Τι είναι οι κανόνες αυτοματισμού;
Οι κανόνες αυτοματισμού είναι ενέργειες συστήματος που εκτελούνται αυτόματα εάν πληρούνται προκαθορισμένες συνθήκες. Χρησιμοποιούνται πιο συχνά για τη μεταφορά εισιτηρίων σε ορισμένα τμήματα, την προσθήκη ετικετών, την επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων ή την επίλυση καρτελών. Οι κανόνες αυτοματισμού είναι γενικά διαθέσιμοι σε όλα τα προηγμένα λογισμικά κέντρων εξυπηρέτησης και μπορούν να ενεργοποιηθούν με ενέργεια, να ενεργοποιηθούν με χρόνο ή να βασιστούν σε ΣΕΥ.

Πώς λειτουργούν οι κανόνες αυτοματισμού;
Το λογισμικό καρτελών πελατών που περιέχει κανόνες αυτοματισμού εκτελεί περιοδικούς αυτοελέγχους του παρασκηνίου. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ενός συγκεκριμένου κανόνα, ο κανόνας εκτελείται αυτόματα.
Γιατί είναι σημαντικοί οι αυτόματοι κανόνες;
Οι κανόνες αυτοματισμού είναι εξαιρετικά επωφελείς για κάθε επιχείρηση με υψηλό όγκο καρτελών, επειδή μπορούν να εκτελέσουν συνηθισμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τα κύρια οφέλη των κανόνων αυτοματισμού είναι:
- Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα/ροή εργασίας αντιπροσώπου
- Βελτιωμένοι χρόνοι απόκρισης
- Λιγότερο περιθώριο για ανθρώπινο λάθος
Μειωμένο κόστος υποστήριξης και εξοικονόμηση χρόνου
Τι τύποι κανόνων αυτοματισμού υπάρχουν στο LiveAgent;
Κανόνες δράσης
Οι κανόνες ενέργειας είναι βασικοί κανόνες που ενεργοποιούνται από ενέργειες. Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να ρυθμίσουν ένα έναυσμα και μια ενέργεια και όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις ενεργοποίησης, η ενέργεια εκτελείται. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα που θα εκχωρεί οποιαδήποτε καρτέλα που περιέχει τις λέξεις “τιμολόγηση” ή “πληρωμή” στο τμήμα τιμολόγησης.

Κανόνες χρόνου
Οι κανόνες χρόνου είναι χρονικοί όροι και επομένως εκτελούνται μόνο όταν πληρούνται οι χρονικές προϋποθέσεις του κανόνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα που θα ζητά από το σύστημα να επικοινωνήσει αυτόματα με έναν πελάτη εάν δεν έχει απαντήσει στο μήνυμά σας μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως 48 ώρες.
Κανόνες ΣΕΥ
Οι κανόνες ΣΕΥ μπορούν να εφαρμοστούν μόνο στη ρύθμιση ΣΕΥ και δεσμεύονται σε επίπεδα ΣΕΥ. Ένα παράδειγμα κανόνα ΣΕΥ θα μπορούσε να είναι η αλλαγή του επιπέδου ΣΕΥ μίας καρτέλας ή η διακοπή της εκτέλεσης άλλων κανόνων.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Τι μπορείτε να κάνετε με τους κανόνες αυτοματισμού στο LiveAgent;
Οι κανόνες μπορούν να εφαρμοστούν όταν:
- Δημιουργείται μία καρτέλα από ένα email
- Δημιουργείται μία καρτέλα
- Αλλάζει η κατάσταση μίας καρτέλας
- Μία καρτέλα μεταφέρεται
- Προστίθεται μια ομάδα μηνυμάτων εκτός σύνδεσης
- Ένας αντιπρόσωπος λαμβάνει μία βαθμολογία
- Αλλάζουν οι ετικέτες μίας καρτέλας
Όροι που μπορούν να εφαρμοστούν στους κανόνες
- Θέμα
- Από
- Πιστό αντίγραφο
- Απόκρυψη αντιγράφου
- Προς
- Σώμα
- Κατάσταση καρτέλας
- Η καρτέλα δημιουργήθηκε (ημερομηνία)
- Η καρτέλα άλλαξε (ημερομηνία)
- Η καρτέλα διαγράφηκε
- URL παραπομπής έναρξης καρτέλας
- Προτεραιότητα καρτέλας
- Τελευταίο μήνυμα
- Κατάσταση αντιπροσώπου που έχει ανατεθεί
- Προσαρμοσμένο πεδίο
- Τμήμα καρτέλας
- Η καρτέλα εκχωρήθηκε σε
- Ομάδα πελατών
- Δημιουργήθηκε από πρόσκληση
- Ετικέτες καρτέλας
Ενέργειες που μπορούν να εκτελεστούν από κανόνες
- Μεταφορά καρτέλας
- Επίλυση καρτέλας
- Διαγραφή καρτέλας
- Αλλαγή προτεραιότητας καρτέλας
- Αλλαγή επιπέδου ΣΕΥ
- Επισήμανση ως ανεπιθύμητης
- Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητης
- Εκκαθάριση καρτέλας
- Αποστολή απάντησης
- Αλλαγή θέματος καρτέλας
- Κλήση URL
- Αλλαγή ετικέτας
- Αφαίρεση ετικέτας
- Αποστολή mail σε
- Παύση άλλων κανόνων
- Αίτημα HTTP
Πώς μοιάζουν οι κανόνες αυτοματισμού στην πράξη;
Εάν ένας κανόνας εφαρμόζεται σε μία καρτέλα, η αλλαγή θα εμφανίζεται στην αναλυτική προβολή καρτέλας (για να διασφαλιστεί σαφής ευθύνη για τη διαχείριση καρτελών.) Τόσο οι διαχειριστές όσο και οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τις αλλαγές στην καρτέλα που γίνονται με ενεργούς κανόνες.

Πώς να ρυθμίσετε κανόνες στο LiveAgent
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού).
Πατήστε Αυτοματοποίηση.
Πατήστε Κανόνες, Κανόνες Χρόνου ή ΣΕΥ (ανάλογα με τον τύπο κανόνα που θέλετε να δημιουργήσετε). Σε αυτόν τον οδηγό εγκατάστασης, θα συνεχίσουμε σαν να επιλέξατε Κανόνες.
Πατήστε Δημιουργία.
Επιλέξτε το κουτί Κατάσταση Ενεργός.
Δημιουργήστε ένα όνομα για τον κανόνα σας.
- Μπορείτε να αφήσετε την ενότητα Σημειώσεις κενή ή μπορείτε να περιγράψετε τον κανόνα με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το πεδίο είναι απλά για δική σας ευκολία.
Επιλέξτε μία μεταβλητή.
Πατήστε Προσθήκη ομάδας συνθηκών.
Επιλέξτε τις συνθήκες σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Επιλέξτε τα πεδία εκτέλεσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Πατήστε Αποθήκευση.

Πλεονεκτήματα των αυτόματων κανόνων
Λιγότερο περιθώριο για ανθρώπινο λάθος
Ο αυτοματισμός είναι ακριβής — οι άνθρωποι δεν είναι. Εξαλείψτε τυχόν λάθη που θα μπορούσαν να σας κοστίσουν τους πελάτες, κέρδη ή τη φήμη σας, εξαλείφοντας την ανθρώπινη παρέμβαση. Όσο πιο ακριβής είναι η υποστήριξή σας τόσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας.
Βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών
Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης, καθώς επηρεάζουν τις προτάσεις, τις διαδικτυακές αξιολογήσεις, τη φήμη από στόμα σε στόμα και τις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, κάθε επιχείρηση πρέπει να προσπαθεί να διατηρεί τους πελάτες της ευχαριστημένους με άριστη εξυπηρέτηση, γρήγορους χρόνους απόκρισης και εξατομικευμένη προσέγγιση.
Οι κανόνες αυτοματισμού εξοικονομούν χρόνο και χρήμα
Μπορείτε να φανταστείτε να πρέπει να παρακολουθείτε χειροκίνητα κάθε αναπάντητη καρτέλα; Όχι μόνο θα ήταν μια εξαιρετικά χρονοβόρα εργασία, αλλά θα ήταν επίσης πολύ δαπανηρή και αγχωτική. Ευτυχώς, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent μπορεί να εκτελέσει αμέτρητους κανόνες αυτοματισμού που θα εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στους αντιπροσώπους σας. Αφήστε τα logistics σε εμάς, ώστε οι αντιπρόσωποί σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε ό,τι είναι σημαντικό — την καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες αυτοματισμού, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης:
Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε κανόνες αυτοματισμού;
Ανακαλύψτε ατελείωτες ευκαιρίες αυτοματισμού με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.
Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική επικοινωνία και τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες. Οι ομιλίες της Salena Scardina στο TEDxFortWayne αναδεικνύουν τη σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης και εξυπηρέτησης πελατών. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και η υποστήριξη πελατών είναι σημαντικά εργαλεία για την εκπαίδευση και την υποστήριξη επαγγελματιών ιστού.