Εργαλείο συνομιλίας

Τι είναι το εργαλείο συνομιλίας;

Τα εργαλεία συνομιλίας συχνά βασίζονται σε προγράμματα περιήγησης και επιτρέπουν στους χρήστες να αρχίσουν να συνομιλούν με άλλους χρήστες σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να μεταδίδουν μηνύματα κειμένου, εικόνες, βίντεο και υπερσυνδέσμους. Τα προηγμένα εργαλεία συνομιλίας ιστότοπων επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται οθόνες, ακόμη και φωνητικές και βιντεοκλήσεις.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο συνομιλίας;

Πάρα πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν εργαλεία ζωντανής συνομιλίας στους ιστότοπούς τους για να γίνουν πιο προσιτές στους πελάτες. Προσθέτοντας ένα widget συνομιλίας στον ιστότοπό σας, η εταιρεία σας θα μπορεί να λαμβάνει σχόλια και ερωτήσεις από τους επισκέπτες και τους πελάτες της ιστοσελίδας.

LiveAgent-εργαλείο συνομιλίας

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας;

Η χρήση ενός τέτοιου εργαλείου είναι ο πιο οικονομικά αποδοτικός τρόπος μετατροπής ενός επισκέπτη ιστοτόπου σε πελάτη. Απαντώντας στις ερωτήσεις των δυνητικών πελατών σας εγκαίρως, μειώνετε σημαντικά την πιθανότητα να στραφούν στον ανταγωνισμό. Επιπλέον, είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες σας μπορούν να βρίσκονται σε ένα εντελώς διαφορετικό μέρος του κόσμου και να επικοινωνούν μαζί σας με ευκολία.

Ποιες άλλες λειτουργίες έχουν τα εργαλεία συνομιλίας ιστοτόπου;

Εκτός από τη μετάδοση μηνυμάτων κειμένου, εικόνων, βίντεο και συνδέσμων, το εργαλείο παρέχει στους χρήστες μια πληθώρα λειτουργιών. Τα προηγμένα εργαλεία ζωντανής συνομιλίας που βρίσκονται στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπουν στους χρήστες να χρησιμοποιούν φόρμες πριν από τη συνομιλία, φόρμες εκτός σύνδεσης, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας και ακόμη και να παρακολουθούν επισκέπτες ιστότοπου .

Η χρήση αυτών των προηγμένων δυνατοτήτων επιτρέπει στους αντιπροσώπους να συλλέγουν πρόσθετες πληροφορίες από τους επισκέπτες του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά τους αντιπροσώπους να απαντούν πιο αποτελεσματικά στα ερωτήματα των πελατών τους.

Χαρακτηριστικά της ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent:

  • Τρέχουσα διεύθυνση URL του επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας
  • Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας
  • Μέγιστο μήκος ουράς
  • Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας
  • Ιστορικό συνομιλίας
  • Online επισκέπτες
  • Επισκόπηση συνομιλίας

Πώς μπορείτε να φτιάξετε ένα εργαλείο συνομιλίας;

Για να προσθέσετε ένα εργαλείο συνομιλίας στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Το LiveAgent περιλαμβάνει επίσης ζωντανή συνομιλία. Απλώς δημιουργήστε έναν λογαριασμό και διαβάστε τον οδηγό έναρξης. Αφού εξοικειωθείτε με το λογισμικό, απλώς προσαρμόστε το δικό σας κουμπί συνομιλίας.

Διαβάστε έναν αναλυτικό οδηγό για να δημιουργήσετε ένα κουμπί Ζωντανής συνομιλίας στο LiveAgent.

Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, όπως το LiveAgent, αποτελεί συχνά μέρος μιας μεγαλύτερης λύσης κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείται από ομάδες εξυπηρέτησης πελατών. Ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σάς δίνει τη δυνατότητα να συνομιλείτε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο και μετατρέπει τις συνομιλίες ζωντανής συνομιλίας σας σε καρτέλες, οι οποίες αποθηκεύονται σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το Live Agent – Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας.

Άλλα βασικά χαρακτηριστικά του LiveAgent:

  • Καρτέλες
  • Κανόνες & ΣΕΥ
  • CRM
  • Αυτοματοποιημένα μηνύματα & Προκαθορισμένες απαντήσεις
  • Γνωσιακή Βάση
  • ΔΦΑ

Μάθετε περισσότερα για όλες τις λειτουργίες του LiveAgent – Λειτουργίες.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Τι είναι το εργαλείο συνομιλίας;

Τα εργαλεία συνομιλίας είναι εργαλεία που σας επιτρέπουν να συνομιλείτε με τον πελάτη, να στέλνετε μηνύματα κειμένου, εικόνες, βίντεο και υπερσυνδέσμους. Τα πιο προηγμένα εργαλεία συνομιλίας επιτρέπουν κοινή χρήση οθόνης, φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις.

Το LiveAgent παρέχει εργαλείο συνομιλίας;

Το LiveAgent παρέχει ένα εργαλείο συνομιλίας. Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στην εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό επιτρέπει στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να επικοινωνεί εύκολα και άμεσα με τους πελάτες. Εκτός από την αποστολή μηνυμάτων κειμένου, παρέχει πολλά επιπλέον στοιχεία, όπως τη δυνατότητα αποστολής εικόνας και βίντεο ή κοινή χρήση οθόνης, τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμα όταν πρέπει να απεικονίσετε κάτι για να βοηθήσετε έναν πελάτη.

Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές χρήσης εργαλείου συνομιλίας;

Χάρη στο εργαλείο συνομιλίας, μπορείτε να επικοινωνείτε γρήγορα με τον πελάτη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντική η συνομιλία να λειτουργεί ομαλά. Χάρη σε αυτό, έχουμε περισσότερες πιθανότητες ο πελάτης να επιλέξει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία της εταιρείας μας. Είναι καλό να χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες που προσφέρει η συνομιλία όταν το πρόβλημα είναι πιο περίπλοκο. Χάρη στη δυνατότητα αποστολής εικόνας, βίντεο ή κοινής χρήσης της οθόνης, μπορεί να δείξει απευθείας στον πελάτη τι πρέπει να κάνει. Είναι επίσης σημαντικό ο πελάτης να έχει πολύ εύκολη πρόσβαση στη συνομιλία, ώστε να μπορεί να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης από οποιαδήποτε υποσελίδα. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε την εξατομίκευση των απαντήσεων και τη σημασία της οικοδόμησης σχέσης με τον πελάτη - και ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία σχέσεων είναι η ζωντανή συνομιλία, η οποία λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo