Προσαρμοσμένοι ρόλοι

Τι είναι ένας προσαρμοσμένος ρόλος;

Οι προσαρμοσμένοι ρόλοι είναι μια δυνατότητα που παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων ρόλων διαχειριστή για αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών στο σύστημα LiveAgent. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους διαχειριστές να περιορίζουν τα δικαιώματα διαχειριστή του αντιπροσώπου ή να τους δίνουν πρόσβαση σε συγκεκριμένα μέρη του συστήματος LiveAgent. Είναι χρήσιμο για την αποτελεσματική διεύθυνση των ευθυνών για τα καθήκοντα εργασίας των αντιπροσώπων. Αυτή η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική στη λειτουργία ενσωματωμένων ρόλων που προσφέρει προκαθορισμένους ρόλους.

Οι κάτοχοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη δυνατότητα στη διαμόρφωση του LiveAgent και να επιλέξουν οι ίδιοι τα δικαιώματα για αντιπροσώπους για να καθορίσουν τον ορισμό του ρόλου. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσθέσετε προσαρμοσμένους ρόλους στους χρήστες και να ορίσετε με ακρίβεια τι μπορεί να κάνει ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος στο πλαίσιο του ρόλου του στην εταιρεία.

Πώς να ρυθμίσετε προσαρμοσμένους ρόλους στο LiveAgent

Η ρύθμιση προσαρμοσμένων ρόλων στο LiveAgent είναι μια εύκολη διαδικασία. Σημειώστε ότι πρέπει να έχετε το πρόγραμμα All-inclusive για να μπορείτε να ρυθμίσετε προσαρμοσμένους ρόλους. Πρώτα απ ‘όλα, ανοίξτε τον λογαριασμό σας LiveAgent και μεταβείτε στις επιλογές διαμόρφωσης. Κάντε κλικ στην επιλογή Προσαρμοσμένοι ρόλοι στο αριστερό πλαίσιο μενού ή εναλλακτικά στο εικονίδιο Προσαρμοσμένοι ρόλοι στην εισαγωγική οθόνη διαμόρφωσης.

Διαμόρφωση προσαρμοσμένων ρόλων LiveAgent

Μόλις μπείτε σε αυτήν την ενότητα, κάντε κλικ στη Δημιουργία προσαρμοσμένου ρόλου. Γράψτε το όνομα του ρόλου που θέλετε να καθορίσετε και, στη συνέχεια, επιλέξτε τα διαθέσιμα δικαιώματα. Κάντε κλικ στη δημιουργία ρόλου στο κάτω μέρος του παραθύρου και τελειώσατε. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τα υπάρχοντα δικαιώματα όποτε θέλετε μετά τη δημιουργία του ρόλου.

Ρύθμιση προσαρμοσμένου ρόλου

Πώς να αποφασίσετε ποια δικαιώματα χρειάζεται ο νέος προσαρμοσμένος ρόλος

Η καλύτερη προσέγγιση είναι να τμηματοποιήσετε τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών ανάλογα με την ειδικότητά τους και να εξετάσετε ποιες άδειες LiveAgent είναι οι καταλληλότερες για τον ρόλο τους στο κέντρο εξυπηρέτησης. Για παράδειγμα, ένας αντιπρόσωπος που έχει καλή απόδοση σε μια ρύθμιση τηλεφωνικού κέντρου δεν θα πρέπει να έχει πρόσβαση μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο αλλά και δυνατότητες βάσης γνώσεων. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο όταν προσθέτετε νέες πληροφορίες, όπως απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις από πελάτες μέσω τηλεφώνου. Το ίδιο ισχύει για έναν αντιπρόσωπο ζωντανής συνομιλίας , ο οποίος θα απαιτήσει επίσης λειτουργίες καρτελών για να έρθει σε επαφή με έναν πελάτη μετά από μια επίλυση ερωτήματος ζωντανής συνομιλίας.

Εάν είστε εντελώς νέοι στη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου ρόλου από την αρχή και στην επιλογή αδειών για τους αντιπροσώπους σας, ξεκινήστε απλά και δημιουργήστε πρώτα βασικούς ρόλους. Προσθέστε δικαιώματα για κάθε αντιπρόσωπο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Εάν χρειάζονται περισσότερα ή λιγότερα δικαιώματα, μπορείτε πάντα να τα επεξεργαστείτε όταν είναι απαραίτητο και να προσαρμόσετε τις ευθύνες.

Τι δικαιώματα μπορούν να έχουν οι προσαρμοσμένοι ρόλοι

Οι προσαρμοσμένοι ρόλοι προσφέρουν μια ποικιλία δικαιωμάτων σε προσαρμοσμένους ρόλους που μπορούν να συνδυαστούν για μέγιστη ευελιξία. Ρίξτε μια ματιά στην πλήρη λίστα των δικαιωμάτων παρακάτω.

Αντιπρόσωποι

  • Διαχείριση αντιπροσώπων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Κατάσταση Αντιπροσώπου

  • Διαχείριση καταστάσεων αντιπροσώπων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Τηλέφωνα

  • Προβολή ρυθμίσεων τηλεφωνίας
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

  • Επεξεργασία ρυθμίσεων τηλεφωνίας
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

  • Διαχείριση συσκευών αντιπροσώπων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Κατάταξη

  • Προβολή για τις κατατάξεις άλλων αντιπροσώπων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

  • Διαγραφή κατατάξεων αντιπροσώπων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Καρτέλα

  • Απάντηση στην καρτέλα
    • Χορηγείται από προεπιλογή

  • Δημιουργία νέας καρτέλας
    • Χορηγείται από προεπιλογή

  • Εκκαθάριση διαγραμμένης καρτέλας
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

  • Εκτέλεση μαζικών ενεργειών σε επιλεγμένες καρτέλες
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Έξυπνες απαντήσεις

  • Διαχείριση τυποποιημένων μηνυμάτων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

  • Διαχείριση προκαθορισμένων απαντήσεων
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Βάση γνώσεων

  • Διαχειριστείτε τις βάσεις γνώσεων και τις ρυθμίσεις τους
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

  • Διαχείριση περιεχομένου βάσης γνώσεων
    • Χορηγείται από προεπιλογή

Επαφές

  • Επεξεργασία επαφών
    • Χορηγείται από προεπιλογή

  • Διαγραφή επαφών
    • Χορηγείται από προεπιλογή

Ετικέτα

  • Διαχείριση ετικετών
    • Έχει αφαιρεθεί από προεπιλογή

Επεξεργασία δικαιωμάτων προσαρμοσμένων ρόλων

Σε περίπτωση που χρειαστεί να επεξεργαστείτε τα δικαιώματα προσαρμοσμένου ρόλου και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε πρόσθετα δικαιώματα, μπορείτε πάντα να το κάνετε στην οθόνη διαμόρφωσης. Μεταβείτε στο Διαμόρφωση > Προσαρμοσμένοι ρόλοι στον λογαριασμό σας LiveAgent και κάντε κλικ στον ρόλο που θέλετε να διαμορφώσετε εκ νέου. Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο. Σε αυτό το παράθυρο, μπορείτε να αλλάξετε το όνομα του ρόλου, καθώς και να αλλάξετε το επίπεδο πρόσβασης στους χρήστες κάνοντας κλικ στο κουμπί Αλλαγή δίπλα στο στοιχείο Τροποποιημένα δικαιώματα. Η διαδικασία αλλαγής άδειας παραμένει η ίδια με την αρχική ρύθμιση.

Πώς να αφαιρέσετε προσαρμοσμένους ρόλους

Όταν βρίσκεστε στη Διαμόρφωση > Προσαρμοσμένοι ρόλοι, κάντε κλικ στο ρόλο που θέλετε να καταργήσετε. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στο νέο παράθυρο και βρείτε την ενότητα “Ζώνη κινδύνου”. Μπορείτε να διαγράψετε οποιονδήποτε προσαρμοσμένο ρόλο κάνοντας κλικ στο κουμπί Διαγραφή. Σημειώστε ότι μόλις διαγράψετε έναν ρόλο, δεν υπάρχει επιστροφή. Σε περίπτωση που θέλετε να επαναφέρετε έναν προηγουμένως διαγραμμένο ρόλο, πρέπει να δημιουργήσετε έναν νέο και να επιλέξετε ξανά τα δικαιώματα.

Improve your team workflow and specify permissions for each team member with LiveAgent.

Get started with our free 14-day trial, and create your own custom roles.?

FAQ

How do I get an admin role in LiveAgent?

The only way to get an admin role in LiveAgent is when another admin or the account owner assigns it to you and gives you the necessary permissions within the system.

Are custom roles available for every LiveAgent plan?

The custom roles feature is available only in the All-inclusive LiveAgent plan. Users with other LiveAgent plans can utilize only predefined roles in their accounts.

What are predefined roles in LiveAgent?

Predefined roles are used to specify agent permissions in the LiveAgent system. There are four types of predefined roles - Owner, Admin, Agent, and Test Role. All roles differ in their level of access to the help desk system.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo