Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Εισαγωγή στις αλληλεπιδράσεις πελατών

Εισαγωγή στις αλληλεπιδράσεις πελατών

Κάθε επιχείρηση βρίσκεται στο έλεος των πελατών της. Η αγορά είναι ανταγωνιστική και οι προσδοκίες των πελατών έχουν αυξηθεί. Η προσφορά ενός καλού προϊόντος ή υπηρεσίας απλά δεν αρκεί. Ωστόσο, η ανάπτυξη καλών σχέσεων με τους πελάτες σας μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό της θέσης της επωνυμίας σας στην αγορά. Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε ενώ συζητάμε για τη σημασία των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες είναι ότι η εμπειρία των πελατών δεν είναι μοναδική. Είναι μια συνεχής διαδικασία ενίσχυσης των σχέσεών σας με τους πελάτες σας.

Τι είναι η αλληλεπίδραση πελατών;

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε ποια είναι η αλληλεπίδραση των πελατών προτού λάβετε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς μπορεί να είναι επωφελής για την επιχείρησή σας. Η αλληλεπίδραση με τον πελάτη ορίζεται ως η κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών σας και η διασφάλιση της μέσω της παροχής του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι εταιρείες προσλαμβάνουν συχνά εκπροσώπους που είναι εκπαιδευμένοι για να παρέχουν τέτοιες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Συνολικά, η καλύτερη κατανόηση των πελατών σας μπορεί να σας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Η διαβόητη Tech blogger στο CrowdWriter, Stella Rose δηλώνει:

«Η αλληλεπίδραση με τον πελάτη δεν πρέπει να τελειώνει μόνο με μια εφάπαξ πώληση, αλλά θα πρέπει να είναι μια μακροπρόθεσμη σχέση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη.»

Stella Rose

Δεξιότητες αλληλεπίδρασης με πελάτες και εθιμοτυπία

Εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών διδάσκονται ένα σύνολο μοναδικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Μπορεί να έχετε συναντήσει όρους όπως: Νέος πελάτης, Επανερχόμενος πελάτης, Πιστός πελάτης. Αυτοί οι όροι αποτελούν μέρος ενός κύκλου αλληλεπίδρασης πελατών.

1. Δείξτε ευγνωμοσύνη

Το κλειδί για κάθε σχέση είναι η εκτίμηση. Ειδικά στην επιχείρηση, πρέπει να κάνετε τους πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί. Πολλές επιχειρήσεις εκπαιδεύουν τους φρουρούς ασφαλείας και το προσωπικό τους. Για παράδειγμα; να χαιρετίσουν τους πελάτες όμορφα όταν μπαίνουν στα καταστήματά τους και να τους ευχαριστήσουν όταν φεύγουν.Δεν είναι απαραίτητο ότι κάθε πελάτης θα αγοράσει κάτι από εσάς. Ωστόσο, ο χαιρετισμός θα τους κάνει να θυμούνται την εμπειρία. Ένα χρήσιμο τέχνασμα για αξέχαστες εμπειρίες είναι να δημιουργήσετε μια ένωση επωνυμίας. Για παράδειγμα; χρησιμοποιώντας έξυπνα slogans.

Για παράδειγμα, λάβετε υπόψη ότι το όνομα της επιχείρησής σας είναι Peace Star. Θα μπορούσατε να χαιρετίσετε τους πελάτες σας λέγοντας κάτι σύμφωνα με: “Ελπίζω να έχετε μια ειρηνική (peaceful) μέρα!”

Χρησιμοποιώντας αυτήν την τακτική, χρησιμοποιείτε το πλεονέκτημα κατάστασης. Οι πελάτες θα είναι μόνο ευχαριστημένοι με τη χειρονομία, αλλά είναι επίσης πιο πιθανό να θυμούνται την επωνυμία σας. Η εμπειρία των πελατών σίγουρα θα διαρκέσει περισσότερο.

2. Δείξτε ενσυναίσθηση

Δείξτε στους πελάτες σας ότι είναι πολύτιμοι για εσάς. Τότε θα παρακολουθήσετε τη μαγεία να ξετυλίγεται! Οι περισσότερες εταιρείες υιοθετούν αυτήν τη στρατηγική όταν αντιμετωπίζουν παράπονα και ζητήματα πελατών. Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε αυτές τις ανησυχίες είναι να απολογηθείτε και να μην το επαναλάβετε. Βασικά, να δείξετε ότι τα παράπονά τους αντιμετωπίζονται σοβαρά. Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να ζητήσετε έλεγχο ικανοποίησης πελατών. Επομένως, μετά από κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας, ο πελάτης μπορεί να υποβάλει κριτική. Αυτή η επιλογή τους κάνει να αισθάνονται ικανοποιημένοι κι ότι ακούγονται με το γεγονός ότι λαμβάνονται υπόψη οι ανησυχίες τους.

3. Να είστε δημιουργικοί

Η καινοτομία της τεχνολογίας έφερε νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Εξετάστε το ενδεχόμενο εισαγωγής σε : κωδικούς έκπτωσης, αποκλειστικές προσφορές, κάρτες δώρων, shout outs στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αποστολή ευχαριστήριων e-mail και μηνυμάτων.

Διαδικασία αλληλεπίδρασης με πελάτες & χάρτης

Ο κύκλος ανάπτυξης σχέσης με τους πελάτες σας είναι μια διαδικασία ενός ή δύο άκρων. Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα τη διαδικασία αλληλεπίδρασης πελατών, ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω χάρτη. Εξηγεί κάθε βήμα από την πρώτη αλληλεπίδραση πελάτη έως την ανάπτυξη ενός δεσμού.

Διαχείριση αλληλεπίδρασης πελατών

Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν λογισμικό διαχείρισης αλληλεπίδρασης πελατών. Το λογισμικό χρησιμοποιεί εκπροσώπους υποστήριξης πελατών οι οποίοι είναι διαθέσιμοι για συνομιλία με τους πελάτες σας ανά πάσα στιγμή. Το λογισμικό διαχείρισης αλληλεπίδρασης πελατών συλλέγει δεδομένα από τους πελάτες και τα αποθηκεύει έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εκπροσώπους υποστήριξης, όπως απαιτείται. Το προηγμένο λογισμικό αλληλεπίδρασης πελατών, όπως το LiveAgent, χρησιμοποιεί εφαρμογές για κινητά, υβριδικές ροές αιτημάτων και κανόνες αυτοματισμού για αυτόματη διανομή αιτημάτων.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις αλληλεπιδράσεις πελατών;

Μπορείτε να βελτιώσετε τις αλληλεπιδράσεις πελατών με:

  • ενίσχυση των επικοινωνιακών σας δεξιοτήτων
  • με το να είστε διαθέσιμοι σε πολλά κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας
  • κάνοντας μια λίστα με όλα τα σημεία επαφής και αναλύοντας τους ιστότοπους που επισκέφτηκε ο πελάτης σας, ώστε η επωνυμία σας να είναι προσβάσιμη σε αυτούς τους ιστότοπους
  • λαμβάνοντας σοβαρά τα σχόλιά σας και βελτιώνοντας την υπηρεσία σας σύμφωνα με τα αιτήματα των πελατών σας

Excel μέσω αλληλεπίδρασης πελατών

Για να λειτουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, σκεφτείτε τα “4 P”. Το προϊόν, η τιμή, η τοποθέτηση και η προώθηση. Εστίαση στις αλληλεπιδράσεις πελατών. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Και βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τις απαιτήσεις των πελατών σας. Μόλις δημιουργήσετε μια ισχυρή σύνδεση με τον πελάτη σας, η αξία τους θα αυξηθεί σημαντικά, όπως και η απόδοση της επένδυσής σας.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is customer interaction?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Customer interaction is essentially communication between a customer and a support agent. It usually addresses the demands of your customers by supplying products or services.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you improve customer interactions?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can improve customer interactions by strengthening your communication skills, being available on multiple communication channels, taking feedback seriously, and improving your service per your customers’ requests.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you manage customer interactions?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Many companies are making use of customer interaction management software. The software links available agents to chat with your customers at all times. Moreover, customer interaction management software collects data from customers and stores it so that it can be used by support reps as needed.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo