Τι είναι το εργαλείο συνομιλίας;
Τα εργαλεία συνομιλίας συχνά βασίζονται σε προγράμματα περιήγησης και επιτρέπουν στους χρήστες να αρχίσουν να συνομιλούν με άλλους χρήστες σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να μεταδίδουν μηνύματα κειμένου, εικόνες, βίντεο και υπερσυνδέσμους. Τα προηγμένα εργαλεία συνομιλίας ιστότοπων επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται οθόνες, ακόμη και φωνητικές και βιντεοκλήσεις.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο συνομιλίας;
Πάρα πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν εφαρμογές ζωντανής συνομιλίας στους ιστότοπούς τους για να γίνουν πιο προσβάσιμες στους πελάτες. Με την προσθήκη ενός widget συνομιλίας στον ιστότοπό σας, η εταιρεία σας θα μπορεί να λαμβάνει σχόλια και ερωτήσεις από επισκέπτες και πελάτες του ιστότοπου.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας;
Η χρήση ενός τέτοιου εργαλείου είναι ο πιο οικονομικά αποδοτικός τρόπος μετατροπής ενός επισκέπτη ιστοτόπου σε πελάτη. Απαντώντας στις ερωτήσεις των δυνητικών πελατών σας εγκαίρως, μειώνετε σημαντικά την πιθανότητα να στραφούν στον ανταγωνισμό. Επιπλέον, είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες σας μπορούν να βρίσκονται σε ένα εντελώς διαφορετικό μέρος του κόσμου και να επικοινωνούν μαζί σας με ευκολία.
Ποιες άλλες λειτουργίες έχουν τα εργαλεία συνομιλίας ιστοτόπου;
Εκτός από τη μετάδοση μηνυμάτων κειμένου, εικόνων, βίντεο και συνδέσμων, το εργαλείο παρέχει στους χρήστες μια πληθώρα λειτουργιών. Τα προηγμένα εργαλεία ζωντανής συνομιλίας που βρίσκονται στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπουν στους χρήστες να χρησιμοποιούν φόρμες πριν από τη συνομιλία, φόρμες εκτός σύνδεσης, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας και ακόμη και να παρακολουθούν επισκέπτες ιστότοπου .
Η χρήση αυτών των προηγμένων δυνατοτήτων επιτρέπει στους αντιπροσώπους να συλλέγουν πρόσθετες πληροφορίες από τους επισκέπτες του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά τους αντιπροσώπους να απαντούν πιο αποτελεσματικά στα ερωτήματα των πελατών τους.
Δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent:
- Τρέχουσα διεύθυνση URL επισκέπτη ζωντανής συνομιλίας
- Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας
- Μέγιστο μήκος ουράς
- Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας
Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας
- Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
- Διανομή συνομιλίας
- Εσωτερική συνομιλία
- Ιστορικό συνομιλίας
- Online επισκέπτες
- Επισκόπηση συνομιλίας
Πώς μπορείτε να φτιάξετε ένα εργαλείο συνομιλίας;
Για να προσθέσετε ένα εργαλείο συνομιλίας στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Το LiveAgent περιλαμβάνει επίσης ζωντανή συνομιλία. Απλώς δημιουργήστε έναν λογαριασμό και διαβάστε τον οδηγό έναρξης. Αφού εξοικειωθείτε με το λογισμικό, απλώς προσαρμόστε το δικό σας κουμπί συνομιλίας.
Διαβάστε έναν αναλυτικό οδηγό για να δημιουργήσετε ένα κουμπί Ζωντανής συνομιλίας στο LiveAgent.
Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, όπως το LiveAgent, αποτελεί συχνά μέρος μιας μεγαλύτερης λύσης κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείται από ομάδες εξυπηρέτησης πελατών. Ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σάς δίνει τη δυνατότητα να συνομιλείτε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο, να κάνετε ζωντανή συνομιλία και μετατρέπει τις ζωντανές συνομιλίες σας σε καρτέλες, που αποθηκεύονται σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το Live Agent – Λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας.
Άλλες βασικές δυνατότητες του LiveAgent:
- Καρτέλες
- Κανόνες & ΣΕΥ
- CRM
- Τυποποιημένα μηνύματα & Προκαθορισμένες απαντήσεις
- Βάση Γνώσεων
- IVR
Μάθετε περισσότερα για όλες τις LiveAgent – Λειτουργίες.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a chat tool?
Chat tools are tools that allow you to chat with the client, send text messages, images, videos and hyperlinks. More advanced chat tools allow screen sharing, voice and video calls.
Does LiveAgent provide a chat tool?
LiveAgent provides one of the best chat tools. This is one of the most important elements in customer service. This allows the customer service team to communicate easily and directly with customers. In addition to sending text messages, it provides many additional elements, such as the ability to send image and video, or screen sharing, which can be helpful when you need to visualize something to help a customer.
What are best practices of using a chat tool?
Thanks to the chat tool, you can quickly communicate with the client. That is why it is so important for the chat to run smoothly. Thanks to this, we have a better chance that the customer will choose a product or service of our brand. It is good to use the features offered by the chat when the problem is more complex. Thanks to the possibility of sending an image, video or sharing the screen, it can directly show the customer what to do. It is also important that the client has very easy access to the chat so that he can contact the support team from any subpage. One should also remember about personalizing responses and the importance of building a relationship with the client - and a great tool for building relationships is live chat, which works in real time.