Τι είναι το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, γνωστό και ως κέντρο επικοινωνίας, είναι ένα συγκεκριμένο μέρος του οργανισμού. Το κέντρο αποτελείται από αντιπροσωπευτικό προσωπικό πελατών. Η κύρια λειτουργία είναι η διαχείριση όλων των επικοινωνιών πελατών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί επίσης σημαντικό μέρος της διαχείρισης της σχέσης πελατών.
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συγκριθεί με το τηλεφωνικό κέντρο. Η διαφορά είναι ότι το τηλεφωνικό κέντρο επικεντρώνεται κυρίως στις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών χειρίζεται όλους τους τύπους επικοινωνίας – email, ζωντανή συνομιλία, κλήσεις ή φαξ.
Frequently asked questions
Πώς να ορίσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών είναι λογισμικό που σας επιτρέπει να παρέχετε αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να συλλέξει δεδομένα για τους πελάτες που εξυπηρετεί, να αναπτύξει και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών.
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των κέντρων εξυπηρέτησης πελατών;
Τα βασικά χαρακτηριστικά του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών είναι η αυτόματη διανομή κλήσεων απευθείας σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, η καταγραφή κλήσεων (θα πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά), η ενσωμάτωση της κινητής τηλεφωνίας ή η διαδραστική φωνητική απόκριση. Η ικανότητα διεξαγωγής αναλύσεων και συλλογής δεδομένων είναι εξαιρετικά σημαντική.
Ποιοι είναι οι τύποι του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;
Ο κύριος τύπος υπηρεσιών υποστήριξης πελατών είναι το Κέντρο Εισερχόμενων Κλήσεων, όπου γίνεται διαχείριση μόνο κλήσεων πελατών. Ο δεύτερος τύπος είναι ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο είναι ένα κέντρο που πραγματοποιεί κλήσεις μόνο από αντιπροσώπους σε δυνητικούς ή τρέχοντες πελάτες. Ο τρίτος τύπος είναι ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κάθε είδους τηλεφωνικές κλήσεις.