Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων

Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων;

Το λογισμικό παρακολούθησης τηλεφωνικού κέντρου είναι μια τεχνολογία κέντρου επαφών που συνήθως ενσωματώνεται σε λύση λογισμικού κέντρου επαφών. Έχει σχεδιαστεί για να δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές ή τους προϊσταμένους του τηλεφωνικού κέντρου να απλοποιήσουν τα καθήκοντά τους της παρακολούθησης κλήσεων και να τυποποιήσουν τις πρακτικές υποστήριξης στην επικοινωνιακή τους πλατφόρμα επιλογής. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση μιας μεμονωμένης κλήσης ή την παρακολούθηση πολλαπλών κλήσεων ταυτόχρονα.

Πώς λειτουργεί η παρακολούθηση κλήσεων;

Το λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων διατίθεται μέσω πρωτοποριακών λύσεων λογισμικού κέντρου κλήσεων, όπως το LiveAgent. Ο έξυπνος σχεδιασμός του επιτρέπει στους προϊσταμένους να παρακολουθούν κάθε τηλεφωνική κλήση που χειρίζεται το εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο και το εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο.

Επιτρέπει στους προϊσταμένους να ακούσουν τις συνομιλίες με τους πελάτες. Μπορούν να ακούσουν κλήσεις χωρίς να το γνωρίζει ο καλών ή ο αντιπρόσωπος, να μιλήσουν σε αντιπροσώπους χωρίς να το γνωρίζει ο καλούντος ή να μιλήσουν στον καλούντα και τον αντιπρόσωπο στη γραμμή. Χάρη στην παρακολούθηση κλήσεων, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν προβλήματα κακής απόδοσης αντιπροσώπων ή παρέχουν πρακτική εκπαίδευση σε νέους υπαλλήλους τηλεφωνικού κέντρου.

Improve the call center customer experience

Discover all of the features that LiveAgent has to offer.

Learn more

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων;

Το λογισμικό παρακολούθησης τηλεφωνικού κέντρου είναι μια ολοκληρωμένη λύση για εταιρείες που χρειάζονται προηγμένη εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών. Οι περιπτώσεις χρήσης του κυμαίνονται από τη διασφάλιση της ποιότητας έως την εκπαίδευση των εργαζομένων. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που ολόκληρη η ομάδα πωλήσεων ή το τμήμα πωλήσεων συχνά καταλήγει να το χρησιμοποιεί κάποια στιγμή. Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, πολλά άτομα μπορούν να επωφεληθούν από αυτό το λογισμικό εκτός από έναν αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου:

  • Διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου
  • Προϊστάμενος τηλεφωνικού κέντρου
  • Επικεφαλής ομάδας τηλεφωνικού κέντρου
  • Αντιπρόσωποι πωλήσεων
Αντιπρόσωποι λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης- LiveAgent

Είναι όλοι οι χρήστες σε θέση να χρησιμοποιούν την παρακολούθηση κλήσεων;

Είτε χρησιμοποιείτε πλήρως προσαρμοσμένα δέντρα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης είτε θέλετε να αξιολογήσετε την αξιοπιστία της τεχνολογίας ανάλυσης ομιλίας, η παρακολούθηση κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει. Ωστόσο, δεδομένου ότι επιτρέπει στους χρήστες να ακούν επιχειρηματική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, είναι καλό να έχετε κάποιο έλεγχο.

Στο LiveAgent, μόνο οι διευθυντές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την παρακολούθηση κλήσεων. Οι διευθυντές μπορούν επίσης να ορίσουν συγκεκριμένους χρήστες που θα έχουν επίσης πρόσβαση στην παρακολούθηση κλήσεων. Με το LiveAgent, θα έχετε τον πλήρη έλεγχο του ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την παρακολούθηση κλήσεων και σε ποιο βαθμό.

Monitor calls in real-time

Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.

Try it out

Τι να αναζητήσετε σε ένα εργαλείο παρακολούθησης κλήσεων;

Η βιομηχανία λογισμικού παρακολούθησης τηλεφωνικών κέντρων είναι πολύ προσοδοφόρα, επομένως υπάρχουν πολλά εργαλεία παρακολούθησης κλήσεων στην αγορά. Ωστόσο, υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσετε ένα περιεκτικό τηλεφωνικό κέντρο από ένα μέτριο. Πάρτε το LiveAgent, το οποίο θεωρείται λύση κέντρου επαφών βασισμένο σε cloud all-in-one με περισσότερες από 180 δυνατότητες. Διαθέτει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσφέρει ένα εργαλείο παρακολούθησης κλήσεων, συμπεριλαμβανομένων:

  • Διασφάλιση ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου – σας επιτρέπει να απλοποιήσετε την παρακολούθηση της ποιότητας του κέντρου και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας σε όλους τους τομείς
  • Προγνωστική κλήση – διευκολύνετε τις επαφές κλήσης για αντιπροσώπους με μια λειτουργία που καλεί αυτόματα αριθμούς και δρομολογεί την κλήση σε έναν αντιπρόσωπο μόλις εντοπίσει μια σύνδεση
  • Προσαρμόσιμο τηλεφωνικό κέντρο – σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τον πίνακα ελέγχου για αντιπροσώπους, διευθυντές και προϊστάμενοι για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα
  • Προηγμένη ανάλυση – αναλύστε κάθε πτυχή του τηλεφωνικού κέντρου σας και αντλήστε πληροφορίες από όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους καλούντες χάρη στην ανάλυση συνομιλιών
  • Προσαρμοσμένη δρομολόγηση κλήσεων βασισμένη σε δεξιότητες – κατευθύνετε τους καλούντες σε έναν αντιπρόσωπο που είναι καλύτερα εξοπλισμένος για την αντιμετώπιση προβλημάτων πελατών
  • Ενσωμάτωση τρίτων – ενσωματώστε το εργαλείο παρακολούθησης κλήσεων με άλλα βασικά επιχειρηματικά εργαλεία
  • Συνολική αναφορά – λαμβάνετε τακτικές εκθέσεις σχετικά με την απόδοση του ατόμου, της ομάδας και του οργανισμού για τη βελτίωση της κατανομής πόρων, την απόδοση του αντιπροσώπου, τον εντοπισμό συμφόρησης και τη μείωση του λειτουργικού κόστους
https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Πόσο κοστίζει η χρήση της παρακολούθησης κλήσεων;

Δεδομένου ότι η λύση παρακολούθησης αποτελεί μέρος μιας λύσης τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε cloud, οι τιμές ποικίλλουν. Αν θέλετε να συγκρίνετε τις τιμές διαφορετικών λύσεων, ελέγξτε αν αναγράφεται μηνιαία ή ετήσια τιμή. Ο μέσος όρος του κλάδου είναι περίπου $50 ανά χρήστη ανά μήνα. Η τιμολόγηση εξαρτάται από τον αριθμό των δυνατοτήτων τηλεφωνικού κέντρου στις οποίες έχετε πρόσβαση, εκτός από την παρακολούθηση κλήσεων που ακολουθείτε.

Το LiveAgent είναι η κορυφαία λύση κέντρου επαφών με διαφανή πλάνα τιμολόγησης, αυτόματη καταγραφή κλήσεων και ανάλυση ομιλίας. Το πρόγραμμα τιμολόγησης all-inclusive του LiveAgent ξεκινά από $39 ανά χρήστη ανά μήνα, συνοδεύεται από περισσότερες από 180 προηγμένες δυνατότητες και εξαιρετική υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου.

Scale your business

A fully-stacked call center is just one click away.

Let's go

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης κλήσεων;

Όλα τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης κλήσεων μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες – βελτιωμένη εμπειρία πελατών και βελτίωση των επιδόσεων των επιχειρήσεων. Ωστόσο, αυτές είναι αρκετά ευρείες κατηγορίες. Ακολουθούν τα πιο συγκεκριμένα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης κλήσεων, αν αυτό είναι που ψάχνετε:

  • Βελτιωμένη απόδοση αντιπροσώπου
  • Μειωμένος μέσος χρόνος χειρισμού
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων
  • Αυξημένη αφοσίωση πελατών
  • Βελτιωμένη ποιότητα κλήσεων
  • Απλοποιήστε τη διαχείριση και διασφαλίστε την ποιότητα ακόμη και με απομακρυσμένους αντιπροσώπους

Improve the quality of your calls

Create a fully functioning virtual call center today.

Free trial

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης τηλεφωνικού κέντρου;

Το λογισμικό παρακολούθησης τηλεφωνικών κέντρων είναι ένα εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι τηλεφωνικών κέντρων για την παρακολούθηση κλήσεων σε ένα εισερχόμενο και εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο. Οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι μπορούν να ακούσουν κλήσεις κατόπιν αιτήματος. Μπορούν απλώς να ακούσουν μια κλήση χωρίς να το γνωρίζει ο καλών και ο αντιπρόσωπος. Εάν θέλουν, μπορούν να αποφασίσουν να μιλήσουν με τον αντιπρόσωπο ή να μπουν στην κλήση και να συνομιλήσουν με έναν καλούντα. 

 

Πώς λειτουργεί η παρακολούθηση κλήσεων;

Το εργαλείο παρακολούθησης κλήσεων λειτουργεί ως μέρος του πιο εκτεταμένου λογισμικού συστήματος - τηλεφωνικού κέντρου. Βασίζεται σε τεχνολογίες που επιτρέπουν στους προϊσταμένους να έχουν πρόσβαση σε κλήσεις πελατών και να ακούνε τηλεφωνικές συνομιλίες.

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων;

Τα τμήματα πωλήσεων και οι ομάδες πωλήσεων χρησιμοποιούν συχνά λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων. Επιπλέον, οι άνθρωποι σε βασικές θέσεις το χρησιμοποιούν για να παρέχουν εξαιρετική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένου του εκπροσώπου πωλήσεων, του επικεφαλής ομάδας, του προϊσταμένου κέντρου και του κεντρικού διευθυντή.

Είναι όλοι οι χρήστες σε θέση να χρησιμοποιούν την παρακολούθηση κλήσεων;

Όχι, δεν μπορούν όλοι οι χρήστες να χρησιμοποιούν εργαλεία παρακολούθησης κλήσεων. Μόνο οι διευθυντές και τα άτομα με ρόλους που έχουν δικαιώματα παρακολούθησης κλήσεων μπορούν να χρησιμοποιούν λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων.

Τι να αναζητήσετε σε ένα εργαλείο παρακολούθησης κλήσεων;

Όταν ψάχνετε να επενδύσετε σε ένα εργαλείο παρακολούθησης κλήσεων, θα πρέπει να αναζητήσετε την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής. Επομένως, θα πρέπει να αναζητήσετε υποστήριξη ενσωματώσεων τρίτων, δυνατότητες προσαρμογής, προγνωστική κλήση, προηγμένα αναλυτικά στοιχεία & αναφορά και δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων.

Πόσο κοστίζει η χρήση της παρακολούθησης κλήσεων;

Το μέσο κόστος του λογισμικού παρακολούθησης κλήσεων είναι περίπου $50 ανά χρήστη ανά μήνα. Ωστόσο, μερικές αρκετά προσιτές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου που βασίζονται σε cloud, όπως το LiveAgent, το προσφέρουν αυτό λειτουργικά στα $39 ανά χρήστη ανά μήνα.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης κλήσεων;

Το λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών συνολικά. Είναι βέβαιο ότι θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου διότι βελτιστοποιεί τη διανομή κλήσεων, βελτιώνει την απόδοση του αντιπροσώπου και σας επιτρέπει να διατηρείτε τη διασφάλιση ποιότητας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo