Τι είναι ο ρόλος αντιπροσώπου;
Όταν ένας νέος αντιπρόσωπος προστίθεται στο LiveAgent, είναι απαραίτητο να καθοριστεί ο ρόλος του. Ο ρόλος αντιπροσώπου αντιπροσωπεύει και καθορίζει τις δυνατότητες και τις ευθύνες του αντιπροσώπου σε ένα λογισμικό help desk. Υπάρχει μια επιλογή να επιλέξετε μεταξύ δύο ρόλων στο LiveAgent. Με ρόλο διαχειριστή, ο αντιπρόσωπος μπορεί να ελέγχει και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος. Με ρόλο αντιπροσώπου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντούν σε εισιτήρια και να επιλύουν ζητήματα πελατών, αλλά δεν μπορούν να επιβλέπουν το σύστημα. Είναι πιο οργανωμένο και σαφές δημιουργώντας έναν ρόλο αντιπροσώπου.

Σημείωση ειδικού
Ο ρόλος του αντιπροσώπου στο LiveAgent προσφέρει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις καρτέλες και διευκολύνει την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων.

Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου
Το LiveAgent παρέχει οικονομική λύση υποστήριξης πελατών με διάφορα κανάλια επικοινωνίας και σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.