Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σύστημα καρτελών

Τι είναι το σύστημα καρτελών;

Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο, κυρίως για την εξυπηρέτηση πελατών. Βοηθά τους αντιπροσώπους των πελατών να απαντήσουν σε ερωτήσεις από μία διεπαφή χωρίς κανένα κόπο. Μόλις ένας αντιπρόσωπος πελατών λάβει μια ερώτηση από οποιοδήποτε κανάλι, θα μετατραπεί σε καρτέλα. Αυτές οι καρτέλες μπορούν να βρεθούν σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Με αυτόν τον τρόπο οι αντιπρόσωποι πελατών σας ανταποκρίνονται εύκολα και γρήγορα.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό καρτελών στο LiveAgent;

Αφού εγγραφείτε και διαβάσετε τον οδηγό έναρξης, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent. Αφού ενσωματώσετε όλες τις πλατφόρμες, όπου οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας, μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε ερωτήσεις. Αυτές οι ερωτήσεις πελατών θα ονομάζονται πλέον Καρτέλες.

Εάν θέλετε να μάθετε για όλες τις δυνατότητες που διαθέτει το λογισμικό καρτελών, ρίξτε μια ματιά στην ενότητα δυνατοτήτων παρακάτω.

Ποιο είναι το κόστος του συστήματος καρτελών στο LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει 3 διαφορετικές συνδρομές:

  • Η συνδρομή καρτελών με 15$ ανά αντιπρόσωπο.
  • Συνδρομή Καρτέλας + Συνομιλίας με 15$ ανά αντιπρόσωπο.
  • Μια συνδρομή all-inclusive με 39$ ανά αντιπρόσωπο.

Κάθε συνδρομή προσφέρει μια δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών, όπου μπορείτε να τη δοκιμάσετε. Η διαφορά μεταξύ αυτών των 3 είναι η λίστα των δυνατοτήτων. Διαφορετικές επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές ανάγκες. Μπορείτε να αποφασίσετε ποιο είναι το πιο κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, εάν μια δοκιμή 14 ημερών δεν είναι αρκετή για εσάς, προσφέρουμε επίσης έναν δωρεάν λογαριασμό. Όμως, αυτός ο λογαριασμός έχει περιορισμούς στις δυνατότητες του.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις συνδρομές, διαβάστε το LiveAgent – Τιμολόγηση.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Γιατί πρέπει η επιχείρησή σας να εξετάσει το ενδεχόμενο να αποκτήσει λογισμικό καρτελών;

  • Εξαιρετική ικανοποίηση πελατών
  • Γρήγορη επίλυση στις απορίες των πελατών
  • Κεντρικό σύστημα
  • Μειωμένο κόστος
  • Υψηλότερα κέρδη
  • Αφοσίωση πελατών
  • Ομαλή επικοινωνία
Σύστημα καρτελών

Επισκόπηση λογισμικού καρτελών:

Συγκεντρωτικά Εισερχόμενα:

Συγκεντρωτικά Εισερχόμενα:

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι μια δυνατότητα που βοηθά τους αντιπροσώπους σας να χειρίζονται όλες τις ερωτήσεις πελατών από μία διεπαφή. Μπορείτε να λάβετε ερωτήσεις πελατών μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, κλήσεων, φόρουμ, σχολίων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όλες οι ερωτήσεις από αυτές τις πλατφόρμες μπορούν να απαντηθούν εύκολα μέσα στα Συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Συγκεντρωτικά εισερχόμενα.

Καρτέλες

Καρτέλες

Μια καρτέλα είναι κάτι που δημιουργείται όταν ο πελάτης σας απευθυνθεί στην εταιρεία σας. Οι καρτέλες μπορούν να υπάρξουν σε πολλές μορφές. Στις καρτέλες, μπορείτε να δείτε όλες τις πληροφορίες/δεδομένα για τον πελάτη σας. Αυτό σας βοηθά να εντοπίζετε και να επιλύετε προβλήματα ταχύτερα ως αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών. Οι καρτέλες έχουν πάντα μία κατάσταση. Αυτό βοηθά την εξυπηρέτηση πελατών σας να παραμείνει οργανωμένη, ενεργητική και βοηθητική. Εάν πρόκειται για μία καρτέλα που δεν έχει ακόμη επιλυθεί, η κατάσταση της καρτέλας παραμένει ΝΕΑ. Άλλες φάσεις καρτελών περιλαμβάνουν: απαντημένη, αναβληθείσα, ανοιχτή.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Καρτέλες.

Υβριδική ροή καρτελών:

υβριδική ροή καρτελών:

Είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο στην εξυπηρέτηση πελατών ένας πελάτης να εγκαταλείπει και να επικοινωνεί αργότερα ή μέσω διαφορετικής πλατφόρμας. Η υβριδική ροή καρτελών μας επιτρέπει στους αντιπροσώπους των πελατών σας να επικοινωνούν μέσω της ίδιας καρτέλας. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης μεταφέρετε σε άλλα μέσα. Σε αυτήν την περίπτωση, το ερώτημα του πελάτη θα σταλεί στον ίδιο αντιπρόσωπο, έτσι ώστε ο χρόνος απόκρισης να είναι ταχύτερος και πιο αποτελεσματικός.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent Υβριδική ροή καρτελών.

Αυτόματη διανομή καρτελών:

Αυτόματη διανομή καρτελών:

Μία άλλη εξαιρετική λειτουργία του λογισμικού καρτελών είναι η δυνατότητα αυτόματης διανομής καρτελών. Αυτή η λειτουργία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε πόσες καρτέλες θα πρέπει να λαμβάνουν οι αντιπρόσωποι σας καθημερινά. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι όλα τα ερωτήματα των πελατών σας θα απαντηθούν άμεσα. Επιπλέον, διανέμοντας εξίσου τις εργασίες, κάνετε τους αντιπροσώπους σας ευχαριστημένους, και ως αποτέλεσμα, οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών.

Κανόνες:

Κανόνες

Οι κανόνες στο LiveAgent βοηθούν στον καθορισμό λειτουργιών όπως η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών. Σε αυτήν τη λειτουργία, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε όλα όσα αφορούν τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Κανόνες.

Κουμπί επίλυσης:

Το κουμπί επίλυσης

Αυτή η λειτουργία υπενθυμίζει στους αντιπροσώπους τις εισερχόμενες καρτέλες. Επιπλέον, το κουμπί Για επίλυση σάς δίνει τη δυνατότητα να ανοίξετε τις ερωτήσεις πελατών από οπουδήποτε στο LiveAgent. Η ζωτική αποστολή αυτής της δυνατότητας είναι να δώσει προτεραιότητα στους πελάτες με βάση τη σπουδαιότητα, όπως ο χρόνος αναμονής και η θέση στην ουρά.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – κουμπί επίλυσης.

Κανόνες χρόνου:

Κανόνες Χρόνου:

Οι Κανόνες Χρόνου χρησιμοποιούνται από πελάτες και αντιπροσώπους. Εάν αυτή η λειτουργία χρησιμοποιείται σωστά, η εταιρεία σας μπορεί να αποτρέψει τις κακές εμπειρίες πελατών. Για παράδειγμα, εάν ένα εισιτήριο είναι παλαιότερο από 24 ώρες, μπορείτε να το δώσετε προτεραιότητα στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να απαντήσετε στους πελάτες σας με αποδοτικό τρόπο και να βοηθήσετε τους αντιπροσώπους σας να δώσουν προτεραιότητα στη δουλειά τους.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Κανόνες χρόνου.

Υπευθυνότητα:

Υπευθυνότητα

Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να διανείμετε υπεύθυνα την εργασία των αντιπροσώπων. Έτσι, οι αντιπρόσωποι μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι εάν οι καρτέλες που εκχωρούνται δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Υπευθυνότητα.

Τμήματα:

Τμήματα

Οι ερωτήσεις πελατών ποικίλλουν. Ως εκ τούτου, μπορεί συχνά να συμβεί ο πελάτης να επικοινωνήσει με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών που μπορεί να μην είναι σε θέση να βοηθήσει. Για παράδειγμα, ο πελάτης μπορεί να χρειαστεί ένα τμήμα που μιλά μια συγκεκριμένη γλώσσα. Έχοντας διαφορετικά τμήματα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να χειριστείτε τους πελάτες σας γρηγορότερα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Τμήματα.

Σύστημα καρτελών
Τμήματα

Παρακολούθηση χρόνου:

Παρακολούθηση χρόνου

Η παρακολούθηση χρόνου μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πόσο χρόνο ξοδεύει ένας αντιπρόσωπος πελατών σε μία καρτέλα. Εκτός αυτού, παρέχουμε μια αναφορά χρόνου, όπου μπορείτε να βρείτε την απόδοση χρόνου όλων των αντιπροσώπων πελατών σας. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε την παρακολούθηση για μία συγκεκριμένη καρτέλα, αναφορά ημερομηνίας και άλλα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Παρακολούθηση χρόνου.

Ετικέτες:

Ετικέτες

Οι ετικέτες σάς επιτρέπουν να προσαρμόσετε τη ροή εργασίας σας. Επομένως, εάν ορίσετε ετικέτες για συγκεκριμένες καρτέλες, μπορείτε να τα φιλτράρετε αργότερα και να δώσετε προτεραιότητα στα πιο σημαντικά. Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε μια ετικέτα ΕΠΕΙΓΟΝ.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Ετικέτες.

Συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών:

ΣΕΥ

Εν ολίγοις, οι ΣΕΥ μπορούν να σας βοηθήσουν να βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποι σας απαντούν σε όλες τις ερωτήσεις πελατών. Επιπλέον, οι ΣΕΥ είναι προσαρμόσιμες με βάση τις προτιμήσεις της εταιρείας σας, επιτρέποντας στην εταιρεία σας να επιτύχει τους στόχους εξυπηρέτησης πελατών της.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το  LiveAgent – Συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών.

Ώρες εργασίας:

Ώρες εργασίας

Ρυθμίστε το ωράριο λειτουργίας σας και ενημερώστε τους πελάτες σας πότε λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών σας. Πολλά τμήματα εξυπηρέτησης πελατών δεν λειτουργούν όλο το 24ωρο. Ο προγραμματισμός διακοπών στο LiveAgent για τους αντιπροσώπους σας μπορεί να τους βοηθήσει να ξεκουραστούν και να αναδιοργανωθούν. Ως αποτέλεσμα, πετυχαίνετε υψηλή ικανοποίηση πελατών.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ώρες εργασίας.

Ομάδες επαφών:

Ομάδες επαφών

Οι ομάδες επαφών είναι μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να οργανώσετε τις επαφές σας σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Για παράδειγμα, η εταιρεία σας μπορεί να εκχωρήσει επαφές σε προτιμώμενες κατηγορίες βάσει συγκεκριμένων δημογραφικών στοιχείων.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Ομάδες επαφών.

Επαφές:

Επαφές

Τι είναι οι Επαφές στο LiveAgent; Οποιαδήποτε στιγμή, ο πελάτης επικοινωνεί με την εταιρεία σας, δημιουργείται μια επαφή στο LiveAgent.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Επαφές.

Εσωτερικές καρτέλες/σημειώσεις:

Εσωτερικές καρτέλες

Οι εσωτερικές καρτέλες είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για τους αντιπροσώπους σας να δημιουργούν σημειώσεις στις καρτέλες πελατών. Αυτές οι σημειώσεις προορίζονται για τον αντιπρόσωπο που χειρίζεται την υπόθεση. Ωστόσο, εάν πρέπει να μεταφέρετε μια καρτέλα, μπορείτε να την στείλετε στον συνάδελφό σας και να δημιουργήσετε μια σημείωση για αυτόν. Αυτό διευκολύνει τη διαδικασία και αφήνει τους πελάτες λιγότερο απογοητευμένους.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Εσωτερικές καρτέλες.

Αντιπρόσωποι:

Αντιπρόσωποι

Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτοί που εργάζονται συχνότερα με λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Ωστόσο, ο διαχειριστής και ο κάτοχος έχουν περισσότερες επιλογές για τη χρήση του λογισμικού. Οι ξεχωριστοί ρόλοι στο LiveAgent βοηθούν την εταιρεία σας να εξασφαλίζει ότι το λογισμικό σας λειτουργεί άριστα ανά πάσα στιγμή. Επομένως, δίνει στους αντιπροσώπους σας λιγότερο χώρο για σφάλματα. Μπορείτε να τα ορίσετε όλα σε αυτήν τη λειτουργία, καθώς και να προσθέσετε νέους αντιπροσώπους διατηρώντας τα πράγματα οργανωμένα.

Αντιπρόσωποι

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Αντιπρόσωποι.

Πεδία επαφής:

Πεδία επαφής

Ο σκοπός των πεδίων επαφής είναι η δημιουργία πεδίων για τα δεδομένα των πελατών σας. Έτσι, όποτε ανοίγετε μία καρτέλα, μπορείτε να δείτε τα προτιμώμενα δεδομένα σχετικά με τον πελάτη.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Πεδία επαφής.

Σύστημα καρτελών

Εταιρείες:

Εταιρείες

Αυτή είναι μια εξαιρετική λειτουργία για επωνυμίες που συνεργάζονται με πολλούς πελάτες από την ίδια εταιρεία. Αυτή η λειτουργία μπορεί να σας βοηθήσει να προσθέσετε μια ακόμη κατηγοριοποίηση για να κάνετε τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων σας να είναι ακόμα καλύτερη.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Εταιρείες.

Πεδία καρτελών:

Πεδία καρτελών

Κάθε φορά που ανοίγετε μια καρτέλα/ερώτηση πελάτη, μπορείτε να δείτε ένα πεδίο καρτέλας στα δεξιά. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις της εταιρείας σας. Αυτά τα πεδία καρτελών σας δίνουν πληροφορίες για τους πελάτες σας. Ως εκ τούτου, μπορείτε να επιλύετε τις καρτέλες γρηγορότερα και να δημιουργήσετε μια καλύτερη εμπειρία πελάτη.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, διαβάστε το LiveAgent – Πεδία καρτελών.

Μαζικές δράσεις:

Μαζικές δράσεις

Όπως πολλά άλλα προγράμματα λογισμικού, το LiveAgent παρέχει επίσης μαζικές δράσεις. Οι μαζικές ενέργειες σας εξοικονομούν πολύ χρόνο.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με όλες τις πιθανές ενέργειες, διαβάστε το LiveAgent – Μαζικές δράσεις.

Μαζικές δράσεις

Φίλτρα SPAM:

Φίλτρα SPAM

Η λήψη ανεπιθύμητων ερωτήσεων μπορεί να είναι απογοητευτική και χρονοβόρα για τους αντιπροσώπους σας. Το LiveAgent διαθέτει μια πλατφόρμα προστασίας από ανεπιθύμητα μηνύματα που σας βοηθά να φιλτράρετε αυτά τα ερωτήματα, οπότε οι αντιπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών σας δεν θα χρειαστεί να τις αντιμετωπίσουν.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Φίλτρα SPAM.

Παύση:

Παύση

Το διάλειμμα από τη δουλειά είναι απαραίτητο σε κάθε δουλειά. Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο για την εξυπηρέτηση πελατών να κάνει ένα διάλειμμα σε συγκεκριμένες ώρες. Για παράδειγμα, ένας αντιπρόσωπος μπορεί να έχει ένα ασυνήθιστα υψηλό αριθμό ερωτήσεων. Η μερικές φορές οι αντιπρόσωποι ξεχνούν πράγματα λόγω κούρασης. Το LiveAgent θέλει να αποτρέψει τους απογοητευμένους πελάτες και τους εξαντλημένους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η λειτουργία σάς βοηθά να ορίσετε διαλείμματα σε καθορισμένες ώρες, ώστε οι αντιπρόσωποι στο διάλειμμα να μην λαμβάνουν νέα καρτέλες.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Παύση.

Φίλτρα:

Φίλτρα

Η υποστήριξη πελατών λαμβάνει πολλές ερωτήσεις καθημερινά. Το LiveAgent διαθέτει φίλτρα, όπου μπορείτε εύκολα να φιλτράρετε τις ερωτήσεις/καρτέλες των πελατών σας βάσει των προτεραιοτήτων σας.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Φίλτρα.

Συγχώνευση καρτελών:

Συγχώνευση καρτελών:

Έχετε λάβει ποτέ δύο αιτήματα πελατών από τον ίδιο πελάτη; Λοιπόν, συχνά, οι πελάτες προσπαθούν να επικοινωνήσουν μέσω διαφορετικών πλατφορμών. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να συγχωνεύσετε καρτέλες και να αφήσετε έναν αντιπρόσωπο να ασχοληθεί με το ζήτημα του πελάτη κάθε φορά.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Συγχώνευση καρτελών.

Πρότυπα email:

Πρότυπα email

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε και να αυτοματοποιήσετε τις απαντήσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα email του LiveAgent. Με αυτόν τον τρόπο, φροντίζετε να απαντάτε σε όλους τους πελάτες σας.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Πρότυπα email.

Πληροφορίες καρτελών/πελατών CRM:

Πληροφορίες καρτελών-πελατών (CRM)

Όλα τα σημαντικά δεδομένα για τους πελάτες σας, όπως το όνομα, το email ή η διεύθυνση URL, βρίσκονται στις καρτέλες των πελατών. Έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα διαθέσιμα ενώ παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών δημιουργείται μια πιο αξιόλογη εμπειρία πελάτη.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Πληροφορίες καρτελών/πελατών CRM.

Αυτοματοποιημένα μηνύματα (μακροεντολές):

Αυτοματοποιημένα μηνύματα (μακροεντολές):

Η επανάληψη των ερωτήσεων πελατών μπορεί να είναι χρονοβόρα. Έτσι, μπορείτε να δημιουργήσετε έτοιμα μηνύματα, τα οποία είναι μηνύματα με κείμενα μικρής σειράς που παρέχουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Αυτοματοποιημένα μηνύματα (μακροεντολές).

Προκαθορισμένες απαντήσεις:

Προκαθορισμένες απαντήσεις

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις επιτρέπουν στην εταιρεία σας να δημιουργεί απαντήσεις με θέμα, όνομα και άλλα. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας λαμβάνουν γρήγορη απάντηση και οι αντιπρόσωποί σας εξοικονομούν περισσότερο χρόνο.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Προκαθορισμένες απαντήσεις.

Συνημμένα:

Συνημμένα

Μερικές φορές, υπάρχουν ορισμένα αρχεία που οι αντιπρόσωποι πελατών σας πρέπει να στείλουν στον πελάτη. Οι καρτέλες στο LiveAgent παρέχουν στους αντιπροσώπους σας τη δυνατότητα μεταφοράς και απόθεσης αρχείων απευθείας στην καρτέλα του πελάτη.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Συνημμένα.

Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων:

Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων

Απλώς στείλτε εικόνες σε πελάτες σε απορίες τους/Καρτέλες.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων.

Εξαγωγή καρτελών:

Εξαγωγή καρτελών

Θα θέλατε να εκτυπώσετε μια καρτέλα; Τότε, απλώς εξάγετε την καρτέλα σε μορφή HTML ή PDF από το LiveAgent και εκτυπώστε την άμεσα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Εξαγωγή καρτελών.

Προώθηση:

Προώθηση

Η προώθηση κάνει την εξυπηρέτηση πελατών σας πιο επαγγελματική. Το LiveAgent παρέχει στην εταιρεία σας ένα email εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρεία σας μπορεί να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά, λαμβάνοντας όλα τα email σχετικά με τις ερωτήσεις πελατών απευθείας στις Καρτέλες.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Προώθηση.

Αναζήτηση & Αντικατάσταση:

Αναζήτηση & Αντικατάσταση

Το Search & Replace είναι ένα πρόσθετο που μπορείτε να ενεργοποιήσετε στο LiveAgent. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να προστατεύσετε την εμφάνιση ευαίσθητων δεδομένων πελατών, όπως στοιχεία πιστωτικής κάρτας.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Αναζήτηση & Αντικατάσταση.

Διαχωρισμός καρτελών:

Διαχωρισμός καρτελών

Μερικές φορές οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών συναντούν ερωτήσεις που είναι πιο κατάλληλες για δύο τμήματα ταυτόχρονα. Τότε, μπορείτε να χωρίσετε την καρτέλα, ώστε ο πελάτης να λάβει την κατάλληλη βοήθεια από εξειδικευμένους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Διαχωρισμός καρτελών.

Ειδοποιήσεις email:

Ειδοποιήσεις email

Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα email, μπορείτε να ρυθμίσετε μια ειδοποίηση, ώστε να μην το χάνετε ούτε να το ξεχνάτε ποτέ.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Ειδοποιήσεις email.

Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG:

Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

Το πρόγραμμα επεξεργασίας what you see is what you get είναι ένας απλός τρόπος για να δημιουργήσετε τα email ή τη Γνωσιακή σας βάση στο LiveAgent. Είναι εύκολο και φιλικό προς το χρήστη, ώστε να μπορεί να το χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε. Επιπλέον, σας βοηθά να οπτικοποιήσετε το περιεχόμενο πριν το δημοσιεύσετε.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG.

Διαδικτυακό ιστορικό καρτέλας (URL):

Διαδικτυακό ιστορικό καρτέλας (URL)

Προσθέστε έναν σύνδεσμο URL στα email σας και αφήστε τον πελάτη σας να διαβάσει ένα ιστορικό καρτελών στο διαδίκτυο μετά τη σύνδεσή του.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Διαδικτυακό ιστορικό καρτέλας (URL).

Πολλαπλές καρτέλες:

Πολλαπλές καρτέλες

Μια εξαιρετική δυνατότητα πολλαπλών εργασιών στο LiveAgent είναι τα κουμπιά πολλαπλών καρτελών. Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί να κάνει εναλλαγή μεταξύ καρτελών/ερωτήσεων πελατών για να επιλύσει περισσότερες ταυτόχρονα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent -Πολλαπλές καρτέλες.

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων: 

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων

Η αποτροπή αντιπρόσωποι και πελάτες να εργάζονται με την ίδια καρτέλα είναι ζωτικής σημασίας. Θέλετε η εταιρεία σας να εμφανίζεται επαγγελματική. Στο LiveAgent μπορείτε να δείτε ποιος αντιπρόσωπος είδε ή απάντησε στην ερώτηση/καρτέλα πελάτη με αυτήν τη δυνατότητα.

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων.

Κατάταξη αντιπροσώπου:

Κατάταξη αντιπροσώπου:

Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους πελάτες σας να δίνουν βαθμολογίες στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των αντιπροσώπων σας. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παρακινήσετε και να παρακολουθήσετε τη δουλειά τους. Ανταμείψτε και βελτιωθείτε κάθε μέρα!

Κατάταξη αντιπροσώπων

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Κατάταξη αντιπροσώπου.

Φόρμες επικοινωνίας:

Φόρμες επικοινωνίας

Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τη ροή εργασίας σας χρησιμοποιώντας φόρμες επικοινωνίας για τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών σας μέσω email, ακόμη και αν δεν είναι συνδεδεμένοι.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Φόρμες επικοινωνίας.

Συλλογή φορμών επικοινωνίας

Προσαρμόστε τις φόρμες επικοινωνίας σας για πελάτες ή δημιουργήστε ένα HTML. Μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε HTML στο λογισμικό καρτελών του LiveAgent.

Εάν θέλετε να δείτε διαφορετικά στυλ φόρμας επικοινωνίας, ανοίξτε το LiveAgent – Συλλογή φορμών επικοινωνίας.

GIF σε καρτέλες:

GIF σε καρτέλες

Η εξατομίκευση των ερωτήσεων πελατών είναι ευκολότερη από ποτέ με το λογισμικό καρτελών του LiveAgent. Οι αντιπρόσωποι των πελατών σας μπορούν να μοιραστούν εύκολα GIF στις Καρτέλες και να δημιουργήσουν μια πιο σημαντική σύνδεση με τους πελάτες.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – GIF σε Καρτέλες.

Ήχοι:

Ήχοι

Οι ήχοι είναι μια δυνατότητα που κρατάει σε εγρήγορση τους αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών σας. Φυσικά, μπορείτε να ρυθμίσετε τις προτιμήσεις σας. Αλλά μπορείτε επίσης να εκχωρήσετε ήχους για κάθε διαφορετική ειδοποίηση που λαμβάνετε στο σύστημα καρτελών. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε έναν συγκεκριμένο ήχο για ένα νέο αίτημα συνομιλίας.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Ήχοι.

Αρχείο καταγραφής ελέγχου:

Αρχείο καταγραφής ελέγχου

Το αρχείο καταγραφής ελέγχου είναι μια δυνατότητα στο LiveAgent που σας δείχνει ενέργειες που κάνουν οι αντιπρόσωποι των πελατών σας. Αυτό σας βοηθά να εντοπίσετε σφάλματα και να τα αποτρέψετε στο μέλλον.

Αρχείο καταγραφής ελέγχου

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Αρχείο καταγραφής ελέγχου.

Εξαγωγές καρτελών:

Εξαγωγές καρτελών

Η διατήρηση των δεδομένων σχετικά με τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας. Επομένως, εάν θέλετε να εξάγετε δεδομένα πελατών από το σύστημα καρτελών, μπορείτε να το κάνετε απλά κάνοντας κλικ στην εξαγωγή σε CSV και δείτε τα δεδομένα στο φύλλο Excel.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Εξαγωγές καρτελών.

Ειδοποιήσεις slack

slack-εικονίδιο

Το Slack είναι μια γνωστή πλατφόρμα, που χρησιμοποιείται συνήθως σε εταιρείες για εσωτερικές συνομιλίες. Το LiveAgent προσφέρει ενοποίηση των ειδοποιήσεων Slack για να βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποί σας διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα ερωτήματα των πελατών τους Οι αντιπρόσωποι απλά ειδοποιούνται και μπορούν να απαντήσουν σε καρτέλες από το Slack ανά πάσα στιγμή.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν τη λειτουργία, διαβάστε το LiveAgent – Ειδοποιήσεις slack.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo