων είναι μια πλατφόρμα όπου οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών μπορούν να μοιράζονται άρθρα με πελάτες. Η πλατφόρμα χρησιμεύει ως μια ενιαία πηγή θεσμικής γνώσης που είναι εύκολα προσβάσιμη. Μια βάση γνώσεων είναι μέρος μιας πύλης πελατών αυτοεξυπηρέτησης. Οι πελάτες σας μπορούν να περιηγηθούν στη βάση γνώσεων και στο περιεχόμενο της πύλης αυτοεξυπηρέτησης για να βρουν συμβουλές από φόρουμ ή να μοιραστούν γνώσεις με άλλους πελάτες.

Message sneak-peeks

Βάση γνώσεων /
Επίδειξη Πύλης πελατών

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Λογισμικό βάσης γνώσεων

Μια βάση γνώσεων συνήθως συνοδεύεται από μια διαισθητική διεπαφή, ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εμπλουτισμένου κειμένου και άλλες βασικές λειτουργίες που μπορούν να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους να προετοιμάσουν περιεχόμενο για τους πελάτες τους. Οι λειτουργίες έξυπνης βάσης γνώσεων περιλαμβάνουν υποστήριξη πολλών γλωσσών, ισχυρή μηχανή αναζήτησης, προσαρμοσμένα θέματα, πίνακες συζητήσεων και περισσότερες βασικές λειτουργίες.

  • Εύκολα προσβάσιμα άρθρα βάσης γνώσεων για όλους τους πελάτες
  • Αξιόπιστη διαχείριση γνώσεων σε μία λύση υποστήριξης πελατών

Διαχείριση γνωσιακής βάσης

Βελτιώστε τη διαχείριση των γνώσεών σας και παρέχετε σχετικές απαντήσεις σε όλους όσους αναζητούν εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών.

Lets talk

Διαχείριση γνώσης για ομάδες υποστήριξης

Το διαισθητικό λογισμικό βάσης γνώσεών μας μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις γνώσεις της εταιρείας και να τις καταστήσετε προσβάσιμες σε κάθε πελάτη. Επιλύστε ζητήματα πελατών και καρτέλες υποστήριξης πελατών με την ανταλλαγή γνώσεων και επικεντρωθείτε σε πιο πιεστικά ζητήματα.

Μερικά μόνο από αυτά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αντιπρόσωποί σας:

  • Γράψτε και παρέχετε περίτεχνα άρθρα σε πελάτες με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG
  • Εξωτερικές και εσωτερικές βάσεις γνώσεων για την ανταλλαγή γνώσεων
  • Προσαρμόσιμα θέματα και μια όμορφη διεπαφή για το κέντρο γνώσεων σας
Καλύτερη εμπειρία πελάτη με βάση γνώσεων

Online βάση γνώσεων ως μέρος της πύλης πελατών​

Παρέχετε εύκολες απαντήσεις σε ερωτήσεις και μειώστε τον χρόνο απόκρισής σας. Το εργαλείο μας συνοδεύεται από πολλούς τύπους βάσεων γνώσης,
λειτουργίες αναζήτησης και εργαλεία συνεργασίας ομάδας.

Διαχείριση περιεχομένου

Το πρόγραμμα επεξεργασίας What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε άρθρα, οδηγούς, οδηγίες και τμήματα πληροφοριών για να σας βοηθήσει να αναπτύξετε το κέντρο γνώσεων σας. Η ανταλλαγή γνώσεων είναι εύκολη με τον όμορφο επεξεργαστή μας. Μορφοποιήστε τα κείμενά σας, προσθέστε εικόνες ή επωφεληθείτε από άλλες προηγμένες λειτουργίες που έχετε στη διάθεσή σας. Λειτουργεί επίσης ως πρόγραμμα επεξεργασίας σήμανσης, ώστε να μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε HTML ή CSS για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα σχέδια.

  • Γράψτε το εκπαιδευτικό σας περιεχόμενο με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG
  • Εκμεταλλευτείτε το HTML ή το CSS για να βελτιώσετε τα άρθρα σας
Content management

Παρακολούθηση επισκεπτών

Το φόρουμ του LiveAgent αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πλατφόρμας βάσης γνώσεών σας. Οποιοσδήποτε πελάτης ή μέλος της ομάδας υποστήριξης πελατών μπορεί να συμμετάσχει σε μια συζήτηση στο φόρουμ. Είναι δυνατό να αντιμετωπίσετε προβλήματα, να προσφέρετε προτάσεις και να καθορίσετε λύσεις σε ζητήματα μαζί με αυτά. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από τα εσωτερικά φόρουμ και να συνεργαστείτε σε θέματα εσωτερικής βάσης γνώσεων με μία λύση βάσης γνώσεων.

  • Χτίστε σχέσεις με πελάτες μέσω του φόρουμ υποστήριξης
  • Συνεργασία με συναδέλφους και πελάτες σε ένα μέρος

Πιο ευτυχισμένοι πελάτες

Η συλλογή σχολίων και η ανάγνωση προτάσεων από πελάτες βελτιώνει τόσο τη βάση γνώσεων όσο και την επιχείρησή σας. Μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το μαθησιακό περιεχόμενο και να δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες, εάν διαβάζετε προτάσεις και απαντάτε σε αυτές. Προσφέρετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να προτείνουν αλλαγές ή να σας δώσουν νέες ιδέες για βελτίωση. Προσθέστε και προσαρμόστε το κουμπί σχολίων σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

  • Συλλέξτε σχόλια και προτάσεις με ένα κουμπί
  • Βελτιώστε τις σχέσεις ακούγοντας προτάσεις πελατών
Happier customers

Σύνθετη αναζήτηση

Οι πελάτες σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα πλαίσιο αναζήτησης για να τους βοηθήσει να βρίσκουν γρήγορα απαντήσεις ή συγκεκριμένα θέματα στη βάση γνώσεων σας. Με την ισχυρή γραμμή μηχανών αναζήτησής μας, το λογισμικό διαχείρισης γνώσης είναι εύκολο στη χρήση, ειδικά όταν υπάρχει πολύ περιεχόμενο. Προσφέροντας μια εύκολη λειτουργία αναζήτησης, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες να βρίσκουν άρθρα γνώσεων και να μειώσετε τον αριθμό των καρτελών υποστήριξης για κοινά προβλήματα.

  • Widget σύνθετης αναζήτησης που βοηθά τους πελάτες να βρουν απαντήσεις
  • Ταχύτερη επίλυση προβλημάτων και πιο ευτυχισμένοι πελάτες

Διαισθητική διεπαφή

Φιλικός προς τον χρήστη πίνακας ελέγχου

Το να έχετε μια αποτελεσματική βάση γνώσεων είναι να βοηθάτε τους πελάτες σας με σχετικό περιεχόμενο. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάτε και τους υπαλλήλους σας. Η ύπαρξη ενός φιλικού προς τον χρήστη πίνακα εργαλείων σε ένα εργαλείο διαχείρισης γνώσης είναι ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί συχνά να παραβλέπεται. Η διεπαφή του LiveAgent επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να δημιουργούν νέα άρθρα με ελάχιστο έως καθόλου χρόνο εκπαίδευσης. Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε; Δοκιμάστε τη δωρεάν επίδειξη και δείτε μόνοι σας.

  • Συλλέξτε σχόλια και προτάσεις με ένα κουμπί
  • Βελτιώστε τις σχέσεις ακούγοντας προτάσεις πελατών
Intuitive interface

Απλή οργάνωση

Κατηγορίες

Το όλο θέμα της δημιουργίας μιας διαδικτυακής λύσης λογισμικού βάσης γνώσεων είναι να είναι εύκολη στη αναζήτηση. Ωστόσο, όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργεί η επιχείρησή σας, τόσο περισσότερο μπορεί να γίνει χαοτικό. Ως αποτέλεσμα, το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργείτε κατηγορίες για τους πελάτες σας και δεν θα χαθείτε στο περιεχόμενο. Δημιουργήστε διάφορες κατηγορίες για τα πιο κοινά θέματα που πρέπει να απαντηθούν και διαχωρίστε το εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως σας ταιριάζει.

  • Βελτιώστε την ανταλλαγή γνώσεων με τις κατηγορίες
  • Κάντε τα άρθρα σας εύκολα στην εύρεση σύμφωνα με σχετικά θέματα

Παγκόσμια απήχηση

Η λύση βάσης γνώσεων του LiveAgent είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσφέρετε μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης 24/7 σε πολλές χώρες. Η επιχείρησή σας χρειάζεται μόνο να δημιουργεί βασικά άρθρα και να τα παρέχει στις γλώσσες που χρειάζονται οι πελάτες σας. Αυτή η λύση μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και, κατά συνέπεια, την ικανοποίηση των πελατών. Δημιουργήστε μια κατηγορία για κάθε γλώσσα για να ενημερώσετε το περιεχόμενο της βάσης γνώσεών σας για νέα είδη κοινού.

  • Δημιουργήστε περιεχόμενο βάσης γνώσεων για πολλές γλώσσες
  • Προσεγγίστε περισσότερο κοινό με τις δημόσιες βάσεις γνώσεών σας
Worldwide reach

Βάση πολλαπλών γνώσεων

Μια βάση πολλαπλών γνώσεων είναι πολύ χρήσιμη εάν η εταιρεία σας πουλά πολλά προϊόντα, μάρκες ή παρέχει πολλές ανεξάρτητες υπηρεσίες. Ένας μόνο λογαριασμός LiveAgent σάς δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε απεριόριστες βάσεις γνώσεων, με καθεμία από αυτές να έχει τη δική της μοναδική σχεδίαση, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Παρέχετε στους πελάτες σας τη γνώση που θέλουν με εκπληκτικούς οδηγούς.

  • Διαχείριση πολλαπλών εξωτερικών βάσεων γνώσης
  • Δημιουργία πολλαπλών ιδιωτικών βάσεων γνώσεων για αντιπροσώπους

Εγχειρίδια χρήστη

Άρθρα

Γράψτε περιεκτικά άρθρα με χρήσιμες πληροφορίες και κρατήστε τα οργανωμένα και εύκολα να τα βρουν. Τα άρθρα είναι εύκολο να γραφτούν με τον επεξεργαστή WYSIWYG του LiveAgent. Διαδώστε τη γνώση και αφήστε τους πελάτες σας να βρουν λύσεις μόνοι τους. Θέλετε να εκπαιδεύσετε τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών σας; Τα άρθρα εσωτερικής βάσης γνώσεων μπορούν να χρησιμεύσουν ως εκπαιδευτικό υλικό και μπορούν να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους σας να λύσουν προβλήματα πιο γρήγορα.

  • Γράψτε ολοκληρωμένα άρθρα και οδηγούς για την επίλυση προβλημάτων
  • Εκπαιδεύστε τις ομάδες υποστήριξης πελατών σας και κάντε τις ειδικές
User manuals

Υποστήριξη αρχείων

Θέλετε να βελτιώσετε τις γραπτές σας γνώσεις με συνημμένα; Προσθέστε φωτογραφίες, στιγμιότυπα οθόνης, φωτογραφίες, αρχεία ήχου, όπως ηχογραφήσεις ή ακόμα και αρχεία βίντεο και ενσωματώστε βίντεο από υπηρεσίες όπως το YouTube. Τα συνημμένα μπορούν να κάνουν τα άρθρα σας πιο κατανοητά και να διαβάζονται περισσότερο ή να τα κάνουν πιο διασκεδαστικά. Προσθέστε εκπαιδευτικά βίντεο ή επιδείξεις στους οδηγούς σας ή δείξτε οδηγίες βήμα προς βήμα με στιγμιότυπα οθόνης προϊόντος.

  • Προσθέστε όλους τους σημαντικούς τύπους συνημμένων στα άρθρα σας
  • Βελτιώστε τα άρθρα σας με εικόνες, βίντεο ή ηχογραφήσεις φωνής
Medal

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Ομαλές επιχειρηματικές διαδικασίες
με μια πλατφόρμα βάσης γνώσης

Γνωρίστε τους πελάτες σας καλύτερα. Δώστε τους τις πληροφορίες που χρειάζονται και εστιάστε στην ικανοποίησή τους.

Clock icon

Οι ανυπόμονοι πελάτες αναζητούν βοήθεια

Ένα καλογραμμένο άρθρο βάσης γνώσεων παρέχει στους πελάτες σας την ταχύτερη βοήθεια. Κάντε προσχέδιο, σχεδιάστε και επεξεργαστείτε όλα τα άρθρα της γνωσιακής βάσης με έναν επεξεργαστή WYSIWYG.

Οι ανυπόμονοι πελάτες αναζητούν βοήθεια

Χαμένοι και μπερδεμένοι πελάτες

Οι χαμένοι πελάτες μπορεί να απομακρυνθούν. Για να το αποτρέψετε αυτό, δημιουργήστε FAQ (συνήθεις ερωτήσεις) και τεχνικούς οδηγούς προϊόντων ως μέρος της πύλης υποστήριξής σας.

Χαμένοι και μπερδεμένοι πελάτες

Επιβαρυμένη υποστήριξη πελατών

Θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με περιορισμένους πόρους; Μειώστε τον φόρτο των εισερχόμενων email και των συνομιλιών δημιουργώντας μια βάση γνώσεων.

Βελτιωθείτε με ευέλικτο λογισμικό διαχείρισης γνώσης

Βελτιώστε την επιχείρησή σας σε όλες τις σημαντικές πτυχές και ξεκινήστε να ανταποκρίνεστε στις προσδοκίες των πελατών με τη σωστή λύση βάσης γνώσεων

Αποκτήστε ένα πλεονέκτημα

Η πλειονότητα των εταιρειών εστιάζουν τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών τους αυστηρά στην άμεση υποστήριξη. Προχωρήστε με το λογισμικό διαχείρισης βάσης γνώσεων και παρέχετε τους κατάλληλους πόρους για την αυτοεξυπηρέτηση πελατών.

  • Προχωρήστε με μια φανταστική υποστήριξη βάσης γνώσεων
  • Βελτιώστε την επιχείρησή σας με καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
Chart

1%

των εταιρειών χρησιμοποιούν βάσεις γνώσεων

Μην κάνετε οικονομία στην αυτοεξυπηρέτηση και αποκτήστε πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού με μια βάση γνώσεων για την πελατειακή σας βάση. Δώστε στους πελάτες σας μια αξιόπιστη επιλογή αυτοβοήθειας

Ικανοποιήστε τις προσδοκίες

Οι πελάτες αναμένουν σχετικές απαντήσεις χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με μια ομάδα υποστήριξης πελατών. Η λειτουργία αναζήτησής μας μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε άμεσες απαντήσεις και να μειώσετε τον αριθμό των ερωτημάτων πελατών.

  • Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με μια βάση γνώσεων
  • Παρέχετε άμεσες απαντήσεις και μειώστε το φόρτο των καρτελών
Chart

66%

των πελατών προτιμούν την αυτοεξυπηρέτηση

Η πλειοψηφία των πελατών προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους προτού επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Βελτιώστε την ικανοποίησή τους παρέχοντας ισχυρά εργαλεία αυτοϋποστήριξης.

Δημιουργήστε αφοσίωση πελατών

Η πλειονότητα των επισκεπτών της γνωσιακής βάσης μετατρέπεται σε πελάτες που πληρώνουν χάρη σε πολλά άρθρα βάσης γνώσεων. Διευρύνετε τη βάση πελατών σας με αποτελεσματικό λογισμικό βάσης γνώσεων.

  • Προσελκύστε περισσότερους πελάτες με ενημερωτικό περιεχόμενο
  • Αυξήστε την απόδοση της επένδυσής σας και τα κέρδη σας
Chart

90%

των πελατών προέρχονται από βάσεις γνώσεων

Τα άρθρα της γνωσιακής βάσης μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τη διατήρηση πελατών χάρη σε χρήσιμες και ενημερωμένες συμβουλές

Εξοικονομήστε περισσότερα στην υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας

Διαλέξτε ένα καταπληκτικό λογισμικό με δυνατότητες συνομιλίας στη σωστή τιμή. Εξοικονομήστε χρήματα με τον υπολογιστή τιμών μας και αποκτήστε την καλύτερη
αξία για τη λειτουργία συνομιλίας.

Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Επιλέξαμε προσεκτικά χαρακτηριστικά στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Τίκετ

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • Απεριόριστες διευθύνσεις email
  • Προηγμένες αναφορές
  • Πύλη πελατών + φόρουμ
$29 μήνας

Ticket+chat

  • Όλα στις Καρτέλες, με επιπλέον:
  • Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
  • Διαχείριση σχολίων
  • Παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 αριθμός τηλεφώνου
  • 1 διεύθυνση email

Συχνές ερωτήσεις

Εάν έχετε ερωτήσεις, έχουμε τις απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογιστή τιμής κέντρου εξυπηρέτησης βοήθειας.

Τι είναι τα εργαλεία βάσης γνώσεων;

Τα εργαλεία βάσης γνώσεων είναι εργαλεία που επιτρέπουν στους πελάτες σας να βρίσκουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών. Οι βάσεις γνώσεων βρίσκονται στον ιστότοπο μιας επιχείρησης με τη μορφή συχνών ερωτήσεων, φόρουμ ή άρθρων με οδηγίες .

Τι είναι η διαχείριση βάσης γνώσεων;

Η διαχείριση της βάσης γνώσεων είναι ένα λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση βάσεων δεδομένων και την υποστήριξη των χρηστών σας. Οι βάσεις γνώσεων παρέχουν άρθρα, φόρουμ, και συχνές ερωτήσεις.

Πώς να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων;

Η δημιουργία μιας βάσης γνώσεων ξεκινά με το να αποφασίσετε ποιες πληροφορίες θέλετε να συμπεριλάβετε. Μετά από αυτό, αποφασίστε για τη δομή του πρώτου σας άρθρου και ξεκινήστε να το γράφετε. Κάντε το περιεχόμενό σας φιλικό προς τον χρήστη προσθέτοντας στιγμιότυπα οθόνης ή εκπαιδευτικά βίντεο. Συμπεριλάβετε συχνές ερωτήσεις και φόρουμ. Δημοσιεύστε τη βάση γνώσεών σας και λάβετε σχόλια και προτάσεις από τους χρήστες σας, για να δείτε τι άλλο πρέπει να προστεθεί.

Τι είναι το λογισμικό βάσης γνώσεων;

Το λογισμικό βάσης γνώσεων αποτελεί μέρος μιας σύνθετης λύσης κέντρου υποστήριξης. Είναι μια μορφή αυτοεξυπηρέτησης για τους επισκέπτες/πελάτες του ιστότοπού σας. Επιπλέον, η εταιρεία σας μπορεί να δημιουργήσει άρθρα, φόρουμ και πίνακες προτάσεων για να μεγιστοποιήσει το CX.

Πώς δημιουργείτε μια πλατφόρμα βάσης γνώσεων στο LiveAgent;

Κάθε λογαριασμός συνοδεύεται από ένα δωρεάν παράδειγμα πύλης πελατών/βάσης γνώσης, το οποίο μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως με βάση τις προτιμήσεις σας. Για προσαρμογή, μεταβείτε στην Πύλη πελατών>Γενικά>Ρυθμίσεις.

Γιατί είναι σημαντική η βάση γνώσεων;

Οι βάσεις γνώσεων είναι σημαντικές επειδή μειώνουν τον φόρτο εργασίας των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και εξοικονομούν χρόνο για τους πελάτες. Αντί να χρειάζεται να επικοινωνούν με επιχειρήσεις και να περιμένουν μια απάντηση, οι πελάτες μπορούν να βρουν αμέσως την απάντηση που χρειάζονται online χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με κάποιον.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
Σχετικοί Πόροι μεΛογισμικό Γνωσιακής Βάσης

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo