Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Δρομολόγηση κλήσεων

Τι είναι η δρομολόγηση κλήσεων;

Η δρομολόγηση κλήσεων, γνωστή και ως Αυτοματοποιημένη Διανομή Κλήσεων (ΑΔΚ), είναι μια λειτουργία που διανέμει αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις των πελατών σας σε συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, τμήμα ή ουρά με βάση τα προτιμώμενα κριτήρια στο λογισμικό κέντρου κλήσης που βασίζεται στο cloud.

Οι εταιρείες μπορούν να αποκτήσουν πλήρη έλεγχο της ροής των εισερχόμενων κλήσεων καθορίζοντας τις συνθήκες και επιλέγοντας εάν θα διανεμηθούν τυχαία ή θα ανατεθούν σε έναν αντιπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα.

Δρομολόγηση κλήσεων

Ποιος ωφελείται από τη δρομολόγηση κλήσεων;

Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που λαμβάνουν τακτικά εισερχόμενες κλήσεις και θέλουν να παρέχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση ώστε οι πελάτες να μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη της εφαρμογής δρομολόγησης κλήσεων.

Οι μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις, οι μεγάλες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί μπορούν να επωφεληθούν από την προτεραιότητα που έχει οριστεί για να διασφαλιστεί ότι οι ειδικευμένοι αντιπρόσωποι στο σωστό τμήμα θα χειρίζονται όλες τις κλήσεις. Επιπλέον, η ανάπτυξη άλλων δυνατοτήτων του ενσωματωμένου κέντρου κλήσεων, όπως εσωτερικές κλήσεις, ΔΦΑ ή μεταφορές κλήσεων, μπορεί να αυξήσει τα οφέλη ακόμη περισσότερο.

Οι μικρές επιχειρήσεις, οι αυτοαπασχολούμενοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες μπορούν να επωφεληθούν από τυχαία ανάθεση και άλλες προηγμένες δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου, όπως συνομιλία μέσω βίντεο ή ΔΦΑ.

Πώς λειτουργεί η δρομολόγηση κλήσεων;

Η δρομολόγηση κλήσεων ή η αυτοματοποιημένη διανομή κλήσεων εμφανίζεται κάθε φορά που οι πελάτες σας ξεκινούν μια εισερχόμενη κλήση. Στην αρχή, ακούνε ένα αυτόματο μήνυμα καλωσορίσματος ή ένα αίτημα να μείνουν στο τηλέφωνο και περιμένουν μέχρι να ανατεθούν σε έναν από τους αντιπροσώπους. Στη συνέχεια, εάν οι πελάτες περιμένουν ήδη στην ουρά, ακούν τη μουσική και τους ζητείται να παραμείνουν συνδεδεμένοι. Τέλος, μόλις η γραμμή είναι διαθέσιμη, ξεκινά η κλήση.

Παράδειγμα:

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ο John θέλει να ρωτήσει για ένα ζήτημα με μια παραγγελία που έκανε νωρίτερα στον ιστότοπό σας. Έτσι, καλεί τον αριθμό του κέντρου εξυπηρέτησης σας, επιλέγει την κατάλληλη επιλογή εντός ΔΦΑ και η λειτουργία δρομολόγησης κλήσεων μεταφέρει την κλήση του στον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Χάρη στη λειτουργία δρομολόγησης κλήσεων, ο John δεν χρειάζεται να καλεί διαφορετικούς αριθμούς για διαφορετικούς αντιπροσώπους και δεν χρειάζεται να περιμένει σε μεγάλη ουρά.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της δρομολόγησης κλήσεων;

Τυχαία ανάθεση

Όλες οι νέες εισερχόμενες κλήσεις από τους πελάτες σας θα εκχωρηθούν τυχαία σε έναν από τους αντιπροσώπους σας διαθέσιμους για μια κλήση. Μπορείτε να ορίσετε το τμήμα όπου πρέπει να δρομολογούνται οι κλήσεις στις ρυθμίσεις.

Χρόνος δρομολόγησης

Σας επιτρέπει να ορίσετε τον αριθμό των δευτερολέπτων μετά τα οποία η κλήση δρομολογείται σε άλλο αντιπρόσωπο. Οι κλήσεις δρομολογούνται στην τυχαία σειρά των αντιπροσώπων. Έτσι, μπορείτε να μειώσετε την επίλυση της πρώτης κλήσης μειώνοντας τον χρόνο αναμονής.

Ανάθεση προτεραιότητας

Οι νέες κλήσεις θα εκχωρηθούν σε έναν ελεύθερο αντιπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα και το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την τελευταία τους κλήση.

Μέγιστος χρόνος αναμονής

Καθορίστε το μέγιστο χρονικό όριο που μια εισερχόμενη κλήση παραμένει σε μια ουρά. Αφού λήξει ο καθορισμένος χρόνος, η κλήση θα συνεχιστεί σε μια ενότητα εκτός σύνδεσης της ΔΦΑ.

Επιχειρηματικά οφέλη από την έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων μπορεί να δημιουργήσει μια πιο εξατομικευμένη, αποδοτική και καλύτερη εμπειρία πελάτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη ευτυχία.

Μειωμένο λειτουργικό κόστος

Μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες των αντιπροσώπων υποστήριξής σας ενώ μειώνετε τον χρόνο αδράνειας, επιτυγχάνετε μειωμένο λειτουργικό κόστος.

Γρήγορη και ακριβής επικοινωνία

Η σύνδεση του πελάτη σε μια ουρά με τον διαθέσιμο αντιπρόσωπο όσο το δυνατόν γρηγορότερα μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Ποιες είναι οι άλλες ευεργετικές δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου;

Διαδραστική φωνητική απόκριση

Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας ρυθμίζοντας τη δική σας Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ) σε μόλις 5 λεπτά. Δημιουργήστε ένα μοναδικό δέντρο ΔΦΑ και παρέχετε μια ακόμα καλύτερη, πιο εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη εμπειρία πελάτη. Η Διαδραστική Φωνητική Απόκριση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιταχύνετε την υποστήριξη πελατών σας και να επιταχύνετε την επίλυση ζητημάτων πρώτης κλήσης. Κατευθύνετε τους πελάτες σας στο σωστό τμήμα και τους αντιπροσώπους δίνοντάς τους επιλογές να περιγράψουν τα προβλήματά τους εκ των προτέρων σύντομα.

Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων

Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε όλη τη φωνητική επικοινωνία σας με τους πελάτες για νόμιμους ή υποστηρικτικούς σκοπούς. Κάντε αναπαραγωγή, κατεβάστε ή επιστρέψτε σε αυτούς ανά πάσα στιγμή καθ ‘όλη τη διάρκεια του λογαριασμού σας για να επιτύχετε ακόμα καλύτερη υποστήριξη πελατών. Δεν σας περιορίζουμε στην ποσότητα ή το μήκος κάθε καταγραφής κλήσεων.

Take advantage of our versatility

Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η δυνατότητα δρομολόγησης κλήσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η λειτουργία δρομολόγησης κλήσεων στο LiveAgent διασφαλίζει ότι κάθε πελάτης φτάνει στο σωστό τμήμα. Επιπλέον, μπορεί να διανείμει κλήσεις κατά προτεραιότητα της εταιρείας σας. Ως αποτέλεσμα, αυτοματοποιεί και παρέχει μια ποιοτική εμπειρία πελάτη.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί η δρομολόγηση κλήσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το LiveAgent προσφέρει διαφορετικούς τύπους δρομολόγησης κλήσεων αφού κάθε εταιρεία έχει διαφορετικές προτιμήσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να διανείμετε κλήσεις τυχαία ή με βάση την προτεραιότητά σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση της δυνατότητας δρομολόγησης κλήσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η λειτουργία διανέμει ομοιόμορφα τις κλήσεις, αλλά μπορεί επίσης να δρομολογήσει κλήσεις σε προτιμώμενες συσκευές. Έτσι, οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας ακόμα κι αν είστε εν κινήσει. Συνολικά, η δρομολόγηση κλήσεων εξοικονομεί χρόνο, αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και προωθεί τη διατήρηση των πελατών. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo