Δωρεάν Δοκιμή

Επαφές

Τι είναι οι επαφές help desk;

Οι επαφές του Help desk αποθηκεύουν πληροφορίες για τους πελάτες σας, μεταξύ των οποίων όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου, και άλλες προσωπικές πληροφορίες. Επιπλέον ένα, help desk software όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες για τις επαφές σας, όπως το μέγεθος του παπουτσιού τους ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους.

Επαφές

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;

Οι επαφές του LiveAgent μπορούν να αποθηκεύσουν τις παρακάτω πληροφορίες των πελατών σας:

  • Όνομα και Επώνυμο
  • Avatar (φώτο/φώτο προφιλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλούς αριθμούς τηλεφώνου
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση απασχόλησης
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες για τον περιηγητή (Όπως Google Chrome)

  • Ομάδες επαφών (Οι ομάδες επαφών στις οποίες ανατίθενται, όπως VIP πελάτες ή Ισπανόφωνοι)
  • Ιδιωτικές σημειώσεις (εσωτερικές σημειώσεις που εξυπηρετούν σαν υπενθυμίσεις– όπως μην καλέσετε στις 11:00 ΠΜ)
  • Τα ticket της επαφής (Όλα τα ticket που έχει υποβάλλει σε όλα τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας)
  • Προσαρμοσμένες πληροφορίες
Επαφές

Που μπορώ να βρω τις επαφές μου;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Επαφές
Επαφές

Για να δημιουργήσετε νέα επαφή, απλά πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία. Για προβολή/προσθήκη/επεξεργασία πληροφοριών υπάρχουσας επαφής, πατήστε στην επιθυμητή επαφή και συμπληρώστε/αλλάξτε τις απαιτούμενες πληροφορίες. 

Adding-a-contact_LiveAgent

Πως δημιουργείτε πεδία επαφής;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Διαμόρφωση
  3. Πατήστε Σύστημα
  4. Πατήστε Πεδία επαφής
  5. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
Επαφές

6. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Μπορεί να είναι κάτι όπως “χρώμα_μαλλιών” ΄ή “χώρα.” Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αυτό το όνομα μπορεί να περιέχει μόνο πεζά γράμματα, αριθμούς, παύλες, ή κάτω παύλες. Δεν επιτρέπονται κενά διαστήματα.

Επαφές

7. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Χρώμα μαλλιών” ή “Χώρα” χωρίς περιορισμούς στη μορφή.
8. Πατήστε Τύπος και διαλέξτε την επιλογή που ταιριάζει περισσότερο. Μπορείτε να επιλέξετε εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαισίου λίστας, πλαισίου επιλογής, ομάδα πλαισίου επιλογής, ή διεύθυνση αλληλογραφίας.
9. Προαιρετικά: Πατήστε την περιγραφή και ορίστε μία περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η περιγραφή μπορεί να παρέχει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.
10. Πατήστε Ορατότητα και επιλέξτε αν επιθυμείτε να είναι ορατό το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής οποτεδήποτε δημιουργείτε μία επαφή.
11. Πατήστε Δημιουργία

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πεδίο επαφής κατευθείαν στις επαφές σας. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Επαφές
  3. Πατήστε την επιθυμητή επαφή
  4. Πατήστε Προσθήκη πεδίου
  5. Πατήστε Δημιουργία πεδίου
Επαφές

6. Ακολουθήστε τα βήματα 6-11 από τις παραπάνω οδηγίες. 
7. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αν δεν επιθυμείτε ότι αν δεν επιλέξετε “Ορατό πάντα” στο βήμα 10, θα χρειαστεί στο μέλλον να πατήσετε στην “Προσθήκη πεδίου” για να δείτε/επιλέξετε το πεδίο επαφής που δημιουργήσατε.

Γιατί είναι χρήσιμο να δημιουργείτε τα προφίλ πελατών μέσω της λειτουργίας επαφών help desk;

Πιο καταρτισμένη εξυπηρέτηση

Η δημιουργία λεπτομερών καρτελών επαφών μπορεί να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να provide better service στου πελάτες. Όσες περισσότερες πληροφορίες συλλέγετε, τόσο ευκολότερο θα είναι να παρέχετε εμπεριστατωμένες και κατατοπιστικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών σας. 

Για παράδειγμα, αν δουλεύετε στον κλάδο της αυτοκίνησης. Ένας δυνητικός πελάτης ενδιαφέρθηκε για μία Mercedes AMG αλλά ακόμα σκέφτεται αν θα κάνει την αγορά. Αν καταγράψετε αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, με επιπλέον διευκρινίσεις στην ενότητα των σημειώσεων, θα μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στο μέλλον. 

Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει, μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε ανακαλώντας το μοντέλο και την μάρκα του αυτοκινήτου για το οποίο ενδιαφέρεται. Δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, κάτι το οποίο οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν κακή εξυπηρέτηση.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Η συμπλήρωση καρτελών επαφής μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις πωλήσεις, το marketing, και την υποστήριξή σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι επικοινώνησε μαζί σας ένας δυνητικός πελάτης μέσω email. Έχει μία ερώτηση για ένα ζευγάρι παπούτσια, συγκεκριμένα για την τιμή του. 

Ο πιθανός αγοραστής θέλει να μάθει αν υπάρχει έκπτωση ή αν θα υπάρξει στο μέλλον. Καταγράφοντας αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε προληπτικά μαζί του όταν το προϊόν μπει σε προσφορά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αναβάλλοντας το ticket εντός του συστήματος ticketing μέχρι να διατεθεί η προσφορά. 

Επαφές

Μπορείτε να κάνετε ακόμα ένα βήμα και να δείτε το μέγεθος παπουτσιού του στην καρτέλα επαφής. Στη συνέχεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πελάτη και να τον ενημερώσετε ότι το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρθηκε είναι σε προσφορά, και διαθέτετε και το νούμερό του. Αυτός ο τύπος εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτό που επιθυμούν οι πελάτες — να κάνετε το επιπλέον βήμα, όπως δήλωσε ο Shep Hyken, ο θρύλος της εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, μπορείτε να σιγουρευτείτε ότι θα κερδίσετε έναν πιστό πελάτη και ακόλουθο της επωνυμίας σας μετά από μία τέτοια διάδραση.

Βελτίωση της ικανοποίησης πελάτη

Δημιουργώντας εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη με εξατομικευμένη και καταρτισμένη εξυπηρέτηση, θα διατηρήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με την εταιρεία σας. Το να τους κρατάτε χαρούμενους μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιες σχέσεις και να σας προσφέρει επιπλέον οφέλη όπως καλές κριτικές, προώθηση της επωνυμίας σας, και επαναλαμβανόμενες αγορές.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Περισσότερες πωλήσεις

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση και τις εμπορικές σας ενέργειες, τόσες περισσότερες αγορές θα κάνουν. Επίσης θα φέρουν νέους πελάτες συνιστώντας την επιχείρησή σας και γνωστοποιώντας την θετική εμπειρία τους σε φίλους και συγγενείς. Αν συνεχίσετε να παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελάτη, θα δημιουργήσετε έναν ωραίο κύκλο χαρούμενων, πιστών πελατών που θα φέρνουν νέους πελάτες δημιουργώντας περισσότερο κέρδος.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις επαφές help desk; Δείτε την γνωσιακή βάση μας, την ακαδημία και το blog μας που καλύπτουν όσα χρειάζεται να ξέρετε.

LiveAgent Product Tour

Έτοιμοι να ρυθμίσετε τις επαφές σας;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε καταρτισμένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με τις καρτέλες επαφών help desk contact. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν με τη δψρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι επαφές help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “ΟΙ επαφές help desk αποθηκεύουν σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, μεταξύ των οποίων όνομα, email, τηλεφωνικό αριθμό, και άλλες προσωπικές πληροφορίες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εκτός από τις προσωπικές πληροφορίες, ένα λογισμικό help desk όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες για τις επαφές σας, όπως το μέγεθος του παπουτσιού τους ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι χρήσιμο να δημιουργείτε τα προφίλ πελατών μέσω της λειτουργίας επαφών help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Σας επιτρέπει να παρέχετε πιο καταρτισμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo