Λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας και αυξήστε την ικανοποίησή τους.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης   
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης είναι μια δημοφιλής λύση για εταιρείες που θέλουν να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Το Λογισμικό υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης πελατών προσφέρει γνωσιακές βάσεις δεδομένων και πύλες αυτοεξυπηρέτησης, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να βοηθούν αυτόματα τους χρήστες 24/7. Αυτό το άρθρο θα διερευνήσει τι κάνει αυτά τα συστήματα να λειτουργούν και ποιο είναι το καλύτερο για εσάς.

Τι είναι το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών;

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών είναι ένας τύπος εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει στους πελάτες να βοηθήσουν τον εαυτό τους. Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται για συστήματα υποστήριξης πελατών που είναι κυρίως αυτοματοποιημένα, με μικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης μέσω διαφόρων μέσων, όπως ζωντανή συνομιλία σε ιστότοπους ή εφαρμογές για κινητά. Αυτό το λογισμικό παρέχει συνήθως απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και πόρους που επιτρέπουν στους πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους χωρίς να χρειάζονται βοήθεια από εκπροσώπους της εταιρείας.

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών είναι απαραίτητο, καθώς μειώνει τον χρόνο απόκρισης, εξοικονομεί χρόνο, χρήματα και επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν καλύτερη υποστήριξη στους πελάτες τους. Καθώς οι προτεραιότητες μιας επιχείρησης μετατοπίζονται προς την παροχή εξαιρετικής εμπειρίας σε όλα τα κανάλια, μια βολική και υψηλής ποιότητας εμπειρία πελάτη είναι απαραίτητη για την επιτυχία. Αυτό το προσφέρει το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το λογισμικό παρέχεται σε πολλαπλά προγράμματα πληρωμών και οι περισσότερες υπηρεσίες προσφέρουν μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης;

Οι περισσότερες λύσεις λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης παρέχουν στους πελάτες τιμολόγηση, πολιτικές και γενικές γνώσεις προϊόντων. Αυτό γίνεται μέσω διαδραστικής φωνητικής απόκρισης, μηνυμάτων κειμένου, email, πύλης υποστήριξης, εφαρμογών για κινητά, διαδικτυακής συνομιλίας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τις παραπάνω δυνατότητες, εκτός από τις πύλες αυτοεξυπηρέτησης και τις γνωσιακές βάσεις δεδομένων.

Στοιχεία λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης

Τα κύρια στοιχεία του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης είναι η λειτουργικότητα αναζήτησης, ένα σύστημα καρτελών, η ενοποίηση της τηλεφωνίας υπολογιστή και η γνωσιακή βάση. Αυτά τα εργαλεία σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε πληροφορίες στις οποίες οι χρήστες έχουν εύκολη πρόσβαση 24/7. Πριν επιλέξετε μια λύση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με όλα τα σημαντικά στοιχεία του.

Καρτέλες

Οι Καρτέλες είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό των εφαρμογών λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης. Αυτό το στοιχείο επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλλουν αιτήματα και να συνεργάζονται με επαγγελματίες υποστήριξης IT για την επίλυση προβλημάτων. Μόλις υποβληθεί μία καρτέλα, γίνεται ορατή σε έναν ή περισσότερους τεχνικούς που θα επιλύσουν το πρόβλημα για τον χρήστη. Το στοιχείο των καρτελών διαχειρίζεται τον κύκλο ζωής από τη δημιουργία του μέσω ενημερώσεων κατάστασης, επίλυσης προβλημάτων και κλεισίματος. Σε ορισμένα συστήματα, οι καρτέλες μπορούν επίσης να περιέχουν συνημμένα, όπως στιγμιότυπα οθόνης ή αρχεία καταγραφής για να βοηθήσουν τους τεχνικούς να κατανοήσουν το πρόβλημα. Μόλις επιλυθεί το πρόβλημα, η καρτέλα κλείνει.

Support-ticketing-software-LiveAgent-1

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπει να συνομιλείτε γρήγορα με πελάτες όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας υποστηρίζεται από αυτοματισμό και βοηθά τους πελάτες σας με μια αυτοματοποιημένη απόκριση ή με τη σύνδεση με έναν αντίστοιχο αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης το 2022 παρέχει αυτοματοποιημένες λύσεις μέσω ζωντανής συνομιλίας και συνδέεται με αντιπροσώπους εάν χρειάζεται. Επιπλέον, μπορείτε να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία σε πολλές πλατφόρμες τρίτων.

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Το τμήμα τηλεφωνικού κέντρου του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης επιτρέπει στην ομάδα σας να συνομιλεί με πελάτες την ώρα που χρειάζονται, εάν οι αυτόματες λύσεις δεν λύσουν το πρόβλημά τους. Σε ένα τηλεφωνικό κέντρο, οι κλήσεις διανέμονται στους διαθέσιμους αντιπροσώπους καθώς εισέρχονται. Χωρίς τηλεφωνικό κέντρο, ενδέχεται να μην μπορείτε να αποδεχτείτε τις εισερχόμενες κλήσεις ή να κατανείμετε το προσωπικό κατάλληλα.

call-center-management-call-history

Πύλη πελατών

Οι Πύλες πελατών επιτρέπουν στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στη γνωσιακή σας βάση. Μέσω αυτών των πυλών, μπορείτε να μοιράζεστε πληροφορίες με τους πελάτες σας κατά τη διαχείριση παραπόνων. Επιπλέον, μπορείτε να μειώσετε τον χρόνο που αφιερώνουν οι πελάτες μιλώντας με τους αντιπροσώπους σας δημιουργώντας φόρουμ κοινότητας, μια ενημερωτική βάση δεδομένων και μια ενότητα Συχνές Ερωτήσεις στην πύλη πελατών σας. Μια ενημερωμένη πύλη πελατών είναι απαραίτητη στο καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης.

Βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης σάς δίνει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα σας από μία πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας χρήστης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα, μπορεί να αναζητήσει μια λύση στο κέντρο υποστήριξης all-in-one. Εάν οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν μια ικανοποιητική απάντηση, είναι στη διάθεσή τους επιλογές κλιμάκωσης όπως υποστήριξη μέσω email, ζωντανή συνομιλία, γνωσιακή βάση και πύλη αυτοεξυπηρέτησης. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το στοιχείο διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης των καλύτερων συστημάτων λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης συνδέεται με πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τη διαχείριση της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δείτε πού και πώς μπορείτε να παρέχετε καλύτερα πληροφορίες στους χρήστες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να χειριστείτε περαιτέρω την ψηφιακή σας παρουσία και να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

Συνδέστε το Twitter με το λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης - LiveAgent

Γνωσιακή βάση

Το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης περιλαμβάνει μια γνωσιακή βάση. Η γνωσιακή βάση περιέχει όλη την τεκμηρίωση και τους πόρους που είναι απαραίτητοι ώστε οι χρήστες να γνωρίσουν το λογισμικό και τις δυνατότητές του. Για παράδειγμα, μια γνωσιακή βάση μπορεί να αποτελείται από βίντεο, άρθρα γνώσεων και ενότητες με Συνήθεις Ερωτήσεις.

Προσαρμογή γνωσιακής βάσης στο λογισμικό Πύλης πελατών - LiveAgent

Widget ζωντανής συνομιλίας

Ένα άλλο κοινό χαρακτηριστικό του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης είναι η ζωντανή συνομιλία με αντιπροσώπους, που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να καλούν με βίντεο ή να στέλνουν μηνύματα σε έναν αντιπρόσωπο όποτε χρειάζονται βοήθεια. Η ζωντανή συνομιλία εξαλείφει την αναμονή μέσω τηλεφώνου ή την αναμονή στη ρεσεψιόν με τη διαχείριση όλων των ερωτημάτων online.

Δυνατότητα σύνδεσης παραθύρου συνομιλίας στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent

24/7 αυτοματισμός

Με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που λειτουργεί στον ιστότοπο ή στο εσωτερικό δίκτυο μιας εταιρείας, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία 24/7 από οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο. Ο αυτοματισμός όλο το εικοσιτετράωρο μειώνει τον αριθμό του προσωπικού που απαιτείται ενώ βελτιώνει τα κέρδη σας. Το 66% των πελατών προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους προτού επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Για να αυτοματοποιήσετε το σύστημά σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τυποποιημένα μηνύματα, προκαθορισμένες απαντήσεις και πολλαπλές γνωσιακές βάσεις.

Πύλη αυτοεξυπηρέτησης

Μπορείτε να προσθέσετε αυτόματες λειτουργίες στην πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας, ώστε οι πελάτες να μπορούν να λαμβάνουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους 24/7. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα βασισμένα στη γνώση, εκπαιδευτικά βίντεο, φόρουμ κοινότητας και άλλα. Η πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας θα πρέπει να βρίσκεται εκεί όπου οι πελάτες αναζητούν απαντήσεις προτού απευθυνθούν σε αντιπροσώπους.

Λογισμικό πύλης πελατών - LiveAgent

Find what's right for you!

Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης

Είναι εύκολο να κολλήσετε όταν αποφασίζετε πώς να εφαρμόσετε το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης στην επιχείρησή σας. Πρέπει να αναζητήσετε διάφορες περιοχές και να τις εξετάσετε για να βρείτε την καλύτερη δυνατή προσαρμογή στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Επιπλέον, πρέπει να λάβετε υπόψη τις δυνατότητες, την επεκτασιμότητα, τις δεσμεύσεις και τις επενδύσεις υλικού πριν επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό.

Δεσμεύσεις

Οι δεσμεύσεις μπορεί να διαφέρουν από τον ένα τύπο λογισμικού στον άλλο. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που απαιτεί προσαρμογή από έναν προγραμματιστή θα είναι σημαντικά πιο ακριβό από αυτά που δεν το κάνουν. Άλλες δεσμεύσεις περιλαμβάνουν τον εκπαίδευση χρόνο που χρειάζονται οι εργαζόμενοι προτού αποκτήσουν επάρκεια στο λογισμικό. Ας υποθέσουμε ότι το προσωπικό πρώτης γραμμής μιας εταιρείας έχει υψηλό ποσοστό τζίρου λόγω απολύσεων ή προαγωγών. Σε αυτήν την περίπτωση, μια γρήγορη στην εκμάθηση και εύχρηστη εφαρμογή θα καλύψει καλύτερα αυτήν την κατάσταση. Τα υψηλά επίπεδα σταθερότητας του συστήματος είναι απαραίτητα για τις εταιρείες που βασίζονται στην εκτέλεση ζωτικών προγραμμάτων 24/7.

Τιμολόγηση

Το κόστος εφαρμογής μιας λύσης αυτοεξυπηρέτησης εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως η εκπαίδευση των εργαζομένων, ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η συντήρηση, το κόστος υποδομής και η υποστήριξη. Ως αποτέλεσμα, διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης είναι διαθέσιμα για λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων πληρωμής ανά χρήση, μηνιαίων και ετήσιων πληρωμών ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού.

Υποστήριξη

Όταν επιλέγετε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, θέλετε να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας μπορεί να βοηθήσει γρήγορα τους πελάτες με εργαλεία υποστήριξης. Η επιλογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης με υποστήριξη και συνομιλία 24/7 είναι χρήσιμη, ειδικά εάν έχετε μια μεγάλη ή απομακρυσμένη ομάδα σε διάφορες ζώνες ώρας. Επομένως, θέλετε να αναζητήσετε επιλογές υποστήριξης που ανταποκρίνονται στους επιχειρηματικούς σας στόχους και ανάγκες.

Δυνατότητα αύξησης ή μείωσης κλίμακας

Ανεξάρτητα από το τρέχον μέγεθος της επιχείρησής σας, θέλετε να επιλέξετε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που να καλύπτει τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Επιλέξτε ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει τη μηνιαία συνδρομή σας—επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε εύκολα τη συνδρομή σας στο λογισμικό όταν η επιχείρησή σας έχει αργούς ή φορτωμένους χρόνους. Θέλετε να εξετάσετε την επεκτασιμότητα για να διασφαλίσετε ότι έχετε τα σωστά χαρακτηριστικά και το σωστό σημείο τιμής για τις ανάγκες σας.

Περιορισμοί λογισμικού

Η γνώση των περιορισμών κάθε λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το καλύτερο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εξετάσει το τρέχον μέγεθος του προσωπικού σας και ποια χαρακτηριστικά είναι πιο σημαντικά για εσάς. Για παράδειγμα, κανάλια επικοινωνίας, εισερχόμενες κλήσεις, υποστήριξη βίντεο και τα προγράμματα συνομιλίας κειμένου μπορούν να περιοριστούν από το λογισμικό που επιλέγετε και το υλικό που έχετε. Λάβετε το υπόψη πριν αγοράσετε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης.

Επιλογές Συνεργασίας

Θα βοηθούσε εάν επιλέγατε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που συνεργάζεται με πολλά εργαλεία όπως τηλέφωνο, συνομιλία, γνωσιακές βάσεις και βίντεο. Χρησιμοποιώντας το πολυκαναλικό λογισμικό, μπορείτε να συνεργαστείτε σε πολλά κανάλια. Θέλετε να επιλέξετε λογισμικό που επιτρέπει την εύκολη επικοινωνία μέσω εσωτερικών και εξωτερικών καναλιών.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Οφέλη από τη χρήση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης

Η προσφορά δυνατοτήτων αυτοεξυπηρέτησης εντός του λογισμικού μπορεί να βοηθήσει τους υπαλλήλους να εκτελούν την εργασία τους με μειωμένο κόστος, αυξάνοντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών. Τα σημαντικά οφέλη από τη χρήση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης είναι το μειωμένο κόστος, η αυξημένη παραγωγικότητα και η ικανοποίηση των πελατών μέσω αυτοματοποιημένων ενεργειών.

  • Μειωμένο κόστος – Η εφαρμογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης προσφέρει σημαντικά μειωμένο κόστος μέσω λιγότερης εκπαίδευσης και λιγότερων αντιπροσώπων που απαιτούνται για τη διαχείριση ζητημάτων πελατών. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης μπορεί επίσης να βελτιστοποιήσει την εσωτερική σας εκπαίδευση με τα άρθρα του στη γνωσιακή βάση.
  • Αυξημένη παραγωγικότητα – Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα όταν εφαρμοστεί επαρκώς. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες ικανοποιούνται πιο γρήγορα και οι αντιπρόσωποι μπορούν να λύσουν προβλήματα που χρειάζονται προσοχή.
  • Ικανοποίηση πελατών – Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης αυξάνει τα επίπεδα ικανοποίησης μεταξύ των πελατών λόγω της δυνατότητας παροχής πρόσβασης 24/7. Το 27% των πελατών αναφέρει ότι η μη επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών με το κανάλι που προτιμούν συνέβαλε σε μια κακή εμπειρία πελάτη. Αποφύγετε το αυτό για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και την ικανοποίηση.

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών αναμένεται να αυξάνεται κατά μέσο όρο 15% ετησίως έως το 2027. Για να χρησιμοποιήσετε καλύτερα το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, πρέπει να προσδιορίσετε τις τάσεις των πελατών στα δεδομένα αγορών τους και τις ανάγκες υποστήριξης για να παραμείνετε ενημερωμένοι με αυτές τις πληροφορίες. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης έχει γίνει επίσης όλο και πιο σημαντικό για τα γραφεία στο σπίτι. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη σε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ συνομιλίας βοηθώντας παράλληλα τους πελάτες να λύσουν τα προβλήματά τους.

Ενσωμάτωση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Η εφαρμογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών είναι αρκετά περίπλοκη σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια υποστήριξης προϊόντων. Πρέπει να ληφθούν υπόψη διάφορα βήματα κατά την εφαρμογή λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης. Είναι χρήσιμο να στείλετε έρευνες για να ρωτήσετε τι πιστεύουν οι πελάτες σχετικά με τις νέες προσεγγίσεις ή πώς αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας.

Οι διαχειριστές προϊόντων μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας σειράς εγχειριδίων εκπαίδευσης προϊόντων για πελάτες όταν εφαρμόζονται συστήματα αυτοεξυπηρέτησης. Το στάδιο υλοποίησης του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης προϊόντος διαρκεί συνήθως λιγότερο από δύο εβδομάδες. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της πληροφορικής και οι εξωτερικοί προμηθευτές πρέπει να συντονίζουν την πρόσβασή τους κατά την ανάπτυξη. Διαφορετικά, ο χρόνος διακοπής λειτουργίας θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.

Κόστος λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Το εύρος τιμών του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών ποικίλλει σημαντικά και εξαρτάται από διαφορετικούς παράγοντες όπως η φύση της επιχείρησης. Συνήθως, έμπειρες εταιρείες με μακρά ιστορία χρεώνουν υψηλότερες τιμές για τα προϊόντα τους. Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών μπορεί να κοστίζει από εκατοντάδες έως χιλιάδες ή περισσότερο, ανάλογα με τις λειτουργίες και την υποστήριξη του συστήματος. Το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην περίπτωση μεγάλων ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου που τείνουν να έχουν τεράστια κίνηση σε περιόδους αιχμής. Οι λύσεις ανοιχτού κώδικα είναι συνήθως δωρεάν και δεν απαιτούν τέλη αδειοδότησης, αλλά ενδέχεται να έχουν περιορισμένη λειτουργικότητα. Οι εταιρείες ενδέχεται να χρεώνουν ανά άδεια χρήστη και ακόμη και να έχουν μηνιαίες πληρωμές, αλλά προσφέρουν ανώτερες δυνατότητες.

Τι πιστεύουν οι πελάτες για το λογισμικό all-in-one αυτοεξυπηρέτησης πελατών του LiveAgent;

“Η δυνατότητα να έχουμε τα email μας, τη ζωντανή συνομιλία, το σύστημα καρτελών και τα κοινωνικά μέσα σε ένα μέρος κάνει τη ζωή της επιχείρησής μας πολύ πιο εύκολη καθώς μεγαλώνουμε. Το σύστημα καρτελών είναι το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό καθώς είναι τόσο εύκολο να οργανωθεί. Είναι καλό που μπορούμε επίσης να προσαρμόσουμε την εμφάνιση των προσαρμοσμένων σελίδων μας και τη συνομιλία μας.”

Sara Owen

Το LiveAgent παρέχει ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όλα-σε-ένα, συμπεριλαμβανομένης της ισχυρής αυτοεξυπηρέτησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε έχει σύνδεση στο Διαδίκτυο και δεν απαιτεί καμία εγκατάσταση. Οι πελάτες απολαμβάνουν την ευκολία των δυνατοτήτων όλα-σε-ένα του LiveAgent που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις τους να χειρίζονται όλες τις πτυχές της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών. Με αυτοματοποιημένες δυνατότητες, πολυκαναλική επικοινωνία, πλήρες τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα. Το LiveAgent μπορεί εύκολα να διαχειριστεί οποιοδήποτε αίτημα χρήστη και έχει μέση κριτική χρήστη 4,7 αστέρων.

Οι 20 κορυφαίοι πάροχοι λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Για να επιτρέψουμε στη μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρησή σας να προσφέρει τις καλύτερες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τα 20 καλύτερα λογισμικά αυτοεξυπηρέτησης το 2022. Μια εναλλακτική είναι διαθέσιμη για να καλύψει τις ανάγκες της επιχείρησής σας με διάφορες δυνατότητες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα , και επιλογές τιμών.

1. LiveAgent

Αρχική σελίδα LiveAgent

Το LiveAgent είναι λογισμικό για ιστότοπους που παρέχει εξυπηρέτηση πελατών μέσω email, συνομιλίας, τηλεφώνου και άλλων. Το λογισμικό του LiveAgent μπορεί να εγκατασταθεί στον διακομιστή της εταιρείας ή στους διακομιστές του LiveAgent, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες εφαρμογές που βασίζονται στον ιστό. Με το LiveAgent, μπορείτε να διαχειριστείτε τα πάντα, από επιλογές αυτοεξυπηρέτησης μέχρι το τηλεφωνικό κέντρο και τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών.

Μια επιχείρηση οποιουδήποτε μεγέθους μπορεί να χρησιμοποιήσει το LiveAgent, από μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις. Τα ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά του και η ανώτερη ποιότητα συστήματος καθιστούν το LiveAgent την ιδανική λύση εξυπηρέτησης πελατών. Όλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό LiveAgents λόγω των ανταγωνιστικών τιμών και των δωρεάν δοκιμαστικών προγραμμάτων του.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το LiveAgent ξεχωρίζει από άλλα συστήματα, προσφέροντας περισσότερες από 190 ενσωματώσεις συστημάτων για εύκολη χρήση λογισμικού.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση εργασιών
  • Λειτουργία εγγραφής κατά παραγγελία
  • Ζωντανή συνομιλία
  • Γνωσιακή βάση
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ισχυρά αναλυτικά στοιχεία

Υπέρ

  • Δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης πελατών
  • Οι προσαρμόσιμες ετικέτες και επισημάνσεις δίνουν προτεραιότητα στις ροές εργασίας
  • Τα αυτοματοποιημένα συστήματα καρτελών κάνουν εύκολη την παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων

Κατά

  • Σπάνια, τα μηνύματα μπορεί να καταλήξουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
  • Δεν υπάρχει ανοιχτή παρακολούθηση για email
  • Δεν υπάρχει ενσωμάτωση WhatsApp

Τιμή

Εκτός από τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια δωρεάν έκδοση. Οι πελάτες έχουν επιλογές να επιλέξουν από πολλά επίπεδα υπηρεσιών και προγράμματα τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένων 15$, 29$ και 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να εγγραφείτε στο LiveAgent.

2. Zoho Desk

Αρχική σελίδα Zoho desk

Το Zoho Desk επιτρέπει σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή επωνυμία να διαχειρίζεται τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και να παρέχει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης όταν δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με τους αντιπροσώπους σας. Το Zoho Desk μπορεί να σας βοηθήσει σε όλες τις ανάγκες σας, από την αυτοεξυπηρέτηση έως τις σχέσεις με τους πελάτες.

Το Zoho Desk συνιστάται για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που λαμβάνουν πολλά αιτήματα. Χρησιμοποιώντας το Zoho Desk, οι χρήστες σας θα έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης ανά πάσα στιγμή.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Zoho Desk είναι μοναδικό λόγω της ικανότητάς του να διαχειρίζεται την εικόνα της επωνυμίας και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες μέσω αυτοματοποιημένων λειτουργιών.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ ομάδων.
  • Αναλυτικά στοιχεία για πληροφορίες και αντίκτυπο.
  • Πίνακας ελέγχου για αντιπροσώπους και διευθυντές.
  • ZIA, ένα συμφραζόμενο AI.
  • Αυτοματοποίηση εύκολων και επαναλαμβανόμενων εργασιών.

Υπέρ

  • Εύκολη αυτοματοποίηση γνωσιακών βάσεων
  • Δυνατότητα λήψης όλων των βημάτων και του ιστορικού για κάθε καρτέλα
  • Χειριστείτε την επικοινωνία από πολλά ψηφιακά κανάλια σε ένα σύστημα

Κατά

  • Οι καρτέλες δεν μπορούν να ταξινομηθούν ανά λογαριασμό
  • Δεν υπάρχουν ειδοποιήσεις όταν μία καρτέλα μεταβιβάζεται από αντιπρόσωπο σε αντιπρόσωπο
  • Περιορισμένη προσαρμογή για φόρμες ιστού

Τιμή

Το Zoho Desk έχει τέσσερα επίπεδα υπηρεσιών, μια δωρεάν έκδοση με περιορισμένες δυνατότητες, μια επιλογή $14, $23 και $40 το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Υπάρχει επίσης μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση 15 ημερών του Zoho Desk.

3. Intercom

Αρχική σελίδα Intercom

Το λογισμικό επικοινωνίας Intercom σάς επιτρέπει να παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών κατά τη διάρκεια της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.

Το Intercom χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο από εταιρείες όπως η New Relic, η Sotheby και το Shopify για να χειριστούν τις ανάγκες τους σε λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Intercom ξεχωρίζει από άλλα συστήματα παρέχοντας έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο κλιμάκωσης των λειτουργιών της επιχείρησής σας.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Προληπτική συνομιλία
  • Διαχείριση ουράς
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Ενέργειες που προκαλούνται από γεγονότα

Υπέρ

  • Εύκολο στην εγκατάσταση
  • Αποθηκεύει τις απαντήσεις των πελατών
  • Εύκολη συνομιλία με δυνητικούς πελάτες

Κατά

  • Περιορισμένη υποστήριξη πελατών
  • Το API δεν μπορεί να αρχειοθετήσει το τμήμα
  • Περιορισμένες αναφορές

Τιμή

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Intercom μέσω μιας επιλογής 38$ ή 75$. Τα bots απαντήσεων και τα προσαρμοσμένα bots ξεκινούν από 99$, ενώ οι περιηγήσεις προϊόντων ξεκινούν από 119$ και τα άρθρα του κέντρου εξυπηρέτησης από 49$. Όλες οι τιμές είναι ανά μήνα, ενώ υπάρχει και δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για περαιτέρω προσφορά.

4. Help Scout

Το Help Scout παρέχει αναφορές, ισχυρό API και μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση. Έτσι, σας επιτρέπει να εστιάσετε το χρόνο σας στην εξυπηρέτηση πελατών και στους επιχειρηματικούς σας στόχους, όχι σε δευτερεύοντα ζητήματα πελατών.

Οι λειτουργίες χωρίς περίπλοκες διαδικασίες και η εύκολη χρήση του Help Scout συνιστώνται σε οργανισμούς με περισσότερους από 500 χρήστες. Οι ανάγκες αυτοεξυπηρέτησής τους μπορούν να συμβαδίσουν με την επιχείρησή σας και να μην καταβάλουν την επιχείρησή σας.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Help Scout ξεχωρίζει με την εστίασή του στη βελτίωση των βαθμολογιών ικανοποίησης των πελατών.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαχείριση απαντήσεων
  • Έρευνες και σχόλια
  • Συνομιλία και ανταλλαγή μηνυμάτων
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Λειτουργία τυποποιημένων απαντήσεων

Υπέρ

  • Εύκολο στην εφαρμογή
  • Λύση όλα σε ένα
  • Εύχρηστο

Κατά

  • Προσανατολισμός στις καρτέλες
  • Περιορισμένη ενσωμάτωση ιστότοπου
  • Περιορισμένη προσαρμογή

Τιμή

Το Help Scout προσφέρει πακέτα για 15$, 25$ και 40$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Εάν χρεώνεται ετησίως, το κόστος είναι χαμηλότερο. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το Help Scout δωρεάν.

5. Whatfix

Το Whatfix είναι ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στους χρήστες να επιλύουν μόνοι τους απλά προβλήματα πληροφορικής μέσω μιας εφαρμογής, ελαχιστοποιώντας τη χρήση της ομάδας υποστήριξής σας ενώ αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών.

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης Whatfix μειώνει το χρόνο εκκίνησης, αυξάνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων και ισοδυναμεί με θετική απόδοση επένδυσης (ROI) λογισμικού μέσω των αυτοματοποιημένων λειτουργιών του.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Whatfix ξεχωρίζει με τον αριθμό των πλατφορμών με τις οποίες συνεργάζονται, όπως το Salesforce, το Office 365, το Oracle CRM και άλλα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης
  • Στόχευση κοινού
  • Έλεγχος ποιότητας δεδομένων
  • Εκπαίδευση εντός εφαρμογής
  • Πολλές γλώσσες
  • Δημιουργία περιεχομένου

Υπέρ

  • Αποκρινόμενη υποστήριξη πελατών
  • Εύχρηστο
  • Δημιουργήστε οδηγούς σε πολλές γλώσσες

Κατά

  • Δεν διατίθεται σε κινητό
  • Περιορισμένα αναλυτικά στοιχεία
  • Δεν είναι ιδανικό για μεγάλες ιστοσελίδες

Τιμή

Το Whatfix διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και δωρεάν λογισμικό. Ωστόσο, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά σχετικά με το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησής τους.

6. Zendesk

Αρχική σελίδα Zendesk

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης του Zendesk παρέχει τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τη διαχείριση υποστήριξης πελατών και να προσφέρετε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης από ένα εργαλείο.

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης Zendesk είναι ευέλικτο με ισχυρά εργαλεία αυτοματισμού, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στην παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών αντί να αφιερώνετε όλο τον χρόνο σας απαντώντας σε ερωτήσεις πελατών. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν πολύ από τις δυνατότητες του Zendesk.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Zendesk ξεχωρίζει από άλλα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης με την ενσωμάτωση chatbot που χειρίζεται γρήγορα ζητήματα πελατών 24/7 για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Εικονικός βοηθός
  • Παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • ΔΦΑ και φωνητική αναγνώριση
  • Διαχείριση εργασιών
  • Διαχείριση αρνητικής ανατροφοδότησης

Υπέρ

  • Πλούσιο σε δυνατότητες
  • Διατίθεται σε 40 γλώσσες
  • Εύχρηστο

Κατά

  • Πολύπλοκη αδειοδότηση
  • Περιορισμένη υποστήριξη πελατών
  • Απαιτεί εκπαίδευση αντιπροσώπων

Τιμή

Το Zendesk έχει τιμολόγηση μόνο για υποστήριξη που ξεκινά από 19,99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα και τιμές σουίτας που ξεκινούν από 49,99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Το Zendesk διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

7. Gladly

Το Gladly είναι ένα εξατομικευμένο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης χωρίς ξεχωριστές ενσωματώσεις και απρόσκοπτη υποστήριξη κλήσεων, που επιτρέπει στην επιχείρησή σας να αρχίσει να παρέχει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης γρήγορα και εύκολα.

Με το Gladly, οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από απρόσκοπτες και γρήγορες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που είναι ενσωματωμένες στο λογισμικό τους. Το λογισμικό της Gladly θα ήταν επωφελές για βιομηχανίες όπως η φιλοξενία και τα ταξίδια λόγω της ευκολίας χρήσης του.

Βασικά χαρακτηριστικά

Λόγω των εγγενώς ενσωματωμένων χαρακτηριστικών αυτοεξυπηρέτησης, το Gladly διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές, δίνοντας στις μικρές επιχειρήσεις και στις νεοφυείς επιχειρήσεις τα εργαλεία που χρειάζονται χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες ενσωματώσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Εξατομίκευση
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαχείριση γνώσης
  • Παρακολούθηση ζητημάτων
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Ανάλυση κειμένου

Υπέρ

  • Εύχρηστο
  • Πολλά χαρακτηριστικά
  • Οργανωμένη παρουσίαση πληροφοριών

Κατά

  • Περιορισμένη υποστήριξη πελατών
  • Νεότερο λογισμικό
  • Σφάλματα κλήσης

Τιμή

Το Gladly προσφέρει μια δωρεάν έκδοση καθώς και μια επιλογή 38$ και 150$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.

8. HubSpot

Το HubSpot επιτρέπει σε εταιρείες όλων των μεγεθών να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών μέσω ιστολογίων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σελίδων προορισμού, καμπανιών email, διαχείρισης περιεχομένου ιστότοπου, αναλυτικών στοιχείων ιστού και αναφορών.

Το Hubspot συνιστάται για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν μάρκετινγκ μέσω e-mail. Το Hubspot επιτρέπει λύσεις αυτοεξυπηρέτησης 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ενώ προσφέρει λειτουργίες μάρκετινγκ e-mail, καθιστώντας τις κατάλληλες για όσους εργάζονται σε διάφορους τομείς του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Hubspot είναι μοναδικό, προσφέροντας πρόσβαση σε εξατομικευμένες λύσεις email και λύσεις εξυπηρέτησης πελατών, όλα σε μία εφαρμογή. Το Hubspot είναι αρχικά πιο ακριβό από άλλες επιλογές, αλλά έχει μεγάλη ποικιλία ικανοτήτων, καθιστώντας το Hubspot πιο προσιτό σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Ενέργειες που προκαλούνται από γεγονότα
  • Ενσωμάτωση Google Analytics
  • Διαχείριση πολλών λογαριασμών
  • Διαχείριση SEO

Τιμή

Το Hubspot προσφέρει μια δωρεάν έκδοση και μια δωρεάν δοκιμή. Εκτός από αυτό, υπάρχουν επιλογές όπως 50$/μήνα, 600$/έτος, 1.780$/μήνα ή 19.200$/έτος και 4.000$/μήνα ή 48.000$/έτος.

9. Ada

Το Ada συνδυάζει τα εργαλεία μιας εύχρηστης πλατφόρμας διαχείρισης πελατών με τα αγαπημένα σας εργαλεία CRM.

Με το Ada, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν καθηλωτικές και συναρπαστικές καμπάνιες μάρκετινγκ βελτιστοποιημένες για κινητές συσκευές. Αυτό καθιστά το Ada μια εξαιρετική λύση για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Βασικά χαρακτηριστικά

Ada is different from other providers because of its emphasis on mobile solutions that power your customer service.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Κοινωνικό μάρκετινγκ
  • Λύσεις αυτοεξυπηρέτησης
  • Προσαρμόσιμα CTA
  • Διαχείριση καναλιών
  • Δυναμικό περιεχόμενο
  • Διαχείριση δυνητικών πελατών

Υπέρ

  • Βελτιώνει τις εργασίες μάρκετινγκ
  • Πρακτικό και εύκολο στη χρήση
  • Βασισμένο στο cloud

Κατά

  • Τα εργαλεία email μπορούν να βελτιωθούν
  • Δεν υπάρχει ενσωμάτωση στο Instagram
  • Ελάχιστες δυνατότητες τηλεφώνου

Τιμή

Το Ada έχει μια δωρεάν δοκιμή και προγράμματα που ξεκινούν από 40$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Επιπλέον, το Ada προσφέρει έκπτωση 40% με ετήσια συνδρομή, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

10. Document360

Το Document360 σάς επιτρέπει να δημιουργείτε κομμάτια γνωσιακής βάσης για να μειώσετε τα αιτήματα υποστήριξης έως και 50%.

Το Document360 είναι εξαιρετικό για μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν χρήσιμες γνωσιακές βάσεις που ταιριάζουν με την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Για αυτούς τους λόγους, οι μικρές μέχρι μεσαίες εταιρείες απολαμβάνουν τα μέγιστα από το Document360.

Βασικά χαρακτηριστικά

Ο λόγος που το Document360 διαφέρει από άλλους παρόχους αυτοεξυπηρέτησης είναι ότι διάφορα ιδρύματα όπως το Χάρβαρντ εμπιστεύονται το λογισμικό γνωσιακής βάσης του.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαχείριση περιεχομένου
  • Συνεργατικά εργαλεία
  • Διαχείριση γνωσιακής βάσης
  • Συζητήσεις και φόρουμ
  • Αναζήτηση πλήρους κειμένου

Υπέρ

  • Χρήσιμη υποστήριξη πελατών
  • Κεντρικός κόμβος πληροφοριών
  • Χρήση ως εσωτερική ή εξωτερική γνωσιακή βάση

Κατά

  • Περιορισμένες δυνατότητες
  • Χωρίς ορθογραφικό έλεγχο
  • Χωρίς εφαρμογή για κινητά

Τιμή

Το Document360 προσφέρει μια επιλογή 49$, 149$ και 299$ το μήνα εκτός από μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Επιπλέον, υπάρχει ένα πρόγραμμα enterprise plus, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

11. Hornbill Service Manager

Το Hornbill Service Manager προσφέρει ένα 100% περιβάλλον χωρίς κώδικα με ισχυρό αυτοματισμό διεργασιών που παρέχει γρήγορες υπηρεσίες μειώνοντας το κόστος.

Το Hornbill Service Manager καταργεί τους περιορισμούς κώδικα του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης, το οποίο χρησιμοποιεί αυτόματες ενημερώσεις και αποκλειστικούς πόρους.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Hornbill Service Manager ξεχωρίζει με την αυτοματοποίηση και το εύχρηστο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση έκδοσης
  • Διαχείριση γνωσιακής βάσης
  • Αναφορά εξυπηρέτησης
  • Διαχείριση προβλημάτων
  • Διαχείριση διαμόρφωσης
  • Παρακολούθηση πελατών

Υπέρ

  • Διαισθητικό στη χρήση
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Προσαρμόσιμες διαδικασίες

Κατά

  • Περιορισμένες δυνατότητες όπως η λειτουργικότητα του πίνακα ελέγχου
  • Οι αναφορές μπορεί να είναι δύσκολο να εφαρμοστούν
  • Δεν είναι δυνατή η αλλαγή του τύπου καρτέλας μετά τη δημιουργία

Τιμή

Το Hornbill Service Manager προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή. Πέρα από αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

12. Κέντρο επικοινωνίας Freshdesk

Αρχική σελίδα Freshdesk

Το Freshdesk μετατρέπει τους αντιπροσώπους σε υποστηρικτές πελατών μέσω ενσωμάτωσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το Facebook, το Twitter, το Gmail, το LinkedIn και άλλα.

Το κέντρο επικοινωνίας Freshdesk διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές συνομιλίες με τον καλύτερο τρόπο στις βιομηχανίες ΜΚΟ, NFP και BFSI, προσφέροντας βιώσιμες λύσεις αυτοεξυπηρέτησης.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το κέντρο επικοινωνίας Freshdesk ξεχωρίζει λόγω της ικανότητάς του να διαχειρίζεται και να εξορθολογίζει εύκολα τις λειτουργίες σε μεσαίες μέχρι μεγάλες επιχειρήσεις αυτοεξυπηρέτησης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Παρακολούθηση της δραστηριότητας των εργαζομένων
  • Εργαλεία συνεργασίας
  • Μικτό τηλεφωνικό κέντρο
  • Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης

Υπέρ

  • Αναλύει τον εβδομαδιαίο όγκο κλήσεων
  • Παρακολουθεί και καταγράφει θέματα πελατών
  • Εύκολη ρύθμιση

Κατά

  • Κάθε καρτέλα ανακατευθύνεται στον διαχειριστή λογαριασμού
  • Αργή ανταπόκριση εξυπηρέτησης πελατών
  • Η ροή κλήσεων δεν ρυθμίζεται εύκολα

Τιμή

Υπάρχει μια δωρεάν έκδοση εκτός από μια επιλογή 15$ και 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Διατίθεται επίσης μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του συστήματος.

13. Helpshift

Η πλατφόρμα Helpshift ενσωματώνει αυτοματισμούς, bots, μηνύματα και τεχνητή νοημοσύνη σε μια κλιμακούμενη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών.

Σχεδιασμένο για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, το Helpshift προσφέρει τηλεφωνική και διαδικτυακή υποστήριξη συνομιλίας με ένα μοναδικό πρόγραμμα πληρωμών που βασίζεται στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Helpshift είναι μοναδικό λόγω της εμπειρίας του στο χειρισμό λύσεων αυτοεξυπηρέτησης για κινητές πλατφόρμες και παιχνίδια για κινητές συσκευές με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας το Helpshift ιδανικό για επιχειρηματίες στον τομέα της ψηφιακής δημιουργίας.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Chatbot
  • Διαχείριση γνωσιακής βάσης
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση και έλεγχος
  • Τυποποιημένες απαντήσεις
  • Διαχείριση καρτελών
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης

Τιμή

Το μοντέλο πληρωμής του Helpshift βασίζεται σε ολοκληρωμένες επικοινωνίες εξυπηρέτησης πελατών, που σημαίνει ότι πληρώνετε μόνο για ζητήματα που επιλύετε. Το Helpshift προσφέρει τόσο μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση όσο και μια δωρεάν έκδοση του λογισμικού του. Ωστόσο, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί τους για μια προσφορά.

14. TeamSupport

Αρχική σελίδα TeamSupport

Το Teamsupport χρησιμοποιεί αποτελεσματική διαχείριση καρτελών και πολυκαναλική υποστήριξη για να παρέχει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης σε πολλά ψηφιακά κανάλια, επιτρέποντας στις εταιρείες εύκολη κλιμάκωση παρέχοντας παράλληλα ανωτέρου επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.

Σχεδιασμένο ειδικά για εταιρείες που πρέπει να κλιμακώσουν τα εργαλεία τους για τη διαχείριση προβλημάτων υψηλού επιπέδου, το Teamsupport είναι η σωστή λύση.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Teamsupport είναι μοναδικό επειδή επιτρέπει σε μεγάλες ομάδες να παρακολουθούν πρόσθετες πληροφορίες για μία καρτέλα, όχι μόνο το ζήτημα. Επιπλέον, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις επιλογές αυτοεξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πολυκαναλική επικοινωνία
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Διαμόρφωση ροής εργασιών
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Υπέρ

  • 24/7 υποστήριξη
  • Διαχείριση ομάδας και ροής εργασιών
  • Διαισθητική λειτουργικότητα

Κατά

  • “Αργό” Λογισμικό
  • Η ρύθμιση μπορεί να προκαλέσει σύγχυση
  • Περιορισμένη προσαρμογή

Τιμή

Το Teamsupport προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση εκτός από ένα πρόγραμμα 50$ και 69$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Το Teamsupport παρέχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού του.

15. Kustomer

Το Kustomer σάς επιτρέπει να αυτοματοποιείτε το 40% των συνομιλιών σας χωρίς να διακινδυνεύετε την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρετε.

Το Kustomer επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμόσιμα bots που μπορούν να βοηθήσουν με τις ροές εργασίας και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες – εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες σας και μειώνοντας τα έξοδα της εταιρείας.

Βασικά χαρακτηριστικά

Η μοναδική πτυχή του Kustomer είναι το σύστημα εκτροπής με δυνατότητα AI, το οποίο λειτουργεί ως η πρώτη γραμμή άμυνάς σας όταν συναλλάσσεστε με πελάτες. Επιπλέον, το Kustomer συνεργάζεται καλά με μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
  • Εικονικός βοηθός
  • Παρακολούθηση δικτύου
  • Συλλογή δεδομένων πολλαπλών καναλιών

Τιμή

Το λογισμικό του Kustomer είναι διαθέσιμο με 89$ και 139$. Δεν υπάρχει διαθέσιμη δωρεάν δοκιμή ή δωρεάν έκδοση του λογισμικού.

16. Airkit

Το Airkit ενσωματώνεται στο backend του ιστότοπού σας για να προσφέρει επιλογές αυτοεξυπηρέτησης παρέχοντας ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες σας.

Το Airkit επιτρέπει στις ομάδες μηχανικών να εφαρμόσουν επιπλέον δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών στο backend ενός ιστότοπου χωρίς να χρειάζεται να προσλάβουν επιπλέον υπαλλήλους.

Βασικά χαρακτηριστικά

Σε αντίθεση με άλλους παρόχους, το Airkit προσφέρει προσαρμοσμένο αυτοματισμό που μπορεί να ενσωματωθεί στο backend σας. Έτσι, αποτελεί εξαιρετική επιλογή για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
  • API
  • Ενσωμάτωση τρίτων
  • Συλλογή δεδομένων
  • Προσαρμόσιμα πρότυπα

Υπέρ

  • Εύχρηστο
  • Υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών
  • Χαρακτηριστικά αυτοεξυπηρέτησης

Κατά

  • Περιορισμένες δυνατότητες
  • Νέο λογισμικό
  • Δεν υπάρχει ενσωμάτωση Google Analytics

Τιμή

Μπορείτε να δοκιμάσετε το Airkit δωρεάν, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά προσαρμοσμένη στην επιχείρησή σας.

17. LiveHelpNow

Το LiveHelpNow προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης τους, όπως ζωντανή συνομιλία, γνωσιακή βάση και διαχείριση email.

Το LiveHelpNow συνιστάται για το βραβευμένο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του, το οποίο μπορεί να βοηθήσει πολύ μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις με διάφορες δυνατότητες.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το LiveHelpNow ξεχωρίζει με την εστίασή του στη βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών μέσω λύσεων αυτοεξυπηρέτησης και αυξημένων πωλήσεων με τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Προσαρμόσιμα και ενσωματωμένα παράθυρα
  • Πολυκαναλική επικοινωνία
  • Γεωστόχευση
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Τυποποιημένες απαντήσεις
  • Διαχείριση ΙΤ

Υπέρ

  • Εύκολο στην εφαρμογή
  • Χρήσιμα αναλυτικά στοιχεία
  • Αυτοματοποίηση εξυπηρέτησης πελατών

Κατά

  • Περιορισμένη υποστήριξη πελατών
  • Περιορισμένη προσαρμογή
  • Περιορισμένες δυνατότητες και διεπαφή χρήστη

Τιμή

Το LiveHelpNow προσφέρει διαχείριση καρτελών μέσω email, ζωντανή συνομιλία και επιλογές γνωσιακής βάσης που ξεκινούν από 21$. Επίσης, δεν προσφέρουν δωρεάν έκδοση, απλώς δωρεάν δοκιμή.

18. Replicant

Αρχική σελίδα Replicant

Το Replicant παρέχει λογισμικό επίλυσης ερωτημάτων πελατών που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μιλήσει με τους πελάτες φυσικά και να απαντήσει σε ερωτήσεις χωρίς καθυστέρηση στην απάντησή σας.

Το Replicant μπορεί να βοηθήσει τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να αυτοματοποιήσουν την εξυπηρέτηση πελατών τους χρησιμοποιώντας φωνητικές κλήσεις AI. Όλες οι πτυχές των κλήσεων πελατών μπορούν να διαχειρίζονται μαζί με γνωσιακές βάσεις δεδομένων που παρέχουν άμεσες λύσεις. Το Replicant παρέχει υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης μέσω τηλεφώνου για την επίλυση προβλημάτων πελατών γρήγορα και φυσικά.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Replicant είναι μοναδικό για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί φωνητική υποστήριξη AI για αυτοματοποίηση την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Σύνθεση λόγου
  • Chatbot
  • Συμφραζόμενη καθοδήγηση
  • Ζωντανή συνομιλία
  • Πολυκαναλική επικοινωνία
  • Πολλές γλώσσες

Υπέρ

  • Χρήσιμη εξυπηρέτηση πελατών
  • Φωνητικές κλήσεις AI
  • Λογισμικό με επίκεντρο τον πελάτη

Κατά

  • Περιορισμένες δυνατότητες
  • Καμπύλη εκμάθησης
  • Περιορισμένη προσαρμογή

Τιμή

Το Replicant προσφέρει μια δωρεάν επίδειξη του αυτόνομου κέντρου επικοινωνίας, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

19. Apty

Το Apty βοηθά με την παραγωγικότητα των εργαζομένων, το χαμηλότερο κόστος εκπαίδευσης και την αυξημένη απόδοση επένδυσης (ROI) λογισμικού χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα καθοδήγησης.

Το Apty βοηθά τις εταιρείες να βελτιώσουν το τρέχον προϊόν τους και να υιοθετήσουν φιλικές προς τον πελάτη λειτουργίες χρησιμοποιώντας το προϊόν SaaS τους.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Apty ξεχωρίζει από άλλους παρόχους λόγω της ικανότητας να προσφέρει φιλικές προς τον πελάτη λειτουργίες σε τιμή χαμηλότερη από άλλους παρόχους. Έτσι το Apty αποτελεί μια λύση εξυπηρέτησης πελατών για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Ενσωμάτωση χρήστη
  • Διαχείριση εκκίνησης
  • Εκπαίδευση εντός εφαρμογής
  • Συμφραζόμενη καθοδήγηση
  • Δημιουργία περιεχομένου
  • Έρευνες και σχόλια

Υπέρ

  • Πληροφορίες και δεδομένα
  • Βοηθά στην ενσωμάτωση του χρήστη
  • Χρήσιμη υποστήριξη πελατών

Κατά

  • Καμπύλη μάθησης για χρήστες
  • Περιορισμένη ενσωμάτωση λογισμικού
  • Δεν υπάρχει διαδικτυακό φόρουμ ή κοινότητα

Τιμή

Το Apty προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και μια δωρεάν έκδοση του λογισμικού του. Επικοινωνήστε απευθείας με το Apty για να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα και να λάβετε μια προσφορά που σας ταιριάζει, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε όλες τις δυνατότητες του.

20. Solvvy

Το Solvvy είναι μια λύση που βασίζεται στο cloud που αυτοματοποιεί την επιχείρησή σας με παρακολούθηση απόδοσης και υποστήριξη ροής εργασιών χρησιμοποιώντας chatbots για την υποστήριξη των αναγκών εξυπηρέτησης πελατών σας.

Το Solvvy προσφέρει μια επεκτάσιμη εξατομικευμένη εμπειρία πελατών χρησιμοποιώντας λειτουργίες αυτοματισμού και ένα chatbot επόμενης γενιάς, καθιστώντας το μια τέλεια λύση για μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν τις λειτουργίες τους.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Solvvy ξεχωρίζει από άλλους παρόχους με τη χρήση του chatbot επόμενης γενιάς για την αυτοματοποίηση των εμπειριών των πελατών.

Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Chatbot
  • Χαρακτηριστικά αυτοεξυπηρέτησης
  • Προδιαμορφωμένο bot
  • Πολυκαναλική επικοινωνία
  • Γνωσιακή βάση
  • Ροές εργασιών

Τιμή

Το Solvvy προσφέρει τρία επίπεδα υπηρεσιών:

Still didn't make up your mind?

LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?

Είναι χρήσιμη μια δοκιμαστική έκδοση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης;

Το καλύτερο λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης έχει μια δοκιμαστική έκδοση που επιτρέπει στους υπαλλήλους να το δοκιμάσουν πριν το αγοράσουν ή το εφαρμόσουν στην εταιρεία τους. Αυτό δίνει στον εργοδότη τη δυνατότητα να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι υπάλληλοί του χρησιμοποιούν το λογισμικό από πρώτο χέρι για να προσδιορίσει εάν χρειάζονται ή όχι συγκεκριμένες λειτουργίες.

Πλεονεκτήματα της δοκιμαστικής έκδοσης του λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης

  • Οι δωρεάν δοκιμαστικές εκδόσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε εάν ένα συγκεκριμένο προϊόν είναι κατάλληλο για τους επιχειρηματικούς σας σκοπούς.
  • Μια δωρεάν δοκιμή μπορεί να σας επιτρέψει να δοκιμάσετε κάτι χωρίς να καταβάλετε χρήματα. Εάν δεν σας αρέσει μετά τη δοκιμαστική περίοδο, μπορείτε απλά να το απεγκαταστήσετε.
  • Μια δοκιμαστική έκδοση ελαχιστοποιεί τη σπατάλη χρημάτων και χρόνου σε αγορές που δεν είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας.
  • Η δοκιμαστική έκδοση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δουν πώς ολόκληρη η ομάδα τους ταιριάζει σε κάθε ενότητα του λογισμικού χωρίς να απαιτείται από αυτές να αγοράσουν διαφορετικές εκδόσεις.

Αποκτήστε μια δοκιμαστική έκδοση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης

Μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμαστική 14 ημερών έκδοση λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης του LiveAgent στη διεύθυνση https:/ /www.liveagent.com/trial/. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα, καθιστώντας ευκολότερο από ποτέ να δοκιμάσετε το λογισμικό δωρεάν και να δείτε αν ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Συμπέρασμα

Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, γνωρίζετε πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Πέρα από όλα τα άλλα καθήκοντα και τις ευθύνες σας, μπορεί να είναι δύσκολο να παρέχετε υποστήριξη 24/7. Εκεί μπορεί να βοηθήσει το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης. Ένα τέτοιο σύστημα είναι το LiveAgent, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για επιχειρήσεις που αναζητούν έναν εύκολο τρόπο να απαλλάξουν τους αντιπροσώπους τους από την απάντηση σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν σε ποιοτικές υπηρεσίες και πιο περίπλοκα ζητήματα. Οι πελάτες θα μπορούν να βρίσκουν απαντήσεις μόνοι τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με κάποιον στον οργανισμό σας – εξοικονομώντας χρόνο και σε αυτούς και σε εσάς. Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, ώστε να μπορείτε να τη δοκιμάσετε πριν από την αγορά για να βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησής σας ταιριάζει στην ομάδα σας.

FAQ

What is a customer self-service software?

Customer self-service software is an online service that allows companies to communicate with their customers. It can automate many of the processes associated with customer service, such as updating records in real-time, allowing users to view account information, and answering common questions. Customer self-service software is a convenient way of interacting with company services than face-to-face or telephone communication. E-mail messages and their automated responses are stored on servers for later reference, making self-service software easier than going through the customer service department again.

How does self-service software work?

Self-service software is software that provides specific services directly to consumers without human interaction. Self-service software can reduce workloads for both companies providing the service and customers themselves because it can answer emails, chat with customers online, or navigate digital platforms accurately to provide requested information. If customer issues can not be addressed through self-service systems, you can route customers to your customer support team.

What are the key features of self-service software?

Self-service software gives you access to all your data from one platform. This means when a user encounters a problem, they can search for a solution in their all-in-one support center. If users cannot find a satisfactory answer, escalation options like e-mail support or live chat are at their disposal.

How to choose the best self-service software?

Several simple questions should be answered in order to select the right self-service solution. Ask yourself how much technology you want to manage and support. Consider what types of service incidents your users encounter most frequently and what level of access they need to solve problems independently. When you identify the critical features for your environment, it is easy to find free trial software solutions that fit your business and users.

What are the benefits of using self-service software?

There are multiple benefits to using self-service software. One is convenience, allowing your customers to save time and access the information they need 24/7. In addition to ensuring the quality of customer service, you will maintain updated records on your customers through their self-service interactions. This new information and automation will reduce the costs of your customer service needs.

The market size of customer self-service software is expected to grow an annual average of 15% until 2027. To best utilize self-service software, you must identify customer trends in their purchase data, support needs and always stay up to date with this information. There has been an increasing number of home offices that need to utilize self-service software and small businesses. By using artificial intelligence in self-service software, these businesses can use conversational marketing to decrease costs and increase customer satisfaction.

How to implement self-service software?

Self-service software can be easily implemented within your business. The exact way relies on the software you have. Some self-service software allows for the creation as well as the implementation of knowledge bases. You will need to upload this software to your devices, integrate this software into your website, and customize your information for your customers for the software to be completely operational.

Is self-service customer software expensive?

Customer self-service software can be expensive, while others will be more affordable. Scaling options with plans allow you only to get the features you need for your team members at a reduced price that fits your budget. It would help if you versed yourself with the payment plan of the self-service software system you are considering.

Is a trial version of self-service software useful?

Yes! A free trial version of self-service software allows you to test the software before purchasing it. Allowing you to see if its various features match your company's customer self-service needs before purchasing them.

Lp - Helpcrunch Enallaktiki 2

Lp - Helpcrunch Enallaktiki 2

LiveAgent είναι μια επαγγελματική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει λογισμικό VoIP, τηλεφωνικά συστήματα, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλες πελατών και διαχείριση email. Η εταιρεία προσφέρει ένα πρόγραμμα συνεργατών και έχει βραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent.

Το σύστημα καρτελών του Liveagent κάνει περισσότερα από ένα απλό email. Καλύψτε όλα τα σχετικά κανάλια επικοινωνίας. Το Liveagent διαθέτει το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Το Liveagent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικών κέντρων.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το SupportBee;

Στο κείμενο παρουσιάζονται οι λόγοι για τους οποίους οι χρήστες προτιμούν το LiveAgent αντί του ZenDesk για τη διαχείριση email και την υποστήριξη πελατών. Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες δυνατότητες σε σύγκριση με το ZenDesk, όπως αποστολή αρχείων σε email, οργάνωση ροής email και υποστήριξη υπολογιστικών φύλλων. Επιπλέον, το LiveAgent έχει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης και προσφέρει δωρεάν ψευδώνυμα email για επικοινωνία με πελάτες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo