Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ρόλος αντιπροσώπου

Τι είναι ο ρόλος αντιπροσώπου;

Όταν ένας νέος αντιπρόσωπος προστίθεται στο LiveAgent, είναι απαραίτητο να καθοριστεί ο ρόλος του. Ο ρόλος αντιπροσώπου αντιπροσωπεύει και καθορίζει τις δυνατότητες και τις ευθύνες του αντιπροσώπου σε ένα λογισμικό help desk. Υπάρχει μια επιλογή να επιλέξετε μεταξύ δύο ρόλων στο LiveAgent. Με ρόλο διαχειριστή, ο αντιπρόσωπος μπορεί να ελέγχει και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος. Με ρόλο αντιπροσώπου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντούν σε εισιτήρια και να επιλύουν ζητήματα πελατών, αλλά δεν μπορούν να επιβλέπουν το σύστημα. Είναι πιο οργανωμένο και σαφές δημιουργώντας έναν ρόλο αντιπροσώπου.

ρόλος_αντιπροσώπου
Ρόλος αντιπροσώπου στο LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι σημαίνει ρόλος αντιπροσώπου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένας αντιπρόσωπος είναι κάποιος που είναι μέλος της ομάδας υποστήριξης πελατών. Είναι αυτός που φροντίζει τους πελάτες και τους παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης. Τα καθήκοντα του αντιπροσώπου περιλαμβάνουν την υποστήριξη των πελατών για την επίλυση των προβλημάτων τους: απαντώντας σε τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα ή συνομιλία. Οι αντιπρόσωποι που ενεργούν ως διαχειριστές έχουν πρόσβαση σε αναφορές και μπορούν να διαχειριστούν άλλους χρήστες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν επίσης να ενεργούν ως κάτοχοι του LiveAgent και, στη συνέχεια, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και τιμολόγια επιχείρησης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες ικανότητες περιλαμβάνει ο ρόλος ενός αντιπροσώπου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο αντιπρόσωπος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Διαθέτει τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να παρέχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Ο αντιπρόσωπος υποστηρίζει και επιλύει προβλήματα και εάν ενεργεί ως διαχειριστής, μπορεί να επιβλέπει και να διαμορφώνει το σύστημα. Ο αντιπρόσωπος πρέπει να έχει άριστη γνώση των θεμάτων που σχετίζονται με την εταιρεία και ενδιαφέρουν τον πελάτη (στον τομέα των προϊόντων, των υπηρεσιών, των πωλήσεων, του μάρκετινγκ κ.λπ.).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να αναθέσετε ρόλους αντιπροσώπου στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να αναθέσετε έναν ρόλο αντιπροσώπου στο LiveAgent πρέπει να: 1. μεταβείτε στην καρτέλα Ρυθμίσεις και, στη συνέχεια, να επιλέξτε την επιλογή Αντιπρόσωποι. 2. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Δημιουργία αντιπροσώπου – εδώ πρέπει επίσης να δώσετε ένα όνομα, να καθορίσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το φύλο. 3. επιλέξτε έναν ρόλο – εδώ δίνετε στον αντιπρόσωπο έναν ρόλο: αντιπρόσωπος, διαχειριστής ή κάτοχος.” } }] }

FAQ

Τι σημαίνει ρόλος αντιπροσώπου;

Ένας αντιπρόσωπος είναι κάποιος που είναι μέλος της ομάδας υποστήριξης πελατών. Είναι αυτός που φροντίζει τους πελάτες και τους παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης. Τα καθήκοντα του αντιπροσώπου περιλαμβάνουν την υποστήριξη των πελατών για την επίλυση των προβλημάτων τους: απαντώντας σε τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα ή συνομιλία. Οι αντιπρόσωποι που ενεργούν ως διαχειριστές έχουν πρόσβαση σε αναφορές και μπορούν να διαχειριστούν άλλους χρήστες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν επίσης να ενεργούν ως κάτοχοι του LiveAgent και, στη συνέχεια, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και τιμολόγια επιχείρησης.

Ποιες ικανότητες περιλαμβάνει ο ρόλος ενός αντιπροσώπου;

Ο αντιπρόσωπος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Διαθετει τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να παρέχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Ο αντιπρόσωπος υποστηρίζει και επιλύει προβλήματα και εάν ενεργεί ως διαχειριστής, μπορεί να επιβλέπει και να διαμορφώνει το σύστημα. Ο αντιπρόσωπος πρέπει να έχει άριστη γνώση των θεμάτων που σχετίζονται με την εταιρεία και ενδιαφέρουν τον πελάτη (στον τομέα των προϊόντων, των υπηρεσιών, των πωλήσεων, του μάρκετινγκ κ.λπ.).

Πώς να αναθέσετε ρόλους αντιπροσώπου στο LiveAgent;

Για να αναθέσετε έναν ρόλο αντιπροσώπου στο LiveAgent πρέπει να: 1. μεταβείτε στην καρτέλα Ρυθμίσεις και, στη συνέχεια, να επιλέξτε την επιλογή Αντιπρόσωποι. 2. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Δημιουργία αντιπροσώπου – εδώ πρέπει επίσης να δώσετε ένα όνομα, να καθορίσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το φύλο. 3. επιλέξτε έναν ρόλο – εδώ δίνετε στον αντιπρόσωπο έναν ρόλο: αντιπρόσωπος, διαχειριστής ή κάτοχος.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo