Επαφές

Τι είναι οι επαφές help desk;

Οι επαφές του Help desk αποθηκεύουν πληροφορίες για τους πελάτες σας, μεταξύ των οποίων όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου, και άλλες προσωπικές πληροφορίες. Επιπλέον ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες για τις επαφές σας, όπως το μέγεθος του παπουτσιού τους ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους.

Επαφές

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;

Οι επαφές του LiveAgent μπορούν να αποθηκεύσουν τις παρακάτω πληροφορίες των πελατών σας:

  • Όνομα και επίθετο
  • Avatar (φωτογραφία/εικόνα προφίλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλοί αριθμοί τηλεφώνου
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση εργασίας
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες προγράμματος περιήγησης (όπως το Google Chrome)
  • Ομάδες επαφών (Οι ομάδες επαφών στις οποίες τους εκχωρείτε, όπως πελάτες VIP ή Ισπανόφωνους)

  • Ιδιωτικές σημειώσεις (Εσωτερικές σημειώσεις που μπορούν να σας χρησιμεύσουν ως υπενθυμίσεις– όπως μην καλείτε στις 11:00 π.μ.)
  • Οι καρτέλες της επαφής (Όλες οι καρτέλες που έχουν υποβάλει σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας)
  • Προσαρμοσμένες πληροφορίες

Που μπορώ να βρω τις επαφές μου;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent

  2. Κάντε κλικ στις Επαφές

Για να δημιουργήσετε νέα επαφή, απλά πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία. Για προβολή/προσθήκη/επεξεργασία πληροφοριών υπάρχουσας επαφής, πατήστε στην επιθυμητή επαφή και συμπληρώστε/αλλάξτε τις απαιτούμενες πληροφορίες. 

Adding-a-contact_LiveAgent

Πως δημιουργείτε πεδία επαφής;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent

  2. Κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση

  3. Κάντε κλικ στο Σύστημα

  4. Κάντε κλικ στα Πεδία επαφής

  5. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία

6. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Μπορεί να είναι κάτι όπως “χρώμα_μαλλιών” ΄ή “χώρα.” Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αυτό το όνομα μπορεί να περιέχει μόνο πεζά γράμματα, αριθμούς, παύλες, ή κάτω παύλες. Δεν επιτρέπονται κενά διαστήματα.

  1. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Χρώμα μαλλιών” ή “Χώρα” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.

  2. Κάντε κλικ στο Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Μπορείτε να επιλέξετε από μια εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.

  3. Προαιρετικό: Κάντε κλικ στην περιγραφή και ορίστε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η περιγραφή μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την επαφή για εσάς και το προσωπικό σας.

  4. Κάντε κλικ στην επιλογή Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής να είναι ορατό κάθε φορά που δημιουργείτε μια επαφή.

  5. Κάντε κλικ στη Δημιουργία

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πεδίο επαφής κατευθείαν στις επαφές σας. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent

  2. Κάντε κλικ στις Επαφές

  3. Κάντε κλικ στην επαφή που θέλετε
  4. Κάντε κλικ στην Προσθήκη πεδίου

  5. Κάντε κλικ στη Δημιουργία πεδίου

  1. Ακολουθήστε τα βήματα 6-11 από τις παραπάνω οδηγίες.

  2. Λάβετε υπόψη ότι εάν δεν επιλέξετε “Πάντα ορατό” στο βήμα 10, θα πρέπει να κάνετε κλικ στην “Προσθήκη πεδίου” για να δείτε/επιλέξετε το πεδίο επαφής που θα δημιουργήσετε στο μέλλον.

Γιατί είναι χρήσιμο να δημιουργείτε τα προφίλ πελατών μέσω της λειτουργίας επαφών help desk;

Πιο καταρτισμένη εξυπηρέτηση

Η δημιουργία λεπτομερών καρτελών επαφών μπορεί να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στου πελάτες. Όσες περισσότερες πληροφορίες συλλέγετε, τόσο ευκολότερο θα είναι να παρέχετε εμπεριστατωμένες και κατατοπιστικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών σας.

Για παράδειγμα, αν δουλεύετε στον κλάδο της αυτοκίνησης. Ένας δυνητικός πελάτης ενδιαφέρθηκε για μία Mercedes AMG αλλά ακόμα σκέφτεται αν θα κάνει την αγορά. Αν καταγράψετε αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, με επιπλέον διευκρινίσεις στην ενότητα των σημειώσεων, θα μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στο μέλλον.

Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει, μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε ανακαλώντας το μοντέλο και την μάρκα του αυτοκινήτου για το οποίο ενδιαφέρεται. Δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, κάτι το οποίο οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν κακή εξυπηρέτηση.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Η συμπλήρωση καρτελών επαφής μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις πωλήσεις, το marketing, και την υποστήριξή σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι επικοινώνησε μαζί σας ένας δυνητικός πελάτης μέσω email. Έχει μία ερώτηση για ένα ζευγάρι παπούτσια, συγκεκριμένα για την τιμή του.

Ο πιθανός αγοραστής θέλει να μάθει αν υπάρχει έκπτωση ή αν θα υπάρξει στο μέλλον. Καταγράφοντας αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε προληπτικά μαζί του όταν το προϊόν μπει σε προσφορά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αναβάλλοντας το ticket εντός του συστήματος ticketing μέχρι να διατεθεί η προσφορά.

Θα μπορούσατε να πάτε ένα βήμα παραπέρα και ακόμη και να ελέγξετε το μέγεθος του παπουτσιού τους στην κάρτα επαφής τους. Στη συνέχεια, θα μπορούσατε να απευθυνθείτε στον πελάτη και να πείτε ότι το προϊόν που τον παρακολουθούσε για μερικές εβδομάδες είναι επιτέλους σε προσφορά και ότι έχετε ένα ζευγάρι στο μέγεθός του. Αυτός ο τύπος εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτό που επιθυμούν οι πελάτες — κάνοντας το κάτι παραπάνω, όπως δηλώνει ο Shep Hyken, ο θρύλος της εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα αποκτήσετε έναν πιστό πελάτη και υποστηρικτή της επωνυμίας μετά από αυτό το είδος αλληλεπίδρασης.

Βελτίωση της ικανοποίησης πελάτη

Δημιουργώντας εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με εξατομικευμένη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση, θα διατηρήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με την εταιρεία σας. Διατηρώντας τους ευχαριστημένους μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιες σχέσεις και να προσφέρει πρόσθετα πλεονεκτήματα, όπως ευνοϊκές κριτικές, υποστήριξη της επωνυμίας και επαναλαμβανόμενες αγορές.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Περισσότερες πωλήσεις

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση και τις εμπορικές σας ενέργειες, τόσες περισσότερες αγορές θα κάνουν. Επίσης θα φέρουν νέους πελάτες συνιστώντας την επιχείρησή σας και γνωστοποιώντας την θετική εμπειρία τους σε φίλους και συγγενείς. Αν συνεχίσετε να παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελάτη, θα δημιουργήσετε έναν ωραίο κύκλο χαρούμενων, πιστών πελατών που θα φέρνουν νέους πελάτες δημιουργώντας περισσότερο κέρδος.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις επαφές help desk; Δείτε την γνωσιακή βάση μας, την ακαδημία και το blog μας που καλύπτουν όσα χρειάζεται να ξέρετε.

Έτοιμοι να ρυθμίσετε τις επαφές σας;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε καταρτισμένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με τις καρτέλες επαφών help desk contact. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι οι επαφές κέντρου εξυπηρέτησης;

Οι επαφές του κέντρου εξυπηρέτησης αποθηκεύουν βασικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων του ονόματος, του email, του αριθμού τηλεφώνου και άλλων προσωπικών στοιχείων τους.

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;

Εκτός από τις προσωπικές πληροφορίες, το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης όπως το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τις επαφές σας, όπως το μέγεθος παπουτσιού ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους.

Γιατί είναι ωφέλιμο να δημιουργείτε προφίλ πελατών μέσω της δυνατότητας επαφών του κέντρου εξυπηρέτησης;

Σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε περισσότερες εμπεριστατωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo