Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Προκαθορισμένες απαντήσεις

Ένας αποτελεσματικός και απλός τρόπος να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας είναι η δημιουργία Προκαθορισμένων απαντήσεων για αιτήματα υποστήριξης που μπορούν να απαντηθούν με μία, γενική απάντηση.

Σας εξοικονομεί χρόνο και κόπο από τη σύνταξη μίας ξεχωριστής απάντησης για κάθε πελάτη που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα.

Παράδειγμσ:

Θέμα: Μήνυμα αποτυχίας επαναλαμβανόμενης παραγγελίας του LiveAgent: Ενημερωθήκαμε ότι η επαναλαμβανόμενη παραγγελία σας για το LiveAgent απέτυχε. Η πιστωτική κάρτα απορρίφθηκε, για αυτό θα σας παρακαλέσουμε να δοκιμάσετε κάποια άλλη κάρτα [ενημερώστε τις πληροφορίες χρέωσης στον πίνακα του LiveAgent agent στην ενότητα “Οι Λογαριασμοί Μου”] ή σιγουρευτείτε ότι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα. Επίσης, σιγουρευτείτε ότι η τράπεζά σας δεν απορρίπτει την αυτοματοποιημένη παραγγελία.

Για να χρησιμοποιήσετε μία Προκαθορισμένη απάντηση απλά πατήστε CTRL+I καθώς πληκτρολογείτε ή πατήστε στο εικονίδιο της Προκαθορισμένης απάντησης και επιλέξτε από τις αποθηκευμένες Προκαθορισμένες απαντήσεις σας.

Κατά τη δημιουργία Προκαθορισμένης απάντησης μπορείτε να:

  • Καθορίσετε ένα όνομα (για γρήγορη εύρεση της Προκαθορισμένης απάντησης)
  • Ορίσετε Θέμα (χρησιμοποιείτε στην δημιουργία νέου ticket, δεν χρησιμοποιείται στην απάντηση υπάρχοντος ticket)
  • Δημιουργήσετε ένα μήνυμα (κείμενο που θα προστεθεί αυτόματα στο ticket με την επιλογή της Προκαθορισμένης απάντησης)
  • Ορίσετε την διαθεσιμότητα (δηλαδή να προσδιορίσετε την ορατότητα του προκαθορισμένου μηνύματός σας, ορατό σε: εμένα, όλους, συγκεκριμένο τμήμα)

Παρακάτω μερικές προκαθορισμένες απαντήσεις που ετοιμάσαμε για εσάς:ve prepared for you:

Αποδείξαμε ήδη ότι οι Προκαθορισμένες απαντήσεις είναι τεράστια εξοικονόμηση χρόνου. Αλλά, πού μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε; Παρακάτω βρίσκεται μία λίστα με κατηγορίες που ας κατευθύνουν σε δημιουργικά παραδείγματα χρήσης για να σας εμπνεύσουν.

Ticketing

Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνουν καθημερινά πολλά παρόμοια ερωτήματα. Μπορεί να γίνει χρονοβόρο και πιεστικό. Διευκολύνετε τους εκπροσώπους σας και τους πελάτες σας με προκαθορισμένες απαντήσεις. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τα Πρότυπα για Ticketing.

Εμπορική δραστηριότητα

Η επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες ή συνεργάτες μέσω email είναι διαδεδομένη και κοινή πρακτική. Ωστόσο, κάποιες φορές χρειαζόμαστε μία κατεύθυνση ή βοήθεια για να συντάξουμε ένα ενδιαφέρον email που πιθανώς να συμβάλει στη μετατροπή σε πελάτη. Αν σας ενδιαφέρει να γράψετε ένα email για Συναλλαγές, Προώθηση, ή για λόγους Επικοινωνίας, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω Πρότυπα για Εμπορική Δραστηριότητας.

Εξυπηρέτηση πελατών

Θα θέλατε να εξοικονομήσετε χρόνο στους εκπροσώπους σας και να ελαττώσετε τα ανεπιθύμητα ανθρώπινα σφάλματα; Διαβάστε τα Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών και μάθετε περισσότερα.

LiveChat

Αυτό είναι το πιο δημοφιλές κανάλι επικοινωνίας. Αξιοποιήστε αυτό το εργαλείο στο μέγιστο και βοηθήστε τους εκπροσώπους σας να γλυτώσουν χρόνο με τα πρότυπα του LiveChat.

Πύλη Πελατών

Χρειάζεται να δημιουργήσετε email για επαλήθευση, καλωσόρισμα, επιβεβαίωση, επαναφορά, ανατροφοδότηση ή πρόσκληση; Χρησιμοποιήστε αυτά τα Πρότυπα πύλης πελατών και δημιουργήστε αποτελεσματική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών σας άμεσα.

Help desk

Θα θέλατε να βοηθήσετε τους εκπροσώπους σας να διαχειριστούν δύσκολες συζητήσεις και να εξοικονομήσετε χρόνο; Ενθαρρύνετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας με αυτά τα Πρότυπα για Help desk.

Marketing

Προσπαθείτε να κρατήσετε έναν πελάτη στον ιστότοπό σας ή να ενθαρρύνετε μία συνεργασία με άλλες εταιρείες; Ίσως, δεν έχετε τις κατάλληλες λέξεις στη διάθεσή σας; Να μερικές καλές ιδέες – Πρότυπα για Marketing.

Πωλήσεις

Το email είναι ένα σημαντικό κομμάτι για σχεδόν κάθε επιχείρηση. Η επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες, η διάθεση ενός νέου προϊόντος, προγράμματα αφοσίωσης πελατών, και περισσότερα. Όλα αυτά συνήθως επικοινωνούνται μέσω Email, συνεπώς η ύπαρξη δομημένων email είναι απαραίτητη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι λέξεις έχουν σημασία. Αποκτήστε νέες φρέσκιες ιδέες με αυτά τα Πρότυπα για πωλήσεις.

Τηλεφωνικό κέντρο

Οι κλήσεις είναι ακόμα στην κορυφή της επικοινωνίας με πελάτες, οπότε οι προκαθορισμένες απαντήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν τους εκπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών σας να δημιουργήσουν την απόλυτη εμπειρία πελάτη και να δημιουργήσουν μία επαγγελματική εικόνα για την εταιρεία σας. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τα Πρότυπα για τηλεφωνικό κέντρο.

Κοινωνικά Δίκτυα

Η απάντηση στους πελάτες σε Κοινωνικά δίκτυα μπορεί να έχει δυσκολίες. Για να φανείτε επαγγελματίες και να εξοικονομήσετε χρόνο, θα πρέπει να έχετε έτοιμες μερικές γενικές απαντήσεις. Για παράδειγμα; Ευχαριστήριες απαντήσεις ή απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές. Αν αναζητάτε ιδέες, δείτε τα Πρότυπα για κοινωνικά δίκτυα για να πάρετε έμπνευση.

Γνωσιακή Βάση

Δημιουργείτε άρθρα για τους πελάτες για να είναι η λειτουργία της εξυπηρέτησης πελατών σας 24/7; Εμπνευστείτε με τα Πρότυπα για Γνωσιακή Βάση για Συχνές Ερωτήσεις, άρθρα με οδηγίες, άρθρα για αντιμετώπιση προβλημάτων, περιγραφή εργαλείων, Οδηγούς Χρήσης, και Εκπαιδευτικού Περιεχομένου.

Σε τι διαφέρουν οι Προκαθορισμένες απαντήσεις από τα Τυποποιημένα μηνύματα;

  • Κατά τη δημιουργία μίας Προκαθορισμένης απάντησης μπορείτε να ορίσετε το θέμα ενός email
  • Canned messages can only store a short sequence of text
  • Οι Προκαθορισμένες απαντήσεις μπορούν να περιέχουν συνημμένα
Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα Τυποποιημένων μηνυμάτων

Πόροι για γνωσιακή βάση:

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Οδηγός Προκαθορισμένων απαντήσεων.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo