Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ομάδες επαφών

Τι είναι οι ομάδες επαφών;

Οι ομάδες επαφών είναι ομάδες πελατών που μοιράζονται κάτι κοινό. Το κοινό μπορεί να είναι κοινά ενδιαφέροντα, ότι εργάζονται στην ίδια εταιρεία, ότι βρίσκονται στην ίδια ζώνη ώρας, ότι χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο προϊόντων ή ότι έχουν το ίδιο επίπεδο συνδρομητικών υπηρεσιών. 

Ομάδες επαφών

Τι μπορείτε να κάνετε με τις ομάδες επαφών;


Η προσθήκη των επαφών σας σε ομάδες σας επιτρέπει να διαχωρίζετε τους πελάτες σας κάνοντας ευκολότερη τη διαχείριση help desk της ροής εργασίας σας. Η δημιουργία ομάδων επαφών είναι επίσης εξαιρετική για το marketing και για πωλήσεις, καθώς ας επιτρέπει να παρέχετε περισσότερο εξατομικευμένο περιεχόμενο σε κάθε ομάδα.

Οι ομάδες επαφών σας επιτρέπουν να:

  • Ταξινομήσετε τις επαγγελματικές σας Επαφές
  • Προσθέσετε πολλαπλές Επαφές σε μία ομάδα
  • Αναθέσετε πολλαπλές Ομάδες επαφών σε μία Επαφή
  • Αναθέσετε συγκεκριμένους Κανόνες
  • Αναθέσετε συγκεκριμένους Χρονικούς Κανόνες
  • Αναθέσετε συγκεκριμένους Κανόνες SLA
  • Αναζητήστε Ticket, Επαφές και Εταιρείες ανά Ομάδα επαφών

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πως να δημιουργήσετε ομάδες επαφών στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Customers
  3. Πατήστε Ομάδες επαφών
  4. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
  5. Ονομάστε την ομάδα πελατών σας
  6. Επιλέξτε ένα χρώμα κειμένου και ένα χρώμα φόντου για την ετικέτα της ομάδας πελατών
  7. Πατήστε Δημιουργία
προσθέστε ομάδες επαφών

Πως να προσθέσετε πελάτες στις ομάδες επαφών

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Customers
  3. Επιλέξτε έναν πελάτη
  4. Βρείτε το πεδίο Ομάδες και πατήστε την ετικέτα
  5. Επιλέξτε την ομάδα στην οποία επιθυμείτε να τον προσθέσετε
  6. Πατήστε Αποθήκευση
προσθέστε επαφές στην ομάδα επαφών σας

Πως να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε υπάρχουσες ομάδες επαφών

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Customers
  3. Πατήστε Ομάδες επαφών
  4. Επιλέξτε την ομάδα επαφών που θέλετε να επεξεργαστείτε πατώντας το κουμπί επεξεργασία
  5. Επεξεργαστείτε το όνομα της ομάδας επαφής, το χρώμα της ετικέτας, ή το χρώμα κειμένου
  6. Πατήστε Αποθήκευση
  7. Προαιρετικά: Επιλέξτε την ομάδα επαφών που επιθυμείτε να διαγράψετε πατώντας το κουμπί διαγραφή
επεξεργασία ομάδας επαφής

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ομαδοποίηση των πελατών;

Βελτίωση ροής εργασίας

Η δημιουργία ροών δρομολόγησης ticket που λαμβάνουν υπόψη τις ομάδες πελατών είναι πολύ αποτελεσματική και παραγωγική. Για παράδειγμα, δρομολογώντας tickets από συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως VIPs ή μεταπωλητές) κατευθείαν στους διαχειριστές των λογαριασμών, βελτιώνετε τους χρόνους απόκρισης, το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επαφή, και πάνω απ’ όλα την ικανοποίηση των πελατών. Επίσης εξαλείφετε οποιαδήποτε σύγχυση και το ενδεχόμενο στασιμότητας των ticket.

Καταγραφή SLA στο λογισμικό Υποστήριξης πελατών - LiveAgent

Αυξημένη αφοσίωση

Οι ομάδες πελατών είναι επίσης εξαιρετικές για ομαδοποίηση marketing και πωλήσεων. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε στο LiveAgent έναν κανόνα ο οποίος θα στέλνει μοναδικά εξειδικευμένα και εκ των προτέρων δημιουργημένα emails σε κάθε ομάδα πελατών group. Τα εξατομικευμένα μηνύματα θα βελτιώσουν την αφοσίωση του πελάτη, πράγμα το οποίο θα αυξήσει τα κέρδη και θα ενισχύσει τις πωλήσεις. Σύμφωνα με το Forbes, 72% των καταναλωτών ανταποκρίνονται μόνο σε εξατομικευμένα μηνύματα.

Προσαρμογή προτύπων email
Προσαρμόστε πρότυπα email

Ευκολότερο φιλτράρισμα ticket

Οι ομάδες πελατών μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε tickets μέσα στο κοινόχρηστο inbox του hep desk σας. Το να έχετε εργαλεία που διευκολύνουν το φιλτράρισμα ticket είναι πάντα χρήσιμο, καθώς δεν θα χρειάζεται να θυμάστε συγκεκριμένες πληροφορίες για κάθε ticket που προσπαθείτε να βρείτε. Αντιθέτως, το μόνο που θα χρειαστεί να θυμάστε είναι η ομάδα πελατών στην οποία ανήκει, πράγμα που το κάνει πολύ ευκολότερο.

φιλτράρισμα ομάδας πελατών

Περίπτωση χρήσης: Χρησιμοποιώντας ομάδες επαφών για να απαντήσετε ταχύτερα σε ερωτήματα VIP πελατών

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε μία VIP ομάδα και να βάλετε σε προτεραιότητα τα αιτήματά της. Για να το κάνετε, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα που θα ενεργοποιείτε κάθε φορά που κάποιος από εκείνους του πελάτες υποβάλλει ένα ticket υποστήριξης. Μπορείτε να το κάνετε δρομολογώντας τα tickets ους σε συγκεκριμένο τμήμα ή αλλάζοντας το επίπεδο SLA των ticket, ώστε οι εκπρόσωποί σας να απαντούν σε αυτά τα μηνύματα ταχύτερα. Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να βρείτε την ομάδα επαφών στη ρύθμιση του κανόνα. 

sla ομάδας πελατών

Πόροι γνωσιακής βάσης

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις ομάδες επαφών ή για θέματα σχετικά με τις ομάδες επαφών, δείτε τη γνωσιακή βάση,  academy, το γλωσσάρι, και το webinar μας. Μην ξεχάσετε να δείτε το blog και τα πρότυπα email που μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να στέλνετε εξατομικευμένα newsletters μέσω email στις ομάδες επαφών σας.

LiveAgent Product Tour

Έτοιμοι να δημιουργήσετε μοναδικές ομάδες επαφής;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη είναι η ομαδοποίηση των πελατών σας και παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με την δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι ομάδες επαφών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι ομάδες επαφών είναι ομάδες πελατών που μοιράζονται κάτι κοινό. Το κοινό μπορεί να είναι κοινά ενδιαφέροντα, ότι εργάζονται στην ίδια εταιρεία, ότι βρίσκονται στην ίδια ζώνη ώρας, ότι χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο προϊόντων ή ότι έχουν το ίδιο επίπεδο συνδρομητικών υπηρεσιών. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι μπορείτε να κάνετε με τις ομάδες επαφών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η προσθήκη των επαφών σας σε ομάδες σας επιτρέπει να διαχωρίζετε τους πελάτες σας κάνοντας ευκολότερη τη διαχείριση της ροής εργασίας σας. Η δημιουργία ομάδων επαφών είναι επίσης εξαιρετική για το marketing και για πωλήσεις, καθώς ας επιτρέπει να παρέχετε περισσότερο εξατομικευμένο περιεχόμενο σε κάθε ομάδα. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ομαδοποίηση των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η δημιουργία ροών δρομολόγησης ticket που λαμβάνουν υπόψη τις ομάδες πελατών είναι πολύ αποτελεσματική και παραγωγική. Για παράδειγμα, δρομολογώντας tickets από συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως VIPs ή μεταπωλητές) κατευθείαν στους διαχειριστές των λογαριασμών, βελτιώνετε τους χρόνους απόκρισης, το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επαφή, και πάνω απ’ όλα την ικανοποίηση των πελατών. Επίσης εξαλείφετε οποιαδήποτε σύγχυση και το ενδεχόμενο στασιμότητας των ticket. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo