Αναφορά αντιπροσώπου

Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά Αντιπροσώπου για τον χρόνο εργασίας, απαντημένες Καρτελών, Συνομιλίες, Κλήσεις, πωλήσεις, ανταμοιβές και πολλά άλλα (δείτε όλες τις επιλογές παρακάτω) από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι μεμονωμένες καταχωρήσεις μπορούν να ταξινομηθούν ανά χρονικό διάστημα, τμήμα, κανάλι και αντιπρόσωπο. Οι αναφορές αντιπροσώπων μπορούν να εξαχθούν σε ένα αρχείο CSV.

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς αντιπροσώπου (στήλες):

  • Ετικέτα
  • Απάντηση
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης
  • Κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς κατάταξη
  • Χωρίς κατάταξη %
  • Ανταμοιβές
  • Ανταμοιβές %
  • Επιπλήξεις
  • Επιπλήξεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες

Η αναφορά αντιπροσώπων μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:

Χρησιμοποιήστε αναφορές αντιπροσώπου με API

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές αντιπροσώπων.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo