Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Η αφοσίωση στις απαιτήσεις των πελατών είναι κλειδί για τη διατήρηση τους και την αύξηση των κερδών μιας εταιρείας. Η online διαδικτυακή συνομιλία βελτιώνει την επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών. Η φροντίδα πελατών με ατομική προσέγγιση και ενσυναίσθηση είναι ακόμη πιο σημαντική για επιτυχή εξυπηρέτηση. Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με πολλές λειτουργίες και δωρεάν εκπαιδευτικά υλικά.
Το καλύτερο δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου
Το 72% των καταναλωτών αναφέρει ότι η έλλειψη ταχύτητας και διαφάνειας στην εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε απογοήτευση. Επιπλέον, οι αργοί χρόνοι απόκρισης αποτελούν πρόβλημα για το 12% των Αμερικανών.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.