Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που τοποθετείται κάπου στον ιστότοπό σας και επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επιλύουν γρήγορα και αποτελεσματικά τα ερωτήματα των πελατών. Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αυξήσει το κέρδος μιας εταιρείας, την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση πελατών, την ικανοποίηση των αντιπροσώπων και πολλά άλλα.
Μπορείτε να προσαρμόστε το κουμπί συνομιλίας σας για να ταιριάζει καλύτερα στη σελίδα σας και στη συνολική επωνυμία σας. Στο LiveAgent, μπορείτε ακόμη και να ρυθμίσετε το animation ενός κουμπιού συνομιλίας για να τραβήξει την προσοχή του επισκέπτη του ιστότοπού σας αμέσως. Η ζωντανή συνομιλία για τους χρήστες του ιστότοπου μπορεί να αξιοποιηθεί στο έπακρο προσαρμόζοντας το κουμπί συνομιλίας.

Εάν θέλετε να μάθετε για άλλες λειτουργίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, ρίξτε μια ματιά στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Frequently asked questions
Τι είναι το κουμπί συνομιλίας;
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που βρίσκεται στον ιστότοπό σας και επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας σας να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Λόγω του γεγονότος ότι η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει την επαφή σε πραγματικό χρόνο, έχουμε την ευκαιρία να απαντήσουμε γρήγορα στους πελάτες μας.
Πού πρέπει να βρίσκεται ένα κουμπί συνομιλίας;
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να τοποθετηθεί σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας σε εμφανές σημείο. Ο πελάτης δεν πρέπει να έχει πρόβλημα να το βρει. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί να λάβει μια γρήγορη απάντηση στην ερώτηση που τον απασχολεί.
Μπορείτε να εξατομικεύσετε το κουμπί συνομιλίας LiveAgent;
Η ζωντανή συνομιλία σάς επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις πελατών. Το κουμπί συνομιλίας που θα πρέπει να υπάρχει στον ιστότοπό σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό. Στο LiveAgent έχετε τη δυνατότητα να εξατομικεύσετε το κουμπί. Πηγαίνοντας στην καρτέλα Διαμόρφωση > Συνομιλία > Κουμπιά συνομιλίας και κάνοντας κλικ στη δημιουργία, θα δείτε τη δυνατότητα δημιουργίας ενός κουμπιού. Μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα στυλ: συννεφάκι ομιλίας, πλαϊνό, γωνιακό ή ενσωματωμένο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε το δικό σας ανεβάζοντας μια εικόνα ή γράφοντας το δικό σας κώδικα. Στο επόμενο παράθυρο μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, τη θέση και τα χρώματα των κουμπιών.
Expert note
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι απαραίτητο για να έχετε άμεση επαφή με τους πελάτες σας. Το LiveAgent μπορεί να προσαρμόσει το κουμπί συνομιλίας για να ταιριάζει στη σελίδα σας.

Εθιμοτυπία ζωντανής συνομιλίας για υποστήριξη πελατών
Ακολουθήστε πρωτόκολλα ευγενικής συνομιλίας. Εξερευνήστε τη σωστή εθιμοτυπία επικοινωνίας ζωντανής συνομιλίας και μάθετε σχετικά με τους κανόνες για την εξυπηρέτηση πελατών.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
The interaction with customers should provide value and reinforce the idea that the company cares about their interests. While it is ideal for representatives to answer customer questions immediately, in practice it may not always be possible. Each interaction should include certain elements such as greetings, the representative's name and company information. Every initial conversation should also offer value and reinforce the company's interest in the customer's satisfaction.
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Η επιτυχημένη επικοινωνία με τους πελάτες είναι σημαντική για μια επιχείρηση, καθώς μπορεί να την διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές και να οδηγήσει σε υψηλότερες πωλήσεις. Η αποτελεσματική και αποδοτική επικοινωνία μπορεί να οικοδομήσει μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και η χρήση αξιόπιστου λογισμικού αφοσίωσης πελατών είναι σημαντική για συνεπείς αλληλεπιδράσεις.
Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Το ActiveCampaign είναι μια πλατφόρμα που προσφέρει αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και πωλήσεων, εξατομίκευση και ζωντανή συνομιλία για μικρές επιχειρήσεις, που χρησιμοποιείται από χιλιάδες εταιρείες για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και τη δέσμευση τους. Έχει αυτοματοποιημένα chatbots, ενσωμάτωση στο Facebook Messenger και εκχωρήσεις αντιπροσώπων, ενώ σας επιτρέπει να συνδυάσετε τη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας με τη δύναμη του αυτοματισμού. Προσφέρει επίσης προηγμένες δυνατότητες αναφοράς και είναι συμβατό με πολλές ενσωματώσεις. Η τιμή του δεν είναι δωρεάν, αλλά διατίθεται δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.