Υπολογιστής κόστους κέντρου εξυπηρέτησης

Αποκτήστε την καλύτερη αξία για τα χρήματά σας με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent.
  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του LiveAgent. Βελτιώστε τη διαχείριση της γνώσης σας με μια πύλη πελατών. Χρησιμοποιήστε τις καρτέλες ως εργαλείο διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Μείνετε ενημερωμένοι για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών με απρόσκοπτη διανομή καρτελών.
Οφέλη υπολογιστή

Οφέλη υπολογιστή κέντρου εξυπηρέτησης

Δείτε τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του υπολογιστή κέντρου εξυπηρέτησης μας και μάθετε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας
Helpdesk benefits
5

Απλά βήματα

Βρείτε την ιδανική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε 5 εύκολα βήματα με υπολογιστή τιμών μας.

70+

Σύγκριση κέντρων εξυπηρέτησης

Συγκρίνετε περισσότερες από 70 δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης και βρείτε την καλύτερη προσφορά.

72 %

Μείωση κόστους

Μειώστε το κόστος σας και εξοικονομήστε έως και 72% στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με το LiveAgent.

Λύση όλα σε ένα

Τι μπορεί να προσφέρει το LiveAgent;

Αποκτήστε πρόσβαση σε ένα πλήρως εξοπλισμένο πολυκαναλικό σύστημα καρτελών που μπορεί να χειριστεί τα πιο δημοφιλή κανάλια πελατών. Παρέχετε υποστήριξη μέσω email, κλήσεων, ζωντανής συνομιλίας, πύλης πελατών με γνωσιακή βάση ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook, Instagram, Twitter ή Viber. Επωφεληθείτε από 130+ δυνατότητες και 150+ ενσωματώσεις.
  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Σύγκριση 5 κορυφαίων λύσεων κέντρων εξυπηρέτησης

Δείτε πώς το LiveAgent ανταποκρίνεται σε άλλες εναλλακτικές κορυφαίες λύσεις στην αγορά. Πλήρως διαφανές, χωρίς κρυφές πληροφορίες.
Λειτουργίες LiveAgent Zendesk
Ανταγωνιστής Zendesk.
Freshdesk
Ανταγωνιστής Freshdesk.
LiveChat
Ανταγωνιστής LiveChat.
Intercom
Ανταγωνιστής Intercom.
Καρτέλες
Συνδέεται με πολλές γραμμές επικοινωνίας (όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα και να επιτρέψει στους χρήστες να ανταποκριθούν σε αυτά από το λογισμικό καρτελών.
Ticket
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα καρτελών που κοστίζει 15$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Professional
$59/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Professional που κοστίζει 59$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Blossom
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Blossom που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Starter
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Starter που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Starter
$79/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Starter που κοστίζει 79$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Κάθε πρόσθετος αντιπρόσωπος κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Live Chat
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Καρτέλες+συνομιλία
$29/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Καρτέλες + Συνομιλία που κοστίζει 29$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Πρόσθετα
$15-59/μήνα/αντιπρόσωπο Διατίθεται ως πρόσθετο για 15-59$ το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Garden
$45/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Garden που κοστίζει 45$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Starter
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Starter που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Enterprise
Τιμολόγηση κατ' απαίτηση Περιλαμβάνεται στα προγράμματα με τιμολόγηση κατ 'απαίτηση.
Ενσωματωμένο Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο με κεντρικό πίνακα εργαλείων για την πραγματοποίηση, τη λήψη και τη διαχείριση κλήσεων.
All-inclusive
$39/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα All-Inclusive που κοστίζει 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Πρόσθετα
$45/μήνα/αντιπρόσωπο Διατίθεται ως πρόσθετο για 45$ το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Estate
$85/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Estate που κοστίζει 85$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το LiveChat δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Το Intercom δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Facebook & Twitter
Μια ενσωμάτωση που λαμβάνει όλα τα tweets, τα σχόλια, τις αναφορές και τα μηνύματα facebook και τα μετατρέπει σε καρτέλες που μπορούν να απαντηθούν απευθείας από το λογισμικό.
Πρόσθετα
$39/μήνα/λογαριασμό Διατίθεται ως πρόσθετο για 39$ το μήνα ανά λογαριασμό ή σε all-inclusive πρόγραμμα για $39/μήνα/αντιπρόσωπο. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Team
$25/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Team που κοστίζει 25$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Blossom
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Blossom που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το LiveChat δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Enterprise
Τιμολόγηση κατ' απαίτηση Περιλαμβάνεται στα προγράμματα με τιμολόγηση κατ 'απαίτηση.
Κανόνες & Αυτοματισμοί
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποστήριξης πελατών.
Καρτέλες
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Καρτελών που κοστίζει 15$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Team
$25/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Team που κοστίζει 25$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Garden+Πρόσθετα
$45/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Garden που κοστίζει 45$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα ή μπορεί να προστεθεί. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το LiveChat δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Enterprise
Τιμολόγηση κατ' απαίτηση Περιλαμβάνεται στα προγράμματα με τιμολόγηση κατ 'απαίτηση.
Ωράριο Λειτουργίας & ΣΕΥ
Μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής ΣΕΥ, τη συμμόρφωση ΣΕΥ και να ορίσετε τις εργάσιμες ώρες.
Καρτέλες
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Καρτελών που κοστίζει 15 $ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Professional
$59/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Professional που κοστίζει 59$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Blossom
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Blossom που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το LiveChat δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Το Intercom δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Αρχεία καταγραφής ελέγχου
Ένα αρχείο καταγραφής δραστηριότητας που καταγράφει όλες τις ενέργειες που πραγματοποιούνται στο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης.
All-inclusive
$39/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα All-Inclusive που κοστίζει 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το Zendesk δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Estate
$65/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Estate που κοστίζει 65$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Το LiveChat δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Το Intercom δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Απεριόριστο Ιστορικό
Ένα απεριόριστο ιστορικό προβολής καρτελών. (Δεν χάνετε την πρόσβαση στις καρτέλες μετά από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.)
Καρτέλες
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Καρτελών που κοστίζει 15$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Team
$25/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Team που κοστίζει 25$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Blossom
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Blossom που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Team
$39/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Team που κοστίζει 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Starter
$79/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Starter που κοστίζει 79$ για τον πρώτο αντιπρόσωπο το μήνα. Κάθε πρόσθετος αντιπρόσωπος κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Κατάργηση επωνυμίας
Επιλογή χρήσης λευκής ετικέτας (χωρίς επωνυμία).
Πρόσθετα
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Διατίθεται ως δυνατότητα πρόσθετου για 19$ το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Το Zendesk δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Blossom
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Blossom που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD
Business
$59/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Business που κοστίζει 59 $ ανά πράκτορα ανά μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το Intercom δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
24/7 αποκλειστική ομάδα επιτυχίας
Μια αποκλειστική ομάδα επιτυχίας πελατών που σας έχει ανατεθεί και είναι διαθέσιμη για να σας βοηθήσει να 24/7 365 σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.
Καρτέλες
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα καρτελών που κοστίζει 15$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το Zendesk δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Blossom
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Blossom που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Starter
$19/μήνα/αντιπρόσωπο IΠεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα Starter που κοστίζει 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όλες οι τιμές είναι σε USD.
Το Intercom δεν προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα
Μαρτυρίες

Ανακαλύψτε γιατί οι πελάτες μας λατρεύουν να εργάζονται με το LiveAgent

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Συχνές ερωτήσεις

Εάν έχετε ερωτήσεις, έχουμε τις απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογιστή τιμών κέντρων εξυπηρέτησης.  
[nicefaqtitle1="Τι είναι ο υπολογιστής τιμών;" question1="Τι είναι ο υπολογιστής τιμών κέντρου εξυπηρέτησης;" answer1="Ο υπολογιστής τιμών κέντρου εξυπηρέτησης από το LiveAgent είναι ένα εργαλείο που έχει σχεδιαστεί για τη σύγκριση διαφόρων λύσεων κέντρων εξυπηρέτησης. Υποστηρίζει πολλαπλά εργαλεία και συνδυασμούς δυνατοτήτων, ενώ σας επιτρέπει να επιλέξετε τον αριθμό των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών. Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο υπολογιστής θα σας δείξει την τιμή των δημοφιλών λύσεων κέντρων εξυπηρέτησης. Μπορείτε να συγκρίνετε το κόστος για τις δυνατότητες που χρειάζεστε και να επιλέξετε την καλύτερη προσφορά. Ο υπολογιστής τιμών LiveAgent είναι σε θέση να συγκρίνει διάφορους συνδυασμούς εργαλειομηχανών λογισμικού υποστήριξης πελατών." title2="Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον υπολογιστή;" question2="Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν υπολογιστή τιμών κέντρου εξυπηρέτησης;" answer2="Επιλέξτε τον αριθμό των αντιπροσώπων κέντρου εξυπηρέτησης που θα χρειαστείτε και, στη συνέχεια, απλά επιλέξτε τα εργαλεία και τις δυνατότητες που χρειάζεστε. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τα δεδομένα τιμών για να συγκρίνετε τις τιμές κέντρων εξυπηρέτησης. Επιλέξτε αυτά που παρέχουν τη μεγαλύτερη αξία για εσάς και την επιχείρησή σας. Ο υπολογιστής μπορεί να συγκρίνει περισσότερες από 70 διαφορετικές λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης, ώστε να μπορείτε να δείτε τις διαφορές τιμών μεταξύ αυτών και του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Ο υπολογιστής τιμών LiveAgent μπορεί να συγκρίνει πολλούς συνδυασμούς εργαλείων." title3="Ποια είναι τα οφέλη του υπολογιστή"question3="Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός υπολογιστή τιμών κέντρων εξυπηρέτησης;" answer3="Το κύριο όφελος είναι ότι δεν χρειάζεται να ξοδεύετε ώρες ή ημέρες ερευνώντας διάφορες λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης και να κάνετε συγκρίσεις μόνοι σας. Αυτό που το καθιστά βολικό είναι η δυνατότητα ανάμειξης και αντιστοίχισης καναλιών επικοινωνίας, χαρακτηριστικών και επιλογών κοινωνικών μέσων. Επιλέξτε οτιδήποτε χρειάζεστε και αφήστε έξω αυτό που δεν θέλετε για να έχετε μια σωστή σύγκριση τιμών για έναν συγκεκριμένο αριθμό αντιπροσώπων κέντρου εξυπηρέτησης. Χρησιμοποιήστε τα υπολογιζόμενα δεδομένα για να προσδιορίσετε την καλύτερη προσφορά για την κατάστασή σας και την επιχείρησή σας." title4="Γιατί είναι σημαντική η τιμή;" question4="Γιατί είναι σημαντική η τιμή κέντρου εξυπηρέτησης;" answer4="Η υποστήριξη πελατών είναι ένα ζωτικό μέρος οποιασδήποτε σύγχρονης επιχείρησης. Τα σύγχρονα κέντρα υποστήριξης πελατών συνήθως απαιτούν επικοινωνία μέσω πολλαπλών καναλιών πελατών και υποστήριξη από διάφορα χαρακτηριστικά και αυτοματισμούς. Τα τυπικά κανάλια επικοινωνίας κέντρων εξυπηρέτησης περιλαμβάνουν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πύλη πελατών με βάση γνώσεων και επιλογές φόρουμ. Οι τιμές για αυτά τα εργαλεία και τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι υψηλές, ειδικά όταν εξετάζετε τον αριθμό των αντιπροσώπων που θα τα χρησιμοποιήσουν. Ωστόσο, θα πρέπει επίσης να αποφύγετε να πληρώσετε για λειτουργίες που δεν πρόκειται να σας βοηθήσουν στην επιχείρησή σας." title5="Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών"question5="Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών για τις επιχειρήσεις;" answer5="Η υποστήριξη πελατών είναι μια βασική πτυχή οποιασδήποτε επιχείρησης. Μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε προβλήματα πελατών, να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά με τους πελάτες και να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών. Οι πιστοί πελάτες είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν και να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα. Ως εκ τούτου, η καλή υποστήριξη πελατών μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επωφελής για οποιαδήποτε επιχείρηση σε οποιονδήποτε κλάδο."title6="Πώς να βελτιώσετε την επιχείρησή σας "question6="Πώς μπορεί ένα καλό κέντρο εξυπηρέτησης να βελτιώσει την επιχείρησή σας;"answer6="Ένα καλό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι απαραίτητο για την παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών, καθώς προσφέρει πολλά εργαλεία και συστήματα για να κάνει τη δουλειά ευκολότερη και αποτελεσματική. Βοηθά τις ομάδες κέντρων εξυπηρέτησης να αντιμετωπίσουν τους πελάτες γρήγορα και με εξαιρετικά αποτελέσματα. Επιπλέον, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης εξοικονομεί χρόνο, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αυτοματισμούς και να δημιουργούν ενσωματωμένες ροές εργασίας με διάφορες εφαρμογές. Μακροπρόθεσμα, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να πουλήσουν περισσότερα, να προσελκύσουν νέους πελάτες, καθώς και να αυξήσουν την πίστη τους προς την εταιρεία σας." title7="Ποια είναι τα οφέλη του LiveAgent"question7="Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent αντί άλλων κέντρων εξυπηρέτησης;" answer7="Το LiveAgent προσφέρει πρόσβαση στα πιο χρήσιμα κανάλια πελατών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο σύστημα καρτελών του. Αυτό σημαίνει ότι τα κέντρα εξυπηρέτησης μπορούν να ενοποιήσουν την επικοινωνία των πελατών τους σε μία μόνο πλατφόρμα. Ένα σύστημα καρτελών παρέχει πιο εύκολη οργάνωση, ενώ διευρύνει την απήχησή σας σε κανάλια που αρέσει στους πελάτες σας να χρησιμοποιούν."]
Σημαντικά ευρήματα

Η έρευνα είναι το κλειδί για την υποστήριξη πελατών

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον αντίκτυπο της υποστήριξης πελατών στους πελάτες και την επιχείρησή σας. Ρίξτε μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία υποστήριξης πελατών και επωφεληθείτε από τα ευρήματα. Οι κύριοι τομείς έρευνας περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο στην επιχείρηση, βασικά στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια υποστήριξης πελατών και τη συμπεριφορά των πελατών σε διάφορες καταστάσεις.
Τι μπορείτε να μάθετε;
  • Βασικά στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών
  • Στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα κανάλια πελατών
  • Επιχειρηματικός αντίκτυπος της εξυπηρέτησης πελατών
και πολλά ακόμα…
Το μέσο καθαρό FCR για τα κέντρα εξυπηρέτησης παγκοσμίως είναι περίπου

74%

MetricNet

80%

των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας χρειάζονται πολλά συστήματα για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. CCW Digital
Research multiple systems

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo