Ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση για το Dixa;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Dixa στην αγορά.
  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Ανακαλύψτε το LiveAgent – ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με πολλές δυνατότητες που μπορούν να καλύψουν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού κέντρου, πύλης πελατών, Viber και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να ζήσετε την εμπειρία.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022

Dixa έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Dixa
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Dixa προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Dixa προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Dixa προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Το Dixa δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Dixa προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το Dixa δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Dixa δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το Dixa δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το Dixa δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το Dixa δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Dixa προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Dixa προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Dixa προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Dixa δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Dixa προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το Dixa προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Dixa προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Dixa προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Dixa προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Dixa προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Χειριστείτε την αλληλεπίδραση πελατών μέσω περισσότερων καναλιών

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να προέρχεται από πολλά μέρη που είναι εύχρηστα για τους πελάτες σας. Ευτυχώς, μπορείτε να διαχειριστείτε την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών από ένα σύστημα καρτελών. Διαχειριστείτε καρτέλες μέσω email και κλήσεις, ρυθμίστε το widget ζωντανής συνομιλίας σας και συνδέστε Facebook, Twitter, Instagram, και Viber. Όλα είναι κάτω από μια στέγη όπως θα έπρεπε, έτσι ώστε οι αντιπρόσωποί σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε περισσότερη βοήθεια χωρίς εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών.

Ένα ειδικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που χειρίζεται τα πάντα

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Παρέχετε την ικανοποίηση των χρηστών μέσω περισσότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται καλύτερα και γρηγορότερα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών για αντιπροσώπους υποστήριξης. Γι ‘αυτό τον λόγο οι ενσωματώσεις Facebook and Facebook Messenger είναι ενσωματωμένες στο LiveAgent, ώστε να μπορείτε απλά να συνδέσετε τον λογαριασμό σας. Το ίδιο ισχύει και για το Twitter και το Instagram. Γίνετε κοινωνικοί μέσω ενός φιλικού προς το χρήστη συστήματος έκδοσης καρτελών, διαχειριστείτε τις αναρτήσεις σας, απαντήστε σε σχόλια και απλώς κάντε περισσότερα από ένα μέρος.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Διαχείριση καρτελών μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε μία διεπαφή

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με χρήσιμες δυνατότητες

Επίλυση προβλημάτων πελατών πιο γρήγορα με τη σωστή λύση υποστήριξης πελατών. Λάβετε εκπληκτικά σχόλια πελατών χάρη στο γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία υποστήριξης πελατών και το LiveAgent το υποστηρίζει με βασικά χαρακτηριστικά για να εξασφαλίσει μια ομαλή εμπειρία. Ρίξτε μια ματιά στην πλήρη λίστα των δυνατοτήτων ζωντανής συνομιλίας και δείτε τι το κάνει εξαιρετικό για την ικανοποίηση των πελατών.

Χειριστείτε τις ερωτήσεις πελατών πιο γρήγορα με τη ζωντανή συνομιλία μας

Αποκτήστε εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών από την ομάδα υποστήριξής μας

Διαχειριζόμαστε τις συνομιλίες πελατών 24/7 για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους ανά πάσα στιγμή. Καλέστε μας, συνομιλήστε μαζί μας ή στείλτε μας ένα email όταν χρειάζεστε τη βοήθειά μας για την επίλυση ενός ζητήματος ή όταν θέλετε να μάθετε κάτι νέο για το LiveAgent. Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε την πύλη υποστήριξης που είναι γεμάτη με χρήσιμα άρθρα σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το LiveAgent;

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο της περιήγησης για να δείτε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να το δοκιμάσετε μόνοι σας. Μπορείτε επίσης να ρίξετε μια ματιά στα προσιτά μας πλάνα τιμολόγησης κατάλληλα για επιχειρήσεις των περισσότερων μεγεθών και κλάδων. Εγγραφείτε στο LiveAgent σήμερα και βελτιώστε την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου με τη λύση του κέντρου εξυπηρέτησης.

Συγκρίνετέ μας με άλλους

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Dixa
    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

    Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

    Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x