Αυξήστε την ικανοποίηση πελατών και εξοικονομήστε πόρους με το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης του LiveAgent. Προσφέρετε λύσεις μέσω email, ζωντανής συνομιλίας και γνωσιακής βάσης, βελτιώνοντας την εμπειρία πελατών 24/7.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης είναι μια δημοφιλής λύση για εταιρείες που θέλουν να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Το Λογισμικό υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης πελατών προσφέρει γνωσιακές βάσεις δεδομένων και πύλες αυτοεξυπηρέτησης, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να βοηθούν αυτόματα τους χρήστες 24/7. Αυτό το άρθρο θα διερευνήσει τι κάνει αυτά τα συστήματα να λειτουργούν και ποιο είναι το καλύτερο για εσάς.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών είναι ένας τύπος εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει στους πελάτες να βοηθήσουν τον εαυτό τους. Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται για συστήματα υποστήριξης πελατών που είναι κυρίως αυτοματοποιημένα, με μικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης μέσω διαφόρων μέσων, όπως ζωντανή συνομιλία σε ιστότοπους ή εφαρμογές για κινητά. Αυτό το λογισμικό παρέχει συνήθως απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και πόρους που επιτρέπουν στους πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους χωρίς να χρειάζονται βοήθεια από εκπροσώπους της εταιρείας.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών είναι απαραίτητο, καθώς μειώνει τον χρόνο απόκρισης, εξοικονομεί χρόνο, χρήματα και επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν καλύτερη υποστήριξη στους πελάτες τους. Καθώς οι προτεραιότητες μιας επιχείρησης μετατοπίζονται προς την παροχή εξαιρετικής εμπειρίας σε όλα τα κανάλια, μια βολική και υψηλής ποιότητας εμπειρία πελάτη είναι απαραίτητη για την επιτυχία. Αυτό το προσφέρει το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το λογισμικό παρέχεται σε πολλαπλά προγράμματα πληρωμών και οι περισσότερες υπηρεσίες προσφέρουν μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.
Οι περισσότερες λύσεις λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης παρέχουν στους πελάτες τιμολόγηση, πολιτικές και γενικές γνώσεις προϊόντων. Αυτό γίνεται μέσω διαδραστικής φωνητικής απόκρισης, μηνυμάτων κειμένου, email, πύλης υποστήριξης, εφαρμογών για κινητά, διαδικτυακής συνομιλίας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τις παραπάνω δυνατότητες, εκτός από τις πύλες αυτοεξυπηρέτησης και τις γνωσιακές βάσεις δεδομένων.
Τα κύρια στοιχεία του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης είναι η λειτουργικότητα αναζήτησης, ένα σύστημα καρτελών, η ενοποίηση της τηλεφωνίας υπολογιστή και η γνωσιακή βάση. Αυτά τα εργαλεία σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε πληροφορίες στις οποίες οι χρήστες έχουν εύκολη πρόσβαση 24/7. Πριν επιλέξετε μια λύση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με όλα τα σημαντικά στοιχεία του.
Οι Καρτέλες είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό των εφαρμογών λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης. Αυτό το στοιχείο επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλλουν αιτήματα και να συνεργάζονται με επαγγελματίες υποστήριξης IT για την επίλυση προβλημάτων. Μόλις υποβληθεί μία καρτέλα, γίνεται ορατή σε έναν ή περισσότερους τεχνικούς που θα επιλύσουν το πρόβλημα για τον χρήστη. Το στοιχείο των καρτελών διαχειρίζεται τον κύκλο ζωής από τη δημιουργία του μέσω ενημερώσεων κατάστασης, επίλυσης προβλημάτων και κλεισίματος. Σε ορισμένα συστήματα, οι καρτέλες μπορούν επίσης να περιέχουν συνημμένα, όπως στιγμιότυπα οθόνης ή αρχεία καταγραφής για να βοηθήσουν τους τεχνικούς να κατανοήσουν το πρόβλημα. Μόλις επιλυθεί το πρόβλημα, η καρτέλα κλείνει.
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπει να συνομιλείτε γρήγορα με πελάτες όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας υποστηρίζεται από αυτοματισμό και βοηθά τους πελάτες σας με μια αυτοματοποιημένη απόκριση ή με τη σύνδεση με έναν αντίστοιχο αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης το 2022 παρέχει αυτοματοποιημένες λύσεις μέσω ζωντανής συνομιλίας και συνδέεται με αντιπροσώπους εάν χρειάζεται. Επιπλέον, μπορείτε να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία σε πολλές πλατφόρμες τρίτων.
Το τμήμα τηλεφωνικού κέντρου του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης επιτρέπει στην ομάδα σας να συνομιλεί με πελάτες την ώρα που χρειάζονται, εάν οι αυτόματες λύσεις δεν λύσουν το πρόβλημά τους. Σε ένα τηλεφωνικό κέντρο, οι κλήσεις διανέμονται στους διαθέσιμους αντιπροσώπους καθώς εισέρχονται. Χωρίς τηλεφωνικό κέντρο, ενδέχεται να μην μπορείτε να αποδεχτείτε τις εισερχόμενες κλήσεις ή να κατανείμετε το προσωπικό κατάλληλα.
Οι Πύλες πελατών επιτρέπουν στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στη γνωσιακή σας βάση. Μέσω αυτών των πυλών, μπορείτε να μοιράζεστε πληροφορίες με τους πελάτες σας κατά τη διαχείριση παραπόνων. Επιπλέον, μπορείτε να μειώσετε τον χρόνο που αφιερώνουν οι πελάτες μιλώντας με τους αντιπροσώπους σας δημιουργώντας φόρουμ κοινότητας, μια ενημερωτική βάση δεδομένων και μια ενότητα Συχνές Ερωτήσεις στην πύλη πελατών σας. Μια ενημερωμένη πύλη πελατών είναι απαραίτητη στο καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης σάς δίνει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα σας από μία πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας χρήστης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα, μπορεί να αναζητήσει μια λύση στο κέντρο υποστήριξης all-in-one. Εάν οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν μια ικανοποιητική απάντηση, είναι στη διάθεσή τους επιλογές κλιμάκωσης όπως υποστήριξη μέσω email, ζωντανή συνομιλία, γνωσιακή βάση και πύλη αυτοεξυπηρέτησης. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
Το στοιχείο διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης των καλύτερων συστημάτων λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης συνδέεται με πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τη διαχείριση της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δείτε πού και πώς μπορείτε να παρέχετε καλύτερα πληροφορίες στους χρήστες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να χειριστείτε περαιτέρω την ψηφιακή σας παρουσία και να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
Το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης περιλαμβάνει μια γνωσιακή βάση. Η γνωσιακή βάση περιέχει όλη την τεκμηρίωση και τους πόρους που είναι απαραίτητοι ώστε οι χρήστες να γνωρίσουν το λογισμικό και τις δυνατότητές του. Για παράδειγμα, μια γνωσιακή βάση μπορεί να αποτελείται από βίντεο, άρθρα γνώσεων και ενότητες με Συνήθεις Ερωτήσεις.
Ένα άλλο κοινό χαρακτηριστικό του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης είναι η ζωντανή συνομιλία με αντιπροσώπους, που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να καλούν με βίντεο ή να στέλνουν μηνύματα σε έναν αντιπρόσωπο όποτε χρειάζονται βοήθεια. Η ζωντανή συνομιλία εξαλείφει την αναμονή μέσω τηλεφώνου ή την αναμονή στη ρεσεψιόν με τη διαχείριση όλων των ερωτημάτων online.
Με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που λειτουργεί στον ιστότοπο ή στο εσωτερικό δίκτυο μιας εταιρείας, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία 24/7 από οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο. Ο αυτοματισμός όλο το εικοσιτετράωρο μειώνει τον αριθμό του προσωπικού που απαιτείται ενώ βελτιώνει τα κέρδη σας. Το 66% των πελατών προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους προτού επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Για να αυτοματοποιήσετε το σύστημά σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τυποποιημένα μηνύματα, προκαθορισμένες απαντήσεις και πολλαπλές γνωσιακές βάσεις.
Μπορείτε να προσθέσετε αυτόματες λειτουργίες στην πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας, ώστε οι πελάτες να μπορούν να λαμβάνουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους 24/7. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα βασισμένα στη γνώση, εκπαιδευτικά βίντεο, φόρουμ κοινότητας και άλλα. Η πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας θα πρέπει να βρίσκεται εκεί όπου οι πελάτες αναζητούν απαντήσεις προτού απευθυνθούν σε αντιπροσώπους.
Find what's right for you!
Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?
Είναι εύκολο να κολλήσετε όταν αποφασίζετε πώς να εφαρμόσετε το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης στην επιχείρησή σας. Πρέπει να αναζητήσετε διάφορες περιοχές και να τις εξετάσετε για να βρείτε την καλύτερη δυνατή προσαρμογή στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Επιπλέον, πρέπει να λάβετε υπόψη τις δυνατότητες, την επεκτασιμότητα, τις δεσμεύσεις και τις επενδύσεις υλικού πριν επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό.
Οι δεσμεύσεις μπορεί να διαφέρουν από τον ένα τύπο λογισμικού στον άλλο. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που απαιτεί προσαρμογή από έναν προγραμματιστή θα είναι σημαντικά πιο ακριβό από αυτά που δεν το κάνουν. Άλλες δεσμεύσεις περιλαμβάνουν τον εκπαίδευση χρόνο που χρειάζονται οι εργαζόμενοι προτού αποκτήσουν επάρκεια στο λογισμικό. Ας υποθέσουμε ότι το προσωπικό πρώτης γραμμής μιας εταιρείας έχει υψηλό ποσοστό τζίρου λόγω απολύσεων ή προαγωγών. Σε αυτήν την περίπτωση, μια γρήγορη στην εκμάθηση και εύχρηστη εφαρμογή θα καλύψει καλύτερα αυτήν την κατάσταση. Τα υψηλά επίπεδα σταθερότητας του συστήματος είναι απαραίτητα για τις εταιρείες που βασίζονται στην εκτέλεση ζωτικών προγραμμάτων 24/7.
Το κόστος εφαρμογής μιας λύσης αυτοεξυπηρέτησης εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως η εκπαίδευση των εργαζομένων, ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η συντήρηση, το κόστος υποδομής και η υποστήριξη. Ως αποτέλεσμα, διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης είναι διαθέσιμα για λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων πληρωμής ανά χρήση, μηνιαίων και ετήσιων πληρωμών ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού.
Όταν επιλέγετε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, θέλετε να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας μπορεί να βοηθήσει γρήγορα τους πελάτες με εργαλεία υποστήριξης. Η επιλογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης με υποστήριξη και συνομιλία 24/7 είναι χρήσιμη, ειδικά εάν έχετε μια μεγάλη ή απομακρυσμένη ομάδα σε διάφορες ζώνες ώρας. Επομένως, θέλετε να αναζητήσετε επιλογές υποστήριξης που ανταποκρίνονται στους επιχειρηματικούς σας στόχους και ανάγκες.
Ανεξάρτητα από το τρέχον μέγεθος της επιχείρησής σας, θέλετε να επιλέξετε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που να καλύπτει τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Επιλέξτε ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει τη μηνιαία συνδρομή σας—επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε εύκολα τη συνδρομή σας στο λογισμικό όταν η επιχείρησή σας έχει αργούς ή φορτωμένους χρόνους. Θέλετε να εξετάσετε την επεκτασιμότητα για να διασφαλίσετε ότι έχετε τα σωστά χαρακτηριστικά και το σωστό σημείο τιμής για τις ανάγκες σας.
Η γνώση των περιορισμών κάθε λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το καλύτερο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εξετάσει το τρέχον μέγεθος του προσωπικού σας και ποια χαρακτηριστικά είναι πιο σημαντικά για εσάς. Για παράδειγμα, κανάλια επικοινωνίας, εισερχόμενες κλήσεις, υποστήριξη βίντεο και τα προγράμματα συνομιλίας κειμένου μπορούν να περιοριστούν από το λογισμικό που επιλέγετε και το υλικό που έχετε. Λάβετε το υπόψη πριν αγοράσετε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης.
Θα βοηθούσε εάν επιλέγατε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που συνεργάζεται με πολλά εργαλεία όπως τηλέφωνο, συνομιλία, γνωσιακές βάσεις και βίντεο. Χρησιμοποιώντας το πολυκαναλικό λογισμικό, μπορείτε να συνεργαστείτε σε πολλά κανάλια. Θέλετε να επιλέξετε λογισμικό που επιτρέπει την εύκολη επικοινωνία μέσω εσωτερικών και εξωτερικών καναλιών.
Η προσφορά δυνατοτήτων αυτοεξυπηρέτησης εντός του λογισμικού μπορεί να βοηθήσει τους υπαλλήλους να εκτελούν την εργασία τους με μειωμένο κόστος, αυξάνοντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών. Τα σημαντικά οφέλη από τη χρήση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης είναι το μειωμένο κόστος, η αυξημένη παραγωγικότητα και η ικανοποίηση των πελατών μέσω αυτοματοποιημένων ενεργειών.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών αναμένεται να αυξάνεται κατά μέσο όρο 15% ετησίως έως το 2027. Για να χρησιμοποιήσετε καλύτερα το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, πρέπει να προσδιορίσετε τις τάσεις των πελατών στα δεδομένα αγορών τους και τις ανάγκες υποστήριξης για να παραμείνετε ενημερωμένοι με αυτές τις πληροφορίες. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης έχει γίνει επίσης όλο και πιο σημαντικό για τα γραφεία στο σπίτι. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη σε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ συνομιλίας βοηθώντας παράλληλα τους πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους.
Η εφαρμογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών είναι αρκετά περίπλοκη σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια υποστήριξης προϊόντων. Πρέπει να ληφθούν υπόψη διάφορα βήματα κατά την εφαρμογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης. Είναι χρήσιμο να στείλετε έρευνες για να ρωτήσετε τι πιστεύουν οι πελάτες σχετικά με τις νέες προσεγγίσεις ή πώς αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας.
Οι διαχειριστές προϊόντων μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας σειράς εγχειριδίων εκπαίδευσης προϊόντων για πελάτες όταν εφαρμόζονται συστήματα αυτοεξυπηρέτησης. Το στάδιο υλοποίησης του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης προϊόντος διαρκεί συνήθως λιγότερο από δύο εβδομάδες. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της πληροφορικής και οι εξωτερικοί προμηθευτές πρέπει να συντονίζουν την πρόσβασή τους κατά την ανάπτυξη. Διαφορετικά, ο χρόνος διακοπής λειτουργίας θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.
Το εύρος τιμών του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών ποικίλλει σημαντικά και εξαρτάται από διαφορετικούς παράγοντες όπως η φύση της επιχείρησης. Συνήθως, έμπειρες εταιρείες με μακρά ιστορία χρεώνουν υψηλότερες τιμές για τα προϊόντα τους. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών μπορεί να κοστίζει από εκατοντάδες έως χιλιάδες ή περισσότερο, ανάλογα με τις λειτουργίες και την υποστήριξη του συστήματος. Το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην περίπτωση μεγάλων ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου που τείνουν να έχουν τεράστια κίνηση σε περιόδους αιχμής. Οι λύσεις ανοιχτού κώδικα είναι συνήθως δωρεάν και δεν απαιτούν τέλη αδειοδότησης, αλλά ενδέχεται να έχουν περιορισμένη λειτουργικότητα. Οι εταιρείες ενδέχεται να χρεώνουν ανά άδεια χρήστη και ακόμη και να έχουν μηνιαίες πληρωμές, αλλά προσφέρουν ανώτερες δυνατότητες.
“Η δυνατότητα να έχουμε τα email μας, τη ζωντανή συνομιλία, το σύστημα καρτελών και τα κοινωνικά μέσα σε ένα μέρος κάνει τη ζωή της επιχείρησής μας πολύ πιο εύκολη καθώς μεγαλώνουμε. Το σύστημα καρτελών είναι το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό καθώς είναι τόσο εύκολο να οργανωθεί. Είναι καλό που μπορούμε επίσης να προσαρμόσουμε την εμφάνιση των προσαρμοσμένων σελίδων μας και τη συνομιλία μας.”
Το LiveAgent παρέχει ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όλα-σε-ένα, συμπεριλαμβανομένης της ισχυρής αυτοεξυπηρέτησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε έχει σύνδεση στο Διαδίκτυο και δεν απαιτεί καμία εγκατάσταση. Οι πελάτες απολαμβάνουν την ευκολία των δυνατοτήτων όλα-σε-ένα του LiveAgent που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις τους να χειρίζονται όλες τις πτυχές της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών. Με αυτοματοποιημένες δυνατότητες, πολυκαναλική επικοινωνία, πλήρες τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα. Το LiveAgent μπορεί εύκολα να διαχειριστεί οποιοδήποτε αίτημα χρήστη και έχει μέση κριτική χρήστη 4,7 αστέρων.
Για να επιτρέψουμε στη μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρησή σας να προσφέρει τις καλύτερες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τα 20 καλύτερα λογισμικά αυτοεξυπηρέτησης το 2024. Μια εναλλακτική είναι διαθέσιμη για να καλύψει τις ανάγκες της επιχείρησής σας με διάφορες δυνατότητες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα , και επιλογές τιμών.
Το LiveAgent είναι λογισμικό για ιστότοπους που παρέχει εξυπηρέτηση πελατών μέσω email, συνομιλίας, τηλεφώνου και άλλων. Το λογισμικό του LiveAgent μπορεί να εγκατασταθεί στον διακομιστή της εταιρείας ή στους διακομιστές του LiveAgent, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες εφαρμογές που βασίζονται στον ιστό. Με το LiveAgent, μπορείτε να διαχειριστείτε τα πάντα, από επιλογές αυτοεξυπηρέτησης μέχρι το τηλεφωνικό κέντρο και τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών.
Μια επιχείρηση οποιουδήποτε μεγέθους μπορεί να χρησιμοποιήσει το LiveAgent, από μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις. Τα ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά του και η ανώτερη ποιότητα συστήματος καθιστούν το LiveAgent την ιδανική λύση εξυπηρέτησης πελατών. Όλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό LiveAgents λόγω των ανταγωνιστικών τιμών και των δωρεάν δοκιμαστικών προγραμμάτων του.
Το LiveAgent ξεχωρίζει από άλλα συστήματα, προσφέροντας περισσότερες από 190 ενσωματώσεις συστημάτων για εύκολη χρήση λογισμικού.
Εκτός από τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια δωρεάν έκδοση. Οι πελάτες έχουν επιλογές να επιλέξουν από πολλά επίπεδα υπηρεσιών και προγράμματα τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένων 9$, 29$ και 49$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να εγγραφείτε στο LiveAgent.
Το Zoho Desk επιτρέπει σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή επωνυμία να διαχειρίζεται τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να παρέχει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης όταν δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με τους αντιπροσώπους σας. Το Zoho Desk μπορεί να σας βοηθήσει σε όλες τις ανάγκες σας, από την αυτοεξυπηρέτηση έως τις σχέσεις με τους πελάτες.
Το Zoho Desk συνιστάται για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που λαμβάνουν πολλά αιτήματα. Χρησιμοποιώντας το Zoho Desk, οι χρήστες σας θα έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης ανά πάσα στιγμή.
Το Zoho Desk είναι μοναδικό λόγω της ικανότητάς του να διαχειρίζεται την εικόνα της επωνυμίας και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες μέσω αυτοματοποιημένων λειτουργιών.
Το Zoho Desk έχει τέσσερα επίπεδα υπηρεσιών, μια δωρεάν έκδοση με περιορισμένες δυνατότητες, μια επιλογή $14, $23 και $40 το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Υπάρχει επίσης μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση 15 ημερών του Zoho Desk.
Το λογισμικό επικοινωνίας Intercom σάς επιτρέπει να παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών κατά τη διάρκεια της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.
Το Intercom χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο από εταιρείες όπως η New Relic, η Sotheby και το Shopify για να χειριστούν τις ανάγκες τους σε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης.
Το Intercom ξεχωρίζει από άλλα συστήματα παρέχοντας έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο κλιμάκωσης των λειτουργιών της επιχείρησής σας.
Τιμή
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Intercom μέσω μιας επιλογής 38$ ή 75$. Τα bots απαντήσεων και τα προσαρμοσμένα bots ξεκινούν από 99$, ενώ οι περιηγήσεις προϊόντων ξεκινούν από 119$ και τα άρθρα του κέντρου εξυπηρέτησης από 49$. Όλες οι τιμές είναι ανά μήνα, ενώ υπάρχει και δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για περαιτέρω προσφορά.
Το Help Scout παρέχει αναφορές, ισχυρό API και μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση. Έτσι, σας επιτρέπει να εστιάσετε το χρόνο σας στην εξυπηρέτηση πελατών και στους επιχειρηματικούς σας στόχους, όχι σε δευτερεύοντα ζητήματα πελατών.
Οι λειτουργίες χωρίς περίπλοκες διαδικασίες και η εύκολη χρήση του Help Scout συνιστώνται σε οργανισμούς με περισσότερους από 500 χρήστες. Οι ανάγκες αυτοεξυπηρέτησής τους μπορούν να συμβαδίσουν με την επιχείρησή σας και να μην καταβάλουν την επιχείρησή σας.
Το Help Scout ξεχωρίζει με την εστίασή του στη βελτίωση των βαθμολογιών ικανοποίησης των πελατών.
Το Help Scout προσφέρει πακέτα για 15$, 25$ και 40$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Εάν χρεώνεται ετησίως, το κόστος είναι χαμηλότερο. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το Help Scout δωρεάν.
Το Whatfix είναι ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στους χρήστες να επιλύουν μόνοι τους απλά προβλήματα πληροφορικής μέσω μιας εφαρμογής, ελαχιστοποιώντας τη χρήση της ομάδας υποστήριξής σας ενώ αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης Whatfix μειώνει το χρόνο εκκίνησης, αυξάνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων και ισοδυναμεί με θετική απόδοση επένδυσης (ROI) λογισμικού μέσω των αυτοματοποιημένων λειτουργιών του.
Το Whatfix ξεχωρίζει με τον αριθμό των πλατφορμών με τις οποίες συνεργάζονται, όπως το Salesforce, το Office 365, το Oracle CRM και άλλα.
Το Whatfix διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και δωρεάν λογισμικό. Ωστόσο, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά σχετικά με το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησής τους.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης του Zendesk παρέχει τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τη διαχείριση υποστήριξης πελατών και να προσφέρετε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης από ένα εργαλείο.
Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης Zendesk είναι ευέλικτο με ισχυρά εργαλεία αυτοματισμού, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στην παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών αντί να αφιερώνετε όλο τον χρόνο σας απαντώντας σε ερωτήσεις πελατών. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν πολύ από τις δυνατότητες του Zendesk.
Το Zendesk ξεχωρίζει από άλλα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης με την ενσωμάτωση chatbot που χειρίζεται γρήγορα ζητήματα πελατών 24/7 για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.
Το Zendesk έχει τιμολόγηση μόνο για υποστήριξη που ξεκινά από 19,99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα και τιμές σουίτας που ξεκινούν από 49,99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Το Zendesk διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Ενώ το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης της Zendesk προσφέρει πολλά οφέλη, αξίζει να λάβετε υπόψη και άλλες επιλογές στην αγορά. Ορισμένοι ανταγωνιστές της Zendesk παρέχουν ευέλικτες λύσεις που είναι πιο οικονομικές για μικρότερες επιχειρήσεις.
Το Gladly είναι ένα εξατομικευμένο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης χωρίς ξεχωριστές ενσωματώσεις και απρόσκοπτη υποστήριξη κλήσεων, που επιτρέπει στην επιχείρησή σας να αρχίσει να παρέχει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης γρήγορα και εύκολα.
Με το Gladly, οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από απρόσκοπτες και γρήγορες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που είναι ενσωματωμένες στο λογισμικό τους. Το λογισμικό της Gladly θα ήταν επωφελές για βιομηχανίες όπως η φιλοξενία και τα ταξίδια λόγω της ευκολίας χρήσης του.
Λόγω των εγγενώς ενσωματωμένων χαρακτηριστικών αυτοεξυπηρέτησης, το Gladly διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές, δίνοντας στις μικρές επιχειρήσεις και στις νεοφυείς επιχειρήσεις τα εργαλεία που χρειάζονται χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες ενσωματώσεις.
Το Gladly προσφέρει μια δωρεάν έκδοση καθώς και μια επιλογή 38$ και 150$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Το HubSpot επιτρέπει σε εταιρείες όλων των μεγεθών να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών μέσω ιστολογίων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σελίδων προορισμού, καμπανιών email, διαχείρισης περιεχομένου ιστότοπου, αναλυτικών στοιχείων ιστού και αναφορών.
Το Hubspot συνιστάται για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν μάρκετινγκ μέσω e-mail. Το Hubspot επιτρέπει λύσεις αυτοεξυπηρέτησης 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ενώ προσφέρει λειτουργίες μάρκετινγκ e-mail, καθιστώντας τις κατάλληλες για όσους εργάζονται σε διάφορους τομείς του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
Το Hubspot είναι μοναδικό, προσφέροντας πρόσβαση σε εξατομικευμένες λύσεις email και λύσεις εξυπηρέτησης πελατών, όλα σε μία εφαρμογή. Το Hubspot είναι αρχικά πιο ακριβό από άλλες επιλογές, αλλά έχει μεγάλη ποικιλία ικανοτήτων, καθιστώντας το Hubspot πιο προσιτό σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Το Hubspot προσφέρει μια δωρεάν έκδοση και μια δωρεάν δοκιμή. Εκτός από αυτό, υπάρχουν επιλογές όπως 50$/μήνα, 600$/έτος, 1.780$/μήνα ή 19.200$/έτος και 4.000$/μήνα ή 48.000$/έτος.
Το Ada συνδυάζει τα εργαλεία μιας εύχρηστης πλατφόρμας διαχείρισης πελατών με τα αγαπημένα σας εργαλεία CRM.
Με το Ada, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν καθηλωτικές και συναρπαστικές καμπάνιες μάρκετινγκ βελτιστοποιημένες για κινητές συσκευές. Αυτό καθιστά το Ada μια εξαιρετική λύση για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Ada is different from other providers because of its emphasis on mobile solutions that power your customer service.
Το Ada έχει μια δωρεάν δοκιμή και προγράμματα που ξεκινούν από 40$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Επιπλέον, το Ada προσφέρει έκπτωση 40% με ετήσια συνδρομή, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Το Document360 σάς επιτρέπει να δημιουργείτε κομμάτια γνωσιακής βάσης για να μειώσετε τα αιτήματα υποστήριξης έως και 50%.
Το Document360 είναι εξαιρετικό για μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν χρήσιμες γνωσιακές βάσεις που ταιριάζουν με την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Για αυτούς τους λόγους, οι μικρές μέχρι μεσαίες εταιρείες απολαμβάνουν τα μέγιστα από το Document360.
Ο λόγος που το Document360 διαφέρει από άλλους παρόχους αυτοεξυπηρέτησης είναι ότι διάφορα ιδρύματα όπως το Χάρβαρντ εμπιστεύονται το λογισμικό γνωσιακής βάσης του.
Το Document360 προσφέρει μια επιλογή 49$, 149$ και 299$ το μήνα εκτός από μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Επιπλέον, υπάρχει ένα πρόγραμμα enterprise plus, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Το Hornbill Service Manager προσφέρει ένα 100% περιβάλλον χωρίς κώδικα με ισχυρό αυτοματισμό διεργασιών που παρέχει γρήγορες υπηρεσίες μειώνοντας το κόστος.
Το Hornbill Service Manager καταργεί τους περιορισμούς κώδικα του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης, το οποίο χρησιμοποιεί αυτόματες ενημερώσεις και αποκλειστικούς πόρους.
Το Hornbill Service Manager ξεχωρίζει με την αυτοματοποίηση και το εύχρηστο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.
Το Hornbill Service Manager προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή. Πέρα από αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Το Freshdesk μετατρέπει τους αντιπροσώπους σε υποστηρικτές πελατών μέσω ενσωμάτωσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το Facebook, το Twitter, το Gmail, το LinkedIn και άλλα.
Το κέντρο επικοινωνίας Freshdesk διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές συνομιλίες με τον καλύτερο τρόπο στις βιομηχανίες ΜΚΟ, NFP και BFSI, προσφέροντας βιώσιμες λύσεις αυτοεξυπηρέτησης.
Το κέντρο επικοινωνίας Freshdesk ξεχωρίζει λόγω της ικανότητάς του να διαχειρίζεται και να εξορθολογίζει εύκολα τις λειτουργίες σε μεσαίες μέχρι μεγάλες επιχειρήσεις αυτοεξυπηρέτησης.
Υπάρχει μια δωρεάν έκδοση εκτός από μια επιλογή 15$ και 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Διατίθεται επίσης μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του συστήματος.
Η πλατφόρμα Helpshift ενσωματώνει αυτοματισμούς, bots, μηνύματα και τεχνητή νοημοσύνη σε μια κλιμακούμενη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών.
Σχεδιασμένο για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, το Helpshift προσφέρει τηλεφωνική και διαδικτυακή υποστήριξη συνομιλίας με ένα μοναδικό πρόγραμμα πληρωμών που βασίζεται στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
Το Helpshift είναι μοναδικό λόγω της εμπειρίας του στο χειρισμό λύσεων αυτοεξυπηρέτησης για κινητές πλατφόρμες και παιχνίδια για κινητές συσκευές με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας το Helpshift ιδανικό για επιχειρηματίες στον τομέα της ψηφιακής δημιουργίας.
Το μοντέλο πληρωμής του Helpshift βασίζεται σε ολοκληρωμένες επικοινωνίες εξυπηρέτησης πελατών, που σημαίνει ότι πληρώνετε μόνο για ζητήματα που επιλύετε. Το Helpshift προσφέρει τόσο μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση όσο και μια δωρεάν έκδοση του λογισμικού του. Ωστόσο, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί τους για μια προσφορά.
Το Teamsupport χρησιμοποιεί αποτελεσματική διαχείριση καρτελών και πολυκαναλική υποστήριξη για να παρέχει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης σε πολλά ψηφιακά κανάλια, επιτρέποντας στις εταιρείες εύκολη κλιμάκωση παρέχοντας παράλληλα ανωτέρου επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.
Σχεδιασμένο ειδικά για εταιρείες που πρέπει να κλιμακώσουν τα εργαλεία τους για τη διαχείριση προβλημάτων υψηλού επιπέδου, το Teamsupport είναι η σωστή λύση.
Το Teamsupport είναι μοναδικό επειδή επιτρέπει σε μεγάλες ομάδες να παρακολουθούν πρόσθετες πληροφορίες για μία καρτέλα, όχι μόνο το ζήτημα. Επιπλέον, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις επιλογές αυτοεξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας.
Το Teamsupport προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση εκτός από ένα πρόγραμμα 50$ και 69$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Το Teamsupport παρέχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού του.
Το Kustomer σάς επιτρέπει να αυτοματοποιείτε το 40% των συνομιλιών σας χωρίς να διακινδυνεύετε την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρετε.
Το Kustomer επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμόσιμα bots που μπορούν να βοηθήσουν με τις ροές εργασίας και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες – εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες σας και μειώνοντας τα έξοδα της εταιρείας.
Η μοναδική πτυχή του Kustomer είναι το σύστημα εκτροπής με δυνατότητα AI, το οποίο λειτουργεί ως η πρώτη γραμμή άμυνάς σας όταν συναλλάσσεστε με πελάτες. Επιπλέον, το Kustomer συνεργάζεται καλά με μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Το λογισμικό του Kustomer είναι διαθέσιμο με 89$ και 139$. Δεν υπάρχει διαθέσιμη δωρεάν δοκιμή ή δωρεάν έκδοση του λογισμικού.
Το Airkit ενσωματώνεται στο backend του ιστότοπού σας για να προσφέρει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης παρέχοντας ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες σας.
Το Airkit επιτρέπει στις ομάδες μηχανικών να εφαρμόσουν επιπλέον δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών στο backend ενός ιστότοπου χωρίς να χρειάζεται να προσλάβουν επιπλέον υπαλλήλους.
Σε αντίθεση με άλλους παρόχους, το Airkit προσφέρει προσαρμοσμένο αυτοματισμό που μπορεί να ενσωματωθεί στο backend σας. Έτσι, αποτελεί εξαιρετική επιλογή για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Μπορείτε να δοκιμάσετε το Airkit δωρεάν, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά προσαρμοσμένη στην επιχείρησή σας.
Το LiveHelpNow προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης τους, όπως ζωντανή συνομιλία, γνωσιακή βάση και διαχείριση email.
Το LiveHelpNow συνιστάται για το βραβευμένο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του, το οποίο μπορεί να βοηθήσει πολύ μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις με διάφορες δυνατότητες.
Το LiveHelpNow ξεχωρίζει με την εστίασή του στη βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών μέσω λύσεων αυτοεξυπηρέτησης και αυξημένων πωλήσεων με τη δημιουργία δυνητικών πελατών.
Το LiveHelpNow προσφέρει διαχείριση καρτελών μέσω email, ζωντανή συνομιλία και επιλογές γνωσιακής βάσης που ξεκινούν από 21$. Επίσης, δεν προσφέρουν δωρεάν έκδοση, απλώς δωρεάν δοκιμή.
Το Replicant παρέχει λογισμικό επίλυσης ερωτημάτων πελατών που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μιλήσει με τους πελάτες φυσικά και να απαντήσει σε ερωτήσεις χωρίς καθυστέρηση στην απάντησή σας.
Το Replicant μπορεί να βοηθήσει τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να αυτοματοποιήσουν την εξυπηρέτηση πελατών τους χρησιμοποιώντας φωνητικές κλήσεις AI. Όλες οι πτυχές των κλήσεων πελατών μπορούν να διαχειρίζονται μαζί με γνωσιακές βάσεις δεδομένων που παρέχουν άμεσες λύσεις. Το Replicant παρέχει υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης μέσω τηλεφώνου για την επίλυση προβλημάτων πελατών γρήγορα και φυσικά.
Το Replicant είναι μοναδικό για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί φωνητική υποστήριξη AI ια αυτοματοποίηση την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Το Replicant προσφέρει μια δωρεάν επίδειξη του αυτόνομου κέντρου επικοινωνίας, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.
Το Apty βοηθά με την παραγωγικότητα των εργαζομένων, το χαμηλότερο κόστος εκπαίδευσης και την αυξημένη απόδοση επένδυσης (ROI) λογισμικού χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα καθοδήγησης.
Το Apty βοηθά τις εταιρείες να βελτιώσουν το τρέχον προϊόν τους και να υιοθετήσουν φιλικές προς τον πελάτη λειτουργίες χρησιμοποιώντας το προϊόν SaaS τους.
Το Apty ξεχωρίζει από άλλους παρόχους λόγω της ικανότητας να προσφέρει φιλικές προς τον πελάτη λειτουργίες σε τιμή χαμηλότερη από άλλους παρόχους. Έτσι το Apty αποτελεί μια λύση εξυπηρέτησης πελατών για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Το Apty προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και μια δωρεάν έκδοση του λογισμικού του. Επικοινωνήστε απευθείας με το Apty για να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα και να λάβετε μια προσφορά που σας ταιριάζει, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε όλες τις δυνατότητες του.
Το Solvvy είναι μια λύση που βασίζεται στο cloud που αυτοματοποιεί την επιχείρησή σας με παρακολούθηση απόδοσης και υποστήριξη ροής εργασιών χρησιμοποιώντας chatbots για την υποστήριξη των αναγκών εξυπηρέτησης πελατών σας.
Το Solvvy προσφέρει μια επεκτάσιμη εξατομικευμένη εμπειρία πελατών χρησιμοποιώντας λειτουργίες αυτοματισμού και ένα chatbot επόμενης γενιάς, καθιστώντας το μια τέλεια λύση για μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν τις λειτουργίες τους.
Το Solvvy ξεχωρίζει από άλλους παρόχους με τη χρήση του chatbot επόμενης γενιάς για την αυτοματοποίηση των εμπειριών των πελατών.
Το Solvvy προσφέρει τρία επίπεδα υπηρεσιών:
Still didn't make up your mind?
LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?
Το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης έχει μια δοκιμαστική έκδοση που επιτρέπει στους υπαλλήλους να το δοκιμάσουν πριν το αγοράσουν ή το εφαρμόσουν στην εταιρεία τους. Αυτό δίνει στον εργοδότη τη δυνατότητα να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι υπάλληλοί του χρησιμοποιούν το λογισμικό από πρώτο χέρι για να προσδιορίσει εάν χρειάζονται ή όχι συγκεκριμένες λειτουργίες.
Μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμαστική 14 ημερών έκδοση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης του LiveAgent στη διεύθυνση /dokimi/. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα, καθιστώντας ευκολότερο από ποτέ να δοκιμάσετε το λογισμικό δωρεάν και να δείτε αν ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, γνωρίζετε πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Πέρα από όλα τα άλλα καθήκοντα και τις ευθύνες σας, μπορεί να είναι δύσκολο να παρέχετε υποστήριξη 24/7. Εκεί μπορεί να βοηθήσει το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης. Ένα τέτοιο σύστημα είναι το LiveAgent, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για επιχειρήσεις που αναζητούν έναν εύκολο τρόπο να απαλλάξουν τους αντιπροσώπους τους από την απάντηση σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν σε ποιοτικές υπηρεσίες και πιο περίπλοκα ζητήματα. Οι πελάτες θα μπορούν να βρίσκουν απαντήσεις μόνοι τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με κάποιον στον οργανισμό σας – εξοικονομώντας χρόνο και σε αυτούς και σε εσάς. Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, ώστε να μπορείτε να τη δοκιμάσετε πριν από την αγορά για να βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησής σας ταιριάζει στην ομάδα σας.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team