Προκαθορισμένες απαντήσεις

Ποιες είναι οι προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις είναι προκαθορισμένα μηνύματα που οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναπτύξουν με μία μόνο εντολή ή κλικ. Συνήθως χρησιμοποιούνται για την απάντηση σε συχνές ερωτήσεις και για επιτάχυνση του χειρισμού των καρτελών και των χρόνων απόκρισης.

Προκαθορισμένες απαντήσεις στο λογισμικό ικανοποίησης πελατών - LiveAgent
Παράδειγμα Τυποποιημένων μηνυμάτων

Σε τι διαφέρουν οι προκαθορισμένες απαντήσεις από τα τυποποιημένα μηνύματα;

Παρά τους παρόμοιους σκοπούς τους, τα τυποποιημένα μηνύματα και οι προκαθορισμένες απαντήσεις είναι δύο ξεχωριστά χαρακτηριστικά.

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις διαφέρουν από τα τυποποιημένα μηνύματα με τρεις τρόπους:

  • Τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να αποθηκεύσουν μόνο μια σύντομη ακολουθία κειμένου, ενώ τα προκαθορισμένα μηνύματα μπορεί να είναι μεγαλύτερα
  • Όταν δημιουργείτε μια προκαθορισμένη απάντηση, μπορείτε να ορίσετε το θέμα ενός email
  • Οι Προκαθορισμένες απαντήσεις μπορούν να περιέχουν συνημμένα

Ποιος χρησιμοποιεί προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών χρησιμοποιούν κυρίως προκαθορισμένες απαντήσεις. Ωστόσο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από εκπροσώπους πωλήσεων, μάρκετινγκ ή πληροφορικής που χειρίζονται επίσης την επικοινωνία με τους πελάτες.

Τι σκοπό εξυπηρετούν οι προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις είναι εξαιρετικές για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του κέντρου εξυπηρέτησης και τον εξορθολογισμό των ροών εργασίας. Έχοντας έτοιμα πρότυπα που απαντούν σε γενικές ερωτήσεις, μπορείτε να εξοικονομήσετε τόνους χρόνου για τους αντιπροσώπους σας. Αντί να γράφουν την ίδια απάντηση ξανά και ξανά, μπορούν να αναπτύξουν προκατασκευασμένες απαντήσεις με ένα μόνο κλικ.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Παράδειγμα προκαθορισμένης απάντησης

Θέμα: Η Πολιτική Αποστολών Μας

Μήνυμα: Όλες οι παραγγελίες υποβάλλονται σε επεξεργασία εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Οι παραγγελίες δεν αποστέλλονται ούτε παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες. Εάν αντιμετωπίζουμε μεγάλο όγκο παραγγελιών, οι αποστολές ενδέχεται να καθυστερήσουν μερικές ημέρες. Επιτρέψτε επιπλέον ημέρες μεταφοράς για παράδοση. Εάν υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email ή τηλεφώνου.

Τα έξοδα αποστολής για την παραγγελία σας θα υπολογιστούν και θα εμφανιστούν στην πληρωμή. Η παράδοση κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι διαθέσιμη μόνο για παραγγελίες με διευθύνσεις παράδοσης εντός των ηπειρωτικών Ηνωμένων Πολιτειών.

Προκαθορισμένες απαντήσεις-επισκόπηση-LiveAgent
LiveAgent – Επισκόπηση Προκαθορισμένης απάντησης

Πώς μπορώ να αναπτύξω προκαθορισμένες απαντήσεις;

Για να ενεργοποιήσετε μια προκαθορισμένη απάντηση, απλώς πατήστε CTRL+I ενώ πληκτρολογείτε στην προβολή καρτέλας ή κάντε κλικ στο εικονίδιο Προκαθορισμένης απάντησης και επιλέξτε την απάντησή σας από τη λίστα.

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε προκαθορισμένες απαντήσεις;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Κάντε κλικ στη Διαμόρφωση (εικονίδιο οδοντωτού τροχού).

  3. Πατήστε Αυτοματισμός.

  4. Επιλέξτε Προκαθορισμένες απαντήσεις.

  5. Κάντε κλικ στο κουμπί Δημιουργία προκαθορισμένης απάντησης.

δημιουργία προκαθορισμένων απαντήσεων στο LiveAgent

6. Καθορίστε το όνομα της απάντησής σας. 7. Δημιουργήστε μια γραμμή θέματος. Θα χρησιμοποιηθεί όταν δημιουργείτε μία νέα καρτέλα (email) και χρησιμοποιείτε την προκαθορισμένη απάντηση. 8. Δημιουργήστε το μήνυμά σας είτε σε μορφή απλού κειμένου είτε σε μορφή HTML. Μη διστάσετε να προσθέσετε συνημμένα. 9. Καθορίστε ποια τμήματα και οι αντιπρόσωποι θα μπορούν να χρησιμοποιούν την προκαθορισμένη απάντηση.

Ρύθμιση προκαθορισμένων απαντήσεων στο LiveAgent

10. Πατήστε Αποθήκευση.

Πώς να επεξεργαστείτε προκαθορισμένες απαντήσεις

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Κάντε κλικ στη Διαμόρφωση (εικονίδιο οδοντωτού τροχού).

  3. Πατήστε Αυτοματισμός.

  4. Κάντε κλικ στις Προκαθορισμένες απαντήσεις.

  5. Κάντε κλικ σε ένα υπάρχον μήνυμα.

  6. Επεξεργαστείτε το μήνυμα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

  7. Πατήστε Αποθήκευση.

επεξεργασία προκαθορισμένων απαντήσεων στο LiveAgent

Διαγραφή προκαθορισμένων απαντήσεων

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Κάντε κλικ στη Διαμόρφωση (εικονίδιο οδοντωτού τροχού).

  3. Πατήστε Αυτοματισμός.

  4. Κάντε κλικ στις Προκαθορισμένες απαντήσεις.

  5. Βρείτε το μήνυμα που θέλετε να διαγράψετε.
  6. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Κάδος απορριμμάτων στη δεξιά πλευρά του μηνύματος.

  7. Επιβεβαιώστε την επιλογή σας στο αναδυόμενο παράθυρο διαλόγου επιβεβαίωσης πατώντας Ναι.

διαγραφή προκαθορισμένης απάντησης στο LiveAgent

Μερικές προκαθορισμένες απαντήσεις για να ξεκινήσετε

Όπως έχουμε ήδη καθορίσει, μπορούμε να εξοικονομήσουμε τεράστιο χρόνο χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες απαντήσεις. Λοιπόν, πού και σε ποιο πλαίσιο μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε; Συγκεντρώσαμε μια λίστα κατηγοριών με παραδείγματα, ώστε να εμπνευστείτε και να δημιουργήσετε τη δική σας.

Πρότυπα καρτελών

Καθημερινά, οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνουν πολλά παρόμοια ερωτήματα. Μπορεί να είναι χρονοβόρο αλλά και απογοητευτικό να απαντάτε ξανά και ξανά στις ίδιες ερωτήσεις. Κάντε τις εργασίες των αντιπροσώπων σας ευκολότερες δημιουργώντας προκαθορισμένες απαντήσεις καρτελών. Δείτε τα δικά μας εδώ: πρότυπα καρτελών.

Επιχειρηματικές απαντήσεις

Η χρήση του email ως μέσου επικοινωνίας με πιθανούς πελάτες και συνεργάτες είναι μια πολύ γνωστή πρακτική. Ωστόσο, μερικές φορές χρειάζεται μια σπίθα έμπνευσης για να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό email που θα μετατρέψει πιθανούς πελάτες σε πελάτες που πληρώνουν. Εάν ενδιαφέρεστε να γράψετε email για συναλλαγές, προωθητικές ενέργειες ή σχεσιακά μηνύματα, μη διστάσετε να εμπνευστείτε από τα επαγγελματικά μας πρότυπα.

Απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών

Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών σε όλες τις αλληλεπιδράσεις υπηρεσιών είναι ζωτικής σημασίας για να κρατήσετε τους πελάτες ευχαριστημένους και πιστούς στην επωνυμία σας. Δείτε τις προκαθορισμένες απαντήσεις μας που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αντιπρόσωποί σας σε οποιοδήποτε σενάριο — από το να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας μέχρι να απαντήσετε σε θυμωμένα μηνύματα. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών.

Οι κατατάξεις αντιπροσώπων εμφανίζονται στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Προκαθορισμένες απαντήσεις ζωντανής συνομιλίας

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας πελατών. Εάν θέλετε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας και να επιλύσετε περισσότερες συζητήσεις, ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε προκαθορισμένες απαντήσεις. Ανακαλύψτε πώς εξοικονομούμε χρόνο με τα πρότυπα ζωντανής συνομιλίας.

