Ομάδες επαφών

Τι είναι οι ομάδες επαφών;

Οι ομάδες επαφών είναι ομάδες πελατών που μοιράζονται κάτι κοινό. Το κοινό μπορεί να είναι κοινά ενδιαφέροντα, ότι εργάζονται στην ίδια εταιρεία, ότι βρίσκονται στην ίδια ζώνη ώρας, ότι χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο προϊόντων ή ότι έχουν το ίδιο επίπεδο συνδρομητικών υπηρεσιών. 

Ομάδες επαφών

Τι μπορείτε να κάνετε με τις ομάδες επαφών;

Η προσθήκη των επαφών σας σε ομάδες σάς δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας, διευκολύνοντας τη διαχείριση της ροής εργασίας του κέντρου εξυπηρέτησης σας. Η δημιουργία ομάδων επαφών είναι επίσης εξαιρετική για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, καθώς σας επιτρέπει να παρέχετε πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε ομάδα. Επιπλέον, τόσο οι νέοι όσο και οι υπάρχοντες υπάλληλοι θα βρουν το λογισμικό καρτελών εξυπηρέτησης απλό και εύκολο στη χρήση.

Οι ομάδες επαφών σας επιτρέπουν να:

  • Ταξινομήσετε τις επαγγελματικές σας Επαφές
  • Προσθέσετε πολλαπλές Επαφές σε μία ομάδα
  • Αναθέσετε πολλαπλές Ομάδες επαφών σε μία Επαφή
  • Αναθέσετε συγκεκριμένους Κανόνες
  • Αναθέσετε συγκεκριμένους Χρονικούς Κανόνες
  • Αναθέσετε συγκεκριμένους Κανόνες SLA
  • Αναζητήστε Ticket, Επαφές και Εταιρείες ανά Ομάδα επαφών

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Πως να δημιουργήσετε ομάδες επαφών στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Customers
  3. Πατήστε Ομάδες επαφών
  4. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
  5. Ονομάστε την ομάδα πελατών σας
  6. Επιλέξτε ένα χρώμα κειμένου και ένα χρώμα φόντου για την ετικέτα της ομάδας πελατών
  7. Πατήστε Δημιουργία
προσθέστε ομάδες επαφών

Πως να προσθέσετε πελάτες στις ομάδες επαφών

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Customers
  3. Επιλέξτε έναν πελάτη
  4. Βρείτε το πεδίο Ομάδες και πατήστε την ετικέτα
  5. Επιλέξτε την ομάδα στην οποία επιθυμείτε να τον προσθέσετε
  6. Πατήστε Αποθήκευση
προσθέστε επαφές στην ομάδα επαφών σας

Πως να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε υπάρχουσες ομάδες επαφών

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Customers
  3. Πατήστε Ομάδες επαφών
  4. Επιλέξτε την ομάδα επαφών που θέλετε να επεξεργαστείτε πατώντας το κουμπί επεξεργασία
  5. Επεξεργαστείτε το όνομα της ομάδας επαφής, το χρώμα της ετικέτας, ή το χρώμα κειμένου
  6. Πατήστε Αποθήκευση
  7. Προαιρετικά: Επιλέξτε την ομάδα επαφών που επιθυμείτε να διαγράψετε πατώντας το κουμπί διαγραφή
επεξεργασία ομάδας επαφής

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ομαδοποίηση των πελατών;

Βελτίωση ροής εργασίας

Η δημιουργία ροών εργασίας δρομολόγησης καρτελών που λαμβάνουν υπόψη τμήματα πελατών είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και παραγωγική. Για παράδειγμα, με τη δρομολόγηση καρτελών από συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως VIP ή μεταπωλητές) απευθείας στους αντίστοιχους διαχειριστές λογαριασμών τους, βελτιώνετε τους χρόνους απόκρισης, τα ποσοστά επίλυσης της πρώτης επαφής και πάνω από όλα, την ικανοποίηση των πελατών. Εξαλείφετε επίσης οποιαδήποτε σύγχυση ή στασιμότητα καρτελών.

Καταγραφή SLA στο λογισμικό Υποστήριξης πελατών - LiveAgent

Αυξημένη αφοσίωση

Οι ομάδες πελατών είναι επίσης εξαιρετικές για μάρκετινγκ και τμηματοποίηση πωλήσεων. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν κανόνα του LiveAgent που θα στέλνει μοναδικά εξατομικευμένα και προδιαμορφωμένα email παρακολούθησης σε κάθε ομάδα πελατών. Τα εξατομικευμένα μηνύματα όπως αυτό θα βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών, γεγονός που θα αυξήσει τα έσοδα και θα δημιουργήσει περισσότερες πωλήσεις. Σύμφωνα με το Forbes, 72% των καταναλωτών ασχολούνται μόνο με εξατομικευμένα μηνύματα.

Προσαρμογή προτύπων email
Προσαρμόστε πρότυπα email

Ευκολότερο φιλτράρισμα ticket

Οι ομάδες πελατών μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε καρτέλες στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του κέντρου εξυπηρέτησης. Η ύπαρξη εργαλείων που διευκολύνουν το φιλτράρισμα καρτελών είναι πάντα χρήσιμη, καθώς δεν θα χρειάζεται να θυμάστε συγκεκριμένες λεπτομέρειες για κάθε καρτέλα που προσπαθείτε να εντοπίσετε. Αντίθετα, το μόνο που πρέπει να θυμάστε είναι η ομάδα πελατών τους, κάτι που το κάνει πολύ πιο εύκολο.

φιλτράρισμα ομάδας πελατών

Περίπτωση χρήσης: Χρησιμοποιώντας ομάδες επαφών για να απαντήσετε ταχύτερα σε ερωτήματα VIP πελατών

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε μια ομάδα VIP και να δώσετε προτεραιότητα στις ερωτήσεις τους. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε είτε να ρυθμίσετε έναν κανόνα που θα ενεργοποιείται κάθε φορά που ένας από αυτούς τους συγκεκριμένους πελάτες υποβάλει καρτέλα υποστήριξης. Μπορείτε να το κάνετε αυτό δρομολογώντας τις καρτέλες τους σε ένα συγκεκριμένο τμήμα ή αλλάζοντας τα επίπεδα SLA της καρτέλας τους, ώστε οι αντιπρόσωποί σας να απαντούν στα μηνύματά τους πιο γρήγορα. Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να βρείτε την ομάδα επαφών στις ρυθμίσεις κανόνων.

sla ομάδας πελατών

Πόροι γνωσιακής βάσης

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ομάδες επαφών ή τα θέματα που σχετίζονται με ομάδες επαφών, ρίξτε μια ματιά στη βάση γνώσεων μας, ακαδημία, γλωσσάρι, και webinar. Μην ξεχάσετε να δείτε το ιστολόγιό μας και τα πρότυπά των email μας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να στείλετε εξατομικευμένα ενημερωτικά δελτία μέσω email στις ομάδες επαφών σας.

Έτοιμοι να δημιουργήσετε μοναδικές ομάδες επαφής;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να τμηματοποιήσετε τους πελάτες και να παρέχετε εξατομικευμένες υπηρεσίες με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι οι ομάδες επαφών;

Οι ομάδες επαφών είναι τμήματα πελατών που μοιράζονται κάτι κοινό. Το κοινό στοιχείο θα μπορούσε να είναι παρόμοια ενδιαφέροντα, εργασία στην ίδια εταιρεία, το να είναι στην ίδια ζώνη ώρας, να μιλάνε την ίδια γλώσσα, να χρησιμοποιούν τους ίδιους τύπους προϊόντων ή να έχουν τα ίδια επίπεδα συνδρομής.

Τι μπορείτε να κάνετε με τις ομάδες επαφών;

Η προσθήκη των επαφών σας σε ομάδες σάς δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας, διευκολύνοντας τη διαχείριση της ροής εργασιών του κέντρου εξυπηρέτησης. Η δημιουργία ομάδων επαφών είναι επίσης εξαιρετική για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, καθώς σας επιτρέπει να παρέχετε πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε ομάδα.

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ομαδοποίηση των πελατών;

Η δημιουργία ροών εργασιών δρομολόγησης καρτελών που λαμβάνουν υπόψη τμήματα πελατών είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και παραγωγική. Για παράδειγμα, δρομολογώντας καρτέλες από συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως VIP ή μεταπωλητές) απευθείας στους αντίστοιχους διαχειριστές λογαριασμών τους, βελτιώνετε τους χρόνους απόκρισης, τα ποσοστά επίλυσης των πρώτων επαφών και κυρίως την ικανοποίηση των πελατών. Εξαλείφετε επίσης κάθε σύγχυση ή στασιμότητα των καρτελών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo