Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Επαφές

Τι είναι οι επαφές help desk;

Οι επαφές του Help desk αποθηκεύουν πληροφορίες για τους πελάτες σας, μεταξύ των οποίων όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου, και άλλες προσωπικές πληροφορίες. Επιπλέον ένα, help desk software όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες για τις επαφές σας, όπως το μέγεθος του παπουτσιού τους ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους.

Επαφές

Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;

Οι επαφές του LiveAgent μπορούν να αποθηκεύσουν τις παρακάτω πληροφορίες των πελατών σας:

  • Όνομα και Επώνυμο
  • Avatar (φώτο/φώτο προφιλ)
  • Πολλαπλές διευθύνσεις email
  • Πολλαπλούς αριθμούς τηλεφώνου
  • Ζώνη ώρας
  • Φύλο
  • Εταιρεία και θέση απασχόλησης
  • Γλώσσα
  • Διεύθυνση IP
  • Πληροφορίες για τον περιηγητή (Όπως Google Chrome)

  • Ομάδες επαφών (Οι ομάδες επαφών στις οποίες ανατίθενται, όπως VIP πελάτες ή Ισπανόφωνοι)
  • Ιδιωτικές σημειώσεις (εσωτερικές σημειώσεις που εξυπηρετούν σαν υπενθυμίσεις– όπως μην καλέσετε στις 11:00 ΠΜ)
  • Τα ticket της επαφής (Όλα τα ticket που έχει υποβάλλει σε όλα τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας)
  • Προσαρμοσμένες πληροφορίες
Επαφές

Που μπορώ να βρω τις επαφές μου;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Επαφές
Επαφές

Για να δημιουργήσετε νέα επαφή, απλά πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία. Για προβολή/προσθήκη/επεξεργασία πληροφοριών υπάρχουσας επαφής, πατήστε στην επιθυμητή επαφή και συμπληρώστε/αλλάξτε τις απαιτούμενες πληροφορίες. 

Adding-a-contact_LiveAgent

Πως δημιουργείτε πεδία επαφής;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Διαμόρφωση
  3. Πατήστε Σύστημα
  4. Πατήστε Πεδία επαφής
  5. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
Επαφές

6. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Μπορεί να είναι κάτι όπως “χρώμα_μαλλιών” ΄ή “χώρα.” Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αυτό το όνομα μπορεί να περιέχει μόνο πεζά γράμματα, αριθμούς, παύλες, ή κάτω παύλες. Δεν επιτρέπονται κενά διαστήματα.

Επαφές

7. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Χρώμα μαλλιών” ή “Χώρα” χωρίς περιορισμούς στη μορφή.
8. Πατήστε Τύπος και διαλέξτε την επιλογή που ταιριάζει περισσότερο. Μπορείτε να επιλέξετε εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαισίου λίστας, πλαισίου επιλογής, ομάδα πλαισίου επιλογής, ή διεύθυνση αλληλογραφίας.
9. Προαιρετικά: Πατήστε την περιγραφή και ορίστε μία περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η περιγραφή μπορεί να παρέχει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.
10. Πατήστε Ορατότητα και επιλέξτε αν επιθυμείτε να είναι ορατό το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής οποτεδήποτε δημιουργείτε μία επαφή.
11. Πατήστε Δημιουργία

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πεδίο επαφής κατευθείαν στις επαφές σας. Για να το κάνετε αυτό:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Επαφές
  3. Πατήστε την επιθυμητή επαφή
  4. Πατήστε Προσθήκη πεδίου
  5. Πατήστε Δημιουργία πεδίου
Επαφές

6. Ακολουθήστε τα βήματα 6-11 από τις παραπάνω οδηγίες. 
7. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αν δεν επιθυμείτε ότι αν δεν επιλέξετε “Ορατό πάντα” στο βήμα 10, θα χρειαστεί στο μέλλον να πατήσετε στην “Προσθήκη πεδίου” για να δείτε/επιλέξετε το πεδίο επαφής που δημιουργήσατε.

Γιατί είναι χρήσιμο να δημιουργείτε τα προφίλ πελατών μέσω της λειτουργίας επαφών help desk;

Πιο καταρτισμένη εξυπηρέτηση

Η δημιουργία λεπτομερών καρτελών επαφών μπορεί να βοηθήσει τους εκπροσώπους σας να provide better service στου πελάτες. Όσες περισσότερες πληροφορίες συλλέγετε, τόσο ευκολότερο θα είναι να παρέχετε εμπεριστατωμένες και κατατοπιστικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών σας. 

Για παράδειγμα, αν δουλεύετε στον κλάδο της αυτοκίνησης. Ένας δυνητικός πελάτης ενδιαφέρθηκε για μία Mercedes AMG αλλά ακόμα σκέφτεται αν θα κάνει την αγορά. Αν καταγράψετε αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, με επιπλέον διευκρινίσεις στην ενότητα των σημειώσεων, θα μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στο μέλλον. 

Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει, μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε ανακαλώντας το μοντέλο και την μάρκα του αυτοκινήτου για το οποίο ενδιαφέρεται. Δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, κάτι το οποίο οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν κακή εξυπηρέτηση.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Η συμπλήρωση καρτελών επαφής μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις πωλήσεις, το marketing, και την υποστήριξή σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι επικοινώνησε μαζί σας ένας δυνητικός πελάτης μέσω email. Έχει μία ερώτηση για ένα ζευγάρι παπούτσια, συγκεκριμένα για την τιμή του. 

Ο πιθανός αγοραστής θέλει να μάθει αν υπάρχει έκπτωση ή αν θα υπάρξει στο μέλλον. Καταγράφοντας αυτή την πληροφορία στην καρτέλα επαφής, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε προληπτικά μαζί του όταν το προϊόν μπει σε προσφορά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αναβάλλοντας το ticket εντός του συστήματος ticketing μέχρι να διατεθεί η προσφορά. 

Επαφές

Μπορείτε να κάνετε ακόμα ένα βήμα και να δείτε το μέγεθος παπουτσιού του στην καρτέλα επαφής. Στη συνέχεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πελάτη και να τον ενημερώσετε ότι το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρθηκε είναι σε προσφορά, και διαθέτετε και το νούμερό του. Αυτός ο τύπος εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτό που επιθυμούν οι πελάτες — να κάνετε το επιπλέον βήμα, όπως δήλωσε ο Shep Hyken, ο θρύλος της εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, μπορείτε να σιγουρευτείτε ότι θα κερδίσετε έναν πιστό πελάτη και ακόλουθο της επωνυμίας σας μετά από μία τέτοια διάδραση.

Βελτίωση της ικανοποίησης πελάτη

Δημιουργώντας εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη με εξατομικευμένη και καταρτισμένη εξυπηρέτηση, θα διατηρήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους με την εταιρεία σας. Το να τους κρατάτε χαρούμενους μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιες σχέσεις και να σας προσφέρει επιπλέον οφέλη όπως καλές κριτικές, προώθηση της επωνυμίας σας, και επαναλαμβανόμενες αγορές.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Περισσότερες πωλήσεις

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση και τις εμπορικές σας ενέργειες, τόσες περισσότερες αγορές θα κάνουν. Επίσης θα φέρουν νέους πελάτες συνιστώντας την επιχείρησή σας και γνωστοποιώντας την θετική εμπειρία τους σε φίλους και συγγενείς. Αν συνεχίσετε να παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελάτη, θα δημιουργήσετε έναν ωραίο κύκλο χαρούμενων, πιστών πελατών που θα φέρνουν νέους πελάτες δημιουργώντας περισσότερο κέρδος.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις επαφές help desk; Δείτε την γνωσιακή βάση μας, την ακαδημία και το blog μας που καλύπτουν όσα χρειάζεται να ξέρετε.

LiveAgent Product Tour

Έτοιμοι να ρυθμίσετε τις επαφές σας;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε καταρτισμένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με τις καρτέλες επαφών help desk contact. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν με τη δψρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι επαφές help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “ΟΙ επαφές help desk αποθηκεύουν σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, μεταξύ των οποίων όνομα, email, τηλεφωνικό αριθμό, και άλλες προσωπικές πληροφορίες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις επαφές σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εκτός από τις προσωπικές πληροφορίες, ένα λογισμικό help desk όπως το LiveAgent σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες για τις επαφές σας, όπως το μέγεθος του παπουτσιού τους ή το μοντέλο του αυτοκινήτου τους. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι χρήσιμο να δημιουργείτε τα προφίλ πελατών μέσω της λειτουργίας επαφών help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Σας επιτρέπει να παρέχετε πιο καταρτισμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo