Οι πελάτες μας

Γίνετε μέλος των χιλιάδων ικανοποιημένων πελατών μας χρησιμοποιώντας το LiveAgent. Δημιουργήστε καλύτερη εμπειρία πελατών χάρη στην πολυκαναλική λύση.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
  • Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το LiveAgent.

  • Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση και βελτιώνει την παραγωγικότητά μας.

  • Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

Happy male customer

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent για...

Το LiveAgent προσαρμόζεται στο μέγεθος και τον κλάδο της εταιρείας σας. Βοηθάμε οργανισμούς όλων των μεγεθών και τύπων. Δοκιμάστε δωρεάν. Η εγκατάσταση διαρκεί λιγότερο από 5 λεπτά.

Επαγγελματικές Λύσεις

Νεοσύστατες & Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Εταιρείες Κρατικοί Οργανισμοί Εκπαίδευση & ΜΚΟ …και άλλα

Βιομηχανικές Λύσεις

Ηλεκτρονικό εμπόριο & Υπηρεσίες Ταξίδια & Ξενοδοχεία Μάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες Ψυχαγωγία …και άλλα

  • Partly testimonial

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση και βελτιώνει την παραγωγικότητά μας.

  • Lucky Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους ρυθμούς!

  • Studyportals testimonial

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

Σχετικά Άρθρα μεΠελάτες
Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!

Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών

The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.

Η λίστα ελέγχου αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών είναι η ευκαιρία σας να γνωρίσετε τομείς προς βελτίωση. Δώστε προσοχή στις προτάσεις των πελατών σας.

Λίστα ελέγχου αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών

Η αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών παρέχει ένα πλαίσιο για τη βελτίωση της επικοινωνίας και συνεργασίας στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, καθορίζοντας σαφείς προσδοκίες. Αντίγραφα αλληλογραφίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αξιολόγηση και οργανωτικές συναντήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καθορισμό των προσδοκιών.

Θέλετε να κάνετε μια βουτιά στον κόσμο του podcasting; Ρίξτε μια ματιά στη λίστα ελέγχου έναρξης podcast για να κάνετε την επίδειξή στον κόσμο.

Λίστα ελέγχου έναρξης podcast

Για να ξεκινήσετε ένα podcast, χρειάζεται να επιλέξετε μια θέση και να προσδιορίσετε τους πιθανούς ακροατές. Η έρευνα του κοινού-στόχου σας μπορεί να γίνει μέσω εργαλείων, όπως Google Analytics και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, πρέπει να εστιάσετε σε θέματα που σχετίζονται με τη θέση σας και που ενδιαφέρουν το κοινό-στόχο σας. Αυτό θα βοηθήσει στη δημιουργία της μορφής της εκπομπής σας και στην προώθηση του podcast.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Ulta Beauty μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού αριθμού, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Ulta Beauty

Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης email. Επιπλέον, προσφέρει εκπαίδευση μέσω ιστολογίου, γλωσσαρίου και διαδικτυακών σεμιναρίων, καθώς και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστή. Υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις περιοδείας και δυνατότητες ενσωμάτωσης. Η εταιρία παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και προγράμματος συνεργατών.

Επακόλουθα email μετά από αίτηση – πώς να γράψετε ένα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο; Ελέγξτε τις καλές πρακτικές μας και τα δωρεάν πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμέσως.

Πρότυπα Επακόλουθων Email Μετά Από Αίτηση

Η χρήση προσωποποιημένων μηνυμάτων μαζικής αποστολής μπορεί να βελτιώσει την επαφή με το κοινό. Για να δείξετε ενδιαφέρον και προθυμία μετά από μια συνέντευξη για δουλειά, μπορείτε να στείλετε ένα καλογραμμένο επακόλουθο email. Είναι σημαντικό να παραμείνετε στο radar της εταιρείας. Τα επακόλουθα email δείχνουν ενδιαφέρον και προσοχή στη λεπτομέρεια και μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη λήψη μιας πρότασης εργασίας.

Μάθετε πώς να ενημερώνετε τους πελάτες σας ότι κλείνετε/θέτετε σε αναμονή την ανάλυση εισιτηρίων τους με τα πρότυπα επικοινωνίας του τηλεφωνικού μας κέντρου.

Πρότυπα επαφών κλεισίματος/αναμονής τηλεφωνικού κέντρου

Οι εκπτώσεις είναι σημαντικές για τις επιχειρήσεις και μπορούν να προωθούνται μέσω email προσφορών. Είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη οι συνέπειες στα περιθώρια κέρδους πριν από την προσφορά εκπτώσεων. Πρέπει επίσης να δώσουμε σημασία στον τρόπο απάντησης σε αιτήματα επιστροφής χρημάτων και των προτύπων email που θα χρησιμοποιηθούν. Η μέθοδος του μάρκετινγκ παραπομπών μπορεί να είναι αποτελεσματική για την πρόσκληση νέων πελατών και πρέπει να δίνεται σημασία στην εξυπηρέτηση πελατών και την ικανοποίησή τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x