Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαισθητικό
λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης

Δημιουργήστε όμορφες γνωσιακές βάσεις και μειώστε τα φορτία εισιτηρίων από σήμερα.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιήθηκε από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Customer portal animation
Customer Portal Software

Ενισχύστε τους πελάτες σας με την αυτοεξυπηρέτηση

Καθώς οι σημερινοί καταναλωτές έχουν γίνει πιο απαιτητικοί και ανεξάρτητοι από ποτέ, η αυτοεξυπηρέτηση δεν είναι πλέον προαιρετική για τις επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα, το 70% των καταναλωτών προτιμούν να αναζητούν απαντήσεις στο διαδίκτυο πριν επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών για βοήθεια.

Με το λογισμικό help desk και αυτοεξυπηρέτησης LiveAgent, μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητές υποστήριξής σας και να επιτρέψετε στους πελάτες σας να επιλύσουν μόνοι τους προβλήματα – 24/7, οποτεδήποτε, οπουδήποτε. Όταν παρέχετε στους πελάτες σας τη βοήθεια που χρειάζονται μέσω της αυτοεξυπηρέτησης, κάνετε σε αυτούς και τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας μεγάλη χάρη.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Υπέροχη γνωσιακή βάση για το κοινό σας

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Τι είναι ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης;

Το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες προϊόντων/υπηρεσιών, να βρίσκουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και να επιλύουν προβλήματα χωρίς να αλληλεπιδρούν με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης. Τα portal αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να περιλαμβάνουν άρθρα γνωσιακής βάσης, συχνές ερωτήσεις (FAQ), οδηγούς αντιμετώπισης προβλημάτων, εκπαιδευτικά βίντεο, φόρουμ κοινότητας πελατών, υποβολή εισιτηρίων και παρακολούθηση κ.λπ.

Με το 90% των παγκόσμιων καταναλωτών να περιμένουν ότι οι επωνυμίες και οι οργανισμοί πρέπει να προσφέρουν ένα διαδικτυακό portal αυτοεξυπηρέτησης, η αγορά λογισμικού αυτοεξυπηρέτησης πελατών αναμένεται να φθάσει τα 18,12 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2024.

Βασικά πλεονεκτήματα αυτοεξυπηρέτησης για τις επιχειρήσεις

Όταν οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους – τα πράγματα γίνονται καλύτερα για όλους. Οι επιχειρήσεις με το πιο εξελιγμένο σκεπτικό έχουν ήδη αναγνωρίσει τα πολυάριθμα πλεονεκτήματα της προσφοράς επιλογών αυτοεξυπηρέτησης στους πελάτες τους.

Tachometer icon

Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων

Η αυτοεξυπηρέτηση βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Αντί να ξοδεύουν χρόνο για τη διευθέτηση δευτερευόντων, επαναλαμβανόμενων ζητημάτων, οι αντιπρόσωποι μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο κρίσιμα ερωτήματα, υψηλότερης αξίας.

Stars

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Με 24ωρη πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες, τα portal αυτοεξυπηρέτησης αυξάνουν την ικανοποίηση δίνοντας στους πελάτες έναν εύκολο τρόπο να βρίσκουν λύσεις, όποτε είναι πιο βολικό για αυτούς.

dollar in zoom

Μειωμένα έξοδα υποστήριξης

Η επένδυση στην αυτοεξυπηρέτηση βοηθά στη μείωση των λειτουργικών δαπανών καθώς στηρίζετε κυριολεκτικά τους πελάτες σας ακόμη και εκτός των ωρών εργασίας, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη πρόσληψης πρόσθετων υπαλλήλων εξυπηρέτησης.

Όλα-σε-ένα portal αυτοεξυπηρέτησης πελατών από το LiveAgent

Δώστε στους πελάτες σας τον έλεγχο της δικής τους εμπειρίας εξυπηρέτησης. Αφήστε τους να ανατρέξουν σε άρθρα γνωσιακής βάσης, να συμμετάσχουν σε φόρουμ κοινότητας, να αφήσουν σχόλια, να υποβάλουν και να παρακολουθήσουν εισιτήρια υποστήριξης – όλα σε ένα portal αυτοεξυπηρέτησης.

undraw book lover mkck

Γνωσιακή βάση και Συχνές Ερωτήσεις

Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση σε 4 απλά βήματα. Δώστε στους πελάτες σας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειάζονται – οδηγούς έναρξης, άρθρα οδηγιών, συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνές ερωτήσεις και άλλα. Οι πελάτες σας μπορούν εύκολα να ανατρέξουν σε αυτά μετά τις εργάσιμες ώρες σας, όταν οι αντιπρόσωποί σας είναι εκτός σύνδεσης. Δημιουργήστε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις – καθεμία με μοναδικό σχεδιασμό, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Εάν η επιχείρησή σας πουλά πολλά προϊόντα ή διαχειρίζεστε πολλές επωνυμίες, στις εσωτερικές σας γνωσιακές βάσεις θα έχουν πρόσβαση μόνο οι αντιπρόσωποί σας.

Φόρουμ κοινότητας πελατών

Διευρύνετε την προσφορά σας στην αυτοεξυπηρέτηση με ένα φόρουμ κοινότητας που ενισχύει τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των πελατών σας και αυξάνει την αφοσίωσή τους. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αλληλοβοηθούνται απαντώντας ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου, μοιράζοντας τις γνώσεις τους, τις πληροφορίες, τις συμβουλές και τις βέλτιστες πρακτικές. Κάθε καταχώριση φόρουμ μετατρέπεται σε εισιτήριο, ώστε οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας να μπορούν πάντα να παρεμβαίνουν και να προσφέρουν βοήθεια αν χρειάζεται.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Συλλέξτε σχόλια & προτάσεις

Γνωρίζετε ποιες δυνατότητες εκτιμούν περισσότερο οι πελάτες σας και θέλουν να δουν στα προϊόντα σας; Κάντε τους πελάτες σας να καταλάβουν ότι η άποψή τους μετρά – επιτρέψτε τους να μοιραστούν αξιολογήσεις και προτάσεις, να ψηφίσουν τις υπάρχουσες προτάσεις και να παρακολουθήσουν την πρόοδο της εφαρμογής τους. Τοποθετήστε ένα κουμπί Αξιολογήσεων οπουδήποτε στον ιστότοπό σας και προσαρμόστε το ώστε να ταιριάζει στο στιλ της επιχείρησής σας για να αρχίσετε να λαμβάνετε σχόλια.

Υποβάλλετε θέματα & παρακολουθήστε την πρόοδό τους

Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες που αναζητούν βοήθεια μόνοι τους έχουν έναν ομαλό τρόπο υποβολής αιτημάτων βοήθειας (εάν δεν μπόρεσαν να βρουν αυτό που έψαχναν μέσω των διαθέσιμων πηγών αυτοεξυπηρέτησης.)

Πηγές όπως το portal πελατών επιτρέπουν στους πελάτες να διαχειρίζονται τα δικά τους εισιτήρια και να παρακολουθούν την πρόοδο και την κατάστασή τους.

undraw progress overview 2dik

Το LiveAgent έχει ακόμη περισσότερα να προσφέρει

Η αυτοεξυπηρέτηση είναι ακριβώς η κορυφή του παγόβουνου όλων αυτών που έχει να προσφέρει το LiveAgent. Ανεβάστε την εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν πολυκαναλική υποστήριξη και απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης.

undraw email campaign qa8y

Ισχυρή διαχείριση εισιτηρίων

Το LiveAgent παρέχει ισχυρές δυνατότητες έκδοσης εισιτηρίων – όπως έξυπνη διανομή εισιτηρίων, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, διαχείριση SLA, έτοιμες απαντήσεις, διαχωρισμό και συγχώνευση εισιτηρίων, εργαλεία ομαδικής συνεργασίας, αναφορές και αναλυτικά στοιχεία. Διατηρήστε όλη την επικοινωνία με τους πελάτες σας από πολλά και διαφορετικά κανάλια κάτω από μια στέγη και επιλύστε τα εισιτήρια γρήγορα και αποτελεσματικά.

Φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις

Παρά την ταχεία άνοδο της αυτοεξυπηρέτησης και των ψηφιακών καναλιών, ένας τεράστιος αριθμός καταναλωτών προτιμά ακόμη την τηλεφωνική υποστήριξη. Το LiveAgent περιλαμβάνει ένα ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud και σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή από το σταθερό σας σε ένα μόνο μέρος. Σχεδιάστε προσαρμοσμένα μενού IVR, αυτοματοποιήστε τη δρομολόγηση κλήσεων, πραγματοποιήστε απεριόριστες εγγραφές κλήσεων και πολλά άλλα.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό-χρόνο

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας με μερικά κλικ, παρέχοντας άμεση υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο με τη ζωντανή συνομιλία. Το εργαλείο συνομιλίας του LiveAgent συνδυάζει τόσο κοινές όσο και μοναδικές δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών επιλογών δρομολόγησης και διανομής συνομιλίας, των προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας, της παρακολούθησης των επισκεπτών στο διαδίκτυο, της προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και πολλά άλλα.

Συνδέστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε το λογισμικό help desk σας με τα πιο δημοφιλή κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα σχόλια και στις αναφορές της επωνυμίας σας, καθώς μετατρέπονται σε εισιτήρια. Διαχειριστείτε τα πάντα από έναν πίνακα ελέγχου και εξοικονομήστε πολύτιμο χρόνο από την εναλλαγή μεταξύ πολλών λογαριασμών.

undraw social notifications ro8o

Γιατί η λύση help desk και αυτοεξυπηρέτησης LiveAgent είναι η πλέον κατάλληλη για την επιχείρησή σας

Group 370 icon

Περισσότερα από απλή αυτοεξυπηρέτηση

Πρόκειται για ένα κατάστημα που τα συγκεντρώνει όλα, ικανοποιώντας όλες τις ανάγκες σας στην εξυπηρέτηση πελατών με εισιτήρια, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο και υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

1st place icon

Με τις περισσότερες αξιολογήσεις & amp; # 1 στην κατάταξη

Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 στην κατάταξη για μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Statistic icon

Πλούσιες και ευέλικτες δυνατότητες

Το εργαλείο είναι γεμάτο με 179+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και σχεδόν ατελείωτες επιλογές προσαρμογής για να το προσαρμόσετε στις ανάγκες σας.

undraw Savings dwkw

Λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης σε μια προσιτή τιμή

Χωρίς μακροπρόθεσμα συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, το LiveAgent παρέχει την καλύτερη αξία για τα χρήματά σας, με πλήρως διαφανείς και προσιτές επιλογές τιμολόγησης, που χρεώνονται μόνο για πραγματική χρήση κάθε μήνα. Οι δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης είναι ενσωματωμένες σε κάθε πλάνο – εκτός από αυτό που είναι δωρεάν.

FAQ

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε εμπειρίες αυτοεξυπηρέτησης για πελάτες και υπαλλήλους;

Η αυτοεξυπηρέτηση είναι σχεδόν απαραίτητη αυτές τις μέρες. Εάν αναζητάτε εμπειρίες αυτοεξυπηρέτησης τόσο για πελάτες όσο και για υπαλλήλους, θα πρέπει να σκεφθείτε το λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης ή ένα λογισμικό βοήθειας γραφείου με ένα portal πελατών. Το portal πελατών σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλές γνωσιακές βάσεις, τόσο ιδιωτικές όσο και δημόσιες.

Τι είναι ένα portal αυτοεξυπηρέτησης;

Ένα portal αυτοεξυπηρέτησης ή portal πελατών είναι μια πύλη για πελάτες όπου μπορούν να βρουν πρόσθετες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό θα μπορούσε να έχει τη μορφή ενός άρθρου Γνωσιακής βάσης ή ενός Φόρουμ.

Ποια είναι τα οφέλη της αυτοεξυπηρέτησης;

Τα οφέλη της αυτοεξυπηρέτησης περιλαμβάνουν λιγότερα έξοδα εξυπηρέτησης πελατών, αυξημένες πωλήσεις, βελτιωμένη εμπειρία πελατών και διατήρηση πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo