Τα 20 καλύτερα τηλεφωνικά συστήματα VoIP και ενσωματώσεις

Τα 20 καλύτερα τηλεφωνικά συστήματα VoIP και ενσωματώσεις

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Τελευταία τροποποίηση την April 23, 2022 σε 9:42 pm

Τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP είναι ηλεκτρονικές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών που επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν φωνητικές κλήσεις μέσω Διαδικτύου αντί μέσω ενός κανονικού τηλεφώνου. Τα καλύτερα τηλεφωνικά συστήματα VoIP μπορούν εύκολα να διαμορφωθούν και να παρέχουν ειδοποιήσεις μηνυμάτων κειμένου για αναπάντητες κλήσεις, μηνύματα αυτόματου τηλεφωνητή και δρομολόγηση κλήσεων. Επιπλέον, ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών VoIP σάς επιτρέπουν να προαγοράζετε χρονικά τμήματα σε μειωμένες τιμές, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλες οι χώρες. Με τα πιο εξαιρετικά τηλεφωνικά συστήματα VoIP, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τις διεθνείς τιμές και να εξοικονομήσετε χρήματα με το πρόγραμμα κλήσεων σας.

Τι είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP;

Το λογισμικό τηλεφώνου VoIP είναι μια τηλεφωνική υπηρεσία που χρησιμοποιεί τεχνολογία Voice over IP για τη μετάδοση κλήσεων. Στέλνει αναλογικά σήματα online σε ψηφιακά συστήματα και όχι μέσω παραδοσιακών τηλεφωνικών γραμμών. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιούν επιχειρηματικές υπηρεσίες VoIP με οικιακά τηλέφωνα ή εμπορικά συστήματα VoIP όπως το Vonage ή το Dialpad. Αυτά τα τηλεφωνικά συστήματα επιτρέπουν τη μεταφορά εικόνων, βίντεο και ήχου στο διαδίκτυο.

Διατίθενται πολλές τηλεφωνικές υπηρεσίες όπως:

  • Τα παραδοσιακά συστήματα VoIP διαθέτουν λειτουργίες όπως η κράτηση κλήσεων και η αναμονή κλήσεων.
  • Τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP που βασίζονται σε cloud περιέχουν περισσότερες δυνατότητες και είναι προσβάσιμα μέσω οποιασδήποτε συσκευής με πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
  • Τα αυτο-φιλοξενούμενα τηλεφωνικά συστήματα VoIP διατηρούν το υλικό του τηλεφωνικού συστήματος επί τόπου.

Αυτο-φιλοξενούμενα συστήματα VoIP – Τα αυτο-φιλοξενούμενα συστήματα εξοικονομούν χρήματα στο κόστος εγκατάστασης. Όταν πραγματοποιείτε κλήσεις στο αυτο-φιλοξενούμενο σύστημά σας, οι κλήσεις δρομολογούνται μέσω Διαδικτύου—απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο για την πραγματοποίηση ή τη λήψη κλήσεων. Επιπλέον, οι εξερχόμενες κλήσεις κοστίζουν λιγότερο ανά λεπτό διότι φιλοξενείτε το σύστημα VoIP. Εξαιτίας αυτών των λόγων, τα αυτο-φιλοξενούμενα συστήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τηλεφωνικά κέντρα που θέλουν να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους με ελάχιστο αρχικό κόστος.

Εσωτερικά συστήματα VoIP – Τα εσωτερικά συστήματα περιλαμβάνουν τη χρήση τηλεφώνων και εξοπλισμού VoIP στην τοποθεσία της επιχείρησής σας. Αυτός ο εξοπλισμός συνδέεται απευθείας με δρομολογητές που έχει εγκαταστήσει η τηλεφωνική εταιρεία. Αυτός ο τύπος VoIP μπορεί επίσης να ονομάζεται PBX ή Private Branch Exchange. Μια επιχείρηση που μπορεί να αντέξει οικονομικά το αρχικό κόστος εξοπλισμού για το τηλεφωνικό της κέντρο είναι ένα παράδειγμα εταιρείας που μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση εσωτερικών συστημάτων VoIP.

Παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα VoIP – Τα τηλέφωνα VoIP επικοινωνούν μέσω πρωτοκόλλων VoIP και λογισμικού εγκατεστημένων σε διακομιστή. Στα φιλοξενούμενα συστήματα VoIP, οι διακομιστές VoIP στεγάζονται σε απομακρυσμένα κέντρα δεδομένων ή σε παρακείμενο κτίριο μέσω σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο Διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις που αναζητούν μια πιο επεκτάσιμη και οικονομικά αποδοτική λύση σε σχέση με τις παραδοσιακές εσωτερικές τηλεπικοινωνίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτό το σύστημα.

Πώς λειτουργεί ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP;

Οι κλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω συστημάτων VoIP μεταδίδουν την ψηφιακή φωνή σας ως πακέτα δεδομένων σε δίκτυα πρωτοκόλλου Διαδικτύου (IP). Αυτά τα συστήματα επιτρέπουν τηλεφωνικές κλήσεις να γίνονται οπουδήποτε και χρησιμοποιούν μεταγωγή πακέτων αντί για το παραδοσιακό δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο με μεταγωγή κυκλώματος.

Η σύζευξη συστημάτων VoIP με γρήγορες ευρυζωνικές συνδέσεις παρέχει εξοικονόμηση κόστους αφού ένας πάροχος χειρίζεται και τις δύο λειτουργίες. Επιπλέον, αυτά τα τηλεφωνικά συστήματα ψηφιοποιούν τη φωνή σας, η οποία καταλαμβάνει πολύ λιγότερο εύρος ζώνης από τις αναλογικές μεθόδους μετάδοσης δεδομένων, όπως η ενσύρματη υπηρεσία διαδικτύου—επιτρέποντας στην επιχείρησή σας να αποφύγει να πληρώσει επιπλέον για ενοικιάσεις τηλεφωνικών γραμμών ή πρόσθετες χρεώσεις κλήσεων.

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά αναλογικά, τα συστήματα VoIP δεν έχουν ξεχωριστές γραμμές που απαιτούνται για τη σύνδεση δύο μερών. Τα ψηφιακά σήματα καθιστούν τις συνομιλίες καθαρές και ανεπηρέαστες από εξωτερικό θόρυβο ή άλλες παρεμβολές.

Πώς λειτουργεί ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP; - App - Uploads - 2021 - 01 - Integrations VoiP Partners LiveAgent.png

Ποιοι είναι οι λόγοι για τη χρήση ενός τηλεφωνικού συστήματος VoIP;

Ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP χρησιμοποιεί λειτουργίες όπως προηγμένες εφαρμογές τηλεφωνίας και μεταφορά φωνητικών κλήσεων. Ένα παραδοσιακό τηλέφωνο χρησιμοποιείται για άμεση επικοινωνία πληροφοριών. Η τεχνολογία VoIP διαθέτει λειτουργίες κλήσεων και υπηρεσίες που μπορούν να βελτιώσουν την επιχείρησή σας. Ορισμένα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Αναγνωριστικό καλούντος – Εάν έχει ρυθμιστεί με τον πάροχο VoIP, η συσκευή σας θα εμφανίζει το όνομα και τον αριθμό του καλούντος.
  • Αναμονή κλήσης – Εάν κάνετε μια συνομιλία σε τηλέφωνο VoIP και έρθει μια άλλη κλήση, μπορείτε να απαντήσετε γρήγορα ή να αγνοήσετε τη δεύτερη κλήση.
  • Μεταφορές – Αυτή η δυνατότητα διαχείρισης επιτρέπει στους αντιπροσώπους να προωθούν τις εισερχόμενες κλήσεις απευθείας σε έναν άλλο αριθμό για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα.
  • Διαχείριση φωνητικού ταχυδρομείου – Οι περισσότεροι πάροχοι VoIP προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες εγγραφής κλήσεων που παρακολουθούν τα μηνύματά σας και σας εξοικονομούν χρήματα.
  • Κλήση τριών κατευθύνσεων – Διάφορα συστήματα VoIP μπορούν να χρησιμοποιήσουν κλήσεις τριών κατευθύνσεων όταν συνομιλούν με άτομα στις ΗΠΑ ή τον Καναδά για εύκολη επικοινωνία.
  • Εξοικονόμηση κόστους – Η κεντρική δρομολόγηση κλήσεων σε διαφορετικές τοποθεσίες χρησιμοποιώντας σύστημα VoIP ισοδυναμεί με χαμηλότερα ποσοστά κλήσεων από τα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα.
  • Απεριόριστη πρόσβαση – Οι αντιπρόσωποι μπορούν να χρησιμοποιούν τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου ανεξάρτητα από τη φυσική τοποθεσία.
Συνδέστε τον πάροχο VoIP με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Είναι τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP καλύτερα από τα σταθερά;

Το VoIP παρέχει φωνητικές κλήσεις μέσω Διαδικτύου σε οποιονδήποτε έχει σύνδεση στο Διαδίκτυο. Συνολικά, πολλοί άνθρωποι θεωρούν αυτές τις υπηρεσίες ως καλύτερη επιλογή από τα σταθερά.

Η ποιότητα φωνής VoIP ποικίλλει ευρέως ανάλογα με τις ταχύτητες σύνδεσης και άλλους παράγοντες. Η ποιότητα του συστήματος είναι συχνά καλύτερη από αυτή ενός παραδοσιακού σταθερού τηλεφώνου, εάν έχετε αρκετό εύρος ζώνης. Ωστόσο, η ποιότητα της φωνής μπορεί να είναι χειρότερη από ένα σταθερό τηλέφωνο εάν το εύρος ζώνης είναι ελάχιστο. Επιπλέον, αυτά τα ψηφιακά συστήματα δεν επηρεάζονται αν τα χρησιμοποιούν πολλά άτομα ταυτόχρονα. Οι παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές απαιτούν επιπλέον εξοπλισμό για να επιτευχθεί αυτό.

Οι υπηρεσίες VoIP για επιχειρήσεις είναι πιο ευέλικτες από τα σταθερά, διότι μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ουσιαστικά σε οποιαδήποτε συσκευή θέλετε, επομένως οι επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να ανησυχούν για ζητήματα συμβατότητας κατά την αναβάθμιση υπολογιστών ή την αγορά νέων μηχανημάτων.

Find the right VoIP

Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο τηλεφωνικό σύστημα VoIP

Η επιλογή του σωστού τηλεφωνικού συστήματος VoIP μπορεί να είναι δύσκολη. Πολλά ζητήματα υπάρχουν στην επιλογή ενός τηλεφωνικού συστήματος VoIP. δεν είναι μια απόφαση που πρέπει να ληφθεί ελαφρά. Είναι απαραίτητο να κατανοήσετε τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε το σωστό τηλεφωνικό σύστημα VoIP για την επιχείρησή σας.

Δεσμεύσεις

Για να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τις δεσμεύσεις του λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων πληρωμής, των απαιτήσεων λογισμικού, των απαιτήσεων υλικού, των κορμών και των πυλών. Δεν συνιστάται η δέσμευση σε ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP μέχρι να καταλάβετε ότι ταιριάζει με τις λειτουργίες της επιχείρησής σας.

Τιμή

Οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα μοντέλα τιμολόγησης όταν επιλέγουν ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP. Οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με το λογισμικό VoIP που θα επιλέξετε. Για παράδειγμα, η Vonage απαιτεί από εσάς να επικοινωνήσετε μαζί τους για μια προσφορά και μπορεί να χρεώσει με βάση κάθε λεπτό κλήσης.

Υποστήριξη

Όταν επιλέγετε μια λύση VoIP, θέλετε να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας πραγματοποιεί και δέχεται γρήγορα τηλεφωνικές κλήσεις. Επιλέξτε έναν πάροχο VoIP με υποστήριξη 24/7, ειδικά εάν έχετε μεγάλη ή απομακρυσμένη ομάδα σε διάφορες ζώνες ώρας.

Δυνατότητα κλιμάκωσης πάνω/κάτω

Μπορείτε να διαχειριστείτε μια ομάδα υποστήριξης VoIP οποιουδήποτε μεγέθους από οπουδήποτε στον κόσμο. Ανεξάρτητα από το τρέχον μέγεθος της επιχείρησής σας, θέλετε να επιλέξετε λογισμικό που να καλύπτει τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Θέλετε να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε γρήγορα το πρόγραμμα πληρωμών και τον εξοπλισμό σας με βάση τις ανάγκες της εταιρείας σας.

Συνεργατικές Επιλογές

Η επιλογή ενός τηλεφωνικού συστήματος πελατών που επιτρέπει την ομαδική συνεργασία μπορεί να είναι πολύ επωφελής για την επικοινωνία της ομάδας. Είτε πρόκειται για πάροχο VoIP είτε για συνομιλία με πελάτες. Χρησιμοποιώντας το πολυκαναλικό λογισμικό, μπορείτε να προωθήσετε τη συνεργασία πελατών και εσωτερικής χρήσης χρησιμοποιώντας το τηλεφωνικό σας σύστημα VoIP.

Εσωτερικές κλήσεις στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent

Περιορισμοί Λογισμικού

Για να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, θέλετε να γνωρίζετε τους περιορισμούς του λογισμικού σας. Λάβετε υπόψη το τρέχον μέγεθος του προσωπικού σας και τα χαρακτηριστικά που θα καλύψουν τις ανάγκες του πελάτη σας. Είτε πρόκειται για κανάλια επαφής, είτε για εισερχόμενες είτε για εξερχόμενες κλήσεις. Βεβαιωθείτε ότι το τηλεφωνικό σας σύστημα VoIP δεν περιορίζει τις πρακτικές της επιχείρησής σας.

Οφέλη από τη χρήση τηλεφωνικού συστήματος VoIP

Η ενσωμάτωση των τηλεφωνικών συστημάτων VoIP έχει φέρει επανάσταση σε πολλές πτυχές του κλάδου. Τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP επιτρέπουν μεγαλύτερη κινητικότητα από τα παραδοσιακά ιδιωτικά τηλέφωνα. Αντί να περιορίζονται σε σταθερά τηλέφωνα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιούν το σύστημα τηλεφωνικού κέντρου τους από οπουδήποτε. Με την εφαρμογή αυτών των συστημάτων, η οργανωτική αποτελεσματικότητα φτάνει στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών καθώς το κόστος μειώνεται.

Τα επαγγελματικά τηλέφωνα VoIP έχουν περισσότερες πρόσθετες δυνατότητες σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς παρόχους επαγγελματικών τηλεφωνικών υπηρεσιών. Η μετάβαση από την τυπική υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας στα τηλεφωνικά συστήματα VoIP προσφέρει πολλά οφέλη για όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων:

  • Εξάλειψη δαπανηρών υπεραστικών και διεθνών κλήσεων.
  • Κλήση συνδιάσκεψης, αυτόματη διανομή κλήσεων και υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης.
  • Προώθηση κλήσεων, αναγνώριση κλήσης και εικονικός αριθμός τηλεφώνου.
  • Τα συστήματα VoIP χρησιμοποιούν μια εικονική πλατφόρμα PBX, επιτρέποντας στον χρήστη να δημιουργήσει προσαρμοσμένες επεκτάσεις για κάθε τμήμα.
Στατιστικά VoIP

Ποιοι κλάδοι επωφελούνται περισσότερο από τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP;

Το λογισμικό VoIP είναι επωφελές για μικρές επιχειρήσεις έως μεγάλες επιχειρήσεις, με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στις ανάγκες των εταιρειών σε όλους τους κλάδους.

  • Οι μικρές επιχειρήσεις σε βιομηχανίες όπως η φιλοξενία θα ωφεληθούν διότι το λογισμικό τηλεφώνων VoIP διευκολύνει τον ανεξάρτητο χειρισμό ζητημάτων τεχνικής υποστήριξης.
  • Οι μεσαίες επιχειρήσεις που εμπλέκονται σε βιομηχανίες δικτύωσης όπως το real estate μπορούν να βελτιώσουν την προσέγγιση πελατών με ένα σύστημα VoIP για να εξυπηρετήσουν τον μεγάλο όγκο των κλήσεων τους.
  • Οι επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους που πραγματοποιούν αλληλεπιδράσεις με πελάτες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, θα βρουν ότι τα συστήματα VoIP είναι χρήσιμα για χρήστες εντός του οργανισμού και με πελάτες που καλούν.

Ποια είναι τα μειονεκτήματα ενός τηλεφωνικού συστήματος VoIP;

Ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP είναι μια αξιόπιστη, προσιτή μέθοδος για τις επιχειρήσεις να έχουν τηλεφωνικές γραμμές. Ωστόσο, έχουν και ορισμένα μειονεκτήματα όπως:

  • Χρόνος καθυστέρησης ή κολλήματος
  • Αξιόπιστη υπηρεσία Διαδικτύου
  • Ακριβή αρχική ρύθμιση
  • Διαταραχές σήματος λόγω κακής ποιότητας μικροφώνων ή ηχείων.

Η καθυστέρηση προκαλείται από διάφορους παράγοντες, όπως η απόσταση μεταξύ του διακομιστή πηγής και προορισμού. Όσο πιο μακριά είναι οι καλούντες, τόσο μεγαλύτερη πιθανή καθυστέρηση μπορεί να προκύψει κατά τη διάρκεια της κλήσης. Το αρχικό κόστος εγκατάστασης ενός συστήματος VoIP είναι πολύ υψηλό για ορισμένες εταιρείες που μπορεί να μην θέλουν να αλλάξουν, διότι θα έπρεπε να πληρώσουν ένα μεγάλο ποσό χρημάτων προκαταβολικά. Τέλος, η κακή ποιότητα ήχου από μικρόφωνα ή ηχεία χαμηλής ποιότητας είναι γνωστό ότι δημιουργεί διακοπές κατά τις εργάσιμες ώρες.

Ποιες είναι οι απαιτήσεις για τη ρύθμιση ενός τηλεφωνικού συστήματος VoIP;

Το δίκτυο θα πρέπει να έχει συνδέσεις gigabit ethernet σε όλη την υποδομή του για συνεπείς συνδέσεις. Εάν οι χρήστες θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα πακέτα δεδομένων τους σε κινητές συσκευές, όπως tablet και smartphone, θα χρειαστούν μόντεμ 4G WAN ή 3G/4G USB. Το μόντεμ και η σύνδεση LAN μπορεί να είναι μέσω καλωδίου ή wifi. Προτείνεται ελάχιστη ταχύτητα μεταφόρτωσης 2 Mbps και λήψης 5 Mbps για καλής ποιότητας μετάδοση ήχου μέσω Διαδικτύου.

Ο αριθμός πυρήνων της CPU μπορεί να επηρεάσει τον αριθμό των δυνατών ταυτόχρονων κλήσεων σε ένα σύστημα. Για παράδειγμα, εάν υπάρχουν 100 ταυτόχρονα κανάλια VoIP και κάθε κλήση απαιτεί 6 Mbps εύρους ζώνης, η CPU θα χρειαστεί τουλάχιστον έξι πυρήνες για να χειριστεί αυτόν τον όγκο δεδομένων. Εάν η CPU δεν είναι αρκετά γρήγορη, θα μείνει πίσω στην επεξεργασία δεδομένων και θα προκαλέσει καθυστερήσεις ή απώλεια πακέτων.

Η χρήση ενός δικτύου υψηλού εύρους ζώνης μπορεί να μειώσει τα προβλήματα καθυστέρησης, κάτι που δεν είναι πάντα δυνατό ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης. Η υψηλή καθυστέρηση δεν θα αποτελέσει πρόβλημα εάν η επιχείρησή σας δεν απαιτεί ροή ήχου και βίντεο. Η εφαρμογή πολιτικών ποιοτικών υπηρεσιών συνιστάται ανεπιφύλακτα εάν αναμένετε μεγάλα ποσοστά κλήσεων. Αυτό διασφαλίζει ότι η φωνητική κυκλοφορία δεν διακόπτεται από εργασίες που δεν είναι ευαίσθητες στο χρόνο, όπως η κοινή χρήση αρχείων.

Σύστημα VoIP για τη βελτίωση του γραφήματος πληροφοριών στρατηγικής μάρκετινγκ

Πόσο κοστίζει ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP;

Το μέσο κόστος για τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP ξεκινά από περίπου 100 $ και ανέρχεται σε 25.000 $ για μεγαλύτερα συστήματα. Διάφορες ενέργειες θα καθορίσουν το κόστος της υπηρεσίας σας όπως:

  • Η ποσότητα και η ποιότητα των τηλεφώνων που χρησιμοποιείτε
  • Πόσες τηλεφωνικές γραμμές πρέπει να υποστηρίζει το σύστημα
  • Οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις που πραγματοποιείτε
  • Απαιτούμενος εξοπλισμός για αναβάθμιση

Το λογισμικό τηλεφώνου VoIP μπορεί να προσφέρει μια ποικιλία προγραμμάτων πληρωμής αφού κάνετε την αρχική επένδυση. Τα προγράμματα πληρωμών μπορεί να είναι μηνιαία, ετήσια ή ανά λεπτό. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τιμής διεθνών κλήσεων που περιλαμβάνονται, το εύρος τιμών διεθνών κλήσεων ανά χρήστη είναι συνήθως 20-50 $ το μήνα ή περισσότερο. Όταν προσθέτετε διεθνή μηνύματα κειμένου, μπορείτε να περιμένετε να πληρώνετε περίπου 80 $ το μήνα σε χρεώσεις διεθνών κλήσεων. Διάφορο λογισμικό προσφέρει πρόσθετες επιλογές, όπως χαρακτηριστικά απεριόριστων κλήσεων και κλήσεων συνδιάσκεψης που πρέπει να εξετάσουν οι εταιρείες πριν αγοράσουν το σύστημα VoIP τους.

Stand out from your competitors with the right VoIP software

Top 20 τηλεφωνικά συστήματα και ενσωματώσεις VoIP

Για να επιτρέψουμε στη μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρησή σας να χειρίζεται τις ψηφιακές κλήσεις με επιδεξιότητα, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τα 20 καλύτερα τηλεφωνικά συστήματα και ενσωματώσεις VoIP που είναι διαθέσιμα το 2022. Χρειάζεστε ένα σύστημα που να καλύπτει τις επιχειρηματικές ανάγκες VoIP με διάφορα χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα , και επιλογές τιμών.

1. LiveAgent

Σελίδα κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent

Το LiveAgent είναι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις επικοινωνίες των πελατών σας κάτω από μια ενιαία στέγη. Τα καθολικά εισερχόμενα του LiveAgent σάς επιτρέπουν να βλέπετε και να απαντάτε σε καρτέλες. Όπως τα εισερχόμενα email σας, αλλά πιο έξυπνα, θα εμφανίζει όλα τα email, τις συνομιλίες, τις κλήσεις, τις καρτέλες στο Facebook και το Twitter, τις αναρτήσεις στο φόρουμ και τις προτάσεις σας. Επιπλέον, διαθέτει εκτεταμένες ποσότητες ευέλικτων επιλογών VoIP για τη σύνδεση ενός αριθμού.

Το LiveAgent μπορεί να βοηθήσει κάθε επιχείρηση που θέλει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών χρησιμοποιώντας συστήματα VoIP. Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, από νεοσύστατες επιχειρήσεις έως μακροχρόνιες επιχειρήσεις, θα επωφεληθούν από τις διάφορες δυνατότητες VoIP και εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει το LiveAgent.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το LiveAgent ξεχωρίζει από άλλα συστήματα ενσωματώνοντας εύκολα με περισσότερους από 60 παρόχους VoIP.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Αρχειοθέτηση & διατήρηση
  • Ενέργειες που προκαλούνται από γεγονότα
  • Ηχογράφηση κατ’ απαίτηση
  • Επικοινωνία κειμένου, email, τηλεφώνου και βίντεο
  • Φωνητικές συνομιλίες HD με χρήση του κωδικοποιητή opus
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου

Πλεονεκτήματα

  • Ζωντανή συνομιλία και λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης στην ίδια εφαρμογή
  • Οι προσαρμόσιμες ετικέτες και επισημάνσεις δίνουν προτεραιότητα στις ροές εργασίας
  • Τα αυτοματοποιημένα συστήματα καρτελών κάνουν εύκολη την παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων

Μειονεκτήματα

  • Τα καλά μηνύματα μπορεί μερικές φορές να καταλήξουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
  • Δεν υπάρχει ανοιχτή παρακολούθηση για email
  • Δεν υπάρχει ενσωμάτωση WhatsApp

Τιμή

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν έκδοση με περιορισμένες δυνατότητες εκτός από τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση 14 ημερών. Πολλά σχέδια τιμολόγησης για να διαλέξετε, συμπεριλαμβανομένων 15 $, 29 $ και 49 $ το μήνα με διάφορες δυνατότητες. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα με μια δωρεάν δοκιμή του LiveAgent.

2. Intermedia Unite

Intermedia Unite VoIP

Το Intermedia Unite προσφέρει στους χρήστες έναν αξιόπιστο τρόπο πρόσβασης στις επιχειρηματικές και προσωπικές τους επαφές μέσω VoIP. Η Intermedia Unite προσφέρει προγράμματα που υποστηρίζουν συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες για σύνδεση μόνο μιας τηλεφωνικής γραμμής ή 20.

Το Intermedia Unite ειδικεύεται στην παροχή δυνατοτήτων VoIP για μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις με έως πέντε υπαλλήλους.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Intermedia Unite ξεχωρίζει από άλλα συστήματα λόγω της ενσωματωμένης τηλεδιάσκεψης, της κοινής χρήσης οθόνης και της κοινής χρήσης αρχείων.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • ΔΦΑ και φωνητική αναγνώριση
  • Συνεργασία πολλαπλών χρηστών
  • Κοινή χρήση αρχείων
  • Διάσκεψη με ήχο και βίντεο
  • Πρόσβαση μέσω κινητού τηλεφώνου

Πλεονεκτήματα

  • Χρήσιμη τεχνική υποστήριξη
  • Εύκολη προσθήκη νέων υπαλλήλων στο σύστημα
  • Εξαιρετική υποστήριξη τηλεφώνου υλικού και soft client

Μειονεκτήματα

  • Η υλοποίηση του συστήματος μπορεί να είναι δύσκολη
  • Οι πρόσφατες κλήσεις δεν εμφανίζουν εισερχόμενες ή εξερχόμενες
  • Η υποστήριξη μπορεί να αργήσει να ανταποκριθεί

Τιμή

Το Intermedia Unite προσφέρει μια επιλογή $27,99 και $32,99 ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα, με κάθε επίπεδο να περιέχει διαφορετικές δυνατότητες.

3. RingCentral MVP

Πάροχος RingCentral MVP

Το RingCentral εξυπηρετεί επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο με τηλεφωνικά συστήματα που βασίζονται σε cloud. Οι υπηρεσίες επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα σχέδια και να πραγματοποιούν κλήσεις οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο Διαδίκτυο, διασφαλίζοντας προσβάσιμη επικοινωνία ακόμη και όταν οι εταιρείες βρίσκονται εν κινήσει.

Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και τύπων χρησιμοποιούν το RingCentral. Το RingCentral σάς επιτρέπει να έχετε έναν τοπικό αριθμό, χωρίς χρέωση ή έναν αριθμό τηλεφώνου με απεριόριστες επεκτάσεις που μπορείτε να απαντήσετε από τα εισερχόμενα του email σας.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το RingCentral ξεχωρίζει από άλλα συστήματα λόγω των απεριόριστων επεκτάσεών του, οι οποίες είναι προσβάσιμες από οπουδήποτε.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Καταγραφή κλήσης
  • Αυτοματοποιημένος βοηθός πολλών επιπέδων
  • Διάσκεψη με ήχο και βίντεο
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Μεταγραφή τηλεφωνητή
  • Διαχείριση τηλεμάρκετινγκ

Πλεονεκτήματα

  • Γρήγορο και αξιόπιστο
  • Εύκολη προώθηση κλήσεων εντός εφαρμογής
  • Εύκολη ρύθμιση

Μειονεκτήματα

  • Καμπύλη εκμάθησης
  • Περιορισμένη υποστήριξη πελατών
  • Περιορισμένες επιλογές επεκτασιμότητας

Τιμή

Το RingCentral MVP προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και δωρεάν λογισμικό. Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσαρμοσμένη προσφορά.

Αναζητάτε μια λύση εξυπηρέτησης πελατών που ενσωματώνει το RingCentral; Μην ψάχνετε άλλο, το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν ενσωμάτωση RingCentral.

4. Dialpad

4. Dialpad - App - Uploads - 2021 - 12 - Dialpad Website.png

Το Dialpad είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα που βασίζεται σε cloud που σας δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνετε και να πραγματοποιείτε κλήσεις από το γραφείο ή το κινητό σας τηλέφωνο.

Το Dialpad συνιστάται για επιχειρήσεις που θέλουν να χρησιμοποιήσουν λογισμικό που βασίζεται σε cloud για να χρησιμοποιούν υπηρεσίες VoIP από οπουδήποτε.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Dialpad διαφέρει από άλλα κομμάτια λογισμικού λόγω της ικανότητάς του να επιτρέπει σε οποιοδήποτε μέγεθος επιχείρησης να χρησιμοποιεί συστήματα VoIP από απόσταση.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Μεταγραφή τηλεφωνητή
  • Δρομολόγηση πελατών
  • Μεταφορά αριθμών
  • Εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Διαχείριση της απόδοσης
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία

Πλεονεκτήματα

  • Παρακολούθηση KPI
  • Απλή ανάπτυξη συστήματος
  • Εύκολη ενημέρωση λειτουργιών

Μειονεκτήματα

  • Πρόσθετες χρεώσεις προστίθενται
  • Καθυστερημένη ειδοποίηση στο κινητό
  • Ελάχιστος έλεγχος ομάδων

Τιμή

Το Dialpad έχει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και τρία προγράμματα, τα οποία ξεκινούν από 15 $, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

5. 8×8 X Series

Πάροχος VoIP 8x8 X series

Τα τηλέφωνα VoIP 8×8 X Series έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την επικοινωνία της επιχείρησής σας πιο αποτελεσματική και διαχειρίσιμη. Η X Series έρχεται προδιαμορφωμένη με προηγμένες λειτουργίες για μια διαισθητική εμπειρία χρήστη.

Οι ενσωματωμένες δυνατότητες δικτύωσης του 8×8 X Series σε συνδυασμό με τη μεγάλη ποικιλία εφαρμογών στο cloud διασφαλίζουν ότι οι διαχειριστές IT μπορούν να παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση στα συστήματα οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το 8×8 ξεχωρίζει από άλλα λογισμικά της αγοράς λόγω της απρόσκοπτης ενσωμάτωσής του με τις επιχειρήσεις.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση επαφών
  • Ανίχνευση παρουσίας
  • Συνεργασία πολλαπλών χρηστών
  • Διαχείριση τηλεμάρκετινγκ
  • Ενοποιημένες επικοινωνίες
  • Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο

Πλεονεκτήματα

  • Μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στα τηλέφωνα
  • Καταγραφή κλήσεων για διαχείριση QA
  • Λύση όλα-σε-ένα

Μειονεκτήματα

  • Ενδέχεται να προκύψουν σφάλματα
  • Χτυπάει ταυτόχρονα τηλέφωνο και υπολογιστής
  • Περιορισμένες λύσεις φαξ

Τιμή

Οι τιμές του 8×8 X series ξεκινούν από 10 $ ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα, αλλά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά. Δεν υπάρχει δωρεάν λογισμικό ή δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.

6. Microsoft 365 Business Voice

Ιστότοπος του Microsoft 365 Business Voice

Το Microsoft 365 Business Voice συνδυάζει προηγμένες εφαρμογές γραφείου που έχουν σχεδιαστεί με ισχυρά εργαλεία όπως το Skype για επιχειρήσεις και το Outlook για απρόσκοπτη επικοινωνία.

Το Microsoft 365 Business Voice είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και επιχειρηματίες, το οποίο προσφέρει εύκολη ενσωμάτωση με το Microsoft Dynamics.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Microsoft 365 Business Voice διαφέρει από άλλα συστήματα λόγω των προηγμένων εφαρμογών του για γραφεία.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Καταιγισμός ιδεών
  • Διαχείριση αρχείων
  • Διαχείριση ουράς
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Δημιουργία εγγράφων
  • Συνεργασία πολλαπλών χρηστών

Πλεονεκτήματα

  • Εύκολη εργασία από απόσταση
  • Υποστηρίζει πολλές συσκευές
  • Πολλαπλά εργαλεία συνεργασίας

Μειονεκτήματα

  • Τα κλειστά θέματα μπορούν να ανοίξουν ξανά
  • Τα χαρακτηριστικά μπορεί να προκαλούν σύγχυση
  • Πολύπλοκα χαρακτηριστικά

Τιμή

Υπάρχει ένα πρόγραμμα $5, $10 και $15 ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα. Αυτή η τιμή γίνεται φθηνότερη εάν δεσμευτείτε για ένα χρόνο ταυτόχρονα. Υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση αλλά όχι δωρεάν λογισμικό.

7. Vonage Business

Πάροχος VoIP Vonage

Το Vonage Business είναι μια τηλεφωνική υπηρεσία επαγγελματικής κλάσης που επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις σταθερής τηλεφωνίας μέσω Διαδικτύου.

Το Vonage Business είναι ιδανικό για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μεγάλες επιχειρήσεις που χρειάζονται μια λύση τηλεδιάσκεψης με διάφορα εργαλεία.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Vonage Business ξεχωρίζει λόγω των δυνατοτήτων αποκλεισμού μηνυμάτων διακομιστή.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Ροή παρουσίασης
  • Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • ΔΦΑ και φωνητική αναγνώριση

Πλεονεκτήματα

  • Χρήσιμη υποστήριξη πελατών
  • Ανώδυνη εγκατάσταση και χρήση
  • Αξιόπιστη σύνδεση

Μειονεκτήματα

  • Δυσκολία μεταφοράς αριθμών από την προηγούμενη υπηρεσία
  • Περιορισμένη ενσωμάτωση με εφαρμογές τρίτων
  • Ο πίνακας ελέγχου δεν είναι διαισθητικός στη χρήση

Τιμή

Υπάρχει μια επιλογή 14,99 $ και 39,99 $ ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα με προσθήκη 0,03 $ ανά λεπτό σε εξερχόμενες κλήσεις, δωρεάν λογισμικό και δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.

Αναζητάτε μια λύση εξυπηρέτησης πελατών που ενσωματώνει το Vonage; Μην ψάχνετε άλλο, το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν ενσωμάτωση Vonage.

8. Freshdesk Contact Center

Αρχική σελίδα Freshdesk

Το Freshdesk μετατρέπει τους αντιπροσώπους σε υποστηρικτές πελατών μέσω της ενσωμάτωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το Facebook, το Twitter, το Gmail, το LinkedIn και άλλα.

Το κέντρο επικοινωνίας Freshdesk διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές συνομιλίες για όσους ανήκουν στις βιομηχανίες ΜΚΟ, NFP και BFSI.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το κέντρο επικοινωνίας Freshdesk ξεχωρίζει λόγω της ικανότητάς του να διαχειρίζεται και να εξορθολογίζει τις λειτουργίες σε μεσαίες έως μεγάλες επιχειρήσεις.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Παρακολούθηση της δραστηριότητας των εργαζομένων
  • Εργαλεία συνεργασίας
  • Μικτό τηλεφωνικό κέντρο
  • Μεταγραφή τηλεφωνητή

Πλεονεκτήματα

  • Αναλύει τον εβδομαδιαίο όγκο κλήσεων
  • Επίβλεψη και παρακολούθηση ζητημάτων πελατών
  • Εύκολη ρύθμιση

Μειονεκτήματα

  • Κάθε καρτέλα ανακατευθύνεται στον διαχειριστή λογαριασμού
  • Αργή ανταπόκριση εξυπηρέτησης πελατών
  • Η ροή κλήσεων δεν ρυθμίζεται εύκολα

Τιμή

Υπάρχει μια δωρεάν έκδοση εκτός από μια επιλογή $15 και $39 ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα. Υπάρχει επίσης μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του συστήματος.

9. MiCloud Connect

Ιστότοπος παρόχου MiCloud Connect

Στόχος του MiCloud Connect είναι να παρέχει μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση καρτελών υποστήριξης, υπηρεσιών VoIP και ζωντανών συνομιλιών. Το MiCloud Connect προσφέρει επίσης ενσωμάτωση τηλεφώνου.

Το MiCloud Connect έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας που βοηθά τις ομάδες να επικοινωνούν μέσω κλήσεων, ομαδικών συνομιλιών, διασκέψεων και πολλά άλλα.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το MiCloud Connect ξεχωρίζει με την αβίαστη ικανότητά του να επικοινωνεί με εσωτερικές ομάδες και εισερχόμενους καλούντες.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Τηλεφωνητής πρόβλεψης
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Ενσωμάτωση τηλεφωνίας υπολογιστή
  • Διαχείριση ουράς
  • Διαχείριση ουράς

Πλεονεκτήματα

  • Καλή λύση για παλαιούς πελάτες
  • Εύκολη ρύθμιση παραμέτρων τηλεφώνων
  • Τηλεφωνητής και email

Μειονεκτήματα

  • Αναξιόπιστη σύνδεση
  • Περιορισμένη υποστήριξη πελατών
  • Δεν μπορείτε να ακούσετε φωνητικά μηνύματα σε ένα ακουστικό

Τιμή

Το MiCloud Connect δεν προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση ή δωρεάν λογισμικό. Επικοινωνήστε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά.

10. Ooma Office

Ιστότοπος παρόχου Ooma Office

Το Ooma Office είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα που βασίζεται σε cloud που συνδυάζει τοπικές, υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις.

Το Ooma office συνιστάται για το σπίτι-γραφείο και για μικρότερες επιχειρήσεις, διότι ο εικονικός βοηθός τους μπορεί να σας βοηθήσει με τις καθημερινές εργασίες.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Ooma office διαφέρει από άλλα συστήματα που χρησιμοποιούν τελικό σημείο DECT υλικού, συμπεριλαμβάνοντας ασύρματα τηλέφωνα.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Ενοποιημένες επικοινωνίες
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • SIP Trunking και PBX
  • Αυτοματοποιημένος βοηθός
  • Μεταγραφή τηλεφωνητή

Πλεονεκτήματα

  • Εικονική ρεσεψιονίστ
  • Εύκολη ρύθμιση
  • Εύκολη συγκάλυψη του κελιού #

Μειονεκτήματα

  • Τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι δύσκολα
  • Περιορισμένο εκπαιδευτικό υλικό
  • Χωρίς μουσική σε αναμονή

Τιμή

Το Ooma office κοστίζει 19,99 $ το μήνα και περιλαμβάνει έναν αριθμό χωρίς χρέωση. Έχουν μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση αλλά όχι δωρεάν έκδοση. Επικοινωνήστε απευθείας μαζί τους για περαιτέρω προσφορά.

11. Line2

Ιστότοπος παρόχου Line2

Το Line2 είναι μια τηλεφωνική υπηρεσία VoIP που επιτρέπει στους καταναλωτές να καλούν και να στέλνουν μηνύματα από τα κινητά τους τηλέφωνα χωρίς να χρησιμοποιούν λεπτά κινητής τηλεφωνίας.

Το Line2 είναι μια τηλεφωνική υπηρεσία VoIP που επιτρέπει στους καταναλωτές να καλούν και να στέλνουν μηνύματα χωρίς να χρησιμοποιούν λεπτά κινητής τηλεφωνίας, καθιστώντας τη Line2 ιδανική λύση για όσους χρησιμοποιούν κυρίως φορητές συσκευές.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Line2 μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιαδήποτε σύνδεση στο διαδίκτυο και να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε συσκευή από οπουδήποτε στον κόσμο.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Εικονικές επεκτάσεις
  • Ομαδικό κουδούνισμα
  • Διαδικτυακή μετάδοση φωνής
  • Συνεργασία πολλαπλών χρηστών
  • Διάσκεψη με ήχο και βίντεο
  • Πρόσβαση από κινητές συσκευές

Πλεονεκτήματα

  • Λειτουργία αυτοματοποιημένου βοηθού
  • Διεθνείς κλήσεις
  • Καλή ποιότητα κλήσης

Μειονεκτήματα

  • Δεν υπάρχουν κλήσεις συνδιάσκεψης ή εφεδρικές γραμμές
  • Δεν υπάρχει επιλογή αναζήτησης
  • Οι κλήσεις μπορεί να πέφτουν ή να είναι προβληματικές

Τιμή

Το Line2 έχει ένα πρόγραμμα 14,99 $, 19,99 $ και 24,99 $ ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα. Μπορείτε να λάβετε δύο μήνες δωρεάν με ένα ετήσιο πρόγραμμα.

12. Nextiva

Ιστοσελίδα Nextiva

Μέσω της τεχνολογίας VoIP της Nextiva, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν τηλεφωνικές κλήσεις χρησιμοποιώντας μια σύνδεση στο διαδίκτυο και όχι μια τυπική τηλεφωνική γραμμή.

Η πλειοψηφία των χρηστών Nextiva είναι μικρές έως μεσαίες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων τοπικών επιχειρήσεων με 1 έως 10 υπαλλήλους ανά τοποθεσία. Η Nextiva εξυπηρετεί περισσότερες από 30 χώρες σε έξι ηπείρους.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Nextiva είναι μοναδικό, δίνοντας έμφαση στις υπηρεσίες VoIP για συσκευές iOS και Android.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
  • Πρόσβαση μέσω κινητού τηλεφώνου
  • Ενσωματώσεις τρίτων
  • Παρακολούθηση παραπόνων
  • Αμφίδρομος ήχος και βίντεο

Πλεονεκτήματα

  • Αξιόπιστες και ποιοτικές τηλεφωνικές συνδέσεις
  • Γρήγορες συνδέσεις VoIP
  • Λύση όλα-σε-ένα

Μειονεκτήματα

  • Δύσκολη διαδικασία ενσωμάτωσης
  • Το λογισμικό μπορεί να παρουσιάσει σφάλμα
  • Απαιτείται άφθονη εκπαίδευση

Τιμή

Το Nextiva προσφέρει μια επιλογή $18,95, $22,95, $32,95 και $57,95. Υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του συστήματος VoIP τους.

13. GoToConnect

Ιστότοπος παρόχου GoTo Connect

Με το GoToConnect, το IP-PBX και το SIP, οι διακομιστές μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις προς οποιονδήποτε άλλο κεντρικό υπολογιστή ή χρήστη στον κόσμο μέσω των υπηρεσιών VoIP τους.

Το GoToConnect είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα που εφαρμόζεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και λειτουργεί καλά με εταιρείες πολλαπλών τοποθεσιών με έως και 100 υπαλλήλους ανά τοποθεσία.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το GoToConnect διαφέρει από άλλους παρόχους λόγω των “πάνω από την κορυφή” εικονικών υπηρεσιών PBX τους.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Παρακολούθηση ζώνης ώρας
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση και έλεγχος
  • Διαχείριση εργασιών
  • Εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο

Πλεονεκτήματα

  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ή χωρίς σταθερό τηλέφωνο
  • Καλή ποιότητα κλήσης
  • Λειτουργίες κοινής χρήσης οθόνης

Μειονεκτήματα

  • Η διαδικτυακή πύλη μπορεί να προκαλέσει σύγχυση
  • Το σύστημα μπορεί να παρουσιάσει σφάλμα κατά τη σύνδεση
  • Μακρά διαδικασία ενσωμάτωσης

Τιμή

Το GoToConnect προσφέρει μια βασική, τυπική και premium έκδοση, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους για μια προσφορά.

14. Grasshopper

Ιστότοπος παρόχου VoIP Grasshopper

Το Grasshopper προσφέρει έναν αριθμό τηλεφώνου και ένα λογισμικό που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις από τον υπολογιστή ή την κινητή συσκευή σας.

Το Grasshopper συνιστάται για μικρές, αυτοδιοικούμενες επιχειρήσεις που θέλουν να χειριστούν τις ανάγκες τους VoIP από υπολογιστές ή κινητές συσκευές.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Grasshopper δεν έχει μηνιαίες χρεώσεις για τη χρήση του συστήματός του, σε αντίθεση με άλλους παρόχους.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Εικονικές επεκτάσεις
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Χρήστες κινητής τηλεφωνίας
  • Αυτοματοποιημένος βοηθός
  • Διαχείριση φαξ

Τιμή

Το Grasshopper προσφέρει μια επιλογή $26, $44 και $80 εκτός από μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.

15. ChaseData CCaaS

Ιστότοπος παρόχου VoIP ChaseData CCaaS

Η ChaseData παρέχει ένα τηλεφωνικό σύστημα CCaaS μέσω του cloud που προσφέρει στην επιχείρησή σας ενοποιημένες υπηρεσίες.

Το ChaseData CCaaS προσφέρει οκτώ μοναδικά σχέδια τηλεφωνικών υπηρεσιών που ταιριάζουν σε οποιεσδήποτε οργανωτικές ανάγκες, ειδικά για νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το ChaseData CCaaS παρέχει φιλοξενούμενες υπηρεσίες ΔΦΑ που μπορούν να εκκινηθούν μέσω μηνυμάτων SMS για να ξεχωρίζουν από άλλα συστήματα.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση τηλεμάρκετινγκ
  • Εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Συμμόρφωση FCC
  • Ενσωμάτωση τηλεφωνίας υπολογιστή

Πλεονεκτήματα

  • Αναφορά και αυτοματοποίηση
  • Γρήγορο και οργανωμένο
  • Καλοφτιαγμένο πληκτρολόγιο

Μειονεκτήματα

  • Περιορισμένη εκπαίδευση
  • Δεν υπάρχει υποστήριξη iOS
  • Η εγκατάσταση απαιτεί χρόνο

Τιμή

Προσφέρεται μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση εκτός από μια επιλογή $89, $139 και $169 ανά αντιπρόσωπο ανά μήνα.

16. Cloudtalk

Ιστότοπος παρόχου VoIP Cloudtalk

Το τηλεφωνικό σύστημα VoIP Cloudtalk είναι μια υπηρεσία τηλεφώνου/PBX που βασίζεται σε cloud και μπορεί να υποστηρίξει 500 υπαλλήλους.

Η χρήση IP-PBX συνιστάται για όλους τους χρήστες που εγκαθιστούν εγκαταστάσεις κεντρικού δικτύου και συνεδρίων. Το Cloudtalk απλοποιεί τη λειτουργία αυτών των χαρακτηριστικών διασύνδεσης.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Cloudtalk πουλά μια φιλοξενούμενη πλατφόρμα PBX συνεδρίων με μια εφαρμογή για κινητά που μπορεί να συνδέσει τους χρήστες σε πολλές αίθουσες συνεδριάσεων, σε αντίθεση με άλλους παρόχους.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Ηχογράφηση κατ’ απαίτηση
  • Εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Πρόσβαση μέσω κινητού τηλεφώνου
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία

Πλεονεκτήματα

  • Ποιοτικές τηλεφωνικές συνδέσεις
  • Εύκολη προσαρμοστικότητα συστήματος
  • Το ΔΦΑ λειτουργεί καλά σε έναν ιστότοπο

Μειονεκτήματα

  • Τα χαρακτηριστικά δεν είναι πολύ προσαρμόσιμα
  • Περιορισμένος αυτοματισμός
  • Βασική εφαρμογή με σφάλματα προγράμματος

Τιμή

Το Cloudtalk προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση, μια επιλογή $20, $25 και $40. Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για μια προσφορά για περισσότερες υπηρεσίες.

Αναζητάτε μια λύση εξυπηρέτησης πελατών που να ενσωματώνει το Cloudtalk; Μην ψάχνετε άλλο, το LiveAgent προσφέρει δωρεάν ενσωμάτωση Cloudtalk.

17. Voip.ms

Ιστότοπος παρόχου VoIP.ms

Το VoIP.ms είναι μια δωρεάν υπηρεσία VoIP που σας επιτρέπει να καλείτε άλλα άτομα σε όλο τον κόσμο δωρεάν ή με πολύ χαμηλές χρεώσεις.

Το VoIP.ms μπορεί να παρέχει τις κύριες λειτουργίες κλήσης που χρειάζεται η μικρή σας επιχείρηση με τις κομμένες και στεγνές λειτουργίες του.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Ομαδικό κουδούνισμα
  • Διαχείριση ουράς
  • Αυτόματη κλήση
  • Φωνητικό ταχυδρομείο
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία

Πλεονεκτήματα

  • Καλή ποιότητα ήχου
  • Υποστήριξη softphone
  • Μοντέλο τιμολόγησης ανά λεπτό

Μειονεκτήματα

  • Διακοπή ή απώλεια κλήσεων
  • Η χρήση των χαρακτηριστικών μπορεί να είναι δύσκολη
  • Η υπηρεσία φαξ είναι αναξιόπιστη

Τιμή

Το VoIP.ms διαθέτει επιλογές τιμολόγησης για κλήσεις στις ΗΠΑ, τον Καναδά και διεθνώς. Προσφέρουν τιμές που κοστίζουν 0,01 $ ανά λεπτό ή λιγότερο.

18. Bandwidth

Ιστότοπος παρόχου VoIP Bandwidth

Το τηλεφωνικό σύστημα VoIP Bandwidth είναι μια οικονομικά προσιτή λύση επαγγελματικού τηλεφώνου που μπορεί εύκολα να χωρέσει σε κάθε προϋπολογισμό.

Τα API του Bandwidth διευκολύνουν την ενσωμάτωση φωνής, ανταλλαγής μηνυμάτων και πρόσβασης 911 σε λογισμικό και εφαρμογές.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το εικονικό τηλεφωνικό σύστημα VoIP.ms ξεχωρίζει με τη χρήση της ενσωμάτωσης API στις υπηρεσίες του.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Συνομιλία και ανταλλαγή μηνυμάτων
  • Σχεδιασμός API
  • SIP trunking
  • Μεταγραφή τηλεφωνητή
  • ΔΦΑ και φωνητική αναγνώριση

Πλεονεκτήματα

  • Απλή μεταφορά #s
  • Εύκολη εύρεση τηλεφώνου #s
  • Χαμηλότερα ποσοστά

Μειονεκτήματα

  • Έλλειψη χαρακτηριστικών
  • Ο πίνακας ελέγχου μπορεί να είναι περίπλοκος
  • Μπορεί να λείπει η ανταπόκριση σε κρίσιμα ζητήματα

Τιμή

Το Bandwidth προσφέρει API φωνής και API μηνυμάτων με χρέωση ανά λεπτό ή ανά 100 χαρακτήρες. Υπάρχει μια δωρεάν έκδοση και μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.

19. Ringover

Ιστότοπος παρόχου VoIP Ringover

Το τηλεφωνικό σύστημα VoIP Ringover δημιουργήθηκε για να επιτρέπει σε επιχειρήσεις και χρήστες να επωφελούνται από την πιο πρόσφατη τεχνολογία του Διαδικτύου χωρίς να ξοδεύουν μια περιουσία σε νέο υλικό.

Η Ringover λειτουργεί το δίκτυό της με περισσότερα από 20 σημεία παρουσίας σε όλη την Ευρώπη για να βελτιώσει την ποιότητα της σύνδεσής της.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Ringover επιτρέπει στα τηλέφωνα VoIP να εναλλάσσονται μεταξύ υπολογιστών ή άλλων συσκευών σε περίπτωση τεχνικών δυσκολιών, ξεχωρίζοντας από άλλους παρόχους.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Βιντεοσυνομιλία
  • Κείμενο σε ομιλία
  • Καταγραφή κλήσης
  • Φωνητικό ταχυδρομείο
  • Διαχείριση ουράς
  • Απομακρυσμένη υποστήριξη

Πλεονεκτήματα

  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε
  • Δωρεάν κλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και διεθνώς
  • 100% βασισμένο στο διαδίκτυο

Μειονεκτήματα

  • Καθυστέρηση στη συνομιλία
  • Η σαφήνεια μπορεί να είναι ανεπαρκής με κακό Wi-Fi
  • Οι τρόποι πληρωμής μπορεί να είναι περίπλοκοι

20. Skype for Business

Ιστότοπος Skype for Business

Το Skype for Business παρέχει δυνατότητες τηλεδιάσκεψης και ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων που επιτρέπουν τηλεφωνικές υπηρεσίες εταιρικού επιπέδου.

Το Skype for Business της Microsoft μπορεί να αναπτυχθεί σε κέντρα δεδομένων εσωτερικής εγκατάστασης, σε ένα φιλοξενούμενο κέντρο δεδομένων cloud ή σε ένα υβρίδιο των δύο.

Βασικά χαρακτηριστικά

Το Skype for Business διαφέρει από άλλους παρόχους, διότι προσφέρει κλήσεις skype στα τηλεφωνικά σας συστήματα.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Βιντεοκλήσεις
  • Έξυπνα μηνύματα
  • Κοινή χρήση οθόνης
  • Ιδιωτικές συνομιλίες
  • Ηχητικές κλήσεις
  • Καταγραφή κλήσης

Πλεονεκτήματα

  • Λειτουργία συνομιλίας
  • Λειτουργίες ομάδας
  • Λειτουργίες ήχου και βίντεο

Μειονεκτήματα

  • Ζητήματα ποιότητας κλήσεων
  • Ζητήματα ένταξης με αίθουσες συνεδριάσεων
  • Καμία εξυπηρέτηση πελατών

Haven't found the right solution yet?

LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?

Έκδοση επίδειξης ενός τηλεφωνικού συστήματος VoIP

Οι εκδόσεις επίδειξης σάς επιτρέπουν να δοκιμάσετε ένα σύστημα VoIP ή ένα σύστημα τηλεφωνικού κέντρου χωρίς υποχρέωση ή ποινή εάν αποφασίσετε ότι η υπηρεσία δεν είναι κατάλληλη για τις ανάγκες σας. Οι περισσότερες εταιρείες προσφέρουν την έκδοση επίδειξης τους δωρεάν. Έτσι, οι πιθανοί πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν το προϊόν τους χωρίς να υπογράψουν σύμβαση ή να πληρώσουν τέλη. Οι εκδόσεις επίδειξης διευκολύνουν επίσης τους πελάτες να συγκρίνουν τις προσφορές τους με αυτές των ανταγωνιστών. Οι εκδόσεις επίδειξης δεν προσφέρουν πάντα όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες ανάλογα με το σύστημα.

Πλεονεκτήματα της δοκιμαστικής έκδοσης τηλεφωνικού συστήματος VoIP

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των δωρεάν δοκιμών είναι ότι είναι πραγματικά δωρεάν. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την υπηρεσία που δεν χρησιμοποιείτε ή ακόμη και να ξοδέψετε τα χρήματά σας σε ένα σύστημα μέχρι να μάθετε εάν οι υπηρεσίες της εταιρείας ταιριάζουν στις ανάγκες σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μάθετε τι μπορεί να σας ταιριάζει καλύτερα. Η δωρεάν δοκιμή μπορεί να διαρκέσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή να είναι δωρεάν για πάντα μόλις αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες της εταιρείας έναντι όλων των άλλων που έχετε δοκιμάσει.

Συμπέρασμα

Το τηλεφωνικό σας σύστημα VoIP είναι ένα ζωτικό μέρος της επιχείρησής σας. Σας βοηθά να επικοινωνείτε καθημερινά με πελάτες, υπαλλήλους και πωλητές. Ελπίζουμε να σας δώσαμε μια ιδέα για τα κορυφαία 20 τηλεφωνικά συστήματα και ενσωματώσεις VoIP. Αυτά είναι μερικά εξαιρετικά εργαλεία για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί και να ευδοκιμήσει, εξοικονομώντας χρήματα από το κόστος της voice-over IP. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη πολλούς παράγοντες όπως το υλικό, το λογισμικό, τα σχέδια πληρωμών και τις τρέχουσες επιχειρηματικές ανάγκες για να επιλέξετε το λογισμικό VoIP που είναι κατάλληλο για εσάς.

FAQ

What is a VoIP phone system?

A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.

How does a VoIP phone system work?

VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.

What are the reasons for using a VoIP phone system?

There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.

How to choose the best VoIP phone system?

Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.

What is the best VoIP phone system?

LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.

The benefits of using a VoIP phone system?

VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.

What are the requirements for setting up a VoIP phone system?

Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.

How much does a VoIP phone system cost?

The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.