Τι είναι ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος;
Ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος είναι ένας αριθμός αναφοράς που αποτελείται από μια ακολουθία κεφαλαίων γραμμάτων και αριθμών. Κάθε αναγνωριστικός αριθμός αποτελείται από 11 χαρακτήρες και μοιάζει με την ακόλουθη μορφή XXX-XXXXX-XXX.
Κάθε φορά που χρησιμοποιείται ένα αναγνωριστικό καρτέλας στο LiveAgent, π.χ. σε μια σημείωση ή σε μια εσωτερική συνομιλία, γίνεται αυτόματα υπερσύνδεση για διευκόλυνσή σας. Εάν το αναγνωριστικό της καρτέλας A αναφέρεται στη σημείωση της καρτέλας Β, αναφέρεται αυτόματα και στην καρτέλα Α.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν αναγνωριστικό αριθμό αιτήματος;
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης ενός εργαλείου καρτελών είναι το μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας που εκχωρείται σε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Αυτό το αναγνωριστικό καρτέλας χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς για τους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών, επιτρέποντάς τους να παρακολουθούν, να διαχειρίζονται και να βρίσκουν εύκολα συγκεκριμένες καρτέλες χωρίς να χρειάζεται να κάνουν αναζήτηση μέσω του συστήματος του κέντρου υποστήριξης. Με το αναγνωριστικό καρτέλας, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης μπορούν να οργανώσουν αποτελεσματικά και να δώσουν προτεραιότητα σε όλες τις εισερχόμενες καρτέλες, διασφαλίζοντας ότι θα διεκπεραιωθούν όλες οι ερωτήσεις των πελατών. Αυτά τα αναγνωριστικά είναι εξαιρετικά χρήσιμα επειδή εξαλείφουν το χάος και εξοικονομούν πολύ χρόνο για τους αντιπροσώπους. Μπορείτε επίσης να ορίσετε κανόνες αυτοματισμού για να κατηγοριοποιείτε και να ιεραρχείτε αυτόματα τις καρτέλες, εξοικονομώντας χρόνο και βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα.
Τι είναι το αίτημα μηνύματος;
Ένα αίτημα μηνύματος είναι ένα αίτημα υπηρεσίας από έναν τελικό χρήστη. Τα αιτήματα υπηρεσιών μπορούν να προέρχονται από πολλά κανάλια επικοινωνίας. Όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και μέσω τηλεφώνου. Κάθε φορά που έρχεται μια νέα επικοινωνία πελατών, το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων μηνυμάτων μετατρέπει αυτόματα την αλληλεπίδραση σε αιτήματα υποστήριξης με αναγνωριστικό αριθμό.
Χαρακτηριστικά αιτημάτων υποστήριξης:
Αναγνωριστικός Αριθμός Αιτήματος
Εντοπίστε αμέσως το ερώτημα του πελάτη με έναν γρήγορο έλεγχο ταυτότητας της καρτέλας. Απλώς, προσθέστε πληροφορίες ή κοινοποιήστε την κατάσταση της καρτέλας σε έναν πελάτη.
Φάσεις αιτήματος μηνύματος
Μην χάσετε ποτέ τις ερωτήσεις των πελατών σας με τη λειτουργία φάσεως αιτήματος μηνύματος. Οι φάσεις των αιτημάτων μπορούν να εμφανίζονται ως: Ανοιχτό, Νέο, Κλειστό κ.λπ.
Αυτοματοποιημένη διανομή αιτήματος
Για να έχετε αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, πρέπει να διαιρέσετε σωστά τον αριθμό των καρτελών, των κλήσεων, των συνομιλιών που λαμβάνει κάθε εκπρόσωπος πελατών ανά βάρδια. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να αποτρέψετε την εξάντληση του αντιπροσώπου και να αυξήσετε τη συνολική απόδοση. Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών σας επιτρέπει ακριβώς αυτό. Μπορείτε να ορίσετε την ποσότητα καθώς και ένα διάλειμμα που πρέπει να κάνει ο αντιπρόσωπος κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Υποστήριξη Ιδιοκτησίας Αιτημάτων – Ευθύνη
Το να έχετε ένα κεντρικό λογισμικό καρτελών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας είναι ένα χρήσιμο σύστημα για πολλούς λόγους. Όχι μόνο μπορείτε να δείτε αναφορές απόδοσης αντιπροσώπων, αλλά μπορείτε επίσης να δείτε ποιος αντιπρόσωπος έχει ασχοληθεί με ποια καρτέλα. Αυτό εμποδίζει περισσότερους αντιπροσώπους να εργάζονται για το ίδιο ζήτημα πελάτη. Επιπλέον, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε ποιος ήταν υπεύθυνος για ένα συγκεκριμένο ζήτημα πελάτη. Επίσης, αν χρειαστεί να μεταφέρετε τον πελάτη σε διαφορετικό τμήμα, μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε την κυριότητα της καρτέλας. Ως αποτέλεσμα, δεν θα ακούσετε ποτέ: «Δεν ήξερα ότι ήταν δική μου ευθύνη».
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent -Καρτέλες.
Τι είναι το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων;
Το λογισμικό καρτελών είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιείται από ομάδες υποστήριξης για την ευκολία και διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Το LiveAgent είναι ένα απλό λογισμικό καρτελών που φέρνει σαφήνεια και αποτελεσματικότητα στην υποστήριξη των πελατών. Στεγάζει όλη την επικοινωνία πελατών ως Καρτέλες σε ένα φάκελο εισερχομένων.
Για παράδειγμα: Email, Κλήσεις, Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ζωντανή Συνομιλία και πολλά άλλα. Το γεγονός ότι όλες οι πληροφορίες των πελατών βρίσκονται σε ένα ενιαίο φάκελο εισερχομένων καθιστά εύκολο τον εντοπισμό όλων των αλληλεπιδράσεων και δεδομένων των πελατών.
Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά:
Κανόνες χρόνου
Πολλαπλές καρτέλες
Τυποποιημένα μηνύματα
Φόρμες επικοινωνίας
Αναζήτηση & Αντικατάσταση
Πρότυπα email
Εσωτερικές καρτέλες
Υβριδική ροή καρτελών
Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Λογισμικό καρτελών.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οργανώστε τους αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα και χρησιμοποιήστε ετικέτες για καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Stonly
Το Stonly είναι ένα αποκλειστικό λογισμικό βάσης γνώσεων που εστιάζει στη διαχείριση γνώσης και προσφέρει πολλά χρήσιμα χαρακτηριστικά, όπως η αυτόματη μετάφραση για οδηγούς, προηγμένη διαχείριση δικαιωμάτων ομάδας, επιλογές λευκής ετικέτας και συμβατότητα με άλλα εργαλεία όπως το Zendesk, Freshdesk και Front. Ωστόσο, η τιμολόγηση είναι ακριβή και δεν υπάρχει επιλογή για κενό πρότυπο. Ενώ το Stonly έχει επιτυχία στη βελτίωση και καινοτόμο στάση στη διαχείριση της βάσης γνώσεων, δεν προσφέρει πολλά άλλα χαρακτηριστικά, κάνοντάς το λιγότερο πολύτιμο για πολλούς σκοπούς.
Πρότυπα προληπτικής συνομιλίας + πλήρης οδηγός επιτυχίας
Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.