Δωρεάν Δοκιμή

Συγκεντρώστε περισσότερους δυνητικούς πελάτες με λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Απογειώστε την αφοσίωση των πελατών με το LiveAgent

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Γεια, είμαι ο John, πώς μπορώ να σας βοηθήσω;
Θα ήθελα να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου.
Κανένα πρόβλημα, δώστε μου το αναγνωριστικό της παραγγελίας σας.
Το αναγνωριστικό της παραγγελίας μου είναι GQ34566

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για άμεσες συνδέσεις

Παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελατών με την πλατφόρμα ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent. Αποκτήστε πρόσβαση σε ένα widget γρήγορης ζωντανής συνομιλίας και προηγμένες λειτουργίες που κάνουν κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη παιχνιδάκι. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες και λύστε απορίες πελατών με υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο. Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών με μια ενιαία εφαρμογή συνομιλίας. Εξοικονομήστε χρόνο και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό με την πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών LiveAgent.
  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • capterra shortlist 2022
Λογισμικό συνομιλίας

Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

  • Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι μέρος του λογισμικού υποστήριξης πελατών που επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να παρέχουν υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες. Το widget ζωντανής συνομιλίας είναι εύκολο να τοποθετηθεί στον ιστότοπό σας. Βελτιώστε την εμπειρία συνομιλίας και αυξήστε το ποσοστό διατήρησης πελατών για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Αποκτήστε πρόσβαση σε μία από τις πιο ισχυρές λύσεις συνομιλίας και προσφέρετε μια εκπληκτική εμπειρία πελατών.
  • Αυξημένα ποσοστά διατήρησης πελατών και αφοσίωση πελατών
  • Επιλογές προσαρμογής branding και ισχυρός αυτοματισμός
LiveAgent chat capabilities - mockup
Δυνατότητες συνομιλίας

Τι είδους λογισμικό ζωντανής συνομιλίας προσφέρει το
LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει ένα υπερσύγχρονο εργαλείο συνομιλίας. Έρχεται με λειτουργίες premium που βοηθούν τις ομάδες υποστήριξης πελατών να παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία συνομιλίας. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν έξυπνη δρομολόγηση συνομιλίας, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, παρακολούθηση επισκεπτών και πολλά άλλα. Το πολύγλωσσο widget συνομιλίας του LiveAgent είναι ένα από τα πιο γρήγορα στην αγορά.
Πλεονεκτήματα λογισμικού υποστήριξης συνομιλίας
  • Αξιόπιστη και γρήγορη συνομιλία με μια σειρά λειτουργιών
  • Πρόσβαση σε απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών και ιστορικό καρτελών
  • Επιλογές αναλυτικών στοιχείων συνομιλίας και λειτουργίες παρακολούθησης
  • Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας με προσαρμοσμένες επιλογές σχεδίασης
lets_chat

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για καλύτερη ικανοποίηση πελατών

Βελτιώστε τον ιστότοπό σας και ξεκινήστε συνομιλίες με επισκέπτες χάρη στο σύγχρονο λογισμικό ανταλλαγής μηνυμάτων. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με γρήγορη απόκριση σε αιτήματα συνομιλίας χάρη σε ένα ισχυρό εργαλείο. Ρίξτε μια ματιά στο τι λαμβάνουν οι πελάτες σας και οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών με το LiveAgent.
Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:
  • Αξιόπιστες και γρήγορες υπηρεσίες συνομιλίας
  • Αυξημένο χρόνο απόκρισης
  • Ταχύτερη επίλυση ερωτημάτων πελάτη
LiveAgent support team view - mockup

Το LiveAgent υπερβαίνει το συνηθισμένο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Το LiveAgent είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν απλό πάροχο ζωντανής συνομιλίας. Ανακαλύψτε την πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών μας που μπορεί να χειριστεί κάθε σημαντικό κανάλι επικοινωνίας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις βασικές λειτουργίες και δείτε πώς λειτουργούν.
Αυτόματα μηνύματα
Τραβήξτε την προσοχή με προληπτικά μηνύματα που προσκαλούν τα προγράμματα περιήγησης ιστοτόπων να συνομιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Προσαρμόστε τα μηνύματα και δημιουργήστε μια εξατομικευμένη εμπειρία ιδανική για τους σκοπούς του ιστότοπού σας. Οι προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας είναι μια ισχυρή δυνατότητα που μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν.
  • Προσκαλέστε πελάτες να συνομιλήσουν με αυτόματα μηνύματα
  • Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες με τη συνομιλία
LiveAgent proactive chat invitations - mockup
Παρακολούθηση επισκεπτών
Παρακολουθήστε τους επισκέπτες του ιστότοπου για να δείτε πού περνούν το χρόνο τους. Η επισκόπηση συνομιλίας μπορεί να σας δείξει έναν αριθμό επισκεπτών ιστότοπου, ενεργών αντιπροσώπων και κάθε συνομιλία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση ιστότοπου για να προσδιορίσετε τις αγαπημένες διευθύνσεις URL. Στείλτε ένα μήνυμα συνομιλίας σε πιθανούς πελάτες εάν θέλετε να τους βοηθήσετε στην περιήγηση τους.
  • Παρακολουθήστε όλους τους επισκέπτες του ιστότοπου και τις συνομιλίες που βρίσκονται σε εξέλιξη
  • Προσδιορίστε αγαπημένες σελίδες και αλληλεπιδράστε με τους επισκέπτες
Κλεφτές ματιές σε μηνύματα
Ετοιμάστε τις απαντήσεις σας προτού ο πελάτης σας στείλει ένα μήνυμα. Η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο μπορεί να δείξει τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας πριν πατήσουν το κουμπί αποστολής. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ισχυρή δυνατότητα για να προετοιμάσετε τις απαντήσεις σας πιο γρήγορα ή για να κάνετε μια γρήγορη έρευνα σχετικά με θέματα και πελάτες. Παρέχετε υποστήριξη πελατών με απαράμιλλη ταχύτητα.
  • Προεπισκόπηση των μηνυμάτων πελατών πριν από την αποστολή τους
  • Προετοιμάστε τις απαντήσεις σας πιο γρήγορα και μειώστε τους χρόνους επίλυσης
Επιλογές γλώσσας
Το LiveAgent μπορεί να μιλήσει τη γλώσσα σας και τη γλώσσα των πελατών σας. Επιλέξτε από περισσότερες από 40 γλώσσες για να σας βοηθήσουν να παρέχετε υποστήριξη σε διάφορες χώρες. Προσαρμόστε τα παράθυρα συνομιλίας σας και επιλέξτε την κύρια γλώσσα τους. Μπορείτε να ρυθμίσετε κάθε widget συνομιλίας με διαφορετικές επιλογές γλώσσας, εάν παρέχετε υποστήριξη σε πολλούς τομείς.
  • Διαλέξτε από περισσότερες από 40 επιλογές γλώσσας για παράθυρα συνομιλίας
  • Δημιουργήστε widget συνομιλίας σε διαφορετικές γλώσσες για διαφορετικούς σκοπούς

Πλεονεκτήματα Της Ζωντανής Συνομιλίας και Τρόπος Χρήσης​ Της

00:00/05:51
Ευέλικτη συνομιλία
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνει ένα widget ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε να προσαρμόσετε και να τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας με μερικές γραμμές παραγόμενου κώδικα. Οι ρυθμίσεις προσαρμογής του widget συνομιλίας σάς επιτρέπουν να αλλάξετε την εμφάνισή του, να ρυθμίσετε προσαρμοσμένο branding ή να δημιουργήσετε μια φόρμα πριν από τη συνομιλία για τη συλλογή στοιχείων επικοινωνίας. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ στο widget όταν περιηγούνται σε έναν ιστότοπο και να συνδεθούν με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Ο αντιπρόσωπος συνομιλίας μπορεί επίσης να απαντήσει από την εφαρμογή για κινητά που είναι διαθέσιμη για Android και iOS.

Πώς μπορεί το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας να βοηθήσει
την επιχείρησή σας;

Οι συνομιλίες μπορούν να βοηθήσουν το κέντρο επικοινωνίας σας να βελτιώσει τη διαδικασία πωλήσεών σας και να ενδυναμώσει τις διαδικτυακές σας επιχειρήσεις
Εξοικονομήστε περισσότερα
Το πιο γρήγορο widget συνομιλίας από το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε προβλήματα αξιόπιστα και γρήγορα. Εξοικονομήστε κόστη υποστήριξης για αντιπρόσωπο ανά μήνα και λύστε μεγαλύτερο όγκο συνομιλιών σε συντομότερο χρονικό διάστημα.
  • Εξοικονομήστε κόστος στον αντιπρόσωπο ανά μήνα με το σωστό πρόγραμμα τιμολόγησης
  • Διαχειριστείτε περισσότερους πελάτες με ένα πιο γρήγορο παράθυρο συνομιλίας
icontabs_chart
17 – 30%
Μείωση κόστους Η χρήση ζωντανής συνομιλίας ως πλατφόρμας επικοινωνίας είναι φθηνότερη από τις κλήσεις και ταχύτερη από τα email. Απολαύστε μείωση του κόστους με το LiveAgent.
Κερδίστε περισσότερα
Βοηθήστε τους πελάτες σας να αποφασίσουν για αγορές και προτείνετε καλύτερα προϊόντα. Μετατρέψτε περισσότερους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν. Αυξήστε τις μετατροπές σας με ένα απλό παράθυρο συνομιλίας στον ιστότοπό σας.
  • Ενδυναμώστε την ομάδα πωλήσεών σας με διαδικτυακή συνομιλία και αυξήστε τις πωλήσεις
  • Βοηθήστε τους πελάτες να αποφασίσουν αγορές και παρέχετε άμεσες απαντήσεις
icontabs_chart
20%
Αύξηση ποσοστού μετατροπών Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών σας και κερδίστε περισσότερα χρησιμοποιώντας μια καλή στρατηγική συνομιλίας. Η εφαρμογή συνομιλίας μας μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI).
Ικανοποιήστε τους πελάτες
Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών και χρησιμοποιήστε το πιο γρήγορο widget συνομιλίας για να βοηθήσετε τους πελάτες σας. Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών με χρήσιμες λειτουργίες και παραμείνετε διαθέσιμοι για τους θεατές του ιστότοπου οποιαδήποτε στιγμή περιηγούνται.
  • Βελτιώστε τη συνολική ικανοποίηση και ευτυχία των πελατών
  • Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και μετατρέψτε τους επισκέπτες σε πελάτες
icontabs_chart
73%
Υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης Παρέχετε εξατομικευμένες συνομιλίες για τους πελάτες σας. Το πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό μας ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει με την ικανοποίηση των πελατών και την εξαιρετική εμπειρία αντιπροσώπου.
Medal.svg

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman
Καλύτερη τιμή

Προσιτή τιμή

Το LiveAgent προσφέρει την καλύτερη αξία για τα χρήματά σας στον κόσμο του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας.
Καρτέλες+Συνομιλία

Καρτέλες+Συνομιλία

Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας επιπλέον της λειτουργικότητας του κέντρου εξυπηρέτησης.

29$/αντιπρόσωπο/μήνα
Καρτέλες+Συνομιλία

All-Inclusive

Κάθε δυνατότητα καρτελών και ζωντανής συνομιλίας επεκτείνεται με ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο.

49$/αντιπρόσωπο/μήνα

Συχνές ερωτήσεις

Αν έχετε ερωτήσεις, έχουμε τις απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογιστή τιμής κέντρου εξυπηρέτησης.
[nicefaq title1="Εξυπηρέτηση πελατών ζωντανής συνομιλίας" question1="Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών ζωντανής συνομιλίας;" answer1="Η εξυπηρέτηση πελατών ζωντανής συνομιλίας παρέχεται μέσω widget ζωντανής συνομιλίας σε ιστότοπους ή εφαρμογές που υποστηρίζουν αυτόν τον τύπο εξυπηρέτησης. Είναι μέρος της γενικής υποστήριξης πελατών και είναι ένα από τα πιο χρήσιμα κανάλια υποστήριξης πελατών. Τα widget συνομιλίας μπορούν να δημιουργηθούν τοποθετώντας ένα κομμάτι κώδικα σε έναν ιστότοπο ή γράφοντας κώδικα σε μια εφαρμογή. Είναι συνήθως ορατά αμέσως για να επιτρέπουν στους πελάτες εύκολη σύνδεση με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών." title2="Τιμολόγηση ζωντανής συνομιλίας" question2="Θα χρεωθώ ποτέ για να χρησιμοποιήσω το λογισμικό;" answer2="Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας έρχεται με διαφορετικές επιλογές τιμολόγησης που εξαρτώνται από την αξιοπιστία, τα πρόσθετα χαρακτηριστικά και τη γενική χρησιμότητα. Υπάρχουν επίσης μερικές δωρεάν επιλογές ζωντανής συνομιλίας, αλλά συχνά δεν έχουν την ταχύτητα ή τα χαρακτηριστικά των λύσεων λογισμικού επί πληρωμή. Το πρόγραμμα Καρτέλες + Συνομιλία του LiveAgent συνοδεύεται από πολλά εκπληκτικά χαρακτηριστικά και το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά για μια προσιτή τιμή. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα τιμολόγησης για να δείτε περισσότερες πληροφορίες." title3="Επένδυση στη ζωντανή συνομιλία" question3="Πότε έχει νόημα να επενδύσετε σε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;" answer3="Η επένδυση σε ζωντανή συνομιλία έχει νόημα όταν η επιχείρησή σας διαχειρίζεται έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου ή έναν ιστότοπο που προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα. Οι λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας του ιστότοπου σας διευκολύνουν τους πιθανούς πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας και να λάβουν γρήγορες απαντήσεις. Αυτές οι γρήγορες συνομιλίες πελατών μπορούν να αποδειχθούν πιο επωφελείς από τις πιο αργές συνομιλίες μέσω email. Η ζωντανή συνομιλία σάς βοηθά να παρέχετε μια γρήγορη και αξιόπιστη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, βοηθώντας σας να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα και να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν." title4="Ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας" question4="Πόσος χρόνος χρειάζεται για την ενσωμάτωση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;" answer4="Χρειάζονται μόλις λίγα λεπτά για να ενσωματώσετε τη συνομιλία σας σε έναν ιστότοπο. Το LiveAgent παρέχει μια συλλογή κουμπιών συνομιλίας όπου μπορείτε να επιλέξετε από προ-κατασκευασμένα σχέδια ή να ανεβάσετε τα δικά σας από μια εικόνα ή ένα κομμάτι κώδικα. Στη συνέχεια, μπορείτε να ορίσετε απλές παραμέτρους, όπως το μήκος της ουράς και φόρμες - αυτές μπορούν να αλλάξουν ή να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή. Όταν τελειώσετε με την προσαρμογή, το LiveAgent θα δημιουργήσει ένα κομμάτι κώδικα που μπορείτε να επικολλήσετε στον κώδικα του ιστότοπού σας. Μόλις αποθηκεύσετε τις αλλαγές, το widget συνομιλίας είναι έτοιμο. " title5=" Ενσωματώσεις LiveAgent " question5="Μπορώ να ενσωματώσω το LiveAgent με οποιαδήποτε εργαλεία;" answer5="Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 195 διάφορες ενσωματώσεις με άλλες λύσεις λογισμικού. Συνδέστε εργαλεία επικοινωνίας όπως το Slack, λογισμικό χρέωσης όπως το 2Checkout, λογισμικό παρακολούθησης όπως το Google Analytics ή ακόμα και διάφορες επιλογές ενσωμάτωσης όπως το Giphy. Επιλέξτε από ένα ευρύ φάσμα αγαπημένων λογισμικών και διασυνδέστε τη ροή εργασίας σας με προσαρμοσμένους τρόπους που βελτιώνουν τα κανάλια επικοινωνίας των πελατών σας ή σας βοηθούν να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες σε άλλους τομείς. Οι ενσωματώσεις τρίτων μέσω του Zapier ή του Integrationly είναι επίσης μια επιλογή." title6="Λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας" question6="Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;" answer6="Μερικές από τις πιο συνηθισμένες λειτουργίες περιλαμβάνουν παρακολούθηση επισκεπτών ιστότοπου που σας επιτρέπει να δείτε τον αριθμό των ατόμων που περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Οι τυποποιημένες απαντήσεις ή οι προκαθορισμένες απαντήσεις επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να απαντούν ταχύτερα σε συνήθεις ερωτήσεις. Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά που υπάρχουν στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας LiveAgent είναι η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που θα σας επιτρέψει να δείτε τι πληκτρολογεί ο επισκέπτης του ιστότοπου πριν πατήσει αποστολή. Σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές ταχύτητες συνομιλίας του LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε εξαιρετικά γρήγορη υποστήριξη. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα δυνατοτήτων μας για να δείτε άλλες εξαιρετικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας LiveAgent." title7="Καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας"question7="Πώς να επιλέξετε το σωστό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;" answer7="Η επιλογή του σωστού λογισμικού ζωντανής συνομιλίας εξαρτάται από τις απαιτήσεις σας και τον προϋπολογισμό σας. Εξετάστε ποια βασικά χαρακτηριστικά χρειάζεστε για να βελτιώσετε τη βαθμολογία ικανοποίησης των πελατών σας και πού βρίσκονται τα σημεία που σας δημιουργούν πρόβλημα. Ένα καλό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας συμβαδίζει με τις τάσεις του λογισμικού συνομιλίας και προσθέτει ή ενημερώνει ανάλογα τις δυνατότητες. Ένα άλλο ζωτικής σημασίας πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι αν χρειάζεστε μια ειδική λύση ή μια λύση συνομιλίας πολλαπλών χρήσεων. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent προσφέρει ένα ενοποιημένο φάκελο εισερχομένων που χειρίζεται email, επιλογές για ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων και ακόμη και τηλεφωνικό κέντρο." title8="Δημοτικότητα ζωντανής συνομιλίας"question8="Προτιμούν οι πελάτες τη ζωντανή συνομιλία από τις πραγματικές συνομιλίες;" answer8="Πολλοί πελάτες προτιμούν να συνομιλούν παρά να κάνουν πραγματικές συνομιλίες. Ωστόσο, όλα εξαρτώνται από το πλαίσιο και την κατάσταση. Λόγω της ταχύτητας και της ευκολίας, οι επισκέπτες του διαδικτυακού καταστήματος που θέλουν να λάβουν γρήγορες απαντήσεις θα προτιμήσουν την επιλογή συνομιλίας από την αποστολή email. Σε γενικές γραμμές, οι πελάτες με πιεστικά ζητήματα θα εκτιμούν πάντα μια γρήγορη λύση με σχεδόν άμεσες απαντήσεις και σύντομο μέσο χρόνο επίλυσης στις περισσότερες περιπτώσεις." title9="Πώς να ξεκινήσετε μια συνομιλία"question9="Πώς μπορώ να ξεκινήσω ζωντανή συνομιλία με έναν πελάτη σε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;" answer9=" Αν και δεν μπορείτε να ξεκινήσετε απευθείας μια συνομιλία με έναν πελάτη, μπορείτε να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να σας προσέξουν. Οι προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας είναι ένα ιδανικό χαρακτηριστικό για να το καταφέρετε. Μπορείτε να επιλέξετε το αγαπημένο σας σχέδιο ή να ανεβάσετε το δικό σας, όπως στην περίπτωση του κουμπιού συνομιλίας. Αυτές οι προσκλήσεις θα εμφανίζονται κάθε φορά που ένας πελάτης αρχίζει να περιηγείται στον ιστότοπο σας. Οι προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας είναι εξαιρετικές επειδή επιτρέπουν στους πελάτες να αποδεχτούν ή να απορρίψουν τη συνομιλία, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η επιλογή συνομιλίας θα παρατηρηθεί από όλους τους νέους επισκέπτες του ιστότοπου."
Σημαντικά ευρήματα

Η έρευνα είναι το κλειδί για την υποστήριξη πελατών

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον αντίκτυπο της υποστήριξης πελατών στους πελάτες και την επιχείρησή σας. Ρίξτε μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία υποστήριξης πελατών και επωφεληθείτε από τα ευρήματα. Οι κύριοι τομείς έρευνας περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο στην επιχείρηση, βασικά στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια υποστήριξης πελατών και τη συμπεριφορά των πελατών σε διάφορες καταστάσεις.

Τι μπορείτε να μάθετε;

  • Βασικά στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών
  • Στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα κανάλια πελατών
  • Επιχειρηματική επίδραση της εξυπηρέτησης πελατών
και πολλά άλλα…
Το μέσο καθαρό FCR για τα κέντρα εξυπηρέτησης παγκοσμίως είναι περίπου

74%

MetricNet

80%

των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας χρειάζονται πολλά συστήματα για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. CCW Digital
Research multiple systems

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo