Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη

Τι είναι το λογισμικό σχολίων πελατών;

Το λογισμικό σχολίων πελατών συγχέεται μερικές φορές με το λογισμικό CRM, αλλά εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς. Το λογισμικό CRM σάς επιτρέπει να συλλέγετε δεδομένα πελατών από πολλές πηγές και στη συνέχεια να αποθηκεύετε, να επεξεργάζεστε και να αναλύετε αυτές τις πληροφορίες. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας το λογισμικό σχολίων πελατών, θα μπορείτε να συλλέγετε τις σκέψεις και τις απόψεις των πελατών σχετικά με το προϊόν, τις υπηρεσίες ή την εταιρεία σας συνολικά.

Πώς μπορώ να προσφέρω τεχνική υποστήριξη;

Η ζωντανή τεχνική υποστήριξη μπορεί να παραδοθεί μέσω διαφορετικών καναλιών. Για παράδειγμα: email, τηλεφωνικές κλήσεις ή συνομιλία διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης. Για να παρέχουν άριστη τεχνική υποστήριξη, οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, όπως το LiveAgent, βελτιστοποιεί τις επικοινωνίες πελατών και παρέχει προηγμένα εργαλεία για τους φορείς τεχνικής υποστήριξης.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Από ποια μέρη αποτελείται το καλύτερο λογισμικό τεχνικής υποστήριξης;

Mail

Πρότυπα email

Κάθε επιχείρηση λαμβάνει ένα σωρό email κάθε μέρα. Με το LiveAgent, οι αντιπρόσωποι της διαδικτυακής σας υποστήριξης πελατών θα λαμβάνουν ομοιόμορφα κατανεμημένες καρτέλες email. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τα πρότυπα email σας για αποτελεσματική ροή εργασίας κάθε φορά που λαμβάνετε μια νέα ειδοποίηση εισιτηρίου email.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Mail.

Συνομιλία τεχνικής υποστήριξης

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Όλο και περισσότεροι πελάτες προτιμούν να επικοινωνούν μέσω Ζωντανής Συνομιλίας για να λάβουν μια πιο γρήγορη απάντηση. Υπάρχουν πολλά κουμπιά συνομιλίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπό σας αυτές τις μέρες. Πώς διαφέρει λοιπόν η Συνομιλία του LiveAgent; Λοιπόν, πρώτα απ ‘όλα, μπορείτε να δείτε τι γράφει ο πελάτης ακόμη και πριν το στείλει. Έτσι, μπορείτε να προετοιμαστείτε εκ των προτέρων. Χρειάζεται ο πελάτης συγκεκριμένα έγγραφα, καθοδήγηση; Επισυνάψτε το έγγραφο ή στείλτε τους συνδέσμους. Χρειάζεστε να μεταφέρετε τον πελάτη σε διαφορετικό τμήμα; Εύκολο με το LiveAgent!

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Συνομιλία.

Κλήσεις

Μεταφορές κλήσεων

Λαμβάνετε κλήσεις στο τηλέφωνό σας και στον υπολογιστή σας από τους πελάτες σας ταυτόχρονα; Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να κατευθύνετε τις κλήσεις στους υπολογιστές των αντιπροσώπων σας. Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ συσκευών, χειριστείτε τις κλήσεις από μία διεπαφή.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Κλήσεις.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Facebook

Λαμβάνετε ερωτήσεις/ερωτήματα σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες της εταιρείας σας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως π.χ. Facebook, Twitter ή Viber; Με το LiveAgent, μπορείτε να ενσωματώσετε αυτές τις πλατφόρμες Μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να βεβαιωθείτε ότι παραμένετε πάντα ενημερωμένοι για τυχόν ζητήματα ή ανησυχίες. Η ενασχόληση με το κοινό/τους πελάτες σας είναι πιο σημαντική από ποτέ. Παρακολουθήστε και χειριστείτε τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας με το LiveAgent.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Φόρουμ

Φόρουμ

Το φόρουμ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε στους πελάτες σας χώρο για να βοηθούν ο ένας τον άλλον. Με το LiveAgent μπορείτε όχι μόνο να δημιουργήσετε ένα Φόρουμ αλλά θα ενημερώνεστε επίσης κάθε φορά που οι πελάτες σας δημοσιεύουν εκεί. Επομένως, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τυχόν ανησυχίες άμεσα.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Φόρουμ.

Φόρμες επικοινωνίας

Φόρμες επικοινωνίας

Πολλές φορές η διαδικτυακή υποστήριξη πελατών λαμβάνει πολλά ανεπιθύμητα μηνύματα. Ένας τρόπος για να αποφευχθεί αυτό είναι να παρέχετε στους πελάτες σας φόρμες επικοινωνίας. Έτσι, το email υποστήριξης πελατών (επιχείρησης) σας είναι “κρυφό”. Επιπλέον, λαμβάνετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες – σχετικές πληροφορίες, όπως π.χ. Όνομα, email, αριθμός τηλεφώνου, το οποίο τελικά σας βοηθά να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Φόρμες επικοινωνίας.

Βιντεοκλήσεις

Συνομιλία μέσω βίντεο

Η διαδικτυακή υποστήριξη πελατών μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολη. Η δυνατότητα να δείξετε ή να καθοδηγήσετε τον πελάτη μέσω διαδικτυακών βιντεοκλήσεων μπορεί να είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για πολλές επιχειρήσεις. Όχι πλέον άλλα προβλήματα στο να εξηγείτε τεχνικά ζητήματα στους πελάτες, απλώς μοιραστείτε την οθόνη σας και βοηθήστε τον πελάτη.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Κλήσεις βίντεο.

Σχόλια

Σχόλια & Προτάσεις

Η επιλογή σχολίων του LiveAgent είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε για τις απόψεις και τις ανησυχίες των πελατών σας. Μπορεί απλά να σας βοηθήσει να βελτιώνεστε κάθε μέρα. Προσαρμόστε το δικό σας κουμπί σχολίων στο LiveAgent και γίνετε καλύτεροι κάθε μέρα!

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Σχόλια.

online-tech-support-LiveAgent

Σας ενδιαφέρει το LiveAgent; Δοκιμάστε το με τη Δωρεάν Δοκιμή 14 ημερών και αποκτήστε την εμπειρία των πελατών σας από το κανάλι αμέσως!

Άλλες λειτουργίες LiveAgent που βελτιώνουν την υποστήριξη της ζωντανής τεχνολογίας:

  • Καρτέλες
  • CRM
  • Έτοιμα μηνύματα/ Προκαθορισμένα μηνύματα
  • Κανόνες & ΣΕΥ
  • Συγκεντρωτικά εισερχόμενα
  • ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση)

Είναι δύσκολη η τεχνική υποστήριξη;

Το να είναι κάποιος αντιπρόσωπος διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης είναι μια δύσκολη δουλειά γιατί απαιτεί πολλή υπομονή και γνώσεις. Επιπλέον, είναι συχνά επαναλαμβανόμενη και υποτιμημένη, καθώς οι πελάτες μπορούν συχνά να είναι αγενείς και απαιτητικοί.

Τι χρειάζεται για να είναι κάποιος αντιπρόσωπος διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης;

Οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης πρέπει να έχουν τεράστια γνώση σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν. Επιπλέον, οι φορείς τεχνικής υποστήριξης πρέπει να διαθέτουν ενεργή ακρόαση και δεξιότητες ανθρώπων. Πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν τι θέλει ο πελάτης και να μπορούν να τους καθοδηγήσουν υπομονετικά προς την επίλυση προβλημάτων.

Ποιες δεξιότητες χρειάζεται να διαθέτει ένας αντιπρόσωπος διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης;

Οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης πρέπει να έχουν βαθιά γνώση του προϊόντος που πωλεί η εταιρεία τους, ώστε να μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους τόσο σε απλά όσο και σε πολύπλοκα ζητήματα.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι αντιπρόσωποι των πελατών πρέπει επίσης να έχουν ενεργή ακρόαση και ανθρώπινες δεξιότητες. Είναι επίσης επωφελές εάν οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης είναι πολύγλωσσοι. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να παρέχουν υποστήριξη σε περισσότερους πελάτες σε περισσότερες από μία γλώσσες.

Τέλος, οι αντιπρόσωποι πρέπει να είναι σε θέση να πληκτρολογούν γρήγορα και χωρίς σφάλματα. Η γρήγορη ταχύτητα πληκτρολόγησης διασφαλίζει ότι οι πελάτες λαμβάνουν γρήγορα απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Αυτό εξασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών και, με τη σειρά του, βελτιώνει τη διατήρηση και τα έσοδα.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ο όρος διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη;

Η τεχνική υποστήριξη είναι μια υπηρεσία βάσει της οποίας οι εταιρείες παρέχουν βοήθεια σε χρήστες τεχνολογικών προϊόντων-και τις δύο συσκευές, όπως τηλέφωνα ή υπολογιστές, αλλά και λογισμικό. Σκοπός τους είναι να βοηθήσουν τον χρήστη να λύσει συγκεκριμένα προβλήματα με το προϊόν.

 

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης;

Οι δυνατότητες της διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης είναι, πρωτίστως, μια εξαιρετική ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, εύρεσης της αιτίας τους και παροχής κατάλληλης λύσης. Επιπλέον, οι δεξιότητες επικοινωνίας που επιτρέπουν μια ατομική και κατάλληλη προσέγγιση στον πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντικές. Η ευελιξία και η μη τήρηση των συνηθισμένων προτύπων είναι επίσης σημαντικά.

 

Μπορείτε να παρέχετε διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη μέσω του LiveAgent;

Φυσικά, μπορείτε να παρέχετε διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη με το LiveAgent. Επιτρέπει την επικοινωνία με τους πελάτες και παρέχει ένα προηγμένο εργαλείο για τους αντιπροσώπους τεχνικής υποστήριξης. Μπορείτε να διαχειριστείτε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα μέρος (email, ζωντανή συνομιλία, συνομιλία μέσω βίντεο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.), μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κέντρο βοήθειας πελατών και έχετε πρόσβαση σε αναφορές και ιστορικό επικοινωνίας.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo