Το LiveAgent κυκλοφορεί δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης στο πρόγραμμα περιήγησης
Η σύγχρονη τεχνική περιλαμβάνει πόρους, ιδανική προσωπικότητα αγοραστή, τμηματοποίηση κοινού και δημιουργία λίστας υποψήφιων πελατών, ελέγχους και εξυπηρέτηση πελατών. Το LiveAgent δημιούργησε δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης για τους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών τους, για τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους. Το τεστ είναι δωρεάν για τους υπάρχοντες πελάτες τους, για να γίνουν το ενιαίο κατάστημα για όλα τα θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για διαδικτυακά παιχνίδια & διαδικτυακά αθλήματα
Το LiveAgent προσφέρει διάφορες λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης για τη βελτίωση της υποστήριξης των χρηστών και την αύξηση της παραγωγικότητας της ομάδας σας. Μεταξύ αυτών είναι η δρομολόγηση καρτελών, τα τυποποιημένα μηνύματα, οι πολλαπλές πύλες, το widget αναζήτησης, οι εφαρμογές κινητού και η πολύγλωσση υποστήριξη. Αυτές οι λειτουργίες επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν γρήγορα σε αιτήματα και να υποστηρίζουν πολλούς χρήστες ταυτόχρονα μετά από προκαθορισμένες απαντήσεις και πρότυπα.
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, καθώς και σύστημα διαχείρισης παραπόνων και πύλης πελατών. Επιπλέον, προσφέρει ενσωματώσεις, εναλλακτικές λύσεις και εκπαίδευση. Μπορείτε να ξεκινήσετε μια ΔΩΡΕΑΝ δοκιμαστική έκδοση ή να ζητήσετε μια πρόταση για την εταιρεία σας. Επίσης, παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και μεταφορά δεδομένων.
Το LiveAgent είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό γραφείου βοήθειας που αναπτύχθηκε το 2004 από τους ιδρυτές της Quality Unit για να βελτιώσουν την αναποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Σήμερα, εξυπηρετεί πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες και πάνω από 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η αποστολή της εταιρείας είναι να δημιουργεί οικονομικό, λειτουργικό και χρήσιμο λογισμικό, που θα βελτιώνεται συνεχώς σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών της, ενώ το όραμά της είναι να βάλει την υποστήριξη πελατών στην καρδιά κάθε επιχείρησης.
40+ στατιστικά ζωντανής συνομιλίας που πρέπει να γνωρίζετε το 2022 και μετά
Η ζωντανή συνομιλία είναι μια ισχυρή λύση για την επικοινωνία πελατών και επισκεπτών ηλεκτρονικού εμπορίου. Στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι millennials και οι Gen Zers προτιμούν να επικοινωνούν με τις εταιρείες μέσω ζωντανής συνομιλίας αντί για παραδοσιακά κανάλια όπως το τηλέφωνο.
Αναζητάτε ένα δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης;
Η δημιουργία αναλυτικών άρθρων γνωσιακής βάσης για γρήγορη βοήθεια στους πελάτες μπορεί να μειώσει το φόρτο εργασίας των αντιπροσώπων και να επιτρέψει σε αυτούς να εστιάσουν σε πιο πιεστικά ζητήματα, ενώ θα καταλήξει σε πιο χαρούμενους πελάτες. Επίσης, η υποστήριξη 24/7 και η διαθεσιμότητα σημαντικών πληροφοριών μέσω της γνωσιακής βάσης είναι σημαντικές για μια θετική εμπειρία του πελάτη.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες