Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό διαχείρισης email

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης
  • Αρχική
  • Λογισμικό διαχείρισης email

Λογισμικό διαχείρισης email

Τι είναι το λογισμικό διαχείρισης email;

Το λογισμικό διαχείρισης email είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση μεγάλου όγκου εισερχόμενων email. Το λογισμικό διαχειρίζεται τα email μέσω ενός συστήματος καρτελών που δημιουργεί ένα μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε email που είναι γνωστό ως ticket ID. Στη συνέχεια, το λογισμικό αναθέτει κάθε email σε έναν συγκεκριμένο εκπρόσωπο ή τμήμα βάσει προκαθορισμένων αυτοματοποιημένων κανόνων ροής εργασίας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός προγράμματος-πελάτη email/webmail και ενός λογισμικού διαχείρισης email;

Τα webmail και τα προγράμματα-πελάτη email είναι λιγότερο προηγμένα και προσφέρουν λιγότερα βασικά χαρακτηριστικά. Κατά βάση, τα webmail και τα προγράμματα-πελάτη email δημιουργήθηκαν για προσωπική χρήση, ενώ το λογισμικό διαχείρισης email δημιουργήθηκε για ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς που λαμβάνουν χιλιάδες email ανά ημέρα και χρειάζονται βοήθεια για τη διαχείριση τους.

Webmail/Email προγράμματαΛογισμικό διαχείρισης email
Πολύ περιορισμένες ή καθόλου επιλογές αυτοματισμούΑμέτρητες επιλογές αυτοματισμού
Γεμάτα διαφημίσεις/ανεπιθύμητα emailΧωρίς διαφημίσεις/ανεπιθύμητα email
Χωρίς επιλογές συνεργασίαςΔημιουργήθηκε για συνεργασία (κοινόχρηστα εισερχόμενα που υποστηρίζουν τη διαχείριση ομαδικών email)
Έλλειψη προηγμένου φιλτραρίσματοςΕτικέτες και αναγνωριστικά εισιτηρίων για εύκολο φιλτράρισμα
Χωρίς τυποποιημένες απαντήσειςΑπεριόριστες τυποποιημένες απαντήσεις
Περιορισμένος χώρος αποθήκευσηςΑπεριόριστος χώρος αποθήκευσης
Περιορισμένα ή καθόλου πρότυπα emailΠροσφορά προσαρμόσιμων προτύπων email
Περιορισμένα πεδία επαφώνΠεδία επικοινωνίας + ενσωματωμένο CRM
Χωρίς ιδιωτικές/εσωτερικές σημειώσειςΠροσφορά ιδιωτικών/εσωτερικών σημειώσεων
Χωρίς δυνατότητα συγχώνευσης/διαχωρισμού emailΠροσφορά συγχώνευσης/διαχωρισμού email
Χωρίς ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπωνΠροσφορά ανίχνευσης σύγκρουσης αντιπροσώπων
Ορισμένα προσφέρουν πολλαπλές καρτέλες emailΠροσφορά πολλαπλών καρτελών email
Χωρίς ενσωματώσεις τρίτωνΕκατοντάδες ενσωματώσεις τρίτων
Χωρίς δυνατότητες παντός καναλιούΔυνατότητες παντός καναλιού
Προσφορά εφαρμογών email για κινητάΠροσφορά εφαρμογών email για κινητά

Πόσες διευθύνσεις email/λογαριασμούς email μπορείτε να ενσωματώσετε σε ένα εργαλείο διαχείρισης email;

Τα προηγμένα εργαλεία διαχείρισης email όπως το LiveAgent δεν επιβάλλουν όρια στον αριθμό των διευθύνσεων email που μπορείτε να συνδέσετε στο λογισμικό.

Είναι ασφαλής η χρήση εργαλείων διαχείρισης email;

Αναμφισβήτητα, το λογισμικό διαχείρισης email είναι συχνά ασφαλέστερο από το παραδοσιακό email. Φανταστείτε αυτό το σενάριο:

  • Χρησιμοποιείτε Gmail ή Outlook για να επιλύσετε τα email των πελατών.
  • Έχετε πολλούς υπαλλήλους που δουλεύουν σε διαφορετικές βάρδιες.

Φυσικά, θα πρέπει να μοιραστείτε τα διαπιστευτήρια σύνδεσης του email σας με πολλά άτομα, κάτι που μπορεί να αποτελεί απειλή για την ασφάλεια, ειδικά εάν χρησιμοποιούν δημόσιους υπολογιστές ή μοιράζονται συσκευές με άλλους.

Σε ένα σύστημα διαχείρισης email, κάθε υπάλληλος έχει μοναδικά διαπιστευτήρια σύνδεσης, οπότε είναι πολύ πιο ασφαλές για εσάς και για όλη την ομάδα σας.

Σύνδεση λογαριασμών email

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση λογισμικού διαχείρισης email;

Το λογισμικό διαχείρισης email μπορεί να είναι πλεονέκτημα για όσους απαντούν καθημερινά σε email εξυπηρέτησης πελατών ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας. Είτε είστε μια ομάδα ατόμων είτε μια μεγάλη επιχείρηση, μια λύση διαχείρισης email είναι απαραίτητη. Πολλές αναφορές έχουν επιβεβαιώσει ότι η χρήση λογισμικού υποστήριξης email αυξάνει την παραγωγικότητα, μειώνει τα επίπεδα άγχους και τελικά εξοικονομεί χρόνο και χρήμα.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Try LiveAgent

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το λογισμικό διαχείρισης email;

Βελτιωμένοι χρόνοι απάντησης μέσω email και αυξημένη ικανοποίηση των πελατών

Η χρήση λογισμικού διαχείρισης email μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους απάντησης οι οποίοι, με τη σειρά τους, βελτιώνουν τις εμπειρίες και την ικανοποίηση των πελατών. Με τους αυτοματοποιημένους κανόνες της ροής εργασιών, το λογισμικό θα διανέμει αυτόματα τα εισερχόμενα μηνύματα μεταξύ των υπαλλήλων σας. Έχουν περάσει οι ημέρες των μη αυτόματων αναθέσεων και της παρακολούθησης δραστηριότητας των email.

Το λογισμικό διαχείρισης email δεν χάνει χρόνο και διασφαλίζει ότι ο καθένας έχει σαφή κατανόηση των αρμοδιοτήτων του. Όπως προαναφέρθηκε, αυτό βελτιώνει τους χρόνους απάντησης, καθώς εξαλείφει τη σύγχυση, την παρακολούθηση email, το χάσιμο χρόνου και τη μη αυτόματη διαχείριση εργασιών. Με το λογισμικό διαχείρισης email, όλοι οι εκπρόσωποι υποστήριξης μπορούν απλά να συνδεθούν στο λογισμικό και να ξεκινήσουν να απαντούν σε email για την εξυπηρέτηση των πελατών.

γυναίκα που κάθεται στη καρέκλα του γραφείο της εργάζεται σε φορητό υπολογιστή και σημειώνει

Αυξάνει την παραγωγικότητα και μειώνει τα επίπεδα άγχους

Η ομορφιά του συστήματος διαχείρισης email είναι ότι μπορεί να αναλάβει πολλές εργασίες και να τις επιλύσει μόνο του. Για παράδειγμα, το λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτοματοποιημένους κανόνες ροής εργασιών για την επίλυση καρτελών που δεν έχουν λάβει απάντηση σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εναλλακτικά, το λογισμικό μπορεί να στείλει αυτόματa email ως απάντηση στους πελάτες που δεν έχουν απαντήσει στα μηνύματά σας. Αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

Η εφαρμογή αυτού του τύπου λογισμικού σας απαλλάσει από επιπλέον ευθύνες . Εξαλείφει τις επαναλαμβανόμενες και συνηθισμένες εργασίες και έτσι μειώνει τα επίπεδα άγχους και βελτιώνει την παραγωγικότητα. Στην ουσία, δημιουργεί την τέλεια ροή εργασιών.

Λογισμικό διαχείρισης email

Εξοικονομεί χρήματα και αυξάνει την απόδοση της επένδυσης

Εδώ θα βρείτε έναν ακόμα λόγο για να λατρέψετε το λογισμικό διαχείρισης email. Σας εξοικονομεί χρήματα. Όταν οι εκπρόσωποί σας δεν χάνουν χρόνο σε απλές, καθημερινές εργασίες και όταν η μόνη τους έννοια είναι η επίλυση των ερωτημάτων των πελατών, εξοικονομείτε χρήματα.

Επιπλέον, σύμφωνα με το Financesonline, για κάθε $1 που επενδύετε στην εμπειρία των πελατών μέσω των γραφείων βοήθειας και παρόμοιων πλατφορμών [όπως το λογισμικό διαχείρισης email], μπορείτε να αποκομίσετε απόδοση επένδυσης της τάξης των 3$.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Εξαλείφει την παρακολούθηση συσκευών και λογαριασμών

Εάν θέλετε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα, συνδέστε το λογισμικό διαχείρισης email με άλλα κανάλια επικοινωνίας όπως τη ζωντανή συνομιλία, το τηλέφωνο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο την παραγωγικότητά σας. Μπορείτε να τερματίσετε την ατελείωτη παρακολούθηση συσκευών και λογαριασμών που αποσπά την προσοχή και δεν είναι παραγωγική.

Το να έχετε όλα τα μηνύματα σε ένα μέρος — είτε πρόκειται για email, είτε σχόλια στο Instagram ή για συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο, καθιστά ακόμη πιο εύκολο για εσάς να μεγιστοποιήσετε όλα τα οφέλη που παρέχονται με το σύστημα διαχείρισης email.

Σύνδεση στο Facebook

Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει το λογισμικό διαχείρισης email;

Κοινόχρηστα καθολικά εισερχόμενα email

Τα κοινόχρηστα καθολικά εισερχόμενα είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό του λογισμικού διαχείρισης email. Τα εισερχόμενα της ομάδας μπορούν να απλοποιήσουν τη διαχείριση όλων των μηνυμάτων από πολλές διευθύνσεις email, λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακές συνομιλίες, ακόμη και τηλέφωνα.

Εάν δεν έχετε εργαστεί ποτέ με μια πλατφόρμα συνεργασίας όπως τα καθολικά εισερχόμενα, μπορεί βέβαια να είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς, αλλά ειλικρινά, είναι με διαφορά το καλύτερο χαρακτηριστικό που θα βελτιώσει τις εμπειρίες του πελάτη και του εκπροσώπου σας. Το κεράσι στην τούρτα είναι ότι όλοι οι εκπρόσωποί σας θα έχουν τη μοναδική τους σύνδεση στο σύστημα, επιτρέποντάς τους να εργάζονται ταυτόχρονα σε ξεχωριστά θέματα.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.

Τμήματα και αρμοδιότητες (μεταφορές)

Τα δύο άλλα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού διαχείρισης email είναι τα τμήματα και οι αρμοδιότητες. Δημιουργώντας διαφορετικά τμήματα για το μάρκετινγκ, την υποστήριξη πληροφορικής ή τις ομάδες πωλήσεων, θα μπορείτε να οργανώσετε τα εισερχόμενά σας ακόμα καλύτερα. Το φιλτράρισμα θα είναι ευκολότερο και η ανάθεση αρμοδιοτήτων μέσω κανόνων αυτοματισμού θα είναι πανεύκολη.

Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε έναν αυτοματοποιημένο κανόνα ροής εργασιών που θα δρομολογεί αυτόματα όλα τα μηνύματα email που περιέχουν τις λέξεις “επαναφορά” και “κωδικός πρόσβασης” στο τμήμα πληροφορικής ή ακόμη και ένα ειδικό εξειδικευμένο εκπρόσωπουτου τμήματος πληροφορικής.

Departments-LiveAgent

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα τμήματα ή τις αρμοδιότητες.

Διαχείριση εργασιών και κανόνες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ μέσω email

Έχουμε αναφερθεί εν συντομία στις δυνάμεις της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ μέσω email. Υπάρχουν αμέτρητα πράγματα που μπορείτε να κάνετε με το λογισμικό διαχείρισης email– από την αυτόματη προσθήκη ετικετών σε email, την ανάθεση email σε τμήματα και εκπροσώπους, έως τον προγραμματισμό email που στέλνει αυτόματα προ-μορφοποιημένασυμπληρωματικά email μετά από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο από την τελευταία σας επικοινωνία.

Rules-feature-LiveAgent
Προσαρμόστε πρότυπα email

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες.

Ισχυρά εργαλεία στατιστικών αναλύσεων και δυνατότητες αναφοράς

Με το παραδοσιακό email, είναι δύσκολο να προσδιορίσετε πόσο καλά τα πηγαίνετε από άποψη απόδοσης και ποιότητας. Πληροίτε τα επίπεδα αναφοράς του κλάδου, όπως το μέσο ποσοστό απόκρισης μέσω email; Είναι οι πελάτες σας ικανοποιημένοι με την υπηρεσία που λαμβάνουν;

Είναι αρκετά ενδιαφέρον, σύμφωνα με μια έρευνα του Bain & Company, το 80% των CEO πιστεύουν ότι η εταιρεία τους προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών ανώτερης ποιότητας. Ωστόσο, μόνο το 8% των πελατών τους συμφωνεί.

Με τις λειτουργίες στατιστικής ανάλυσης και αναφοράς του λογισμικού διαχείρισης email, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης χάρη στις πραγματικές πληροφορίες των δεδομένων.

Πίνακας χειρισμού αναφορών στο Liveagent

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις στατιστικές αναλύσεις και τις αναφορές.

Δυνατότητες ομαδικής συνεργασίας και ανίχνευση σύγκρουσης

Ορισμένα webmails (συγκεκριμένα το Gmail) προσφέρουν μια ενσωματωμένη υπηρεσία συνομιλίας. Ωστόσο, τα περισσότερα προγράμματα-πελάτες/webmails δεν το κάνουν, καθιστώντας τα ανεπαρκή όσον αφορά τη συνεργασία. Κατά τη γνώμη μας, η χρήση εξωτερικών εργαλείων συνομιλίας είναι αντιπαραγωγική, καθώς η εναλλαγή μεταξύ εργαλείων μπορεί να σας κάνει να χάσετε τη συγκέντρωσή σας αλλά και να σπαταλήσετε πολύτιμο χρόνο.

Τα λογισμικά διαχείρισης email όπως το LiveAgent προσφέρει ενσωματωμένες επιλογές εσωτερικής συνομιλίας και κλήσης, καθιστώντας πολύ εύκολο να έρθετε σε επαφή με τους συναδέλφους σας όταν αισθάνεστε ότι “κολλήσατε”.

Επίσης, εργαλεία όπως το LiveAgent διαθέτουν λειτουργίες ανίχνευσης σύγκρουσης εκπροσώπων. Αυτές οι λειτουργίες διασφαλίζουν ότι δεν απαντάται κανένα email δύο φορές. Ειδοποιούν όλους τους εκπροσώπους ότι βλέπουν ένα email που βρίσκεται υπό επεξεργασία, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει δόλος ή τυχαία διαγραφή της εργασίας.

Ανίχνευση "σύγκρουσης" εκπροσώπων

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ανίχνευση “σύγκρουσης” εκπροσώπων, τις εσωτερικές συνομιλίες ή τις εσωτερικές κλήσεις.

Προσαρμόσιμα πρότυπα email

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που λείπει από το οπλοστάσιο των παραδοσιακών προγραμμάτων-πελάτη email/webmail είναι τα προσαρμόσιμα πρότυπα email που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή μάρκετινγκ email όπως ενημερωτικά δελτία, email εξυπηρέτησης πελατών όπως email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης ή email συναλλαγών που επιβεβαιώνουν μια παραγγελία. Φυσικά, τα προσαρμόσιμα πρότυπα email είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα διαχείρισης email του LiveAgent.

Email-templates

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πρότυπα email.

CRM (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) και προσαρμοσμένα πεδία CRM

Για να γίνει ακόμη καλύτερο, το λογισμικό διαχείρισης email διαθέτει εξαιρετικές δυνατότητες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Εκτός από το ενσωματωμένο CRM που είναι πάντα διαθέσιμο, μπορείτε να καταγράψετε προσαρμοσμένες πληροφορίες για τους πελάτες σας που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε πιο ενημερωμένη και και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.

CRM (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων)

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το CRM.

Πολλά tabs καρτελών/email

Φοβάστε ότι δεν έχετε πολλές καρτέλες email; Δεν πρέπει. Το λογισμικό διαχείρισης email προσφέρει και αυτή τη δυνατότητα. Σας δίνει τη δυνατότητα να απαντάτε σε πολλά email ταυτόχρονα, μεταβαίνοντας απλά μεταξύ των καρτελών (tabs) των email. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε συνδυασμό με τις τυποποιημένες/προκαθορισμένες απαντήσεις.

Λογισμικό διαχείρισης email

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πολλαπλά tabs καρτελών.

Ετικέτες email

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που δεν διαθέτουν τα παραδοσιακά προγράμματα-πελάτες email αλλά είναι εμφανείς στο λογισμικό διαχείρισης email είναι οι ετικέτες. Οι ετικέτες χρησιμοποιούνται για το φιλτράρισμα, την οργάνωση και την προβολή των περιεχομένων ενός email με μια ματιά.

Λογισμικό διαχείρισης email

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ετικέτες.

Διαχειριστές εργασιών και δυνατότητες παρακολούθησης SLA (συμφωνία επιπέδων εξυπηρέτησης)

Το προηγμένο λογισμικό διαχείρισης email περιέχει δυνατότητες που λειτουργούν ως διαχειριστές εργασιών και ειδοποιούν τους εκπροσώπους σχετικά με τα υψηλής προτεραιότητας/σημαντικά email που πρέπει να επιλυθούν. Γενικά, τα email (καρτέλες) που εμφανίζονται στον διαχειριστή εργασιών έχουν μείνει αναπάντητα για μεγάλο χρονικό διάστημα ή συνδέονται με SLA (συμφωνίες επιπέδων εξυπηρέτησης).

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το Κουμπί “Προς Επίλυση”.

Προσωπικές σημειώσεις

Οι προσωπικές σημειώσεις στο λογισμικό διαχείρισης email σας επιτρέπουν να αποκαλύπτετε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο email, πελάτη ή διαδικασία επίλυσης. Οι συνάδελφοί σας μπορούν να δουν αυτές τις σημειώσεις ανά πάσα στιγμή καθώς επιλύουν ένα συγκεκριμένο email / ερώτημα. Εάν θέλετε, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε προσωπικές σημειώσεις ως υπενθυμίσεις.

Ticket-Notes-LiveAgent

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις σημειώσεις.

Τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις

Οι τυποποιημένες απαντήσεις είναι ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό που αποτελεί μέρος του λογισμικού διαχείρισης email. Σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προκαθορισμένες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών σας. Όταν λαμβάνετε ένα email που απαιτεί γενική απάντηση, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο κάνοντας απλώς κλικ στο κουμπί της τυποποιημένης απάντησης και επιλέγοντας την απάντηση που θέλετε.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων μηνυμάτων

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τυποποιημένες απαντήσεις.

Διαχωρισμός/συγχώνευση ετικετών

Τα εργαλεία διαχείρισης email όπως το LiveAgent προσφέρουν διαχωρισμό και συγχώνευση καρτελών. Η λειτουργία είναι μοναδική και μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους ανάλυσης και την αποδοτικότητα του εκπροσώπου. Για παράδειγμα, εάν ένα εισερχόμενο μήνυμα email εγείρει πολλά ζητήματα και πρέπει να επιλυθεί από πολλά τμήματα (όπως το τμήμα πωλήσεων και το τμήμα πληροφορικής), το email μπορεί να διαχωριστεί σε δύο για να εξασφαλιστεί η ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων.

Εναλλακτικά, εάν ένας πελάτης σας στέλνει πολλά email σχετικά με το ίδιο ζήτημα, τα email μπορούν να συγχωνευτούν σε ένα μόνο email thread (νήμα).

Διαχωρισμός καρτελών

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον διαχωρισμό καρτελών και τη συγχώνευση καρτελών.

Ενσωματώσεις τρίτων

Τα περισσότερα λογισμικά διαχείρισης email προσφέρουν ενσωματώσεις τρίτων για να διασφαλιστεί η τέλεια ροή εργασιών. Οι ενσωματώσεις μπορούν να γίνουν με επεξεργαστές πληρωμών, συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Η εφαρμογή αυτών των ενσωματώσεων διασφαλίζει ότι οι εκπρόσωποι δεν θα χρειάζεται να συνδέονται σε εφαρμογές τρίτων και να εισάγουν δεδομένα σε δύο συστήματα.

Λογισμικό διαχείρισης email
Ενσωματώσεις του LiveAgent

Δείτε όλες τις ενσωματώσεις.

Εσωτερική γνωσιακή βάση και απεριόριστος αποθηκευτικός χώρος

Ο περιορισμένος χώρος αποθήκευσης email είναι κάτι με το οποίο παλεύουμε όλοι καθημερινά, σωστά; Όχι εάν χρησιμοποιείτε λογισμικό διαχείρισης email! Εργαλεία όπως το LiveAgent προσφέρουν απεριόριστο ιστορικό email. Εάν δεν θέλετε, δεν θα χρειαστεί να διαγράψετε email και δεν θα επιβληθούν όρια στην αποθήκευση εγγράφων. Μπορείτε να αποθηκεύσετε απεριόριστο αριθμό εσωτερικών εγγράφων, οδηγών και ενδεδειγμένων πρακτικών στο ίδιο το λογισμικό.

Λογισμικό διαχείρισης email

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαχείριση εσωτερικής γνώσης.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Start free trial

Πώς να βρείτε το σωστό λογισμικό διαχείρισης email

Είστε πεπεισμένοι πως το λογισμικό διαχείρισης email είναι η σωστή λύση για εσάς και την επιχείρησή σας; Τέλεια, διαβάστε για να μάθετε πώς να επιλέξετε το σωστό εργαλείο διαχείρισης email.

Γράψτε τις απαιτήσεις σας και κάντε μια μικρή έρευνα

Το πρώτο βήμα προς την εύρεση του σωστού λογισμικού παρακολούθησης email είναι να γράψετε τις απαιτήσεις σας και να λάβετε υπόψη το μπάτζετ σας, καθώς κάθε πάροχος υπηρεσιών email προσφέρει ένα διαφορετικό εύρος χαρακτηριστικών. Θέλετε ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται απλώς για τη διαχείριση email; Θέλετε ένα εργαλείο που θα απλοποιήσει τη διαχείριση άλλων μηνυμάτων στα εισερχόμενά σας; Ποια επιπλέον χαρακτηριστικά χρειάζεστε; Είναι μια επεκτάσιμη υπηρεσία email;

Μόλις ολοκληρώσετε μια λίστα με τις απαιτήσεις σας, ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε μια μικρή έρευνα. Σας συνιστούμε να κοιτάτε τα παρακάτω σε κάθε πάροχο υπηρεσιών:

https://youtu.be/4Flngmwnsuk

Μόλις εξετάσετε κάθε λογισμικό ξεχωριστά και ξέρετε πλέον ποιο θέλετε να δοκιμάσετε, είναι η ώρα να δημιουργήσετε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Δημιουργήστε λογαριασμούς δωρεάν δοκιμαστικών περιόδων και δοκιμάστε τις λειτουργίες

Αφού επιλέξετε τις κορυφαίες επιλογές σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο. Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε όλες τις βασικέςλειτουργίες και να εξοικειωθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο με αυτές. Προσπαθήστε να:

  • Συνδέστε πολλές διευθύνσεις email με τα εισερχόμενα της ομάδας σας
  • Εγκαταστήστε ενσωματώσεις
  • Προσκαλέστε εκπροσώπους/χρήστες email στο λογισμικό σας
  • Δημιουργήστε τμήματα για τις ομάδες πληροφορικής, μάρκετινγκ και πωλήσεων
  • Ορίστε κανόνες αυτοματοποίησης για να έχετε την τέλεια ροή εργασιών
  • Ορίστε πρότυπα email για σημαντικά email

Καθώς δοκιμάζετε τα πάντα, σημειώστε τι σας αρέσει και τι όχι. Θα καταλάβετε γρήγορα ποια πλατφόρμα email ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες σας. Εάν η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος λήξει πολύ σύντομα και θέλετε επιπλέον χρόνο για να δοκιμάσετε όλες τις λειτουργίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών.

Οι περισσότεροι προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης email θα χαρούν να παρατείνουν τη δωρεάν δοκιμαστική σας περίοδο για μερικές εβδομάδες.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Κλείστε ένα demo/μια ομιλία με έναν διευθυντή πωλήσεων

Εάν βρίσκεστε μεταξύ δύο λογισμικών διαχείρισης email κλείστε ένα demo και μιλήστε με την ομάδα πωλήσεων. Παρουσιάστε μια λίστα με αυτό που θέλετε να επιτύχετε, κάντε ερωτήσεις και κρατήστε σημειώσεις για την υπηρεσία που λαμβάνετε.

Σε γενικές γραμμές, η συμπεριφορά του διευθυντή πωλήσεων μπορεί να είναι ένας καλός δείκτης για το πώς θα σας αντιμετωπίσουν οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου όταν θα είστε πλέον πελάτης που πληρώνει. Εάν αισθάνεστε πως γνωρίζουν πολλά σχετικά με το προϊόν και είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να είστε σίγουροι πως παίρνετε μια σωστή απόφαση.

Ωστόσο, εάν αισθάνεστε ότι δεν μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας και δεν ενδιαφέρονται ειλικρινά για την επιτυχία σας, θα πρέπει να αναζητήσετε ένα διαφορετικό λογισμικό διαχείρισης email.

Ποια είναι καλή τιμή για ένα λογισμικό διαχείρισης email;

Αυτή είναι η ερώτηση δεν μπορεί να απαντηθεί εύκολα. Τα περισσότερα λογισμικά διαχείρισης email είναι συνδρομητικά, οπότε είναι πολύ πιθανό να πληρώνετε σε μηνιαίες δόσεις. Ωστόσο, κάθε λογισμικό διαχείρισης email είναι διαφορετικό σε αυτά που προσφέρει όσον αφορά τις λειτουργίες, τις ενσωματώσεις και τις θέσεις των εκπροσώπων

Ρίχνοντας μια ματιά σε αξιόπιστες ιστοσελίδες αξιολόγησης λογισμικού μπορούμε να πούμε ότι ένα κανονικό εύρος τιμών κυμαίνεται από 15 έως 39$ τον μήνα ανά εκπρόσωπο.

Εάν αυτό το εύρος τιμών είναι πολύ υψηλό για εσάς, σκεφτείτε την περίπτωση ενός δωρεάν εργαλείου διαχείρισης email.

Τι πρέπει να διαθέτει ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης email για να θεωρείται καλό;

Αν και τα δωρεάν εργαλεία διαχείρισης email είναι διαδεδομένα, είναι πιο περιορισμένα όσον αφορά τις δυνατότητες.

Δεν θέλουμε να περιαυτολογούμε, αλλά το LiveAgent προσφέρει ένα αρκετά καλό δωρεάν πρόγραμμα διαχείρισης email που εξακολουθεί να προσφέρει ένα μεγάλο “οπλοστάσιο” δωρεάν λειτουργιών. Για παράδειγμα, το δωρεάν LiveAgent προσφέρει:

  • 1 ενσωμάτωση διεύθυνσης email
  • Βασικές αναφορές
  • Διαχείριση γνωσιακής βάσης
  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • Ενσωμάτωση 1 κουμπιού συνομιλίας και 1 αριθμού τηλεφώνου
  • Συγχώνευση και διαχωρισμός email
  • Προσαρμοσμένα πεδία καρτελών CRM
  • Διαχείριση εργασιών
  • Ετικέτες
  • Προσωπικές σημειώσεις
  • Μεταφορές email
  • Πολλαπλές καρτέλες email
  • Eξυπηρέτηση πελατών 24/7
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is email management software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email management software is a tool that’s used to manage large volumes of inbound emails. The software manages emails through a ticketing system that creates a unique identifier for each email known as a ticket ID. The software then assigns each email to a specific agent or department based on predefined workflow rules.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the difference between an email client/webmail and email management software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Webmail and email clients are less advanced and offer fewer features. At their core, webmail and email clients were created for personal use, while email management software was created for solopreneurs, businesses, and organizations that receive large volumes of email and need help managing them.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Who can benefit from using email management software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email management software can be a benefit to anyone who answers tons of emails every day. Whether you’re a one-man team or a large business, an email management solution is a must-have. Plenty of reports have confirmed that utilizing email support software increases productivity, decreases stress levels, and ultimately saves time and money.” } }] }
Δοκιμάστε Το Τώρα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo