Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αναφορά απόδοσης

Μια αναφορά απόδοσης είναι μια αναφορά για την απόδοση ενός οργανισμού, μιας ομάδας ή ενός ατόμου. Οι αναφορές απόδοσης παράγονται τακτικά για τον εντοπισμό τομέων βελτίωσης εντός ενός οργανισμού ή επιχείρησης.

Γιατί πρέπει να δημιουργείτε αναφορές καθημερινής απόδοσης;

Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση. Η εύρεση «χασομέρηδων» και τομέων που μπορούν να βελτιστοποιηθούν είναι πάντα εξαιρετική, διότι προσφέρει την δυνατότητα να:

  • Βελτιώσετε την απόδοση των αντιπροσώπων σας
  • Παρέχετε πρόσθετη εκπαίδευση σε όσους τη χρειάζονται
  • Βελτιώσετε την ικανοποίηση, την εμπειρία και τις πωλήσεις των πελατών
  • Κάνετε ανακατανομή πόρων
  • Ενισχύσετε τα κανάλια υποστήριξης
  • Βρείτε πιο οικονομικούς τρόπους για την επίλυση προβλημάτων
Κατάταξη αντιπροσώπων

Εκτός από αυτό, οι αναφορές απόδοσης μπορούν επίσης να παρουσιάσουν τομείς της επιχείρησής σας που ευδοκιμούν. Αυτό είναι σημαντικό διότι:

  • Δεν θα χρειαστεί να αναθεωρήσετε ολόκληρη την στρατηγική υποστήριξης/επιχείρησης σας
  • Θα έχετε τη δυνατότητα να ανταμείψετε εκείνους που διαπρέπουν
  • Αυτοί με τις χαμηλότερες επιδόσεις θα είναι σε θέση να μάθουν από εκείνους που διαπρέπουν
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Τι κάνει η λειτουργία αναφοράς απόδοσης του LiveAgent;

Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν την απόδοση των αντιπροσώπων υποστήριξης. Κάθε αναφορά απόδοσης περιέχει τον συνολικό αριθμό των ανοιχτών συνομιλιών, των καρτελών που έχουν επιλυθεί, των κλήσεων και άλλων (δείτε παρακάτω). Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να εμφανίζονται ως γραφήματα ή διαγράμματα και να τμηματοποιούνται κατά ημέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος ή ακόμα και με μια προσαρμοσμένη ημερομηνία.

Αναφορά απόδοσης

Ανακαλύψτε ποιος είναι ο πιο παραγωγικός, ποιος προτιμά να απαντά σε email σε σχέση με ζωντανές συνομιλίες και ποιος προσφέρει συνεπή αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου.

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς απόδοσης

Μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα της αναφοράς απόδοσης ανά:

  • Χρόνο
  • Τμήμα
  • Αντιπρόσωπο
  • Ετικέτα
Performance-report-1
Αναφορά απόδοσης

Κάθε αναφορά απόδοσης μπορεί επίσης να τροποποιηθεί ώστε να εμφανίζει επιπλέον δεδομένα, όπως:

  • Ημερομηνία
  • Απαντήσεις
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης
  • Κλήσεις
  • Εξερχόμενες κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας

  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς αξιολόγηση
  • Χωρίς αξιολόγηση %
  • Θετικές αξιολογήσεις
  • Θετικές αξιολογήσεις %
  • Αρνητικές αξιολογήσεις
  • Αρνητικές αξιολογήσεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Επιλέξτε τον τρόπο παρουσίασης των δεδομένων στις αναφορές απόδοσης

Το LiveAgent μπορεί να παρουσιάσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων γραφημάτων περιοχής, γραφημάτων γραμμών, ραβδογραφημάτων και γραφημάτων πίτας. Επιπλέον, όλα τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV, διευκολύνοντας την κοινή χρήση με άλλους.

Πώς να βρείτε αναφορές απόδοσης στο LiveAgent

Οι αναφορές απόδοσης είναι ορατές μόνο στους διαχειριστές. Εάν έχετε το ρόλο του διαχειριστή, μπορείτε να βρείτε αναφορές απόδοσης κάνοντας κλικ στις Αναφορές (εικονίδιο κύκλου) που βρίσκεται στο αριστερό μενού (δεξιά μεταξύ Κλήσεων και Πελατών) και επιλέγοντας αναφορές απόδοσης από τη λίστα αναφορών.

Αναφορά απόδοσης

Λάβετε υπόψη ότι όλοι οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τα προσωπικά τους στατιστικά στοιχεία/αναφορές απόδοσης κατά τη σύνδεση στο LiveAgent.

Αναφορά απόδοσης
Τα προσωπικά στατιστικά στοιχεία ενός αντιπροσώπου είναι ορατά εκτός των αναφορών απόδοσης

Χρήση αναφορών απόδοσης με API

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να διαχειριστείτε την κλήση τιμών στις αναφορές απόδοσης.

API

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αναφορών που διατίθενται στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής μας βάσης:

Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για την επιχείρησή σας;

Ξεκινήστε να βελτιώνετε την απόδοση της υποστήριξης, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών σας σήμερα με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι αναφορές απόδοσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια αναφορά απόδοσης είναι μια αναφορά για την απόδοση ενός οργανισμού, μιας ομάδας ή ενός ατόμου. Οι αναφορές απόδοσης παράγονται τακτικά για τον εντοπισμό τομέων βελτίωσης εντός ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να δημιουργείτε συνήθεις αναφορές απόδοσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους ακριβείς τομείς της επιχείρησής σας που χρειάζονται βελτίωση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι κάνει η λειτουργία αναφοράς απόδοσης του LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν την απόδοση των αντιπροσώπων υποστήριξης. Κάθε αναφορά απόδοσης περιέχει τον συνολικό αριθμό των ανοιχτών συνομιλιών, των καρτελών που έχουν επιλυθεί, των κλήσεων και άλλων (δείτε παρακάτω). Οι αναφορές απόδοσης μπορούν να εμφανίζονται ως γραφήματα ή διαγράμματα και να τμηματοποιούνται κατά ημέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος ή ακόμα και μια προσαρμοσμένη ημερομηνία.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo