Τι είναι το αίτημα υποστήριξης;
Το αίτημα υποστήριξης επιτρέπει στους πελάτες να αποστείλουν μια απορία ή ένα ερώτημα σε έναν οργανισμό. Το αίτημα υποστήριξης είναι ένα αίτημα που λαμβάνεται από ένα σύστημα έκδοσης αιτημάτων. Κάθε αίτημα που έχει δημιουργηθεί διαθέτει το δικό του μοναδικό αναγνωριστικό. Το αίτημα υποστήριξης παραμένει ανοιχτό μέχρι να επιλυθεί από εκπροσώπους πελατών. Αποθηκεύει όλα τα μηνύματα συνομιλίας σε ένα μέρος.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το αίτημα υποστήριξης;
Το αίτημα υποστήριξης είναι ένα εισερχόμενο αίτημα από έναν πελάτη σχετικά με μια εταιρεία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Μπορεί να προωθηθεί μέσω των καναλιών επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία. Κάθε αίτημα διαθέτει το δικό του ξεχωριστό αναγνωριστικό. Ο χειρισμός της αναφοράς εκτελείται από έναν εκπρόσωπο του οποίου η αποστολή είναι να υποστηρίζει τον πελάτη και να παρέχει βοήθεια.
Πώς δημιουργείται ένα αίτημα υποστήριξης;
Ένα αίτημα υποστήριξης δημιουργείται από τον πελάτη που επικοινωνεί μέσω οποιουδήποτε καναλιού επικοινωνίας που χρησιμοποιείται από την εταιρεία.
Πού μπορείτε να βρείτε μια λίστα αιτημάτων υποστήριξης στο LiveAgent;
Μπορείτε να βρείτε μια λίστα με αιτήματα υποστήριξης LiveAgent στην ενότητα Αιτήματα.
Τα email υπενθύμισης είναι σημαντικά για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού σας για την εκδήλωσή σας και για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Κρατήστε τα μηνύματα σύντομα και απλά, παρέχοντας βασικές λεπτομέρειες και φιλικό προς κινητές συσκευές μήνυμα μιας παραγράφου. Εξετάστε παραδείγματα προτύπων για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας και μην παραμελείτε την παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να προσελκύσει πελάτες.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Tidio
Το Tidio προσφέρει λειτουργικότητα και λειτουργίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των chatbot, με θετική εμπειρία χρήστη.
Λογισμικό μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το LiveAgent προτείνει να κατηγοριοποιήσετε τις ερωτήσεις των πελατών και να οργανώσετε την επικοινωνία σας με τις λειτουργίες Τμήματα και Ετικέτες. Χωρίστε τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών ανά τεχνογνωσία και παρέχετε σωστές και έγκαιρες λύσεις.