Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Front στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Η υποστήριξη πελατών είναι ένα σημαντικό κομμάτι κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Και, μπορείτε πραγματικά να κάνετε θαύματα με το σωστό λογισμικό. Θα θέλατε μια διαφορετική λύση στο κέντρο εξυπηρέτησης σας; Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα και δείτε γιατί είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών, omichannel επικοινωνία και μια μεγάλη ποικιλία δυνατοτήτων και ενσωματώσεων είναι αυτά που κάνουν το LiveAgent τη σωστή λύση.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Προβλέψτε τις ανάγκες των πελατών σας παντού.
Κάντε το τώρα με το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Front έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Front
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
To Front προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
To Front προσφέρει Live Chat σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
To Front δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
To Front προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
To Front προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Front δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
To Front δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
To LiveAgent προσφέρει API functions στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει API λειτουργίες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
To Front δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
To Front δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο πακέτο All-inclusive με $39/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
To Front προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Front

Επεκτείνετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με το σωστό λογισμικό. Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να επεκτείνετε την επικοινωνία σας ακόμη περισσότερο με όλα τα σχετικά κανάλια. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram και Twitter), τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση είναι έτοιμα και στη διάθεση σας. Η διαχείριση όλων γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη μη οργανωμένη επικοινωνία. Όλα οργανώνονται αυτόματα, όπως θα έπρεπε.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα και πιο χρήσιμα εργαλεία που ένας αντιπρόσωπος μπορεί να χρησιμοποιήσει για να επικοινωνήσει με τους πελάτες του. Όλα έχουν να κάνουν με την άμεση επικοινωνία, οπότε πρέπει να είναι γρήγορη. Το LiveAgent έχει την ταχύτερη ζωντανή συνομιλία στην αγορά, με ταχύτητες προβολής της συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Επίσης, μπορείτε να δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες προτού πατήσουν αποστολή. Τώρα μπορείτε πραγματικά να παρέχετε μια γρήγορη υποστήριξη και να έχετε τον πλήρη έλεγχο σε κάθε περίσταση.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά των πελατών που ικανοποιούν τους στόχους σας.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα των πελατών χάρη στο συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων μας.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Do more customer support for less money

Τα καλύτερα εργαλεία, καλή τιμή

Το εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών CRM δεν χρειάζεται να συνοδεύεται από ακριβή τιμή. Αντ’ αυτού, αποκτήστε τα εργαλεία που χρειάζεστε σε μια προσιτή τιμή.

Το LiveAgent έχει τρία προγράμματα σε λογικές τιμές που είναι γεμάτα με εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να κάνουν τη ροή εργασίας σας ομαλή και εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει περισσότερο στην επιχείρησή σας. Δείτε τα επί πληρωμή πακέτα μας και μάθετε περισσότερα.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό λογισμικό;

Ακόμη να αποφασίσετε να μεταφερθείτε; Το LiveAgent έχει τις περισσότερες κριτικές και είναι το # 1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Θέλετε να μας συγκρίνετε με άλλες πλατφόρμες;

Έχετε περιέργεια να δείτε την αντιστοιχία μας με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Front
    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

    Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

    Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x