Τι είναι η επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών;
Μια λειτουργία επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών είναι μια λειτουργία λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου IVR (διαδραστική φωνητική απόκριση). Στην ουσία, είναι μια αυτοματοποιημένη επανάκληση που πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου από το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου.
Γιατί οι πελάτες ζητούν επανάκληση;
Οι πελάτες ζητούν επανάκληση για τρεις κύριους λόγους:
- They don’t want to wait on hold
- The line is busy / the hold queue is too long
There are no available agents to pick up the call (for example, outside of business hours)

Πώς πραγματοποιείται μια αυτοματοποιημένη επανάκληση;
Συνήθως, μόλις ένας πελάτης ζητήσει επανάκληση, η κλήση τερματίζεται αμέσως. Ωστόσο, το σύστημα διατηρεί τον αριθμό τηλεφώνου και τη θέση του καλούντος στην ουρά κλήσεων. Μόλις ο αριθμός τηλεφώνου φτάσει στο μπροστινό μέρος της γραμμής, το σύστημα καλεί αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου που διατηρείται και συνδέει τον καλούντα με έναν καθορισμένο αντιπρόσωπο του κέντρου επαφών.
Γιατί οι επιστροφές κλήσεων είναι χρήσιμη λειτουργία;
The auto callback feature is useful because it can:
- Increase customer satisfaction
- Reduce customer effort
- Reduce the number of abandoned calls
- Shorten call queues
- Present more sales opportunities
- Increase agent productivity
- Provide more insights about your call center
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε τη λειτουργία στο LiveAgent;
Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία επανάκλησης ΔΦΑ, πρέπει να συνδέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου VoIP στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Μόλις συνδεθεί, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σενάριο ΔΦΑ και να ανεβάσετε μηνύματα ΔΦΑ. Για να δείτε έναν πλήρη οδηγό ρύθμισης ΔΦΑ, ανατρέξτε σε αυτό το άρθρο.
Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσετε το σενάριο επανάκλησης στο σενάριο ΔΦΑ ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην επιλογή αποθήκευση και δοκιμάστε τη λειτουργία καλώντας τον αριθμό τηλεφώνου που είναι ενσωματωμένος στον λογαριασμό σας LiveAgent.
Ακούστε τις προτροπές του μενού ΔΦΑ και πατήστε τον αριθμό του πληκτρολογίου που ζητήσατε (όπως “Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση”). Η κλήση σας θα πρέπει να τερματιστεί αμέσως και θα πρέπει να αρχίσει να χτυπάει μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent έως ότου κάποιος αντιπρόσωπος λάβει την κλήση. Μόλις παραληφθεί, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό σας, δημιουργώντας μια επανάκληση.



Σημείωση ειδικού
Η επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτόματη και βοηθάει στην αποφόρτιση του κέντρου κλήσεων και στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
