Τι είναι τα Τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Αυτά μπορούν να εξαλείψουν αποτελεσματικά την επανάληψη και την αναδιατύπωση των απαντήσεων στα ερωτήματα των πελατών που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων μηνυμάτων και να τα καταστήσετε διαθέσιμα σε όλο το προσωπικό υποστήριξης γενικά ή σε μία βάση ανά τμήμα. Όλα τα μηνύματα θα μπορούν να συνδεθούν με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, οπότε η εύρεση της σωστής είναι εύκολη υπόθεση. Οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να ορίζουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα, καθώς και να εξατομικεύουν τις αντίστοιχες ροές εργασίας και τις ανάγκες τους.
![Τυποποιημένα μηνύματα LiveAgent](https://www.liveagent.gr/wp/urlslab-download/ab366923909f853efd1b56cab74f2423/Mockup-Canned-messages-1024x656.png)
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για τα τυποποιημένα μηνύματα
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προ-γραμμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που μπορούν να εξοικονομήσουν σημαντικό χρόνο στους αντιπροσώπους όταν απαντούν σε ερωτήματα πελατών. Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού κέντρου υποστήριξης που βοηθά τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους βελτιστοποιώντας κοινά αιτήματα πελατών μέσω της χρήσης τυποποιημένων μηνυμάτων. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να στείλουν γρήγορα μια απάντηση στους πελάτες με λίγα μόνο κλικ, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στη μείωση του χρόνου απόκρισης.
Topics
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Κοινωνικά μέσα
- Καμπάνιες μάρκετινγκ
Video summary
Το βίντεο παρουσιάζει τις νέες τάσεις στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτές τις τάσεις για την ανάπτυξή τους. Επίσης, αναλύει πώς η χρήση των κοινωνικών μέσων μπορεί να επηρεάσει την επιτυχία μιας επιχείρησης και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ένα σύνολο έτοιμων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις. Σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών ή η τεχνική υποστήριξη, τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να είναι μια πολύ αποτελεσματική λύση τόσο για τον πελάτη όσο και για τον αντιπρόσωπο, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις και εξοικονομώντας χρόνο.
Πως να χρησιμοποιήσετε τα τυποποιημένα μηνύματα;
Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό έτοιμων απαντήσεων. Τέτοιες προετοιμασμένες απαντήσεις θα σας επιτρέψουν να παρέχετε ταχύτερες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, επειδή στέλνουν έτοιμα ή ελαφρώς προσαρμοσμένα μηνύματα.
Που μπορείτε να βρείτε τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent;
Μπορείτε να βρείτε τα τυποποιημένα μηνύματα του LiveAgent στον πίνακα σας μεταβαίνοντας στις "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια επιλέγοντας την καρτέλα "Αυτοματισμός" και κάνοντας κλικ στην επιλογή "Τυποποιημένα μηνύματα". Τα μηνύματα ενδέχεται να διατίθενται σε ολόκληρο το προσωπικό υποστήριξης ή μόνο σε επιλεγμένα τμήματα.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γνωρίστε πώς να παρέχετε την καλύτερη online υποστήριξη πελατών για τους μελλοντικούς σας καταναλωτές. Το LiveAgent μπορεί να σας δείξει πώς να το κάνετε σωστά.
Τα email μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για προώθηση προϊόντων και αύξηση πωλήσεων σε περιόδους εορτών. Επίσης, οι υπενθυμίσεις μέσω email είναι σημαντικές για την επιτυχία μιας καμπάνιας μάρκετινγκ και η επιβεβαίωση παραγγελίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προώθηση προϊόντων. Στέλνοντας email υπό την κατάλληλη μορφή, μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις και η ικανοποίηση των πελατών.
Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία
Αναλυτική επισκόπηση του ρόλου του μάρκετινγκ στον ψηφιακό μετασχηματισμό και π