Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι η επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών;

Η επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών είναι μια λειτουργία λογισμικού κέντρου κλήσεων ΔΦΑ (διαδραστική φωνητική απόκριση). Στην ουσία, είναι μια αυτοματοποιημένη επανάκληση που πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου από το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου.

Γιατί οι πελάτες ζητούν επανάκληση;

Οι πελάτες ζητούν επανάκληση για τρεις κύριους λόγους:

  • Δεν θέλουν να περιμένουν σε αναμονή
  • Η γραμμή είναι απασχολημένη / η ουρά αναμονής είναι πολύ μεγάλη
  • Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι για να λάβουν την κλήση (για παράδειγμα, εκτός των ωρών λειτουργίας)
αυτόματη επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών

Πώς πραγματοποιείται μια αυτοματοποιημένη επανάκληση;

Συνήθως, μόλις ένας πελάτης ζητήσει επανάκληση, η κλήση τερματίζεται αμέσως. Ωστόσο, το σύστημα διατηρεί τον αριθμό τηλεφώνου και τη θέση του καλούντος στην ουρά κλήσεων. Μόλις ο αριθμός τηλεφώνου φτάσει στο μπροστινό μέρος της γραμμής, το σύστημα καλεί αυτόματα τον αριθμό τηλεφώνου που διατηρείται και συνδέει τον καλούντα με έναν καθορισμένο αντιπρόσωπο του κέντρου επαφών.

Γιατί οι επιστροφές κλήσεων είναι χρήσιμη λειτουργία;

Οι επιστροφές κλήσεων είναι χρήσιμες διότι μπορούν να:

  • Αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών
  • Μειώσουν την προσπάθεια των πελατών
  • Μειώσουν τον αριθμό των χαμένων κλήσεων
  • Συντομεύσουν τις ουρές κλήσεων
  • Παρουσιάσουν περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων
  • Αυξήσουν την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου
  • Δώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τηλεφωνικό σας κέντρο

Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε τη λειτουργία στο LiveAgent;

Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία επανάκλησης ΔΦΑ, πρέπει να συνδέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου VoIP στον λογαριασμό σας LiveAgent. Μόλις συνδεθεί, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σενάριο ΔΦΑ και να ανεβάσετε μηνύματα ΔΦΑ. Για να δείτε έναν πλήρη οδηγό ρύθμισης ΔΦΑ, δείτε αυτό το άρθρο.

Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσετε το σενάριο επανάκλησης στο σενάριο ΔΦΑ ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην επιλογή αποθήκευση και δοκιμάστε τη λειτουργία καλώντας τον αριθμό τηλεφώνου που είναι ενσωματωμένος στον λογαριασμό σας LiveAgent.

Ακούστε τις προτροπές του μενού ΔΦΑ και πατήστε τον αριθμό του πληκτρολογίου που ζητήσατε (όπως “Πατήστε 4 για να ζητήσετε επανάκληση”). Η κλήση σας θα πρέπει να τερματιστεί αμέσως και θα πρέπει να αρχίσει να χτυπάει μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent έως ότου κάποιος αντιπρόσωπος λάβει την κλήση. Μόλις παραληφθεί, το LiveAgent θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό σας, δημιουργώντας μια επανάκληση.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιστροφές κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών;

Ρίξτε μια ματιά στην πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου μας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo