Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Η αφοσίωση στις απαιτήσεις των πελατών είναι κλειδί για τη διατήρηση τους και την αύξηση των κερδών μιας εταιρείας. Η online διαδικτυακή συνομιλία βελτιώνει την επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών. Η φροντίδα πελατών με ατομική προσέγγιση και ενσυναίσθηση είναι ακόμη πιο σημαντική για επιτυχή εξυπηρέτηση. Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με πολλές λειτουργίες και δωρεάν εκπαιδευτικά υλικά.
Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;
Το 72% των καταναλωτών αναφέρει ότι η έλλειψη ταχύτητας και διαφάνειας στην εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε απογοήτευση. Επιπλέον, οι αργοί χρόνοι απόκρισης αποτελούν πρόβλημα για το 12% των Αμερικανών.
Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οργανώστε τους αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα και χρησιμοποιήστε ετικέτες για καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Η επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και πελατών είναι σημαντική και μπορεί να συνδυαστεί με τη χρήση email. Τα πρότυπα email επιβεβαίωσης παραγγελίας είναι απαραίτητα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μάρκετινγκ. Οι εταιρείες SaaS μπορούν να βελτιώσουν το ποσοστό μετατροπής με εξατομίκευση των email και ενθάρρυνση χρηστών για αναβάθμιση σε πρόγραμμα πληρωμής.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.