Ζωντανή συνομιλία-πλεονεκτήματα-Βελτιωμένο-CX-με-προσκλήσεις-συνομιλίας

Απαντήσεις πύλης πελατών

Χρειάζεται να δημιουργήσετε email επαλήθευσης, καλωσορίσματος, επιβεβαίωσης, επαναφοράς, σχολίων ή προσκλήσεων; Χρησιμοποιήστε αυτά τα πρότυπα πύλης πελατών για να δημιουργήσετε συναρπαστική επικοινωνία εξυπηρέτησης πελατών.

Απαντήσεις κέντρου εξυπηρέτησης

Θα θέλατε να βοηθήσετε τους αντιπροσώπους σας να χειριστούν δύσκολες συνομιλίες και να εξοικονομήσετε χρόνο; Εμπνεύστε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας με αυτά τα πρότυπα κέντρου εξυπηρέτησης.

Θέσεις μάρκετινγκ

Προσπαθείτε να διατηρήσετε έναν πελάτη στον ιστότοπό σας ή να ενθαρρύνετε μια συνεργασία με άλλες εταιρείες, αλλά δεν έχετε τα σωστά λόγια; Ακολουθούν μερικές υπέροχες ιδέες – πρότυπα μάρκετινγκ.

Σενάρια τηλεφωνικών κέντρων

Δημιουργήστε την απόλυτη εμπειρία πελάτη με τα προκαθορισμένα σενάρια τηλεφωνικών κέντρων. Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας λέγοντας τις σωστές λέξεις τη σωστή στιγμή.

Απαντήσεις γνωσιακής βάσης

Δημιουργείτε άρθρα για τη γνωσιακή σας βάση 24/7; Εμπνευστείτε με τα πρότυπα βάσης γνώσης που περιγράφουν τις Συνήθεις Ερωτήσεις, τα άρθρα σχετικά με τις οδηγίες, τους οδηγούς αντιμετώπισης προβλημάτων, τις περιγραφές εργαλείων, τους οδηγούς χρήστη και τους οδηγούς εκμάθησης.

Απαντήσεις πωλήσεων

Το email είναι ένα ουσιαστικό μέρος της επιχείρησης, που χρησιμοποιείται για να προσεγγίσει υποψήφιους πελάτες, να λανσάρει νέα προϊόντα, προγράμματα αφοσίωσης και πολλά άλλα. Δημιουργήστε νέες ιδέες email και εμπνευστείτε από τα δοκιμασμένα και αληθινά πρότυπα πωλήσεων

μας.

Απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η απάντηση σε πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι δύσκολη. Θέλετε να είστε επαγγελματίες αλλά όχι πολύ επίσημοι. Αν δυσκολεύεστε να βρείτε τη σωστή ισορροπία, μεταβείτε στα πρότυπα μέσων κοινωνικής δικτύωσης για έμπνευση.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Οδηγός Προκαθορισμένων απαντήσεων.

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε προκαθορισμένες απαντήσεις;

Δημιουργήστε προκαθορισμένες απαντήσεις με ευκολία και ξεκινήστε να βελτιστοποιείτε τη ροή εργασίας σας σήμερα! Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να επιταχύνετε τον χρόνο επίλυσης καρτελών με τη δωρεάν, ολοκληρωμένη δοκιμή 14 ημερών. Δοκιμάστε τις σήμερα!

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι οι προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις είναι προκαθορισμένα μηνύματα που οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναπτύξουν με μία μόνο εντολή ή κλικ. Χρησιμοποιούνται γενικά για να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις και να επιταχύνουν τον χειρισμό των εισιτηρίων και τους χρόνους απόκρισης.

Ποιος χρησιμοποιεί προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών χρησιμοποιούν κυρίως προκαθορισμένες απαντήσεις. Ωστόσο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από εκπροσώπους πωλήσεων, μάρκετινγκ ή πληροφορικής που χειρίζονται επίσης την επικοινωνία με τους πελάτες.

Τι σκοπό εξυπηρετούν οι προκαθορισμένες απαντήσεις;

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις είναι εξαιρετικές για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του κέντρου υποστήριξης και τον εξορθολογισμό των ροών εργασίας. Έχοντας έτοιμα πρότυπα που απαντούν σε γενικές ερωτήσεις, μπορείτε να εξοικονομήσετε τόνους χρόνου για τους αντιπροσώπους σας. Αντί να γράφουν την ίδια απάντηση ξανά και ξανά, μπορούν να αναπτύξουν προκατασκευασμένες απαντήσεις με ένα μόνο κλικ.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo