Τι είναι ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος;
Ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος είναι ένας αριθμός αναφοράς που αποτελείται από μια ακολουθία κεφαλαίων γραμμάτων και αριθμών. Κάθε αναγνωριστικός αριθμός αποτελείται από 11 χαρακτήρες και μοιάζει με την ακόλουθη μορφή XXX-XXXXX-XXX.
Κάθε φορά που ένας αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος χρησιμοποιείται στο LiveAgent, π.χ. σε μια σημείωση ή σε μια εσωτερική συνομιλία, είναι αυτόματα υπερσυνδεδεμένη για την εξυπηρέτησή σας. Εάν ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος A αναφέρεται στη σημείωση του αιτήματος B, αυτός αναφέρεται επίσης αυτόματα στο αίτημα A.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν αναγνωριστικό αριθμό αιτήματος;
Οι αναγνωριστικοί αριθμοί αιτημάτων διευκολύνουν την εύρεση συγκεκριμένων αιτημάτων χωρίς να χρειάζεται να κάνετε αναζήτηση μέσω του συστήματος του γραφείου βοήθειας. Επομένως, μπορείτε να προσθέσετε γρήγορα ή να κοινοποιήσετε την κατάσταση του ζητήματος του πελάτη σας. Αυτά τα αναγνωριστικά είναι εξαιρετικά χρήσιμα επειδή εξαλείφουν τη σύγχυση και εξοικονομούν αρκετό χρόνο για τους εκπροσώπους.
Τι είναι το αίτημα μηνύματος;
Ένα αίτημα μηνύματος είναι ένα αίτημα υπηρεσίας από έναν τελικό χρήστη. Τα αιτήματα υπηρεσιών μπορούν να προέρχονται από πολλά κανάλια επικοινωνίας. Όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και μέσω τηλεφώνου. Κάθε φορά που έρχεται μια νέα επικοινωνία πελατών, το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων μηνυμάτων μετατρέπει αυτόματα την αλληλεπίδραση σε αιτήματα υποστήριξης με αναγνωριστικό αριθμό.
Χαρακτηριστικά αιτημάτων υποστήριξης:
Αναγνωριστικός Αριθμός Αιτήματος
Εντοπίστε αμέσως το ερώτημα του πελάτη με έναν γρήγορο έλεγχο αναγνωριστικού καρτέλας. Απλώς, προσθέστε πληροφορίες ή κοινοποιήστε την κατάσταση της καρτέλας σε έναν πελάτη.
Φάσεις αιτήματος μηνύματος
Μην χάσετε ποτέ τις ερωτήσεις των πελατών σας με τη λειτουργία φάσεως αιτήματος μηνύματος. Οι φάσεις των αιτημάτων μπορούν να εμφανίζονται ως: Ανοιχτό, Νέο, Κλειστό κ.λπ.
Αυτοματοποιημένη διανομή αιτήματος
Για να έχετε αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, πρέπει να διαιρέσετε σωστά τον αριθμό των καρτελών, των κλήσεων, των συνομιλιών που λαμβάνει κάθε εκπρόσωπος πελατών ανά βάρδια. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να αποτρέψετε την εξάντληση του αντιπροσώπου και να αυξήσετε τη συνολική απόδοση. Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών σας επιτρέπει ακριβώς αυτό. Μπορείτε να ορίσετε την ποσότητα καθώς και ένα διάλειμμα που πρέπει να κάνει ο αντιπρόσωπος κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Υποστήριξη Ιδιοκτησίας Αιτημάτων – Ευθύνη
Το να έχετε ένα κεντρικό λογισμικό καρτελών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα χρήσιμο σύστημα για πολλούς λόγους. Όχι μόνο μπορείτε να δείτε αναφορές απόδοσης αντιπροσώπων, αλλά μπορείτε επίσης να δείτε ποιος αντιπρόσωπος έχει ασχοληθεί με ποια καρτέλα. Αυτό εμποδίζει περισσότερους αντιπροσώπους να εργάζονται για το ίδιο ζήτημα πελάτη. Επιπλέον, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε ποιος ήταν υπεύθυνος για ένα συγκεκριμένο ζήτημα πελάτη. Επίσης, εάν χρειαστεί να μεταφέρετε τον πελάτη σε διαφορετικό τμήμα, μπορείτε εύκολα να μεταβιβάσετε την ιδιοκτησία της καρτέλας. Ως αποτέλεσμα, δεν θα ακούσετε ποτέ: «Δεν ήξερα ότι ήταν δική μου ευθύνη».

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent -Καρτέλες.
Τι είναι το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων;
Το λογισμικό καρτελών είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιείται από ομάδες υποστήριξης για τον εξορθολογισμό και τη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Το LiveAgent είναι ένα απλό λογισμικό καρτελών που προσφέρει σαφήνεια και αποτελεσματικότητα στην υποστήριξη πελατών. Στεγάζει όλη την επικοινωνία πελατών ως Καρτέλες σε ένα φάκελο εισερχομένων.
Για παράδειγμα: Email, κλήσεις, αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Ζωντανή Συνομιλία και πολλά άλλα. Έχοντας όλα τα ερωτήματα πελατών σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών και τα δεδομένα.


Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά:
Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Λογισμικό καρτελών.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Τι είναι ο αναγνωριστικός αριθμός αιτήματος;
Το αναγνωριστικό αιτήματος είναι ένας αριθμός αναφοράς που αποτελείται από μια ακολουθία αριθμών και κεφαλαίων γραμμάτων. Αποτελείται από 11 χαρακτήρες και έχει τη μορφή: XXX-XXXXX-XXX.
Για ποιο λόγο χρησιμοποιούνται οι αναγνωριστικοί αριθμοί των αιτημάτων;
Το αναγνωριστικό αιτήματος διευκολύνει την εύρεση συγκεκριμένων αιτημάτων χωρίς αναζήτηση στο σύστημα υποστήριξης. Αυτό σας επιτρέπει να προσθέσετε άμεσα ή να ενημερώσετε για την κατάσταση του προβλήματος του πελάτη. Σας επιτρέπει να εξαλείψετε τις παρεξηγήσεις και να εξοικονομήσετε χρόνο.
Χρησιμοποιούνται οι αναγνωριστικοί αριθμοί αιτημάτων στο LiveAgent;
Οι αναγνωριστικοί αριθμοί αιτημάτων χρησιμοποιούνται στο LiveAgent. Κάθε αίτημα έχει τη δική του ταυτότητα. Αυτό σας επιτρέπει να βρείτε εύκολα συγκεκριμένα αιτήματα.