Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Front στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Η υποστήριξη πελατών είναι ένα σημαντικό κομμάτι κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Και, μπορείτε πραγματικά να κάνετε θαύματα με το σωστό λογισμικό. Θα θέλατε μια διαφορετική λύση στο κέντρο εξυπηρέτησης σας; Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα και δείτε γιατί είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών, omichannel επικοινωνία και μια μεγάλη ποικιλία δυνατοτήτων και ενσωματώσεων είναι αυτά που κάνουν το LiveAgent τη σωστή λύση.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας; - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Προβλέψτε τις ανάγκες των πελατών σας παντού.
Κάντε το τώρα με το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Front έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent Front
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
To Front προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
To Front προσφέρει Live Chat σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
To Front δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
To Front προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
To Front προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Front δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
To Front δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
To LiveAgent προσφέρει API functions στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει API λειτουργίες σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
To Front δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
To Front δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο πακέτο All-inclusive με $39/εκπρόσωπο/μήνα.
To Front δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
To Front προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για $19/εκπρόσωπο/μήνα.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Front

Επεκτείνετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με το σωστό λογισμικό. Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να επεκτείνετε την επικοινωνία σας ακόμη περισσότερο με όλα τα σχετικά κανάλια. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram και Twitter), τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση είναι έτοιμα και στη διάθεση σας. Η διαχείριση όλων γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη μη οργανωμένη επικοινωνία. Όλα οργανώνονται αυτόματα, όπως θα έπρεπε.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα και πιο χρήσιμα εργαλεία που ένας αντιπρόσωπος μπορεί να χρησιμοποιήσει για να επικοινωνήσει με τους πελάτες του. Όλα έχουν να κάνουν με την άμεση επικοινωνία, οπότε πρέπει να είναι γρήγορη. Το LiveAgent έχει την ταχύτερη ζωντανή συνομιλία στην αγορά, με ταχύτητες προβολής της συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Επίσης, μπορείτε να δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες προτού πατήσουν αποστολή. Τώρα μπορείτε πραγματικά να παρέχετε μια γρήγορη υποστήριξη και να έχετε τον πλήρη έλεγχο σε κάθε περίσταση.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά των πελατών που ικανοποιούν τους στόχους σας.

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα των πελατών χάρη στο συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων μας.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Do more customer support for less money

Τα καλύτερα εργαλεία, καλή τιμή

Το εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών CRM δεν χρειάζεται να συνοδεύεται από ακριβή τιμή. Αντ’ αυτού, αποκτήστε τα εργαλεία που χρειάζεστε σε μια προσιτή τιμή.

Το LiveAgent έχει τρία προγράμματα σε λογικές τιμές που είναι γεμάτα με εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να κάνουν τη ροή εργασίας σας ομαλή και εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει περισσότερο στην επιχείρησή σας. Δείτε τα επί πληρωμή πακέτα μας και μάθετε περισσότερα.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό λογισμικό;

Ακόμη να αποφασίσετε να μεταφερθείτε; Το LiveAgent έχει τις περισσότερες κριτικές και είναι το # 1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Θέλετε να μας συγκρίνετε με άλλες πλατφόρμες;

Έχετε περιέργεια να δείτε την αντιστοιχία μας με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το Front;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες επιπλέον δυνατότητες σε σχέση με το Front: τηλεφωνικό κέντρο, ενσωμάτωση Instagram, ενσωμάτωση Viber, γνωσιακή βάση, φόρουμ πελατών και φθηνότερη υποστήριξη 24/7.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το Front;

Τα πρόσθετα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το Front περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασίας αντιπροσώπων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo