Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ένας αποκλειστικός κόμβος για τους πελάτες σας

Δώστε δύναμη στους πελάτες με πρόσβαση σε πηγές και παρακολούθηση καρτελών.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Customer portal animation
Customer Portal Software

Μειώστε τα έξοδα με το λογισμικό πύλης πελατών

Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη, καλά δομημένη και καλά ταξινομημένη πύλη πελατών που περιλαμβάνει μια γνωσιακή βάση, φόρουμ κοινότητας και συχνές ερωτήσεις. Μειώστε το χρόνο και το κόστος της επικοινωνίας με τους πελάτες σας, προσφέροντας υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης και επιτρέποντας στους πελάτες σας να ελέγχουν την πρόοδο των ερωτημάτων υποστήριξής τους χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν μαζί σας. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

Τι είναι το λογισμικό πύλης πελατών;

Το λογισμικό πύλης εξυπηρέτησης πελατών, γνωστό και ως λογισμικό πύλης πελατών σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες με τους πελάτες σας. Η διαδικτυακή πύλη πελατών επιτρέπει επίσης στους πελάτες σας να έχουν ασφαλή πρόσβαση στην κατάσταση της καρτέλας ή στο ιστορικό τους, σε βάθος πληροφορίες προϊόντος/υπηρεσίας και πολλά άλλα.

Για παράδειγμα, ένας χρήστης της πύλης πελατών θα έχει πρόσβαση σε άρθρα γνωσιακής βάσης προϊόντων καθώς και στο φόρουμ της κοινότητας.  Εν ολίγοις, η πύλη πελατών προσφέρει ένα συνδυασμό γνώσεων για συγκεκριμένα προϊόντα, επιχειρηματικές πληροφοριές και εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Πώς λειτουργεί το λογισμικό πύλης πελατών;

Μια ασφαλής πύλη πελατών όπως το LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες σας να ελέγχουν την κατάσταση των ερωτημάτων τους μετά τη σύνδεσή τους. Δεδομένου ότι τα ερωτήματα των πελατών μετατρέπονται σε καρτέλες, ο πελάτης θα βρει όλες τις λεπτομέρειες σε μία λεγόμενη “καρτέλα”. Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, οι πελάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν και να περιμένουν βοήθεια από αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Μια πύλη πελατών είναι μια ανώτερη λύση εξυπηρέτησης πελατών που δημιουργεί μια απρόσκοπτη διαδικτυακή εμπειρία και ενισχύει την αφοσίωση των χρηστών μέσω φόρουμ, φόρμας σχολίων και διαδραστικής γνωσιακής βάσης.

Γιατί πρέπει να έχετε μία πύλη πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν χρειάζεται να περιμένετε για ειδοποιήσεις μέσω email για να μάθετε ότι το πρόβλημά σας επιλύθηκε. Οι λύσεις λογισμικού πύλης πελατών επιτρέπουν στους χρήστες της πύλης να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να περιμένουν βοήθεια υποστήριξης. Αυτές οι ειδικές πύλες υποστήριξης επιτρέπουν επίσης στους χρήστες της πύλης να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό καρτελών, στη γνωσιακή βάση, σε ένα φόρουμ κοινότητας και επίσης παρέχουν την επιλογή υποβολής σχολίων.

Η διαδικτυακή πύλη αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να είναι ένας ειδικός χώρος για τους πελάτες σας να αναζητήσουν σχετικά άρθρα γνωσιακής βάσης. Σταματήστε την δημιουργία Google Sheets για κοινοποίηση εγγράφων με πελάτες. Αυτές οι περίπλοκες διαδικασίες μόνο βλάπτουν την αφοσίωση των πελατών σας.

Οι πηγές αυτοεξυπηρέτησης, όπως γνωσιακές βάσεις, φόρουμ ή σχόλια πελατών, απαλλάσσουν τους αντιπροσώπους πελατών σας από συχνές ερωτήσεις και τους επιτρέπουν να επικεντρώνονται σε πιο δύσκολες ερωτήσεις πελατών. Εκμεταλλευτείτε το λογισμικό πύλης πελατών μας για να μοιραστείτε ανακοινώσεις λειτουργιών, σημειώσεις έκδοσης προϊόντων και να βελτιώσετε αμέσως την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου σας.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Αποτελεσματική πύλη πελατών που ταιριάζει στην επιχείρησή σας

Η πύλη πελατών LiveAgent περιέχει μια γνωσιακή βάση, ένα φόρουμ και σχόλια πελατών.

Το 70% των πελατών προτιμά να αναζητήσει απαντήσεις πριν επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών

Δημιουργήστε μία πύλη πελατών και τα οπτικά του στοιχεία με λίγα μόνο κλικ. Δημιουργήστε γνωσιακές βάσεις και δημιουργήστε ένα φόρουμ ώστε να μπορούν να βοηθηθούν οι πελάτες σας και να συζητούν για νέες λειτουργίες ή προτάσεις βελτίωσης.

image person 2

Το LiveAgent κάνει την υποστήριξη πελατών ένα εκατομμύριο φορές πιο εύκολη. Ο χρόνος απόκρισης μας είναι πλέον ταχύτερος κατά 26%.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Μάθετε στους πελάτες σας να αντιμετωπίζουν μόνοι τους τα ζητήματα

Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα λάβουν λιγότερες καρτέλες και, ως εκ τούτου, οι χρόνοι απάντησης σε ερωτήματα πελατών θα είναι πολύ πιο γρήγοροι.

Η διαδικτυακή πύλη πελατών αποθηκεύει τα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις δημοσιεύσεις φόρουμ, καθώς και τα σχόλια και τις προτάσεις των πελατών σας. Διαβάστε περισσότερα…

Η γνωσιακή βάση είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της πύλης που παρέχει στους πελάτες εύκολη και αποκλειστική πρόσβαση στα άρθρα της γνωσιακής βάσης ή σε συχνές ερωτήσεις. Διαβάστε περισσότερα…

Τα φόρουμ επιτρέπουν στους πελάτες σας να αλληλοβοηθούνται, απαντώντας ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου. Διαβάστε περισσότερα…

Δώστε τη δυνατότητα τους πελάτες σας να σας στέλνουν σχόλια και προτάσεις. Δημιουργήστε και τοποθετήστε ένα κουμπί σχολίων στον ιστότοπό σας. Διαβάστε περισσότερα…

Προσιτό λογισμικό πύλης πελατών

Χρησιμοποιήστε όλες τις δυνατότητες της πύλης πελατών και υποστηρίξτε τους πελάτες σας ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας είναι εκτός σύνδεσης με την προσιτή μας τιμολόγηση.

Καρτέλα

Καρτέλα

Για μικρές επιχειρήσεις και επαγγελματίες εμπόρους

Καρτέλα

Καρτέλα+Συνομιλία

Υπερφορτωμένη υποστήριξη πελατών;

Ας δούμε την πραγματικότητα — οι πελάτες σας θα έχουν πάντα άπειρες ερωτήσεις, απορίες και αιτήματα. Ο χρόνος είναι ο πιο πολύτιμος πόρος που έχετε και η επένδυσή του στο σωστό εργαλείο μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας σημαντική ώθηση. Οι επιχειρήσεις χάνουν εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, δαπανώντας χρήματα σε λάθος εργαλεία. Μην είστε ένας από αυτούς.

Πύλη υπαλλήλων για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας

Το προφανές πλεονέκτημα μιας πύλης πελατών είναι η αποτελεσματική αυτοεξυπηρέτηση για τους πελάτες σας. Ωστόσο, η αποκλειστική λύση πύλης πελατών της LiveAgent σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε εσωτερική διαχείριση γνώσεων για τους αντιπροσώπους σας. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η πύλη πελατών αποτελείται από την γνωσιακή βάση και το φόρουμ. Και τα δύο μπορούν να δημιουργηθούν τόσο για πελάτες όσο και για αντιπροσώπους.

Η αναλυτική γνωσιακή βάση μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για κοινή χρήση εγγράφων για την υποστήριξη σε συνέχεια της γνώσης εσωτερικά. Επιπλέον, μπορείτε να μοιραστείτε εσωτερικές γνώσεις μέσω ενός φόρουμ. Το εσωτερικό φόρουμ μπορεί να είναι μια ενιαία τοποθεσία για να συζητάτε συγκεκριμένα θέματα αντί για μηνύματα στο χώρο εργασίας. Συνολικά, δημιουργεί καλύτερες ομαδικές αλληλεπιδράσεις και απλοποιεί την επικοινωνία στο χώρο εργασίας.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις δεν γίνεται να κάνουν λάθος

Το LiveAgent είναι μια πλούσια σε δυνατότητες πλατφόρμα που παρέχει επίσης μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης. Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας μας και τις κριτικές χρηστών για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των συνεργατών σας.

knowledge base designs in liveagent

Προσαρμόστε την εμφάνιση για να ταιριάζει στην επιχείρησή σας

Ρυθμίστε μια πύλη πελατών με λίγα μόνο κλικ. Δημιουργήστε μια γνωσιακή βάση και προσαρμόστε την στο σχεδιασμό της εταιρείας σας χωρίς κώδικα. Με λίγα μόνο κλικ μπορείτε να δημιουργήσετε ένα φόρουμ για τους πελάτες σας, όπου μπορούν να συζητήσουν νέες λειτουργίες, να ζητήσουν βοήθεια ή να παρέχουν προτάσεις για βελτίωση.

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω μιας ευέλικτης φόρμας καρτελών

Οι φόρμες καρτελών του LiveAgent επιτρέπουν στους πελάτες να έρχονται σε επαφή με την ομάδα υποστήριξής σας μέσω μιας πύλης πελατών. Οπότε, ποιο είναι το όφελος από τη χρήση αυτής της μορφής μηνυμάτων; Λοιπόν, το LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει και να οργανώσει δεδομένα πελατών μέσω ενός συστήματος CRM.

Οπότε, κάθε φορά που ο πελάτης επικοινωνεί μέσω της πύλης πελατών, οι αντιπρόσωποι θα διαθέτουν περισσότερες πληροφορίες πελατών. Ως εκ τούτου, μπορούν να παρέχουν αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Συνολικά, είναι μια έξυπνη λύση εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες και τις εσωτερικές διαδικασίες υποστήριξη πελατών.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από μία πύλη πελατών;

Περιγράψαμε τα βασικά οφέλη από τη χρήση λογισμικού πύλης πελατών παρακάτω:

Flower money icon

Μειώστε το κόστος εξυπηρέτησης πελατών

Η πληρωμή ενός υπαλλήλου είναι ακριβότερη από την ενδυνάμωση των πελατών σας για εύρεση βοήθειας στην πύλη πελατών σας.

Clock icon

Εξοικονομήστε χρόνο στον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης

Δώστε την δυνατότητα στους αντιπροσώπους σας να περνούν λιγότερο χρόνο στο τηλέφωνο, τα email και τη ζωντανή συνομιλία για την επίλυση προβλημάτων του πελάτη.

Clock icon

 24/7 εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες

Οι διαδικτυακές πύλες διευκολύνουν τους πελάτες σας να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται όταν τη χρειάζονται.

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Το λογισμικό πύλης πελατών της LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 δυνατότητες.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Τι είναι η πύλη εξυπηρέτησης πελατών;

Τι κάνει μια καλή πύλη πελατών;

Μια καλή πύλη πελατών βελτιώνει την ποιότητα των αλληλεπιδράσεων μεταξύ της εταιρείας σας και των πελατών σας, προσφέροντας ευκολότερη πρόσβαση στις πληροφορίες.

Ποιες είναι οι κοινές δυνατότητες μιας πύλης πελατών;

Οι δυνατότητες της πύλης πελατών περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά, 24 -7 αυτοεξυπηρέτηση, τη δυνατότητα προσαρμογής και προσθήκης της δικής σας εταιρείας, εύκολη ενσωμάτωση σε ιστότοπους εταιρειών, πρόσβαση σε δηλώσεις και διαδικτυακές πληρωμές, δυνατότητα ανάγνωσης/γραφής πληροφοριών και προσαρμοσμένες επιλογές στυλ CSS.

Ποιος είναι ο σκοπός μιας διαδικτυακής πύλης;

Το νόημα μιας διαδικτυακής πύλης είναι να παρέχει ένα μοναδικό σημείο πρόσβασης σε σχετικές πληροφορίες, όπως πολιτικές, τιμολόγια, πληρωμές ή άρθρα με οδηγίες. Μια καλή διαδικτυακή πύλη θα επιτρέψει στους πελάτες σας να βρουν οι ίδιοι τις επιθυμητές πληροφορίες, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν μαζί σας για βοήθεια.

Πώς χρησιμοποιείτε την πύλη πελατών;

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo