Η λειτουργία εσωτερικών κλήσεων σάς δίνει την δυνατότητα να μεταβείτε σε εσωτερική συνομιλία για έναν πολύ πιο εύκολο τρόπο επικοινωνίας με τους συναδέλφους σας, τη φωνητική συνομιλία. Μια δυνατότητα απευθείας ενσωματωμένη στο LiveAgent με το υπόλοιπο τηλεφωνικό κέντρο να σας επιτρέπει να λύσετε γρήγορα τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε ή να λάβετε τη σωστή απάντηση σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η δημιουργία μιας εσωτερικής κλήσης είναι μια πολύ εύκολη εργασία.
Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί συν στην επάνω γωνία και επιλέξτε “Νέα εσωτερική κλήση” από τη λίστα επιλογών.
Αυτό θα ανοίξει ένα νέο μέρος του LiveAgent, όπου μπορείτε να επιλέξετε το άτομο με το οποίο θέλετε να μιλήσετε. Κάνοντας κλικ στο κουμπί κλήσης θα ανοίξει αμέσως μία νέα καρτέλα με το δικό της αναγνωριστικό και μια διεπαφή παρόμοια με το υπόλοιπο LiveAgent.

Παρόμοια με την εσωτερική συνομιλία, έχετε την δυνατότητα να εισαγάγετε μια σημείωση που περιέχει το αναγνωριστικό καρτέλας (στο οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ και θα σας οδηγήσει σε αυτή την καρτέλα).
Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια με μία συγκεκριμένη καρτέλα ή αίτημα πελάτη, μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε την εσωτερική κλήση απευθείας από τη διεπαφή αυτής της καρτέλας. Κάνοντας κλικ στις 3 κουκκίδες θα εμφανιστεί η λίστα των διαθέσιμων επιλογών και η εσωτερική κλήση είναι μέρος αυτών. Η διαδικασία έναρξης μιας κλήσης είναι ίδια με την προηγούμενη μέθοδο. Επιλέξτε τον προτιμώμενο συνάδελφό σας και πατήστε το κουμπί κλήσης.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Η καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει την επιμέλεια στόχων, τον έλεγχο του προσωπικού, την καταγραφή καθυστερήσεων και απουσιών, την ανάθεση εργασιών και τη διαθέσιμη ώρα για κάθε μια εξ' αυτών, καθώς και τη δοκιμή εξοπλισμού και εργαλείων. Επιπλέον, στην λίστα περιλαμβάνεται η παρότρυνση υπαλλήλων να αναφέρουν σχόλια κατά τη διάρκεια του έλεγχου και η καταγραφή περιστατικών ή προκλήσεων.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει συμβουλές για το πώς να ανταποκριθείτε σε κλήσεις και να προσφέρετε κατάλληλες λύσεις στους πελάτες. Αυτές περιλαμβάνουν την εγγραφή των κλήσεων, τον έλεγχο ταυτότητας του καλούντος, τη διερώτηση του πελάτη για το πρόβλημά του και την πρόταση κατάλληλων λύσεων. Επίσης, προσφέρονται συμβουλές για την επιβεβαίωση της ικανοποίησης του πελάτη και την ανατροφοδότηση στον αντιπρόσωπο.
Η στρατηγική μάρκετινγκ βασίζεται στις προσδοκίες και ανάγκες των πελατών και η επίλυση κλήσεων είναι ζωτική για την ικανοποίηση τους. Ο πρωταρχικός στόχος της τηλεφωνικής υποστήριξης είναι η γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση των αιτημάτων των πελατών σε συμμόρφωση με τα πρότυπα επιπέδου υπηρεσιών. Ο κώδικας δεοντολογίας βοηθά την εταιρεία να τηρεί ηθικές αρχές και να προστατεύει τους πελάτες της.
Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
Η μεταφορά κλήσεων είναι μια χρήσιμη λειτουργία για το τηλεφωνικό κέντρο και το LiveAgent την υποστηρίζει. Μπορείτε να διατηρείτε τις ενέργειές σας σύντομες για να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας. Επιπλέον, οι πελάτες και οι συνάδελφοί σας θα γνωρίζουν πάντα πότε θα μεταφερθεί η κλήση σε άλλους εκπροσώπους. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μουσική κατά τη διάρκεια της αναμονής του πελάτη.