Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Τι είναι η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα εργαλεία ενός λογισμικού help desk που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν μαζί σας μέσω του ιστότοπού σας.

Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Όταν επιλέγετε την κατάλληλη λύση help desk με μια εγγενή εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη την ταχύτητα του widget ζωντανής συνομιλίας, καθώς και τη λειτουργικότητα. Όσο πιο γρήγορα φορτώνεται το  widget του κουμπιού συνομιλίας, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πραγματικούς πελάτες. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;

Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας ένα widget συνομιλίας που τοποθετείται στον ιστότοπο της επιχείρησης.

Αρέσει στους πελάτες η ζωντανή συνομιλία;

Τόσο οι πελάτες όσο και οι επιχειρήσεις αγαπούν την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας επειδή είναι γρήγορη, αποτελεσματική και οικονομικά αποδοτική. Με τη ζωντανή συνομιλία, οι πελάτες μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους μέσα σε λίγα λεπτά. Παρόλο που ο μέσος χρόνος απόκρισης σε ερωτήματα ζωντανής συνομιλίας ποικίλλει από επιχείρηση σε επιχείρηση και από βιομηχανία σε βιομηχανία, είναι μια γενικά αποδεκτή παραδοχή ότι τα ερωτήματα ζωντανής συνομιλίας πρέπει να απαντώνται πολύ πιο γρήγορα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις τηλεφωνικές κλήσεις.

Εάν είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με ζωντανή συνομιλία, δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή ζωντανής συνομιλίας 14 ημερών του LiveAgent.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι η δυνατότητα πραγματοποίησης συνομιλίας κειμένου μεταξύ του πελάτη και της ομάδας υποστήριξης μέσω Διαδικτύου. Χρησιμοποιώντας ζωντανή συνομιλία, οι πελάτες μπορούν να στείλουν τις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία και να λάβουν απαντήσεις πολύ γρήγορα. Η ζωντανή συνομιλία αυτοματοποιεί και επιταχύνει το έργο της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.

& nbsp;

Ποια είναι τα στοιχεία της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Το πιο σημαντικό μέρος της ζωντανής συνομιλίας είναι ότι σας επιτρέπει να επικοινωνείτε εύκολα. Επιπλέον, επιτρέπει την αλληλεπίδραση και τον χειρισμό των πελατών μέσω emoticons, κοινής χρήσης βίντεο καθώς και φωνητικών μηνυμάτων. Το σημαντικό είναι ότι ο πελάτης μπορεί να ξεκινήσει μια συνομιλία ανά πάσα στιγμή και να λάβει μια σχεδόν άμεση απάντηση.

& nbsp;

Πώς παρέχει το LiveAgent υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια διαθέσιμη επιλογή στο LiveAgent. Αυτό επιτρέπει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν το LiveAgent να παρέχουν υποστήριξη στους πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που χρειάζεστε.

& nbsp;

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo