Το email μάρκετινγκ είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για το λογισμικό help desk. Μπορεί να σας φέρει περισσότερους πελάτες, να προσφέρει γρήγορη βοήθεια και να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε έρευνες και να συλλέξετε σχόλια, να παρέχετε ειδικές προσφορές, να στείλετε εξατομικευμένο περιεχόμενο ή απλά για να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας την εταιρεία σας και να μείνετε σε επαφή μαζί τους.
Το LiveAgent προσφέρει εργαλεία για επικοινωνία μέσω email καθώς και για email μάρκετινγκ και λειτουργεί άριστα με άλλες εγγενείς ή εξωτερικές ενσωματώσεις που βασίζονται σε email.
Το LiveAgent είναι το κατάλληλο εργαλείο email μάρκετινγκ, με δυνατότητες που το υποστηρίζουν. Επωφεληθείτε από το αξιόπιστο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων για να παρακολουθείτε όλα όσα συμβαίνουν στο γραμματοκιβώτιό σας. Κάντε τους πελάτες σας να εγγραφούν και διατηρήστε το ενδιαφέρον τους με ισχυρά εργαλεία email μάρκετινγκ, όπως το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG για τη δημιουργία εξαιρετικών προτύπων και ετικετών που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε τις επαφές ή τα τμήματά σας, ώστε να κάνετε το γραφείο βοήθειας οργανωμένο και επαγγελματικό.
Integrate payment processors with ease
Want to connect your favorite payment processor with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι αποτελεσματικό για την επικοινωνία με τους πελάτες. Είναι καλό παράδειγμα για το πώς να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες και να τους βοηθήσετε να αισθάνονται ότι ακούγονται. Τα καταληκτικά email μπορούν να αυξήσουν την απόκριση των πελατών και να προωθήσουν περισσότερες πωλήσεις.
Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.
Το LiveAgent είναι λογισμικό γραφείου βοήθειας που εξυπηρετεί περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα, να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να αυξήσετε την αξία των πελατών σας και να κάνετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους πραγματικότητα.
Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε 5 λεπτά.
Με τη χρήση γραφικών στοιχείων και συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες του Ιστού σε πελάτες. Η χρήση μιας ολοκληρωμένης γνωσιακής βάσης και εργαλείων όπως οι καρτέλες επικοινωνίας βοηθούν στην οργάνωση και διευκόλυνση των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών. Επίσης, μπορείτε να επεκτείνετε την υποστήριξη σας σε κοινωνικά δίκτυα και να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών.