Δωρεάν Δοκιμή

Λογισμικό καρτελών

Παρέχετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing
ticketingsw_bg 1.jpg

Λογισμικό καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent

Έχετε κουραστεί από το βαρετό λογισμικό καρτελών; Το ίδιο και εμείς. Με το LiveAgent, τα email, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια θα καταλήγουν σε ένα καθολικό εισερχόμενο και με τη βοήθεια προηγμένων κανόνων αυτοματισμού και ενσωματώσεων, ο εφιάλτης σας στην εξυπηρέτηση πελατών θα τελειώσει με το απλό κλικ του κουμπιού “Εγγραφή”.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Επίδειξη λογισμικού καρτελών

00:00/03:20

Τι είναι το λογισμικό καρτελών;

Το σύστημα καρτελών μετατρέπει τα αιτήματα πελατών σε καρτέλες που μπορούν εύκολα να διανεμηθούν μεταξύ μιας ομάδας υποστήριξης πελατών. Αυτό μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη διαχείριση καρτελών, διότι οι αντιπρόσωποι του κέντρου εξυπηρέτησης μπορούν να έχουν πρόσβαση και να λύνουν απορίες πελατών αποτελεσματικά από ένα μέρος.

Περιήγηση προϊόντων LiveAgent

00:00/02:24

Σύστημα καρτελών με διαισθητικό UI

Το λογισμικό καρτελών LiveAgent παρακολουθεί αυτόματα και μετατρέπει όλα τα ζητήματα των πελατών σας σε καρτέλες. Κάθε εισερχόμενη μορφή επικοινωνίας μετατρέπεται σε καρτέλες για καλύτερη ευκολία και διαχείριση εργασιών. Η διεπαφή χρήστη είναι προσαρμόσιμη και διαισθητική.
lets_chat

Λογισμικό καρτελών για καλύτερη ικανοποίηση πελατών

Βελτιώστε τον ιστότοπό σας και ξεκινήστε συνομιλίες με επισκέπτες χάρη στο σύγχρονο λογισμικό ανταλλαγής μηνυμάτων. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με γρήγορη απόκριση σε αιτήματα συνομιλίας χάρη σε ένα ισχυρό εργαλείο. Ρίξτε μια ματιά στο τι λαμβάνουν οι πελάτες σας και οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών με το LiveAgent.
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη με:
  • Αξιόπιστες και γρήγορες υπηρεσίες συνομιλίας
  • Αυξημένος χρόνος απόκρισης
  • Ταχύτερη επίλυση ερωτημάτων πελατών
LiveAgent real time typing preview

Το LiveAgent υπερβαίνει ένα λογισμικό καρτελών πληροφορικής

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό καρτελών πληροφορικής που συνδυάζει πολλαπλά κανάλια όπως email, συνομιλίες, κλήσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παρέχει ολιστική εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Αλλά δεν σταματά εκεί. Το LiveAgent προσφέρει μια πύλη πελατών με υποστήριξη πολλαπλών γνωσιακών βάσεων, φόρουμ και σχόλια και προτάσεις πελατών. Ανακαλύψτε τι έχει να προσφέρει για τον οργανισμό σας το πιο προηγμένο σύστημα καρτελών υποστήριξης.
Λύση όλα σε ένα

Καθολικά εισερχόμενα

  • Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε κάθε κανάλι επικοινωνίας ξεχωριστά. Τα καθολικά κοινόχρηστα εισερχόμενα συγκεντρώνουν όλα τα μηνύματά σας σε ένα μέρος και τα μετατρέπουν σε καρτέλες. Λάβετε τα εισερχόμενα email σας και απαντήστε σε email, τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μηνύματα ζωντανής συνομιλίας και καρτέλες γνωσιακής βάσης σε μια κεντρική τοποθεσία.
  • Κάθε στοιχείο επικοινωνίας με τον πελάτη σε ένα μέρος
  • Βολικό ταμπλό με εύκολη οργάνωση
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing
Υβριδικές καρτέλες

Οργανωμένες αλληλεπιδράσεις πελατών

Μία εισερχόμενη καρτέλα μπορεί να προέρχεται από οποιοδήποτε κανάλι κάθε φορά που ένας πελάτης επικοινωνεί με την υποστήριξη πελατών. Το LiveAgent οργανώνει όλη την επικοινωνία, ώστε να μην χρειάζεται να κάνετε μεγάλες αναζητήσεις. Διατηρήστε οποιαδήποτε ζήτηση πελατών σε ένα νήμα καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης, ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από email, ζωντανή συνομιλία ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Διατηρήστε οργανωμένη όλη την επικοινωνία ανεξάρτητα από τα κανάλια
  • Μειώστε τον χρόνο απόκρισης του αντιπροσώπου και παρέχετε πιο γρήγορες απαντήσεις
  • Βελτιώστε τη ροή εργασιών σας και βρείτε εύκολα καρτέλες πελατών
Ομαδική επικοινωνία

Εσωτερικές καρτέλες και σημειώσεις

  • Δημιουργήστε καρτέλες που είναι ορατές μόνο από τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σας. Χρησιμοποιήστε τις ως σημειώσεις για να γράψετε σημαντικές πληροφορίες, υπενθυμίσεις για να θυμάστε ή για να δημιουργήσετε συγκεκριμένες εργασίες σε ένα νήμα καρτελών. Μοιραστείτε όλα τα σημαντικά με τους συναδέλφους σας απευθείας στις καρτέλες.
  • Κάντε σημειώσεις και εργασίες για τους αντιπροσώπους
  • Καταγράψτε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες
  • Δημιουργήστε υπενθυμίσεις για τον εαυτό σας απευθείας στις καρτέλες
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages
Αποτελεσματική ροή εργασίας

Τυποποιημένα μηνύματα

Χρησιμοποιήστε τις τυποποιημένες απαντήσεις για να απαντήσετε σε συνήθεις ερωτήσεις στις καρτέλες πελατών και μειώστε τους χρόνους απόκρισης αντιπροσώπων. Μια ομάδα κέντρου υποστήριξης μπορεί να λύσει κοινά ζητήματα πολύ πιο γρήγορα και να επικεντρωθεί σε πιο περίπλοκα ερωτήματα πελατών. Μείνετε συγκεντρωμένοι σε αυτό που απαιτεί την προσοχή σας.
  • Προγραμμένες απαντήσεις για διάφορα σενάρια
  • Γρηγορότεροι χρόνοι επίλυσης με συνήθεις ερωτήσεις
  • Αυξημένη παραγωγικότητα και εστίαση των αντιπροσώπων
Διαχείριση γνώσης

Οι γνωσιακές βάσεις αποτελούν μέρος των καρτελών

  • Δημιουργήστε γνωσιακές βάσεις για πελάτες που προτιμούν επιλογές αυτοεξυπηρέτησης αντί να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών. Το LiveAgent προσφέρει μια προσαρμόσιμη Πύλη πελατών με Γνωσιακή Βάση που υποστηρίζει προσαρμοσμένη επωνυμία. Προσθέστε συχνές ερωτήσεις και φόρουμ για συνομιλίες. Αφήστε τους πελάτες σας να βοηθήσουν τον εαυτό τους όταν οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης.
  • Πλήρως εξοπλισμένες επιλογές πύλης αυτοεξυπηρέτησης
  • Πύλη πελατών, γνωσιακή βάση, φόρουμ και συχνές ερωτήσεις
LiveAgent knowledge base

Πώς μπορεί το διαδικτυακό λογισμικό καρτελών να βοηθήσει την επιχείρησή σας;

Εξερευνήστε πώς οι καρτέλες μπορούν να σας βοηθήσουν στον χειρισμό των αιτημάτων των πελατών, στην αύξηση της διατήρησης πελατών ή στη βελτίωση της ευτυχίας των πελατών
Ικανοποιήστε τους πελάτες
Ικανοποιήστε τον πελάτη σας με ένα σύστημα καρτελών που μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε πιο γρήγορες και πιο ενημερωμένες απαντήσεις. Προσφέρετε ευκολία στους πελάτες σας και απαντήστε σε πολλά κανάλια, διατηρώντας τα πάντα οργανωμένα.
  • Ικανοποιήστε τους πελάτες με γρήγορες και ενημερωτικές απαντήσεις
  • Παρέχετε υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας
icontabs_chart
το 80 %
των καταναλωτών αναμένουν ταχύτητα και ευκολία Η πλειοψηφία των πελατών θεωρεί την ταχύτητα, τη βοήθεια με γνώσεις, την ευκολία και τη φιλικότητα ως σημαντικά στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών.
Αυξήστε την απόδοση επένδυσης (ROI).
Οι πελάτες εκτιμούν την καλή εξυπηρέτηση πελατών σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Αυξήστε τα κέρδη σας με ταχύτερη και αξιόπιστη υποστήριξη, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με ένα αποκλειστικό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης καρτελών.
  • Μειώστε το κόστος εξυπηρέτησης πελατών με το LiveAgent
  • Αυξήστε τα κέρδη παρέχοντας αξιόπιστη υποστήριξη
icontabs_chart
το 86 %
είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για καλή εξυπηρέτηση Μειώστε το κόστος σας κερδίζοντας περισσότερα. Οι πελάτες είναι πάντα πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
Κερδίστε αφοσίωση
Οι ευγνώμονες πελάτες εκτιμούν πάντα την καλή εξυπηρέτηση και την έμπειρη βοήθεια από τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας σε περιόδους υψηλού όγκου καρτελών και δημιουργήστε ισχυρή αφοσίωση πελατών με εξαιρετικές αλληλεπιδράσεις.
  • Δημιουργήστε την αφοσίωση των πελατών σε οποιοδήποτε προτιμώμενο κανάλι
  • Κερδίστε αφοσιωμένους πελάτες που θα επιστρέψουν για να αγοράσουν ξανά
icontabs_chart
το 73%
Υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης Παρέχετε εξατομικευμένες συνομιλίες και κάντε τους πελάτες σας χαρούμενους. Το πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό μας ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει με την ικανοποίηση των πελατών και την εξαιρετική εμπειρία αντιπροσώπου.
Καλύτερη τιμή

Διαφανείς και δίκαιες τιμές

Χωρίς συμβόλαια, χωρίς κρυφές χρεώσεις μόνο από μήνα σε μήνα. Πλήρως διαφανής τιμολόγηση, που χρεώνεται μόνο για πραγματική χρήση κάθε μήνα. Επιλέξτε το σωστό σχέδιο και ξεκινήστε να παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών.
Ticket

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Live chat features on top of standard help desk functionality.

$29/mo

Ένας πλήρης οδηγός για το καλύτερο λογισμικό καρτελών

Παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και οργανώστε τα ερωτήματά σας με καρτέλες

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό καρτελών

Δεσμεύσεις

Εξοικειωθείτε με τις λύσεις καρτελών και μάθετε για τις δεσμεύσεις λογισμικού. Αυτά περιλαμβάνουν βασική τιμολόγηση, απαιτήσεις λογισμικού ή υλικού, ενσωματωμένες δυνατότητες, ενσωματώσεις, υποστηριζόμενα κανάλια επικοινωνίας πελατών, ακόμη και υποστήριξη πελατών για χρήστες του κέντρου υποστήριξης. Μόλις λάβετε όλες τις ζωτικής σημασίας πληροφορίες, μπορείτε να πάρετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το ποιο λογισμικό είναι καλύτερο για την περίπτωσή σας.

Τιμολόγηση

Τα πιο συνηθισμένα ζητήματα σχετικά με την επιλογή του καλύτερου λογισμικού καρτελών για την επιχείρησή σας περιλαμβάνουν επιλογές τιμολόγησης. Οι τιμές του λογισμικού καρτελών εξαρτώνται από ορισμένους παράγοντες, όπως βασικά χαρακτηριστικά, προσαρμοσμένες ενσωματώσεις, αξιοπιστία και πολλά άλλα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει υπόψη όλες αυτές τις επιλογές και συγκρίνετε τα επίπεδα τιμολόγησης για να βεβαιωθείτε ότι θα αποκτήσετε το λογισμικό που χρειάζεστε χωρίς να πληρώσετε υπερβολικά.

Υποστήριξη

Οποιοδήποτε λογισμικό κέντρου υποστήριξης θα πρέπει να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη στους χρήστες του. Επομένως, οι εύχρηστες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης και οι επιλογές άμεσης επικοινωνίας είναι αναγκαιότητα. Οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να επικοινωνήσουν με τη γραμμή υποστήριξης 24/7 μέσω email, ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε επίσης να περιηγηθείτε στην εξωτερική μας γνωσιακή βάση πελατών για επιλογές αυτοεξυπηρέτησης.

Παρέχονται επιλογές επικοινωνίας

Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με μια επιλογή εργαλείων που σας βοηθούν να προσεγγίσετε κάθε σημαντικό κανάλι πελατών. Για παράδειγμα, δώστε στους πελάτες σας τις επιλογές να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, κλήσεων ή ακόμα και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με την προσθήκη μιας πύλης πελατών και μιας εξωτερικής γνωσιακής βάσης, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα βρουν την προτιμώμενη επιλογή τους.

Δυνατότητα κλιμάκωσης πάνω/κάτω

Αισθάνεστε επιβαρυμένοι με τα εισερχόμενα αιτήματα; Κάθε καλό λογισμικό καρτελών μπορεί να σας βοηθήσει να αναβαθμίσετε όποτε είναι απαραίτητο και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε χώρο για περισσότερους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Λειτουργεί και αντίστροφα. Μη διστάσετε να κάνετε υποβάθμιση κάθε φορά που νιώθετε ότι πληρώνετε υπερβολικά για λειτουργίες που δεν χρησιμοποιείτε.

Περιορισμοί λογισμικού

Η ομάδα υποστήριξης πελατών σας θα πρέπει να έχει όλα τα απαραίτητα για την παροχή υποστήριξης. Οι περιορισμοί λογισμικού δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι απαραιτήτως κακό, ειδικά για κέντρα εξυπηρέτησης που δεν απαιτούν κάθε εργαλείο και λειτουργικό λογισμικό που μπορεί να προσφέρει. Εξετάστε όλα όσα χρειάζεστε και επιλέξτε τις καλύτερες επιλογές για μια δίκαιη τιμή.

Επιλογές συνεργασίας

Οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να λειτουργούν ως μονάδα. Επωφεληθείτε από τα εργαλεία συνεργασίας του κέντρου υποστήριξης, μοιραστείτε προφίλ πελατών και συνεργαστείτε εύκολα σε θέματα πελατών. Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει με σημειώσεις, ετικέτες, στοιχεία επικοινωνίας και διαχωρισμό καρτελών πελατών όταν είναι απαραίτητο.

Οι 8 κορυφαίοι πάροχοι λογισμικού καρτελών

1. LiveAgent

Συνιστάται για όλους όσους θέλουν να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι Το LiveAgent δημιουργεί ένα εξαιρετικό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης γενικής χρήσης, ικανό να χειρίζεται σχεδόν κάθε είδους υποστήριξη πελατών. Έρχεται με την υποστήριξη email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού κέντρου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πύλης πελατών με γνωσιακή βάση. Το LiveAgent προσφέρει επίσης μια ποικιλία λειτουργιών παραγωγικότητας, αναλυτικά στοιχεία και μεγάλο αριθμό εγγενών ενσωματώσεων με άλλο χρήσιμο λογισμικό. Επιπλέον, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών LiveAgent είναι διαθέσιμοι για όλους 24/7.

Πελάτες LiveAgent

Στους πελάτες του LiveAgent περιλαμβάνονται μερικές από τις πολύ γνωστές εταιρείες όπως οι BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar και Airbus.

Τιμολόγηση LiveAgent

Το LiveAgent προσφέρει τέσσερα πακέτα με ποικίλες δυνατότητες και πρόσβαση σε κανάλια επικοινωνίας. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας σε δίκαιη τιμή. Επιπλέον, μπορείτε πάντα να αγοράσετε ξεχωριστές λειτουργίες χωρίς να αναβαθμίσετε το σχέδιό σας.
Δωρεάν Καρτέλες Καρτέλες + Συνομιλία All-Inclusive 0 $ ανά αντιπρόσωπο/μήνα $15 ανά αντιπρόσωπο/μήνα $29 ανά αντιπρόσωπο/μήνα $39 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Ο δωρεάν λογαριασμός μας προσφέρει λειτουργίες καρτελών που θα σας εξυπηρετήσουν καλά εάν δεν θέλετε να παρέχετε υποστήριξη πελατών σε μεγάλη κλίμακα. Καρτέλες LiveAgent που μπορεί να χειριστεί όλη την επικοινωνία μέσω email. Το πρόγραμμα είναι γεμάτο με χρήσιμες λειτουργίες καρτελών που μπορούν να βοηθήσουν τις καθημερινές σας δραστηριότητες, καθώς και μια πύλη πελατών με εξωτερική και εσωτερική γνωσιακή βάση. Προσθέστε το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά ως προσθήκη στον ιστότοπό σας. Αποκτήστε ένα γρήγορο και δημοφιλές κανάλι επικοινωνίας ως προσθήκη στις καρτέλες σας. Έχετε επίσης ισχυρή παρακολούθηση ιστότοπου και άλλες εξαιρετικές δυνατότητες συνομιλίας. Το πρόγραμμα All-Inclusive περιέχει όλα όσα αναφέρονται σε προηγούμενα σχέδια και προσθέτει δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου με απεριόριστες εγγραφές κλήσεων, δέντρα ΔΦΑ και βιντεοκλήσεις. Περιλαμβάνεται επίσης υποστήριξη πολλών καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε τους λογαριασμούς σας στο Facebook, το Instagram, το Twitter και το Viber.

Βασικές πληροφορίες LiveAgent

Το LiveAgent έχει χιλιάδες πελάτες από διάφορους επιχειρηματικούς τομείς και βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες είναι ιδιώτες και επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο υποστήριξης πολλών καναλιών που σας επιτρέπει να παρέχετε υποστήριξη μέσω κάθε σημαντικού καναλιού πελατών. Το λογισμικό του συστήματος καρτελών μπορεί να σας βοηθήσει να χειριστείτε email, ζωντανή συνομιλία, κλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μια πύλη πελατών με γνωσιακή βάση. Όλα υποστηρίζονται από περισσότερες από 130 δυνατότητες και μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες από 195 ενσωματώσεις με άλλο λογισμικό. Το LiveAgent προσφέρει επίσης υποστήριξη πελατών 24/7 για κάθε πελάτη.

Αναλυτική σύγκριση

https://www.liveagent.com/alternatives

2. Zoho Desk

Συνιστάται για όλους όσους αναζητούν ένα ολοκληρωμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με εύκολη χρήση Όπως το LiveAgent, το Zoho Desk παρέχει μια λύση υποστήριξης πελατών όλα σε ένα σε προσιτή τιμή. Δεν διαθέτει ορισμένες δυνατότητες, όπως γεωγραφική στόχευση ή παρακολούθηση επισκεπτών ιστότοπου, αλλά υπερέχει σε ό,τι προσφέρει στους πελάτες. Το Zoho Desk είναι ένα από τα πιο καθιερωμένα και αξιόπιστα κέντρα εξυπηρέτησης που διατίθενται σήμερα. Οι πελάτες του Zoho Desk είναι οι Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins και Lycamobile.

Τιμολόγηση Zoho Desk

Δωρεάν $0/μήνα
The free plan includes three agents and offers ticketing features and supporting features, such as SLAs, a private knowledge base, a help center, and mobile apps.
Standard Επαγγελματικό Επιχειρηματικό $14/μήνα $23/μήνα $40/μήνα
Περιλαμβάνει προηγμένη βασική λειτουργία καρτελών, κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και κοινότητας και πρόσβαση σε ενσωματώσεις. Διαθέτει επίσης πολλές πρόσθετες δυνατότητες που ενισχύουν την υποστήριξη κέντρου υποστήριξης. Το επαγγελματικό σχέδιο περιλαμβάνει καρτέλες πολλών τμημάτων, τηλεφωνία, παρακολούθηση χρόνου, ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων και άλλες πολύτιμες λειτουργίες που βελτιώνουν περαιτέρω το Zoho Desk σας. Το πιο ακριβό πρόγραμμα περιλαμβάνει μια ζωντανή συνομιλία και την υποστήριξη της Zia - τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό το πρόγραμμα αποτελείται από όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες του Zoho Desk, όπως ΔΦΑ πολλαπλών επιπέδων, προσαρμοσμένες λειτουργίες, πολλαπλές εργάσιμες ώρες και πολλά άλλα.

Βασικές πληροφορίες κέντρου Zoho

Το Zoho Desk είναι ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα κέντρα εξυπηρέτησης στον κόσμο. Βοηθά χιλιάδες κέντρα εξυπηρέτησης να παρέχουν φανταστική υποστήριξη. Το Zoho Desk είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις των περισσότερων μεγεθών και προσφέρει μια εξαιρετική λύση για τα περισσότερα κέντρα εξυπηρέτησης. Τα σχέδια περιλαμβάνουν μια ποικιλία από χρήσιμες λειτουργίες και ξεχωριστά κανάλια πελατών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες ανάλογα με το τι χρειάζονται. Επιπλέον, το Zoho Desk προσφέρει δίκαιη τιμολόγηση και αξιοπιστία. Σύγκριση LiveAgent έναντι Zoho Desk

3. HappyFox

Συνιστάται για όσους αναζητούν ένα κέντρο εξυπηρέτησης με έμφαση στη ζωντανή συνομιλία Το HappyFox δημιουργεί ένα κέντρο εξυπηρέτησης και ένα αποκλειστικό επιχειρηματικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας γεμάτο με διάφορες δυνατότητες. Η εφαρμογή διατίθεται τόσο για λειτουργικά συστήματα Mac και Windows, καθώς και για συσκευές Android, iPhone και iPad. Το HappyFox μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση καρτελών, τη συνομιλία με τους επισκέπτες του ιστότοπου και την παρακολούθηση της δραστηριότητας της σελίδας τους. Στους πελάτες της HappyFox περιλαμβάνονται οι Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital και Rockhurst University.

Τιμολόγηση HappyFox

Η τιμολόγηση του HappyFox ξεκινά από 29 $ ανά μήνα. Μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με το σχέδιο που θα αποφασίσετε να επιλέξετε. Το HappyFox προσφέρει τέσσερα σχέδια για να διαλέξετε.
Mighty Fantastic Enterprise Enterprise Plus
Το Mighty σχέδιο προσφέρει δυνατότητες όπως η δημιουργία καρτελών παντός καναλιού, η γνωσιακή βάση, η βοήθεια μετεγκατάστασης και η διαχείριση SLA. Το σχέδιο Fantastic προσφέρει τα πάντα, από το σχέδιο Mighty, καθώς και την προσθήκη κέντρου εξυπηρέτησης πολλαπλών επωνυμιών, προσαρμοσμένες ουρές καρτελών, υποστήριξη email 24/7, προαιρετικό κέντρο δεδομένων ΕΕ και ειδοποίηση παραβίασης SLA. Εκτός από όλα τα προηγούμενα δύο σχέδια, το σχέδιο Enterprise προσφέρει προληπτική σύγκρουση αντιπροσώπων, διαχείριση εργασιών και περιουσιακών στοιχείων, υποστήριξη email και συνομιλίας 24/7 και SLA χρόνου λειτουργίας. Το πρόγραμμα Enterprise Plus προσφέρει κάθε δυνατή δυνατότητα από προηγούμενα σχέδια και προσθέτει δέσμες ενεργειών αντιπροσώπου, αποθήκευση συνημμένων 2 TB, ιστορικό αναφορών παντός χρόνου, υποστήριξη 24/7 μέσω email, συνομιλίας και τηλεφώνου, καθώς και διαχειριστή επιτυχίας πελατών.

Βασικές πληροφορίες HappyFox

Το HappyFox είναι μια πολύ γνωστή εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης και συνομιλιών κατάλληλη για επιχειρήσεις που απαιτούν δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως και προσφέρει άνεση και αξιοπιστία στη χρήση. Το HappyFox προσφέρει εκατοντάδες δυνατότητες με εύχρηστη διεπαφή σε κάθε σχέδιο. Χρησιμοποιείται από περισσότερες από 12 000 εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Σύγκριση LiveAgent έναντι HappyFox

4. Zendesk

Συνιστάται για άτομα που αναζητούν μια ευέλικτη και αξιόπιστη λύση κέντρου υποστήριξης Το Zendesk είναι μια άλλη καθιερωμένη και μια από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης που διατίθενται στην αγορά. Σε ελαφρώς υψηλότερη τιμή, το Zendesk είναι κατασκευασμένο για κέντρα υποστήριξης πελατών που αναμένουν κορυφαία εξυπηρέτηση ανεξάρτητα από την τιμή. Μπορείτε να μείνετε σε επαφή με πελάτες μέσω πολύ σημαντικών καναλιών που υποστηρίζονται από λειτουργίες premium. Οι πελάτες Zendesk περιλαμβάνουν το Dropbox, το Etsy, το Nokia WiFi Help Center, το League of Legends, το Kickstarter Support, το Zoom Helper ή το Ultimate Ears Help Center.

Τιμολόγηση Zendesk

Θεμελιώδης υποστήριξη Suite team Suite growth 19€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα 49€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα 79€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Περιλαμβάνει βασική υποστήριξη για email, Facebook και Twitter Το πρόγραμμα Suite team προσφέρει ένα σύστημα καρτελών και ανταλλαγή μηνυμάτων στον ιστό, τα κινητά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, έχετε πρόσβαση σε αυτοματισμούς, ροές εργασιών, έως και 50 αυτοματοποιημένες απαντήσεις με τεχνητή νοημοσύνη, χώρο εργασίας ενοποιημένου αντιπροσώπου, εφαρμογές και ενσωματώσεις, μεταξύ άλλων χρήσιμων λειτουργιών. In addition to features from the previous plan, you get access to a customer portal, AI-powered knowledge management, customizable ticket layout, SLA management, and multilingual support, amongst other features.
Suite professional 99€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Το επαγγελματικό πρόγραμμα Suite περιλαμβάνει κάθε δυνατότητα από προηγούμενα σχέδια και προσθέτει δρομολόγηση συνομιλιών με βάση τις δεξιότητες των αντιπροσώπων, τα φόρουμ κοινότητας, τα νήματα ιδιωτικών συνομιλιών, τις προηγμένες δυνατότητες φωνής, τους προσαρμόσιμους πίνακες εργαλείων και πολλά άλλα.

Βασικές πληροφορίες Zendesk

Το Zendesk χρησιμοποιείται από περίπου 170.000 πελάτες παγκοσμίως. Είναι επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους ή κλάδου που απαιτούν μια αξιόπιστη λύση κέντρου υποστήριξης. Το Zendesk είναι μια από τις πιο πλούσιες σε χαρακτηριστικά λύσεις που μπορείτε να βρείτε σε υψηλότερη τιμή. Παρέχει κορυφαία υπηρεσία, εξαιρετική χρηστικότητα και εμπειρία χωρίς προβλήματα. Σύγκριση LiveAgent έναντι Zendesk

5. Teamsupport

Συνιστάται για όσους προτιμούν την απλότητα με τις τυπικές λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης Το Teamsupport είναι ένα εργαλείο καρτελών με δυνατότητες διαχείρισης πελατών και πολλές ενσωματώσεις. Είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό για συνεργασία και ομαδική εργασία, διαχείριση προϊόντων και αποθέματος, καθώς και για αναλυτικά στοιχεία. Οι πελάτες του Teamsupport είναι τα Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ή RealPlus.
Τιμολόγηση Teamsupport
Η τιμολόγηση του Teamsupport προσφέρει προγράμματα που βασίζονται σε προσφορές με τιμές που ξεκινούν από 50 $ ανά μήνα. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ βασικών, επαγγελματικών και εταιρικών προγραμμάτων που παρέχουν μια ποικιλία λειτουργιών για κάθε τμήμα του Teamsupport.
Υποστήριξη πελατών Τα σχέδια περιλαμβάνουν διαχείριση καρτελών, αυτοεξυπηρέτηση πελατών, γνωσιακή βάση, συνεργασία, CSAT, υποστήριξη πελατών, API, διαχείριση SLA και πολλές ακόμη χρήσιμες λειτουργίες. Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο Ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, η συνομιλία σε πραγματικό χρόνο μπορεί να έχει ενσωματώσεις CRM και κέντρο υποστήριξης, ασφάλεια, διαχείριση περιστατικών πολλών καναλιών και τυπική υποστήριξη ως βασικά χαρακτηριστικά. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσθετες λειτουργίες με υψηλότερα προγράμματα και να λάβετε chatbot, προηγμένη ασφάλεια, υπηρεσίες ενσωμάτωσης ή ακόμα και υποστήριξη premium. Επιτυχία πελάτη Οι δυνατότητες του προγράμματος περιλαμβάνουν τη διαχείριση εσόδων από συνδρομές, το προφίλ υγείας πελατών, την τμηματοποίηση πελατών, την ενσωμάτωση email, την παρακολούθηση παραγωγικότητας CSM και άλλα. Σύγκριση LiveAgent έναντι Teamsupport

6. Freshdesk

Συνιστάται για άτομα που θέλουν ένα προσαρμόσιμο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης γενικής χρήσης Το Freshdesk είναι ένα άλλο ολοκληρωμένο εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης που διαθέτει ισχυρές δυνατότητες και τη δυνατότητα προσθήκης κάθε σημαντικού καναλιού πελατών σε ένα ενιαίο σύστημα. Είναι μια από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως. Στους πελάτες της Freshdesk περιλαμβάνονται οι Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ή 360training.com.

Τιμολόγηση Freshdesk

Δωρεάν
Το δωρεάν πρόγραμμα περιλαμβάνει email και κοινωνικές καρτέλες, αποστολή καρτελών, γνωσιακή βάση, καρτέλες αναφοράς τάσεων, τοποθεσία κέντρου δεδομένων και δυνατότητες συνεργασίας ομάδας.
Growth 15€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα πάντα, από το δωρεάν πρόγραμμα και επιπλέον δυνατότητες. Αυτοματισμός, ανίχνευση σύγκρουσης, εφαρμογές αγοράς, αναφορά κέντρου υποστήριξης, SLA και ώρες λειτουργίας και άλλες χρήσιμες λειτουργίες.
Pro 49€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Τα πάντα από προηγούμενα σχέδια και προσθέτουν προσαρμοσμένες αναφορές και πίνακες εργαλείων, επεκτάσιμα όρια API, έρευνες CSAT, προσαρμοσμένες εφαρμογές, πολύγλωσση γνωσιακή βάση, πολλά προϊόντα και πολλά άλλα.
Enterprise 79€ ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Το Enterprise σχέδιο περιλαμβάνει όλα όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως και προσθέτει δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων, περιβάλλον δοκιμών, αρχείο καταγραφής ελέγχου, μετατοπίσεις αντιπροσώπων, περιορισμό εύρους IP, bot email, βοηθητικό ρομπότ, αυτόματη διαλογή, πρόταση άρθρων, βοήθεια robo και πολλά άλλα.

Βασικές πληροφορίες Freshdesk

Το Freshdesk χρησιμοποιείται από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως χάρη στο πλήρως εξοπλισμένο κέντρο εξυπηρέτησης που υποστηρίζει σχεδόν κάθε σημαντικό κανάλι πελατών. Είναι επίσης εξαιρετικά προσαρμόσιμο και προσαρμόζεται στη ροή εργασίας του αντιπροσώπου. Σύγκριση LiveAgent έναντι Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Συνιστάται για άτομα που αναζητούν ισχυρό λογισμικό καρτελών CRM και κέντρο εξυπηρέτησης σε μία λύση Το HubSpot Service Hub αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πακέτου ξεχωριστών επιχειρηματικών εργαλείων από το HubSpot. Προσφέρει υποστήριξη όλων των βασικών καναλιών επικοινωνίας σε μια πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης με τα πάντα, από καρτέλες έως κλήσεις VoIP. Στους πελάτες του HubSpot περιλαμβάνονται τα Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ή Niswey.

Τιμολόγηση HubSpot Service Hub

Starter 41€ ανά μήνα
Το Starter σχέδιο καταργεί την επωνυμία από τη ζωντανή συνομιλία, τον προγραμματισμό συσκέψεων, τα έγγραφα και email 1 προς 1. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει κοινόχρηστα εισερχόμενα, email ομάδας, αγωγούς καρτελών, απλό αυτοματισμό καρτελών, βασικά bots, κλήσεις, χαλαρή ενσωμάτωση, πρότυπα και άλλες χρήσιμες λειτουργίες.
Professional 331€ ανά μήνα για πέντε χρήστες επί πληρωμή
Το Professional σχέδιο προσθέτει αυτοματισμό κέντρου εξυπηρέτησης, δρομολόγηση καρτελών, εξωτερική γνωσιακή βάση, φιλοξενία βίντεο, τυπική βαθμολογία επαφών, πρόβλεψη, έρευνες πελατών, προσαρμοσμένες αναφορές και πολλά άλλα.
Enterprise 1104€ ανά μήνα για δέκα χρήστες επί πληρωμή
Το σχέδιο Enterprise περιλαμβάνει τα πάντα από τα προηγούμενα σχέδια και προσθέτει ρόλους χρηστών, ιεράρχηση ομάδων, άδειες σε επίπεδο πεδίου, υπολογισμένες ιδιότητες, προσαρμογή εγγραφών, έξυπνες συνομιλίες, στόχους, βιβλία αναπαραγωγής και πολλά άλλα.

Βασικές πληροφορίες Hubspot Service Hub

Το Hubspot προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λύσεων, όπως μια λύση μάρκετινγκ, κόμβος επικοινωνίας πελατών και λύση πωλήσεων. Το Hubspot δεν είναι μια λύση όλα σε ένα, καθώς πωλούν τα προϊόντα τους με ξεχωριστά προγράμματα συνδρομής. Το Hubspot Service Hub είναι μια αποκλειστική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να χειριστούν καρτέλες και να συνδεθούν με άλλες λύσεις εάν το επιθυμούν. Σύγκριση LiveAgent έναντι HubSpot Service Hub

8. Solarwinds

Συνιστάται για όσους θέλουν ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης IT με δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης Η Solarwinds προσφέρει μια ευρεία λύση διαχείρισης IT με τη δική της πλατφόρμα γραφείου υποστήριξης που εστιάζει στην πύλη υπηρεσιών έκδοσης εισιτηρίων και στη συνομιλία. Αποτελεί το ιδανικό πακέτο για επιχειρήσεις που πρέπει να επικεντρωθούν στη διαχείριση δικτύου, την παρακολούθηση υποδομής και άλλες τεχνικές υπηρεσίες. Οι πελάτες της Solarwinds είναι οι AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross και Blue Shield.

Τιμολόγηση Solarwinds

Team $19 ανά χρήστη/μήνα
Αυτό το σχέδιο περιλαμβάνει διαχείριση συμβάντων, πύλη υπηρεσιών και απεριόριστους αιτούντες.
Business $39 ανά χρήστη/μήνα
Εκτός από τις δυνατότητες από το προηγούμενο σχέδιο, το Business plan περιλαμβάνει έναν κατάλογο υπηρεσιών, διαχείριση αλλαγών, SLA, ομάδες, προσαρμοσμένους ρόλους, διεθνοποίηση και υποστήριξη συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο 24/7.
Professional $69 ανά χρήστη/μήνα
Το Professional σχέδιο προσθέτει περισσότερες δυνατότητες, όπως προσαρμοσμένα πεδία και φόρμες, προηγμένους αυτοματισμούς, ανακάλυψη δικτύου, διαχείριση συμβάσεων, συμμόρφωση με άδεια χρήσης, προγραμματισμένες αναφορές, πρόσβαση API και περαιτέρω επιλογές υποστήριξης μέσω συνομιλίας, τηλεφώνου ή email.
Enterprise $89 ανά χρήστη/μήνα
Το πρόγραμμα Enterprise περιλαμβάνει κάθε αναφερόμενη δυνατότητα από τα προηγούμενα σχέδια και προσθέτει οπτική αντιστοίχιση CMDB και εξαρτήσεων, έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων, υπηρεσίες ενσωμάτωσης και έως και 1500 κλήσεις API ανά χρήστη ανά λεπτό.

Βασικές πληροφορίες Solarwinds

Η Solarwinds παρέχει μια πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών με κύρια εστίαση σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με τη διαχείριση δικτύου και την υποδομή πληροφορικής. Αυτό το καθιστά ιδανικό για ομάδες υπηρεσιών πληροφορικής που πρέπει να χειριστούν ζητήματα υποδομής δικτύου και πληροφορικής με τους χρήστες. Σύγκριση LiveAgent έναντι Solarwinds

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό καρτελών;

Το LiveAgent προσφέρει ένα σύστημα αιχμής που μπορεί να χειριστεί κάθε ζωτικό κανάλι πελατών. Κάθε κανάλι πελατών και κάθε ισχυρό εργαλείο υποστηρίζεται από προηγμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να επιλύετε γρήγορα και αξιόπιστα εισερχόμενες καρτέλες. Συνδέστε άλλες εφαρμογές με το LiveAgent χάρη στις ενσωματώσεις μας και δημιουργήστε τον απόλυτο κόμβο εξυπηρέτησης πελατών για τους αντιπροσώπους σας. Μας ενδιαφέρει η αφοσίωση των πελατών και γι’ αυτό μπορείτε να συζητήσετε οτιδήποτε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας 24/7. Αποκτήστε πρόσβαση στη λύση μας σε δίκαιη τιμή και κερδίστε την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής.

