Τυποποιημένα μηνύματα (Μακροεντολές)

Τι είναι τα τυποποιημένα μηνύματα;

Τα τυποποιημένα μηνύματα, γνωστά και ως μακροεντολές, είναι προκαθορισμένες απαντήσεις κειμένου. Συντάσσονται εκ των προτέρων και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ένα μόνο κλικ ή πάτημα πλήκτρου. Συνήθως χρησιμοποιούνται για να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων μηνυμάτων

Σε τι διαφέρουν τα τυποποιημένα μηνύματα από τις προκαθορισμένες απαντήσεις;

Παρά τους παρόμοιους σκοπούς τους, τα τυποποιημένα μηνύματα και οι προκαθορισμένες απαντήσεις είναι δύο ξεχωριστά χαρακτηριστικά.

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις διαφέρουν από τα τυποποιημένα μηνύματα με τρεις τρόπους:

  • Τα Τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να αποθηκεύσουν μόνο σύντομα κείμενα
  • Όταν δημιουργείτε μια προκαθορισμένη απάντηση, μπορείτε να ορίσετε το θέμα ενός email

  • Οι προκαθορισμένες απαντήσεις μπορούν να περιέχουν συνημμένα

Ποιος χρησιμοποιεί τυποποιημένα μηνύματα;

Τα τυποποιημένα μηνύματα χρησιμοποιούνται γενικά από εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών και τεχνικής υποστήριξης. Επίσης τα χρησιμοποιούν οι πωλητές και οι έμποροι . Ωστόσο, όποιος επικοινωνεί συχνά διαδικτυακά και αναζητά έναν πιο γρήγορο τρόπο να απαντήσει σε ερωτήσεις μπορεί να επωφεληθεί από την ενσωμάτωσή τους στη ροή εργασίας του.

Το LiveAgent υποστηρίζει τυποποιημένες απαντήσεις σε όλα τα κανάλια;

Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις με τυποποιημένες απαντήσεις στα παρακάτω κανάλια:

  • Email
  • Live chat
  • Καρτέλες που υποβάλλονται μέσω της πύλης πελατών

  • Φόρουμ
  • Ανατροφοδότηση και προτάσεις
  • Facebook Messenger
  • Αναρτήσεις στο Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Πώς να δημιουργήσετε τυποποιημένες απαντήσεις

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση (εικονίδιο με το γρανάζι).

  3. Πατήστε Αυτοματισμός.

  4. Πατήστε Τυποποιημένα μηνύματα.

  5. Πατήστε Δημιουργία μηνύματος.

τυποποιημένα μηνύματα

6. Κάντε το τυποποιημένο μήνυμά σας αναγνωρίσιμο καθορίζοντας μια λέξη -κλειδί Όταν χρειάζεστε το μήνυμα, η λέξη -κλειδί θα διευκολύνει την εύρεση. Για παράδειγμα, εάν το τυποποιημένο μήνυμά σας αφορά την πολιτική αποστολής σας, η λέξη -κλειδί σας θα μπορούσε να είναι “αποστολή”.

7. Πληκτρολογήστε το τυποποιημένο μήνυμά σας. 8. Επιλέξτε ποια τμήματα και εκπρόσωποι θα μπορούν να χρησιμοποιούν το τυποποιημένο μήνυμα. 9. Πατήστε Δημιουργία.

δημιουργία τυποποιημένου μηνύματος

Πώς να επεξεργαστείτε τις τυποποιημένες απαντήσεις

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση (εικονίδιο με το γρανάζι).

  3. Πατήστε Αυτοματισμός.

  4. Πατήστε Τυποποιημένα μηνύματα.

  5. Πατήστε σε υπάρχον μήνυμα.

  6. Επεξεργαστείτε το μήνυμα κατά προτίμηση.

  7. Πατήστε Αποθήκευση.

Διαγραφή τυποποιημένων μηνυμάτων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Διαμόρφωση (εικονίδιο με το γρανάζι).

  3. Πατήστε Αυτοματισμός.

  4. Πατήστε Τυποποιημένα μηνύματα.

  5. Βρείτε το μήνυμα που επιθυμείτε να διαγράψετε.

  6. Πατήστε το εικονίδιο Κάδος απορριμμάτων στη δεξιά πλευρά του μηνύματος.

διαγραφή τυποποιημένου μηνύματος

7. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο επιβεβαίωσης. Επιβεβαιώστε την επιλογή σας πατώντας Ναι.

Παραδείγματα τυποποιημένων μηνυμάτων

Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων μηνυμάτων, βελτιστοποιώντας τις επικοινωνίες και καθιστώντας το την καλύτερη πλατφόρμα καρτελών για την επιχείρησή σας.

Τα συνηθισμένα μηνύματα συστήματος περιλαμβάνουν:

  • Μπορώ να σας βοηθήσω με κάτι άλλο;
  • Θα μπορούσατε να μου δώσετε τη διεύθυνση email σας;
  • Έχετε άλλες ερωτήσεις που μπορώ να σας βοηθήσω;
  • Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια
  • Γεια, ο συνάδελφός μου τελειώνει τη βάρδια του, οπότε αναλαμβάνω αυτήν τη συζήτηση. Σας παρακαλώ δώστε μου μια στιγμή για να ενημερωθώ.
  • Να έχετε μια όμορφη ημέρα.
  • Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;
  • Λυπάμαι για τις καθυστερημένες απαντήσεις μου, αλλά έχω και άλλους συνδεδεμένους πελάτες.
  • Θα κάνω ό, τι μπορώ για να σας βοηθήσω.
  • Θα κλείσω αυτή τη συνομιλία. παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας ξανά εάν έχετε άλλες ερωτήσεις. Σας ευχαριστώ.
  • Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, ενημερώστε μας.
  • Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
  • Παρακαλώ.

Ωστόσο, αυτό είναι απλώς το πρώτο βήμα (ειδικά για συνομιλίες ζωντανής συνομιλίας). Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν απεριόριστο αριθμό προσαρμοσμένων μηνυμάτων που ταιριάζουν καλύτερα για email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή απαντήσεις στη βάση γνώσεων.

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Ποιους τύπους τυποποιημένων μηνυμάτων πρέπει να δημιουργήσω;

Τα τυποποιημένα μηνύματα υπάρχουν για να σας βοηθούν. Θα πρέπει να είναι ένα εργαλείο που διευκολύνει την επικοινωνία. Επομένως, για να καθορίσετε τι είδους μηνύματα πρέπει να δημιουργήσετε, σκεφτείτε τα είδη των ερωτήσεων και των αιτημάτων που απαντάτε σε καθημερινή βάση.

Εάν δεν μπορείτε να σκεφτείτε τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις, ανατρέξτε στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Ελέγξτε προηγούμενες καρτέλες ζωντανής συνομιλίας, email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γνωσιακής βάσης για να προσδιορίσετε ποιες φράσεις θα είναι οι πιο χρήσιμες για να προσθέσετε στη λίστα τυποποιημένων μηνυμάτων σας.

Όταν δημιουργείτε τα μηνύματά σας, φροντίστε να δώσετε σε κάθε απάντηση μια σχετική λέξη -κλειδί, ώστε να είναι ευκολότερο να το βρείτε όταν η λίστα σας γίνει πολύ μεγάλη για να εμφανίσει όλα τα διαθέσιμα μηνύματα.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από την εφαρμογή τυποποιημένων μηνυμάτων στη ροή εργασίας σας;

Οι τυποποιημένες απαντήσεις είναι επωφελείς τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εκπροσώπους. Μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση, την κερδοφορία και την παραγωγικότητα..

Ταχύτεροι χρόνοι απόκρισης και μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών

Χάρη στις τυποποιημένες απαντήσεις, οι πελάτες σας μπορούν να λάβουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η παροχή γρήγορης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης θα ξεχωρίσει την επιχείρησή σας και θα διατηρήσει τους πελάτες σας πιστούς και ικανοποιημένους.

Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα εκπροσώπων

Οι τυποποιημένες απαντήσεις επιτρέπουν στους εκπροσώπους υποστήριξης να επιλύουν περισσότερα αιτήματα σε λιγότερο χρόνο. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ο μέσος εκπρόσωπος μπορεί να απαντήσει σε δέκα ticket την ώρα. Με την προσθήκη τυποποιημένων απαντήσεων, θα πρέπει να απαντούν σε ακόμη περισσότερα αιτήματα, καθώς η απαιτούμενη πληκτρολόγηση μειώνεται σημαντικά.

Αναφορές εκπροσώπων στο λογισμικό Help desk - LiveAgent

Οι εκπρόσωποι είναι λιγότερο πιθανό να εξαντληθούν

Η απάντηση σε ερωτήσεις πελατών σε ατομική βάση είναι πάντα ευπρόσδεκτη, αλλά όχι πολύ αποτελεσματική. Το να γράφετε επανειλημμένα την ίδια απάντηση δεν είναι μόνο κουραστικό, αλλά μπορεί επίσης να προκαλέσει κόπωση του εκπροσώπου.

Οι περισσότεροι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών θέλουν να αισθάνονται ότι η εργασία τους έχει σημασία και κάνει τη διαφορά. Πληκτρολογώντας την ίδια απάντηση ξανά και ξανά, μπορεί να βαρεθούν, να απογοητευτούν και να δώσουν λιγότερη προσοχή στη λεπτομέρεια.

Ωστόσο, χρησιμοποιώντας τυποποιημένες απαντήσεις, μπορούν να απαντήσουν γρήγορα σε Συχνές Ερωτήσεις και να προχωρήσουν σε άλλα πιο απαιτητικά αιτήματα που απαιτούν κριτική σκέψη. Ως εκ τούτου, η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποτρέψετε την εξάντληση των εκπροσώπων και να διασφαλίσετε ότι οι εκπρόσωποί σας θα παραμείνουν αφοσιωμένοι και ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Ανακαλύψτε πώς τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να ενισχύσουν την υποστήριξή σας. Μάθετε τα πάντα για αυτό, ελέγχοντας τα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις αναρτήσεις στο blog και τις σελίδες της ακαδημίας και το γλωσσάρι.

Είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε συχνές ερωτήσεις με το πάτημα ενός κουμπιού;

Μεγιστοποιήστε την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων δημιουργώντας τυποποιημένα μηνύματα για τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνετε. Δοκιμάστε το σήμερα με την δωρεάν, πλήρη δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι τα τυποποιημένα μηνύματα;

Τα τυποποιημένα μηνύματα, γνωστά και ως μακροεντολές, είναι προκαθορισμένες απαντήσεις κειμένου. Είναι γραμμένα εκ των προτέρων και μπορούν να αναπτυχθούν με ένα μόνο κλικ ή πάτημα πλήκτρων. Συνήθως χρησιμοποιούνται για να απαντήσουν σε συχνές ερωτήσεις.

Πώς διαφέρουν τα τυποποιημένα μηνύματα από τις προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις διαφέρουν από τα τυποποιημένα μηνύματα με δύο τρόπους: τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να αποθηκεύσουν μόνο μια σύντομη ακολουθία κειμένου και όταν δημιουργείτε μια προκαθορισμένη απάντηση, μπορείτε να ορίσετε το θέμα ενός email.

Ποιος χρησιμοποιεί τυποποιημένα μηνύματα;

Τα τυποποιημένα μηνύματα χρησιμοποιούνται γενικά από αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών και αντιπροσώπους τεχνικής υποστήριξης. Τα χρησιμοποιούν επίσης πωλητές και έμποροι. Ωστόσο, όποιος επικοινωνεί συχνά στο Διαδίκτυο και αναζητά έναν πιο γρήγορο τρόπο απάντησης σε ερωτήσεις μπορεί να επωφεληθεί από την ενσωμάτωσή τους στη ροή εργασίας του.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo