Αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης

Τι είναι ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης;

Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης είναι ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών με λιγότερα προνόμια από έναν προϊστάμενο, επικεφαλής ομάδας ή διευθυντή που τους ανατίθενται ο ρόλος του Διαχειριστή. Συνήθως, ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης έχει τον ρόλο του αντιπροσώπου που του επιτρέπει να επιλύει και να μεταφέρει καρτέλες, να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα τμήματα και να κάνει μόνο μικρές αλλαγές.

Learn more about Agents in LiveAgent.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης;

Ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης είναι ένας αντιπρόσωπος που είναι μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών ο οποίος έχει λιγότερη δικαιοδοσία από τον προϊστάμενο, τον επικεφαλής ομάδας ή το διευθυντή του. Τα καθήκοντα του περιλαμβάνουν, πρώτα απ' όλα, την άμεση εξυπηρέτηση πελατών και την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων.

 

Τι δικαιώματα έχει ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης;

Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης έχει τα δικαιώματα ενός αντιπροσώπου, δηλ. πρόσβαση σε όλες τις καρτέλες που του έχουν ανατεθεί ή ομάδες καρτελών που του διατίθενται. Μπορεί να χειριστεί πλήρως τις καρτέλες και να προβεί σε σχετικές ενέργειες, έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα τμήματα και εκτελεί μικρές αλλαγές.

Μπορείτε να ορίσετε έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης στο LiveAgent;

Στο LiveAgent, μπορείτε να ορίσετε έναν ρόλο αντιπροσώπου που προορίζεται για αντιπροσώπους εξυπηρέτησης. Επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών που σχετίζονται με τον αντιπρόσωπο και τη διεκπεραίωση αιτημάτων.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo