Το #1 λογισμικό τηλεφωνίας

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η παροχή επαγγελματικής υποστήριξης κλήσεων.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Χρειάζεστε ένα αξιόπιστο λογισμικό τηλεφωνίας;

Βαρεθήκατε να τις κλήσεις που απορρίπτονται, τις μεγάλες ουρές αναμονής και τους απογοητευμένους πελάτες; Βελτιώστε την ποιότητα των υπηρεσιών σας σήμερα εφαρμόζοντας λογισμικό τηλεφωνίας!

Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνίας διασφαλίζει ότι όλες οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις καταχωρούνται, καταγράφονται και δρομολογούνται σε κατάλληλους αντιπροσώπους της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.

Ενδιαφέρεστε; Θα έπρεπε! Ξεχάστε τα τηλεφωνικά κέντρα, το λογισμικό τηλεφωνίας είναι το μέλλον.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
Professional built-in call center software

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνίας;

Το λογισμικό τηλεφωνίας, γνωστό και ως Voice over Internet Protocol (VoIP), χρησιμοποιεί συσκευές με δυνατότητα Διαδικτύου για την πραγματοποίηση και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων.

Ο όρος λογισμικό τηλεφωνίας χρησιμοποιείται συχνά εναλλακτικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, καθώς και οι δύο λύσεις λειτουργούν χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία VoIP που διευκολύνει τις κλήσεις μετατρέποντας τις φωνές σε ψηφιακά σήματα που συμπιέζονται και αποστέλλονται μέσω του Διαδικτύου.

Γενικά, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλατφόρμες και λογισμικό τηλεφωνίας επειδή τους επιτρέπει να πραγματοποιούν περιφερειακές και διεθνείς κλήσεις χωρίς να πληρώνουν μια περιουσία σε μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Ενδιαφέρεστε; Ρίξτε μια ματιά στους συνεργάτες μας VoIP.

Γιατί οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό τηλεφωνίας;

Λιγότερο ακριβό

Πραγματοποιήστε και λάβετε τόσο διεθνείς όσο και περιφερειακές τηλεφωνικές κλήσεις χωρίς μεγάλο κόστος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πληρώσετε ένα μηνιαίο τέλος συνδρομής (τοπική τιμή). Χωρίς επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό, χωρίς κρυφές χρεώσεις.

Ιδανικό για τηλεργασία

Επειδή οι εκπρόσωποι μπορούν να χρησιμοποιούν το λογισμικό τηλεφώνου σε οποιαδήποτε σχεδόν συσκευή που διαθέτει σύνδεση στο ίντερνετ, το λογισμικό είναι ιδανικό για απομακρυσμένες ομάδες ή εκπροσώπους που εργάζονται από το σπίτι.

Πιο αξιόπιστο

Το λογισμικό τηλεφωνίας μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες σας χάρη σε προηγμένες δυνατότητες όπως η ηχογράφηση κλήσεων, οι επιλογές επανάκλησης, το αρχείο καταγραφής κλήσεων και άλλα.

Δυνατότητες λογισμικού τηλεφωνίας του LiveAgent

Οι προηγμένες δυνατότητες του LiveAgent και η αποτελεσματική διαχείριση κλήσεων καθιστούν το LiveAgent μία από τις καλύτερες λύσεις τηλεφωνίας που είναι διαθέσιμες σήμερα.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Δρομολόγηση έξυπνων κλήσεων

Το LiveAgent δρομολογεί εισερχόμενες κλήσεις σε κατάλληλα τμήματα και εκπροσώπους με ανάθεση προτεραιότητας ή τυχαία. Οι κλήσεις δρομολογούνται μόνο σε εκπροσώπους που είναι εκείνη τη στιγμή συνδεδεμένοι στο ίντερνετ και είναι διαθέσιμοι να απαντήσουν σε κλήσεις.

IVR & και επιλογές επανάκλησης

Το LiveAgent σας δίνει την επιλογή να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο μενού IVR που περιλαμβάνει επιλογή επανάκλησης. Μπορείτε είτε να εγγράψετε τα δικά σας μηνύματα IVR απευθείας μέσα στο LiveAgent, είτε να ανεβάσετε κοινούς, έτοιμους χαιρετισμούς IVR και μηνύματα μενού.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Εσωτερικές κλήσεις μεταξύ συναδέλφων

Το LiveAgent υποστηρίζει δωρεάν εσωτερικές κλήσεις (και συνομιλίες!) μεταξύ όλων των εκπροσώπων σας. Όλες οι κλήσεις βασίζονται στο πρόγραμμα περιήγησης και πραγματοποιούνται στην εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε εξωτερικό λογισμικό ή εφαρμογές τρίτων.

Προσωποποιημένη υπηρεσία με βιντεοκλήσεις

Θέλετε να μιλήσετε από κοντά με έναν πελάτη, αλλά είναι πολύ μακριά; Κάντε μία βιντεοκλήση! Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλες τις κλήσεις που πραγματοποιούνται από το πρόγραμμα περιήγησης σε βιντεοκλήσεις.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Παρακολούθηση κλήσεων, αρχεία καταγραφής και αναφορές

Παρακολουθήστε τον αριθμό των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, δείτε ποιος εκπρόσωπος απαντά στις περισσότερες κλήσεις, πόσο διαρκεί κάθε κλήση και πολλά άλλα στατιστικά στοιχεία αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς τα πάτε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Απεριόριστες ηχογραφήσεις κλήσεων

Το λογισμικό τηλεφωνίας LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει απεριόριστο αριθμό ηχογραφημένων κλήσεων.Κάθε εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση που πραγματοποιείτε θα καταγράφεται και θα αποθηκεύεται στο LiveAgent. Εάν χρειαστεί ποτέ να αποκτήσετε πρόσβαση στην ηχογράφηση για διασφάλιση ποιότητας, εκπαίδευση εκπροσώπων, μεταβίβαση καρτελών ή νομικούς σκοπούς, μπορείτε να το κάνετε με ένα μόνο κλικ.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Υποστηρίζει πολλές τηλεφωνικές συσκευές

Η εφαρμογή τηλεφωνίας του LiveAgent υποστηρίζει πολλές συσκευές κλήσεων συμπεριλαμβανομένων:

  1. Ακουστικών με μικρόφωνο
  2. Προγραμμάτων περιήγησης
  3. Εφαρμογών κινητού
  4. Τηλεφωνικό εξοπλισμό
  5. Softphones

Εφαρμογή κινητού του LiveAgent

Έχουμε δημιουργήσει μια εγγενή εφαρμογή τόσο για Android όσο και για iOS που ενσωματώνεται άψογα με το πρόγραμμα-πελάτη σας. Ξεκινήστε να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών εν κινήσει με το φορητό λογισμικό τηλεφώνου.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Γιατί το λογισμικό τηλεφωνίας του LiveAgent είναι η κατάλληλη επιλογή για εσάς;

LiveAgent Login

Εύχρηστη τεχνολογία cloud

Το LiveAgent βασίζεται σε cloud και είναι εύκολο να εγκατασταθεί και να χρησιμοποιηθεί. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλέξετε τους τεχνικούς της εταιρείας σας.

Definition of customer engagement

Όλα σε μία πλατφόρμα με πολλά κανάλια

Το λογισμικό τηλεφωνίας είναι ένα μόνο κομμάτι μιας πιο σύνθετης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα καρτέλες, email, συνομιλίες, κλήσεις και μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

get inspired

Μας εμπιστεύονται περισσότερες από 21.000 επιχειρήσεις

Το LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών από το 2004. Γίνετε μέλος της οικογένειας του LiveAgent και μάθετε γιατί είμαστε οι το νούμερο 1 λογισμικό γραφείου βοήθειας για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Multilingual support in LiveAgent

Πλήρως πολύγλωσσο λογισμικό

Το επιτυχημένο λογισμικό πελατών χρησιμοποιείται παγκοσμίως και έρχεται με πλήρη και μερικήπολυγλωσσική υποστήριξη. Προσφέρει 40 γλώσσες εφαρμογής και σας επιτρέπει να προσαρμόσετε πλήρως κάθε ειδικό γράμμα ή τόνο γραμμάτων στην εφαρμογή.

Έχετε κουραστεί να κάνετε εναλλαγές μεταξύ τηλεφώνων, συνομιλιών, email και άλλων εργαλείων επικοινωνίας;

Δεν θα χρειαστεί να το ξανακάνετε! Το LiveAgent είναι ένα μοναδικό λογισμικό που ενσωματώνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας κάτω από την ίδια “στέγη” με προσιτές και διαφανείς τιμές. Μην πληρώνετε πρόσθετα τέλη μόνο για τη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου. Συγκρίνετε την omni-channel (όλα τα κανάλια επικοινωνίας) λύση μας με τους υπόλοιπους παρόχους της αγοράς.

3.000+ αξιολογήσεις σε Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Upset man-illustration

Τι έχουν να πουν οι πελάτες μας για εμάς;

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό τηλεφωνίας
Τώρα μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε τις υπηρεσίες VoIP FaleMais στο τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent. Θα σας δείξουμε πώς σε αυτό το άρθρο.

FaleMais

Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP. Υπάρχουν επίσης εναλλακτικές λύσεις και πρόγραμμα συνεργατών. Παρέχεται δωρεάν δοκιμή.

Η συνομιλία πελάτη είναι μια συνομιλία πραγματικού χρόνου που τοποθετείται στον υπολογιστή των χρηστών. Είναι ένα λογισμικό που επιτρέπει την επικοινωνία με άλλα άτομα που έχουν εγκατεστημένο αυτό το πρόγραμμα.

Συνομιλία πελάτη

Η συνομιλία πελάτη είναι λογισμικό που επιτρέπει την άμεση επικοινωνία και συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με άλλους χρήστες στο διαδίκτυο. Προγραμματίστε ένα Demo με το LiveAgent για να το δοκιμάσετε.

Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι μια επικοινωνία μεταξύ πελατών και εκπροσώπων πελατών σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας ενσωματωμένης διαδικτυακής συνομιλίας.

Ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι απαραίτητη για γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών μιας επιχείρησης. Δοκιμάστε το LiveAgent για δωρεάν λογαριασμό.

Γνωρίστε τι είναι η αξιοποίηση αντιπροσώπου. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Αξιοποίηση αντιπροσώπου

Ενεργητική ακρόαση για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Η επένδυση σε λογισμικό καρτελών αποδίδει.

Μάθετε περισσότερα για το VoIP. Κατανοήστε σε βάθος εξηγήσεις από επαγγελματίες.

VoIP

Η μετάφραση στην ιστοσελίδα επηρεάζει την εξυπηρέτηση πελατών, αυξάνοντας τις πωλήσεις. Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας είναι σημαντικός στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αύξηση των πωλήσεων. Η προσθήκη ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημα αποδίδει οφέλη. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών στα αγγλικά μέσω βίντεο για περισσότερη βοήθεια.

Γνωρίστε τι είναι η διάθεση κλήσης. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Διάθεση κλήσης

Οι κωδικοί διάθεσης κλήσεων βελτιώνουν την απόδοση επένδυσης των πωλήσεων με φιλτράρισμα λαθών δυνητικών πελατών και εξατομικευμένη προσέγγιση στις κλήσεις πωλήσεων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo