Γεια, είμαι ο John, πώς μπορώ να σας βοηθήσω;
Θα ήθελα να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου.
Κανένα πρόβλημα, δώστε μου το αναγνωριστικό της παραγγελίας σας.
Το αναγνωριστικό της παραγγελίας μου είναι GQ34566
• • •
Παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελατών με την πλατφόρμα ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent. Αποκτήστε πρόσβαση σε ένα widget γρήγορης ζωντανής συνομιλίας και προηγμένες λειτουργίες που κάνουν κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη παιχνιδάκι. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες και λύστε απορίες πελατών με υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο. Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών με μια ενιαία εφαρμογή συνομιλίας. Εξοικονομήστε χρόνο και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό με την πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών LiveAgent.
Λογισμικό συνομιλίας
Δυνατότητες συνομιλίας
Το LiveAgent προσφέρει ένα υπερσύγχρονο εργαλείο συνομιλίας. Έρχεται με λειτουργίες premium που βοηθούν τις ομάδες υποστήριξης πελατών να παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία συνομιλίας. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν έξυπνη δρομολόγηση συνομιλίας, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, παρακολούθηση επισκεπτών και πολλά άλλα. Το πολύγλωσσο widget συνομιλίας του LiveAgent είναι ένα από τα πιο γρήγορα στην αγορά.
Πλεονεκτήματα λογισμικού υποστήριξης συνομιλίας
Βελτιώστε τον ιστότοπό σας και ξεκινήστε συνομιλίες με επισκέπτες χάρη στο σύγχρονο λογισμικό ανταλλαγής μηνυμάτων. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με γρήγορη απόκριση σε αιτήματα συνομιλίας χάρη σε ένα ισχυρό εργαλείο. Ρίξτε μια ματιά στο τι λαμβάνουν οι πελάτες σας και οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών με το LiveAgent.
Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:
Το LiveAgent είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν απλό πάροχο ζωντανής συνομιλίας. Ανακαλύψτε την πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών μας που μπορεί να χειριστεί κάθε σημαντικό κανάλι επικοινωνίας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις βασικές λειτουργίες και δείτε πώς λειτουργούν.
Αυτόματα μηνύματα
Τραβήξτε την προσοχή με προληπτικά μηνύματα που προσκαλούν τα προγράμματα περιήγησης ιστοτόπων να συνομιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Προσαρμόστε τα μηνύματα και δημιουργήστε μια εξατομικευμένη εμπειρία ιδανική για τους σκοπούς του ιστότοπού σας. Οι προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας είναι μια ισχυρή δυνατότητα που μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν.
Μάθε περισσότερα
Παρακολούθηση επισκεπτών
Παρακολουθήστε τους επισκέπτες του ιστότοπου για να δείτε πού περνούν το χρόνο τους. Η επισκόπηση συνομιλίας μπορεί να σας δείξει έναν αριθμό επισκεπτών ιστότοπου, ενεργών αντιπροσώπων και κάθε συνομιλία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση ιστότοπου για να προσδιορίσετε τις αγαπημένες διευθύνσεις URL. Στείλτε ένα μήνυμα συνομιλίας σε πιθανούς πελάτες εάν θέλετε να τους βοηθήσετε στην περιήγηση τους.
Μάθε περισσότερα
Κλεφτές ματιές σε μηνύματα
Ετοιμάστε τις απαντήσεις σας προτού ο πελάτης σας στείλει ένα μήνυμα. Η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο μπορεί να δείξει τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας πριν πατήσουν το κουμπί αποστολής. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ισχυρή δυνατότητα για να προετοιμάσετε τις απαντήσεις σας πιο γρήγορα ή για να κάνετε μια γρήγορη έρευνα σχετικά με θέματα και πελάτες. Παρέχετε υποστήριξη πελατών με απαράμιλλη ταχύτητα.
Επιλογές γλώσσας
Το LiveAgent μπορεί να μιλήσει τη γλώσσα σας και τη γλώσσα των πελατών σας. Επιλέξτε από περισσότερες από 40 γλώσσες για να σας βοηθήσουν να παρέχετε υποστήριξη σε διάφορες χώρες. Προσαρμόστε τα παράθυρα συνομιλίας σας και επιλέξτε την κύρια γλώσσα τους. Μπορείτε να ρυθμίσετε κάθε widget συνομιλίας με διαφορετικές επιλογές γλώσσας, εάν παρέχετε υποστήριξη σε πολλούς τομείς.
Μάθε περισσότερα
00:00/05:51
Ευέλικτη συνομιλία
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για ιστότοπο περιλαμβάνει ένα widget ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε να προσαρμόσετε και να τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας με μερικές γραμμές παραγόμενου κώδικα. Οι ρυθμίσεις προσαρμογής του widget συνομιλίας σάς επιτρέπουν να αλλάξετε την εμφάνισή του, να ρυθμίσετε προσαρμοσμένο branding ή να δημιουργήσετε μια φόρμα πριν από τη συνομιλία για τη συλλογή στοιχείων επικοινωνίας. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ στο widget όταν περιηγούνται σε έναν ιστότοπο και να συνδεθούν με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Ο αντιπρόσωπος συνομιλίας μπορεί επίσης να απαντήσει από την εφαρμογή για κινητά που είναι διαθέσιμη για Android και iOS.
Οι συνομιλίες μπορούν να βοηθήσουν το κέντρο επικοινωνίας σας να βελτιώσει τη διαδικασία πωλήσεών σας και να ενδυναμώσει τις διαδικτυακές σας επιχειρήσεις
Εξοικονομήστε περισσότερα
Το πιο γρήγορο widget συνομιλίας από το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε προβλήματα αξιόπιστα και γρήγορα. Εξοικονομήστε κόστη υποστήριξης για αντιπρόσωπο ανά μήνα και λύστε μεγαλύτερο όγκο συνομιλιών σε συντομότερο χρονικό διάστημα.
17 – 30%
Μείωση κόστους Η χρήση ζωντανής συνομιλίας ως πλατφόρμας επικοινωνίας είναι φθηνότερη από τις κλήσεις και ταχύτερη από τα email. Απολαύστε μείωση του κόστους με το LiveAgent.
Κερδίστε περισσότερα
Βοηθήστε τους πελάτες σας να αποφασίσουν για αγορές και προτείνετε καλύτερα προϊόντα. Μετατρέψτε περισσότερους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν. Αυξήστε τις μετατροπές σας με ένα απλό παράθυρο συνομιλίας στον ιστότοπό σας.
20%
Αύξηση ποσοστού μετατροπών Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών σας και κερδίστε περισσότερα χρησιμοποιώντας μια καλή στρατηγική συνομιλίας. Η εφαρμογή συνομιλίας μας μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI).
Ικανοποιήστε τους πελάτες
Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών και χρησιμοποιήστε το πιο γρήγορο widget συνομιλίας για να βοηθήσετε τους πελάτες σας. Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών με χρήσιμες λειτουργίες και παραμείνετε διαθέσιμοι για τους θεατές του ιστότοπου οποιαδήποτε στιγμή περιηγούνται.
73%
Υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης Παρέχετε εξατομικευμένες συνομιλίες για τους πελάτες σας. Το πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό μας ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει με την ικανοποίηση των πελατών και την εξαιρετική εμπειρία αντιπροσώπου.
Επιλέξτε ένα καταπληκτικό λογισμικό με δυνατότητες συνομιλίας στη σωστή τιμή. Εξοικονομήστε χρήματα με τον υπολογιστή τιμών μας και αποκτήστε την καλύτερη αξία για τη λειτουργία συνομιλίας.
Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
Μαρτυρίες
Καλύτερη τιμή
Το LiveAgent προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής στον κόσμο του λογισμικού υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας.
Πιο Δημοφιλή
Τώρα που έχετε μια σύντομη ιδέα για το γιατί μπορεί να βρείτε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας χρήσιμο για την εταιρεία σας, ας εμβαθύνουμε για να μάθουμε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη αυτού του απίστευτου εργαλείου.
Είναι ένα λογισμικό διαδικτυακής συνομιλίας που σας επιτρέπει να συνδέεστε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας όχι μόνο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας γρήγορα και χωρίς κόπο, αλλά επίσης σας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και σας επιτρέπει να δημιουργείτε μακροχρόνιες εντυπώσεις στους πελάτες σας.
Με διαφορά, το πιο δημοφιλές και ευρέως χρησιμοποιούμενο είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας μόνο κειμένου. Αυτός ο τύπος ζωντανής συνομιλίας πελατών παρέχει μια κλασική εμπειρία συνομιλίας που μοιάζει με εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Facebook messenger.
Άλλοι τύποι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνουν λύσεις βίντεο και φωνής. Συνήθως δεν είναι ο πιο προτιμώμενος τρόπος επικοινωνίας των πελατών με την επιχείρησή σας, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμοι όταν αντιμετωπίζετε πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν εμπεριστατωμένες επεξηγήσεις ή επιδείξεις βίντεο.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πολλά είναι μόνο με κείμενο. Οι εφαρμογές ζωντανής συνομιλίας επιτρέπουν επίσης στους χρήστες να κάνουν φωνητική συνομιλία ή συνομιλία μέσω βίντεο.
Ποιες είναι μερικές από τις κύριες δυνατότητες και λειτουργίες μιας τέτοιας λύσης συνομιλίας; Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε μερικές από τις λειτουργίες που μπορεί να βρείτε τις πιο χρήσιμες.
Η χρήση μιας εφαρμογής ζωντανής συνομιλίας μπορεί να βελτιώσει δραματικά την απόδοση της επιχείρησής σας, διατηρώντας παράλληλα τους πελάτες σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους.
Γιατί δεν εξετάζουμε τα σημαντικότερα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας στην επιχείρησή σας;
1. Εμπειρία πελάτη – Οι επισκέπτες του ιστότοπού σας μπορούν να έχουν μια εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία ενώ ανταλλάσσουν μηνύματα με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης. Οι εταιρείες φαίνονται πιο αυθεντικές και προσιτές όταν μιλούν με πελάτες σε πραγματικό χρόνο μέσω του συστήματος ζωντανής συνομιλίας.
2. Υποστήριξη πελατών 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα– Οι επισκέπτες του ιστότοπου μπορούν να στείλουν ένα μήνυμα συνομιλίας ακόμα κι αν κανένας από τους αντιπροσώπους δεν είναι συνδεδεμένος. Μπορείτε να διαμορφώσετε τη ζωντανή συνομιλία σας για να τις ανακατευθύνετε σε μια βάση γνώσης ή αυτοεξυπηρέτηση.
3. Αυξημένες μετατροπές ιστού – Η ομάδα πωλήσεών σας μπορεί να παρουσιάσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε δυνητικούς πελάτες από εκεί και πέρα, ενώ διατηρεί μια χαλαρή, αλλά επαγγελματική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
4. Προσβάσιμο και ελκυστικό– Οι πελάτες δεν χρειάζεται να αφιερώνουν χρόνο στην αναζήτηση των στοιχείων επικοινωνίας σας. Μπορούν απλώς να πληκτρολογήσουν τις ερωτήσεις τους σε μια ζωντανή συνομιλία και να λάβουν βοήθεια αμέσως. Επιπλέον, μπορείτε να έχετε ένα πολύγλωσσο widget συνομιλίας που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν στη μητρική τους γλώσσα.
5. Χτίζει σχέσεις– Οι αντιπρόσωποι μπορούν να παρατηρούν τον τόνο της φωνής των πελατών, ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν στην κατάσταση. Μπορούν να επιδείξουν περισσότερες από τις προσωπικότητές τους και να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και βοήθειας.
6. Ενισχύει την παραγωγικότητα– Ενώ ένας αντιπρόσωπος μπορεί να χειριστεί μόνο μία τηλεφωνική κλήση κάθε φορά, μπορεί εύκολα να συνομιλήσει με πολλούς επισκέπτες του ιστότοπου. Σε συνδυασμό με προηγμένες λειτουργίες, όπως τυποποιημένα μηνύματα ή αυτοματοποίηση συνομιλίας, μπορείτε να βελτιώσετε περαιτέρω τη ροή εργασίας του κέντρου επικοινωνίας σας.
7. Αυξημένη επίλυση πρώτης επαφής– Ο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να απαντήσει γρήγορα σε ερωτήσεις τόσο από νέους όσο και από παλιούς χρήστες. Δεν χρειάζεται να υπάρχουν μεγάλα νήματα email, όταν οι πελάτες μπορούν να λάβουν άμεση απάντηση στα ερωτήματά τους.
8. Συλλογή δεδομένων – Η συλλογή ενός τεράστιου όγκου δεδομένων σάς επιτρέπει να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς και τις πωλήσεις και τις στρατηγικές μάρκετινγκ.
9. Χαμηλό κόστος – Η εφαρμογή μιας αξιόπιστης υπηρεσίας ζωντανής συνομιλίας είναι πολύ πιο φιλική προς τον προϋπολογισμό από τη δημιουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου.
10. Είναι το αγαπημένο του πελάτη σας – Πάνω από το 81% των πελατών είναι ικανοποιημένοι με τη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Είναι δύσκολο να προσδιοριστεί γενικά η μέση τιμή του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας. Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από πολλούς παράγοντες, όπως αν πρόκειται για συνδρομητική υπηρεσία, το μοντέλο τιμολόγησης της συγκεκριμένης λύσης, πόσες δυνατότητες περιλαμβάνει κ.λπ.
Ωστόσο, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι, γενικά, μπορείτε να πληρώσετε οτιδήποτε μεταξύ 16$ – 150$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο.
Ακολουθούν μερικά από τα παραδείγματα διαφόρων μοντέλων τιμολόγησης που μπορούν να εφαρμοστούν σε λογισμικό συνομιλίας ιστότοπου.
Πρώτα και κύρια, γράψτε για ποιο σκοπό θέλετε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Θα είναι ο κύριος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας; Θα είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από το κλείσιμο επιχειρηματικών συμφωνιών; Βεβαιωθείτε ότι είναι ξεκάθαρο ποια θα είναι η κύρια περίπτωση χρήσης για τη λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας που θα υιοθετήσετε. Στη συνέχεια, πρέπει να αποφασίσετε ποια επιλογή ταιριάζει καλύτερα στο μέγεθος της επιχείρησής σας και αν μπορεί να ενσωματωθεί σε άλλες επιχειρηματικές εφαρμογές σας. Επίσης, μην ξεχάσετε να ελέγξετε για τυχόν περιορισμούς ή δυνατότητες που δεν υποστηρίζει το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας.
Ακολουθούν ορισμένες από τις στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε ποια επιλογή διαδικτυακής συνομιλίας ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Μια κοινή ερώτηση μου έρχεται στο μυαλό. Θα μπορείτε να απευθυνθείτε για βοήθεια όταν τη χρειάζεστε; Το να έχετε ένα αξιόπιστο κανάλι υποστήριξης είναι πολύ σημαντικό για να είναι θετική η εμπειρία ζωντανής συνομιλίας σας. Με την τεχνολογία, τα πράγματα μπορούν να στραβά πολύ γρήγορα και είναι σημαντικό να έχετε μια γρήγορη απάντηση και μια χείρα βοηθείας όποτε τη χρειάζεστε.
Καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει, ο όγκος των συνομιλιών θα αυξηθεί αναπόφευκτα μαζί της. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας την οποία μπορείτε να κλιμακώσετε προς τα πάνω ή προς τα κάτω ανάλογα με τις ανάγκες του κέντρου επικοινωνίας σας.
Ορισμένες επιλογές λογισμικού δεν επιτρέπουν μεγάλη προσαρμογή και ορισμένες δεν σας επιτρέπουν να έχετε προηγμένες λειτουργίες όπως απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών, ετικέτες συνομιλίας ή κοινή χρήση αρχείων. Εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πού είστε διατεθειμένοι να αντέξετε κάποια ταλαιπωρία.
Πόση συλλογική εμπειρία μπορεί να αποκτήσει η ομάδα σας; Μπορούν να μεταφέρουν διαδικτυακές συνομιλίες μεταξύ τους, να μοιράζονται αρχεία, να προσθέτουν ετικέτες ορατές στους συναδέλφους τους και να επικοινωνούν μεταξύ τους απρόσκοπτα; Αυτές είναι σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας όταν επιλέγετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για εσάς και την ομάδα σας.
Δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά πόσο σημαντικό είναι η λύση που αποφασίζετε να ακολουθήσετε να έχει σημαντικό αριθμό ενσωματώσεων. Όχι μόνο μεγιστοποιεί την αξία της αγοράς σας, αλλά διασφαλίζει επίσης ότι οι πελάτες σας έχουν μια ενοποιημένη εμπειρία σε πολλές πλατφόρμες.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για μικρού & μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το Saas κ.λπ. που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την πελατοκεντρικότητα.
Το LiveAgent είναι μια λύση που βασίζεται στον ιστό που παρέχει ένα γρήγορο και αξιόπιστο widget ζωντανής συνομιλίας με πολλές προηγμένες λειτουργίες. Επιπλέον, μπορείτε να το προσαρμόσετε ώστε να ταιριάζει απόλυτα στην επωνυμία σας. Αυτή η λύση σάς επιτρέπει να μετατρέπετε εύκολα τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν και να τους παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Μερικοί από τους πιο γνωστούς πελάτες αυτού του λογισμικού περιλαμβάνουν κολοσσούς του κλάδου όπως Forbes, Airbus, Nascar, eSky και Slido.
Το LiveAgent είναι μία από τις λίγες λύσεις λογισμικού που προσφέρει μια εντελώς δωρεάν έκδοση. Ωστόσο αν θέλετε να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές του και να επωφεληθείτε από τις πρόσθετες δυνατότητες του, συμπεριλαμβανομένης της ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να επιλέξετε από τις ακόλουθες επιλογές τιμολόγησης: 15$, 29$ και 49$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο.
Ωστόσο, μπορείτε να δοκιμάσετε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών πριν δεσμευτείτε σε ένα από τα προγράμματα, ώστε να έχετε μια αίσθηση για το τι θα πάρετε.
Λεπτομερής σύγκριση LiveAgent με άλλο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για αναπτυσσόμενες πελατοκεντρικές επιχειρήσεις που θέλουν να οικοδομούν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους.
Το Front είναι μια θαυμάσια επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιώσουν την επιχειρηματική τους επικοινωνία. Το Front προσφέρει μια ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπο που μπορείτε να διαχειριστείτε απευθείας από τα εισερχόμενά σας. Επιπλέον, η ομάδα σας μπορεί να παραμένει ενήμερη επί των καθημερινών εργασιών της με τη λειτουργία ομαδικής συνομιλίας του Front για απρόσκοπτη συνεργασία.
Μερικοί από τους γνωστούς πελάτες που χρησιμοποιούν το λογισμικό του Front περιλαμβάνουν το Fundraise Up, το Hootsuite και το Bubble.
Το Front προσφέρει πελάτες τρεις επιλογές τιμολόγησης. Αυτές περιλαμβάνουν μια επιλογή 19$, επιλογή 49$ και επιλογή 99$. Αυτά πληρώνονται μηνιαία με βάση τον αριθμό των χρηστών που εργάζονται με αυτό. Προσφέρουν επίσης μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών, ώστε να μπορείτε να μάθετε λίγα πράγματα για αυτό το ισχυρό λογισμικό προτού αποφασίσετε να εγγραφείτε σε ένα από τα προγράμματα επί πληρωμή.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τοπικές επιχειρήσεις που έχουν και διαδικτυακή παρουσία και καταστήματα.
Το Podium προσφέρει μια ισχυρή λύση διαδικτυακής συνομιλίας στο Podium που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε έως και 11 φορές περισσότερους εισερχόμενους δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε να συλλέξετε τις πληροφορίες των δυνητικών πελατών πριν καν αρχίσουν να συνομιλούν, ώστε η ομάδα σας να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών.
Μερικοί από τους πελάτες του Podium περιλαμβάνουν το Lunchbox., το America’s Car-Mart και το Bruce Titus Auto Group.
Το Podium προσφέρει τρεις επιλογές τιμολόγησης από τις οποίες μπορείτε να διαλέξετε. Η πρώτη ξεκινά από $289, η δεύτερη κοστίζει $449 και η τελευταία $649. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το Podium για να το ζήσετε μόνοι σας χρησιμοποιώντας μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για μικρότερες ή μεσαίες επιχειρήσεις με όραμα ανάπτυξη.
Το Zendesk παρέχει μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας όχι μόνο για να ευχαριστήσει τους πελάτες αλλά και να βελτιώσει τις ροές εργασίας των αντιπροσώπων σας και να βελτιώσει την αφοσίωση τους. Το Zendesk προσφέρει ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να ανεβάσει το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.
Μεταξύ των πελατών που χρησιμοποιούν λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης Zendesk, μπορείτε να βρείτε επιχειρήσεις όπως το BaubleBar, το 99designs και το Modsy.
Μπορείτε να ξεκινήσετε με την επιλογή Support που κοστίζει 19$ ανά χειριστή ανά μήνα. Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε περισσότερες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να εγγραφείτε στην τιμολόγηση του Suite που ξεκινά από 49$. Εάν θέλετε να δοκιμάσετε μόνοι σας το Zendesk, μπορείτε να εγγραφείτε για τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent έναντι Zendesk
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για μεγαλύτερες πελατοκεντρικές εταιρείες με μεγάλο όγκο αλληλεπιδράσεων πελατών.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο για τους πελάτες σας από το να επικοινωνήσουν μαζί σας χρησιμοποιώντας τα ενσωματωμένα widget συνομιλίας του Zoho Desk.
Μερικοί από τους ικανοποιημένους πελάτες που χρησιμοποιούν το Zoho Desk περιλαμβάνουν τις Daimler, Lycamobile και McAfee.
Το Zoho Desk περιλαμβάνει μια δωρεάν επιλογή στο πρόγραμμα τιμολόγησης. Για πιο προηγμένες λειτουργίες, μπορείτε να επιλέξετε από τρία επίπεδα που αποτελούνται από 14$, 23$ και 40$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας είναι διαθέσιμη στην τιμή των 40$.
Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 15 ημερών και να τη δοκιμάσετε μόνοι σας.
Σύγκριση LiveAgent έναντι Zoho Desk
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που προσπαθούν να προσφέρουν απολαυστικές εμπειρίες στους πελάτες τους.
Το Freshdesk Messaging (παλαιότερα γνωστό ως Freshchat) διευκολύνει την επικοινωνία των πελατών σας με αυτοματισμούς και ρομπότ που υποστηρίζονται από AI. Το λογισμικό Freshdesk είναι ένα καταπληκτικό επιχειρηματικό εργαλείο που εμπιστεύονται 50 000+ πελάτες.
Μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν λογισμικό Freshdesk, μπορείτε να βρείτε τις Blue Nile, Travix και Klarna.
Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του Freshdesk χρησιμοποιώντας το δωρεάν βασικό πρόγραμμα. Ωστόσο, για να αποκτήσετε πλήρη εμπειρία αυτού του ισχυρού λογισμικού, μπορείτε να εγγραφείτε με 15$, 39$ ή 49$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Προτού αποφασίσετε να δεσμευτείτε σε μία από τις επιλογές επί πληρωμή, μπορείτε να δοκιμάσετε το Freshdesk κατά τη διάρκεια μιας δωρεάν δοκιμής 21 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με Freshdesk.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για μικρότερες επιχειρήσεις που θέλουν να διατηρήσουν όλη την επικοινωνία σε ένα μέρος.
Το Tidio προσφέρει ζωντανή συνομιλία και chatbot σε ένα εύχρηστο εργαλείο. Μπορείτε να συνδεθείτε σε διάφορους ιστότοπους με αποκλειστικές προσθήκες χωρίς καμία ανάγκη κώδικα.
Το Tidio χρησιμοποιείται από μια μεγάλη ποικιλία εταιρειών, όπως η Reputation, η L’Occitane en Provence και η LoginRadius.
Το Tidio επιτρέπει στους πελάτες του να χρησιμοποιούν βασικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της ζωντανής συνομιλίας εντελώς δωρεάν. Για όσους θέλουν να επωφεληθούν περισσότερο από τη λύση λογισμικού, έχουν ένα σχέδιο τιμολόγησης που περιλαμβάνει 32,50€, 65,83€ ή 332,50€ ετησίως. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών για να πάρετε μια ιδέα για το τι μπορεί να προσφέρει αυτό το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας στην επιχείρησή σας.
Σύγκριση LiveAgent έναντι Tidio
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις που προσπαθούν να δημιουργήσουν πελατειακή βάση και να προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες.
Η ζωντανή συνομιλία HubSpot είναι μια λύση λογισμικού συνομιλίας που βελτιστοποιεί τις αλληλεπιδράσεις ζωντανής συνομιλίας σας χρησιμοποιώντας τα Εισερχόμενα Συνομιλίας, όπου μπορείτε να προγραμματίσετε επακόλουθες συνομιλίες, να προγραμματίσετε συσκέψεις και κλήσεις κ.λπ. .
Μεταξύ των πελατών που χρησιμοποιούν τα προϊόντα του HubSpot Service Hub, μπορείτε να βρείτε επιχειρήσεις όπως το GoFundMe, το Frontify και το SoundCloud.
Για να απολαύσετε ένα μικρό μέρος της λύσης λογισμικού ζωντανής συνομιλίας HubSpot, μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν. Ωστόσο, μπορείτε να εγγραφείτε στο λογισμικό επί πληρωμή του HubSpot Service Hub με 45$, 450$ ή 1200$ το μήνα. Εάν θέλετε να το δοκιμάσετε χωρίς να χρειάζεται να δεσμευτείτε σε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή premium, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με HubSpot Service Hub
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις που θέλουν για να προσφέρουν προσβάσιμα εργαλεία επικοινωνίας στους πελάτες τους.
Μεταφρασμένο σε περισσότερες από 45 γλώσσες, το tawk.to είναι μια εξαιρετική επιλογή για όλους όσους θέλουν να ευχαριστήσουν τους πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με αυτήν τη λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, οι πελάτες σας θα μπορούν να επικοινωνούν μαζί σας από τους επιτραπέζιους υπολογιστές τους, καθώς και μέσω των φορητών συσκευών τους.
Μεταξύ της βάσης πελατών του tawk.to μπορείτε να βρείτε εταιρείες όπως η Adidas, η Domino’s και η Chevrolet.
Το tawk.to είναι εντελώς δωρεάν. Χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των αντιπροσώπων ή στον όγκο συνομιλίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας εντελώς δωρεάν. Σε περίπτωση που χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια, μπορείτε να βρείτε ένα γηγενή ομιλητή που θα σας συμβουλεύσει για ό,τι χρειάζεστε με 1$ την ώρα.
Σύγκριση LiveAgent έναντι Tawk
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για νεοφυείς επιχειρήσεις και εταιρείες μεσαίου μεγέθους σε όλους τους κλάδους.
Η λύση λογισμικού LiveChat συνδέεται εύκολα με άλλες εφαρμογές χάρη σε περισσότερες από 200 ενσωματώσεις. Παρέχετε γρήγορη και εύκολη υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας με αυτήν την υποστήριξη πολλαπλών καναλιών μεμονωμένης εφαρμογής.
Μεταξύ των επιχειρήσεων που βασίζονται στο λογισμικό του LiveChat, μπορείτε να βρείτε τις Atlassian, 1Password και Adobe.
Το LiveChat προσφέρει προγράμματα τιμολόγησης που ξεκινούν από 16$ ανά θέση/μήνα που χρεώνονται ετησίως ή 19$ από μήνα σε μήνα. Η επόμενη επιλογή είναι 33$ ανά θέση/μήνα που χρεώνονται ετησίως ή 39$ που χρεώνονται από μήνα σε μήνα. Η τελευταία επιλογή είναι 50$ ανά θέση/μήνα που χρεώνεται ετησίως ή 59$ που χρεώνεται από μήνα σε μήνα. Το LiveChat προσφέρει επίσης ένα πρόγραμμα Enterprise για το οποίο μπορείτε να μάθετε μέσω μιας επίδειξης κλήσης. Υπάρχει επίσης μια επιλογή να δοκιμάσετε δωρεάν το λογισμικό LiveChat κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής περιόδου 14 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με LiveChat
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για κάθε εταιρεία που θέλει να ενισχύσει τις πωλήσεις και να παρέχει εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών.
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας Acquire διευκολύνει την εφαρμογή webhook, τη συλλογή δεδομένων και τη μεταφορά εισερχόμενων συνομιλιών μεταξύ αντιπροσώπων, παρέχοντας παράλληλα μια βολική λύση από άκρο σε άκρο για την υποστήριξη πελατών σας.
Αυτή η λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας χρησιμοποιείται από εταιρείες όπως η Audi, η Paysafe και η Samsung
Η τιμολόγηση σε αυτή την περίπτωση είναι ατομική. Μπορείτε να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη πρόταση τιμολόγησης ανάλογα με τις ανάγκες σας. Το Acquire δεν προσφέρει δωρεάν δοκιμή.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες μεγαλύτερης κλίμακας που κρατούν τον πελάτη στην πρώτη γραμμή των εργασιών τους.
Αυτή η ισχυρή λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας παρέχει πολλές επιλογές εξατομίκευσης, chatbots, μηνύματα εντός εφαρμογής και πολλά άλλα.
Το Intercom έχει πολλούς καθιερωμένους πελάτες όπως οι New Relic, Airtable και Sotheby’s.
Ξεκινώντας από 38 $/μήνα μπορείτε να χρησιμοποιήστε τις βασικές δυνατότητες του Intercom. Εάν χρειάζεται να κάνετε αναβάθμιση, υπάρχει η επιλογή $75/μήνα. Επιπλέον, το Intercom χρεώνει για προτεινόμενα πρόσθετα: προσαρμοσμένα ρομπότ από 99$/μήνα, ρομπότ απαντήσεων από 99$/μήνα, περιηγήσεις προϊόντων από 119$/μήνα και άρθρα για το κέντρο βοήθειας από 49$/μήνα.
Σύγκριση LiveAgent με Intercom
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες όλων των μεγεθών που θέλουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών για όλους τους πελάτες τους.
Αυτή η ολοκληρωμένη λύση λογισμικού εμπειρίας πελατών εξυπηρετεί περισσότερους από 80.000 πελάτες παγκοσμίως. Επιπλέον, το Robin, το chatbot του Birdeye θα εξοικονομήσει χρόνο από τους αντιπροσώπους σας παρέχοντας απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών.
Πολλές εταιρείες βασίζονται στις λύσεις λογισμικού του Birdeye, συμπεριλαμβανομένων των DriveTime, Eldorado Resorts και Alliance.
Πρέπει να ζητήσετε ένα πρόγραμμα τιμολόγησης που θα είναι προσαρμοσμένο στην επιχείρησή σας. Ωστόσο, μπορείτε να δοκιμάσετε το Birdseye δωρεάν κάνοντας εγγραφή σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent έναντι Birdeye
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενισχύουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους.
Το ActiveCampaign μπορεί να φέρει την αυτοματοποίηση πιο κοντά σε κάθε επιχείρηση που δεν φοβάται να αξιοποιήσει τις δυνατότητές της. Οι συνομιλίες του ActiveCampaign μπορούν να είναι το επόμενο βήμα της εταιρείας σας στο μέλλον.
Μεταξύ των επιχειρήσεων που εκμεταλλεύονται τις λύσεις λογισμικού ActiveCampaign είναι οι Artivive, McCrindle και Bumper Leads.
Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώνετε 9 $, 49 $ ή 149 $ το μήνα που καταβάλλονται ετησίως ή μπορείτε να ζητήσετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα τιμολόγησης. Το ActiveCampaign προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να μπορέσετε να εξοικειωθείτε με τις δυνατότητές του.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες.
Με το Drift, όλα έχουν να κάνουν με την έναρξη συνομιλιών. Με πολλές λύσεις λογισμικού, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, περισσότερες από 50.000 εταιρείες χρησιμοποιούν το Drift για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες.
Μερικοί από τους πελάτες που χρησιμοποιούν το Drift περιλαμβάνουν επιχειρήσεις όπως το Tenable, το Smartling και το Zenefits.
Για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με το κόστος του λογισμικού του Drift, πρέπει να ζητήσετε ένα πρόγραμμα τιμολόγησης. Ωστόσο, το Drift προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο, ώστε να μπορείτε να το δοκιμάσετε πριν το αγοράσετε.
Σύγκριση LiveAgent έναντι Drift
Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν πολλές επιλογές από τις οποίες μπορείτε να διαλέξετε όταν αναζητάτε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για το κέντρο επικοινωνίας σας.
Ας συνοψίσουμε τις 5 καλύτερες επιλογές που μπορεί να καλύψουν τις περισσότερες από τις ανάγκες σας.
1. LiveAgent – η καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής. Με βαθμολογία 4,7 στο Capterra, ξέρετε ότι θα είστε σε καλά χέρια. Προσφέροντας το γρηγορότερο προσαρμόσιμο widget ζωντανής συνομιλίας με τις επιλογές αυτοματισμού, πραγματικά δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με αυτό. Η μετατροπή των συνομιλιών σας σε καρτέλες θα διευκολύνει τους αντιπροσώπους σας να παραμείνουν ενήμεροι επί των πραγμάτων ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας. Επιπλέον, το LiveAgent θα αναπτυχθεί μαζί με την επιχείρησή σας χάρη στην εύκολη επεκτασιμότητα του.
2. Zoho Desk– μια υπέροχη πλατφόρμα για μεσαίες έως μεγάλες εταιρείες που κρατούν τους πελάτες τους στην πρώτη γραμμή. Όπως υποδηλώνει η βαθμολογία 4,5 του Capterra, δεν θα απογοητευτείτε αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε αυτήν την επιλογή. Το Zoho Desk σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σας, ώστε να ταιριάζει απόλυτα στην επωνυμία σας. Με μεγαλύτερους όγκους αλληλεπιδράσεων πελατών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα chatbot για να αφαιρέσετε το φορτίο από τους ώμους των αντιπροσώπων σας και να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους απόκρισης.
3. HubSpot Service Hub– αυτό το λογισμικό διαθέτει βαθμολογία Capterra 4,4 που σας δείχνει πόσο εκτιμούν την υπηρεσία οι πελάτες τους. Καθώς είναι εύκολο να ενσωματωθεί με άλλα προϊόντα του HubSpot, η ζωντανή συνομιλία του HubSpot δεν απαιτεί χρόνο για να ρυθμιστεί. Επιπλέον, μπορείτε να μπείτε βαθιά με αυτό, καθώς παρέχει πολλές αναφορές και σας επιτρέπει να μελετήσετε λεπτομερώς τα αναλυτικά στοιχεία σας.
4. Intercom– δεν μπορείτε ποτέ να κάνετε λάθος με αυτή την αναγνωρισμένη εταιρεία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Διαθέτοντας βαθμολογία Capterra 4,5, ξέρετε γιατί έχουν μια τόσο πιστή βάση πελατών. Με τις πολλές επιλογές αυτοματισμού και την πολυκαναλική πλατφόρμα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι κανένα ερώτημα πελάτη δεν θα μείνει αναπάντητο.
5. Zendesk– παρέχει πολλές δυνατότητες που θα βρείτε ανεκτίμητες για την εταιρεία σας. Με βαθμολογία Capterra 4,4, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σας θα σας βοηθήσει να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Οι πελάτες σας όχι μόνο θα απολαμβάνουν γρήγορες και εξατομικευμένες απαντήσεις από τους αντιπροσώπους, αλλά μπορούν επίσης να αισθάνονται ότι τους υποστηρίζετε να επιλύσουν τα ερωτήματά τους με μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης και μια ισχυρή βάση γνώσεων.
Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας | LiveAgent
Δοκιμάστε το κορυφαίο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Βαθμολογία Capterra
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
(περίπου 1.000 αξιολογήσεις)
|
4.5
(περίπου 1.700 αξιολογήσεις)
|
4.4
(περίπου 100 αξιολογήσεις)
|
4.5
(περίπου 800 αξιολογήσεις)
|
4.4
(περίπου 2.800 αξιολογήσεις)
|
Βασισμένο στο Web |
|
|
|
|
|
Δωρεάν έκδοση |
Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν έκδοση.
|
Το Zoho Desk προσφέρει δωρεάν έκδοση.
|
Το HubSpot Service Hub προσφέρει δωρεάν έκδοση.
|
Το Intercom δεν προσφέρει δωρεάν έκδοση.
|
Το Zendesk δεν προσφέρει δωρεάν έκδοση.
|
Δωρεάν δοκιμή |
Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν δοκιμή.
|
Το Zoho Desk προσφέρει δωρεάν δοκιμή.
|
Το HubSpot Service Hub προσφέρει δωρεάν δοκιμή.
|
Το Intercom προσφέρει δωρεάν δοκιμή.
|
Το Zendesk προσφέρει δωρεάν δοκιμή.
|
Αρχική τιμή |
$29/αντιπρόσωπο/μήνα
Οι τιμές του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent ξεκινούν από 29$ αντιπρόσωπο/μήνα.
|
$58.5/αντιπρόσωπο/μήνα
Οι τιμές του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του Zoho Desk ξεκινούν από 58,5$ αντιπρόσωπο/μήνα.
|
€41/αντιπρόσωπο/μήνα
Οι τιμές του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του HubSpot Service Hub ξεκινούν από 41€ αντιπρόσωπο/μήνα.
|
$38/αντιπρόσωπο/μήνα
Οι τιμές του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του Intercom ξεκινούν από 38$ αντιπρόσωπο/μήνα.
|
$69/αντιπρόσωπο/μήνα
Οι τιμές του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του Zendesk ξεκινούν από 69$ αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Εάν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, εδώ είναι μια λίστα με ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να μάθετε εάν είναι το κατάλληλο για εσάς.
Αυτές οι απλές ερωτήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε εάν η επιλογή λογισμικού είναι η κατάλληλη για την επιχείρησή σας. Οι κλήσεις επίδειξης αφορούν εσάς και βεβαιωθείτε ότι αυτή είναι η επένδυση που θέλετε να κάνετε. Λοιπόν, ρωτήστε μας τα πάντα!
Αν και διάφοροι πάροχοι μπορεί να έχουν διαφορετικές απαντήσεις, γενικά, είναι αρκετά απλό. Πρώτα, πρέπει να επιλέξετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και να εγγραφείτε σε αυτό. Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να διαφέρει ως προς την πολυπλοκότητα από πάροχο σε πάροχο. Αλλά αν πάρουμε το LiveAgent ως παράδειγμα, πρέπει απλώς να προσθέσετε ένα κομμάτι κώδικα HTML στο σώμα της σελίδας σας. Εάν δεν προσπαθείτε να προσαρμόσετε σημαντικά το κουμπί ζωντανής συνομιλίας σας, η όλη εγκατάσταση του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent δεν θα διαρκέσει περισσότερο από μερικά λεπτά.
Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας με την οποία αποφασίζετε να πορευτείτε. Στο παραπάνω άρθρο, μπορείτε να βρείτε τους 15 κορυφαίους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, ποιες δυνατότητες προσφέρουν και πόσο κοστίζουν.
Υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω και πρέπει να αξιολογήσετε πραγματικά τι θα λειτουργήσει καλύτερα για εσάς. Ωστόσο, αν ψάχνετε για μια τεχνολογία απλής πλοήγησης στην οποία μπορείτε να βασιστείτε 100%, το LiveAgent είναι το κατάλληλο για εσάς.
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent είναι μια καταπληκτική ολοκληρωμένη λύση για κάθε επιχείρηση που θέλει να προσφέρει εξαιρετική υποστήριξη μέσω πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Ανεξάρτητα από το αν λάβετε μια συνομιλία, μια τηλεφωνική κλήση ή μια αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μια ειδοποίηση μέσω άλλου ψηφιακού καναλιού, μπορείτε εύκολα να βρείτε οποιαδήποτε αλληλεπίδραση με τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένης μιας συνεδρίας συνομιλίας, χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα καρτελών.
Όχι μόνο η ποσότητα αλλά και η ποιότητα των λειτουργιών καθιστούν το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent μια εξαιρετική επιλογή για όλες τις πελατοκεντρικές επιχειρήσεις.
Εδώ είναι που το LiveAgent κλέβει την παράσταση. Προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων και πάνω από 150 ενσωματώσεις ενώ εξακολουθεί να είναι προσιτό και προσβάσιμο, δεν θα νιώσετε ποτέ ότι θα χάσετε. Αν και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις βασικές λειτουργίες του εντελώς δωρεάν, η τιμή των 15$ είναι μια μικρή χρέωση για όλες τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το λογισμικό.
Το LiveAgent διαθέτει υψηλές αξιολογήσεις σε ιστότοπους όπως το Capterra, το G2 και το TrustRadius. Επομένως, αν εκτιμάτε τις απόψεις κοινοτήτων με ομοϊδεάτες και συναδέλφους χρηστών του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent, αυτή μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς.
Πρόκειται για λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που παρέχεται από το LiveAgent. Με μια αρχική ρύθμιση που δεν διαρκεί περισσότερο από 5 λεπτά, δεν χρειάζεται να ξέρετε πώς να γράφετε κώδικα για να το κάνετε. Η προσαρμογή και η χρήση αυτού του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας σε καθημερινή βάση είναι κάτι το τέλειο ακόμα και για εκείνους που δεν θεωρούν τους εαυτούς τους γνώστες της τεχνολογίας. Επιπλέον, 150+ ενσωματώσεις καθιστούν πολύ εύκολη τη σύνδεση σε οποιαδήποτε πλατφόρμα χρειάζεστε.
Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent
Κάντε μια περιήγηση στο LiveAgent και ανακαλύψτε όλα τα εκπληκτικά εργαλεία και δυνατότητες στην εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Δοκιμάστε το σήμερα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 15 προηγμένες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που θα σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ηλεκτρονικού εμπορίου
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για eCommerce και βελτιώστε την εμπειρία πελατών σας. Δοκιμάστε το δωρεάν!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team