Η βελτιωμένη επικοινωνία με τους πελάτες είναι απαραίτητη, εάν θέλετε η εταιρεία σας να πετύχει. Η λειτουργία AI Assistant του LiveAgent με τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να βελτιώσουν τους χρόνους απόκρισής τους, να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και να βελτιώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες.
Τι είναι το AI Assistant;
Το AI Assistant του LiveAgent είναι μια πελατοκεντρική λειτουργία που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη. Στον κόσμο της νέας τεχνολογίας που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη, το AI Assistant είναι η απάντηση του LiveAgent στις αναδυόμενες τάσεις του κλάδου. Αυτή η δυνατότητα εστιάζει στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών και στην υποστήριξη των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών να αντιμετωπίζουν τα ερωτήματα των πελατών γρήγορα και εύκολα.
Το AI Assistant βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο δοκιμών. Σύντομα θα ανακοινώσουμε την ακριβή ημερομηνία έναρξης της υπηρεσίας στους πελάτες μας. Επίσης, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα καθορίσουμε ποιες παραλλαγές θα περιέχουν το AI Assistant.
Πώς λειτουργεί το AI Assistant
Για να διασφαλιστεί η κορυφαία ποιότητα των υπηρεσιών μας που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη, το LiveAgent συνεργάζεται με το ChatGPT. Όπως και όλες οι λειτουργίες του LiveAgent AI Assist, το AI Assistant χρησιμοποιεί το δικό σας κλειδί OpenAI API για να δημιουργήσει απαντήσεις που δημιουργούνται από AI στα email των πελατών σας.
Μόλις εισαγάγετε το κλειδί API στον λογαριασμό σας LiveAgent, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε να απαντάτε αυτόματα σε ερωτήματα πελατών με τη βοήθεια ΤΝ. Και το καλύτερο; Δεν θα χρειαστεί να εγκαταλείψετε τη διεπαφή του LiveAgent για να αλληλεπιδράσετε με τη ΤΝ! Η ίδια η ερώτηση πελάτη θα χρησιμοποιηθεί ως προτροπή κειμένου για το ChatGPT. Μόλις δημιουργήσει μια απάντηση, θα τη δείτε στο πλαίσιο Απάντηση. Μετά από αυτό, μπορείτε να αποφασίσετε εάν η προτεινόμενη απάντηση είναι ικανοποιητική ή μπορείτε να την επεξεργαστείτε περαιτέρω σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το AI Assistant δεν θα κάνει λάθη ή θα στείλει ψευδείς πληροφορίες. Το σύνολο δεδομένων στο οποίο βασίζει τις απαντήσεις του είναι τα προηγούμενα αιτήματα υποστήριξης πελατών και η εξωτερική ή εσωτερική βάση γνώσεων της εταιρείας σας.
Ποιος χρησιμοποιεί το AI Assistant;
Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που δραστηριοποιούνται σε πολλούς κλάδους μπορούν να χρησιμοποιούν το AI Assistant για να χειρίζονται ερωτήματα πελατών μέσω email. Είτε διαχειρίζεστε ένα μεγάλο κέντρο εξυπηρέτησης με δεκάδες αντιπροσώπους είτε είστε μια επιχείρηση ενός ατόμου, το AI Assistant μπορεί να αναβαθμίσει και τη δική σας εμπειρία και την εμπειρία του πελάτη σας.
Μικρές επιχειρήσεις – Συνήθως με πιο περιορισμένο προϋπολογισμό, οι μικρές επιχειρήσεις και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις αναζητούν συχνά την ποιότητα και όχι την ποσότητα. Εκεί ακριβώς παίζει σημαντικό ρόλο το AI Assistant. Η επικοινωνία υψηλής ποιότητας με τεχνητή νοημοσύνη είναι μια εξαιρετική επιλογή για όλους όσους θέλουν να επενδύσουν σε μια λύση που δεν κοστίζει πολύ, αλλά μπορεί να φανεί χρήσιμη.
Μεσαίες επιχειρήσεις – Μεγαλύτερο πελατολόγιο σημαίνει μεγαλύτερη πίεση στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας. Γιατί λοιπόν να μην τους βοηθήσετε με έναν βοηθό που είναι έτοιμος όποτε χρειάζονται βοήθεια και έχει απαντήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα;
Μεγάλες επιχειρήσεις – Όταν διαχειρίζεστε μια μεγάλη εταιρεία με σωρεία ερωτήσεων πελατών καθημερινά, αυτό κοστίζει πολύ χρόνο και χρήμα. Παρόλο που μπορεί να έχετε υψηλά καταρτισμένο και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, μερικές φορές είναι υπερβολικό. Το AI Assistant μπορεί να αφαιρέσει μεγάλο φόρτο από τους αντιπροσώπους σας και να παρέχει γρήγορη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε το AI Assistant
Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται σε άνοδο σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους. Ας δούμε τους κορυφαίους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να ενσωματώσετε τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης όπως τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης σήμερα.
Αυξημένη ικανοποίηση πελατών – Στη σημερινή εποχή που τροφοδοτείται από τεχνολογία, οι πελάτες δεν περιμένουν τίποτα λιγότερο από το τέλειο όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Οι γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις με υψηλά επίπεδα εξατομίκευσης δεν αποτελούν πλέον προαιρετική πολυτέλεια. Το AI Assistant μπορεί να τα παρέχει όλα αυτά πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά, οδηγώντας σε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες και μια αποκλειστική βάση πελατών.
Αυξημένα έσοδα – Γνωρίζατε ότι μέχρι και το 72% των πελατών μοιράζονται θετικές εμπειρίες με μια εταιρεία με 6 ή περισσότερα άτομα; Η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες μέσω της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες αγορές, σε συνεχή αύξηση των πελατών που πληρώνουν και συνολικά, σε αυξημένα κέρδη.
Μείωση κόστους – Το AI Assistant με τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να χειριστείτε γρήγορα μεγάλους όγκους αλληλεπιδράσεων με πελάτες χωρίς πρόσθετο κόστος.
Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων – Το 61% των εργαζομένων ισχυρίζεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτίωση της παραγωγικότητάς τους. Εάν οι αντιπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να πληκτρολογούν μεγάλα, επαναλαμβανόμενα μηνύματα, μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο απαιτητικές εργασίες.
Μειωμένος κίνδυνος ανθρώπινου λάθους – Οι άνθρωποι κάνουν λάθη, αυτό είναι δεδομένο. Η χρήση του AI AI Assistant μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε και να αποτρέψετε το ανθρώπινο λάθος από το να βλάψει τη φήμη της εταιρείας σας.
Αποκρίσεις βάσει δεδομένων – Το AI Assistant μπορεί να αναλύσει γρήγορα μεγάλες ποσότητες δεδομένων και να τις χρησιμοποιήσει για να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τα ερωτήματα των πελατών.
Καλύτερη επεκτασιμότητα – Οι περισσότερες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ώρες αιχμής, ημέρες ή ακόμη και εβδομάδες όπου τα κοινόχρηστα εισερχόμενα τους πλημμυρίζουν από email πελατών. Και η πρόσληψη μιας νέας ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μόνο για αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι μόνο δαπανηρή αλλά και εξαιρετικά άβολη. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χειριστεί αυτές τις αυξήσεις στην επικοινωνία με τους πελάτες με ευκολία.
Αυξημένη ασφάλεια – Εάν ανησυχείτε μήπως τρίτα μέρη αποκτήσουν πληροφορίες των πελατών σας, το LiveAgent σας υποστηρίζει. Μπορείτε να επιλέξετε να παρέχετε στο OpenAI μόνο την εξωτερική σας βάση γνώσεων για να εκπαιδευτεί. Με αυτόν τον τρόπο, τα μόνα δεδομένα πελατών που λαμβάνει είναι η ίδια η ερώτηση.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα – Αν και σε κάποιους δεν αρέσει, η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον. Γιατί λοιπόν να μην “επιβιβαστείτε νωρίς στο τρένο” και να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό παρέχοντας ταχύτερους χρόνους απόκρισης, βελτιωμένη εξατομίκευση και συνολική καλύτερη εμπειρία χρήστη;
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give AI Assistant a try!
Δεν Είναι Χειραγώγηση, Είναι Στρατηγική Επικοινωνία | Keisha Brewer | Tedxgeorgetown
Κατανοώντας τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά το μήνυμά σας, προσελκύοντας και ενθαρρύνοντας δράση.
Οδηγός: Προκαθορισμένες απαντήσεις στο LiveAgent
Η χρήση προκαθορισμένων απαντήσεων στην εξυπηρέτηση πελατών είναι επωφελής για τους αντιπροσώπους, προσφέροντας ακριβείς και συνεπείς απαντήσεις. Η πρακτική μπορεί επίσης να βοηθήσει τους νέους αντιπροσώπους να εξοικειωθούν με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Xing
Η εταιρεία προσφέρει λύσεις σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά κέντρα και διαχείρισης email. Διαθέτει λογισμικά για αυτοεξυπηρέτηση, διαχείριση παραπόνων και διαχείριση πυλών πελατών. Υπάρχει επίσης ένα πρόγραμμα συνεργατών και υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφωνικών συστημάτων VoIP. Η εταιρεία παρέχει επίσης διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής, ενώ παράλληλα συνεργάζεται με πολλούς συνεργάτες και προσφέρει ενσωματώσεις και εναλλακτικές λύσεις. Είναι επισημαντέο ότι μπορεί να ξεκινήσετε δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.