Λάθη που πρέπει να αποφύγετε κατά την αγορά λογισμικού καρτελών

Χωρίς εκπαιδευμένο προσωπικό

Εκτός και αν θέλετε να εστιάσετε μόνο σε τυποποιημένες απαντήσεις, το προσωπικό σας θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο τόσο στις βασικές όσο και στις προηγμένες πτυχές των καρτελών και της υποστήριξης πελατών. Γι’ αυτό το λογισμικό καρτελών θα πρέπει να είναι εύκολο να το μάθει ο καθένας, ακόμη και σε περίπλοκα σενάρια συμβάντων, και να βοηθά τους αντιπροσώπους σας να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Το σύστημα LiveAgent προσφέρει έναν εύχρηστο οδηγό εκκίνησης που θα διδάξει σε οποιονδήποτε πώς να ρυθμίσει τα πάντα και να ξεκινήσει. Ο ιστότοπός μας περιλαμβάνει επίσης μια Ακαδημία. Είναι γεμάτο άρθρα που καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των συστημάτων υποστήριξης, όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους σας να μάθουν πώς να γίνουν πλήρεις ειδικοί στο κέντρο υποστήριξης και αξιόπιστοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών.

Περισσότερα χαρακτηριστικά δεν ισοδυναμούν με καλύτερο προϊόν

Η αλληλεπίδραση με τον πελάτη δεν απαιτεί πάντα κάθε εργαλείο, κανάλι ή δυνατότητα που έχετε στη διάθεσή σας. Διαφορετικές επιχειρήσεις απαιτούν διαφορετικές λύσεις όσον αφορά τις προκλήσεις καρτελών. Η υπερβολική πληρωμή για λειτουργίες που δεν θα χρησιμοποιήσετε ποτέ μπορεί να μειώσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων και να οδηγήσει σε επιπλοκές με την πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών σας. Φροντίστε να επωφεληθείτε πλήρως από τις δωρεάν δοκιμές για να μάθετε τι λειτουργεί για εσάς και τι όχι.

Δεν εκμεταλλεύεστε πλήρως μια δοκιμή

Οι δοκιμές είναι σημαντικές γιατί μας επιτρέπουν να δοκιμάσουμε το σύστημα και τη διεπαφή του με λειτουργίες. Μην παραλείψετε μια δωρεάν δοκιμή λόγω φανταχτερών συζητήσεων μόνο και μόνο επειδή διαβάσατε τις πληροφορίες σε έναν ιστότοπο. Οι δωρεάν δοκιμές σάς επιτρέπουν να δοκιμάσετε βασικές λειτουργίες και σας δείχνουν πώς να χειρίζεστε περίπλοκα συμβάντα και καταστάσεις στην καθημερινή υποστήριξη πελατών.

Δεν σκέφτεστε την επέκταση

Η διεπαφή του κέντρου εξυπηρέτησης με λειτουργίες για τις οποίες πληρώνετε αυτήν τη στιγμή μπορεί να είναι αρκετή, αλλά έχετε σκεφτεί τι θα συμβεί όταν κάνετε αναβάθμιση; Τα περισσότερα συστήματα καρτελών προσφέρουν διάφορα προγράμματα επί πληρωμή που παρέχονται με ή χωρίς ορισμένες δυνατότητες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει μια λύση με προσαρμόσιμο περιβάλλον χρήστη που θα σας επιτρέψει να αναβαθμίσετε και να καλύψετε τις ανάγκες σας όταν είναι απαραίτητο.

Κόστος λογισμικού καρτελών

Η τιμολόγηση του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης για καρτέλες μπορεί να κυμαίνεται από δωρεάν έως πολύ ακριβό. Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Πρέπει πάντα να εξετάζετε μερικά πράγματα προτού αποφασίσετε να επιλέξετε ένα σύστημα. Το κόστος μπορεί να ποικίλλει λόγω των χαρακτηριστικών και της ποιότητάς τους, του αριθμού των ενσωματώσεων, της δημοτικότητας της επιλεγμένης εταιρείας, της χρηστικότητας σε διάφορα σενάρια, της επεκτασιμότητας και πολλών άλλων παραγόντων. Υπάρχουν μερικά μοντέλα τιμολόγησης που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να βεβαιωθείτε ότι ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης αξίζει τον κόπο και ταιριάζει με το επιχειρηματικό σας μοντέλο.

Μοντέλα τιμολόγησης λογισμικού καρτελών

Ανά καρτέλα
Τα μοντέλα τιμολόγησης καρτελών σάς επιτρέπουν να πληρώσετε για ό,τι χρειάζεστε. Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης είναι ιδανικό για κέντρα εξυπηρέτησης με χαμηλό αριθμό καρτελών πελατών. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα μπορεί να είναι η έλλειψη κινήτρων για τους αντιπροσώπους να χειριστούν την υποστήριξη, καθώς κάθε καρτέλα που διακινείται ισοδυναμεί με μεγαλύτερο ποσό που καταβάλλεται στον πάροχο υπηρεσιών.
Ανά άδεια
Τα μοντέλα τιμολόγησης αδειών μπορούν να περιλαμβάνουν άδειες για έναν ή περισσότερους χρήστες. Όλοι όσοι το έχουν μπορούν να χρησιμοποιούν το λογισμικό επ' αόριστον εφόσον έχει πληρωθεί το τίμημα. Η τιμή για μια άδεια μπορεί να είναι εφάπαξ ή σε βάση συνδρομής.
Ανά συσκευή
Παρόμοια με το μοντέλο τιμολόγησης άδειας χρήσης, μπορείτε να πληρώσετε ένα εφάπαξ ποσό ή ένα τέλος συνδρομής που σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε λογισμικό καρτελών σε πολλές συσκευές. Οι τελικές στοίβες αθροίσματος για κάθε συσκευή που χρησιμοποιείται σε ένα κέντρο εξυπηρέτησης.
Ανά αντιπρόσωπο
Το μοντέλο που βασίζεται σε αντιπροσώπους είναι το πιο κοινό και το πιο προτιμώμενο, καθώς σας παρέχει δίκαιους όρους. Η τιμή σας εξαρτάται από τον αριθμό των χρηστών λογισμικού. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό με κάθε δυνατότητα επί πληρωμή χωρίς όρια που ορίζονται από τις καρτέλες ή το χρόνο εκτέλεσης.

Τι να ρωτήσετε σε κλήση επίδειξης σχετικά με το λογισμικό καρτελών

Ερωτήματα πελατών

Υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που ζητούν εκατοντάδες οργανισμοί σε κλήσεις επίδειξης. Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να μάθετε τι πρόκειται να πληρώσετε. Ρωτήστε για υποστηριζόμενες επιλογές κόμβου επικοινωνίας πελατών ή καναλιών, καθώς και για λειτουργίες που περιλαμβάνονται σε σχέδια ή υποστηριζόμενες ενσωματώσεις με άλλο λογισμικό. Μετά έρχεται η τιμολόγηση. Το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας είναι μία από τις βασικές προτεραιότητες.

Εφαρμογή λογισμικού καρτελών

Η εφαρμογή του λογισμικού καρτελών είναι γενικά μια εύκολη διαδικασία που μπορεί να διαφέρει από ορισμένες απόψεις. Η κύρια διαφορά είναι μεταξύ λογισμικού που βασίζεται στο διαδίκτυο ή λογισμικού που βασίζεται σε εφαρμογές. Γενικά, παραλείπετε τη διαδικασία εγκατάστασης με λύσεις που βασίζονται στο διαδίκτυο και αρχίζετε να τις χρησιμοποιείτε αμέσως. Το μόνο που χρειάζεται είναι να δώσετε τη διεύθυνση email σας και να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή. Μόλις επιβεβαιώσετε το email σας, μπορείτε να συνδεθείτε και να εξοικειωθείτε με την πλατφόρμα του κέντρου εξυπηρέτησης. Για παράδειγμα, το LiveAgent προσφέρει έναν εύχρηστο οδηγό έναρξης από την αρχή. Οδηγεί κάθε νέο χρήστη μέσα από μερικά απλά βήματα που τον βοηθούν να ρυθμίσει τη νέα του λύση.

Συμπέρασμα

Το λογισμικό καρτελών έχει γίνει ένα από τα πιο βασικά εργαλεία για τον χειρισμό της υποστήριξης πελατών. Η διαχείριση των εισερχόμενων αιτημάτων πελατών μέσω καρτελών μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε ταχύτερες, πιο αξιόπιστες συμβουλές, καθώς και να επιτρέψετε στους αντιπροσώπους να χειριστούν μεγαλύτερο αριθμό αιτημάτων πελατών. Τα συστήματα καρτελών μπορούν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία σε οποιοδήποτε κέντρο υποστήριξης. Αυτό εξαρτάται από τα κανάλια επικοινωνίας των πελατών, τις δυνατότητες και τις ενσωματώσεις στις οποίες αποφασίζετε να βασιστείτε, καθώς και από εκπαιδευμένους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Απαντήστε στα αιτήματα με ευκολία και αποκτήστε το κατάλληλο λογισμικό καρτελών για το κέντρο εξυπηρέτησης.
Medal.svg

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Frequently asked questions

Which software can be used for ticketing?

There are many choices when it comes to ticketing software but not all of them are up to the challenge of modern customer support in a particular situation. LiveAgent ticketing software is a multi-channel help desk solution that supports every customer channel you need. Provide convenient communication options and the best customer experience with the right tool. LiveAgent supports email, real-time chatting, call center, customer portal with knowledgebase, FAQs, and forums, as well as social media like Facebook, Instagram, Twitter, and Viber.

What is ticket software?

Ticket software or ticketing software is an essential tool for providing customer support. Every ticket software includes a ticketing system that gathers communication from selected channels and transforms it into tickets. These tickets are then organized in one convenient dashboard for easy access by help desk teams. The tickets can be easily organized, filtered, and solved by customer support agents thanks to the ticket software capabilities. A good ticket software supports multiple communication channels and offers a variety of features and integrations to further extend its capabilities.

What is the use of a ticketing software?

Ticketing software is used by help desk teams everywhere to increase the efficiency and speed of customer support. Because it supports a variety of features and channels, help desk teams can access customer communication faster, and efficiently resolve customer queries. This leads to an increased customer satisfaction rate and a much higher efficiency of help desks. Ticketing software is also a great tool for contact management and an all-in-one tool for communication.

Are you able to automate any processes through your ticketing system?

LiveAgent ticketing system comes with a variety of automation options, called Rules. These rules can be custom-made, which makes it easier for any help desk to create a specific workflow. Rules can heavily increase agent efficiency and improve response times. They also leave less room for mistakes, while cutting down costs of help desks. LiveAgent automations can be accessed and set up in configuration options with a variety of options to choose from.

How is the implementation process of LiveAgent´s IT ticketing software?

It quite literally cannot be more simple to set up and start using LiveAgent. You can start by creating a free 14-day trial. Enter your email and you’re almost immediately set up and ready to add your accounts. LiveAgent offers a handy Getting Started window after your first setup, so you can follow it to get through the process quickly. Add your email accounts, set up a live chat widget, and a call center. Create your knowledge base and add social media accounts. Get ready to provide awesome support quickly. Another way of extending LiveAgent capabilities is the integration features and plugins.

Can the ticketing software be used easily?

LiveAgent ticketing software is easy to use by anyone. Once you set it up you will get access to our Getting Started guide that walks you through the entire process of setting up your online help desk. By the time you finish it, you will have learned everything you need to perform essential and advanced ticketing tasks.

What is the best helpdesk ticketing software?

LiveAgent is one of the best help desk solutions available for any help desk. It has won numerous awards, such as Best Customer Service Software 2021 award or Best Customer Success Software by Digital.com. Other awards include Leader in Issue Tracking Software or Top Live Chat Software.

What changes can cause the ticketing software price to change?

Ticketing software most often changes pricing ranges to better suit the requirements of customer support desks. These price changes might also reflect the addition or removal of certain features, added value from integrations, and sometimes even the demand for help desk software in a particular time.

What kind of metrics can I measure with ticketing software?

There are multiple statistics and metrics you can track with LiveAgent. For example, you can track agent times spent on providing support, agent ranking, and their achievements with gamification features. There is complete analytics available in the help desk software. Track website visitors or see which channels are the most popular amongst your customers. Keep track of Service Level Agreements with SLA reports and more.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo