Areto Systems
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Areto Systems

Areto System

Η Areto Systems παρέχει υπηρεσία διαδικτυακής επεξεργασίας πιστωτικής κάρτας σε περισσότερες από 140 χώρες. Με μία ισχυρή διαδικτυακή πύλη πληρωμών, η Areto Systems μπορεί να προσφέρει υπηρεσία διαδικτυακών πληρωμών σε λογαριασμούς εμπόρων χαμηλού και υψηλού ρίσκου.

Βρεθήκαμε σε μία κατάσταση που ήταν ταυτόχρονα ευχάριστη και απαιτητική. Η εταιρεία μας αναπτυσσόταν γρήγορα και χρειάστηκε να προσλάβουμε περισσότερο προσωπικό, αφού έρχονταν & περισσότερα αιτήματα και πωλήσεις. Προσπαθήσαμε να τα διαχειριστούμε χρησιμοποιώντας email, αλλά αυτό στάθηκε ειλικρινά αδύνατο. Το LiveAgent ήταν σωτήριο για εμάς, όπως είπε ο Justin Farrugia.

Η εύρεση των κατάλληλων εργαλείων και η παροχή εξέχουσας εμπειρίας πελάτη είναι εξαιρετικά δύσκολη ειδικά στον κλάδο των οικονομικών. Παρόλα αυτά, σε εταιρείες όπως οι Areto Systems αρέσουν οι μεγάλες προκλήσεις. Πέρυσι επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν το LiveAgent σαν το βασικό εργαλείο υποστήριξης τους με ένα σκοπό στο μυαλό – να φτάσουν όσο το δυνατό πιο κοντά στην τέλεια εξυπηρέτηση. Spoiler alert: Το κατάφεραν.

Η Areto Systems μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες της εξυπηρέτησής της με προσωπικό μόλις 3 ατόμων. ς τονίσουμε ακόμη μία φορά, ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται στον κλάδο των οικονομικών. Η εκπρόσωποι επικοινωνίας της Areto μπορούν να επιλύουν περισσότερα από 300 περίπλοκα tickets τον μήνα εξυπηρετώντας πελάτες από περισσότερες από 140 χώρες. Η πίστη, η αφοσίωση και η ικανοποίηση είναι τρεις φορές σημαντικότερες όταν εμπλέκονται χρήματα. Η Areto Systems διαπρέπει σε αυτούς τους εύλογα σημαντικούς τομείς με επίπεδα ικανοποίησης μεγαλύτερα από 99%.

“Το LiveAgent μας δίνει περισσότερο έλεγχο και μεγαλύτερη δυνατότητα οργάνωσης. Η αξιόπιστη διοχέτευση των ticket και η αποδοτικότερη διαχείριση πόρων είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες. Οι δυνατότητες δημιουργίας αναφορών, η λειτουργία τμημάτων και οι εύκολοι αυτοματισμοί είναι θεόσταλτοι για εμάς.”

Οι Κυρίες και οι Κύριοι της Areto χαίρονται όταν μπορούν να κλείσουν τις εκκρεμότητές στο τέλος της μέρας τους.

“Απαντάμε σε όλες τις ερωτήσεις σε λίγες ώρες και δεν αφήνουμε κανένα ticket πωλήσεων αναπάντητο στο τέλος της μέρας, πρόσθεσε ο Justin Farrugia.”

Καταλήγοντας, ρωτήσαμε την Areto ποιο είναι οι στόχοι της σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

“Θέλουμε να είμαστε όσο το δυνατό πιο αποδοτικοί όσον αφορά την απόκρισή μας, αφού γνωρίζουμε ότι αυτό καθησυχάζει έναν πελάτη.Το LiveAgent μας βοηθά να επιτυγχάνουμε το επιθυμητό επίπεδο αποδοτικότητας ώστε να προσφέρουμε γρήγορη εξυπηρέτηση σε πολυάριθμους πελάτες με μία μικρή ομάδα.”

Σας ευχόμαστε καλή τύχη Μπράβο Areto!

Justin Farrugia – Managing Director @ Areto Systems

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x