Τι είναι τα Τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Αυτά μπορούν να εξαλείψουν αποτελεσματικά την επανάληψη και την αναδιατύπωση των απαντήσεων στα ερωτήματα των πελατών που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων μηνυμάτων και να τα καταστήσετε διαθέσιμα σε όλο το προσωπικό υποστήριξης γενικά ή σε μία βάση ανά τμήμα. Όλα τα μηνύματα θα μπορούν να συνδεθούν με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, οπότε η εύρεση της σωστής είναι εύκολη υπόθεση. Οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να ορίζουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα, καθώς και να εξατομικεύουν τις αντίστοιχες ροές εργασίας και τις ανάγκες τους.
Frequently asked questions
Τι είναι τα τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ένα σύνολο έτοιμων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις. Σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών ή η τεχνική υποστήριξη, τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να είναι μια πολύ αποτελεσματική λύση τόσο για τον πελάτη όσο και για τον αντιπρόσωπο, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις και εξοικονομώντας χρόνο.
Πως να χρησιμοποιήσετε τα τυποποιημένα μηνύματα;
Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό έτοιμων απαντήσεων. Τέτοιες προετοιμασμένες απαντήσεις θα σας επιτρέψουν να παρέχετε ταχύτερες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, επειδή στέλνουν έτοιμα ή ελαφρώς προσαρμοσμένα μηνύματα.
Που μπορείτε να βρείτε τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent;
Μπορείτε να βρείτε τα τυποποιημένα μηνύματα του LiveAgent στον πίνακα σας μεταβαίνοντας στις "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια επιλέγοντας την καρτέλα "Αυτοματισμός" και κάνοντας κλικ στην επιλογή "Τυποποιημένα μηνύματα". Τα μηνύματα ενδέχεται να διατίθενται σε ολόκληρο το προσωπικό υποστήριξης ή μόνο σε επιλεγμένα τμήματα.