Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, γνωστό και ως κέντρο επικοινωνίας, είναι ένα συγκεκριμένο μέρος του οργανισμού. Το κέντρο αποτελείται από αντιπροσωπευτικό προσωπικό πελατών. Η κύρια λειτουργία είναι η διαχείριση όλων των επικοινωνιών πελατών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί επίσης σημαντικό μέρος της διαχείρισης της σχέσης πελατών.

Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συγκριθεί με το τηλεφωνικό κέντρο. Η διαφορά είναι ότι το τηλεφωνικό κέντρο επικεντρώνεται κυρίως στις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών χειρίζεται όλους τους τύπους επικοινωνίας – email, ζωντανή συνομιλία, κλήσεις ή φαξ.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να ορίσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών είναι λογισμικό που σας επιτρέπει να παρέχετε αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να συλλέξει δεδομένα για τους πελάτες που εξυπηρετεί, να αναπτύξει και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των κέντρων εξυπηρέτησης πελατών;

Τα βασικά χαρακτηριστικά του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών είναι η αυτόματη διανομή κλήσεων απευθείας σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, η καταγραφή κλήσεων (θα πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά), η ενσωμάτωση της κινητής τηλεφωνίας ή η διαδραστική φωνητική απόκριση. Η ικανότητα διεξαγωγής αναλύσεων και συλλογής δεδομένων είναι εξαιρετικά σημαντική.

Ποιοι είναι οι τύποι του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Ο κύριος τύπος υπηρεσιών υποστήριξης πελατών είναι το Κέντρο Εισερχόμενων Κλήσεων, όπου γίνεται διαχείριση μόνο κλήσεων πελατών. Ο δεύτερος τύπος είναι ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο είναι ένα κέντρο που πραγματοποιεί κλήσεις μόνο από αντιπροσώπους σε δυνητικούς ή τρέχοντες πελάτες. Ο τρίτος τύπος είναι ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κάθε είδους τηλεφωνικές κλήσεις.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo