Συνεργάτης
Τι είναι το PipeDrive;
Το PipeDrive είναι ένα εύχρηστο CRM (λογισμικό διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες) που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε δυνητικούς πελάτες και προσφορές, ενώ σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις επικοινωνίες και να αυτοματοποιείτε τη ροή εργασιών.
Επιπλέον, το PipeDrive σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των πωλητών σας και σας επιτρέπει να δημιουργείτε αναφορές με βάση τα δεδομένα των μέσων σας.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η χρήση του PipeDrive είναι σημαντική για τις ομάδες πωλήσεων, επειδή τους επιτρέπει να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν την πρόοδο των συμφωνιών και των δυνητικών πελατών τους μέσω ενός διαισθητικού πίνακα ελέγχου.
Επιπλέον, οι χρήστες του PipeDrive μπορούν, επίσης, να αποθηκεύουν σημαντικές πληροφορίες δυνητικών πελατών, όπως στοιχεία επικοινωνίας, συμφωνίες επιπέδου εξυπηρέτησης και τιμές διαπραγμάτευσης στα μέσα τους.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν μια δυνατότητα που συγχρονίζει όλη την επικοινωνία με το λογισμικό, επιτρέποντας στους αρχηγούς της ομάδας να παρακολουθούν όλες τις δραστηριότητες και τις εξελίξεις.
Οφέλη από τη σύνδεση του PipeDrive με το LiveAgent
Όταν ενεργοποιήσετε το plugin του PipeDrive στο LiveAgent, θα μπορείτε να καταχωρίσετε νέες συμφωνίες και να αποκτήσετε άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με υπάρχουσες συμφωνίες που αφορούν τον πελάτη που βοηθάτε, μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.
Όταν το LiveAgent συνδέσει το λογαριασμό σας στο PipeDrive, θα εκτελεί ελέγχους στο παρασκήνιο στις συμφωνίες PipeDrive, τις καταστάσεις και τις τιμές τους. Όλες αυτές οι πληροφορίες θα εμφανίζονται στο widget PipeDrive που εμφανίζεται στον πίνακα πληροφοριών καρτελών. Χρησιμοποιώντας αυτό το πρόσθετο, μπορείτε να προβάλετε και να καταχωρίσετε συμφωνίες PipeDrive απευθείας στον λογαριασμό σας στο LiveAgent, ενώ επικοινωνείτε με τους πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε περιπτώσεις και βέλτιστες πρακτικές
Μόλις κάνετε κλικ στο εικονίδιο PipeDrive στον πίνακα λεπτομερειών εισιτηρίων του LiveAgent, θα μπορείτε:
- Να καταχωρίσετε νέες συμφωνίες PipeDrive στο LiveAgent
- Να δείτε όλες τις καταχωρισμένες συμφωνίες που αφορούν τον πελάτη που βοηθάτε

Στην ουσία, η ενσωμάτωση του PipeDrive στο LiveAgent σας εξοικονομεί χρόνο και σας κάνει πιο αποτελεσματικούς. Έχοντας αυτές τις πληροφορίες στα χέρια σας ακριβώς μέσα στο LiveAgent, μπορείτε εύκολα να προσδιορίσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να πουλήσετε επιπλέον προϊόντα σε κάποιον πελάτη ή να προσφέρετε κάποια έκπτωση.
Πώς να ενσωματώσετε το PipeDrive στο LiveAgent
Η ενεργοποίηση μιας εγγενούς ενσωμάτωσης είναι απλή. Ανοίξτε τον πίνακα ελέγχου σας και μεταβείτε στο Ρυθμίσεις> Σύστημα> Plugin και βρείτε το PipeDrive Ενσωμάτωση v2. Κάντε κλικ στον διακόπτη ενεργοποίησης και το LiveAgent θα φορτώσει ξανά μετά από αυτό.

Τώρα βρείτε την ενεργή ενσωμάτωση PipeDrive v2 και κάντε κλικ στο εικονίδιο πληροφοριών δίπλα στο διακόπτη. Κάντε κλικ στο λογότυπο PipeDrive. Θα ανοίξει μια εντολή εγκατάστασης, οπότε κάντε κλικ στο Αποδοχή και Εγκατάσταση.


Αυτό είναι, η ενσωμάτωση είναι ενεργή και μπορείτε να τη δείτε στον πίνακα πληροφοριών εισιτηρίων. Ανοίξτε τη και βρείτε την ενεργή ενσωμάτωση στο δεξί πάνελ.

Μπορείτε να προβάλετε, να προσθέσετε ή να επεξεργαστείτε συμφωνίες από τον πίνακα ελέγχου σας.

Πώς να ενσωματώσετε το PipeDrive στο LiveAgent μέσω του Zapier
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε μια ενσωμάτωση μέσω της υπηρεσίας Zapier. Το Zapier συνδέει δύο εφαρμογές για να δημιουργήσει διάφορα είδη ενσωματώσεων που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό, δημιουργήστε έναν σε αυτόν τον σύνδεσμο. Στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα ενσωματώσεων LiveAgent + PipeDrive.

Κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα Σύνδεση LiveAgent + PipeDrive. Μπορείτε να συνδυάσετε πολλές επιλογές εδώ, οπότε σκεφτείτε τι θέλετε να κάνει η ενσωμάτωσή σας. Μια ενεργοποίηση σε μία εφαρμογή θα πυροδοτήσει μια δραση στη δεύτερη εφαρμογή, δημιουργώντας μια ενσωμάτωση.
Θα σας δείξουμε ένα παράδειγμα με τις επιλογές Νέα Συμφωνία του PipeDrive και Δημιουργία Συνομιλίας του LiveAgent. Η εγκατάστασή σας ενδέχεται να διαφέρει από αυτόν τον οδηγό, αλλά παραμένει η ίδια εκτός από μερικά λεπτομερή πεδία, ανεξάρτητα από τις επιλογές που θα κάνετε. Όταν ολοκληρώσετε την επιλογή, κάντε κλικ στο μπλε κουμπί συνέχεια.

Το πρώτο μέρος της ρύθμισης είναι εύκολο. Απλώς πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο PipeDrive, να επιβεβαιώσετε την επιλεγμένη ενεργοποίηση και να τη δοκιμάσετε.

Συνδεθείτε και επιβεβαιώστε την ενέργεια. Η εγκατάσταση στην ενσωμάτωσή μας απαιτεί από εμάς να συμπληρώσουμε τις διευθύνσεις email του παραλήπτη και του αποστολέα, το θέμα του email και το κύριο μέρος του μηνύματος μεταξύ άλλων πεδίων. Υπάρχουν επίσης ορισμένα μη απαιτούμενα πεδία, αλλά μπορείτε να επιλέξετε να τα συμπληρώσετε για να συγκεκριμενοποιήσετε το μήνυμα. Συνεχίστε και δοκιμάστε την ενσωμάτωση όταν τελειώσετε.

Αυτό είναι, η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και η ενσωμάτωσή σας θα είναι ενεργή όταν ενεργοποιήσετε το Zap. Ελέγξτε το LiveAgent για νέα μηνύματα από το PipeDrive.

Frequently asked questions
Τι είναι το PipeDrive;
Το PipeDrive είναι ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών. Η όλη ιδέα αναπτύχθηκε από την σκοπιά του πωλητή. Σας παρέχει δεδομένα σχετικά με τους δυνητικούς πελάτες, την απόδοση και πολλά άλλα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του PipeDrive με το LiveAgent;
Τα οφέλη είναι: αποτελεσματική ροή εργασιών, βελτιωμένο CX (εμπειρία πελατών), καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εξοικονόμηση χρόνου (δεν χρειάζεται εναλλαγή μεταξύ διεπαφών).
Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα
The article discusses various software options for managing customer calls and complaints, including VoIP systems, customer service software, and email management software. The LiveAgent platform is mentioned as a popular choice, and the article includes sales contacts and options for demos and newsletters. The article also includes legal and privacy policies for Quality Unit, LLC, which owns the LiveAgent platform.
Υπολογιστής κόστους κέντρου εξυπηρέτησης
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας με πελάτες, το οποίο βελτιώνει την εξυπηρέτηση και αυξάνει το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν. Χρησιμοποιείται επιτυχώς από πολλές επιχειρήσεις και οι χρήστες του το προτείνουν ανεπιφύλακτα.
Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες
LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, and self-service solutions. The company has partnerships, training, and online seminars. Benefits include improved customer support and increased sales using Neuromarketing. LiveAgent's live chat feature can be used to target the right person for the right website and facilitate communication with customers. Integrating multiple features in a strategy can reduce cart abandonment and gain potential customers for sales funneling. The software offers support via community forums and self-service. The solutions also strengthen social media engagement and improve ROI.