Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κανόνες

Τι είναι οι κανόνες αυτοματισμού;

Οι κανόνες αυτοματισμού είναι ενέργειες συστήματος που εκτελούνται αυτόματα εάν πληρούνται προκαθορισμένες συνθήκες. Χρησιμοποιούνται συνήθως για τη μεταφορά καρτελών σε συγκεκριμένα τμήματα, την προσθήκη ετικετών, τη σήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων ή την επίλυση καρτελών. Οι κανόνες αυτοματισμού είναι γενικά διαθέσιμοι σε όλα τα προηγμένα λογισμικά κέντρων εξυπηρέτησης και μπορούν να ενεργοποιηθούν από τη δράση, να ενεργοποιηθούν από το χρόνο ή με βάση ΣΕΥ.

Rules-feature-LiveAgent

Πώς λειτουργούν οι κανόνες αυτοματισμού;

Τα συστήματα που περιέχουν κανόνες αυτοματισμού κάνουν περιοδικούς αυτο-ελέγχους στο παρασκήνιο. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ενός συγκεκριμένου κανόνα, ο κανόνας εκτελείται αυτόματα.

Γιατί είναι σημαντικοί οι αυτόματοι κανόνες;

Οι κανόνες αυτοματισμού είναι εξαιρετικά επωφελείς για κάθε επιχείρηση με υψηλό όγκο καρτελών, επειδή μπορούν να εκτελέσουν συνηθισμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τα κύρια οφέλη των κανόνων αυτοματισμού είναι:

  • Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα/ροή εργασίας αντιπροσώπου
  • Βελτιωμένοι χρόνοι απόκρισης
  • Λιγότερο περιθώριο για ανθρώπινο λάθος
  • Μειωμένο κόστος υποστήριξης και εξοικονόμηση χρόνου
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ποιοι τύποι κανόνων αυτοματισμού υπάρχουν στο LiveAgent;

Κανόνες δράσης

Οι κανόνες δράσης είναι βασικοί κανόνες που ενεργοποιούνται από τη δράση. Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να ρυθμίσουν μια δράση και μια ενέργεια, και όταν πληρούνται οι συνθήκες δράσης, η ενέργεια εκτελείται. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κανόνα που θα εκχωρεί αυτόματα οποιαδήποτε καρτέλα περιέχει τις λέξεις “χρέωση” ή “πληρωμή” στο τμήμα χρέωσης.

Create-rule-in-LiveAgent

Κανόνες χρόνου

Οι κανόνες χρόνου βασίζονται στο χρόνο και συνεπώς εκτελούνται μόνο όταν πληρούνται οι συνθήκες χρόνου του κανόνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε έναν κανόνα που θα ζητά από το σύστημα να επικοινωνεί αυτόματα με έναν πελάτη εάν δεν έχει απαντήσει στο μήνυμα σας εντός συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, όπως 48 ώρες.

Κανόνες ΣΕΥ

Οι κανόνες ΣΕΥ μπορούν να εφαρμοστούν μόνο στη ρύθμιση ΣΕΥ και δεσμεύονται σε επίπεδα ΣΕΥ. Ένα παράδειγμα κανόνα ΣΕΥ θα μπορούσε να είναι η αλλαγή του επιπέδου ΣΕΥ μίας καρτέλας ή η διακοπή της εκτέλεσης άλλων κανόνων.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Τι μπορείτε να κάνετε με τους κανόνες αυτοματισμού στο LiveAgent;

Οι κανόνες μπορούν να εφαρμοστούν όταν:

  • Δημιουργείται μία καρτέλα από ένα email
  • Δημιουργείται μία καρτέλα
  • Αλλάζει η κατάσταση μίας καρτέλας
  • Μία καρτέλα μεταφέρεται
  • Προστίθεται μια ομάδα μηνυμάτων εκτός σύνδεσης
  • Ένας αντιπρόσωπος λαμβάνει μία βαθμολογία
  • Αλλάζουν οι ετικέτες μίας καρτέλας

Όροι που μπορούν να εφαρμοστούν στους κανόνες

  • Θέμα
  • Από
  • Πιστό αντίγραφο
  • Απόκρυψη αντιγράφου
  • Προς
  • Σώμα
  • Κατάσταση καρτέλας
  • Η καρτέλα δημιουργήθηκε (ημερομηνία)
  • Η καρτέλα άλλαξε (ημερομηνία)
  • Η καρτέλα διαγράφηκε
  • URL παραπομπής έναρξης καρτέλας
  • Προτεραιότητα καρτέλας
  • Τελευταίο μήνυμα
  • Κατάσταση αντιπροσώπου που έχει ανατεθεί
  • Προσαρμοσμένο πεδίο
  • Τμήμα καρτέλας
  • Η καρτέλα εκχωρήθηκε σε
  • Ομάδα πελατών
  • Δημιουργήθηκε από πρόσκληση
  • Ετικέτες καρτέλας

Ενέργειες που μπορούν να εκτελεστούν από κανόνες

  • Μεταφορά καρτέλας
  • Επίλυση καρτέλας
  • Διαγραφή καρτέλας
  • Αλλαγή προτεραιότητας καρτέλας
  • Αλλαγή επιπέδου ΣΕΥ
  • Επισήμανση ως ανεπιθύμητης
  • Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητης
  • Εκκαθάριση καρτέλας
  • Αποστολή απάντησης
  • Αλλαγή θέματος καρτέλας
  • Κλήση URL
  • Αλλαγή ετικέτας
  • Αφαίρεση ετικέτας
  • Αποστολή mail σε
  • Παύση άλλων κανόνων
  • Αίτημα HTTP

Πώς μοιάζουν οι κανόνες αυτοματισμού στην πράξη;

Εάν ένας κανόνας εφαρμόζεται σε μία καρτέλα, η αλλαγή θα εμφανίζεται στην αναλυτική προβολή καρτέλας (για να διασφαλιστεί σαφής ευθύνη για τη διαχείριση καρτελών.) Τόσο οι διαχειριστές όσο και οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τις αλλαγές στην καρτέλα που γίνονται με ενεργούς κανόνες.

Κανόνες

Πώς να ρυθμίσετε κανόνες στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού).
  3. Πατήστε Αυτοματοποίηση.
  4. Πατήστε Κανόνες, Κανόνες Χρόνου ή ΣΕΥ (ανάλογα με τον τύπο κανόνα που θέλετε να δημιουργήσετε). Σε αυτόν τον οδηγό εγκατάστασης, θα συνεχίσουμε σαν να επιλέξατε Κανόνες.
  5. Πατήστε Δημιουργία.
  6. Επιλέξτε το κουτί Κατάσταση Ενεργός.
  7. Δημιουργήστε ένα όνομα για τον κανόνα σας.
  8. Μπορείτε να αφήσετε την ενότητα Σημειώσεις κενή ή μπορείτε να περιγράψετε τον κανόνα με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το πεδίο είναι απλά για δική σας ευκολία.
  9. Επιλέξτε μία μεταβλητή.
  10. Πατήστε Προσθήκη ομάδας συνθηκών.
  11. Επιλέξτε τις συνθήκες σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
  12. Επιλέξτε τα πεδία εκτέλεσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
  13. Πατήστε Αποθήκευση.
Κανόνες

Οφέλη των αυτόματων κανόνων

Λιγότερο περιθώριο για ανθρώπινο λάθος

Ο αυτοματισμός είναι ακριβής — οι άνθρωποι δεν είναι. Εξαλείψτε τυχόν λάθη που θα μπορούσαν να σας κοστίσουν τους πελάτες, κέρδη ή τη φήμη σας, εξαλείφοντας την ανθρώπινη παρέμβαση. Όσο πιο ακριβής είναι η υποστήριξή σας τόσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας.

Βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών

Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης, καθώς επηρεάζουν τις προτάσεις, τις διαδικτυακές αξιολογήσεις, τη φήμη από στόμα σε στόμα και τις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, κάθε επιχείρηση πρέπει να προσπαθεί να διατηρεί τους πελάτες της ευχαριστημένους με άριστη εξυπηρέτηση, γρήγορους χρόνους απόκρισης και εξατομικευμένη προσέγγιση.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Οι κανόνες αυτοματισμού εξοικονομούν χρόνο και χρήμα

Μπορείτε να φανταστείτε να πρέπει να ερευνήσετε κάθε αναπάντητη καρτέλα χειροκίνητα; Όχι μόνο αυτό θα ήταν μία εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία, αλλά θα ήταν επίσης πολύ ακριβή και αγχωτική. Ευτυχώς, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent μπορεί να εκτελέσει αμέτρητους κανόνες αυτοματισμού που θα εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στους αντιπροσώπους σας. Αφήστε την υλικοτεχνική υποστήριξη σε εμάς, ούτως ώστε οι αντιπρόσωποι σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό που είναι σημαντικό — στην ανάπτυξη σχέσεων πελατών.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες αυτοματισμού, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης:

https://youtu.be/WzQQ9_O_1mE?t=1155

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε κανόνες αυτοματισμού;

Ανακαλύψτε ατελείωτες ευκαιρίες αυτοματισμού με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι κανόνες αυτοματισμού;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι κανόνες αυτοματισμού είναι ενέργειες συστήματος που εκτελούνται αυτόματα εάν πληρούνται προκαθορισμένες συνθήκες. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργούν οι κανόνες αυτοματισμού;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα συστήματα που περιέχουν κανόνες αυτοματισμού κάνουν περιοδικούς αυτο-ελέγχους στο παρασκήνιο. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ενός συγκεκριμένου κανόνα, ο κανόνας εκτελείται αυτόματα. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντικοί οι αυτόματοι κανόνες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι κανόνες αυτοματισμού είναι εξαιρετικά επωφελείς για κάθε επιχείρηση με υψηλό όγκο καρτελών, επειδή μπορούν να εκτελέσουν συνηθισμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo