Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.