Το λογισμικό διαχείρισης email είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση μεγάλου όγκου εισερχόμενων email. Το λογισμικό διαχειρίζεται email μέσω ενός συστήματος καρτελών που δημιουργεί ένα μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε email γνωστό ως αναγνωριστικό καρτέλας. Στη συνέχεια, το λογισμικό εκχωρεί κάθε email σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ή τμήμα βάσει προκαθορισμένων αυτοματοποιημένων κανόνων ροής εργασίας.
Τα προγράμματα webmail και email είναι λιγότερο προηγμένα και προσφέρουν λιγότερες βασικές δυνατότητες. Στον πυρήνα τους, τα προγράμματα webmail και email δημιουργήθηκαν για προσωπική χρήση, ενώ το λογισμικό διαχείρισης email δημιουργήθηκε για επιχειρηματίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς που λαμβάνουν χιλιάδες email την ημέρα και χρειάζονται βοήθεια για τη διαχείρισή τους.
Webmail/Email προγράμματα | Λογισμικό διαχείρισης email |
Πολύ περιορισμένες ή καθόλου επιλογές αυτοματισμού | Αμέτρητες επιλογές αυτοματισμού |
Γεμάτα διαφημίσεις/ανεπιθύμητα email | Χωρίς διαφημίσεις/ανεπιθύμητα email |
Χωρίς επιλογές συνεργασίας | Δημιουργήθηκε για συνεργασία (κοινόχρηστα εισερχόμενα που υποστηρίζουν τη διαχείριση ομαδικών email) |
Έλλειψη προηγμένου φιλτραρίσματος | Ετικέτες και αναγνωριστικά εισιτηρίων για εύκολο φιλτράρισμα |
Χωρίς τυποποιημένες απαντήσεις | Απεριόριστες τυποποιημένες απαντήσεις |
Περιορισμένος χώρος αποθήκευσης | Απεριόριστος χώρος αποθήκευσης |
Περιορισμένα ή καθόλου πρότυπα email | Προσφορά προσαρμόσιμων προτύπων email |
Περιορισμένα πεδία επαφών | Πεδία επικοινωνίας + ενσωματωμένο CRM |
Χωρίς ιδιωτικές/εσωτερικές σημειώσεις | Προσφορά ιδιωτικών/εσωτερικών σημειώσεων |
Χωρίς δυνατότητα συγχώνευσης/διαχωρισμού email | Προσφορά συγχώνευσης/διαχωρισμού email |
Χωρίς ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων | Προσφορά ανίχνευσης σύγκρουσης αντιπροσώπων |
Ορισμένα προσφέρουν πολλαπλές καρτέλες email | Προσφορά πολλαπλών καρτελών email |
Χωρίς ενσωματώσεις τρίτων | Εκατοντάδες ενσωματώσεις τρίτων |
Χωρίς δυνατότητες παντός καναλιού | Δυνατότητες παντός καναλιού |
Προσφορά εφαρμογών email για κινητά | Προσφορά εφαρμογών email για κινητά |
Τα προηγμένα εργαλεία διαχείρισης email όπως το LiveAgent δεν επιβάλλουν όρια στον αριθμό των διευθύνσεων email που μπορείτε να συνδέσετε στο λογισμικό.
Αναμφισβήτητα, το λογισμικό διαχείρισης email είναι συχνά ασφαλέστερο από το παραδοσιακό email. Φανταστείτε αυτό το σενάριο:
Φυσικά, θα πρέπει να μοιραστείτε τα διαπιστευτήρια σύνδεσης του email σας με πολλά άτομα, κάτι που μπορεί να αποτελεί απειλή για την ασφάλεια, ειδικά εάν χρησιμοποιούν δημόσιους υπολογιστές ή μοιράζονται συσκευές με άλλους.
Σε ένα σύστημα διαχείρισης email, κάθε υπάλληλος έχει μοναδικά διαπιστευτήρια σύνδεσης, οπότε είναι πολύ πιο ασφαλές για εσάς και για όλη την ομάδα σας.
Το λογισμικό διαχείρισης email μπορεί να είναι πλεονέκτημα για όσους απαντούν καθημερινά σε email εξυπηρέτησης πελατών ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας. Είτε είστε μια ομάδα ατόμων είτε μια μεγάλη επιχείρηση, μια λύση διαχείρισης email είναι απαραίτητη. Πολλές αναφορές έχουν επιβεβαιώσει ότι η χρήση λογισμικού υποστήριξης email αυξάνει την παραγωγικότητα, μειώνει τα επίπεδα άγχους και τελικά εξοικονομεί χρόνο και χρήμα.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Η χρήση λογισμικού διαχείρισης email μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους απάντησης οι οποίοι, με τη σειρά τους, βελτιώνουν τις εμπειρίες και την ικανοποίηση των πελατών. Με τους αυτοματοποιημένους κανόνες της ροής εργασιών, το λογισμικό θα διανέμει αυτόματα τα εισερχόμενα μηνύματα μεταξύ των υπαλλήλων σας. Έχουν περάσει οι ημέρες των μη αυτόματων αναθέσεων και της παρακολούθησης δραστηριότητας των email.
Το λογισμικό διαχείρισης email δεν χάνει χρόνο και διασφαλίζει ότι όλοι έχουν σαφή κατανόηση των ευθυνών τους. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αυτό βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης, καθώς εξαλείφει τη σύγχυση, την παρακολούθηση email, την περιπλάνηση και τη μη αυτόματη διαχείριση εργασιών. Με το λογισμικό διαχείρισης email, όλοι οι αντιπρόσωποι υποστήριξης μπορούν απλώς να συνδεθούν στο λογισμικό και να αρχίσουν να απαντούν σε email εξυπηρέτησης πελατών.
Η ομορφιά ενός συστήματος διαχείρισης email είναι ότι μπορεί να αναλάβει πολλές εργασίες και να τις λύσει από μόνο του. Για παράδειγμα, το λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτοματοποιημένους κανόνες ροής εργασιών για την επίλυση καρτελών που δεν έχουν λάβει καμία απάντηση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εναλλακτικά, το λογισμικό μπορεί να στείλει αυτόματα email παρακολούθησης σε πελάτες που δεν έχουν απαντήσει στα μηνύματά σας. Αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Η εφαρμογή αυτού του τύπου λογισμικού σας απαλλάσει από επιπλέον ευθύνες . Εξαλείφει τις επαναλαμβανόμενες και συνηθισμένες εργασίες και έτσι μειώνει τα επίπεδα άγχους και βελτιώνει την παραγωγικότητα. Στην ουσία, δημιουργεί την τέλεια ροή εργασιών.
Εδώ θα βρείτε έναν ακόμα λόγο για να λατρέψετε το λογισμικό διαχείρισης email. Σας εξοικονομεί χρήματα. Όταν οι εκπρόσωποί σας δεν χάνουν χρόνο σε απλές, καθημερινές εργασίες και όταν η μόνη τους έννοια είναι η επίλυση των ερωτημάτων των πελατών, εξοικονομείτε χρήματα.
Επιπλέον, σύμφωνα με το Financesonline, για κάθε $1 που επενδύετε στην εμπειρία των πελατών μέσω των γραφείων βοήθειας και παρόμοιων πλατφορμών [όπως το λογισμικό διαχείρισης email], μπορείτε να αποκομίσετε απόδοση επένδυσης της τάξης των 3$.
Εάν θέλετε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, συνδέστε το λογισμικό διαχείρισης email με άλλα κανάλια επικοινωνίας όπως τη ζωντανή συνομιλία, το τηλέφωνο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο την παραγωγικότητά σας. Μπορείτε να τερματίσετε την ατελείωτη παρακολούθηση συσκευών και λογαριασμών που αποσπά την προσοχή και δεν είναι παραγωγική.
Το να έχετε όλα τα μηνύματα σε ένα μέρος — είτε πρόκειται για email, είτε σχόλια στο Instagram ή για συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο, καθιστά ακόμη πιο εύκολο για εσάς να μεγιστοποιήσετε όλα τα οφέλη που παρέχονται με το σύστημα διαχείρισης email.
Τα κοινόχρηστα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι το κορυφαίο χαρακτηριστικό του λογισμικού διαχείρισης email. Τα εισερχόμενα της ομάδας μπορούν να βελτιστοποιήσουν όλα τα μηνύματα από πολλές διευθύνσεις email, λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακές συνομιλίες, ακόμη και τηλέφωνα.
Εάν δεν έχετε εργαστεί ποτέ με μια πλατφόρμα συνεργασίας όπως τα καθολικά εισερχόμενα, μπορεί βέβαια να είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς, αλλά ειλικρινά, είναι με διαφορά το καλύτερο χαρακτηριστικό που θα βελτιώσει τις εμπειρίες του πελάτη και του εκπροσώπου σας. Το κεράσι στην τούρτα είναι ότι όλοι οι εκπρόσωποί σας θα έχουν τη μοναδική τους σύνδεση στο σύστημα, επιτρέποντάς τους να εργάζονται ταυτόχρονα σε ξεχωριστά θέματα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.
Τα δύο άλλα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού διαχείρισης email είναι τα τμήματα και οι αρμοδιότητες. Δημιουργώντας διαφορετικά τμήματα για τις ομάδες μάρκετινγκ, υποστήριξης πληροφορικής ή πωλήσεων, θα μπορείτε να οργανώνετε ακόμα καλύτερα τα εισερχόμενά σας. Το φιλτράρισμα θα είναι ευκολότερο και η ανάθεση ευθυνών μέσω κανόνων αυτοματισμού θα είναι παιχνιδάκι.
Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε έναν αυτοματοποιημένο κανόνα ροής εργασίας που θα δρομολογεί αυτόματα όλα τα email που περιέχουν τις λέξεις “reset” και “password” στο τμήμα IT ή ακόμα και σε έναν αποκλειστικό εκπρόσωπο IT υποστήριξης.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα τμήματα ή τις ευθύνες.
Έχουμε αναφερθεί εν συντομία στις δυνάμεις της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ μέσω email. Υπάρχουν αμέτρητα πράγματα που μπορείτε να κάνετε με το λογισμικό διαχείρισης email– από την αυτόματη προσθήκη ετικετών σε email, την ανάθεση email σε τμήματα και εκπροσώπους, έως τον προγραμματισμό email που στέλνει αυτόματα προ-μορφοποιημένα συμπληρωματικά email μετά από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο από την τελευταία σας επικοινωνία.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες.
Με το παραδοσιακό email, είναι δύσκολο να προσδιορίσετε πόσο καλά τα πάτε από άποψη απόδοσης και ποιότητας. Πληροίτε τα κριτήρια αναφοράς του κλάδου, όπως το μέσο ποσοστό απόκρισης μέσω email; Είναι οι πελάτες σας ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν;
Είναι αρκετά ενδιαφέρον, σύμφωνα με μια έρευνα του Bain & Company, το 80% των CEO πιστεύουν ότι η εταιρεία τους προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών ανώτερης ποιότητας. Ωστόσο, μόνο το 8% των πελατών τους συμφωνεί.
Με τις λειτουργίες στατιστικής ανάλυσης και αναφοράς του λογισμικού διαχείρισης email, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης χάρη στις πραγματικές πληροφορίες των δεδομένων.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα αναλυτικά στοιχεία και τις αναφορές.
Ορισμένα webmails (συγκεκριμένα το Gmail) προσφέρουν μια ενσωματωμένη υπηρεσία συνομιλίας. Ωστόσο, τα περισσότερα προγράμματα-πελάτες/webmails δεν το κάνουν, καθιστώντας τα ανεπαρκή όσον αφορά τη συνεργασία. Κατά τη γνώμη μας, η χρήση εξωτερικών εργαλείων συνομιλίας είναι αντιπαραγωγική, καθώς η εναλλαγή μεταξύ εργαλείων μπορεί να σας κάνει να χάσετε τη συγκέντρωσή σας αλλά και να σπαταλήσετε πολύτιμο χρόνο.
Τα λογισμικά διαχείρισης email όπως το LiveAgent προσφέρει ενσωματωμένες επιλογές εσωτερικής συνομιλίας και κλήσης, καθιστώντας πολύ εύκολο να έρθετε σε επαφή με τους συναδέλφους σας όταν αισθάνεστε ότι “κολλήσατε”.
Επίσης, εργαλεία όπως το LiveAgent διαθέτουν λειτουργίες ανίχνευσης σύγκρουσης εκπροσώπων. Αυτές οι λειτουργίες διασφαλίζουν ότι δεν απαντάται κανένα email δύο φορές. Ειδοποιούν όλους τους εκπροσώπους ότι βλέπουν ένα email που βρίσκεται υπό επεξεργασία, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει δόλος ή τυχαία διαγραφή της εργασίας.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων, τις εσωτερικές συνομιλίες ή εσωτερικές κλήσεις.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που λείπει από το οπλοστάσιο των παραδοσιακών προγραμμάτων email/webmail είναι τα προσαρμόσιμα πρότυπα email που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή email μάρκετινγκ όπως ενημερωτικά δελτία, email εξυπηρέτησης πελατών όπως email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης ή email συναλλαγών που επιβεβαιώνουν μια παραγγελία. Φυσικά, προσαρμόσιμα πρότυπα email είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα διαχείρισης email του LiveAgent.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email.
Για να γίνει ακόμη καλύτερο, το λογισμικό διαχείρισης email διαθέτει εξαιρετικές δυνατότητες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Εκτός από το ενσωματωμένο CRM που είναι πάντα διαθέσιμο, μπορείτε να καταγράψετε προσαρμοσμένες πληροφορίες για τους πελάτες σας που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε πιο ενημερωμένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το CRM.
Φοβάστε ότι δεν έχετε πολλές καρτέλες email; Δεν πρέπει. Το λογισμικό διαχείρισης email προσφέρει και αυτή τη δυνατότητα. Σας δίνει τη δυνατότητα να απαντάτε σε πολλά email ταυτόχρονα, μεταβαίνοντας απλά μεταξύ των καρτελών (tabs) των email. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε συνδυασμό με τις τυποποιημένες/προκαθορισμένες απαντήσεις.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολλαπλές καρτέλες.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που δεν διαθέτουν τα παραδοσιακά προγράμματα-πελάτες email αλλά είναι εμφανείς στο λογισμικό διαχείρισης email είναι οι ετικέτες. Οι ετικέτες χρησιμοποιούνται για το φιλτράρισμα, την οργάνωση και την προβολή των περιεχομένων ενός email με μια ματιά.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ετικέτες.
Το προηγμένο λογισμικό διαχείρισης email περιέχει δυνατότητες που λειτουργούν ως διαχειριστές εργασιών και ειδοποιούν τους εκπροσώπους σχετικά με τα υψηλής προτεραιότητας/σημαντικά email που πρέπει να επιλυθούν. Γενικά, τα email (καρτέλες) που εμφανίζονται στον διαχειριστή εργασιών έχουν μείνει αναπάντητα για μεγάλο χρονικό διάστημα ή συνδέονται με SLA (συμφωνίες επιπέδων εξυπηρέτησης).
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το Κουμπί Επίλυσης.
Οι προσωπικές σημειώσεις στο λογισμικό διαχείρισης email σας επιτρέπουν να αποκαλύπτετε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο email, πελάτη ή διαδικασία επίλυσης. Οι συνάδελφοί σας μπορούν να δουν αυτές τις σημειώσεις ανά πάσα στιγμή καθώς επιλύουν ένα συγκεκριμένο email / ερώτημα. Εάν θέλετε, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε προσωπικές σημειώσεις ως υπενθυμίσεις.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις σημειώσεις.
Οι τυποποιημένες απαντήσεις είναι μια άλλη εξαιρετική δυνατότητα που αποτελεί μέρος του λογισμικού διαχείρισης email. Σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προκαθορισμένες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών σας. Όταν λαμβάνετε ένα email που απαιτεί μια γενική απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο κάνοντας απλά κλικ στο κουμπί τυποποιημένη απάντηση και επιλέγοντας την απάντηση που θέλετε.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τυποποιημένες απαντήσεις.
Τα εργαλεία διαχείρισης email όπως το LiveAgent προσφέρουν διαχωρισμό και συγχώνευση καρτελών. Η δυνατότητα είναι μοναδική και μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους επίλυσης και την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων. Για παράδειγμα, εάν ένα εισερχόμενο email εγείρει πολλά ζητήματα και πρέπει να επιλυθεί από πολλά τμήματα (όπως πωλήσεις και πληροφορική), η αλληλογραφία μπορεί να χωριστεί στα δύο για να διασφαλιστεί η ταχύτερη επίλυση προβλημάτων.
Εναλλακτικά, εάν ένας πελάτης σας στέλνει πολλά email σχετικά με το ίδιο ζήτημα, τα email μπορούν να συγχωνευτούν σε ένα μόνο email thread (νήμα).
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το διαχωρισμό καρτελών και τη συγχώνευση καρτελών.
Τα περισσότερα λογισμικά διαχείρισης email προσφέρουν ενσωματώσεις τρίτων για να διασφαλιστεί η τέλεια ροή εργασιών. Οι ενσωματώσεις μπορούν να γίνουν με επεξεργαστές πληρωμών, συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.
Η εφαρμογή αυτών των ενσωματώσεων διασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι δεν θα χρειάζεται να συνδέονται σε εφαρμογές τρίτων και να εισάγουν δεδομένα σε δύο συστήματα.
Δείτε όλες τις ενσωματώσεις.
Ο περιορισμένος χώρος αποθήκευσης email είναι κάτι με το οποίο παλεύουμε όλοι καθημερινά, σωστά; Όχι εάν χρησιμοποιείτε λογισμικό διαχείρισης email! Εργαλεία όπως το LiveAgent προσφέρουν απεριόριστο ιστορικό email. Εάν δεν θέλετε, δεν θα χρειαστεί να διαγράψετε email και δεν θα επιβληθούν όρια στην αποθήκευση εγγράφων. Μπορείτε να αποθηκεύσετε απεριόριστο αριθμό εσωτερικών εγγράφων, οδηγών και ενδεδειγμένων πρακτικών στο ίδιο το λογισμικό.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την εσωτερική διαχείριση γνώσης.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Είστε πεπεισμένοι πως το λογισμικό διαχείρισης email είναι η σωστή λύση για εσάς και την επιχείρησή σας; Τέλεια, διαβάστε για να μάθετε πώς να επιλέξετε το σωστό εργαλείο διαχείρισης email.
Το πρώτο βήμα προς την εύρεση του σωστού λογισμικού παρακολούθησης email είναι να γράψετε τις απαιτήσεις σας και να λάβετε υπόψη το μπάτζετ σας, καθώς κάθε πάροχος υπηρεσιών email προσφέρει ένα διαφορετικό εύρος χαρακτηριστικών. Θέλετε ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται απλώς για τη διαχείριση email; Θέλετε ένα εργαλείο που θα απλοποιήσει τη διαχείριση άλλων μηνυμάτων στα εισερχόμενά σας; Ποια επιπλέον χαρακτηριστικά χρειάζεστε; Είναι μια επεκτάσιμη υπηρεσία email;
Μόλις ολοκληρώσετε μια λίστα με τις απαιτήσεις σας, ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε μια μικρή έρευνα. Σας συνιστούμε να κοιτάτε τα παρακάτω σε κάθε πάροχο υπηρεσιών:
Μόλις εξετάσετε κάθε λογισμικό ξεχωριστά και ξέρετε πλέον ποιο θέλετε να δοκιμάσετε, είναι η ώρα να δημιουργήσετε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο.
Αφού επιλέξετε τις κορυφαίες επιλογές σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο. Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε όλες τις βασικέςλειτουργίες και να εξοικειωθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο με αυτές. Προσπαθήστε να:
Καθώς δοκιμάζετε τα πάντα, σημειώστε τι σας αρέσει και τι όχι. Θα καταλάβετε γρήγορα ποια πλατφόρμα email ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες σας. Εάν η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος λήξει πολύ σύντομα και θέλετε επιπλέον χρόνο για να δοκιμάσετε όλες τις λειτουργίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών.
Οι περισσότεροι προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης email θα χαρούν να παρατείνουν τη δωρεάν δοκιμαστική σας περίοδο για μερικές εβδομάδες.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Εάν βρίσκεστε μεταξύ δύο λογισμικών διαχείρισης email κλείστε ένα demo και μιλήστε με την ομάδα πωλήσεων. Παρουσιάστε μια λίστα με αυτό που θέλετε να επιτύχετε, κάντε ερωτήσεις και κρατήστε σημειώσεις για την υπηρεσία που λαμβάνετε.
Γενικά, η συμπεριφορά του υπεύθυνου πωλήσεων μπορεί να είναι μια καλή ένδειξη για το πώς θα αντιμετωπίζεστε από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών του προμηθευτή όταν είστε πελάτης που πληρώνει. Εάν αισθάνεστε ότι γνωρίζουν το προϊόν και είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι παίρνετε μια καλή απόφαση.
Ωστόσο, εάν αισθάνεστε ότι δεν μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας και δεν ενδιαφέρονται ειλικρινά για την επιτυχία σας, θα πρέπει να αναζητήσετε ένα διαφορετικό λογισμικό διαχείρισης email.
Αυτή είναι η ερώτηση δεν μπορεί να απαντηθεί εύκολα. Τα περισσότερα λογισμικά διαχείρισης email είναι συνδρομητικά, οπότε είναι πολύ πιθανό να πληρώνετε σε μηνιαίες δόσεις. Ωστόσο, κάθε λογισμικό διαχείρισης email είναι διαφορετικό σε αυτά που προσφέρει όσον αφορά τις λειτουργίες, τις ενσωματώσεις και τις θέσεις των εκπροσώπων
Ρίχνοντας μια ματιά σε αξιόπιστες ιστοσελίδες αξιολόγησης λογισμικού μπορούμε να πούμε ότι ένα κανονικό εύρος τιμών κυμαίνεται από 15 έως 39$ τον μήνα ανά εκπρόσωπο.
Εάν αυτό το εύρος τιμών είναι πολύ υψηλό για εσάς, σκεφτείτε την περίπτωση ενός δωρεάν εργαλείου διαχείρισης email.
Αν και τα δωρεάν εργαλεία διαχείρισης email είναι διαδεδομένα, είναι πιο περιορισμένα όσον αφορά τις δυνατότητες.
Δεν θέλουμε να περιαυτολογούμε, αλλά το LiveAgent προσφέρει ένα αρκετά καλό δωρεάν πρόγραμμα διαχείρισης email που εξακολουθεί να προσφέρει ένα μεγάλο “οπλοστάσιο” δωρεάν λειτουργιών. Για παράδειγμα, το δωρεάν LiveAgent προσφέρει:
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες