Ενθαρρύνετε τους πελάτες να σας στέλνουν νέες ιδέες και σχόλια για μελλοντική ανάπτυξη. Συζητήστε κάθε ιδέα με τους πελάτες σας σε ένα εύχρηστο φόρουμ ανατροφοδότησης forum. Γνωρίζετε ποιες είναι οι πιο σημαντικές λειτουργίες για τους πελάτες σας; Δώστε τους τη δυνατότητα ν ψηφίσουν! Επικοινωνήστε με σαφήνεια την πρόοδο της εφαρμογής με τους πελάτες σας.
Κουμπιά ανατροφοδότησης
- Η προσθήκη ενός κουμπιού ανατροφοδότησης στην ιστοσελίδα σας επιτρέπει στους επισκέπτες σας να γράφουν σχόλια και προτάσεις ή να ψηφίσουν κάποια από αυτά.
- Μόλις ένας πελάτης υποβάλει σχόλια, δημιουργείται μια καρτέλα έτσι ώστε να ειδοποιηθείτε και να απαντήσετε αν χρειαστεί.
- Μπορείτε να έχετε πολλά κουμπιά ανατροφοδότησης σε διαφορετικούς πίνακες ανατροφοδότησης.
Συλλέξτε σημαντική ανατροφοδότηση από τους πελάτες σας τοποθετώντας ένα κουμπί ανατροφοδότησης οπουδήποτε στην ιστοσελίδα σας. Προσαρμόστε το κουμπί Ανατροφοδότηση για να ταιριάζει στην επιχείρησή σας.
Επιλέξτε από πολλές προκαθορισμένες θέσεις και στυλ κουμπιών ανατροφοδότησης:
Δεν βρήκατε το στυλ που επιθυμείτε για το κουμπί “Ανατροφοδότησης”; Μην ανησυχείτε, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο φορτώνοντας μια εικόνα ή γράφοντας τον δικό σας κώδικα HTML.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Πηγές γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Οι επιχειρήσεις πρέπει να εξατομικεύσουν τα προϊόντα τους και να δημιουργήσουν μια κοινότητα πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανών εκδηλώσεων. Πρέπει να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση πελατών με τη διατήρηση του καταναλωτή και την παροχή περισσότερου χρόνου και συζήτησης για συγκεκριμένους τύπους προϊόντων ή υπηρεσιών.
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Μια γνωσιακή βάση μπορεί να βοηθήσει επιχειρήσεις να αναπτύξουν ένα διαδικτυακό χώρο αποθήκευσης πληροφοριών για τους πελάτες τους. Αυτό θα μπορούσε να δώσει στους εκπροσώπους πελατών περισσότερο χρόνο να χειριστούν πιο συγκεκριμένα θέματα μεμονωμένα. Η γνωσιακή βάση μπορεί να περιλαμβάνει εκπαιδευτικά βίντεο, φόρουμ και σελίδες συχνών ερωτήσεων. Σε τέτοιους τομείς όπως η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, μια εις βάθος γνωσιακή βάση είναι απαραίτητη για να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν τα προϊόντα και να επωφεληθούν από την υπηρεσία.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει καθορισμό στόχων για το κέντρο εξυπηρέτησης, επιλογή λογισμικού και οργάνωση των αντιπροσώπων ανά τμήματα. Προσφέρει επίσης συμβουλές για τη ρύθμιση καναλιών επικοινωνίας, δημιουργία φόρμας επικοινωνίας και διανομής καρτελών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πρέπει να θεσπίσει κανόνες SLA και εκπαίδευση για την ομάδα εξυπηρέτησης.
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Η τοποθέτηση πλαισίου συνομιλίας βελτιώνει την υπηρεσία, ενώ η έρευνα είναι απαραίτητη για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Τα τηλεφωνικά κέντρα χωρίζονται σε εισερχόμενα και εξερχόμενα και απαιτείται η κατάλληλη επιλογή λύσης. Προσφέρονται ικανοποιητικές λύσεις λογισμικού για εξυπηρέτηση πελατών, όπως VoIP και διαχείριση email. Η εκπαίδευση, το γλωσσάρι και η ακαδημία είναι επίσης διαθέσιμα. Η μέγιστη προτεραιότητα είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας των αντιπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου. Εξακολουθεί να είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τις διαφορές μεταξύ των εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων για να επιλέξουμε την κατάλληλη λύση.