Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κουμπί συνομιλίας

Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που τοποθετείται σε κάποιο σημείο της ιστοσελίδας σας και επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Βοηθάει τους εκπροσώπους σας να επιλύουν γρήγορα και αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών. Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αυξήσει τα κέρδη μιας εταιρείας, την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών, την ικανοποίηση των εκπροσώπων και πολλά άλλα.

Συλλογή κουμπιού συνομιλίας

Εάν θέλετε να μάθετε σχετικά με άλλα χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σας, ρίξτε μια ματιά στο Λογισμικό γραφείου βοήθειας.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Ερώτηση”, “name”: “Τι είναι το κουμπί συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Απάντηση”, “text”: “Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας και επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας σας να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Λόγω του γεγονότος ότι η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, έχουμε την ευκαιρία να απαντήσουμε γρήγορα στους πελάτες μας.” } }, { “@type”: “Ερώτηση”, “name”: “Πού πρέπει να βρίσκεται το κουμπί συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Απάντηση”, “text”: “Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας πρέπει να τοποθετείται σε ένα ορατό μέρος σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας σας. Ο πελάτης θα πρέπει να το βρίσκει με ευκολία. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί να πάρει μια γρήγορη απάντηση στην ερώτηση που τον απασχολεί.” } }, { “@type”: “Ερώτηση”, “name”: “Μπορώ να προσαρμόσω στις ανάγκες μου το κουμπί συνομιλίας του LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Απάντηση”, “text”: “Η ζωντανή συνομιλία σας επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις πελατών. Το κουμπί συνομιλίας που πρέπει να βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό. Στο LiveAgent έχετε την επιλογή εξατομίκευσης του κουμπιού. Μεταβαίνοντας στη Διαμόρφωση> Συνομιλία> στην καρτέλα Κουμπιά συνομιλίας και κάνοντας κλικ στη δημιουργία, θα δείτε τη δυνατότητα δημιουργίας κουμπιού. Μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα στυλ: συννεφάκι ομιλίας, πλευρά, γωνία ή ενσωματωμένο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε το δικό σας ανεβάζοντας μια εικόνα ή γράφοντας τον δικό σας κωδικό. Στο επόμενο παράθυρο μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, τη θέση και τα χρώματα των κουμπιών. ” } }] }

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το κουμπί συνομιλίας;

Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας και επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας σας να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Λόγω του γεγονότος ότι η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, έχουμε την ευκαιρία να απαντήσουμε γρήγορα στους πελάτες μας.

Πού πρέπει να βρίσκεται το κουμπί συνομιλίας;

Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας πρέπει να τοποθετείται σε ένα ορατό μέρος σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας σας. Ο πελάτης θα πρέπει να το βρίσκει με ευκολία. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί να πάρει μια γρήγορη απάντηση στην ερώτηση που τον απασχολεί.

Μπορώ να προσαρμόσω στις ανάγκες μου το κουμπί συνομιλίας του LiveAgent;

“Η ζωντανή συνομιλία σας επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις πελατών. Το κουμπί συνομιλίας που πρέπει να βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό. Στο LiveAgent έχετε την επιλογή εξατομίκευσης του κουμπιού. Μεταβαίνοντας στη Διαμόρφωση> Συνομιλία> στην καρτέλα Κουμπιά συνομιλίας και κάνοντας κλικ στη δημιουργία, θα δείτε τη δυνατότητα δημιουργίας κουμπιού. Μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα στυλ: συννεφάκι ομιλίας, πλευρά, γωνία ή ενσωματωμένο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε το δικό σας ανεβάζοντας μια εικόνα ή γράφοντας τον δικό σας κωδικό. Στο επόμενο παράθυρο μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, τη θέση και τα χρώματα των κουμπιών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo