Τι είναι ο ρόλος αντιπροσώπου;
Όταν ένας νέος αντιπρόσωπος προστίθεται στο LiveAgent, είναι απαραίτητο να καθοριστεί ο ρόλος του. Ο ρόλος αντιπροσώπου αντιπροσωπεύει και καθορίζει τις δυνατότητες και τις ευθύνες του αντιπροσώπου σε ένα λογισμικό help desk. Υπάρχει μια επιλογή να επιλέξετε μεταξύ δύο ρόλων στο LiveAgent. Με ρόλο διαχειριστή, ο αντιπρόσωπος μπορεί να ελέγχει και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος. Με ρόλο αντιπροσώπου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντούν σε εισιτήρια και να επιλύουν ζητήματα πελατών, αλλά δεν μπορούν να επιβλέπουν το σύστημα. Είναι πιο οργανωμένο και σαφές δημιουργώντας έναν ρόλο αντιπροσώπου.
Πρότυπο βιογραφικού αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών
Η επικοινωνία με τους πελάτες μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας και η διατήρηση θετικής σχέσης αποτελούν βασικό κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Τα πρότυπα επικοινωνίας τηλεφωνικού κέντρου και τα email μπορούν να βελτιωθούν για αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους πελάτες. Οι λίστες ελέγχου μπορούν να οργανώσουν τις ροές εργασιών και να βελτιώσουν την απόδοση. Το LiveAgent χρησιμοποιείται για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Επίσης, οι εκπρόσωποι πελατών παίζουν σημαντικό ρόλο στην επικοινωνία με τους πελάτες.
Η LiveAgent παρέχει στους πελάτες της τη δυνατότητα για εξοικονόμηση χρόνου μέσω της ενσωμάτωσης κουμπιού συνομιλίας. Επίσης, παρέχει γνωσιακή βάση με widget αναζήτησης και προσαρμόσιμα θέματα. Το κόστος της γνωσιακής βάσης είναι $9 ανά μήνα. Η ClickFunnels παρέχει διάφορα λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, όπως τηλεφωνικά συστήματα VoIP και συστήματα διαχείρισης παραπόνων.