Τι είναι τα κουμπιά κλήσης;
Ένα κουμπί κλήσης είναι ένα κουμπί κλικ για κλήση που επιτρέπει στους επισκέπτες ιστότοπων να καλούν την επιχείρησή σας. Όταν κάνουν κλικ στο κουμπί κλήσης, ο υπολογιστής ή το τηλέφωνό τους θα εκτελέσει αυτόματα την κλήση.
Γιατί είναι σημαντικά τα κουμπιά κλήσης;
Η προσθήκη κουμπιών κλήσης στον ιστότοπό σας είναι μια εξαιρετική τακτική για τη μείωση της προσπάθειας πελατών. Αντί να καταγράφουν ή να εισάγουν με μη αυτόματο τρόπο τον αριθμό τηλεφώνου σας, οι πελάτες σας μπορούν απλώς να κάνουν κλικ και να καλέσουν. Γιατί όμως είναι τόσο σημαντικό; Λοιπόν, η μείωση της προσπάθειας των πελατών είναι ένας σίγουρος τρόπος για αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, βελτίωση της εμπειρίας τους με την επιχείρησή σας και δημιουργία μιας καλής σχέσης που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις και σε επανάληψη συνεργασίας. Επιπλέον, οι θετικές εμπειρίες πελατών μπορούν να οδηγήσουν σε θετικές παραπομπές από στόμα σε στόμα, φέρνοντάς σας ακόμη περισσότερους νέους πελάτες.
Τι είδους κουμπιά κλήσης προσφέρει το LiveAgent;
Το λογισμικό εφαρμογής τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent σάς προσφέρει δύο επιλογές. Μπορείτε να επιλέξετε από μια συλλογή με προκατασκευασμένα κουμπιά κλήσης ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κουμπί χρησιμοποιώντας μια εικόνα ή τον δικό σας κώδικα HTML.
Τα προεπιλεγμένα κουμπιά κλήσης έχουν διαφορετικές επιλογές ευθυγράμμισης, όπως πλευρική, γωνιακή ή ενσωματωμένη. Μόλις επιλέξετε ένα κουμπί, μπορείτε να προσαρμόσετε το χρώμα φόντου, το κείμενο, το ευρετήριο Z, το κινούμενο σχέδιο και τη θέση του. Το LiveAgent σας επιτρέπει επίσης να κάνετε προεπισκόπηση και δοκιμή κάθε κουμπιού πριν το εφαρμόσετε στον ιστότοπό σας.
Πώς λειτουργεί το κουμπί κλήσης;
Το κουμπί κλήσης σάς δίνει τη δυνατότητα να καθορίσετε:
- Κλήσεις από υπολογιστή σε υπολογιστή
- Κλήσεις από κινητό σε υπολογιστή
Ανεξάρτητα από το αν ο πελάτης κάνει κλικ στο κουμπί κλήσης στον υπολογιστή ή στο κινητό του τηλέφωνο, ο υπολογιστής θα ξεκινήσει μια κλήση στο πρόγραμμα περιήγησης. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας θα μπορούν να απαντούν στην κλήση απευθείας μέσα στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent.
Λάβετε υπόψη σας ότι πριν από την εκτέλεση της κλήσης, η συσκευή που χρησιμοποιείτε ενδέχεται να ζητήσει άδεια χρήσης του μικροφώνου σας.
Πώς να δημιουργήσετε και να αναπτύξετε κουμπιά κλήσης
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Κάντε κλικ στη Διαμόρφωση (εικονίδιο οδοντωτού τροχού).
- Κάντε κλικ στην Κλήση.
- Κάντε κλικ στα Κουμπιά.
- Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
6. Περιηγηθείτε στη συλλογή και επιλέξτε το κουμπί της επιλογής σας κάνοντας κλικ πάνω του. 7. Δώστε στο κουμπί σας ένα όνομα. 8. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε τις κλήσεις που πραγματοποιούνται από αυτό το κουμπί. 9. Επιλέξτε το πλαίσιο Καταγραφή κλήσεων εάν θέλετε να καταγράψετε όλες τις κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από αυτό το κουμπί. 10. Επιλέξτε τη γλώσσα στην οποία θέλετε να εμφανιστεί το κουμπί κλήσης. 11. Επιλέξτε το Ενεργό πλαίσιο ελέγχου.
12. Στο αριστερό πλαίσιο Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στο κουμπί και προσαρμόστε την κινούμενη εικόνα, τα χρώματα, τη θέση, το κείμενο, την εμφάνιση του κινητού και την εμφάνιση του δείκτη σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
13. Πλοηγηθείτε ξανά στο αριστερό πλαίσιο Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στο παράθυρο Κλήσης και προσαρμόστε το σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Μην ξεχάσετε να πατήσετε Αποθήκευση.
14. Πατήστε Ενσωμάτωση και αντιγράψτε τον κώδικα του snippet. 15. Τοποθετήστε τον κώδικα πριν από την ετικέτα </body> του κώδικα του ιστότοπού σας ή ζητήστε από τον διαχειριστή ιστού σας να το κάνει για εσάς.
Σημείωση: Μόλις έχετε τον κώδικα στον ιστότοπό σας, μπορείτε να αλλάξετε τη σχεδίαση του κουμπιού κλήσης και τον τρόπο λειτουργίας του κουμπιού κλήσης χωρίς να τροποποιήσετε τον κώδικα στη σελίδα σας.
Δημιουργία προσαρμοσμένων κουμπιών κλήσεων
Για να δημιουργήσετε ένα κουμπί προσαρμοσμένης κλήσης, θα πρέπει να ανεβάσετε μια προσαρμοσμένη εικόνα ή να τροποποιήσετε τον υπάρχοντα κώδικα HTML.
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Κάντε κλικ στη Διαμόρφωση (εικονίδιο οδοντωτού τροχού).
- Κάντε κλικ στην Κλήση.
- Κάντε κλικ στα Κουμπιά.
- Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
- Κάντε κλικ στο Προσαρμοσμένο
- Επιλέξτε “από εικόνα” ή “γράφοντας τον δικό σας κώδικα HTML”.
- Εάν επιλέξετε να γράψετε τον δικό σας κώδικα HTML, κάντε κλικ στο κουμπί στο αριστερό πλαίσιο ρυθμίσεων.
- Αλλάξτε το HTML και το CSS
10. Κάντε προεπισκόπηση και δοκιμάστε το κουμπί και, εάν είστε ικανοποιημένοι, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση. 11. Πατήστε Ενσωμάτωση και αντιγράψτε τον κώδικα του snippet. 12. Τοποθετήστε τον κώδικα πριν από την ετικέτα </body> του κώδικα του ιστότοπού σας ή ζητήστε από τον διαχειριστή ιστού σας να το κάνει για εσάς.
Οφέλη των κουμπιών κλήσης
Η τοποθέτηση κουμπιού κλήσης στον ιστότοπό σας μπορεί να είναι πολύ επωφελής τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας.
Μειωμένη προσπάθεια πελατών και περισσότερη ευκολία
Έχοντας ένα ενσωματωμένο κουμπί κλήσης στον ιστότοπό σας διασφαλίζετε ότι οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να αναζητούν όλο τον ιστότοπό σας ή να αναζητούν τον αριθμό τηλεφώνου σας στο Google. Μπορεί να φαίνεται ότι η αναζήτηση ενός αριθμού τηλεφώνου δεν είναι μεγάλη υπόθεση. Ωστόσο, όταν βιάζεστε και πρέπει να επικοινωνήσετε με μια επιχείρηση, θέλετε να χάσετε χρόνο αναζητώντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους; Εάν ήταν άμεσα διαθέσιμο στον ιστότοπό τους και θα μπορούσατε απλά να κάνετε κλικ σε ένα κουμπί για να ξεκινήσετε μια κλήση, δεν θα σας ευχαριστούσε για το πόσο απλή και εύκολη είναι; Το ξέρω διότι μισώ όταν βρίσκομαι με το κινητό μου τηλέφωνο σε έναν ιστότοπο επιχείρησης και δεν υπάρχει ενσωματωμένο κουμπί κλήσης.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Βελτιωμένη εμπειρία πελατών
Δημιουργώντας ένα κουμπί κλήσης, κάνετε μια μικρή χάρη στους πελάτες σας και δείχνετε ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Αυτό όχι μόνο θα βελτιώσει την αντίληψή τους για την επιχείρησή σας, αλλά θα βελτιώσει και την εμπειρία των πελατών τους. Όπως ήδη γνωρίζετε, οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης. Στην ουσία, είναι αυτά που κρατούν τις επιχειρήσεις στη ζωή. Ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι πιθανό να κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές, να ξοδέψει περισσότερα και να παραμείνει πιστός στην επωνυμία σας.
Δυνατότητα υποστήριξης
Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι επίσης στην ευχάριστη θέση να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με άλλους. Δημιουργώντας μια εμπειρία χωρίς προβλήματα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι εάν η επιχείρησή σας εμφανιστεί σε μελλοντικές συζητήσεις με φίλους, συναδέλφους ή οικογένεια, θα θυμούνται τη θετική τους εμπειρία και θα συστήσουν την εταιρεία σας. Αυτός ο τύπος υπεράσπισης της επωνυμίας είναι ανεκτίμητος, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές εμπιστεύονται πάνω απ’ όλα τις συστάσεις από φίλους. Αυτές οι θετικές προτάσεις οδηγούν σε περισσότερες νέες και επαναλαμβανόμενες συνεργασίες, με αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις και έσοδα. Όσο διατηρείτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους, μπορείτε να συνεχίσετε να επαναλαμβάνετε αυτόν τον κύκλο και να απολαμβάνετε μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών και αύξηση εσόδων.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα κουμπιά κλήσεων ή σχετικά θέματα, ανατρέξτε στη γνωσιακή βάση, το γλωσσάριο, τα άρθρα της ακαδημίας, τα βίντεο ή τις δημοσιεύσεις ιστολογίου.
Είστε έτοιμοι να τοποθετήσετε ένα κουμπί κλήσης στον ιστότοπό σας;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε υποστήριξη χωρίς προβλήματα με το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Ready to provide real-time assistance to your customers?
LiveAgent's Call Button feature is your solution! Add a call button to your website, allowing customers to reach you instantly.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα κουμπιά κλήσης;
Το κουμπί κλήσης είναι ένα κουμπί με κλικ για κλήση που επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπου να καλούν την επιχείρησή σας. Όταν κάνουν κλικ στο κουμπί κλήσης, ο υπολογιστής ή το τηλέφωνό τους θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό σας.
Τι τύπους κουμπιών κλήσης προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent σάς δίνει δύο επιλογές. Μπορείτε να επιλέξετε από μια συλλογή με προκατασκευασμένα κουμπιά κλήσης ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κουμπί χρησιμοποιώντας μια εικόνα ή τον δικό σας κώδικα HTML.
Πώς λειτουργεί το κουμπί κλήσης;
Το κουμπί κλήσης σάς δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε: Κλήσεις από υπολογιστή σε υπολογιστήΚλήσεις από κινητό σε υπολογιστή Ανεξάρτητα από το αν ο πελάτης κάνει κλικ στο κουμπί κλήσης στον υπολογιστή ή στο κινητό του τηλέφωνο, ο υπολογιστής θα ξεκινήσει μια κλήση στο πρόγραμμα περιήγησης. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας θα μπορούν να απαντούν στην κλήση απευθείας μέσα στο LiveAgent.