Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αποκτήστε περισσότερους δυνητικούς πελάτες με τη ζωντανή συνομιλία.

Ανεβάστε την αφοσίωση των πελατών
σε άλλο επίπεδο με το LiveAgent

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Γεια σας, είμαι ο Γιάννης, πώς μπορώ να σας βοηθήσω;

Θα ήθελα να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου.

Κανένα πρόβλημα, δώστε μου τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Ο αριθμός της παραγγελίας μου είναι GQ34566



Ανακαλύψτε την ταχύτερη ζωντανή συνομιλία της αγοράς

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent είναι γρήγορο, αξιόπιστο, κάνει την επιχείρησή σας πιο κερδοφόρα και βοηθά τις ομάδες υποστήριξης πελατών να είναι πιο παραγωγικές.

Δημιουργήστε άμεσες συνδέσεις με λογισμικό ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας

Χρησιμοποιήστε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για να μετατρέψετε σε δευτερόλεπτα τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες που πληρώνουν. Με την αυτοματοποίηση, οι έξυπνες επιλογές δρομολόγησης συνομιλίας επιτρέπουν στους χρήστες να συνομιλούν με εκπροσώπους που είναι καλύτερα εφοδιασμένοι ώστε να τους παρέχουν τον σωστό τύπο βοήθειας.

Με τις προηγμένες λειτουργίες του LiveAgent, εξοικονομείτε χρόνο. Εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό, οικοδομώντας ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες σας.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ομαλή ενσωμάτωση ιστοσελίδας

Το LiveAgent δημιουργήθηκε για να εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο. Μια απλή ενσωμάτωση (αντιγραφή & επικόλληση) σας συνδέει με τους πελάτες σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το LiveAgent δρομολογεί νέες εισερχόμενες συνομιλίες στα σωστά μέλη της ομάδας σας και προσαρμόζει δυναμικά τη διαθεσιμότητα συνομιλίας μέσω διαδικτύου καθώς οι αντιπρόσωποι σας συνδέονται και αποσυνδέονται κατά τη διάρκεια της βάρδιας τους.

Τι είναι το λογισμικό υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Το λογισμικό υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας αποτελεί βασικό μέρος ενός σύνθετου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει ζωντανή επικοινωνία με μια επιχείρηση από τη μία πλευρά και ένα κοινό από την άλλη. Με το LiveAgent μπορείτε να εγκαταστήσετε το εργαλείο ζωντανής συνομιλίας (ή με άλλα λόγια το widget ζωντανής συνομιλίας) στον ιστότοπό σας σε λιγότερο από ένα λεπτό και να αρχίσετε να μιλάτε στους πελάτες και τις μελλοντικούς πελάτες σας.

Live Chat Software by LiveAgent

Τι είδους λογισμικό ζωντανής συνομιλίας προσφέρει το LiveAgent;

Η ζωντανή συνομιλία συνήθως αντιπροσωπεύει μόνο μια λύση συνομιλίας, που σημαίνει ότι η επικοινωνία γίνεται μόνο μέσω καναλιών ανταλλαγής μηνυμάτων. Ωστόσο, οι λύσεις συνομιλίας μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν στοιχεία φωνής και βίντεο. Τι σημαίνει αυτό; Λοιπόν, εκτός από την παροχή κλασικών υπηρεσιών συνομιλίας, η εταιρεία σας μπορεί επίσης να προσφέρει συνομιλία μέσω βίντεο.

Η συνομιλία μέσω βίντεο είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διαδικτυακή συνομιλία. Σας δίνει τη δυνατότητα να επιλύσετε αποτελεσματικά ζητήματα μέσω κοινής χρήσης οθόνης, το οποίο είναι αρκετά χρήσιμο σε βιομηχανίες προσανατολισμένες στις υπηρεσίες.

Πώς λειτουργεί η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας;

Το λογισμικό διαδικτυακής συνομιλίας είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας πελατών που επιτρέπει την απρόσκοπτη επικοινωνία πελατών με ομάδες υποστήριξης πελατών. Όταν ο πελάτης επικοινωνεί μέσω της εφαρμογής συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι σας λαμβάνουν μια νέα καρτέλα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν άμεσα και να βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών.

Γιατί οι εταιρείες χρησιμοποιούν το βοηθητικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Οι πελάτες σας αναζητούν άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Η ζωντανή συνομιλία είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να συνδεθείτε μαζί τους.

Increase icon

Αυξήστε τις πωλήσεις

Αναρωτιέστε γιατί τόσοι πολλοί επισκέπτες εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα σας χωρίς να γίνουν πελάτες σας; Μιλήστε μαζί τους ζωντανά και τραβήξτε την προσοχή τους.

Tachometer icon

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Λύστε όλα τα προβλήματα των πελατών σας πριν αναστατωθούν και αρχίσουν να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις. Βελτιώστε τις εμπειρίες των πελατών σας με τα προϊόντα σας.

Euro

Μειώστε τα έξοδα

Ένας αντιπρόσωπος ζωντανής συνομιλίας μπορεί να χειριστεί πολλούς πελάτες ταυτόχρονα. Το LiveAgent βελτιώνει την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των πελατών σας.

Εξελίξαμε τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες συνομιλούν με πελάτες

Παρακολουθήστε τον τρόπο με τον οποίο ενσωματώσαμε τη ζωντανή συνομιλία σε μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας παντός καναλιού. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό υποστήριξης πελατών που προσφέρει όλες τις κοινές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που θα χρειαστείτε ποτέ, και επιπλέον, συμπεριλάβαμε πολλά μοναδικά προνόμια που δεν θα βρείτε σε κανένα άλλο λογισμικό. Η δυνατότητα συνομιλίας του ιστότοπου του LiveAgent έχει απλώς τα πάντα.

Δώστε ώθηση στην υποστήριξη των πελατών σας με τις προηγμένες λειτουργίες μας

Ρυθμίστε κανόνες για να καλέσετε αυτόματα τους επισκέπτες να συνομιλούν διαδικτυακά και να μετατρέπετε τους επισκέπτες σε πελάτες. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας επιτρέπουν στους αντιπροσώπους σας να επικοινωνούν με τους επισκέπτες μέσω ενός widget συνομιλίας. Οι ειδοποιήσεις συνομιλίας βελτιώνουν την αφοσίωση των πελατών, καθώς η αλληλεπίδραση των πελατών είναι γρήγορη και αποτελεσματική. Μάθετε περισσότερα…

tour 03

Παρακολουθήστε τους επισκέπτες σας καθώς περιηγούνται στον ιστότοπό σας και αλληλεπιδράστε μαζί τους. Η δυνατότητα παρακολούθησης ιστότοπου σάς επιτρέπει να βλέπετε την περιήγηση των πελατών, συγκεκριμένα τις διευθύνσεις URL στις οποίες βρίσκονται. Εάν χρειαστεί, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί να επικοινωνήσει με έναν δυνητικό πελάτη ανά πάσα στιγμή. Μάθετε περισσότερα…

Δώστε τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους σας να προετοιμάσουν τις απαντήσεις τους πριν ο πελάτης στείλει το αρχικό του μήνυμα. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στην ομάδα πωλήσεών σας να βλέπει την προεπισκόπηση των μηνυμάτων συνομιλίας καθώς οι πελάτες τα πληκτρολογούν. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν να παρέχουν άμεσες λύσεις και να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη. Μάθετε περισσότερα…

Παρέχετε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες; Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε μια προτιμώμενη γλώσσα για το κουτί συνομιλίας σας, ώστε να μπορείτε να παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία συνομιλίας. Μάθετε περισσότερα…

Προσιτή τιμολόγηση

Το LiveAgent προσφέρει την καλύτερη αξία για τα χρήματά σας στον κόσμο του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας.

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας επιπλέον της πρότυπης λειτουργίας κέντρου εξυπηρέτησης.

$29/μήνα
Καρτέλα+Συνομιλία

All-Inclusive

Κάθε δυνατότητα έκδοσης καρτελών και ζωντανής συνομιλίας επεκτείνεται με το ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο.

$39/μήνα
How to choose the right live chat software

Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Το εργαλείο ζωντανής συνομιλίας υπάρχει σε πολλές λύσεις, ωστόσο, αυτό που πρέπει να αναζητήσετε είναι προηγμένες δυνατότητες συνομιλίας που ενσωματώνονται σε ένα σύνθετο οικοσύστημα εξυπηρέτησης πελατών. Επιλέξτε ανάμεσα σε 4 προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες σας. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας, το πρόγραμμα Καρτέλα + Συνομιλία είναι αυτό που πρέπει να αναζητήσετε. Το πρόγραμμα All-Inclusive προσφέρει επίσης ένα ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο cloud και λογισμικό βιντεοκλήσεων και έχει τη δυνατότητα ανάκτησης δημοσιεύσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο LiveAgent.

Ζωντανή συνομιλία ως μέρος του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης

Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες λειτουργίες λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, όπως ένα ισχυρό σύστημα έκδοσης καρτελών με αυτοματισμό, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το Instagram και το Facebook, ένα τηλεφωνικό κέντρο και ένα κέντρο υποστήριξης. Διαθέτουμε περισσότερες από 180 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης προς το παρόν!

tour 03

Πλεονεκτήματα χρήσης του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Increase icon

Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπής

Η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας μπορεί να οδηγήσει σε έως και 29% αύξηση των ποσοστών μετατροπής.

Decrease icon

Μειώστε τους χρόνους απάντησης

Μειώστε δραστικά το χρόνο επίλυσης των εισερχόμενων αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών.

Cart icon

Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών

Βελτιώστε την εμπειρία αγορών των πελατών σας παρέχοντας βοήθεια σε πραγματικό χρόνο.

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια "στέγη"

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 αξιοσημείωτες λειτουργίες.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών ζωντανής συνομιλίας;

Η ζωντανή συνομιλία παρέχει έναν γρήγορο τρόπο επικοινωνίας με τον πελάτη σας. Επιτρέπει σε έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών να τους απαντά αμέσως και να τους παρέχει ικανοποιητική εξυπηρέτηση. Η ζωντανή συνομιλία είναι ουσιαστικά ένα απλό παράθυρο συνομιλίας όπου ένας πελάτης και ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών επικοινωνούν για να επιλύσουν ένα συγκεκριμένο ζήτημα σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που παρέχει μια εταιρεία. Είναι ένας από τους πολλούς τρόπους παροχής υποστήριξης πελατών.

Πώς λειτουργεί η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει στον πελάτη να επικοινωνήσει απευθείας με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Μόλις ένας πελάτης συνδεθεί με έναν αντιπρόσωπο μέσω της ζωντανής συνομιλίας, η επικοινωνία γίνεται άμεση. Η ζωντανή συνομιλία εξαλείφει την ανάγκη να περιμένετε μια απάντηση για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ένας πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας στον ιστότοπό σας. Οι πελάτες συμπληρώνουν μια απλή φόρμα και ξεκινούν άμεσα συνομιλίες με αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Η ζωντανή συνομιλία είναι ουσιαστικά ένα παράθυρο συνομιλίας όπου ένας πελάτης και ένας αντιπρόσωπος επικοινωνούν για την επίλυση του προβλήματος.

Γιατί χρειάζεστε ζωντανή συνομιλία;

Απαιτείται ζωντανή συνομιλία για να παρέχει άμεση υποστήριξη πελατών στους πελάτες σας. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένας από τους ταχύτερους και πιο βολικούς τρόπους για να επιτρέψετε στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας γρήγορα. Παρέχοντας τους έναν γρήγορο τρόπο επικοινωνίας μαζί σας, μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση επένδυσής σας. Οι πελάτες εκτιμούν πάντα μια άμεση απάντηση σχετικά με τα ερωτήματά τους και αυτό με τη σειρά του αυξάνει επίσης την πίστη και την ικανοποίησή τους. Ένας πιστός και ικανοποιημένος πελάτης είναι πάντα πιο πιθανό να αγοράσει από εσάς στο μέλλον και να διατηρήσετε την επιχείρησή σας σε λειτουργία.

Η ζωντανή συνομιλία αυξάνει τις πωλήσεις;

Η παροχή γρήγορης και αποτελεσματικής υποστήριξης πελατών διατηρεί τους πελάτες σας ευχαριστημένους και πιστούς στην επωνυμία ή την εταιρεία σας. Οι άνθρωποι στον σημερινό κόσμο δεν είναι αρκετά υπομονετικοί για να περιμένουν αναξιόπιστη υποστήριξη. Υποστηρίζοντάς τους γρήγορα, μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό πιστών πελατών που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο μέλλον.

Πώς μπορώ να προσθέσω ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό μου;

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε εύκολα προϋπάρχοντα κουμπιά ή να δημιουργήσετε τα δικά σας. Μετά την προσαρμογή, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενσωματώσετε το κουμπί τοποθετώντας (αντιγραφή-επικόλληση) έναν δημιουργημένο κώδικα πριν από τη σελίδα σας.

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο;

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια δυνατότητα που επιτρέπει στους πελάτες να συνδέονται και να συνομιλούν με επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο. Για να συνομιλήσετε με μια επιχείρηση, απλώς βρείτε το widget κουμπιών συνομιλίας στον ιστότοπό τους και ξεκινήστε να πληκτρολογείτε.

Θα χρεωθώ ποτέ για τη χρήση του λογισμικού;

Στο LiveAgent, παρέχουμε έναν δωρεάν για πάντα λογαριασμό με περιορισμούς. Προσφέρουμε επίσης μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για όλες τις συνδρομές μας. Ωστόσο, μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, δεν θα χρεωθείτε. Θα σταματήσει απλά. Ωστόσο, εάν θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις συνδρομές μετά από αυτό, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Οι χρεώσεις είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα τιμολόγησης.

Πότε έχει νόημα να επενδύσετε σε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Το λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας είναι πάντα μια εξαιρετική επιλογή όταν προσπαθείτε να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας. Εάν έχετε ικανοποιητική επισκεψιμότητα και θέλετε να παρέχετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, τότε η ζωντανή συνομιλία έχει πάντα νόημα, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η επιχείρησή σας.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας έχει πολλά οφέλη, αλλά τα κύρια είναι: αυξημένες πωλήσεις, καλύτερη εμπειρία πελατών, βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών και αποτελεσματική ροή εργασιών εξυπηρέτησης πελατών.

Ποιες είναι οι κοινές δυνατότητες του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;

Οι πιο κοινές λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνουν έτοιμες απαντήσεις, προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας, μεταφορές συνομιλίας, παρακολούθηση επισκεπτών ιστότοπου, αναλυτικά στοιχεία συνομιλίας, απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών και διανομή καρτελών.

Πώς μπορώ να γίνω καλός αντιπρόσωπος ζωντανής συνομιλίας;

Για να είστε καλοί αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας, πρέπει να είστε φιλικοί, υπομονετικοί, πεπειραμένοι, προσεκτικοί, πρόθυμοι να βοηθήσετε και αποτελεσματικοί στο χρόνο. Ως καλοί αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας έχουν πάντα καλή εξυπηρέτηση πελατών.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo