Τι είναι η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα εργαλεία ενός λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν μαζί σας μέσω του ιστότοπού σας.
Οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν μια νέα συνομιλία για ερωτήσεις υποστήριξης, προβλήματα ή οποιοδήποτε άλλο είδος επικοινωνίας με εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Η ζωντανή συνομιλία παρέχει έναν εύχρηστο τρόπο για να το κάνουν και για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να αντιμετωπίζουν γρήγορα προβλήματα χωρίς να χρειάζεται να τα προωθήσουν.

Όταν επιλέγετε την κατάλληλη λύση κέντρου εξυπηρέτησης που συνοδεύεται από μια εγγενή εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη την ταχύτητα του widget ζωντανής συνομιλίας, όπως καθώς και τις επιλογές λειτουργικότητας και προηγμένης συνομιλίας. Όσο πιο γρήγορα φορτώνεται το widget του κουμπιού συνομιλίας, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πελάτες που πληρώνουν. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας ένα πρόσθετο συνομιλίας ιστότοπου που τοποθετείται στον ιστότοπο της επιχείρησης.
Αρέσει στους πελάτες η ζωντανή συνομιλία;
Τόσο οι πελάτες όσο και οι επιχειρήσεις λατρεύουν τη υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας επειδή είναι γρήγορη, αποτελεσματική και οικονομική. Με τη ζωντανή συνομιλία, οι πελάτες μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους μέσα σε λίγα λεπτά. Αν και ο μέσος χρόνος απόκρισης για ερωτήματα ζωντανής συνομιλίας ποικίλλει από επιχείρηση σε επιχείρηση και από κλάδο σε κλάδο, είναι μια γενικά αποδεκτή αντίληψη ότι τα ερωτήματα ζωντανής συνομιλίας πρέπει να απαντώνται πολύ πιο γρήγορα από τα email και τις τηλεφωνικές κλήσεις.
Επιπλέον, πολλές εταιρείες προσφέρουν ζωντανή συνομιλία μέσω βίντεο και άλλες επιλογές που διευκολύνουν τόσο τους πελάτες όσο και τους αντιπροσώπους υποστήριξης για γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων. Η ζωντανή συνομιλία για ιστότοπους WordPress είναι μια απαραίτητη δυνατότητα που κάνει την επικοινωνία με τους πελάτες εύκολη και αποτελεσματική.
Εάν είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με ζωντανή συνομιλία, δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή ζωντανής συνομιλίας 14 ημερών του LiveAgent.
Frequently asked questions
Τι σημαίνει υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;
Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι η δυνατότητα πραγματοποίησης συνομιλίας κειμένου μεταξύ του πελάτη και της ομάδας υποστήριξης μέσω Διαδικτύου. Χρησιμοποιώντας ζωντανή συνομιλία, οι πελάτες μπορούν να στείλουν τις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία και να λάβουν απαντήσεις πολύ γρήγορα. Η ζωντανή συνομιλία αυτοματοποιεί και επιταχύνει το έργο της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
& nbsp;
Ποια είναι τα στοιχεία της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας
Το πιο σημαντικό μέρος της ζωντανής συνομιλίας είναι ότι σας επιτρέπει να επικοινωνείτε εύκολα. Επιπλέον, επιτρέπει την αλληλεπίδραση και τον χειρισμό των πελατών μέσω emoticons, κοινής χρήσης βίντεο καθώς και φωνητικών μηνυμάτων. Το σημαντικό είναι ότι ο πελάτης μπορεί να ξεκινήσει μια συνομιλία ανά πάσα στιγμή και να λάβει μια σχεδόν άμεση απάντηση.
& nbsp;
Πώς παρέχει το LiveAgent υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;
Η ζωντανή συνομιλία είναι μια διαθέσιμη επιλογή στο LiveAgent. Αυτό επιτρέπει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν το LiveAgent να παρέχουν υποστήριξη στους πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που χρειάζεστε.
& nbsp;
Expert note
Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας επιτρέπει τους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο, ενώ αφήνει εποχή τους βασικούς τρόπους επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις.

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες
Το κείμενο αναφέρεται στην ανάγκη της κατανόησης του στόχου της επιχείρησης και της δημιουργίας μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Επίσης, αναλύει τη σημασία των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνίας με τους πελάτες για την επέκταση των επιχειρήσεων. Τέλος, αναφέρει τη χρήση του LiveAgent για την υποστήριξη της επικοινωνίας με τους πελάτες και τη δυνατότητα πολλαπλών γλωσσών για την προσαρμογή στις αγορές.
Η υποστήριξη συνομιλίας είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση των πελατών και μπορεί να βελτιωθεί με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας. Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με διαχείριση παραπόνων και διαδικτυακή συνομιλία. Η διαχείριση κλιμάκωσης και η ανάλυση ιστορικής επικοινωνίας είναι σημαντικές για την υποστήριξη πελατών.
Πρότυπο email αιτήματος σχολίων
Τα πρότυπα email αιτήματος σχολίων μπορούν να σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε και να δημιουργήσετε σημαντικές συνδέσεις με πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
The interaction with customers should provide value and reinforce the idea that the company cares about their interests. While it is ideal for representatives to answer customer questions immediately, in practice it may not always be possible. Each interaction should include certain elements such as greetings, the representative's name and company information. Every initial conversation should also offer value and reinforce the company's interest in the customer's satisfaction.