Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Απλό αλλά ισχυρό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης .

Χρησιμοποιήστε ισχυρό αυτοματισμό και ισχυρές ενσωματώσεις ξεκινώντας από σήμερα.

  • ✓ Χωρίς τέλη εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Λογισμικό κέντρου υποστήριξης για καλύτερη εμπειρία πελατών

Η διαχείριση των αιτημάτων πελατών μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά εάν μιλάτε στους πελάτες σας σε πολλά κανάλια επικοινωνίας. Σε αυτό το σημείο μπορεί να είναι χρήσιμο ένα λογισμικό κέντρου υποστήριξης. Βελτιώνει όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας σε ένα μέρος, γεγονός που διευκολύνει την ομάδα σας να προσφέρει εκπληκτικές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών.

Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό κέντρου υποστήριξης που χρησιμοποιεί ένα σύστημα καρτελών για να συνδυάσει όλες τις διαδικασίες του κέντρου υποστήριξης. Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό, η ομάδα σας μπορεί να συνεργαστεί εύκολα, να παρακολουθεί τα ερωτήματα των πελατών και να δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες σας.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Γιατί χρειάζεστε λογισμικό κέντρου υποστήριξης

Ο πιο σημαντικός παράγοντας για τη δημιουργία θετικής σχέσης με τους πελάτες σας είναι η σαφής και αποτελεσματική επικοινωνία. Σήμερα, οι πελάτες θέλουν να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας σε όλα τα κανάλια: όχι μόνο τηλέφωνο και email, αλλά και ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και SMS. Η διαχείριση της αλληλεπίδρασης πελατών σε όλα αυτά τα κανάλια μπορεί να είναι μια πρόκληση, ειδικά σε μια μεγάλη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Τα email μπορούν να χαθούν ή το προσωπικό μπορεί να μπερδευτεί από το ίδιο ερώτημα πελάτη που εμφανίζεται σε πολλά κανάλια.

Το λογισμικό κέντρου υποστήριξης όπως το LiveAgent ενσωματώνει όλα αυτά τα κανάλια σε ένα. Προσφέρει μια λύση όλα-σε-ένα που συνδυάζει το κέντρο εξυπηρέτησης, τη ζωντανή συνομιλία, το τηλεφωνικό κέντρο και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό διευκολύνει τη διαχείριση του κέντρου εξυπηρέτησης και σας επιτρέπει να εξυπηρετείτε καλύτερα τους πελάτες σας.

Γιατί χρειάζεστε λογισμικό κέντρου υποστήριξης

Το λογισμικό κέντρου υποστήριξης στοχεύει στην επίλυση ορισμένων κοινών προβλημάτων:

Clock

Καθυστερημένες απαντήσεις

Η απάντηση στους πελάτες έγκαιρα και αποτελεσματικά είναι μια άλλη τεράστια πρόκληση για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Οι καθυστερημένες απαντήσεις μπορούν εύκολα να βλάψουν τη φήμη σας στους πελάτες σας.

Union icon

Ασφάλεια

Ως σύστημα που βασίζεται στο cloud, το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης συνοδεύεται από ορισμένα σημαντικά οφέλη, συμπεριλαμβανομένων σημαντικά ασφαλέστερων μέτρων ασφαλείας. Αυτό συμβαίνει διότι αντί να αποθηκεύονται σε φυσικούς σκληρούς δίσκους, τα δεδομένα αποθηκεύονται στο Διαδίκτυο.

Customers icon

Δυσκολίες συνεργασίας

Επειδή οι αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες συνήθως διανέμονται σε μεγάλο αριθμό καναλιών, μπορεί να είναι δύσκολο να συνεργαστεί το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών. Το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης καθιστά εύκολη τη συνεργασία, διότι όλο το προσωπικό σας μπορεί να δει ακριβώς τι συμβαίνει με κάθε αίτημα.

Περισσότεροι λόγοι για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε ένα κέντρο υποστήριξης

Χωρίς κοινόχρηστο σύστημα για τη διαχείριση της επικοινωνίας των πελατών, είναι εξαιρετικά δύσκολο να εκτιμηθεί πόσο καλά εξυπηρετείτε τους πελάτες σας. Επιπλέον, το σύστημα σάς επιτρέπει να βλέπετε γρήγορα τι κάνετε σωστά και πού πρέπει να βελτιωθείτε.

live chat increase sales

Διαχείριση της απόδοσης

Με το LiveAgent, μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα που ρέουν μεταξύ της ομάδας σας και των πελατών σας. Μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε προβλήματα και να ανταμείψετε το προσωπικό που προσφέρει στους πελάτες σας εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Gear

Επιχειρηματικές Λύσεις

Το λογισμικό κέντρου υποστήριξης είναι ιδανικό για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και βιομηχανιών. Χρησιμοποιήστε το σε:

-Εμπόριο και υπηρεσίες

-Ταξίδια & -Διαμονή

-Μάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες

-Ψυχαγωγία

Πολυκαναλική πλατφόρμα επικοινωνίας

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό πολυκαναλικού κέντρου υποστήριξης. Χρησιμοποιεί ένα μοναδικό σύστημα καρτελών που παρακολουθεί τα ερωτήματα των πελατών, ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας στο οποίο εμφανίζονται. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας με όποιον τρόπο νιώθουν πιο άνετα και διασφαλίζει ότι η ομάδα σας δεν θα χάσει ποτέ τα αιτήματα πελατών. Επιτρέπει επίσης στο προσωπικό σας να κάνει εναλλαγή γρήγορα και εύκολα μεταξύ διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε συνεχή επαφή με τους πελάτες σας.

Εάν οι πελάτες σας θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω του τηλεφωνικού σας κέντρου, μέσω ζωντανής συνομιλίας ή μέσω email, το LiveAgent σας έχει καλύψει. Περιλαμβάνει ακόμη και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι ώστε το προσωπικό σας να παρακολουθεί συνεχώς κάθε τρόπο που οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας.

undraw online discussion 5wgl
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Προηγμένα χαρακτηριστικά

Δημιουργήσαμε το LiveAgent έχοντας κατά νου την ικανοποίηση των πελατών. Το λογισμικό προσφέρει μια σειρά εργαλείων για τη διαχείριση του κέντρου υποστήριξης σας, ενσωματωμένο σε μία διεπαφή.

Το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης αντιπροσωπεύει επίσης εξαιρετική σχέση ποιότητας/τιμής, ειδικά δεδομένης της δραματικής επίδρασης που μπορεί να έχει η βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών στην κερδοφορία της επωνυμίας σας.

Close More
man and woman receiving awards

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Είμαστε πολύ περήφανοι για τις βαθμολογίες που έχουν δώσει οι αξιολογητές στο λογισμικό του κέντρου υποστήριξης μας. Το LiveAgent έχει βαθμολογηθεί ως η πρώτη επιλογή για τα κέντρα υποστήριξης από περισσότερους αναθεωρητές από οποιαδήποτε άλλη λύση.

Εφαρμογή κέντρου υποστήριξης για κινητά

Όταν πρόκειται για λογισμικό κέντρου υποστήριξης, η συνεχής επικοινωνία είναι το κλειδί. Το LiveAgent επιτρέπει στο προσωπικό σας να αλληλεπιδρά με τους πελάτες σας μέσω πολλών καναλιών και μέσω σταθερών και κινητών εφαρμογών.

Η ειδική, εγγενής εφαρμογή μας για Android και iOS ενσωματώνεται απρόσκοπτα με την επιφάνεια εργασίας του πελάτη σας και σας επιτρέπει να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας ακόμα και όταν το προσωπικό βρίσκεται εξ αποστάσεως.

LiveAgent mobile applications
undraw connected world wuay

Πλήρως πολύγλωσσο

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης θα σας επιτρέψει να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας στη γλώσσα με την οποία αισθάνονται πιο άνετα. Το LiveAgent προσφέρει πλήρη πολυγλωσσική υποστήριξη για περισσότερες από 40 γλώσσες.

Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μητρική του γλώσσα όταν απαντά σε ερωτήματα και αιτήματα πελατών και ότι οι πελάτες σας μπορούν να ζητήσουν βοήθεια στη δική τους γλώσσα.

Λειτουργίες που χρειάζεστε

Χωρίς λογισμικό κέντρου υποστήριξης, η διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες μπορεί να γίνει πολύ δύσκολη. Το LiveAgent έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στην εταιρεία σας ένα σύνολο βασικών εργαλείων για την απλοποίηση των ροών εργασίας, τη διαχείριση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας και, τελικά, τη βελτίωση της σχέσης σας με τους πελάτες σας.

Μέσω του LiveAgent, μπορείτε να κάνετε εναλλαγή άμεσα μεταξύ διαφορετικών μορφών επικοινωνίας πελατών χωρίς να χάσετε τη βασική εικόνα. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε συχνές και χρονοβόρες εργασίες και να προσαρμόσετε την αίσθηση του κέντρου υποστήριξης στις ανάγκες του τομέα σας δημιουργώντας μοναδικές φόρμες επικοινωνίας και ειδικά κέντρα υποστήριξης. Ωστόσο, αυτή είναι μόνο η αρχή και βελτιώνουμε συνεχώς το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης μας. Έχουμε ήδη δημιουργήσει περισσότερες από 179+ λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις.

undraw done a34v

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις δεν μπορούν να είναι λανθασμένες

Είμαστε πολύ περήφανοι που συνεργαστήκαμε με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες και επιχειρήσεις στον κόσμο, αλλά είμαστε επίσης περήφανοι που βοηθήσαμε περισσότερες από 20.000 μικρές επιχειρήσεις να βελτιώσουν τα κέντρα τους.

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας για να δείτε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το κέντρο υποστήριξης σας πιο εύκολα.

undraw feeling proud qne1

Το LiveAgent προσαρμόζεται στην επιχείρησή σας

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης προσαρμόζεται στην επιχείρησή σας, οπότε φυσικά, το LiveAgent διαθέτει προηγμένες δυνατότητες προσαρμογής.

Χρησιμοποιώντας το λογισμικό μας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λύση κέντρου υποστήριξης που είναι κατάλληλη τόσο για τους πελάτες σας όσο και για τον τομέα σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης για να προσαρμόσετε, να αλλάξετε και να αυξήσετε τη χωρητικότητα του κέντρου υποστήριξης καθώς μεγαλώνει η εταιρεία σας.

Τι είναι το λογισμικό κέντρου υποστήριξης;

Το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης στοχεύει στην άμεση αντιμετώπιση μιας από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Με τόσα πολλά κανάλια επικοινωνίας ανοιχτά στους πελάτες σας, από email μέχρι μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο να παρακολουθείτε ερωτήματα και αιτήματα πελατών.

Το LiveAgent χρησιμοποιεί ένα σύστημα καρτελών για να συνδυάσει όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας σε ένα μέρος, επιτρέποντας στο προσωπικό σας να τις διαχειρίζεται εύκολα και να ανταποκρίνεται στους πολύτιμους πελάτες σας σε πολλά κανάλια.

Το λογισμικό κέντρου υποστήριξης είναι συνήθως κατασκευασμένο ως SaaS – software as a service – διότι αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο σας προσφέρει τη μέγιστη ευελιξία και επεκτασιμότητα όταν πρόκειται για τη διαχείριση του κέντρου υποστήριξης. Λογισμικό αυτού του τύπου χρησιμοποιεί επίσης το cloud storage για να διασφαλίσει ότι το προσωπικό σας έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που χρειάζεται για να προσφέρει εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών.

undraw maintenance cn7j
undraw mobile testing reah

Πώς να επιλέξετε το σωστό λογισμικό κέντρου υποστήριξης

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά λογισμικά υποστήριξης για να διαλέξετε, αλλά δεν είναι όλα ίδια. Όπως κατά τη λήψη κάθε είδους επενδυτικής απόφασης για την επιχείρησή σας, πρέπει να λάβετε υπόψη προσεκτικά τα βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεστε από το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης σας.

Μερικοί από τους μεγαλύτερους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή λογισμικού κέντρου υποστήριξης πελατών είναι η ποικιλία των καναλιών που σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα κομμάτι λογισμικού, η ασφάλεια του λογισμικού, καθώς και οι δυνατότητες που προσφέρονται.

Σύγκριση λογισμικού επιτυχίας πελατών

Τελικά, η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού κέντρου υποστήριξης για εσάς θα εξαρτηθεί από τον τομέα, το μέγεθος και τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Λέγοντας αυτό, δημιουργήσαμε το LiveAgent για να είμαστε όσο πιο ευέλικτοι γίνεται, προκειμένου να επιτρέψουμε σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους. Για αυτό το λόγο το LiveAgent χρησιμοποιείται από μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο και γιατί περισσότερες από 20.000 μικρές επιχειρήσεις εμπιστεύονται το λογισμικό μας για τη διαχείριση των κέντρων υποστήριξης.

Close More

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι είναι το λογισμικό κέντρου υποστήριξης;

Το λογισμικό κέντρου υποστήριξης είναι ένα λογισμικό διαχείρισης συμβάντων που ανιχνεύει και υποστηρίζει τους παρόχους κέντρων εξυπηρέτησης για να βοηθήσει τους πελάτες με τα ερωτήματά τους.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού κέντρου υποστήριξης;

Τα οφέλη του λογισμικού κέντρου υποστήριξης είναι: ομαλή ροή εργασιών, βελτιωμένη εμπειρία πελατών και αποτελεσματικός χρόνος απόκρισης.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του κέντρου υποστήριξης και του κέντρου εξυπηρέτησης;

Το κέντρο υποστήριξης και το κέντρο εξυπηρέτησης χρησιμοποιούνται συχνά εναλλακτικά. Ωστόσο, υπάρχει μια μικρή διαφορά. Και τα δύο, το κέντρο υποστήριξης και το κέντρο εξυπηρέτησης επικεντρώνονται στη διαχείριση συμβάντων πληροφορικής. Αλλά η κύρια διαφορά είναι ότι το κέντρο υποστήριξης παρέχει περισσότερα εργαλεία για τους αντιπροσώπους σας, όπως η Γνωσιακή βάση ή τα εργαλεία αναφοράς.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo