Το #1 λογισμικό τηλεφωνίας

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η παροχή επαγγελματικής υποστήριξης κλήσεων.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Χρειάζεστε ένα αξιόπιστο λογισμικό τηλεφωνίας;

Βαρεθήκατε να τις κλήσεις που απορρίπτονται, τις μεγάλες ουρές αναμονής και τους απογοητευμένους πελάτες; Βελτιώστε την ποιότητα των υπηρεσιών σας σήμερα εφαρμόζοντας λογισμικό τηλεφωνίας!

Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνίας διασφαλίζει ότι όλες οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις καταχωρούνται, καταγράφονται και δρομολογούνται σε κατάλληλους αντιπροσώπους της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.

Ενδιαφέρεστε; Θα έπρεπε! Ξεχάστε τα τηλεφωνικά κέντρα, το λογισμικό τηλεφωνίας είναι το μέλλον.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Professional built-in call center software

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνίας;

Το λογισμικό τηλεφωνίας, γνωστό και ως Voice over Internet Protocol (VoIP), χρησιμοποιεί συσκευές με δυνατότητα Διαδικτύου για την πραγματοποίηση και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων.

Ο όρος λογισμικό τηλεφωνίας χρησιμοποιείται συχνά εναλλακτικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, καθώς και οι δύο λύσεις λειτουργούν χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία VoIP που διευκολύνει τις κλήσεις μετατρέποντας τις φωνές σε ψηφιακά σήματα που συμπιέζονται και αποστέλλονται μέσω του Διαδικτύου.

Γενικά, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλατφόρμες και λογισμικό τηλεφωνίας επειδή τους επιτρέπει να πραγματοποιούν περιφερειακές και διεθνείς κλήσεις χωρίς να πληρώνουν μια περιουσία σε μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Ενδιαφέρεστε; Ρίξτε μια ματιά στους συνεργάτες μας VoIP.

Γιατί οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό τηλεφωνίας;

Λιγότερο ακριβό

Πραγματοποιήστε και λάβετε τόσο διεθνείς όσο και περιφερειακές τηλεφωνικές κλήσεις χωρίς μεγάλο κόστος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πληρώσετε ένα μηνιαίο τέλος συνδρομής (τοπική τιμή). Χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό, χωρίς κρυφές χρεώσεις.

Ιδανικό για τηλεργασία

Επειδή οι εκπρόσωποι μπορούν να χρησιμοποιούν το λογισμικό τηλεφώνου σε οποιαδήποτε σχεδόν συσκευή που διαθέτει σύνδεση στο ίντερνετ, το λογισμικό είναι ιδανικό για απομακρυσμένες ομάδες ή εκπροσώπους που εργάζονται από το σπίτι.

Πιο αξιόπιστο

Το λογισμικό τηλεφωνίας μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες σας χάρη σε προηγμένες δυνατότητες όπως η ηχογράφηση κλήσεων, οι επιλογές επανάκλησης, το αρχείο καταγραφής κλήσεων και άλλα.

Δυνατότητες λογισμικού τηλεφωνίας του LiveAgent

Οι προηγμένες δυνατότητες του LiveAgent και η αποτελεσματική διαχείριση κλήσεων καθιστούν το LiveAgent μία από τις καλύτερες λύσεις τηλεφωνίας που είναι διαθέσιμες σήμερα.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Δρομολόγηση έξυπνων κλήσεων

Το LiveAgent δρομολογεί εισερχόμενες κλήσεις σε κατάλληλα τμήματα και εκπροσώπους με ανάθεση προτεραιότητας ή τυχαία. Οι κλήσεις δρομολογούνται μόνο σε εκπροσώπους που είναι εκείνη τη στιγμή συνδεδεμένοι στο ίντερνετ και είναι διαθέσιμοι να απαντήσουν σε κλήσεις.

IVR & και επιλογές επανάκλησης

Το LiveAgent σας δίνει την επιλογή να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο μενού IVR που περιλαμβάνει επιλογή επανάκλησης. Μπορείτε είτε να εγγράψετε τα δικά σας μηνύματα IVR απευθείας μέσα στο LiveAgent, είτε να ανεβάσετε κοινούς, έτοιμους χαιρετισμούς IVR και μηνύματα μενού.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Εσωτερικές κλήσεις μεταξύ συναδέλφων

Το LiveAgent υποστηρίζει δωρεάν εσωτερικές κλήσεις (και συνομιλίες!) μεταξύ όλων των εκπροσώπων σας. Όλες οι κλήσεις βασίζονται στο πρόγραμμα περιήγησης και πραγματοποιούνται στην εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε εξωτερικό λογισμικό ή εφαρμογές τρίτων.

Προσωποποιημένη υπηρεσία με βιντεοκλήσεις

Θέλετε να μιλήσετε από κοντά με έναν πελάτη, αλλά είναι πολύ μακριά; Κάντε μία βιντεοκλήση! Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλες τις κλήσεις που πραγματοποιούνται από το πρόγραμμα περιήγησης σε βιντεοκλήσεις.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Παρακολούθηση κλήσεων, αρχεία καταγραφής και αναφορές

Παρακολουθήστε τον αριθμό των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, δείτε ποιος εκπρόσωπος απαντά στις περισσότερες κλήσεις, πόσο διαρκεί κάθε κλήση και πολλά άλλα στατιστικά στοιχεία αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς τα πάτε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Απεριόριστες ηχογραφήσεις κλήσεων

Το λογισμικό τηλεφωνίας LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει απεριόριστο αριθμό ηχογραφημένων κλήσεων.Κάθε εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση που πραγματοποιείτε θα καταγράφεται και θα αποθηκεύεται στο LiveAgent. Εάν χρειαστεί ποτέ να αποκτήσετε πρόσβαση στην ηχογράφηση για διασφάλιση ποιότητας, εκπαίδευση εκπροσώπων, μεταβίβαση καρτελών ή νομικούς σκοπούς, μπορείτε να το κάνετε με ένα μόνο κλικ.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Υποστηρίζει πολλές τηλεφωνικές συσκευές

Η εφαρμογή τηλεφωνίας του LiveAgent υποστηρίζει πολλές συσκευές κλήσεων συμπεριλαμβανομένων:

  1. Ακουστικών με μικρόφωνο
  2. Προγραμμάτων περιήγησης
  3. Εφαρμογών κινητού
  4. Τηλεφωνικό εξοπλισμό
  5. Softphones

Εφαρμογή κινητού του LiveAgent

Έχουμε δημιουργήσει μια εγγενή εφαρμογή τόσο για Android όσο και για iOS που ενσωματώνεται άψογα με το πρόγραμμα-πελάτη σας. Ξεκινήστε να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών εν κινήσει με το φορητό λογισμικό τηλεφώνου.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Γιατί το λογισμικό τηλεφωνίας του LiveAgent είναι η κατάλληλη επιλογή για εσάς;

LiveAgent Login

Εύχρηστη τεχνολογία cloud

Το LiveAgent βασίζεται σε cloud και είναι εύκολο να εγκατασταθεί και να χρησιμοποιηθεί. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλέξετε τους τεχνικούς της εταιρείας σας.

Definition of customer engagement

Όλα σε μία πλατφόρμα με πολλά κανάλια

Το λογισμικό τηλεφωνίας είναι ένα μόνο κομμάτι μιας πιο σύνθετης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα καρτέλες, email, συνομιλίες, κλήσεις και μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

get inspired

Μας εμπιστεύονται περισσότερες από 21.000 επιχειρήσεις

Το LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών από το 2004. Γίνετε μέλος της οικογένειας του LiveAgent και μάθετε γιατί είμαστε οι το νούμερο 1 λογισμικό γραφείου βοήθειας για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Multilingual support in LiveAgent

Πλήρως πολύγλωσσο λογισμικό

Το επιτυχημένο λογισμικό πελατών χρησιμοποιείται παγκοσμίως και έρχεται με πλήρη και μερικήπολυγλωσσική υποστήριξη. Προσφέρει 40 γλώσσες εφαρμογής και σας επιτρέπει να προσαρμόσετε πλήρως κάθε ειδικό γράμμα ή τόνο γραμμάτων στην εφαρμογή.

Έχετε κουραστεί να κάνετε εναλλαγές μεταξύ τηλεφώνων, συνομιλιών, email και άλλων εργαλείων επικοινωνίας;

Δεν θα χρειαστεί να το ξανακάνετε! Το LiveAgent είναι ένα μοναδικό λογισμικό που ενσωματώνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας κάτω από την ίδια “στέγη” με προσιτές και διαφανείς τιμές. Μην πληρώνετε πρόσθετα τέλη μόνο για τη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου. Συγκρίνετε την omni-channel (όλα τα κανάλια επικοινωνίας) λύση μας με τους υπόλοιπους παρόχους της αγοράς.

3.000+ αξιολογήσεις σε Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας στο λογισμικό τηλεφωνίας του LiveAgent σήμερα

    Τι έχουν να πουν οι πελάτες μας για εμάς;

    Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό τηλεφωνίας
    Το λογισμικό επανάκλησης του LiveAgent είναι μια λύση all-in-one που περιλαμβάνει και τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση επανάκλησης έχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες. Δοκιμάστε το δωρεάν.

    Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

    Οι εταιρίες χρησιμοποιούν το LiveAgent ως οικονομική λύση για την υποστήριξη πελατών μέσω διαφόρων καναλιών. Το σύστημα επιταχύνει την επικοινωνία και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

    Το δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent σάς επιτρέπει να λαμβάνετε και να πραγματοποιείτε κλήσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή στην εφαρμογή μας για κινητά. Απολαύστε απεριόριστο ιστορικό καταγραφής κλήσεων.

    Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

    Το 72% των καταναλωτών αναφέρει ότι η έλλειψη ταχύτητας και διαφάνειας στην εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε απογοήτευση. Επιπλέον, οι αργοί χρόνοι απόκρισης αποτελούν πρόβλημα για το 12% των Αμερικανών.

    Σκέφτεστε το Bitrix24 για τις ανάγκες σας σε ζωντανή συνομιλία; Ρίξτε μια ματιά στην αξιολόγηση μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

    Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας Bitrix24

    Η εμπειρία χρήστη με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του Bitrix24 ήταν ανώμαλη. Παρόλα αυτά, το widget ζωντανής συνομιλίας είναι αξιόπιστο εργαλείο για την επικοινωνία με τους πελάτες σας σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Για να λύσετε το πρόβλημα της εμφάνισης μόνο μιας φόρμας σχολίων, πρέπει να πάτε στο CRM και να απενεργοποιήσετε το widget.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

    Οργανώστε τους αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα και χρησιμοποιήστε ετικέτες για καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

    Ο κόσμος των ακινήτων είναι πολύπλοκος και απαιτεί λογισμικό βαρέως τύπου για να λειτουργεί αποτελεσματικά. Ανακαλύψτε τις 20 καλύτερες επιλογές μας για λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ακινήτων.

    Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ακινήτων

    Διάφορες επιλογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις ακινήτων προσφέρουν ευελιξία και εργαλεία για μάρκετινγκ και υποστήριξη πελατών. Εργαλεία όπως το Olark, Podium, Zoho SalesIQ, και ClickDesk παρέχουν δυνατότητες προσαρμογής, ανάλυσης δεδομένων και προηγμένα χαρακτηριστικά όπως γεωεντοπισμός και αυτόματες απαντήσεις.

    Σκέφτεστε το Chatra για τις ανάγκες σας σε ζωντανή συνομιλία; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

    Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας Chatra

    Chatra είναι ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας που προσφέρει τρεις επιλογές τιμολόγησης: δωρεάν, Essential και Premium. Ενώ η δωρεάν έκδοση είναι ελαφρύτερη, είναι πλούσια σε βασικές λειτουργίες, όπως ιστορικά συνομιλιών και αναφορές Google Analytics. Το Essential κοστίζει 21$ το μήνα και η Premium εκδοχή ανέρχεται σε 33$ το μήνα. Η ζωντανή συνομιλία του Chatra είναι αξιόπιστη και επαρκής, με μικρούς περιορισμούς στο δωρεάν πρόγραμμα. Για μικρότερες επιχειρήσεις, αυτό είναι ένα καλό εργαλείο, αλλά οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορεί να χρειαστούν αναβάθμιση στις πληρωμένες εκδόσεις.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x