Τι είναι τα Τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Αυτά μπορούν να εξαλείψουν αποτελεσματικά την επανάληψη και την αναδιατύπωση των απαντήσεων στα ερωτήματα των πελατών που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων μηνυμάτων και να τα καταστήσετε διαθέσιμα σε όλο το προσωπικό υποστήριξης γενικά ή σε μία βάση ανά τμήμα. Όλα τα μηνύματα θα μπορούν να συνδεθούν με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, οπότε η εύρεση της σωστής είναι εύκολη υπόθεση. Οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να ορίζουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα, καθώς και να εξατομικεύουν τις αντίστοιχες ροές εργασίας και τις ανάγκες τους.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για τα τυποποιημένα μηνύματα
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προ-γραμμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που μπορούν να εξοικονομήσουν σημαντικό χρόνο στους αντιπροσώπους όταν απαντούν σε ερωτήματα πελατών. Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού κέντρου υποστήριξης που βοηθά τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους βελτιστοποιώντας κοινά αιτήματα πελατών μέσω της χρήσης τυποποιημένων μηνυμάτων. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να στείλουν γρήγορα μια απάντηση στους πελάτες με λίγα μόνο κλικ, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στη μείωση του χρόνου απόκρισης.
Topics
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Κοινωνικά μέσα
- Καμπάνιες μάρκετινγκ
Video summary
Το βίντεο παρουσιάζει τις νέες τάσεις στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτές τις τάσεις για την ανάπτυξή τους. Επίσης, αναλύει πώς η χρήση των κοινωνικών μέσων μπορεί να επηρεάσει την επιτυχία μιας επιχείρησης και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ένα σύνολο έτοιμων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις. Σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών ή η τεχνική υποστήριξη, τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να είναι μια πολύ αποτελεσματική λύση τόσο για τον πελάτη όσο και για τον αντιπρόσωπο, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις και εξοικονομώντας χρόνο.
Πως να χρησιμοποιήσετε τα τυποποιημένα μηνύματα;
Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό έτοιμων απαντήσεων. Τέτοιες προετοιμασμένες απαντήσεις θα σας επιτρέψουν να παρέχετε ταχύτερες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, επειδή στέλνουν έτοιμα ή ελαφρώς προσαρμοσμένα μηνύματα.
Που μπορείτε να βρείτε τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent;
Μπορείτε να βρείτε τα τυποποιημένα μηνύματα του LiveAgent στον πίνακα σας μεταβαίνοντας στις "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια επιλέγοντας την καρτέλα "Αυτοματισμός" και κάνοντας κλικ στην επιλογή "Τυποποιημένα μηνύματα". Τα μηνύματα ενδέχεται να διατίθενται σε ολόκληρο το προσωπικό υποστήριξης ή μόνο σε επιλεγμένα τμήματα.
Expert’s note
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Χρησιμοποιούνται για την εξοικονόμηση χρόνου στην εξυπηρέτηση των πελατών και αυξάνουν την αποτελεσματικότητα του συστήματος υποστήριξης πελατών.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γνωρίστε πώς να παρέχετε την καλύτερη online υποστήριξη πελατών για τους μελλοντικούς σας καταναλωτές. Το LiveAgent μπορεί να σας δείξει πώς να το κάνετε σωστά.
Αξιολογήσεις Τηλεφώνων IP Yealink DECT: W57R, W73H, W59R, W56H, W78R
Το LiveAgent είναι ένα εργαλείο που βελτιώνει την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών. Παρέχει πρότυπα παρουσίασης προϊόντων και εκπαιδευτικά βίντεο για τις δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών.
Τα email μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για προώθηση προϊόντων και αύξηση πωλήσεων σε περιόδους εορτών. Επίσης, οι υπενθυμίσεις μέσω email είναι σημαντικές για την επιτυχία μιας καμπάνιας μάρκετινγκ και η επιβεβαίωση παραγγελίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προώθηση προϊόντων. Στέλνοντας email υπό την κατάλληλη μορφή, μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις και η ικανοποίηση των πελατών.