Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σημειώσεις

Τι είναι οι σημειώσεις help desk;

Οι σημειώσεις του help desk notes είναι εσωτερικές, ιδιωτικές σημειώσεις που είναι ορατές μόνο στους εκπροσώπους του help desk. Συνήθως προστίθενται στα νήματα ticket και φέρουν επιπλέον πληροφορίες σχετικά με κάποιο ticket ή πελάτη. Εναλλακτικά, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν σαν υπενθυμίσεις ή λίστες εργασιών.

Σημειώσεις

Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι σημειώσεων help desk στο LiveAgent;

Το λογισμικό help desk του LiveAgent προσφέρει τέσσερεις διαφορετικούς τύπους ιδιωτικών σημειώσεων. Οι χρήστες μπορούν να τις προσθέσουν σε tickets, επαφές, ή εταιρείες.

Χρήση ενσωματωμένων σημειώσεων

Οι ενσωματωμένες σημειώσεις ticket είναι εξαιρετικές για τη δημιουργία σημειώσεων καθώς επικοινωνείτε με τους πελάτες. Για παράδειγμα, μπορείτε να κρατήσετε σημειώσεις καθώς βοηθάτε έναν πελάτη στο live chat ή κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής κλήσης. Επιπλέον, υποστηρίζουν συνημμένα αρχεία και μπορούν να εξυπηρετήσουν σαν υπενθυμίσεις για τα επόμενα βήματα, όπως η πραγματοποίηση επαναληπτικής επικοινωνίας.

Σημειώσεις του λογισμικού Livechat στο chat

Οι ενσωματωμένες ticket εισιτηρίων είναι επίσης υπέροχες εάν πρέπει να μεταφέρετε ένα ticket σε άλλο εκπρόσωπο και να τον ενημερώσετε σχετικά. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ένας από τους πελάτες σας εξηγεί ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σε έξι εκτενή email.

Οι ενσωματωμένες σημειώσεις σας δίνουν τη δυνατότητα να συνοψίσετε το πρόβλημά, οπότε άλλοι εκπρόσωποι υποστήριξης δεν θα χρειαστεί να διαβάσουν το μακρύ νήμα email. Με τη μεταφορά του ticket σε άλλους εκπροσώπους, όπως προγραμματιστές, θα μπορούν να μάθουν ποιο είναι το ζήτημα και τι πρέπει να γίνει μέσω της ενσωματωμένης σημείωσής σας.

Χρήση σημειώσεων ticket

Οι σημειώσεις ticket μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή συγκεκριμένων λεπτομερειών στις οποίες πρέπει να έχετε πρόσβαση κατά την επίλυση ενός ticket, όπως στοιχεία σύνδεσης στο λογαριασμό του πελάτη ή το ID παραγγελίας του. Η καταγραφή σημαντικών πληροφοριών όπως αυτές στις σημειώσεις ticket είναι χρήσιμη επειδή σας επιτρέπει να έχετε γρήγορη πρόσβαση σε αυτές χωρίς να χρειάζεται να τις αναζητήσετε σε ολόκληρο το νήμα του ticket.

Χρήση σημειώσεων επαφής (πελάτη)

Οι ιδιωτικές σημειώσεις επαφής είναι για τη διατήρηση πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας. Εσείς και οι συνεργάτες σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, μια σημείωση επαφής θα μπορούσε να αναφέρει ότι ο πελάτης δεν προτιμά να τον προσφωνούν κυρία και δεν θέλει να τον καλούν πριν από τις 11 το πρωί.

Χρήση σημειώσεων εταιρείας

Όπως με τις σημειώσεις επαφής, οι σημειώσεις της εταιρείας αποκαλύπτουν βασικές πληροφορίες για εταιρείες και οργανισμούς. Για παράδειγμα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναφέρουν τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων της εταιρείας, στελέχη επιπέδου γ ή τη ζώνη ώρας του κεντρικού γραφείου για να καταστήσουν την επικοινωνία πιο αποτελεσματική.

Need a reminder? Use a note!

Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ιδιωτικές σημειώσεις στο help desk;

Προσθήκη ενσωματωμένων σημειώσεων σε tickets

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Επιλέξτε οποιοδήποτε ticket.
  4. Πατήστε Προσθήκη σημείωσης.
Σημειώσεις

5. Γράψτε την ιδιωτική σας σημείωση.

σημείωση στο help desk


6. Πατήστε Προσθήκη σημείωσης.

ενσωματωμένη σημείωση στο help desk

Προσθήκη σημειώσεων στο ticket

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Επιλέξτε οποιοδήποτε ticket.
  4. Εντοπίστε τον πίνακα πληροφοριών του ticket.
Σημειώσεις

5. Πατήστε on Σημείωση.

σημείωση help desk στο πεδίο ticket

6. Γράψτε την ιδιωτική σας σημείωση.

7. Πατήστε οπουδήποτε έξω από το πεδίο σημείωσης και θα εμφανιστεί ένα πράσινο εικονίδιο ελέγχου, υποδεικνύοντας ότι το σύστημα ticketing έχει αποθηκεύσει τη σημείωσή σας.

Σημειώσεις

Προσθήκη σημειώσεων πελατών 

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Επαφές.
Σημειώσεις

4. Επιλέξτε μια επαφή.
5. Πατήστε Σημείωση, κάτω από τις προσωπικές πληροφορίες.

Σημειώσεις

6. Γράψτε τη σημείωση.
7. Πατήστε Αποθήκευση.

Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε μια σημείωση πελάτη στην οθόνη προβολή ticket.

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
  3. Επιλέξτε ένα ticket.
  4. Εντοπίστε τον πίνακα πληροφοριών πελάτη.
  5. Πατήστε Σημείωση.
Σημείωση help desk στο πεδίο πελάτη

6. Γράψτε την ιδιωτική σας σημείωση.
7. Πατήστε οπουδήποτε έξω από το πεδίο σημείωσης και θα εμφανιστεί ένα πράσινο εικονίδιο ελέγχου, υποδεικνύοντας ότι το σύστημα ticketing έχει αποθηκεύσει τη σημείωσή σας.

Προσθήκη σημειώσεων εταιρείας

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Επιλέξτε μία εταιρεία.
  5. Πατήστε Σημείωση, κάτω από τις πληροφορίες της εταιρείας.
  6. Πληκτρολογήστε τη σημείωσή σας και πατήστε Αποθήκευση.
Σημείωση εταιρείας

Γιατί είναι σημαντικές οι σημειώσεις του help desk;

Οι σημειώσεις του help desk είναι χρήσιμες για όλους τους εκπροσώπους που θέλουν να παρέχουν εξατομικευμένη, ενημερωμένη και γρήγορη υποστήριξη. Αποτελούν μια μεγάλη πηγή πληροφοριών και μπορούν να επιταχύνουν την μεταφορά των tickets μεταξύ εκπροσώπων από διαφορετικά τμήματα. Δεν είναι μόνο εξαιρετικά για την καταγραφή λεπτομερών πληροφοριών, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμεύσουν ως υπενθυμίσεις και λίστες εργασιών.

Πώς φαίνονται και πώς λειτουργούν στην πράξη οι σημειώσεις του help desk;

Οι ιδιωτικές σημειώσεις είναι ορατές μόνο στους εκπροσώπους του help desk. Οι πελάτες, οι παραλήπτες email ταχυδρομείου ή οι χρήστες του live chat δεν είναι σε θέση να τις δουν.

Οι σημειώσεις διακρίνονται από τα νήματα των ticket με το μοναδικό τους σχέδιο που μοιάζει με κίτρινο αυτοκόλλητο σημείωμα.

Τι συμβαίνει με τις ιδιωτικές σημειώσεις όταν μεταφέρετε ένα ticket;

Όταν μεταφέρετε ένα ticket που περιέχει ιδιωτικές σημειώσεις, όλες οι σημειώσεις διατηρούνται ανέπαφες και μεταφέρονται μαζί με το ticket. Έτσι, ο νέος εκπρόσωπος που είναι υπεύθυνος για την επίλυση του ticket θα μπορεί να βλέπει όλες τις σημειώσεις, να προσθέτει νέες σημειώσεις και να τροποποιεί υπάρχουσες σημειώσεις (εκτός από τις ενσωματωμένες σημειώσεις).

εσωτερικό ticket

Μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω μια ενσωματωμένη σημείωση;

Προς το παρόν, δεν υπάρχει τρόπος να αφαιρέσετε, να επεξεργαστείτε ή να τροποποιήσετε ενσωματωμένες σημειώσεις. Αυτό συμβαίνει επειδή θεωρούμε σημαντικό να διατηρηθεί η ακεραιότητα του ticket. Τι εννοούμε με αυτό; Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα παράδειγμα.

Φανταστείτε ότι δημιουργείτε μια ενσωματωμένη σημείωση που περιέχει πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να επακολουθήσει κατά την επίλυση του προβλήματος. Στη συνέχεια, μεταφέρετε το ticket σε άλλο εκπρόσωπο ή τμήμα. Δυστυχώς, δεν το διαβάζουν σωστά το σημείωμα του ticket, προκαλώντας δυσαρέσκεια στους πελάτες. Εάν ο εκπρόσωπος υποστήριξης ήθελε να είναι προνοητικός, θα μπορούσε να επεξεργαστεί την ενσωματωμένη σημείωση και να κάνει σαφές ότι δώσατε λάθος πληροφορίες. Κάνοντας τις ενσωματωμένες σημειώσεις μη τροποποιήσιμες και μη διαγραφόμενες, όλοι οι εκπρόσωποι αναγκάζονται να έχουν ακεραιότητα και να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις πράξεις τους.

Μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω μία σημείωση ticket πελάτη ή εταιρείας;

Όλες οι άλλες σημειώσεις μπορούν να διαγραφούν, να τροποποιηθούν και να επεξεργαστούν, ώστε όλοι οι εκπρόσωποι υποστήριξης να συλλέγουν συλλογικά νέες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και τα προβλήματά τους. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για την επίτευξη υψηλότερης ικανοποίησης των πελατών και την παροχή καλύτερων εμπειριών εξυπηρέτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε σημειώσεις στο help desk;

Δημιουργήστε ιδιωτικές σημειώσεις και χρησιμοποιήστε τις για να αποθηκεύσετε επιπλέον πληροφορίες για τους πελάτες σας. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε σημειώσεις ως υπενθυμίσεις για εσάς ή τους συναδέλφους σας. Δοκιμάστε τη λειτουργία ιδιωτικής σημείωσης σήμερα με την πλήρη, δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι σημειώσεις help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι σημειώσεις του help desk notes είναι εσωτερικές, ιδιωτικές σημειώσεις που είναι ορατές μόνο στους εκπροσώπους του help desk. Συνήθως προστίθενται στα νήματα ticket και φέρουν επιπλέον πληροφορίες σχετικά με κάποιο ticket ή πελάτη. Εναλλακτικά, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν σαν υπενθυμίσεις ή λίστες εργασιών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι σημειώσεων στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό help desk του LiveAgent προσφέρει τέσσερεις διαφορετικούς τύπους ιδιωτικών σημειώσεων. Οι χρήστες μπορούν να τις προσθέσουν σε tickets, επαφές ή εταιρείες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορείτε να προσθέσετε συνημμένα αρχεία στις σημειώσεις του help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι! Το λογισμικό help desk του LiveAgent υποστηρίζει συνημμένα αρχεία στις ενσωματωμένες σημειώσεις ticket.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo