Τι είναι οι ενοποιημένες συνομιλίες;
Η ενοποιημένη συνομιλία είναι το μέρος όπου είναι ορατό στον εκπρόσωπο με τον οποίο συνομιλείτε, ολόκληρο το ιστορικό της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών που είχατε με μια εταιρεία. Για παράδειγμα, εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με ένα προϊόν που αγοράσατε από μια συγκεκριμένη εταιρεία κι έχετε πραγματοποιήσει αρκετές κλήσεις για να επιλύσετε το θέμα σας, μια ενοποιημένη συνομιλία θα παρέχει λεπτομέρειες όλων των προηγούμενων συνομιλιών που έχετε πραγματοποιήσει με άλλους εκπροσώπους.
Είναι κατά κάποιο τρόπο ωφέλιμο ότι ο εκπρόσωπος έχει πλήρη προβολή των προηγούμενων εμπειριών σας και μπορεί να ανταποκριθεί στο ερώτημά σας αναλόγως. Επίσης, δε θα χρειαστεί να ψάξει πολύ για να βρει τις λεπτομέρειες, καθώς είναι επίσης διαθέσιμες σε αυτόν
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι ενοποιημένες συνομιλίες;
Μια ενοποιημένη συνομιλία είναι το μέρος όπου ο εκπρόσωπος μπορεί να βρει διαθέσιμο ολόκληρο το ιστορικό εξυπηρέτησης πελατών.
Είναι οι ενοποιημένες συνομιλίες χρήσιμες για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών;
Οι ενοποιημένες συνομιλίες είναι χρήσιμες για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών καθώς δίνουν μια συνολική εικόνα των προβλημάτων για τα οποία έχει επικοινωνήσει προηγουμένως ο πελάτης ή έχει ήδη επικοινωνήσει για συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά δεν έχει λάβει ουσιαστική βοήθεια.
Είναι δυνατή η χρήση της επιλογής ενοποιημένες συνομιλίες στο LiveAgent;
Το LiveAgent μπορεί να κάνει χρήση των ενοποιημένων συνομιλιών. Ως αποτέλεσμα, ο εκπρόσωπος έχει γνώση της προηγούμενης εμπειρίας του πελάτη και δεν χρειάζεται να εμβαθύνει σε λεπτομέρειες που είναι ήδη γνωστές σε αυτόν.
Σημείωση ειδικού
Οι ενοποιημένες συνομιλίες είναι απαραίτητες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Με τη σωστή τεχνολογία, μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη και κατ' επέκταση την ποιότητα της εξυπηρέτησης.

Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
Πώς να δημιουργήσετε Τμήματα στο LiveAgent
Η χρήση μάτων βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες, προσφέροντας αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση. Επίσης, βοηθά στον διαχωρισμό των ερωτήσεων και τη μείωση των χρόνων αναμονής. Απαραίτητη η σωστή ρύθμιση τμημάτων.