Ένας αποκλειστικός κόμβος με λογισμικό πύλης πελατών

Δώστε δύναμη στους πελάτες με πρόσβαση σε πηγές και παρακολούθηση καρτελών.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Μειώστε τα έξοδα με το λογισμικό πύλης πελατών

Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη, καλά δομημένη και καλά ταξινομημένη πύλη πελατών που περιλαμβάνει μια γνωσιακή βάση, φόρουμ κοινότητας και συχνές ερωτήσεις. Μειώστε το χρόνο και το κόστος της επικοινωνίας με τους πελάτες σας, προσφέροντας υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης και επιτρέποντας στους πελάτες σας να ελέγχουν την πρόοδο των ερωτημάτων υποστήριξής τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν μαζί σας. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Τι είναι το λογισμικό πύλης πελατών;

Το λογισμικό πύλης εξυπηρέτησης πελατών, γνωστό και ως λογισμικό πύλης πελατών σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες με τους πελάτες σας. Η διαδικτυακή πύλη πελατών επιτρέπει επίσης στους πελάτες σας να έχουν ασφαλή πρόσβαση στην κατάσταση της καρτέλας ή στο ιστορικό τους, σε βάθος πληροφορίες προϊόντος/υπηρεσίας και πολλά άλλα.

Για παράδειγμα, ένας χρήστης της πύλης πελατών θα έχει πρόσβαση σε άρθρα γνωσιακής βάσης προϊόντων καθώς και στο φόρουμ της κοινότητας. Εν ολίγοις, η πύλη πελατών προσφέρει έναν συνδυασμό λύσεων βάσης γνώσεων για συγκεκριμένο προϊόν, επιχειρηματικών πληροφοριών και εργαλείων αυτοεξυπηρέτησης.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Πώς λειτουργεί το λογισμικό πύλης πελατών;

Μια ασφαλής πύλη πελατών όπως το LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες σας να ελέγχουν την κατάσταση των ερωτημάτων τους μετά τη σύνδεσή τους. Δεδομένου ότι τα ερωτήματα των πελατών μετατρέπονται σε καρτέλες, ο πελάτης θα βρει όλες τις λεπτομέρειες σε μία λεγόμενη “καρτέλα”. Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, οι πελάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν και να περιμένουν βοήθεια από αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Μια πύλη πελατών είναι μια ανώτερη λύση εξυπηρέτησης πελατών που δημιουργεί μια απρόσκοπτη διαδικτυακή εμπειρία και ενισχύει την αφοσίωση των χρηστών μέσω φόρουμ, φόρμας σχολίων και διαδραστικής γνωσιακής βάσης.

Γιατί πρέπει να έχετε μία πύλη πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν χρειάζεται να περιμένετε για ειδοποιήσεις μέσω email για να μάθετε ότι το πρόβλημά σας επιλύθηκε. Οι λύσεις λογισμικού πύλης πελατών επιτρέπουν στους χρήστες της πύλης να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να περιμένουν βοήθεια υποστήριξης. Αυτές οι ειδικές πύλες υποστήριξης επιτρέπουν επίσης στους χρήστες της πύλης να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό καρτελών, στη γνωσιακή βάση, σε ένα φόρουμ κοινότητας και επίσης παρέχουν την επιλογή υποβολής σχολίων. Η ενσωμάτωση λύσεων βάσης γνώσης στην πύλη αυτοεξυπηρέτησής σας μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να μειώσει τον όγκο των καρτελών υποστήριξης, εξοικονομώντας τελικά χρόνο και πόρους για την επιχείρησή σας.

Η διαδικτυακή πύλη αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να είναι ένας ειδικός χώρος για τους πελάτες σας να αναζητήσουν σχετικά άρθρα γνωσιακής βάσης. Σταματήστε την δημιουργία Google Sheets για κοινοποίηση εγγράφων με πελάτες. Αυτές οι περίπλοκες διαδικασίες μόνο βλάπτουν την αφοσίωση των πελατών σας.

Οι πηγές αυτοεξυπηρέτησης, όπως γνωσιακές βάσεις, φόρουμ ή σχόλια πελατών, απαλλάσσουν τους αντιπροσώπους πελατών σας από συχνές ερωτήσεις και τους επιτρέπουν να επικεντρώνονται σε πιο δύσκολες ερωτήσεις πελατών. Εκμεταλλευτείτε το λογισμικό πύλης πελατών μας για να μοιραστείτε ανακοινώσεις λειτουργιών, σημειώσεις έκδοσης προϊόντων και να βελτιώσετε αμέσως την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου σας.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Αποτελεσματική πύλη πελατών που ταιριάζει στην επιχείρησή σας

Η πύλη πελατών LiveAgent περιέχει μια γνωσιακή βάση, ένα φόρουμ και σχόλια πελατών.

Το 70% των πελατών προτιμά να αναζητήσει απαντήσεις πριν επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών

Δημιουργήστε μία πύλη πελατών και τα οπτικά του στοιχεία με λίγα μόνο κλικ. Δημιουργήστε γνωσιακές βάσεις και δημιουργήστε ένα φόρουμ ώστε να μπορούν να βοηθηθούν οι πελάτες σας και να συζητούν για νέες λειτουργίες ή προτάσεις βελτίωσης.

smiling woman with coffee

Το LiveAgent κάνει την υποστήριξη πελατών ένα εκατομμύριο φορές πιο εύκολη. Ο χρόνος απόκρισης μας είναι πλέον ταχύτερος κατά 26%.

black Martinus logo

Μάθετε στους πελάτες σας να αντιμετωπίζουν μόνοι τους τα ζητήματα

Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα λάβουν λιγότερες καρτέλες και, ως εκ τούτου, οι χρόνοι απάντησης σε ερωτήματα πελατών θα είναι πολύ πιο γρήγοροι.

Self-service customer portal

Η διαδικτυακή πύλη πελατών αποθηκεύει τα άρθρα της βάσης γνώσεων, τις αναρτήσεις στο φόρουμ, καθώς και τα σχόλια και τις προτάσεις των πελατών σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την πύλη πελατών.

Powerful knowledge base builder

Η βάση γνώσεων είναι μία από τις βασικές δυνατότητες πύλης που παρέχει στους πελάτες εύκολη και αποκλειστική πρόσβαση στα άρθρα της βάσης γνώσεών σας ή συχνές ερωτήσεις. Οι λύσεις βάσης γνώσεων μας είναι προσαρμοσμένες σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους για να διαχειρίζονται και να μοιράζονται αποτελεσματικά το περιεχόμενο της βάσης γνώσεών τους με το κοινό-στόχο τους. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε περιεχόμενο για αντιπροσώπους και πελάτες χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό βάσης γνώσεών μας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη βάση γνώσεων.

customer portal software by LiveAgent

Τα φόρουμ επιτρέπουν στους πελάτες σας να βοηθούν ο ένας τον άλλον, απαντώντας ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου. Διαβάστε περισσότερα για τα φόρουμ.

Priority assignment

Επιτρέψτε στους πελάτες σας να σας στέλνουν σχόλια και προτάσεις. Δημιουργήστε και τοποθετήστε ένα κουμπί σχολίων στον ιστότοπό σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το κουμπί σχολίων.

Προσιτό λογισμικό διαδικτυακής πύλης πελατών

Χρησιμοποιήστε όλες τις δυνατότητες της πύλης πελατών και υποστηρίξτε τους πελάτες σας ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας είναι εκτός σύνδεσης με την προσιτή μας τιμολόγηση.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Υπερφορτωμένη υποστήριξη πελατών;

Ας δούμε την πραγματικότητα — οι πελάτες σας θα έχουν πάντα άπειρες ερωτήσεις, απορίες και αιτήματα. Ο χρόνος είναι ο πιο πολύτιμος πόρος που έχετε και η επένδυσή του στο σωστό εργαλείο μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας σημαντική ώθηση. Οι επιχειρήσεις χάνουν εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, δαπανώντας χρήματα σε λάθος εργαλεία. Μην είστε ένας από αυτούς.

Πύλη υπαλλήλων για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας

Το προφανές πλεονέκτημα μιας πύλης πελατών είναι η αποτελεσματική αυτοεξυπηρέτηση για τους πελάτες σας. Ωστόσο, η αποκλειστική λύση πύλης πελατών της LiveAgent σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε εσωτερική διαχείριση γνώσεων για τους αντιπροσώπους σας. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η πύλη πελατών αποτελείται από την γνωσιακή βάση και το φόρουμ. Και τα δύο μπορούν να δημιουργηθούν τόσο για πελάτες όσο και για αντιπροσώπους. Η αναλυτική γνωσιακή βάση μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για κοινή χρήση εγγράφων για την υποστήριξη σε συνέχεια της γνώσης εσωτερικά. Επιπλέον, μπορείτε να μοιραστείτε εσωτερικές γνώσεις μέσω ενός φόρουμ. Το εσωτερικό φόρουμ μπορεί να είναι μια ενιαία τοποθεσία για να συζητάτε συγκεκριμένα θέματα αντί για μηνύματα στο χώρο εργασίας. Συνολικά, δημιουργεί καλύτερες ομαδικές αλληλεπιδράσεις και απλοποιεί την επικοινωνία στο χώρο εργασίας.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις δεν γίνεται να κάνουν λάθος

Το λογισμικό επιτυχίας πελατών του LiveAgent είναι μια πλούσια σε χαρακτηριστικά, ολοκληρωμένη πλατφόρμα που παρέχει επίσης μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης. Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις κριτικές χρηστών για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των επιχειρηματικών σας συνεργατών.

knowledge base designs in LiveAgent

Προσαρμόστε την εμφάνιση για να ταιριάζει στην επιχείρησή σας

Ρυθμίστε μια πύλη πελατών με λίγα μόνο κλικ με το σωστό λογισμικό πύλης πελατών. Δημιουργήστε μια βάση γνώσεων και προσαρμόστε την στο σχεδιασμό της εταιρείας σας χωρίς καθόλου κώδικα. Με λίγα μόνο κλικ μπορείτε να δημιουργήσετε ένα φόρουμ για τους πελάτες σας όπου μπορούν να συζητήσουν νέες λειτουργίες, να ζητήσουν βοήθεια ή να παρέχουν προτάσεις για βελτίωση.

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω μιας ευέλικτης φόρμας καρτελών

Οι φόρμες καρτελών του LiveAgent επιτρέπουν στους πελάτες να έρχονται σε επαφή με την ομάδα υποστήριξής σας μέσω μιας πύλης πελατών. Οπότε, ποιο είναι το όφελος από τη χρήση αυτής της μορφής μηνυμάτων; Λοιπόν, το LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει και να οργανώσει δεδομένα πελατών μέσω ενός συστήματος CRM. Οπότε, κάθε φορά που ο πελάτης επικοινωνεί μέσω της πύλης πελατών, οι αντιπρόσωποι θα διαθέτουν περισσότερες πληροφορίες πελατών. Ως εκ τούτου, μπορούν να παρέχουν αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Συνολικά, είναι μια έξυπνη λύση εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες και τις εσωτερικές διαδικασίες υποστήριξη πελατών.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα λογισμικό πύλης πελατών;

Περιγράψαμε τα βασικά οφέλη από τη χρήση λογισμικού πύλης πελατών παρακάτω:

Μειώστε το κόστος εξυπηρέτησης πελατών

Η πληρωμή ενός υπαλλήλου είναι ακριβότερη από την ενδυνάμωση των πελατών σας για εύρεση βοήθειας στην πύλη πελατών σας.

Εξοικονομήστε χρόνο στον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης

Δώστε την δυνατότητα στους αντιπροσώπους σας να περνούν λιγότερο χρόνο στο τηλέφωνο, τα email και τη ζωντανή συνομιλία για την επίλυση προβλημάτων του πελάτη.

 24/7 εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες

Οι διαδικτυακές πύλες διευκολύνουν τους πελάτες σας να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται όταν τη χρειάζονται.

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Το λογισμικό πύλης πελατών της LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 δυνατότητες.

Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό πύλης πελατών
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x