Ανακαλύψτε το LiveAgent – ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με πολλές δυνατότητες που μπορούν να καλύψουν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού κέντρου, πύλης πελατών, Viber και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να ζήσετε την εμπειρία.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Δυνατότητες | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Dixa
|
---|---|---|
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
|
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
|
Το Dixa προσφέρει καρτέλες.
|
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
|
Το Dixa προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
|
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Dixa προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
|
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
|
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
|
Το Dixa δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
|
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Dixa προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
|
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
|
Το Dixa δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
|
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Το Dixa δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
|
Το Dixa δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
|
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
|
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
|
Το Dixa δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
|
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
|
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
|
Το Dixa δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών
|
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
|
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Dixa προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
|
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
|
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Dixa προσφέρει λειτουργίες API.
|
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Dixa προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
|
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
|
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Το Dixa δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
|
Το Dixa προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
|
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
|
Το Dixa προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
|
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
Το Dixa προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
|
Το Dixa προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
|
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
|
Το Dixa προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
|
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
|
Το Dixa προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
|
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να προέρχεται από πολλά μέρη που είναι εύχρηστα για τους πελάτες σας. Ευτυχώς, μπορείτε να διαχειριστείτε την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών από ένα σύστημα καρτελών. Διαχειριστείτε καρτέλες μέσω email και κλήσεις, ρυθμίστε το widget ζωντανής συνομιλίας σας και συνδέστε Facebook, Twitter, Instagram, και Viber. Όλα είναι κάτω από μια στέγη όπως θα έπρεπε, έτσι ώστε οι αντιπρόσωποί σας να μπορούν να επικεντρωθούν σε περισσότερη βοήθεια χωρίς εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται καλύτερα και γρηγορότερα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών για αντιπροσώπους υποστήριξης. Γι ‘αυτό τον λόγο οι ενσωματώσεις Facebook and Facebook Messenger είναι ενσωματωμένες στο LiveAgent, ώστε να μπορείτε απλά να συνδέσετε τον λογαριασμό σας. Το ίδιο ισχύει και για το Twitter και το Instagram. Γίνετε κοινωνικοί μέσω ενός φιλικού προς το χρήστη συστήματος έκδοσης καρτελών, διαχειριστείτε τις αναρτήσεις σας, απαντήστε σε σχόλια και απλώς κάντε περισσότερα από ένα μέρος.
Επίλυση προβλημάτων πελατών πιο γρήγορα με τη σωστή λύση υποστήριξης πελατών. Λάβετε εκπληκτικά σχόλια πελατών χάρη στο γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία υποστήριξης πελατών και το LiveAgent το υποστηρίζει με βασικά χαρακτηριστικά για να εξασφαλίσει μια ομαλή εμπειρία. Ρίξτε μια ματιά στην πλήρη λίστα των δυνατοτήτων ζωντανής συνομιλίας και δείτε τι το κάνει εξαιρετικό για την ικανοποίηση των πελατών.
Διαχειριζόμαστε τις συνομιλίες πελατών 24/7 για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους ανά πάσα στιγμή. Καλέστε μας, συνομιλήστε μαζί μας ή στείλτε μας ένα email όταν χρειάζεστε τη βοήθειά μας για την επίλυση ενός ζητήματος ή όταν θέλετε να μάθετε κάτι νέο για το LiveAgent. Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε την πύλη υποστήριξης που είναι γεμάτη με χρήσιμα άρθρα σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο της περιήγησης για να δείτε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να το δοκιμάσετε μόνοι σας. Μπορείτε επίσης να ρίξετε μια ματιά στα προσιτά μας πλάνα τιμολόγησης κατάλληλα για επιχειρήσεις των περισσότερων μεγεθών και κλάδων. Εγγραφείτε στο LiveAgent σήμερα και βελτιώστε την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου με τη λύση του κέντρου εξυπηρέτησης.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Υπάρχουν πολλές επιλογές όσον αφορά τις εναλλακτικές λύσεις του Dixa και το LiveAgent είναι μία από αυτές. Προσφέρει ένα σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών που χειρίζεται αποτελεσματικά κάθε κανάλι πελατών που χρειάζεται ένα σύγχρονο κέντρο εξυπηρέτησης για να προσεγγίσει καλύτερα τους πελάτες του.
Το LiveAgent υπερέχει στις καρτέλες πολλαπλών καναλιών. Καλύπτει email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικές κλήσεις, πύλη πελατών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης - Facebook, Instagram και Twitter. Μπορείτε επίσης να συνδέσετε το Viber.
Το LiveAgent προσφέρει περισσότερα κανάλια επικοινωνίας σε καλύτερη τιμή, οπότε δεν χρειάζεται να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.
Θέλετε να βελτιώσετε τη φήμη του μάρκετινγκ;
Για να βελτιώσετε την εικόνα μάρκετινγκ σας, απαιτείται αντίδραση και στις θετικές και στις αρνητικές αναφορές των πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένα προηγμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, όπως το LiveAgent, σας βοηθά να παρακολουθείτε και να βελτιστοποιείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων. Αυτό βελτιώνει την παραγωγικότητά σας και την ικανοποίηση των πελατών.
Η διαδικτυακή τεχνική υποστήριξη βελτιώνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και πωλήσεων και παρέχεται μέσω διαφόρων καναλιών. Το LiveAgent είναι μια λύση λογισμικού επιτυχίας πελατών που προσφέρει δωρεάν δοκιμή 14 ημερών χωρίς ανάγκη πιστωτικής κάρτας και βελτιώνει το μάρκετινγκ. Η αρχειοθέτηση είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που βοηθά στον καθαρισμό της μνήμης και στη βελτιστοποίηση του λογισμικού του κέντρου υποστήριξης. Η λύση λογισμικού επιτυχίας πελατών LiveAgent προσφέρει άψογη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι και δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους να δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες.
Ας απογειώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών μαζί
Η σύγκριση του Capterra παρέχει εναλλακτικές λύσεις για κέντρα εξυπηρέτησης μέσα από κοινωνικά δίκτυα, ζωντανή συνομιλία και αυτοεξυπηρέτηση. Η κριτική βοηθάει να επιλεχθεί η καλύτερη λύση για τις ανάγκες ενός απομακρυσμένου τηλεφωνικού κέντρου.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική για επιχειρήσεις με γενιά Y και Z πελάτες. Το LiveAgent παρέχει υποστήριξη στο Facebook και στο Twitter για απλοποίηση και αυτοματοποίηση της εργασίας των αντιπροσώπων. Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεισφέρει στη δημιουργία καλής εικόνας και ικανοποίησης των πελατών.
Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση για το SysAid;
Το LiveAgent είναι μια πρωτοποριακή λύση για ζωντανή συνομιλία και κέντρο εξυπηρέτησης, που εξυπηρετεί πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Χρησιμοποιώντας το LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους. Επιπλέον, το LiveAgent είναι η καλύτερα βαθμολογημένη και με τις περισσότερες αξιολογήσεις λύση κέντρου εξυπηρέτησης στην αγορά.
Οι χρήστες του LiveAgent δηλώνουν ότι η πλατφόρμα αποτελεί οικονομική λύση που βοηθά στην υποστήριξη των πελατών μέσω διαφορετικών καναλιών όπως email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Η λύση απλοποιεί τη διαχείριση των αιτημάτων υποστήριξης και βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες, προσφέροντας καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες