Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του OneDesk;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του OneDesk στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης nbsp;  
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώνετε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent alternative
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Υποστηρίξτε τους πελάτες σας από μία λύση που επικεντρώνεται στο να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο κέντρο εξυπηρέτησης. Μείνετε συνδεδεμένοι με τους πελάτες σας με ένα κέντρο εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών που υποστηρίζει email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, πύλη πελατών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το LiveAgent είναι μια αποκλειστική και εύχρηστη λύση έτοιμη να σας βοηθήσει να χειριστείτε εισερχόμενες καρτέλες πελατών. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα εργαλεία, τις δυνατότητες και τα οφέλη του LiveAgent ή προχωρήστε και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σας σήμερα.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

OneDesk έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent OneDesk
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το OneDesk προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το OneDesk προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Το OneDesk δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το OneDesk προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το OneDesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το OneDesk δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το OneDesk δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το OneDesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις του WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
Το OneDesk προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το OneDesk προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το OneDesk προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες.
Το OneDesk προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το OneDesk προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Το OneDesk δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το OneDesk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το OneDesk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το OneDesk δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το OneDesk δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το OneDesk προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το OneDesk δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το OneDesk δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία για το κέντρο εξυπηρέτησης σας

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με τις προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας της ζωντανής συνομιλίας μας, προσαρμόστε τα κουμπιά συνομιλίας σας ή προετοιμάστε τις απαντήσεις σας προτού οι πελάτες πατήσουν αποστολή. Απαντήστε γρηγορότερα και επιλύστε προβλήματα αποτελεσματικά με μια ζωντανή συνομιλία από το LiveAgent. Υποστηρίζεται από μια ποικιλία λειτουργιών και είναι αστραπιαία με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα.

Δοκιμάστε τη ζωντανή συνομιλία μας με όλες τις δυνατότητες

Η απόλυτη εμπειρία πολλαπλών καναλιών

Η παροχή υποστήριξης σε πολλά κανάλια είναι εύκολη όταν έχετε το εργαλείο για να σας υποστηρίξει. Το LiveAgent συνοδεύεται από σύστημα καρτελών που συγκεντρώνει όλη την επικοινωνία σε ένα μέρος. Μετά από αυτό, φιλτράρεται, οργανώνεται και διανέμεται σε αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών ανάλογα με την προτεραιότητα και τη διαθεσιμότητα.

Οργανώστε τις καρτέλες μέσω email, τις συνομιλίες, τις κλήσεις, τα άρθρα της γνωσιακής βάσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςViberWhatsAppFacebookTwitter και Instagram σε ένα μέρος και χειριστείτε τα πάντα ως επαγγελματίες.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα σημαντικά κανάλια πελατών

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Η υποστήριξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί

Το Facebook, το Twitter, το Instagram μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πολλά περισσότερα από το να μοιράζονται φωτογραφίες γάτας και αστεία μιμίδια. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί σε ένα πλήρως ικανό επιχειρηματικό κανάλι, ένα εργαλείο μάρκετινγκ και ναι, το μαντέψατε – ένα αποτελεσματικό κανάλι υποστήριξης πελατών. Βοηθήστε και υποστηρίξτε τους πελάτες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ενιαία λύση πολλαπλών καναλιών. Παρακολουθήστε τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε το Viber για να προσθέσετε έναν άλλο τρόπο για να επικοινωνούν οι πελάτες σας.

Γίνετε κοινωνικοί με το LiveAgent και προσεγγίστε περισσότερους πελάτες

Η υποστήριξη του LiveAgent σας υποστηρίζει

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας όλο το 24ωρο μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφώνου ή να αναζητάτε άρθρα στην πύλη των πελατών μας όποτε χρειάζεστε κάποιες πληροφορίες. Η Ακαδημία LiveAgent είναι δωρεάν και γεμάτη χρήσιμα πράγματα για να μάθετε για την υποστήριξη πελατών και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Γίνετε μέλος των ευχαριστημένων πελατών μας και δείτε γιατί αποφάσισαν να αρχίσουν να χρησιμοποιούν το LiveAgent ως μοναδική λύση στο κέντρο εξυπηρέτησης τους.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματιμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Εγγραφείτε στο LiveAgent σήμερα

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο περιήγησης για να δείτε ό,τι άλλο έχει να προσφέρει το LiveAgent. Μπορείτε επίσης να περιηγηθείτε στα προσιτά προγράμματα τιμολόγησης μας για να δείτε ποιο ταιριάζει στην επιχείρησή σας.

Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σας σήμερα και παρέχετε υποστήριξη πελατών με το LiveAgent. Δεν απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και δεν υπάρχουν δεσμεύσεις.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του OneDesk
Δείτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Desk.com. Μάθετε τα οφέλη και εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Η χρήση μάτων και τυποποιημένων μηνυμάτων βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες στο LiveAgent. (153 characters)

Το LiveAgent είναι πιο οικονομικό σε σύγκριση με άλλες λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης και διαθέτει περισσότερες από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Δείτε περισσότερα.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;

Το LiveAgent προσφέρει λύσεις επιχειρήσεων για αύξηση ικανοποίησης πελατών και μείωση λειτουργικού κόστους, μέσω προσκλήσεων συνομιλίας και διαχείρισης επαφών.

Μεταφερθείτε από το Hesk στο LiveAgent και αποκτήστε ένα πολυκαναλικό σύστημα έκδοσης καρτελών που διαχειρίζεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωησης και ένα εξαιρετικά γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;

Δημιουργήστε τη δική σας χρήσιμη πύλη αυτοεξυπηρέτησης με άρθρα, οδηγίες και ενημερωτικές σημειώσεις που ταιριάζουν με το στυλ της εταιρείας σας.

Αποκτήστε το κατάλληλο λογισμικό και προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Το LiveAgent είναι το λογισμικό με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 σε βαθμολογία για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Freshcaller;

Η ζωντανή συνομιλία είναι βασική για αποδοτική επικοινωνία σε μια προωθητική καμπάνια μάρκετινγκ. Το LiveAgent προσφέρει αυτήν τη λύση υποστήριξης πελατών.

Αναζητάτε μία εναλλακτική επιλογή λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών αντί του Teamwork Desk; Δοκιμάστε σήμερα το LiveAgent με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση στο Teamwork Desk;

Το LiveAgent είναι μία εξαιρετική λύση για την επικοινωνία με τους πελάτες, προσφέροντας γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη σε προσιτές τιμές.

Ψάχνετε για τη σωστή εναλλακτική του osTicket; Συγκρίνετε τώρα το LiveAgent με το osTicket και αποκτήστε σήμερα το καλύτερο λογισμικό υποστήριξης πελατών.

Αναζητάτε μια εναλλακτική του osTicket;

Διαβάστε για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας της ζωντανής συνομιλίας, τη δημιουργία προσκλήσεων συνομιλίας και τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας με το LiveAgent για να βελτιώσετε την εμπειρία πελατών και αυξήσετε τις πωλήσεις.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo