Η βελτιωμένη επικοινωνία με τους πελάτες είναι απαραίτητη, εάν θέλετε η εταιρεία σας να πετύχει. Η λειτουργία Βοηθού Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης του LiveAgent με τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να βελτιώσουν τους χρόνους απόκρισής τους, να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και να βελτιώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες.
Τι είναι ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης;
Ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης είναι μια νέα δυνατότητα στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μας, το LiveAgent, που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί και να βελτιώνει τις απαντήσεις σας μέσω email. Με την υποστήριξη του ChatGPT και αξιοποιώντας το δικό σας κλειδί OpenAI API, ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης δημιουργεί εκλεπτυσμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.
Δεδομένου ότι αυτή η δυνατότητα βρίσκεται επί του παρόντος στην έκδοση Beta, την προσφέρουμε προσωρινά δωρεάν στη δοκιμή μας, καθώς και στα προγράμματα συνδρομής για Μεγάλες επιχειρήσεις και Εταιρείες. Δεν περιλαμβάνονται τα παλαιού τύπου, δωρεάν και μικρά προγράμματα για επιχειρήσεις.
Πώς λειτουργεί ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Μετά την αρχική ρύθμιση, η οποία θα αναλυθεί αργότερα σε αυτό το άρθρο, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν τη δυνατότητα για οποιοδήποτε εισιτήριο κάνοντας κλικ στο κουμπί “Βοηθός Απαντήσεων” στο κάτω μέρος της διεπαφής αιτημάτων.
Ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης προσφέρει πολλαπλές επιλογές για βέλτιστα αποτελέσματα. Για να προσαρμόσετε την τυπικότητα των μηνυμάτων σας, μπορείτε να επιλέξετε από τρία στυλ τόνου (casual, ουδέτερο και επαγγελματικό).
Επιπλέον, προσφέρουμε προκαθορισμένες επιλογές για βελτιώσεις κειμένου: Βελτίωση, Επέκταση, Απλοποίηση και Βοηθός Προσαρμοσμένης Απάντησης. Οι τρεις πρώτες επιλογές είναι αυτονόητες, αλλά ας εξετάσουμε την τέταρτη, το Βοηθό Προσαρμοσμένης Απάντησης.
Βοηθός Προσαρμοσμένων Απαντήσεων
Το παράθυρο Βοηθού Προσαρμοσμένης Απάντησης σάς επιτρέπει να εισάγετε τις δικές σας εντολές και προτροπές για να λαμβάνετε προσαρμοσμένα αποτελέσματα. Μπορείτε είτε να πληκτρολογήσετε το μήνυμα απάντησής σας είτε να ζητήσετε από τον Βοηθό Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης να συντάξει ένα για εσάς. Θα δείτε δύο παράθυρα: ένα για την προσαρμοσμένη προτροπή και ένα άλλο για το μήνυμα που θέλετε να προσαρμόσετε.
Χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας και εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί “Δοκιμάστε Ξανά“. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε την τυπικότητα του μηνύματος και να κάνετε περαιτέρω αλλαγές χρησιμοποιώντας πρόσθετα μηνύματα προτροπής ή επιλέγοντας από τις προκαθορισμένες επιλογές.
Πώς να ρυθμίσετε τη λειτουργία Βοηθού Απάντησης Τεχνητής Νοημοσύνης;
Για να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα Βοηθού Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης, πρέπει να τη διαμορφώσετε με το μοντέλο OpenAI. Σημειώστε ότι αυτή η δυνατότητα βασίζεται στο δικό σας κλειδί OpenAI API για πλήρη λειτουργικότητα. Παρακάτω, θα βρείτε έναν οδηγό βήμα προς βήμα για να ξεκινήσετε.
Βήμα 1 – Ρύθμιση παρόχου ΤΝ στο LiveAgent
Μεταβείτε στην επιλογή Διαμόρφωση > ΤΝ > Ρυθμίστε τον πάροχο ΤΝ. Προς το παρόν, υποστηρίζουμε μόνο τον πάροχο OpenAI. Θα χρειαστεί να προσθέσετε ένα κλειδί API, το οποίο μπορεί να δημιουργηθεί δωρεάν από τον λογαριασμό σας στο OpenAI. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε το κλειδί API αργότερα.
Μπορείτε να δημιουργήσετε το κλειδί API σας με έναν δωρεάν λογαριασμό, αλλά είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το OpenAI προσφέρει πέντε επίπεδα χρήσης API, το καθένα με διαφορετικά όρια και απαιτήσεις. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λήψης του κλειδιού παρακάτω.
Για να λάβετε το κλειδί OpenAI API:
Πλοηγηθείτε στο “Κλειδιά API” στον λογαριασμό σας στο OpenAI – Εντοπίστε και κάντε κλικ στην επιλογή “Κλειδιά API” στην αριστερή γραμμή ρυθμίσεων.
Δημιουργήστε ένα νέο μυστικό κλειδί κάνοντας κλικ στο κουμπί “Δημιουργία νέου μυστικού κλειδιού” και θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο, το οποίο σας επιτρέπει να εισαγάγετε ένα περιγραφικό όνομα για το κλειδί API σας.
- Αντιγράψτε το κλειδί API και αποθηκεύστε το με ασφάλεια σε έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης ή σε άλλη ασφαλή τοποθεσία. Μην το μοιραστείτε ποτέ με κανέναν, καθώς παρέχει πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο ChatGPT.
Βήμα 2 – Ενεργοποιήστε το Βοηθό Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Στις ρυθμίσεις του LiveAgent, μεταβείτε στην ενότητα ΤΝ και ενεργοποιήστε την επιλογή Βοηθός Απαντήσεων για τους αντιπροσώπους σας. Θυμηθείτε να φορτώσετε ξανά το LiveAgent για να διασφαλίσετε τη σωστή λειτουργία του Βοηθού Απαντήσεων ΤΝ.
Βήμα 3 – Δοκιμάστε τη δυνατότητα Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Ανοίξτε ένα αίτημα υποστήριξης και θα δείτε ένα νέο εικονίδιο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης στο κάτω μέρος κάθε αιτήματος. Κάντε κλικ σε αυτό για να εξερευνήσετε τις διαθέσιμες επιλογές. Για να χρησιμοποιήσετε τις προκαθορισμένες επιλογές (Βελτίωση, Επέκταση, Απλοποίηση, Βοηθός προσαρμοσμένης απάντησης), επισημάνετε το κείμενο στο οποίο θέλετε να εφαρμόσετε το μήνυμα και επιλέξτε την επιθυμητή επιλογή.
Ποιος χρησιμοποιεί το Βοηθό Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης;
Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που δραστηριοποιούνται σε πολλούς κλάδους μπορούν να χρησιμοποιούν το Βοηθό Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης για να χειρίζονται ερωτήματα πελατών μέσω email. Είτε διαχειρίζεστε ένα μεγάλο κέντρο εξυπηρέτησης με δεκάδες αντιπροσώπους είτε είστε μια επιχείρηση ενός ατόμου, ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να αναβαθμίσει και τη δική σας εμπειρία και την εμπειρία του πελάτη σας.
Μικρές επιχειρήσεις – Συνήθως με πιο περιορισμένο προϋπολογισμό, οι μικρές επιχειρήσεις και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις αναζητούν συχνά την ποιότητα και όχι την ποσότητα. Εκεί ακριβώς παίζει σημαντικό ρόλο ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης. Η επικοινωνία υψηλής ποιότητας με τεχνητή νοημοσύνη είναι μια εξαιρετική επιλογή για όλους όσους θέλουν να επενδύσουν σε μια λύση που δεν κοστίζει πολύ, αλλά μπορεί να φανεί χρήσιμη.
Μεσαίες επιχειρήσεις – Μεγαλύτερο πελατολόγιο σημαίνει μεγαλύτερη πίεση στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας. Γιατί λοιπόν να μην τους βοηθήσετε με έναν βοηθό που είναι έτοιμος όποτε χρειάζονται βοήθεια και έχει απαντήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα;
Μεγάλες επιχειρήσεις – Όταν διαχειρίζεστε μια μεγάλη εταιρεία με σωρεία ερωτήσεων πελατών καθημερινά, αυτό κοστίζει πολύ χρόνο και χρήμα. Παρόλο που μπορεί να έχετε υψηλά καταρτισμένο και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, μερικές φορές είναι υπερβολικό. Ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να αφαιρέσει μεγάλο φόρτο από τους αντιπροσώπους σας και να παρέχει γρήγορη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Βοηθό Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται σε άνοδο σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους. Ας δούμε τους κορυφαίους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να ενσωματώσετε τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης όπως τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης σήμερα.
Αυξημένη ικανοποίηση πελατών – Στη σημερινή εποχή που τροφοδοτείται από τεχνολογία, οι πελάτες δεν περιμένουν τίποτα λιγότερο από το τέλειο όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Οι γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις με υψηλά επίπεδα εξατομίκευσης δεν αποτελούν πλέον προαιρετική πολυτέλεια. Ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να τα παρέχει όλα αυτά πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά, οδηγώντας σε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες και μια αποκλειστική βάση πελατών.
Αυξημένα έσοδα – Γνωρίζατε ότι μέχρι και το 72% των πελατών μοιράζονται θετικές εμπειρίες με μια εταιρεία με 6 ή περισσότερα άτομα; Η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες μέσω της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες αγορές, σε συνεχή αύξηση των πελατών που πληρώνουν και συνολικά, σε αυξημένα κέρδη.
Μείωση κόστους – Ο Βοηθός Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να χειριστείτε γρήγορα μεγάλους όγκους αλληλεπιδράσεων με πελάτες χωρίς πρόσθετο κόστος.
Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων – Το 61% των εργαζομένων ισχυρίζεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτίωση της παραγωγικότητάς τους. Εάν οι αντιπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να πληκτρολογούν μεγάλα, επαναλαμβανόμενα μηνύματα, μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο απαιτητικές εργασίες.
Μειωμένος κίνδυνος ανθρώπινου λάθους – Οι άνθρωποι κάνουν λάθη, αυτό είναι δεδομένο. Η χρήση του Βοηθού Απαντήσεων Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε και να αποτρέψετε το ανθρώπινο λάθος από το να βλάψει τη φήμη της εταιρείας σας.
Καλύτερη επεκτασιμότητα – Οι περισσότερες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ώρες αιχμής, ημέρες ή ακόμη και εβδομάδες όπου τα κοινόχρηστα εισερχόμενα τους πλημμυρίζουν από email πελατών. Και η πρόσληψη μιας νέας ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μόνο για αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι μόνο δαπανηρή αλλά και εξαιρετικά άβολη. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χειριστεί αυτές τις αυξήσεις στην επικοινωνία με τους πελάτες με ευκολία.
Αυξημένη ασφάλεια – Εάν ανησυχείτε μήπως τρίτα μέρη αποκτήσουν πληροφορίες των πελατών σας, το LiveAgent σας υποστηρίζει. Μπορείτε να επιλέξετε να παρέχετε στο OpenAI μόνο την εξωτερική σας βάση γνώσεων για να εκπαιδευτεί. Με αυτόν τον τρόπο, τα μόνα δεδομένα πελατών που λαμβάνει είναι η ίδια η ερώτηση.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα – Αν και σε κάποιους δεν αρέσει, η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον. Γιατί λοιπόν να μην “επιβιβαστείτε νωρίς στο τρένο” και να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό παρέχοντας ταχύτερους χρόνους απόκρισης, βελτιωμένη εξατομίκευση και συνολική καλύτερη εμπειρία χρήστη;
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give AI Answer Assistant a try!
Επακόλουθο email μετά από μη λήψη απάντησης
This text discusses various templates and strategies for effective email communication, including introductions, networking, and automation. It emphasizes the importance of clear and professional titles, providing basic information, and personalizing messages for the intended audience. The benefits of email marketing and automation are also highlighted.