Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αναγνωριστικός Αριθμός Αιτήματος

Τι είναι ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος;

Ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος είναι ένας αριθμός αναφοράς που αποτελείται από μια ακολουθία κεφαλαίων γραμμάτων και αριθμών. Κάθε αναγνωριστικός αριθμός αποτελείται από 11 χαρακτήρες και μοιάζει με την ακόλουθη μορφή XXX-XXXXX-XXX.

Κάθε φορά που ένας αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος χρησιμοποιείται στο LiveAgent, π.χ. σε μια σημείωση ή σε μια εσωτερική συνομιλία, είναι αυτόματα υπερσυνδεδεμένη για την εξυπηρέτησή σας. Εάν ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος A αναφέρεται στη σημείωση του αιτήματος B, αυτός αναφέρεται επίσης αυτόματα στο αίτημα A.

Αναγνωριστικός Αριθμός Αιτήματος LiveAgent

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν αναγνωριστικό αριθμό αιτήματος;

Οι αναγνωριστικοί αριθμοί αιτημάτων διευκολύνουν την εύρεση συγκεκριμένων αιτημάτων χωρίς να χρειάζεται να κάνετε αναζήτηση μέσω του συστήματος του γραφείου βοήθειας. Επομένως, μπορείτε να προσθέσετε γρήγορα ή να κοινοποιήσετε την κατάσταση του ζητήματος του πελάτη σας. Αυτά τα αναγνωριστικά είναι εξαιρετικά χρήσιμα επειδή εξαλείφουν τη σύγχυση και εξοικονομούν αρκετό χρόνο για τους εκπροσώπους.

Τι είναι το αίτημα μηνύματος;

Ένα αίτημα μηνύματος είναι ένα αίτημα υπηρεσίας από έναν τελικό χρήστη. Τα αιτήματα υπηρεσιών μπορούν να προέρχονται από πολλά κανάλια επικοινωνίας. Όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και μέσω τηλεφώνου. Κάθε φορά που έρχεται μια νέα επικοινωνία πελατών, το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων μηνυμάτων μετατρέπει αυτόματα την αλληλεπίδραση σε αιτήματα υποστήριξης με αναγνωριστικό αριθμό.

Χαρακτηριστικά αιτημάτων υποστήριξης:

Αναγνωριστικός Αριθμός Αιτήματος

Προσδιορίστε αμέσως την ερώτηση του πελάτη με ένα αναγνωριστικό αριθμό αιτήματος. Με απλό τρόπο, προσθέστε πληροφορίες ή κοινοποιήστε την κατάσταση του αιτήματος σε έναν πελάτη.

Φάσεις αιτήματος μηνύματος

Μην χάσετε ποτέ τις ερωτήσεις των πελατών σας με τη λειτουργία φάσεως αιτήματος μηνύματος. Οι φάσεις των αιτημάτων μπορούν να εμφανίζονται ως: Ανοιχτό, Νέο, Κλειστό κ.λπ.

Αυτοματοποιημένη διανομή αιτήματος

Για να έχετε μια αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, πρέπει να διαιρέσετε σωστά τον αριθμό αιτημάτων, κλήσεων, συνομιλιών που λαμβάνει κάθε εκπρόσωπος πελατών ανά βάρδια. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να αποτρέψετε την εξουθένωση των εκπροσώπων σας και να αυξήσετε τη συνολική απόδοση τους. Η αυτοματοποιημένη διανομή αιτήματος σας επιτρέπει ακριβώς αυτό. Μπορείτε να καθορίσετε τη ποσότητα των αιτημάτων καθώς και ένα διάλειμμα που θα πρέπει να κάνει ο εκπρόσωπος καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Υποστήριξη Ιδιοκτησίας Αιτημάτων – Ευθύνη

Το κεντρικό λογισμικό έκδοσης αιτημάτων για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας είναι ένα χρήσιμο σύστημα για πολλούς λόγους. Όχι μόνο μπορείτε να δείτε τις αναφορές απόδοσης του εκπροσώπου, αλλά μπορείτε επίσης να δείτε ποιος εκπρόσωπος έχει ασχοληθεί με το αίτημα. Αυτό εμποδίζει περισσότερους εκπροσώπους να εργαστούν για το ίδιο ζήτημα πελάτη. Επιπλέον, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε ποιος ήταν υπεύθυνος για ένα συγκεκριμένο ζήτημα πελάτη. Επίσης, εάν πρέπει να μεταφέρετε τον πελάτη σε διαφορετικό τμήμα, μπορείτε εύκολα να μεταβιβάσετε το αίτημα. Ως αποτέλεσμα, δεν θα ακούσετε ποτέ: “Δεν ήξερα ότι ήταν δική μου ευθύνη”.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε LiveAgent -Αιτήματα μηνυμάτων.

Τι είναι το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων;

Το λογισμικό αιτημάτων είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιείται από ομάδες υποστήριξης για τον εξορθολογισμό και τη διαχείριση των επικοινωνιών πελατών. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό έκδοσης αιτημάτων που προσφέρει σαφήνεια και αποτελεσματικότητα στην υποστήριξη πελατών. Περιλαμβάνει όλη την επικοινωνία των πελατών ως Αιτήματα σε ένα εισερχόμενο .

Για παράδειγμα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι κλήσεις, οι δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα, η ζωντανή συνομιλία και άλλα. Έχοντας όλες τις ερωτήσεις πελατών σε ένα καθολικό εισερχόμενο καθιστά εύκολο τον εντοπισμό όλων των αλληλεπιδράσεων πελατών και των δεδομένων.

Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά:

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Λογισμικό αιτημάτων.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος;

Το αναγνωριστικό αιτήματος είναι ένας αριθμός αναφοράς που αποτελείται από μια ακολουθία αριθμών και κεφαλαίων γραμμάτων. Αποτελείται από 11 χαρακτήρες και έχει τη μορφή: XXX-XXXXX-XXX.

 

Για ποιο λόγο χρησιμοποιούνται οι αναγνωριστικοί αριθμοί των αιτημάτων;

Το αναγνωριστικό αιτήματος διευκολύνει την εύρεση συγκεκριμένων αιτημάτων χωρίς αναζήτηση στο σύστημα υποστήριξης. Αυτό σας επιτρέπει να προσθέσετε άμεσα ή να ενημερώσετε για την κατάσταση του προβλήματος του πελάτη. Σας επιτρέπει να εξαλείψετε τις παρεξηγήσεις και να εξοικονομήσετε χρόνο.

 

Χρησιμοποιούνται οι αναγνωριστικοί αριθμοί αιτημάτων στο LiveAgent;

Οι αναγνωριστικοί αριθμοί αιτημάτων χρησιμοποιούνται στο LiveAgent. Κάθε αίτημα έχει τη δική του ταυτότητα. Αυτό σας επιτρέπει να βρείτε εύκολα συγκεκριμένα αιτήματα.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo