Πώς μπορώ να προσφέρω τεχνική υποστήριξη;
Η ζωντανή τεχνική υποστήριξη μπορεί να παραδοθεί μέσω διαφορετικών καναλιών. Για παράδειγμα: email, τηλεφωνικές κλήσεις ή συνομιλία διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης. Για να παρέχουν άριστη τεχνική υποστήριξη, οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, όπως το LiveAgent, βελτιστοποιεί τις επικοινωνίες πελατών και παρέχει προηγμένα εργαλεία για τους φορείς τεχνικής υποστήριξης.
Από ποια μέρη αποτελείται το καλύτερο λογισμικό τεχνικής υποστήριξης;
Η αντιμετώπιση μιας πληθώρας email είναι αναπόφευκτο μέρος της στρατηγικής υποστήριξης πελατών κάθε επιχείρησης. Αλλά με το LiveAgent, λαμβάνετε ομοιόμορφη διανομή των καρτελών μέσω email για τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια. Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα του LiveAgent είναι η δυνατότητα ρύθμισης προτύπων email, βελτιστοποιώντας τη ροή εργασίας σας κάθε φορά που φθάνει ένα νέο αίτημα μέσω email.
Εάν θέλετε να κάνετε το σύστημα υποστήριξης πελατών σας πιο αποτελεσματικό, το LiveAgent είναι ένα εργαλείο που αξίζει να εξετάσετε – διαβάστε περισσότερα για να μάθετε για το σύστημα καρτελών!
Συνομιλία τεχνικής υποστήριξης
Όλο και περισσότεροι πελάτες προτιμούν να επικοινωνούν μέσω ζωντανής συνομιλίας για να λάβουν γρηγορότερη απάντηση. Υπάρχουν πολλά κουμπιά συνομιλίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπό σας αυτές τις μέρες. Πώς διαφέρει λοιπόν η Συνομιλία του LiveAgent; Λοιπόν, πρώτα απ ‘όλα, μπορείτε να δείτε τι γράφει ο πελάτης ακόμη και πριν το στείλει. Έτσι, μπορείτε να προετοιμάσετε εκ των προτέρων. Χρειάζεται ο πελάτης συγκεκριμένα έγγραφα, καθοδήγηση; Επισυνάψτε το έγγραφο ή στείλτε τους συνδέσμους. Θέλετε να μεταφέρετε τον πελάτη σε διαφορετικό τμήμα; Εύκολα με το LiveAgent!
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Συνομιλία.
Κλήσεις
Λαμβάνετε κλήσεις στο τηλέφωνό σας και στον υπολογιστή σας από τους πελάτες σας ταυτόχρονα; Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να κατευθύνετε τις κλήσεις στους υπολογιστές των αντιπροσώπων σας. Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ συσκευών, χειριστείτε τις κλήσεις από μία διεπαφή.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Κλήσεις.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Λαμβάνετε ερωτήσεις/ερωτήματα σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες της εταιρείας σας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως π.χ. Facebook, Twitter ή Viber; Με το LiveAgent, μπορείτε να ενσωματώσετε αυτές τις πλατφόρμες Μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να βεβαιωθείτε ότι παραμένετε πάντα ενημερωμένοι για τυχόν ζητήματα ή ανησυχίες. Η ενασχόληση με το κοινό/τους πελάτες σας είναι πιο σημαντική από ποτέ. Παρακολουθήστε και χειριστείτε τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας με το LiveAgent.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φόρουμ
Το φόρουμ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε στους πελάτες σας χώρο για να βοηθούν ο ένας τον άλλον. Με το LiveAgent μπορείτε όχι μόνο να δημιουργήσετε ένα Φόρουμ αλλά θα ενημερώνεστε επίσης κάθε φορά που οι πελάτες σας δημοσιεύουν εκεί. Επομένως, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τυχόν ανησυχίες άμεσα.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Φόρουμ.
Φόρμες επικοινωνίας
Πολλές φορές η διαδικτυακή υποστήριξη πελατών λαμβάνει πολλά ανεπιθύμητα μηνύματα. Ένας τρόπος για να αποφευχθεί αυτό είναι να παρέχετε στους πελάτες σας φόρμες επικοινωνίας. Έτσι, το email υποστήριξης πελατών (επιχείρησης) σας είναι “κρυφό”. Επιπλέον, λαμβάνετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες – σχετικές πληροφορίες, όπως π.χ. Όνομα, email, αριθμός τηλεφώνου, το οποίο τελικά σας βοηθά να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Φόρμες επικοινωνίας.
Βιντεοκλήσεις
Η online υποστήριξη πελατών μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολη. Η δυνατότητα επίδειξης ή καθοδήγησης του πελάτη μέσω online βιντεοκλήσεων μπορεί να είναι τεράστιο πλεονέκτημα για πολλές επιχειρήσεις. Δεν χρειάζεται πλέον να εξηγείτε τεχνικά ζητήματα στους πελάτες, απλώς μοιραστείτε την οθόνη σας και βοηθήστε τον πελάτη.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Βιντεοκλήσεις.
Σχόλια
Η επιλογή σχολίων του LiveAgent είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε για τις απόψεις και τις ανησυχίες των πελατών σας. Μπορεί απλά να σας βοηθήσει να βελτιώνεστε κάθε μέρα. Προσαρμόστε το δικό σας κουμπί σχολίων στο LiveAgent και γίνετε καλύτεροι κάθε μέρα!
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Σχόλια.
Ενδιαφέρεστε για το LiveAgent; Δοκιμάστε το με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και προσφέρετε αμέσως στους πελάτες σας αυτήν την εμπειρία παντός καναλιού!
Άλλες λειτουργίες LiveAgent που βελτιώνουν την υποστήριξη της ζωντανής τεχνολογίας:
- CRM
- Τυποποιημένα μηνύματα/ Προκαθορισμένα μηνύματα
Κανόνες & SLA
- Συγκεντρωτικά εισερχόμενα
- IVR
Είναι δύσκολη η τεχνική υποστήριξη;
Το να είναι κάποιος αντιπρόσωπος διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης είναι μια δύσκολη δουλειά γιατί απαιτεί πολλή υπομονή και γνώσεις. Επιπλέον, είναι συχνά επαναλαμβανόμενη και υποτιμημένη, καθώς οι πελάτες μπορούν συχνά να είναι αγενείς και απαιτητικοί.
Έχοντας διαθέσιμο αξιόπιστο λογισμικό καρτελών υποστήριξης IT μπορεί να διευκολύνει τις εργασίες των αντιπροσώπων τεχνικής υποστήριξης, ωστόσο, πρέπει να γνωρίζουν πώς να αξιοποιούν πλήρως όλες τις δυνατότητές και λειτουργίες του. Εξαιτίας αυτού, οι εκπρόσωποι υποστήριξης θα πρέπει να παρακολουθούν σεμινάρια και μαθήματα για να παρακολουθούν όλες τις ενημερώσεις και τις νέες εξελίξεις.
Τι χρειάζεται για να είναι κάποιος αντιπρόσωπος διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης;
Οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης πρέπει να έχουν τεράστια γνώση σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν. Επιπλέον, οι φορείς τεχνικής υποστήριξης πρέπει να διαθέτουν ενεργή ακρόαση και δεξιότητες ανθρώπων. Πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν τι θέλει ο πελάτης και να μπορούν να τους καθοδηγήσουν υπομονετικά προς την επίλυση προβλημάτων.
Ποιες δεξιότητες χρειάζεται να διαθέτει ένας αντιπρόσωπος διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης;
Οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης πρέπει να έχουν βαθιά γνώση του προϊόντος που πωλεί η εταιρεία τους, ώστε να μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους τόσο σε απλά όσο και σε πολύπλοκα ζητήματα.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι αντιπρόσωποι των πελατών πρέπει επίσης να έχουν ενεργή ακρόαση και ανθρώπινες δεξιότητες. Είναι επίσης επωφελές εάν οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης είναι πολύγλωσσοι. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να παρέχουν υποστήριξη σε περισσότερους πελάτες σε περισσότερες από μία γλώσσες.
Τέλος, οι αντιπρόσωποι πρέπει να είναι σε θέση να πληκτρολογούν γρήγορα και χωρίς σφάλματα. Η γρήγορη ταχύτητα πληκτρολόγησης διασφαλίζει ότι οι πελάτες λαμβάνουν γρήγορα απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Αυτό εξασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών και, με τη σειρά του, βελτιώνει τη διατήρηση και τα έσοδα.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ο όρος διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη;
Η τεχνική υποστήριξη είναι μια υπηρεσία βάσει της οποίας οι εταιρείες παρέχουν βοήθεια σε χρήστες τεχνολογικών προϊόντων-και τις δύο συσκευές, όπως τηλέφωνα ή υπολογιστές, αλλά και λογισμικό. Σκοπός τους είναι να βοηθήσουν τον χρήστη να λύσει συγκεκριμένα προβλήματα με το προϊόν.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης;
Οι δυνατότητες της διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης είναι, πρωτίστως, μια εξαιρετική ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, εύρεσης της αιτίας τους και παροχής κατάλληλης λύσης. Επιπλέον, οι δεξιότητες επικοινωνίας που επιτρέπουν μια ατομική και κατάλληλη προσέγγιση στον πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντικές. Η ευελιξία και η μη τήρηση των συνηθισμένων προτύπων είναι επίσης σημαντικά.
Μπορείτε να παρέχετε διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη μέσω του LiveAgent;
Φυσικά, μπορείτε να παρέχετε διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη με το LiveAgent. Επιτρέπει την επικοινωνία με τους πελάτες και παρέχει ένα προηγμένο εργαλείο για τους αντιπροσώπους τεχνικής υποστήριξης. Μπορείτε να διαχειριστείτε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα μέρος (email, ζωντανή συνομιλία, συνομιλία μέσω βίντεο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.), μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κέντρο βοήθειας πελατών και έχετε πρόσβαση σε αναφορές και ιστορικό επικοινωνίας.
Η εταιρεία προσφέρει μια νέα γκάμα προϊόντων που απευθύνονται σε νεανικό κοινό με πρωτοποριακό design και χρώματα. Η στρατηγική εστίασης σε αυτή την ηλικιακή ομάδα φαίνεται επιτυχημένη. Το κόστος των προϊόντων είναι επίσης προσιτό. Η εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων στο εγγύς μέλλον. --END OF TEXT
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.
Πρότυπα συνοδευτικής επιστολής αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών
Στη συνοδευτική επιστολή εξυπηρέτησης πελατών, επικεντρωθείτε στο να είστε σαφείς και περιεκτικοί, να τονίσετε τις δεξιότητές σας στην εξυπηρέτηση πελατών και να εστιάσετε σε αυτό που μπορείτε να κάνετε για αυτούς. Αποφύγετε να ακούγεστε υπερόπτες και να κάνετε λάθη στην επιστολή σας.