Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα για help desk

Μία έρευνα κατέληξε ότι 69% των καταναλωτών κρίνουν την ποιότητα της εμπειρίας των πελατών με βάση το αν λαμβάνουν «γρήγορη επίλυση» στα αιτήματά τους ή στα αιτήματα βοήθειας. Ωστόσο, η παροχή των ίδιων απαντήσεων χειροκίνητα ξανά και ξανά όταν αλληλεπιδράτε με πελάτες μπορεί να είναι εξαιρετικά αναποτελεσματική και χρονοβόρα ακόμη και για τους πιο εξειδικευμένους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών. Γι’ αυτό τα τυποποιημένα μηνύματα είναι πολύ χρήσιμα. Στην πραγματικότητα, οι τυποποιημένες απαντήσεις (μακροεντολές), οι προκαθορισμένες απαντήσεις και τα έτοιμα πρότυπα είναι από τα πιο απαραίτητα χαρακτηριστικά του help desk που επιτρέπουν στους εκπροσώπους υποστήριξης να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την απόδοσή τους, να επιταχύνουν την υποστήριξη πελατών και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Πρότυπα για help desk
Αποθηκεύστε τα πρότυπα του help desk ως τυποποιημένα μηνύματα και χρησιμοποιήστε τα όποτε τα χρειαστείτε

Γιατί να χρησιμοποιήσετε πρότυπα απόκρισης στο help desk;

  • Βοηθήστε τους εκπροσώπους να εξοικονομήσουν χρόνο και κόπο όταν αντιμετωπίζουν κοινά αιτήματα, επιτρέψτε τους να επικεντρωθούν σε πιο σοβαρά ερωτήματα, να προκύπτουν λιγότερα σφάλματα και να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους.
  • Βοηθήστε να διατηρηθεί η συνέπεια στην ταχύτητα επίλυσης των ticket και στην εικόνα της επωνυμίας που επηρεάζει τη συνολική ποιότητα της υποστήριξης πελατών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών.
  • Βοηθήστε τους εκπροσώπους να διαχειριστούν πιο εύκολα τις δύσκολες συνομιλίες – όπως να πουν στους πελάτες ότι δεν πρόκειται να δημιουργήσετε ένα χαρακτηριστικό που ήθελαν ή να απορρίψετε ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων.
  • Δεδομένου ότι τα τυποποιημένα μηνύματα και πρότυπα δεν είναι αυτόματες απαντήσεις, οι εκπρόσωποι μπορούν εύκολα να τα προσαρμόσουν και να προσθέσουν μια προσωπική πινελιά πριν την αποστολή για να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.

10 παραδείγματα προτύπων απόκρισης για help desk

Παρακάτω παρατίθενται 10 παραδείγματα απαντήσεων του help desk για μερικά από τα πιο συνηθισμένα ζητήματα και ερωτήσεις υποστήριξης που μπορούν να προσαρμόσουν, να εξατομικεύσουν και να χρησιμοποιήσουν οι εκπρόσωποί σας στις καθημερινές αλληλεπιδράσεις υποστήριξης.

Αποδοχή ενός αιτήματος υποστήριξης που ελήφθη

Απάντηση σε αίτημα πληροφοριών

Αίτημα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Αίτημα πελάτη για δυνατότητα που είναι στα σχέδιά σας

Αίτημα πελάτη για δυνατότητα που δεν θα δημιουργήσετε

Αίτημα πελάτη για δυνατότητα που έχει αφαιρεθεί

Αποδοχή αιτήματος επιστροφής χρημάτων

Απόρριψη αιτήματος επιστροφής χρημάτων

Ερωτήματα σχετικά με την πολιτική απορρήτου

Αίτημα ακύρωσης συνδρομής

Πρότυπα για help desk – Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι ένα πρότυπο email;

Ένα πρότυπο email είναι ένα μήνυμα που μπορείτε να επαναχρησιμοποιείτε στην αλληλογραφία σας με τους πελάτες. Τα πρότυπα χρησιμοποιούνται συχνά για λόγους συνέπειας και εξοικονόμησης χρόνου.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπα στο λογισμικό του help desk σας;

Φυσικά. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό help desk που σας επιτρέπει να δημιουργείτε πρότυπα τόσο για εκπροσώπους όσο και για πελάτες για λόγους εξοικονόμησης χρόνου. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στη δυνατότητα δημιουργίας προτύπων email.

Τι είναι το help desk;

Το help deskείναι το τμήμα σε έναν οργανισμό που παρέχει υποστήριξη σε πελάτες και χρήστες.

Ready to use our help desk templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένα πρότυπο email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα πρότυπο email είναι ένα μήνυμα που μπορείτε να επαναχρησιμοποιείτε στην αλληλογραφία σας με τους πελάτες. Τα πρότυπα χρησιμοποιούνται συχνά για λόγους συνέπειας και εξοικονόμησης χρόνου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπα στο λογισμικό του help desk σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Φυσικά. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό help desk που σας επιτρέπει να δημιουργείτε πρότυπα τόσο για εκπροσώπους όσο και για πελάτες για λόγους εξοικονόμησης χρόνου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το help deskείναι το τμήμα σε έναν οργανισμό που παρέχει υποστήριξη σε πελάτες και χρήστες.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo