Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων

Τι είναι το προβληματικό αίτημα μηνυμάτων;

Ένα προβληματικό αίτημα μηνυμάτων σημαίνει κυριολεκτικά ένα αίτημα για βοήθεια, το οποίο εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστών. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων, σύστημα αιτημάτων υποστήριξης προβλημάτων ή αιτήματα υποστήριξης.

Είναι ένα υπολογιστικό σύστημα που διαχειρίζεται και καταγράφει λίστες αιτημάτων για βοήθεια ή για προβλήματα, οργανωμένο σύμφωνα με τις ανάγκες του φορέα παροχής υπηρεσιών. Το σύστημα αιτημάτων μηνυμάτων προβλήματος συνδέεται συχνά με μια βάση δεδομένων που περιέχει πληροφορίες πελατών, προϊόντα και λύση σε κοινά προβλήματα.

Όταν λάβετε ένα νέο αίτημα, τα αίτημα μηνυμάτων δημιουργούνται ή ανοίγουν και ο στόχος είναι να τα κλείσετε ή να τα διορθώσετε, παρέχοντας λύση στο αναφερόμενο πρόβλημα.

Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το προβληματικό αίτημα μηνυμάτων;

Το προβληματικό αίτημα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια πελατών. Παρακολουθείται από το σύστημα υποστήριξης. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την αίτηση με οποιονδήποτε διαθέσιμο τρόπο (email, κοινωνικά δίκτυα, φόρμα ή ζωντανή συνομιλία).

 

Ποιοι είναι οι τύποι προβληματικών αιτημάτων μηνυμάτων;

Τα προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων ενδέχεται να αφορούν ερωτήσεις σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες πριν από την πραγματοποίηση μιας αγοράς, την υποβολή παραπόνου μετά από μια αγορά, την αναφορά ελαττώματος σε ένα προϊόν ή υπηρεσία που χρησιμοποιεί ο πελάτης

 

Μπορεί το LiveAgent να θεωρηθεί ως ένα σύστημα προβληματικών αιτημάτων μηνυμάτων;

Το LiveAgent μπορεί να θεωρηθεί ως σύστημα αναφοράς σφαλμάτων. Επιτρέπει στους εκπροσώπους να διαχειρίζονται αιτήματα, να υποστηρίζουν τους πελάτες στα προβλήματά τους και να αυτοματοποιούν την εργασία τους.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo